Forum » Na cesti » Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati
Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati
Temo vidijo: vsi
m0LN4r ::
Jaz ti pa govorim, da še enkrat preberi.
Izkušeni s tem čisto nič ne pripomore neizkušenemu in k varnejšemu prometu (ne vožnji), da se ne drži omejitev, temveč mu oteži pridobivanje izkušenj +naloži mu nepotrebno dodatno breme in sicer nevarnost. Zaenkrat so na cesti neizkušeni in izkušeni hkrati. Neizkušeni ne more pomagat izkušenemu obratno pa bi lahko, ampak ne s tem, da mimo njega leti al pa se mu v rit riva.
Izkušeni s tem čisto nič ne pripomore neizkušenemu in k varnejšemu prometu (ne vožnji), da se ne drži omejitev, temveč mu oteži pridobivanje izkušenj +naloži mu nepotrebno dodatno breme in sicer nevarnost. Zaenkrat so na cesti neizkušeni in izkušeni hkrati. Neizkušeni ne more pomagat izkušenemu obratno pa bi lahko, ampak ne s tem, da mimo njega leti al pa se mu v rit riva.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
St235 ::
first_line je izjavil:
Lakotnik, po tvoje ABS (BAS & company) nima vpliva? Slab stik s podlago lahko fino (OK, delno) kompenziraš s preprečitvijo zdrsa.
Se osnovno vpršanje nič kaj dosti ne spremeni. Eletronska pomagala, ki ji omenjaš delujejo praktično neodvisno od znanja voznika. Enak avto bo imel pri zaviranju v sili praktično enako zavrno pot ne glede na to ali vozi povprečen voznik ali Schumacher. Tako, da edina stvarn na katero se da vplivat je reakcijski čas in hitrsot s katero se vozilo premika. In dejstvo je, da z 180 do 90 prideš precej kasnje kot iz 130 na 90. In ga ni treninga, ki bi to dejstvo spremenil. Bom pa poleg solatkavoh nasvetov o izboljšanju gum in podlage vesel tudi tvojih, kako naj prislim abs da bo bolje deloval in skrajšal zavorno pot. Jaz nevedni bednik si namreč v svojem avtu domišljam, da se bom najhitreje ustavil tako, da do konca pritisnem na zavoro.
Lakotnik29 - Ko boš preizkusil, potem komentiraj, prej pa se poizkusi tega vzdržat. Saj ni težko.
preizkusil kaj? polno zavirat v 3tji in 5ti? Sem in zavorna pot je praktično identična. Pomoje bo nekaj na tem da nisem super solatko in me jebe fizika.
Govorim o tem, da taki vozniki ne povzročajo prometnih nesreč, kljub temu, da so po vašem mnenju čisto navadni divjaki in potencialni morilci.
na noben način pa jim večja hitrost ne omogoča večje varnosti. Še manj njihova večja hitrost blagodjeno vpliva na napake ostalih in še njmanj višja hitrost prinese k zmanjašnju poškodb v primerih nesreče.
amapak saj vemo kaj zdaj sledi. Smaohvala o tem kako v življenju nisi imel prometne nesreče, pa čeprav je vsem na tem forumu jasno, da to predvsem zato, ker ti otroci ne pustijo avta vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Invictus ::
Izkušeni s tem čisto nič ne pripomore neizkušenemu in k varnejšemu prometu (ne vožnji), da se ne drži omejitev, temveč mu oteži pridobivanje izkušenj +naloži mu nepotrebno dodatno breme in sicer nevarnost. Zaenkrat so na cesti neizkušeni in izkušeni hkrati. Neizkušeni ne more pomagat izkušenemu obratno pa bi lahko, ampak ne s tem, da mimo njega leti al pa se mu v rit riva.
Mogoče se bo neizkušeni tako navadil da dobro pregleda preden menja pasove na avtocesti. Da se zaščiti pred norci. Recimo da se bo navadil uporabe ogledal in dajanja smerokazov. Ne pa da vozi kot da je edini na cesti. Saj smo šli vsi čez to ...
Pa kaj je s to mladino danes? A jo je treba do penzije ujčkat? A komu kupim še kak paket plenic, če še ne zna iti na kahlico?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Izkušeni s tem čisto nič ne pripomore neizkušenemu in k varnejšemu prometu (ne vožnji), da se ne drži omejitev, temveč mu oteži pridobivanje izkušenj +naloži mu nepotrebno dodatno breme in sicer nevarnost. Zaenkrat so na cesti neizkušeni in izkušeni hkrati. Neizkušeni ne more pomagat izkušenemu obratno pa bi lahko, ampak ne s tem, da mimo njega leti al pa se mu v rit riva.
Mogoče se bo neizkušeni tako navadil da dobro pregleda preden menja pasove na avtocesti. Da se zaščiti pred norci. Recimo da se bo navadil uporabe ogledal in dajanja smerokazov. Ne pa da vozi kot da je edini na cesti. Saj smo šli vsi čez to ...
Pa kaj je s to mladino danes? A jo je treba do penzije ujčkat? A komu kupim še kak paket plenic, če še ne zna iti na kahlico?
Pa kaj je stabo, da ne ločiš razliko med varnim in smrtno nevarnim načinom pridobivanja izkušenj?
Nevem od kdaj je bolše se učiti z večjim death ratiojem, kot manjšim.
Po taki logiki lahko v šolo vpeljemo mučilne naprave za tiste, ki ne vejo poštevanko. Pa jih tepst po prstih če grdo piše. Omg.
Kaj je s to mladino? Večina počasnesnežev, ki jih prehitevam so okoli 50let in mogoče gredo samo takrat na AC, ko grejo na obiske al na počitnice.
Pa da ne potegnem v temo kake mamice, ki se celo življenje vozilo samo na eni relaciji do šihta pa nazaj in to tudi na AC z lepimi 100kmh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Invictus ::
Kaj je s to mladino? Večina počasnesnežev, ki jih prehitevam so okoli 50let in mogoče gredo samo takrat na AC, ko grejo na obiske al na počitnice.
Pa da ne potegnem v temo kake mamice, ki se celo življenje vozilo samo na eni relaciji do šihta pa nazaj in to tudi na AC z lepimi 100kmh.
Počasneti so precej predvidljivi. In vsaj v mraku in ponoči zelo dobro reagirajo na blendanje. Daleč od tega da bi bili problem. Pa zakaj bi bili? Taki se večinoma lepo peljejo celo traso za tovornjaki. Jih niti ne prehitijo ne.
Hmmm, zgleda spet moderatorji brišejo vse drugače misleče ...
Pa kaj je stabo, da ne ločiš razliko med varnim in smrtno nevarnim načinom pridobivanja izkušenj?
Nevem od kdaj je bolše se učiti z večjim death ratiojem, kot manjšim.
Po taki logiki lahko v šolo vpeljemo mučilne naprave za tiste, ki ne vejo poštevanko. Pa jih tepst po prstih če grdo piše. Omg.
Vožnja z avtom je pač smrtno nevarna, če se nisi opazil. Preberi kako črno kroniko. Vedno se lahko odločiš da se ne pelješ z avtom. Saj imaš vlak. Zato bo pridobivanje izkušenj z avtom na cesti vedno smrtno nevarno. Je pač posameznikova samostojna odločitev. Vsaj zaenkrat še nisem videl zakona o obveznem izpitu za avto.
Očitno ti pa ni čisto jasno, da vklenitev v mučilne naprave ni prostovoljna. No, razen za kakega mazohista. Ampak bi rekel da so v precejšnji manjšini.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
m0LN4r ::
Hjao, seveda je nevarno.
Zdaj še samo ugotovi, da obstaja manj in bolj nevarno. Zaradi, koga in kdo lahko k zmanjšanju tega najbolj primepomore pa tudi vemo. Nekateri.
Zdaj še samo ugotovi, da obstaja manj in bolj nevarno. Zaradi, koga in kdo lahko k zmanjšanju tega najbolj primepomore pa tudi vemo. Nekateri.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
Lakotnik29 - Poglej, nima smisla govoriti s človekom, ki ne zastopi, da navor pomaga pri zaviranju. Če imaš vozilo s 6-imi brzinami, šaltaj pri 180 v četrto in opazuj merilnik hitrosti, za drugo vajo pa pomagaj z zaviranjem (pa ne na polno). Potem pa enako naredi v 6-ti brzini z polnim zaviranjem. Razlika v poti zmanjšanja bo v prid zaviranja z menjalnikom, poleg tega, pa predmeti ne bodo leteli na prednjo šipo.
Ko boš to preizkusil, se javi. Ne komentiraj prej, dokler zadeve ne preizkusiš.
m0LN4r - Najbolje bi bilo, če mladi nebi pridobivali glavnih vozniških izkušenj na AC, kjer so dogodki veliko hitrejši, brzine višja, saj ima vsaka AC tudi regionalko, na kateri je prostor, za učenje osnov (smerokazi, opazovanje prometa za seboj, zmogljivosti in obnašanje lastnega vozila....), sigurno AC ni najboljša rešitev.
Na regionalkah so tisti z 200+ bolj redki.
Sicer pa na AC prehitevaš voznike, ki se zavedajo, da je za njih, zaradi usposobljenosti, vožnja 100 maksimalno, kar si lahko privoščijo. Taki se tudi ne odločajo za prehitevanje in ne predstavljajo nevarnost za hitrejše na prehitevalnem pasu, kar pa ne velja, za neizkušene mladce in mladenke 25-, ki pa so, skoraj brez izkušenj.
Ko boš to preizkusil, se javi. Ne komentiraj prej, dokler zadeve ne preizkusiš.
m0LN4r - Najbolje bi bilo, če mladi nebi pridobivali glavnih vozniških izkušenj na AC, kjer so dogodki veliko hitrejši, brzine višja, saj ima vsaka AC tudi regionalko, na kateri je prostor, za učenje osnov (smerokazi, opazovanje prometa za seboj, zmogljivosti in obnašanje lastnega vozila....), sigurno AC ni najboljša rešitev.
Na regionalkah so tisti z 200+ bolj redki.
Sicer pa na AC prehitevaš voznike, ki se zavedajo, da je za njih, zaradi usposobljenosti, vožnja 100 maksimalno, kar si lahko privoščijo. Taki se tudi ne odločajo za prehitevanje in ne predstavljajo nevarnost za hitrejše na prehitevalnem pasu, kar pa ne velja, za neizkušene mladce in mladenke 25-, ki pa so, skoraj brez izkušenj.
Delo krepa človeka
Truga ::
Lakotnik29 - Poglej, nima smisla govoriti s človekom, ki ne zastopi, da navor pomaga pri zaviranju. Če imaš vozilo s 6-imi brzinami, šaltaj pri 180 v četrto in opazuj merilnik hitrosti, za drugo vajo pa pomagaj z zaviranjem (pa ne na polno). Potem pa enako naredi v 6-ti brzini z polnim zaviranjem. Razlika v poti zmanjšanja bo v prid zaviranja z menjalnikom, poleg tega, pa predmeti ne bodo leteli na prednjo šipo.
looool
Quotam preden se edita, ker tole je res epic, in je skoda da bi zginlo.
Jaz mislim da ma solatko hyperspace namesto prestav, pa lahko ignorira zakone fizike.
m0LN4r ::
Je pa zajeban, če probaš bremzat z motorjem, pa ti crkne heisenbergov kompenzator.
Pa časovni stroj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mesar ::
BigWhale - Še nihče, ki ni sposoben za na cesto, ni vrnil izpita. Tudi to je človeško.
Mesar - Danes bodoči rally vozniki ne trenirajo več na cestah, med prometom, saj je tako početje predrago, se pač poslužujejo poligonov v tujini, ker naši kekci, ki urejajo prometno varnost, ne morejo spravit skupaj enega resnega poligona, kjer bi se predvsem mladi, lahko naučili osnov hitre vožnje in obvladanja vozil v takem primeru.
Če ni iz davkoplačevalskega denarja mi je vseeno kako spravijo poligon skupaj, pa tudi drugače mi je vseeno če je ali če ni, še vedno pa trdim, da se na cesti ne smemo obnašati kot, da smo na poligonu.
Dobri vozniki, se v naseljih držijo omejitev, brez izjeme. Bo počasi treba začet ločit med dobrimi vozniki, ki znajo tudi vozit hitreje in med debili, ki poznajo samo gas.
Tisti, ki poznajo obnašanje svojih vozil, te nikoli ne ogrožajo.
Kako lahko to trdiš? To trdiš za sebe? Iz lastnih izkušenj ali kako drugače? To lahko potem vsak svoje trdi dalje... če je možno dobit kakšno potrdilo, da si dober voznik pol pa ok, vse ostalo je mimo če nimamo nekih objektivnih meril...
Policajev je dovolj, čas bi bil, da naučijo naše voznike kdaj se daje smerokaz in zakaj. Kazen je primerna, saj lahko pri enem prehitevanju dobiš kazen 2x300€ + 2x3 točke. Se mi zdi, da boš naslednjič dal smerokaz ob namenu prehitevanja, pa tudi takrat, ko boš hotel iz krožišča, zavijati v križišču......
V tujini niso višine kazni naredile nič (so sorazmerno nizke), vendar je nadzor prometa in urejena signalizacija, skupaj z vzgojo vseh udeležencev v prometu, prinesla tako kulturo obnašanja, kot tudi varnost.
Torej trdiš, da kazni pomagajo? To lahko uporabimo tako za smerokaze kot za prehitre voznike.
Samo višje kazni, brez možnosti, da vsak tvoj prekršek nekdo vidi in ga tako ali drugače sankcionira (tudi z opomini, pozivom po preverbi voznih sposobnosti). Pri nas, če imaš nesrečo (ravno priletiš v zasedo), si obravnavan enkrat na nekaj let.
Ali pa preverjanju CPP? Kjer bo potrebno tudi poznavanje omejitev ...
Statistika pri nas ne zajema vseh možnih vzrokov za nesreče, zato je potrebno včasih pogledat tudi to, v drugih državah in nikjer ni hitrost zelo visoko, so pa kot povzročitelj nesreče tudi situacije, ki jih naša statistika nima (primerjaj število podatkov, ki dajejo realno sliko pri nas in v bolje prometno urejenih državah). Zato relevantnih iz naše statistike ne moreš dobiti, je pa že podatek o številu nesreč in številu kršitev omejitve, dovolj za potegnit ven zaključke, ki bi tudi statistično držali. Hitros ni med glavnimi povzročitelji prometnih nesreč, je pa lahko zelo visoko, pomanjkanje vozniških izkušenj, neobvladanje vozila, psihofizična nesposobnost vožnje.....
Ravno zato morajo biti omejitve postavljene dovolj nizko, da lahko po njih večina (če ne vsi) vozi varno. Tudi tisti, ki bi se potem imeli za nekaj več in bi kršili to zato ker so sami prepričani da so dobri vozniki... dobro sej vredu, problem je da je vsak lahko za sebe prepričan da je dober voznik, ko enkrat povzroči hujšo materialno škodo ali pa smrtne žrtve pa bomo kaj? Mislim, da smo že par strani nazaj pokrili, da tak posameznik ni zmožen odgovarjati za svoja dejanja, ker ga ne moremo kaznovat za toliko škode kot jo je povzročil.
Termin - neprilagojena hitrost? je v redkih statističnih podatkih prometno urejenih držav. Tu se skriva krivda upravljalcev cest, ki pa jih na naših statističnih podatkih ne najdeš (in temu primerno plačevanje odškodnin).
Če so ceste slabo vzdrževane prilagodi hitrost razmeram na cesti, a ni to v CPP?
Mesar - Ti s temi podatki, samo potrjuješ moje trditve, ob taki količini voznikov, ki vozijo nad omejitvami, je število nesreč nizko, torej samo potrjuješ moje ugotovitve, da hitrost ni tista.
Kaj potem? Tiste nesreče ki pa so pa kaj? Pozabimo? Niso relevantne? Če bi vozili po omejitvah bi bilo še manj nesreč. In tukaj je drug dosti večji problem, ki je tako ali tako že od nekdaj prisoten v Sloveniji (zato pa nas majo za Balkance) in sicer razmišljanje, da lahko kršimo pravila in je da to kul. In ti po eni strani občuduješ Nemce kako imajo to urejeno (ali pa vse izpostavljaš) hkrati pa sam podpiraš kršenje pravil s katerim tudi cel njihov sistem pade v vodo. Razen če si ti želiš sistem v katerem se vsi držijo pravil samo ti jih lahko kršiš in še takrat se ti pogleda skoz prste?
Je pa lahko nevarna v povezavi z drugimi podatki (vozniške izkušnje, psihofizično stanje voznika, tehnično neustrezno vozilo.....).
Še enkrat zato je potrebno postavit in upoštevat omejitve z "rezervo".
In da nebo pomote, jaz že cel čas zagovarjam, da se kaznuje vse kršitelje CPP, ne samo tiste ki divjajo ali pa tiste, ki so preleni, da bi smerokaz dali (bog ne daj, ne vejo da ga morejo dat), ko pa berem tvoje odgovore pa najdem 1500 in 1 izgovor zakaj bolj kaznovat vse razen tiste, ki prehitro vozijo in kako so takšni prekrški hujši kot malo prehitra vožnja ali pa celo odgovorna prehitra vožnja.
Your turn to burn!
m0LN4r ::
Enostavno je problem to, da ignorira dejstvo, da kakršnokoli prekoračenje omejitve sorazmerno veča nevarnost za vse udeležence.
To počnejo vsi, ki zagovarjajo prekrške.
@Mesar
Tudi če si jim tako lepo obrazložil, bo njihovo razmišljanje in ignoriranje teh enostavnih dejstev pa selektivno branje omogočilo še ene par izgovorov.
To počnejo vsi, ki zagovarjajo prekrške.
@Mesar
Tudi če si jim tako lepo obrazložil, bo njihovo razmišljanje in ignoriranje teh enostavnih dejstev pa selektivno branje omogočilo še ene par izgovorov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
St235 ::
Lakotnik29 - Poglej, nima smisla govoriti s človekom, ki ne zastopi, da navor pomaga pri zaviranju. Če imaš vozilo s 6-imi brzinami, šaltaj pri 180 v četrto in opazuj merilnik hitrosti, za drugo vajo pa pomagaj z zaviranjem (pa ne na polno). Potem pa enako naredi v 6-ti brzini z polnim zaviranjem. Razlika v poti zmanjšanja bo v prid zaviranja z menjalnikom, poleg tega, pa predmeti ne bodo leteli na prednjo šipo.
Ko boš to preizkusil, se javi. Ne komentiraj prej, dokler zadeve ne preizkusiš.
A se pogovarjamo o temu kdaj motor bolj zavira ali o temu kakšna je najkrajša možna zavorna pot? Daj vsaj spremljal kaj te sprašujem preden idiotizme širiš. Navor motroja popolnoma nič ne vpliva na najkrajšo zavorno pot. Razen če po solatkovi fizika motor zavira v kakšni šesti dimmenziji. V realnem svetu pa je žal pojemek vozila omjen na stik med gumami in podlago.
Razlika v poti zmanjšanja bo v prid zaviranja z menjalnikom, poleg tega, pa predmeti ne bodo leteli na prednjo šipo.
ROFL. Kaj tako neskončno neumnega pa že dolgo ne. Bo že nekaj na temu, da so v navodila pozabili napisat, da se pri zaviranju z motorjem vklopi Inertial damper
mn ::
Bom pa poleg solatkavoh nasvetov o izboljšanju gum in podlage vesel tudi tvojih, kako naj prislim abs da bo bolje deloval in skrajšal zavorno pot. Jaz nevedni bednik si namreč v svojem avtu domišljam, da se bom najhitreje ustavil tako, da do konca pritisnem na zavoro.
Najkrajša zavorna pot je takrat ko zaviraš z občutkom in se ABS ne vklopi. Z ABSom je zavorna pot daljša. Je pa potrebno dobro poznati vozilo. Vendar, ko pride do kritične situacije ne boš odreagiral dovolj hladnokrvno da boš ujel tisti "sweet point". Zato je v takšnih situacija najbolje pogoditi zavoro z vso silo in pustiti ABSu da opravi svoje.
Solatkove zgodbice o zaviranju z motorjem so pa točno to. Zgodbice. Verjetnost je to držalo 20-30 let nazaj ko so bile zavore na vozilih zanič, danes pa z motorjem ne boš kaj dosti naredil pri zasilnem zaviranju.
St235 ::
Verjetnost je to držalo 20-30 let nazaj ko so bile zavore na vozilih zanič, danes pa z motorjem ne boš kaj dosti naredil pri zasilnem zaviranju.
kadarkoli so zavore soposobne zavirat do mere ko se vklopi ABS oziroma začnejo kolesa zdrsvat so zavore opavile svojo funcijo.
Najkrajša zavorna pot je takrat ko zaviraš z občutkom in se ABS ne vklopi.
o tej neumnosti v 21. stoletju pa raje nebi. ČE poigledaš delovanje ABSja je cel point,da se vklipi ravno na točki tik preden vozilo zdrsne in takrat je zavirnje najučinkovitejše. Da je povprečen voznik to točko sposoben lovit boljše od elektronike pa raje ne bom komentiral.
ProGo ::
Solatkove zgodbice o zaviranju z motorjem so pa točno to. Zgodbice. Verjetnost je to držalo 20-30 let nazaj ko so bile zavore na vozilih zanič, danes pa z motorjem ne boš kaj dosti naredil pri zasilnem zaviranju.
Najkrajša zavorna pot je z zablokiranimi kolesi, z ABSom je zavorna pot daljša, ampak se obdrži vodljivost, kar je zelo poemembno in znatno varneje.
Pri slabšem oprijemu cestišča obstaja nevarnost zdrsa prednjih koles, če zaviraš z motorjem premočno. Torej z modernimi avtomobili je najpametnejša možnost zavoro pritisniti do konca in se z vključenim ABSom umikati oviri.
ProGo ::
Najkrajša zavorna pot je z zablokiranimi kolesi,
še eden, ki je prespal fiziko v vrtcu.
V vrtcu učijo silo trenja in lepljenja? Hmm, povej, kje da tam vpišem svojega otroka.
No, pa da ti lepo pojasnim, če se ti ne da razmišljati samemu. Najkrajša zavorna pot v avtomobilu na Zemlji, z človekom za volanom, brez elektronskih pomagal je zaviranje z zablokiranimi kolesi.
Ker, kot si sam ugotovil, človek ne more zagotoviti točnega doziranja stalne 99,9% maksimalne sile lepljenja preden kolesa blokirajo in začne delovati sila trenja. Je edina možnost, da se 100% približa povsem zablokirati kolesa. Testiral Brane Kuzmič pred leti. Linka ti ne bom iskal.
ProGo ::
Bom še napisal povsem točno izjavo:
Najkrajša zavorna pot je v primeru, da zavore zavirajo z 99,999...% sile, ki izzove blokiranje koles. Takšnega sistema ni, ne človek ne ABS tega ne moreta narediti. ABS približuje temu, ampak zaradi časa, ki je izgubljen za zaviranje, ko malo popusti zavore, se zavorna pot podaljšuje.
Najkrajša zavorna pot je v primeru, da zavore zavirajo z 99,999...% sile, ki izzove blokiranje koles. Takšnega sistema ni, ne človek ne ABS tega ne moreta narediti. ABS približuje temu, ampak zaradi časa, ki je izgubljen za zaviranje, ko malo popusti zavore, se zavorna pot podaljšuje.
mn ::
Verjetnost je to držalo 20-30 let nazaj ko so bile zavore na vozilih zanič, danes pa z motorjem ne boš kaj dosti naredil pri zasilnem zaviranju.
kadarkoli so zavore soposobne zavirat do mere ko se vklopi ABS oziroma začnejo kolesa zdrsvat so zavore opavile svojo funcijo.
Najkrajša zavorna pot je takrat ko zaviraš z občutkom in se ABS ne vklopi.
o tej neumnosti v 21. stoletju pa raje nebi. ČE poigledaš delovanje ABSja je cel point,da se vklipi ravno na točki tik preden vozilo zdrsne in takrat je zavirnje najučinkovitejše. Da je povprečen voznik to točko sposoben lovit boljše od elektronike pa raje ne bom komentiral.
ABS
If done correctly, threshold braking can slow a vehicle more quickly that a car fitted with ABS (in the right conditions). Many competitive racing drivers would say that they prefer their cars not to have the system. However, to gain maximum advantage you will need to practice the threshold braking technique repeatedly.
In ABS se vklopi ko kolo že zdrsi in ne tik preden zdrsne! Pred ABS smo "pumpali" pedala ko se je to zgodilo. Ampak nič od tega zgoraj ni kaj dosti uporabno v prometu. V prometu, kakor sem že napisal, pohodiš zavoro do konca in pustiš ABSu da opravi svoje.
m0LN4r ::
Najkrajša zavorna pot je z zablokiranimi kolesi,
še eden, ki je prespal fiziko v vrtcu.
V vrtcu učijo silo trenja in lepljenja? Hmm, povej, kje da tam vpišem svojega otroka.
No, pa da ti lepo pojasnim, če se ti ne da razmišljati samemu. Najkrajša zavorna pot v avtomobilu na Zemlji, z človekom za volanom, brez elektronskih pomagal je zaviranje z zablokiranimi kolesi.
Ker, kot si sam ugotovil, človek ne more zagotoviti točnega doziranja stalne 99,9% maksimalne sile lepljenja preden kolesa blokirajo in začne delovati sila trenja. Je edina možnost, da se 100% približa povsem zablokirati kolesa. Testiral Brane Kuzmič pred leti. Linka ti ne bom iskal.
To velja za vse vrste asfalta in vremenske razmere? :D
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jype ::
ProGo> lepljenja
Lepenja.
mn> In ABS se vklopi ko kolo že zdrsi in ne tik preden zdrsne!
Ni res.
Lepenja.
mn> In ABS se vklopi ko kolo že zdrsi in ne tik preden zdrsne!
Ni res.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
ProGo ::
Najkrajša zavorna pot je z zablokiranimi kolesi,
še eden, ki je prespal fiziko v vrtcu.
V vrtcu učijo silo trenja in lepljenja? Hmm, povej, kje da tam vpišem svojega otroka.
No, pa da ti lepo pojasnim, če se ti ne da razmišljati samemu. Najkrajša zavorna pot v avtomobilu na Zemlji, z človekom za volanom, brez elektronskih pomagal je zaviranje z zablokiranimi kolesi.
Ker, kot si sam ugotovil, človek ne more zagotoviti točnega doziranja stalne 99,9% maksimalne sile lepljenja preden kolesa blokirajo in začne delovati sila trenja. Je edina možnost, da se 100% približa povsem zablokirati kolesa. Testiral Brane Kuzmič pred leti. Linka ti ne bom iskal.
To velja za vse vrste asfalta in vremenske razmere? :D
Eh, ne kompliciraj še s snegom.
m0LN4r ::
Edino, kar zavorno pot učinkovito skrajša, je Zaviralno padalo @ Wikipedia
Pa nižja hitrost, sigurno veliko pripomore. Čudno, da še to ni noben omenil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
ProGo ::
ProGo> lepljenja
Lepenja.
mn> In ABS se vklopi ko kolo že zdrsi in ne tik preden zdrsne!
Ni res.
Prvo typo, drugo je res. ABS se vključi PO zdrsu kolesa.
Edino, kar zavorno pot učinkovito skrajša, je Zaviralno padalo @ Wikipedia
Kaj pa zaviralne rakete? Voda? Zračna zavora? ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ProGo ()
solatko ::
Lakotnik29 - Osnova zaviranja je zmanjšanje število obratov koles na 0 za popolno zaustavitev. Pri tem kolesa in cestišče nimata neomejene moči, saj pri prevelikem odjemku, pride do zdrsa. Obratom koles pa veliko pomaga zaviranje z motorjem in če temu dodaš še stvari, ki so ti znane, dobiš hitrejše zmanjšanje števila obratov, ne glede na podlago ( na drsnem cestišču boš zdrsnil, če prehitro zamenjaš brzino).
Vsako bremzanje pomeni zmanjševanje števila kolesnih obratov in nič drugega, kaj pa lahko vpliva na to, pa si poglej v motoroznanstvu. Zadeva sicer ne deluje tako učinkovito kot pospeševanje, je pa precej učinkoviteje od samega golega zaviranja.
Zato ti pravim - poizkusi, potem se delaj pametnega. In to ni veljalo samo pred 30-timi leti, temveč je uporabno še danes z vsemi klasičnimi menjalniki.
Mesar - Poligoni praviloma prinašajo dobiček, ki se meri tudi v znižanju prometnih nesreč, zaradi napačnih reagiranj. Torej bi bil davkoplačevalski denar, enkrat za spremembo, koristno uporabljen. Koliko poligonov bi lahko naredili za 22mrd€, ki so bili kot slabi krediti dani na lepe očke in poznanstva?
Da dobri vozniki ne kršijo določil omejitev v naseljih, je razvidno iz kazni, ki jih taki vozniki (vsaj tisti, ki jih jaz poznam) letno plačajo v državni in mestni proračun.
Kazni, ki so smiselne, vsekakor pametnim pomagajo (nekateri ne vedo, da je smerokaze potrebno dati in kdaj naj jih dajejo - imaš primere, ko da model smerokaz pred ovinkom - jih vidim na ovinku pri Kolinski, 300m naprej, ko menja vozni pas pa ne. Nisem pa za taka lovljenja in kasirunge, kot se dogajajo na Roški.
Glede na dogajanja v prometni varnosti, bi morali omejitve še znižat ali pa voznike bolje usposobit in strožje kaznovati moteče dejavnosti - telefon, ukvarjanje s sopotniki......
Hvala bogu, se vsaj pri pijančkih stanje izboljšuje, od kar so pričeli z zaplembo vozil.
Glede na veljavno zakonodajo in pobiranje denarja od lastnikov vozil, razloga za slabo vzdrževane ceste nebi smelo biti, torej je denar nepravilno porabljen in po tej logiki vozniki plačujemo nekaj, kar ne dobimo.
Seveda je nesreč občutno preveč, vendar ni glavni krivec hitrost, saj jih večino povzročijo vozniki v situacijah, ki potekajo v okvirh omejitev. Tu pa podajate mnenja, da smo hitri vozniki tisti, ki povzročimo največ nesreč, kar pa ni res. Je pa lahko prevelika hitrost tistih, ki vozila ne obvladajo, krivec za večino nesreč, pa če prav se držijo krepko pod dovoljeno. Torej je glavni krivec neznanje, pomanjkanje izkušenj, nepoznavanje dogajanj v prometu......
m0LN4r - Najučinkovitejše je zaviranje na kolesu (vprašaj jype-ta), torej vsi na kolo.
Vsako bremzanje pomeni zmanjševanje števila kolesnih obratov in nič drugega, kaj pa lahko vpliva na to, pa si poglej v motoroznanstvu. Zadeva sicer ne deluje tako učinkovito kot pospeševanje, je pa precej učinkoviteje od samega golega zaviranja.
Zato ti pravim - poizkusi, potem se delaj pametnega. In to ni veljalo samo pred 30-timi leti, temveč je uporabno še danes z vsemi klasičnimi menjalniki.
Mesar - Poligoni praviloma prinašajo dobiček, ki se meri tudi v znižanju prometnih nesreč, zaradi napačnih reagiranj. Torej bi bil davkoplačevalski denar, enkrat za spremembo, koristno uporabljen. Koliko poligonov bi lahko naredili za 22mrd€, ki so bili kot slabi krediti dani na lepe očke in poznanstva?
Da dobri vozniki ne kršijo določil omejitev v naseljih, je razvidno iz kazni, ki jih taki vozniki (vsaj tisti, ki jih jaz poznam) letno plačajo v državni in mestni proračun.
Kazni, ki so smiselne, vsekakor pametnim pomagajo (nekateri ne vedo, da je smerokaze potrebno dati in kdaj naj jih dajejo - imaš primere, ko da model smerokaz pred ovinkom - jih vidim na ovinku pri Kolinski, 300m naprej, ko menja vozni pas pa ne. Nisem pa za taka lovljenja in kasirunge, kot se dogajajo na Roški.
Glede na dogajanja v prometni varnosti, bi morali omejitve še znižat ali pa voznike bolje usposobit in strožje kaznovati moteče dejavnosti - telefon, ukvarjanje s sopotniki......
Hvala bogu, se vsaj pri pijančkih stanje izboljšuje, od kar so pričeli z zaplembo vozil.
Glede na veljavno zakonodajo in pobiranje denarja od lastnikov vozil, razloga za slabo vzdrževane ceste nebi smelo biti, torej je denar nepravilno porabljen in po tej logiki vozniki plačujemo nekaj, kar ne dobimo.
Seveda je nesreč občutno preveč, vendar ni glavni krivec hitrost, saj jih večino povzročijo vozniki v situacijah, ki potekajo v okvirh omejitev. Tu pa podajate mnenja, da smo hitri vozniki tisti, ki povzročimo največ nesreč, kar pa ni res. Je pa lahko prevelika hitrost tistih, ki vozila ne obvladajo, krivec za večino nesreč, pa če prav se držijo krepko pod dovoljeno. Torej je glavni krivec neznanje, pomanjkanje izkušenj, nepoznavanje dogajanj v prometu......
m0LN4r - Najučinkovitejše je zaviranje na kolesu (vprašaj jype-ta), torej vsi na kolo.
Delo krepa človeka
jype ::
ProGo> ABS se vključi PO zdrsu kolesa.
Razen na zelo spolzki podlagi (zmrznjen sneg, led) to ne drži.
solatko> m0LN4r - Najučinkovitejše je zaviranje na kolesu (vprašaj jype-ta), torej vsi na kolo.
Ti itak nikoli nimaš prav, tako da ni nenavadno, da se motiš tudi glede tega.
Razen na zelo spolzki podlagi (zmrznjen sneg, led) to ne drži.
solatko> m0LN4r - Najučinkovitejše je zaviranje na kolesu (vprašaj jype-ta), torej vsi na kolo.
Ti itak nikoli nimaš prav, tako da ni nenavadno, da se motiš tudi glede tega.
Mesar ::
Sicer pa na AC prehitevaš voznike, ki se zavedajo, da je za njih, zaradi usposobljenosti, vožnja 100 maksimalno, kar si lahko privoščijo. Taki se tudi ne odločajo za prehitevanje in ne predstavljajo nevarnost za hitrejše na prehitevalnem pasu, kar pa ne velja, za neizkušene mladce in mladenke 25-, ki pa so, skoraj brez izkušenj.
Kaj pa če so utrujeni in so zato znižali hitrost recimo? Za tebe je vsak, ki ga na AC srečaš in vozi 100km/h nesposoben? In pa ravno takšni bi morali biti vzor, ker so prilagodili hitrost svojim sposobnostim in razmeram na cesti - pa še omejitev se držijo.
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
jype ::
solatko> Obratom koles pa veliko pomaga zaviranje z motorjem
Ne, popolnoma nič jim ne, je pa logično, da tako nesposoben voznik kot si ti tega ne razume.
Ne, popolnoma nič jim ne, je pa logično, da tako nesposoben voznik kot si ti tega ne razume.
ProGo ::
Solatko, jaz tudi ne razumem, da bi z modernimi avti z ABSom, kaj sploh pomagal motor pri skrajševanju zavorne razdalje, saj nepregrete, normalno delujoče zavore z lahkoto presežejo silo potrebne za zdrs gum. Torej, v modernem avtu je potrebno omejevati zavore, ne pa jim dodajati preko navora še več moči. (razen seveda dolgih klancev in drugih posebnih okoliščin). Motore se pa pri zaviranju v vsakem primeru mora odklopiti, še Kuzmič tako trdi že zelo dolgo časa.
Mesar ::
Mesar - Poligoni praviloma prinašajo dobiček, ki se meri tudi v znižanju prometnih nesreč, zaradi napačnih reagiranj. Torej bi bil davkoplačevalski denar, enkrat za spremembo, koristno uporabljen. Koliko poligonov bi lahko naredili za 22mrd€, ki so bili kot slabi krediti dani na lepe očke in poznanstva?
Če to RES drži boš brez problema našel investitorje, drugih problemov pa jaz ne vidim... oz. bojo zainteresirani našli investitorja, samo mislim, da so bolj zainteresirani za divjanje po cestah kot po poligonih.
Da dobri vozniki ne kršijo določil omejitev v naseljih, je razvidno iz kazni, ki jih taki vozniki (vsaj tisti, ki jih jaz poznam) letno plačajo v državni in mestni proračun.
Kazni, ki so smiselne, vsekakor pametnim pomagajo (nekateri ne vedo, da je smerokaze potrebno dati in kdaj naj jih dajejo - imaš primere, ko da model smerokaz pred ovinkom - jih vidim na ovinku pri Kolinski, 300m naprej, ko menja vozni pas pa ne. Nisem pa za taka lovljenja in kasirunge, kot se dogajajo na Roški.
Na Roški? A dam jaz en primer iz štajerske ali pa prlekije, da se bomo lažje pogovarjali? Kazni so čisto kul, CPP testi in vmesna preverjanja bi morala bit, kjer bi vsake toliko komu tudi pobrali izpit.
Glede na dogajanja v prometni varnosti, bi morali omejitve še znižat ali pa voznike bolje usposobit in strožje kaznovati moteče dejavnosti - telefon, ukvarjanje s sopotniki......
Hvala bogu, se vsaj pri pijančkih stanje izboljšuje, od kar so pričeli z zaplembo vozil.
Torej zagovarjaš nižanje omejitev in vožnjo preko omejitev?
Glede na veljavno zakonodajo in pobiranje denarja od lastnikov vozil, razloga za slabo vzdrževane ceste nebi smelo biti, torej je denar nepravilno porabljen in po tej logiki vozniki plačujemo nekaj, kar ne dobimo.
Ok, ampak to je debata za drugo temo, ceste so takšne kot so in kot udeleženec v prometu bi moral prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.
Seveda je nesreč občutno preveč, vendar ni glavni krivec hitrost, saj jih večino povzročijo vozniki v situacijah, ki potekajo v okvirh omejitev. Tu pa podajate mnenja, da smo hitri vozniki tisti, ki povzročimo največ nesreč, kar pa ni res. Je pa lahko prevelika hitrost tistih, ki vozila ne obvladajo, krivec za večino nesreč, pa če prav se držijo krepko pod dovoljeno. Torej je glavni krivec neznanje, pomanjkanje izkušenj, nepoznavanje dogajanj v prometu......
Kdo podaja takšna mnenja? Jaz pravim, da je lahko tudi prehitra vožnja krivec za nesrečo in zdaj glede na to kar si napisal, če letno umre samo par sto ljudi izključno zaradi prehitre vožnje, je to zanemarljivo? Če ni, potem je prav, da kaznujemo tudi tiste, ki prehitro vozijo - že zato, da niso slab vzor, ti na avtocesti nekdo drug pa nekje drugje. Vse povrsti kaznovat in bo problem rešen...
Če misliš, da so omejitve in kazni neprimerne pa pač ... kaj čmo, meni tudi vse ni všeč, lahko pa začneš zbirat podpise za referendum al pa kaj takega.
Your turn to burn!
mn ::
Wiki pravi tole:
V odgovor vsem, ki trdite da se ABS sproži preden kolo zdrsne.
The ECU constantly monitors the rotational speed of each wheel; if it detects a wheel rotating significantly slower than the others
V odgovor vsem, ki trdite da se ABS sproži preden kolo zdrsne.
m0LN4r ::
A ni tak, da električni avto celo ugasne motor pri takem početju?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jype ::
mn> V odgovor vsem, ki trdite da se ABS sproži preden kolo zdrsne.
V Boschevem ABS sistemu, s katerega programsko opremo sem se imel čast spoznati leta 1999, je senzor zaznal vibracije na ploščicah zavornega sistema, ki so značilne za trenutek pred blokiranjem. Program je poskušal obdržati pritisk v cilindru, pri katerem so vibracije že prisotne. Šele če je kolo zapeljalo na manj oprijemljivo podlago in se dejansko ustavilo, je pritisk zmanjšal do stanja, ko je s senzorja za vrtenje kolesa spet lahko prebral vrtenje v pravo smer.
V Boschevem ABS sistemu, s katerega programsko opremo sem se imel čast spoznati leta 1999, je senzor zaznal vibracije na ploščicah zavornega sistema, ki so značilne za trenutek pred blokiranjem. Program je poskušal obdržati pritisk v cilindru, pri katerem so vibracije že prisotne. Šele če je kolo zapeljalo na manj oprijemljivo podlago in se dejansko ustavilo, je pritisk zmanjšal do stanja, ko je s senzorja za vrtenje kolesa spet lahko prebral vrtenje v pravo smer.
Mesar ::
Nima veze, tudi če brez ABSa ali pa z uspe zavirati z enkrat krajšo zaviralno potjo kot vsi ostali še mu to ne da pravice, da krši CPP in lepo spada med voznike, ki jih opisuje naslov te teme.
Your turn to burn!
St235 ::
Lakotnik29 - Osnova zaviranja je zmanjšanje število obratov koles na 0 za popolno zaustavitev. Pri tem kolesa in cestišče nimata neomejene moči, saj pri prevelikem odjemku, pride do zdrsa. Obratom koles pa veliko pomaga zaviranje z motorjem in če temu dodaš še stvari, ki so ti znane, dobiš hitrejše zmanjšanje števila obratov, ne glede na podlago ( na drsnem cestišču boš zdrsnil, če prehitro zamenjaš brzino).
Vsako bremzanje pomeni zmanjševanje števila kolesnih obratov in nič drugega, kaj pa lahko vpliva na to, pa si poglej v motoroznanstvu. Zadeva sicer ne deluje tako učinkovito kot pospeševanje, je pa precej učinkoviteje od samega golega zaviranja.
Zato ti pravim - poizkusi, potem se delaj pametnega. In to ni veljalo samo pred 30-timi leti, temveč je uporabno še danes z vsemi klasičnimi menjalniki.
to je problem zaviranja in ne obrati motorja. Stik gume in cestišča je problem. In čez to ne mroeš pa če 100x šaltaš v nižjo, kar ve vsak, ki fizike v osnovni šoli ni prespal. In če z zavorami prideš do točke zdrsa, zaviranje z motorjem pomaga točno 0.
Še več prestalvjanje namesto zgolj stiska stopke v krizni situaciji pomeni, da imaš na volanu samo eno roko in poleg tega spuščanje skplopke med takšnim zaviranjem povečuje riziko da avto preprosto crkne. Kako delujejo bremze in ostala elektronska pomagala pri ugasnjenem avtomobilu pa upam, da ti ne rabim razlagat.
Vsako sanjanje o temu, da z menjalnikom kakorkoli pozitivno vplivaš na zaviralno pot pri zaviranju v sili, je nevarna blodnja, ki pove vse o znanju voznika.
Verjetnost je to držalo 20-30 let nazaj ko so bile zavore na vozilih zanič, danes pa z motorjem ne boš kaj dosti naredil pri zasilnem zaviranju.
kadarkoli so zavore soposobne zavirat do mere ko se vklopi ABS oziroma začnejo kolesa zdrsvat so zavore opavile svojo funcijo.
Najkrajša zavorna pot je takrat ko zaviraš z občutkom in se ABS ne vklopi.
o tej neumnosti v 21. stoletju pa raje nebi. ČE poigledaš delovanje ABSja je cel point,da se vklipi ravno na točki tik preden vozilo zdrsne in takrat je zavirnje najučinkovitejše. Da je povprečen voznik to točko sposoben lovit boljše od elektronike pa raje ne bom komentiral.
ABS
If done correctly, threshold braking can slow a vehicle more quickly that a car fitted with ABS (in the right conditions). Many competitive racing drivers would say that they prefer their cars not to have the system. However, to gain maximum advantage you will need to practice the threshold braking technique repeatedly.
In ABS se vklopi ko kolo že zdrsi in ne tik preden zdrsne! Pred ABS smo "pumpali" pedala ko se je to zgodilo. Ampak nič od tega zgoraj ni kaj dosti uporabno v prometu. V prometu, kakor sem že napisal, pohodiš zavoro do konca in pustiš ABSu da opravi svoje.
V hipotetičnih optimalnih pogojih z prototipnim abs sistemom iz leta 1960 in profesionalnim voznikom za volanom. Torej nič relavantnega za debato.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
mn ::
V hipotetičnih optimalnih pogojih z prototipnim abs sistemom iz leta 1960 in profesionalnim voznikom za volanom. Torej nič relavantnega za debato.
Si ti sploh pismen? 3x sem že napisal, da je v prometu ABS optimalen. In ne to ni neumnost, in to velja tudi z modernimi ABS sistemi in ne samo v hipotetičnih primerih. Zakaj obračaš moje besede?
V Boschevem ABS sistemu, s katerega programsko opremo sem se imel čast spoznati leta 1999, je senzor zaznal vibracije na ploščicah zavornega sistema,
Tole bi pa rad videl kak link. Še kar sem prebral, vsi opisujejo, da ABS senzorji zgolj merijo hitrost. Recimo ATE senzorji. Po moje si si gladko izmislil.
ProGo ::
Tole bi pa rad videl kak link. Še kar sem prebral, vsi opisujejo, da ABS senzorji zgolj merijo hitrost. Recimo ATE senzorji. Po moje si si gladko izmislil.
Jaz tudi. Bi rad videl referenco, namreč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ProGo ()
Smurf ::
So tudi taki, ki merijo vibracije, potem imas pa se razne ziroskope, merilce rotacije volana itd.
jype ::
solatko ::
Mesar - nikoli nisem kritiziral počasnih voznikov, če s svojo vožnjo ne ovirajo drugih. To je celo vredu, če vozniki vozijo toliko, kot so sposobni in da ne precenjujejo svoje meje.
Kazni so morda kull, samo mesta kontrol prometa, niso kull, dokler jih ne bo na nevarnih odsekih cest - črnih točkah. Tam boš inkasante težko srečal, so raje tam, kjer gre 10km/h hitreje, nekaj 10 voznikov v pol ure. Pokasirajo in imajo normo za tisti dan.
Ko me bodo ujeli pri prehitri vožnji, bom pač plačal, kar mi bodo namenili - na srečo kazni na AC niso tako velike, tam pa, kjer so, predpisov ne kršim.
Sigurno pa ob dobljeni kazni, ne bom pisal po S-T, kako naj se zasluženi kazni izognem.
Pa ravno stanje infrastrukture je tema za debato, kadar govorimo o varnosti v cestnem prometu.
Zakonsko določilo ni bilo mišljeno za potuho cestarjem, temveč za vremenske spremembe, na sicer urejeni vozni površini.
To je enako kot določilo - in druga dela po navodilih nadrejenega, v neki drugi zakonodaji.
Skratka, država ne opravi svojega, če prav ji to lastniki vozil krepko plačujemo, od nas pa zahteva obnašanje po nekih včasih nesmiselnih določilih. Če si že za spoštovanje zakonov, naj to velja tudi za državo, ne samo za državljane.
Lakotnik29 - To da vozilo crkne pri prestavljanju v nižjo brzino, pa lahko uspe samo tebi. Seveda pa pri avtu moč pospeševanja deluje samo na stik med kolesi in cesto, na osi pa ne, pa čeprav osi poganjajo kolesa v obrate.
Gumi radel ne moreš ustavljati z motorjem, imaš pa pri modernih ročno zavoro, ki deluje na boben, na katerem so pritrjena kolesa. Lahko pa trenje povečaš s podplati.
Kazni so morda kull, samo mesta kontrol prometa, niso kull, dokler jih ne bo na nevarnih odsekih cest - črnih točkah. Tam boš inkasante težko srečal, so raje tam, kjer gre 10km/h hitreje, nekaj 10 voznikov v pol ure. Pokasirajo in imajo normo za tisti dan.
Ko me bodo ujeli pri prehitri vožnji, bom pač plačal, kar mi bodo namenili - na srečo kazni na AC niso tako velike, tam pa, kjer so, predpisov ne kršim.
Sigurno pa ob dobljeni kazni, ne bom pisal po S-T, kako naj se zasluženi kazni izognem.
Pa ravno stanje infrastrukture je tema za debato, kadar govorimo o varnosti v cestnem prometu.
Zakonsko določilo ni bilo mišljeno za potuho cestarjem, temveč za vremenske spremembe, na sicer urejeni vozni površini.
To je enako kot določilo - in druga dela po navodilih nadrejenega, v neki drugi zakonodaji.
Skratka, država ne opravi svojega, če prav ji to lastniki vozil krepko plačujemo, od nas pa zahteva obnašanje po nekih včasih nesmiselnih določilih. Če si že za spoštovanje zakonov, naj to velja tudi za državo, ne samo za državljane.
Lakotnik29 - To da vozilo crkne pri prestavljanju v nižjo brzino, pa lahko uspe samo tebi. Seveda pa pri avtu moč pospeševanja deluje samo na stik med kolesi in cesto, na osi pa ne, pa čeprav osi poganjajo kolesa v obrate.
Gumi radel ne moreš ustavljati z motorjem, imaš pa pri modernih ročno zavoro, ki deluje na boben, na katerem so pritrjena kolesa. Lahko pa trenje povečaš s podplati.
Delo krepa človeka
Mesar ::
Mesar - nikoli nisem kritiziral počasnih voznikov, če s svojo vožnjo ne ovirajo drugih. To je celo vredu, če vozniki vozijo toliko, kot so sposobni in da ne precenjujejo svoje meje.
Torej vsakdo lahko vozi kakor pač oceni svoje sposobnosti?
Kazni so morda kull, samo mesta kontrol prometa, niso kull, dokler jih ne bo na nevarnih odsekih cest - črnih točkah. Tam boš inkasante težko srečal, so raje tam, kjer gre 10km/h hitreje, nekaj 10 voznikov v pol ure. Pokasirajo in imajo normo za tisti dan.
Torej več policajev in višje norme? Kar se mene tiče ti radarji, ki smo jih imeli v MB sploh niso bili tako slaba stvar (mogoče so edino zadevo izvedli ob "neprimernem" času), policija pa bi lahko preverjala ostale kršitve...
Ko me bodo ujeli pri prehitri vožnji, bom pač plačal, kar mi bodo namenili - na srečo kazni na AC niso tako velike, tam pa, kjer so, predpisov ne kršim.
Sigurno pa ob dobljeni kazni, ne bom pisal po S-T, kako naj se zasluženi kazni izognem.
Kaj hočeš s tem povedat? Sebe hvalit?
Pa ravno stanje infrastrukture je tema za debato, kadar govorimo o varnosti v cestnem prometu.
Zakonsko določilo ni bilo mišljeno za potuho cestarjem, temveč za vremenske spremembe, na sicer urejeni vozni površini.
Naslov teme je "Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati" in prosim, razloži, kaj točno ima to s stanjem slovenskih cest?
To je enako kot določilo - in druga dela po navodilih nadrejenega, v neki drugi zakonodaji.
Skratka, država ne opravi svojega, če prav ji to lastniki vozil krepko plačujemo, od nas pa zahteva obnašanje po nekih včasih nesmiselnih določilih. Če si že za spoštovanje zakonov, naj to velja tudi za državo, ne samo za državljane.
Država ne opravi česa točno? V zvezi z to temo? Sej sem za to, da vsi spoštujejo zakonodajo ampak to je samo moje mišljenje, ne mislim temu posvetit celega življenja niti vložit kakšnega posebnega truda, ker vse kaj boljšega za počet...
Your turn to burn!
m0LN4r ::
Neglede nato na kak način so bili postavljeni radarji, dejstvo je da je bilo nenormalno število prekrškov in vsakemu so pogledali skozi prste, kar se mi ne zdi prav.
Zdaj si vsak štajerc misli, mi pa lahko vozimo kak čemo in še dobili so potrdilo za to.
Zdaj si vsak štajerc misli, mi pa lahko vozimo kak čemo in še dobili so potrdilo za to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
m0LN4r - In koliko se je ob teh kršitvah povečalo število prometnih nesreč?
Zopet dokaz, da je kasiranje zaradi nekaj km hitrejše vožnje, totalen bullshit in ima namen polnenja proračunov, na varnost pa nima velikega upliva.
Prav je, da se tako plenjenje v kali zatre.
Zopet dokaz, da je kasiranje zaradi nekaj km hitrejše vožnje, totalen bullshit in ima namen polnenja proračunov, na varnost pa nima velikega upliva.
Prav je, da se tako plenjenje v kali zatre.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
m0LN4r - In koliko se je ob teh kršitvah povečalo število prometnih nesreč?
Zopet dokaz, da je kasiranje zaradi nekaj km hitrejše vožnje, totalen bullshit in ima namen polnenja proračunov, na varnost pa nima velikega upliva.
Prav je, da se tako plenjenje v kali zatre.
Pove pa tudi, kako smo nekultiviran narod in se obnašamo, kot da so v naši državi zakoni za okras. Pa pusimo, če so smiselni ali ne, ker se tudi smiselnih folk ne drži.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
Ali pa pove, da imamo včasih nesmiselne omejitve, ki se jih večina v real lifeu ne drži. Na cesti od Brnčičeve, do Domžal, si v veliki nevarnosti, če voziš predpisanih 70 km/h. Povprečje je tam čez 90.
Tudi novi del od črnuškega rondoja, do Žal, je past za kasiranje. Štiripasovnica z ločeno kolesarsko stezo in pločnikom - omejitev 60.
Se to iz voznikov kdo namerno zajebava ali so šalabajzerji.
Tudi novi del od črnuškega rondoja, do Žal, je past za kasiranje. Štiripasovnica z ločeno kolesarsko stezo in pločnikom - omejitev 60.
Se to iz voznikov kdo namerno zajebava ali so šalabajzerji.
Delo krepa človeka
St235 ::
Na cesti od Brnčičeve, do Domžal, si v veliki nevarnosti, če voziš predpisanih 70 km/h. Povprečje je tam čez 90.
V kakšni nevarnosti? A ne sanjaš ti že 10 strani, da hitri vozniki so po večini varni vozniki zaradi svojih super sposobnosti?
Seveda pa pri avtu moč pospeševanja deluje samo na stik med kolesi in cesto, na osi pa ne, pa čeprav osi poganjajo kolesa v obrate.
Gumi radel ne moreš ustavljati z motorjem, imaš pa pri modernih ročno zavoro, ki deluje na boben, na katerem so pritrjena kolesa. Lahko pa trenje povečaš s podplati.
ŽAlostno, da po 10 straneh debate še vedno ne dojameš osnovnih fizikalnih načel. Oprijem med gume in podlago ni neomejen. In v neki fazi kolo zdrsne. Oziroma to prepreči ABS. In do te točke vsi avtomobili izdelani po letu 1930 brez težav pridejo z zavorami. KAr poemeni, da zaviranje z motorjem nima popolnoma nobenega vpliva na zavorno pot in je popolnoma nepotrebno. Pa čdomena nedeljskih voznikov, ki so enkrat nekje nekaj prebrali.
Lakotnik29 - To da vozilo crkne pri prestavljanju v nižjo brzino, pa lahko uspe samo tebi.
Ponovno primer funkcionalne nepismenosti. Kje sem govoril o temu, da avto crne med prestavljanjem? Lahko pa avto crne med tem famoznim zaviranjem z motorojem. Hvalabogu ABS nesposbneže reši tudi pred tem. Gre za to, da v situaciji kjer je potrebno nenedno zavirat z prestavljanjem v nižjo narediš točno 0, hkrati pa med takim manevrom držiš volan samo z eno roko, spuščaš sklopko s čimer avto brez abs ob zablokiranih kolesih crkne, se ukvarjaš z popolnoma brezvezno aktivnostjo, ki ti krade pozornost (ne vem zakaj se ne bi potem še našminkal vmes, na zavorno pot bo vplivalo popolnoma enako) in kar je najbolj ironično v neki fazi motor dejansko začne pospeševat vozilo.
Pod črto pridemo do zelo enostavnea fizikalnega dejstva. Zaviranje v sili je optimalno z do konca pritisnjeno sklopko in zaviranjem na robu zdrsa pri čemer povprečnemu vozniku pomaga abs. Vse ostalo je idiotizem brez primere in nepotrebno ogrožanje okolice. Ampak za super solatkota in njegov warp pogon to ne drži. Mislim, daje res zadnji čas da uvedemo redne psiho teste voznikov.
mn ::
Pod črto pridemo do zelo enostavnea fizikalnega dejstva. Zaviranje v sili je optimalno z do konca pritisnjeno sklopko in zaviranjem na robu zdrsa pri čemer povprečnemu vozniku pomaga abs.
Zaviranje v sili v vozilu z ABSom je udari po sklopki in zavori z vso silo. Vse ostalo pride v poštev samo v kontroliranem okolju.
hkrati pa med takim manevrom držiš volan samo z eno roko
Ravno zato meni ni jasno kako bi sploh pri zaviranju v sili prestavljal. Pri mojem avtu so namreč sile pri zaviranju tolikšne da bi imel po moje preveč dela da sploh ostanem v sedežu da bi ujel pravo prestavo. Poleg tega hitrost tako hitro pada da b itežko ujel pravo točko kdaj spustiti sklopko, da bi le-to sploh imelo vpliv.
Meni tole z zaviranjem z motorjem spominja na nekoga, ki je narobe razumel kar mu je nekdo razlagal pa sedaj ponavlja čeprav ne razume.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24392 (21745) | Mavrik |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 75882 (66876) | dzinks63 |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 49071 (44466) | solatko |