» »

Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati

Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati

Temo vidijo: vsi
««
5 / 12
»»

solatko ::

Mesar - Kolikokrat se ti je tak divjak zaletel v rit, pa je na vseh slovenskih AC vsako jutro zaprt kakšen odsek, zaredi prometnih nesreč, z ne tako hudimi poseldicami, torej je ni povzročil norec z 200+, temveč nekaj čisto običajnih voznikov pri manj, kot 130, večinoma zaradi nekulturnega obnašanja in vztrajanja na svojem.
Nisi čisto dobro prebral prejšnjega posta, ko ti s svojih 130 dohitiš voznika, ki prehiteva z 90, se boš obnašal do njega enako, kot se tisti pri 200+, obnaša do tebe ali še huje. Poznam vas take vase zaverovane primerke, ki menite, da ste genialci na cesti.

Invictus - Tisti zmanjšajo na normalno hitrost, pravočasno, ker vozilo obvladajo, mesar pa vprašanje če bo pravilno odreagiral, če bo pred njega zapeljal nekdo z 80 ali 90.

Poznam nekaj takih imbecilov, ki enako pizdijo na prehitre, čisto podivjajo pa pri prepočasnih ali slučanjem izsiljevanju prednosti.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

dzinks63 ::

Dajte se malo v roke vzet, če nekdo vozi po predpisih in se mu drug zabije v zadek, potem naj se prvi zamisli, kje se vam jemljejo takšne, to spada pod rubriko saj ni res , pa je ali mogoče le trollfest iz čistega dolgega časa, da ne omenjam kakšnih drugih nevljudnih hipotez.

Mesar ::

Invictus je izjavil:

Ko ti bo enkrat nekdo priletel v rit z preveliko hitrostjo, ker si se kao ti držal prometnih predpisov, ti to nič ne bo pomagalo pri tem da imaš zbit avto in da si sam poškodovan.

In zame ni treba moralizirat. Sam bom že plačal svoje grehe kot sem jih še vedno.


Ni tako preprosto vsak vedno ne mora plačat svojih grehov, kaj pa če imam jaz v avtu celo familijo in nekdo povzroči zaradi neprilagojene hitrosti prometno nesrečo in zgodba se konča recimo tako, da moj otrok ali pa brat konča na vozičku ali pa brez noge.

Kako mi bo povzročitelj nesreče to poplačal? Zaradi men mi lahko prepriše vso svoje premoženje in si svoje noge odreže pa za mene situacija ni rešena niti poplačana.

solatko je izjavil:

Mesar - Kolikokrat se ti je tak divjak zaletel v rit, pa je na vseh slovenskih AC vsako jutro zaprt kakšen odsek, zaredi prometnih nesreč, z ne tako hudimi poseldicami, torej je ni povzročil norec z 200+, temveč nekaj čisto običajnih voznikov pri manj, kot 130, večinoma zaradi nekulturnega obnašanja in vztrajanja na svojem.
Nisi čisto dobro prebral prejšnjega posta, ko ti s svojih 130 dohitiš voznika, ki prehiteva z 90, se boš obnašal do njega enako, kot se tisti pri 200+, obnaša do tebe ali še huje. Poznam vas take vase zaverovane primerke, ki menite, da ste genialci na cesti.

Invictus - Tisti zmanjšajo na normalno hitrost, pravočasno, ker vozilo obvladajo, mesar pa vprašanje če bo pravilno odreagiral, če bo pred njega zapeljal nekdo z 80 ali 90.

Poznam nekaj takih imbecilov, ki enako pizdijo na prehitre, čisto podivjajo pa pri prepočasnih ali slučanjem izsiljevanju prednosti.


Zakaj vprašanje če bom pravilno odreagiral? Ker mu nebom blendal/hupal/manjsal varnostne razdalije ampak počakal, da se umakne ko se pač bo?

In še enkrat, vredu tisti, ki vozijo 300kmh po AC zaradi mene in držijo varnostno razdalijo ter pravočasno zmanjšajo hitrost niso problem, takšnim sploh ne posvečaš toliko pozornosti, ker so "normalni" oz. se "normalno" obnašajo.

Če se mi nekdo od zadaj približa in ima premajhno varnostno razdalijo, potem pa še mi blenda, kljub temu, da vozim po CPP potem pa to ni vredu - zraven tega, da me s tem že ogroža in da NI PRAVOČASNO ODREAGIRAL, ker NI PRAVOČASNO ZAVIRAL in ima PREMAJHNO VARNOSTNO RAZDALJO.

+ nepooblaščena uporaba sredstev kot je hupanje in blendanje

in tega ne odobravam pa če voznik spredaj vozi 70kmh po AC ali pa 270kmh.
Your turn to burn!

solatko ::

dzinks63 - Če nekdo vozi po predpisih ni rečeno da ne ovira prometnega toka, ki pa ne vozi po predpisih, temveč precej hitreje. To je ravno tako nedovoljeno, kot prehitra vožnja, vendar moraš ti, kot prvi, omogočit hitrejšo vožnjo prometnega toka in jim omogočit varno prehitevanje, ker nisi policaj in nimaš pristojnosti urejanja prometa.
Če CPP držiš kot pijanc plota pri hitrosti, se ga drži še pri oviranju prometnega toka.

Sam vozim hitro, oziroma prilagodim vožnjo rameram na cesti, nikoli pa ne oviram tistega, ki me dohiti in vidim, da bi lahko šel hitreje. Motoristom se umikam na skrajni desni rob ceste, tako, da me lahko varno prehitijo tudi v ovinku - skoraj nikoli mu ni potrebno it čez sredinsko črto.
Vedno se do drugih obnašam tako, kot si sam želim, da se drugi obnašajo do mene.

Mesar - Verjetno ti blenda že 200 in več metrov prej, vendar ga ti, ker ne opazuješ ogledal, ali pa zaradi objestnosti, enostavno ne šljivi. Sedaj bodo tako vožnjo na odbijaču plačali, vendar samo v primeru, da mu ti nisi zaprl varnostne razdalje, torej si se spravil prehitevat, ko je bil on že v območju varnostne razdalje in ga ti nisi videl. Ko oni zadaj prvič poblenda, do takrat, ko te dohiti, si ti vsaj en avto prehitel in bi se lahko umaknil, če nebi imel želje, prehiteti še tistega 200 m spredaj. Kadar se prehiteva kolona kamionov, tisti zadaj redko uporabljajo kakšno signalizacijo (veš tudi sam sem udeleženec v prometu in slučajno opazujem tudi promet zadaj, na AC celo več kot spredaj in vidim različne situacije, ko morajo iz 200+ zmanjšat na 100- pa se nič ne posveti. Kadar pa si sam in na dva km prehitevaš dva avtomobila, kar bi komot naredu z dvema manevroma, pa se ti ne da not pa ven, so pa upravičeno malenkost jezni in ti na svoj način to tudi pokažejo.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

m0LN4r ::

Heh, če se ti nekdo zabije v rit očitno ne obvlada vozilo tako dobro, kot si to domišlja, če ni predvidel da bo dohitel avto hitreje, kot se mu umakne.

Naj pokaže tisti, ki je za mano kako dober šofer je s tem, da se mi ne nabije v rit in počaka, da prehitim kamion pa tudi, če ga prehitevam z 120kmh. Imam vso pravico. On pa je nima se vozit, čez omejitve.

To da pa nekdo vozi na AC z več kot je omejitev in izsiljuje druge, ni dokaz da obvlada vozilo. Je samo izgovor, da obvlada vozilo.

Je bla glih pred formulo oddaja in je voznik formule rekel, da se mu v privat življenju sploh ne ljubi hitro vozit in se mu zdi nesmiselno prekoračit omejitve.

Aja pa v riti se ti vozijo tudi tisti, ki bi se v naselju radi vozili več kot 55kmh (recimo 70+).
Še enkrat. Hitrejša vožnja ni dokaz da obvladaš vozilo. Vsak zna pritisnit na gas -> od pijancev, do mulcev, ciganov, bosancev in tistih, ki zamujajo v trafiko po čike. Nikoli neveš kdo je. Pa predvidevam, da niso boljši šoferji od mene. Ima vsak več nesreč na listku, kot jaz ki jih imam točno 0. Pravtako 0 nesreč na šihtu dostave z 12 urnim delavnikom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

m0LN4r - Morda ni kdo počakal za teboj?
Ni pa potrebno, da ga zadržuješ še do drugega kamiona, 100m naprej ali celo voziš po levem pasu, ker je manj razrit, kot desni. Sicer pa ni tvoja stvar, koliko vozi gdo drug, nikomu ne smeš biti napoto, če si kulturen voznik, tako kot ne želiš, da bi bili počasnejši od tebe, ovira zate, sploh če zamujaš pri dostavi hrane.

Tudi tistih, ki vozijo precej hitreje od povprečja, jih je večino z ničlo pri karambolih.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

m0LN4r ::

solatko je izjavil:

m0LN4r - Morda ni kdo počakal za teboj?
100m na AC pri 130kmh je manj kot 3 sekunde za pomoč.

Ni pa potrebno, da ga zadržuješ še do drugega kamiona, 100m naprej ali celo voziš po levem pasu, ker je manj razrit, kot desni. Sicer pa ni tvoja stvar, koliko vozi gdo drug, nikomu ne smeš biti napoto, če si kulturen voznik, tako kot ne želiš, da bi bili počasnejši od tebe, ovira zate, sploh če zamujaš pri dostavi hrane.

Tudi tistih, ki vozijo precej hitreje od povprečja, jih je večino z ničlo pri karambolih.

Jaz te razumem kaj hočeš povedat. Ti ne razumeš kaj hočem jaz povedat.

Bi se umaknil takoj, če bi se lahko, varno... Hiter umik != varen umik.

Koliko je varnostna razdalja, pred in za mano da se varno vrinem med dva kamiona, ki se peljeta 100kmh prosim?
Točno danes sem bil pozoren nato in med tremi kamioni je bil plac za moj avto, ampak ne varnostne razdalje, če bi se vrinil bi ogrožal še sebe in kamiona takorekoč.

Ni moja stvar koliko vozi drug. Enako velja obratno.

*Seveda tisti, ki se nekomu zarine v rit na AC, pa tudi če se mu umakneš bo to storil vsakemu, ki bo pred njim vozil po omejitvah. Od MS pa do LJ bo ogrožal vsakega, ki ga sreča kazni pa nebo dobil nobene.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

Če se umakneš, bo kamion zadaj uredil svojo varnostno razdaljo do tebe, ti moraš pazit na tistega spredaj. Omejitev za kamione je 90 in ne sto.

Koliko jih bo spravil na vozni pas, niti slučajno ni tvoja stvar. Tvoje je da mu po možnosti omogočiš, varno vožnjo mimo tebe, vse ostalo je stvar njega in policije.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Če se umaknem, preden mi kamion omogoči, da to varno storim ogrožam sebe in kamionista zaradi tretje osebe.
100m na AC pri 130kmh je manj kot 3 sekunde, za lažjo predstavo, koliko mora kdo potrpet.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

BigWhale ::

solatko je izjavil:

dzinks63 - Če nekdo vozi po predpisih ni rečeno da ne ovira prometnega toka, ki pa ne vozi po predpisih, temveč precej hitreje. To je ravno tako nedovoljeno, kot prehitra vožnja, vendar moraš ti, kot prvi, omogočit hitrejšo vožnjo prometnega toka in jim omogočit varno prehitevanje, ker nisi policaj in nimaš pristojnosti urejanja prometa.
Če CPP držiš kot pijanc plota pri hitrosti, se ga drži še pri oviranju prometnega toka.


Tole drzi samo pogojno. Ce nekdo vozi 130km/h na desnem pasu in je levi pas prazen, potem ne vozi pravilno in v resnici ovira promet. Ce desni pas ni prazen in ce doticni prehiteva kolono petih tovornjakov (ne tako zelo redek pojav), med katerimi ni dovolj prostora, da bi se umaknil (se bolj pogost pojav), ne dela prav nicesar narobe.

Takisto velja za ceste izven naselja. Ce nekdo vozi 90km/h in se je za njim naredila kolona, spet ne dela prav nicesar narobe. Nicesar. Niti se ni dolzan umakniti. 45. clen ZPrCP pravi, da se mora umakniti tisti, ki vozi pocasneje in zaradi tega nastaja kolona. Ce pa nekdo vozi po omejitvi, pa se lahko za njim nabere 500 vozil in se mu ni treba umakniti. In ga tudi noben policaj ne bo izlocil zaradi oviranja.

Promet oviras takrat, ko vozis manj, kot je najvisja dovoljena hitrost.

Jaz se ponavadi umaknem tudi ce vozim po predpisih, ker mi gredo tisti, ki se nalepijo na rit na zivce in raje vidim, da me prehitijo.

BigWhale ::

solatko je izjavil:

Če se umakneš, bo kamion zadaj uredil svojo varnostno razdaljo do tebe, ti moraš pazit na tistega spredaj. Omejitev za kamione je 90 in ne sto.


To je v bistvu precej nevarno in hkrati ne dovoljeno pocetje. Pri prehitevanju lahko prehitevanje varno zakljucis sele takrat, ko je med tabo in prehitevanim vozilom dovolj prostora, da ko se umaknes nazaj na desni pas, bo imel oni za tabo ustrezno varnostno razdaljo.

Ce prehitevas drugace, prehitevas narobe in ogrozas ljudi okrog sebe. Ce se zrines med dva kaminona potem imas kar naenkrat dve vozili, ki nimata primerne varnostne razdalje. Sebe in kamion za sabo. Kar pomeni, da bos moral ti zavirati, za teboj bo moral pa zavirati se tisti kamion. Tega se enostavno ne pocne. Je manj nevarno, da tisti, ki bi rad vozil z vec kot s 130km/h pocaka, da do konca prehitis.

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:


Naj pokaže tisti, ki je za mano kako dober šofer je s tem, da se mi ne nabije v rit in počaka, da prehitim kamion pa tudi, če ga prehitevam z 120kmh. Imam vso pravico. On pa je nima se vozit, čez omejitve.

Sam to počnem non-stop zaradi takih kot si ti. Pa mi avto sploh ne gre 200 ...

In ne, nimaš vedno pravice prehitevati, če s tem ogrožaš voznike na prehitevalnem pasu. Kot je solatko omenil, ko si v območju njegove varnostne razdalje.

Sam imam veliko varnostno razdaljo (me je večkrat rešila ...), ampak vedno se najde en kreten, ki mi vskoči noter ker hoče po drekanju 10 km za tovornjakom voziti 5 km hitreje. Čeprav mi je on zmanjšal mojo varnostno razdaljo. In spravil mene v nevarnost čeprav sem vozil po predpisih.

Ampak slovenski vozniki so kot slovenski policaji. Edino pravilo CPP je prehitra vožnja ...

m0LN4r je izjavil:


Bi se umaknil takoj, če bi se lahko, varno... Hiter umik != varen umik.

Saj to non-stop pišemo. Seveda je problem v tem da večina takih sploh ne bi smela skočit na prehitevalni pas zaradi razloga zgoraj ...

m0LN4r je izjavil:

Če se umaknem, preden mi kamion omogoči, da to varno storim ogrožam sebe in kamionista zaradi tretje osebe.
100m na AC pri 130kmh je manj kot 3 sekunde, za lažjo predstavo, koliko mora kdo potrpet.

Relativne hitrosti so pomembne, ne tvoje končne ...

In to ni 100m.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

solatko ::

BigWhale - Če voziš 130 po voznem pasu, ti verjetno nihče ne bo blendal in se limal na rit, zato je primerjava neumestna, če to počneš na prehitevalnem pasu in so za teboj hitrejši (sicer v prekršku, kar pa tebe nič ne briga), se moraš po dikciji zakona, čimprej umaknit in sprostiti prometni tok.
Na navadnih cestah, če voziš omejitev +5 se bo za teboj nabrala kolona, ki bo predstavljala prometni tok, vsi bodo na varnostni razdalji, če pa se kakšen spravi vseeno prehitevat, lahko to stori varno. Če se za teboj kljub taki vožnji pojavita dva hitrejša, je stvar kulture in tvoje varnosti, da se jim na primernem kraju omogoči varno prehitevanje - te nič ne stane in po drugi strani nič ne briga, kako vozijo drugi.

AC pa je druga zgodba - Ko vidiš v vzratnem ogledalu kabino kamiona, je umikanje varno (varnostno razdaljo mora na novo vzpostavit voznik za teboj, kar moraš storiti tudi ti, ko te nekdo prehiti in potem vozi po omejitvi. Le redko imaš situacijo, da je med dvema voziloma dvojna varnostna razdalja, torej bi se po tvoji dikciji, ko si enkrat na prehitevalnem pasu, do cilja vozil po njem.

100m je dovolj, če prvi ne stoji. Po navadi vozi 90.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

BigWhale je tako lepo povedal, da ni ničesar za dodat. Vse ostalo so samo izgovori.

te nič ne stane in po drugi strani nič ne briga, kako vozijo drugi.

To velja prvič za tiste ki so že v trojnem prekršku, ko se ti približajo in kršijo varnostno razdaljo plus kršijo omejitev hitrosti. In to da se oni ne umikajo, temveč vse po vrsti prehitevajo in vsakemu blendajo pa hupajo.
Če mu nebi bil preblizu in hitreje vozil kot on, nemore skočit pred tabo.

Poglej iz avta, ki skoči pred tebe kao z 130. "pogleda v ogledalo in vidi zeloo daleč avto in ker je varno gre prehitevat tovornjak, čez 3 sekunde pogleda še enkrat in mu avto že leti v rit z over 180"

Pogled iz avta over 180. "vruuum, meni noben nič ne more, grem mimo kamiona 180, oni tam sigurno nebo prehiteval če jaz letim 180 proti njemu itak mam večjega" in "zakaj bi se umaknu itak bom moral spet unga počasneža prehitevat gremo do LJ poprehitevalnem"

Ah seveda, on ko pele 180 pa lahko leti po prehitevalnem in prehiteva vse po vrsti, ter se ne rabi nič umaknit. Itak so vsi počasnejši kot on.Za njega očitno ne velja, da se mora umaknit. On se lahko od MB do LJ pelje po prehitevalnem, ker vozi 180+

-Lahko bi če bi bil rešilec al policaj al cobra11. Pa noben od teh ni.

Conclusion, če bi se on tut peljal 130 se razdalja v tako kratkem času ne more drastično spemenit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mesar ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Če voziš 130 po voznem pasu, ti verjetno nihče ne bo blendal in se limal na rit, zato je primerjava neumestna, če to počneš na prehitevalnem pasu in so za teboj hitrejši (sicer v prekršku, kar pa tebe nič ne briga), se moraš po dikciji zakona, čimprej umaknit in sprostiti prometni tok.
Na navadnih cestah, če voziš omejitev +5 se bo za teboj nabrala kolona, ki bo predstavljala prometni tok, vsi bodo na varnostni razdalji, če pa se kakšen spravi vseeno prehitevat, lahko to stori varno. Če se za teboj kljub taki vožnji pojavita dva hitrejša, je stvar kulture in tvoje varnosti, da se jim na primernem kraju omogoči varno prehitevanje - te nič ne stane in po drugi strani nič ne briga, kako vozijo drugi.

AC pa je druga zgodba - Ko vidiš v vzratnem ogledalu kabino kamiona, je umikanje varno (varnostno razdaljo mora na novo vzpostavit voznik za teboj, kar moraš storiti tudi ti, ko te nekdo prehiti in potem vozi po omejitvi. Le redko imaš situacijo, da je med dvema voziloma dvojna varnostna razdalja, torej bi se po tvoji dikciji, ko si enkrat na prehitevalnem pasu, do cilja vozil po njem.

100m je dovolj, če prvi ne stoji. Po navadi vozi 90.


Še vedno je tukaj problem, da en voznik pričakuje, da mu bo drug naredil uslugo (se umaknil) med tem, ko mu je sam ni pripravljen narediti (voziti, tako, da se vozniku nebo potrebno umikati zaradi njega).

Kar se pa tiče megle, ki jo že cel čas mešamo:

Zakon o varnosti cestnega prometa (ZVCP-1-UPB5)
Hitrost vožnje
30. člentt

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.

(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(5) Z globo 460 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 6 kazenskih točk.

(6) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.

(7) Z globo 50 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena.

Uradni list RS, št. 56/2008 z dne 6. 6. 2008: 30. člen ZVCP-1


Torej se po CPP ni dolžen umakniti tudi če se za njim prične ustvarjati kolona - kadar vozi z največjo dovoljeno hitrostjo.
Your turn to burn!

BigWhale ::


Uradni list RS, št. 56/2008 z dne 6. 6. 2008: 30. člen ZVCP-1


Trenutno je v veljavi ZPrCP (http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?... vendar so doticni cleni ostali zelo podobni, ce ne kar enaki.


Torej se po CPP ni dolžen umakniti tudi če se za njim prične ustvarjati kolona - kadar vozi z največjo dovoljeno hitrostjo.


Ne, vendar je lepo, ce se to naredi. Vsaj jaz to naredim, ce je moznost in ce s tem ne spravljam sebe v se vecjo nevernost, kot imeti enega neucakanca za sabo.

solatko ::

Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

Vmes je in, za tem (drugi stavek, če postaviš piko) ni nikjer omenjena omejitev, temveč hitrost prometnega toka, kar pomeni, če te dohitita dva, ki vozita hitreje, kot ti, si ustvaril kolono, ki bi šla hitreje. Ta in je verjetno zakonodajalec uvrstil ravno zaradi AC, kjer so hitrosti na prehitevalnem pasu, praviloma nad omejitvijo.

V novem je to 45.člen
Delo krepa človeka

BigWhale ::

Razcleni si tisto poved, je kar kompleksna. :)

1. Kadar se za vozilom,
2. ki vozi na čelu kolone s hitrostjo,
3. ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi,
4. in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču,
5. nabere kolona vozil,
6. ki ga ne more varno prehiteti,
7. se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.


Se pravi, ce vozis na celu kolone, pod omejitvijo in je tvoja hitrost nizja od hitrosti prometnega toka vozil, potem se moras umakniti, ce se za tabo dela kolona.

Po tvoje bi bilo, ce bi namesto 'in' bil v 4. 'ali'. Potem bi pa drzalo to kar ti pravis. Ravno zaradi tistega in. :) Povsem obicajna logicna operacija. Ce drzita oba pogoja, potem se moras umakniti. :)

Sedaj pa velja, da se moras umakniti, ce vozis pocasneje od omejitve, sicer pa se ti ni treba umikati.

solatko ::

Sedaj pa velja, da se moras umakniti, ce vozis pocasneje od omejitve, sicer pa se ti ni treba umikati. Bralno razumevanje- in ali počasneje od prometnega toka.
Če nebi bilo tako, bi bil stavek - če voziš pod omejitvijo spizdi, če pa si tam, tam pa lepo lahko hebaš tiste za seboj. Tako se naši vozniki tudi obnašajo/te/mo, ker nas v določenih situacijah b.k. za tiste zadaj, zanamo pa pizdit na tiste spredaj in si razlagamo, da vozijo počasneje in se morajo umaknit.
Enako je za nas - če je prometni tok hitrejši (ne piše koliko), moramo spizdit dol, na prvem možnem kraju - to pomeni, ko na AC prehitimo vozilo, nimamo na prehitevalnem pasu kaj delat, če so za nami hitrejši.
Delo krepa človeka

Rok Woot ::

Meni ni jasno, od kje ideja, da če ti voziš nevarno to ni naša stvar? Un ki se pa noče umaknit hitrejsemu vozilo, pa prav tako vozi nevarno. In ogoržanje drugih ljudi je stvar družbe in se tiče drugih ljudi. Imamo pa pravne organe, to je res. Sej, če boš nekomu sina ubil, te bo pol fotr fentu, če se neboš sam. Pa bo fotr potem dobil manjso kazen naprimer... In tud če se fentaš, to nebo rešilo tega sina to nebi rešilo. Tako, da nebem, kako rečeš, da odgovarjaš za svoja dejanja, če sploh nisi sposoben rešiti posledic svojih možnih dejanj. Najbrž misliš, da si nadpovprečen voznik, nažalost to misli 80% prebivalstva. Omejitve so neke družbeno sprejete norme in kršiti, jih ni samo nelegalno, ampak tudi imoralno oz. pač grdo in brezobzirno. Seveda so vmes neumne (sladoled kolo itd), ampak se mi ta res ne zdi, saj vemo, da vecja hitrost prinasa več hujših nesreč (res da večinoma na lokalnih cestah, a vendar).

Nisem spal, tako da se za vse slovnične in slogovne napake opravicujem. Pa lep dan še naprej.

solatko ::

Rok Woot - Nihče ne pravi, da te ne sme brigat nevarna vožnja drugih udeležencev ali pa ostalo obnašanje, pešcev, kolesarjev, mopedistov in motoristov, vendar na cesti nisi ti tisti, ki lahko nekoga drugega pri njegovih odločitvah omejuje. Nisi policaj!
Lahko tvoja odločitev, da voziš po predpisih, povzroči prometno nesrečo (ker v momentu, ko si se odločil, da boš tistega norca zadaj ustavil, oziroma upočasnil na omejitev), postaneš za hitrost prometnega toka, ovira.

Odločitev, da določene zakone kršim je moja in sem za to odločitev pripravljen nositi vso odgovornost. S hitrejšo vožnjo, ne oviram nikogar, tiste, ki bi mi slučajno zaprli pot, bom reševal in se ne zaletavam v njih, pa če tudi gre za klasično izsiljevanje prednosti (imam pač sebe najraje in zelo rad živim, posledično, kadar čuvam sebe, čuvam tudi tebe).

Vsako obnašanje mimo norm in pravil je brezobzirno in nemoralno, kadar s tem ogrožaš druga ali sebe, vendar se jaz trudim, da to ne počnem.

To da vozim hitreje od omejitve, pa ni nikjer dokazano, da kogarkoli ogrožam, saj bi bilo potem na AC v Nemčiji, na odsekih, kjer ni omejitve, vsak dan nekaj deset mrtvih, po razmišljanju nekaterih udeležencev na S-T. Začuda med veliko prevoženimi km na teh cestah, nisem videl niti ene nesreče, niti sveč ob cesti. Torej je taka vožnja varna, če tako vozi voznik, ki je tega sposoben.
Delo krepa človeka

Rok Woot ::

m0LN4r ::

3. ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi,
4. in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču,

Prometni tok NE SME biti hitrejši od največje dovoljene hitrosti pika.

Jaz še nisem srečal kolono vozil z 180kmh+ za sabo. Razen če bi ble kake le mans dirke po AC o katerih nevem.

3. ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi,
4. in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču,

Prometni tok NE SME biti hitrejši od največje dovoljene hitrosti pika.

Jaz še nisem srečal kolono vozil z 180kmh+ za sabo. Razen če bi ble kake le mans dirke po AC o katerih nevem.

Odločitev, da določene zakone kršim je moja in sem za to odločitev pripravljen nositi vso odgovornost.

Nevem kako odgovornost boš ti nosil z smrtjo tretje osebe (ene ali več). Wow odvzem izpita pa mogoče denarna kazen. Res ful hudo ni kaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Aston_11 ::

Kršitelji pričakujejo, da bodo tisti, ki vozijo po hitrostnih omejitvah, ravnali kulturno (in se jim umaknili). Zanimivo.

solatko ::

Jaz sem velikokrat vozil v taki koloni, tudi po cestah izven SLO, za avtom in motorjem, tja do 240 na DAB.
Kolikor opazujem promet, se tudi pri nas, po navadi lovijo 2 ali 3+, s precej višjo hitrostjo, kot je omejitev.
Pa fantje začuda nimajo nobene nesreče, če prav so po vaših merilih, neprilagojeni idioti.
Aston_11 - Pričakujejo nič drugega, kot normalno reakcijo voznika, ki ga dohiti hitrejše vozilo. Umik s prehitevalnega pasu, po končanem prehitevanju vozila, ne kolone kamionov.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Niso še slišali za plačljive ceste (dirkališča), kjer se to lahko počne. Kjer pa so tudi drugi udeleženci se pač ne sme.
Cenejše je po slo AC, kjer te policaji "nikoli" ne dobijo.

Poznam 2, ki sta umrla :D En je bil motorist. Na srečo noben sorodnik, aja en se pa celo hvali po fb, kak je avto razbil z bmwjem, ko je sprobaval avto v murski pa se zabil v pokopališče.
Pravtako dve smrtni na relaciji radmožanci-turnišče. Vzrok hitrost, skočil zmosta. Pa sem se pelal po tem mostu 110, te kr rukne. Torej se je on moral krepko več. Lahko bi našteval, ampak se mi ne da iskat po kroniki.

Znanci pa vsi po vrsti: "kriva je cesta, kriv je avto, rešilec, vse drugo je krivo" sam on ne, ki jeočitno 50% več vozil, kot bi pa moral.

Aha pa verižno trčenje onih ta dražjih vozil, ki so se zaganjal pred budimpesto. Jaja. Pa še nekje točno isti scenarij. uff.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

m0LN4r - Na dirkališčih smo nabirali vozniške izkušnje in se učili upravljanja vozil, pri velikih hitrostih.
Ne poznaš jih več, ker sta umrla, jaz sem takih poznal kar nekaj, ki so se učili na cesti ali pa jih je zajebal kak mečkač, ki ni opazoval prometa za seboj. Večina jih je umrla znotraj omejitve hitrosti. Res pa je nekaj mladih motoristov umrlo v zadnjih 20-ih letih, ki pa niso bili iz naše kategorije. So pač prehitro kupili prehitro vozilo.

Še več takih sem videl zunaj, celo v prometno urejenih državah - mladost - norost.
Nas starih težakov itak nihče ne posluša.
Saj lahko pogledaš v statistiko, v katerih letih večinoma umirajo motoristi, v katerih letih neredijo težjo prometno nesrečo.....

Nikoli nisem trdil, da so vsi slovenski vozniki, sposobni voziti hitreje od omejitev, vedno trdim, da bi se moralo 70% slovenskih voznikov seznanit z nevarnostmi in kako se jih rešuje, na poligonih, cestami z redkim prometom, večjih parkiriščih, ko so slučajno prazna....., ker je enostavno obvladanje vozila v nepričakovani situaciji, rak rana našega prometa.
Ne pomaga en obisk na poligonu varne vožnje, kjer prave hitrosti niti ne moreš razvit, na AC pa vsak misli, da je sposoben reagirati pri 130km/h. Jok brate, odpade, vendar nismo zato vsi hitrejši, kar po defaultu, neodgovorni idioti, ki vas pridne, smrtno ogrožamo. Za začetek si nabavite prostoročno napravo za telefoniranje - da ne bomo našteval dalje, stvari, ki vplivajo na prometno varnost in popolno koncentracijo na tisto, kar naj bi počeli - vozili.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

No jaz pač poznam več smrtnih nesreč zaradi previsoke hitrosti, kot pa prenizke. Ko se bo razmerje obrnilo bom lažje verjel, da je treba spodbujat hitre voznike.

Na dirkališčih smo nabirali vozniške izkušnje in se učili upravljanja vozil, pri velikih hitrostih.
Ja in povej koliko je takih na cesti. 1 : 100.000 ? Mogoče malo več?

Jaz te povsem štekam. Ne razumem le zakaj spodbujaš hitro vožnjo, če (kot si sam rekel) večina slovencev ni sposobna vozit pri višjih hitrostih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

AndrejO ::

solatko je izjavil:


Pa fantje začuda nimajo nobene nesreče, če prav so po vaših merilih, neprilagojeni idioti.


Razen takrat, ko pa nesrečo imajo. Takrat pa šteješ mrtve.

3 mrtvi, ko so se dobesedno "zarili" pod tovornjak: "Lenarčan očitno tovornjaka, ki je vozil mleko proti mariborski bolnišnici, sploh ni zaznal, saj se je brez zaviranja zaletel v mercedesov zadnji del, pri čemer ga je dvignil, tako da le-ta ni mogel zavirati, nato pa ga je potiskal 500 metrov daleč pred seboj."

To je pri takšnih na AC največja nevarnost. Idioti, ki vozijo prehitro, neprilagojeno, brez ustrezne varnostne razdalje. Pri takšnih nikoli ne veš, če te bodo sploh opazili. Če bodo sploh sposobni odreagirati, če bo šlo karkoli narobe. Kadar jim to ne uspe, ljudje umirajo. Žal predvsem tisti okoli njih. Tisti, ki ne upravljajo "večjih in varnejših" nevarnih predmetov.

Na srečo je njihova identifikacija zelo enostavna. Blendanje že kilometre nazaj, vztrajna vožnja po prehitevalnem pasu (kar tukaj nekateri na vse pretege očitajo, ne vidijo pa, da točno to počno točno ti idioti), nasilje z vožnjo s premajhno varnostno razdaljo (in izzivanjem nesreče). Še huje, ko nakažeš, da si s prehitevanjem zaključil in se začneš vračati na vozni pas, nimajo niti toliko, da bi počakali še tisto sekundo, da se umakneš. Dobesedno tvegajo nesrečo in se rinejo med ograjo in vozilom, še preden to dejansko zavije na vozni pas.

Cestni gnoj. Smrdijo in edina rešitev je, da se jim v čim večjem loku izogibaš ter upaš, da danes ne boš ti tisti, ki ga bodo "po nesreči" ubili.

Smrdijo tudi po forumih, kjer se tipično jokajo nad to ali ono Provido, ki jih je "krivično" ulovila. Ko so pa čisto lepo in varno vozili - v nasprotju s pravili, brez potrebe po prehitevalnem pasu, 50 in več km/h nad omejitvijo, brez varnostne razdalje.

m0LN4r ::

Sej točno to, v rit ti tišijo tudi, ko vidijo da se nemoreš umaknit. Če te sploh vidijo.
To je isto, kot tisti ki se v najhujši megli zaganjajo kot da je sploh nebi bilo. Nevem od kod jim taka samozavest.
"Meni se nič ne more zgodit, pravcajt bom reagiro itd." Ja in čisto za vsako ko je megla so v novicah.
Če jaz ne vidim 10m naprej z 80kmh. Pa nimam dioptrije. Koji kurac vidi on z več kot 130.
Takih pacientov ni malo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

francek1 ::

dzinks63 je izjavil:

Dajte se malo v roke vzet, če nekdo vozi po predpisih in se mu drug zabije v zadek, potem naj se prvi zamisli, kje se vam jemljejo takšne, to spada pod rubriko saj ni res , pa je ali mogoče le trollfest iz čistega dolgega časa, da ne omenjam kakšnih drugih nevljudnih hipotez.

Z lahkoto te bom pripravil, da se mi zabiješ v rit; tik preden bi me na AC prehitel, ti skočim na prehitevalni pas s 50 km/h manjšo hitrostjo. Niti bog te ne reši odgovornosti, če nimaš prič in bom trdil, da si pripeljal z nadzvočno hitrostjo. Krivda bo deljena.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

solatko ::

Dejte se malo umirit. Nekateri vozniki niti ne veste, kaj se dogaja za vami, štimate radio, veselo telefonirate, se ukvarjate z otroci, če se pa na vašem pasu slučajno kaj zgodi, je pa že youtube poln takih incidentov, čisto povprečnih, po predpisih vozečih cepcev, ki se grejo voznike pa to sploh niso.
Nekateri bi celo s 50 km nižjo hitrostjo, namerno zapeljali pred hitro vozeči avto, samo zato, ker so nevoščljivi človeku, ki zna vozilo uporabljat tudi pri večji hitrosti.
Raje se naučite prehitevat, da ne traja 5 kilometrov, da se spravite mimo enega šleparja. Večini vam manjka znanja in izkušenj, predvsem pa tega, da bi se v vozilu posvetili izključno vožnji.
Drugo, kar je še važneje, nikoli v življenju nisem bil upravljalec kateregakoli vozila - pod dejstvom nedovoljenih substanc, nekateri tu gor, bi radi legalizacijo konoplje, da bi potem veselo vozili pod dejstvom THC.
Veliko vas ne zna pravilno zapeljati na AC ali iz dvorišča na navadno glavno cesto - to občutijo v največji meri motoristi, pa tudi kolesarji, katerih sploh ne opazite.
Velika večina pametnjakovičev tu gor, bi bili pokojni, če vam raznese prvo gumo, morda jih zna v takem primeru reagirati pravilno 1-5%, drugače ste pa vsi pametni, vsi se držite pravil (ni mi pa jasno, kako lahko vidim povprečno vsakega drugega voznika/co s telefonom v roki, ko pri speljevanju telovadi z rokami in avtom, ke po cesti.

Francek1 - Jaz te z lahkoto pripravim do tega, da boš zapeljal v jarek in dobim priče, da si iznenada brez razloga zviral na prehitevalnem pasu, torej si me hotel ubiti. Tebe ne bodo nič spraševali, ker ne boš mogel odgovarjat.

Ne bit tako pameten, ker nikoli ne veš, kakšen voznik je zadaj. Vsi, ki vozimo hitro, pa ravno na AC pričakujemo kretenske poteze, neveščih voznikov, zato ne poka velikokrat, je pa velikokrat cesta bolj razsvetljena.

Javite se tisti, ki imate v vozilu urejeno brezročno telefoniranje in to tudi uporabljate. Povejte mi koliko in kako se ukvarjate z raznimi garmini in podobno. Počnete v vozilu vse drugo, samo pozorni na udeležence spredaj in zadaj, ne. Veliko večino prometnih nesreč povzročijo vozniki, ki jih zamotijo aktivnosti med vožnjo, ki z vožnjo nimajo veze.

Z mislimi niste pri vožnji, temveč razmišljate vse drugo in večina stvari naredite zadnji moment, tako smerokaz, če ga že daste, nihče ne pogleda v ogledala, ko zavija desno ali na prehitevalni pas, tako da stalno predstavljate nevaronost za okolico, kar se lepo vidi v statistiki nesreč. Izredno hitri, morda na leto povzročijo eno do dve nesreče (tu ne štejem mladih divjakov, ki poznajo samo gas), nikoli niso pod dejstvom kakršne koli substance, ne zgodi se jim napaka, da zapeljejo v kontra smer na AC, z glavo so pri delu, ki ga trenutno opravljajo, saj si pri hitrostih višjih od 150, ne moreš privoščit telefoniranja, štelanja radia, ukvarjanja z otroci, pogovorv s sopotniki...., enostavno morajo bit skoncentrirani na vožnjo in take bedake, ki pred njega zapeljejo s 50+ nižjo hitrostjo.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> ker so nevoščljivi človeku, ki zna vozilo uporabljat tudi pri večji hitrosti.

Večji od katere? Najvišje dovoljene? Potem očitno niso za na cesto, če niti odčitat ne znajo trenutne hitrosti in tega primerjat s prometno signalizacijo, ane?

dzinks63 ::

Poizkušaj razumet, kaj je point mojega posta in nisi edini, da ne bi bil preveč užaljen. Po vsem prebranem, je popolnoma jasno , zakaj je takšen kaos na naših cestah. Folk nima tri čiste in potem za povrh misli, da je vse skupaj celo pravilno in v cestnem primeru dopustno. Do sedaj se nisem zavzemal za ponovno opravljanje teoretičnega in praktičnega dela vozniškega izpita za vse voznike, sedaj vidim, da je znanje , vožnja in obnašanje v bodoče nujno potrebno preverjati na 10 let, če sem uvideven, za nekatere bi bilo potrebno še prej, spomin sublimira kot kafra in si potem vbijejo v glavo povsem svoja pravila.

AndrejO ::

Sssssh. Ne tega naglas. Solatkoti bi potem ostali brez izpita. Ker oni vedo najbolje. Bolje od kogarkoli drugega.

Ena majhna težavica je samo to, da so pravila najbolj zato, da se nas vsaj večina obnašamo približno enako. Torej predvidljivo. Kdor se ne, je bistveno bolj nevaren že zgolj zato, ker se ne.

Mesar ::

solatko je izjavil:

Dejte se malo umirit. Nekateri vozniki niti ne veste, kaj se dogaja za vami, štimate radio, veselo telefonirate, se ukvarjate z otroci, če se pa na vašem pasu slučajno kaj zgodi, je pa že youtube poln takih incidentov, čisto povprečnih, po predpisih vozečih cepcev, ki se grejo voznike pa to sploh niso.
Nekateri bi celo s 50 km nižjo hitrostjo, namerno zapeljali pred hitro vozeči avto, samo zato, ker so nevoščljivi človeku, ki zna vozilo uporabljat tudi pri večji hitrosti.
Raje se naučite prehitevat, da ne traja 5 kilometrov, da se spravite mimo enega šleparja. Večini vam manjka znanja in izkušenj, predvsem pa tega, da bi se v vozilu posvetili izključno vožnji.
Drugo, kar je še važneje, nikoli v življenju nisem bil upravljalec kateregakoli vozila - pod dejstvom nedovoljenih substanc, nekateri tu gor, bi radi legalizacijo konoplje, da bi potem veselo vozili pod dejstvom THC.
Veliko vas ne zna pravilno zapeljati na AC ali iz dvorišča na navadno glavno cesto - to občutijo v največji meri motoristi, pa tudi kolesarji, katerih sploh ne opazite.
Velika večina pametnjakovičev tu gor, bi bili pokojni, če vam raznese prvo gumo, morda jih zna v takem primeru reagirati pravilno 1-5%, drugače ste pa vsi pametni, vsi se držite pravil (ni mi pa jasno, kako lahko vidim povprečno vsakega drugega voznika/co s telefonom v roki, ko pri speljevanju telovadi z rokami in avtom, ke po cesti.

Francek1 - Jaz te z lahkoto pripravim do tega, da boš zapeljal v jarek in dobim priče, da si iznenada brez razloga zviral na prehitevalnem pasu, torej si me hotel ubiti. Tebe ne bodo nič spraševali, ker ne boš mogel odgovarjat.

Ne bit tako pameten, ker nikoli ne veš, kakšen voznik je zadaj. Vsi, ki vozimo hitro, pa ravno na AC pričakujemo kretenske poteze, neveščih voznikov, zato ne poka velikokrat, je pa velikokrat cesta bolj razsvetljena.

Javite se tisti, ki imate v vozilu urejeno brezročno telefoniranje in to tudi uporabljate. Povejte mi koliko in kako se ukvarjate z raznimi garmini in podobno. Počnete v vozilu vse drugo, samo pozorni na udeležence spredaj in zadaj, ne. Veliko večino prometnih nesreč povzročijo vozniki, ki jih zamotijo aktivnosti med vožnjo, ki z vožnjo nimajo veze.

Z mislimi niste pri vožnji, temveč razmišljate vse drugo in večina stvari naredite zadnji moment, tako smerokaz, če ga že daste, nihče ne pogleda v ogledala, ko zavija desno ali na prehitevalni pas, tako da stalno predstavljate nevaronost za okolico, kar se lepo vidi v statistiki nesreč. Izredno hitri, morda na leto povzročijo eno do dve nesreče (tu ne štejem mladih divjakov, ki poznajo samo gas), nikoli niso pod dejstvom kakršne koli substance, ne zgodi se jim napaka, da zapeljejo v kontra smer na AC, z glavo so pri delu, ki ga trenutno opravljajo, saj si pri hitrostih višjih od 150, ne moreš privoščit telefoniranja, štelanja radia, ukvarjanja z otroci, pogovorv s sopotniki...., enostavno morajo bit skoncentrirani na vožnjo in take bedake, ki pred njega zapeljejo s 50+ nižjo hitrostjo.


Torej zato ker drugi delajo vse živo zraven in ker ti še nikoli nisi vozil pod vplivom nedovoljenih substanc to potem opravičuje tvoje kršitve? Zdaj ko razmišljam še malo naprej o stvari, problemi pri nas v Sloveniji so veliko večji kot si priznavamo, če zdaj ostanemo pri temi in se omejimo na to kar se dogaja na naših cestah ... kakorkoli obrnemo bi morali vsi vozniki obsojati vse kršitve CPP, razen če je komu v interesu, da se krši CPP (pa ne, da jih samo on krši). Če iščemo razloge, da se opravičuje to ali ono bomo slej ko prej imeli izgovore za vse...

Nobene faušije ni glede tega koliko sposoben voznik je nekdo, ni pa mi čisto jasno kaj oziroma kdo je merilo za to? Če si naredil 2 mil km brez nesreče in brez nesreče redno voziš 30kmh nad omejitvijo, pravočasno zaviraš in skrbiš za varnostno razdaljo, znaš zapeljati iz parkirišča in na avtocesto - vse to še ne pomeni, da si dober voznik, ne pomeni pravzaprav nič kar se mene tiče, mogoče, da imaš srečo. Za neko vsej približno realno ocenjevanje kdo je dober voznik in kdo ne bo potrebno še vse kaj druga kot ... "samoocene".

Tudi to, da nabiraš izkušnje na dirkališčih, da lahko potem kršiš CPP na cestah ni nič drugega kot neodgovorno.

Kar se tiče motoristov in njihovega obnašanja na naših cestah lahko od oke kar takoj 70% le teh vrne izpite...
Your turn to burn!

francek1 ::

dzinks63 je izjavil:

Poizkušaj razumet, kaj je point mojega posta in nisi edini, da ne bi bil preveč užaljen. Po vsem prebranem, je popolnoma jasno , zakaj je takšen kaos na naših cestah. Folk nima tri čiste in potem za povrh misli, da je vse skupaj celo pravilno in v cestnem primeru dopustno. Do sedaj se nisem zavzemal za ponovno opravljanje teoretičnega in praktičnega dela vozniškega izpita za vse voznike, sedaj vidim, da je znanje , vožnja in obnašanje v bodoče nujno potrebno preverjati na 10 let, če sem uvideven, za nekatere bi bilo potrebno še prej, spomin sublimira kot kafra in si potem vbijejo v glavo povsem svoja pravila.

O tem razmišljam že dolgo časa in verjamem, da je to edini ukrep, ki bo zmanjšal količino norcev na naših cestah.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

solatko ::

Vedno vozim po pravilih, vedno pazim na druge, kadar je varno gre avto ali motor tudi izredno hitro, vendar še vedno vsaj 30%-no rezervo, nikoli ne vozim preko 70% zmožnosti - vedno prilagajam vožnjo razmeram na cesti, tudi ko peljem preko 200 - že dolgo samo na DAB. Tisočkrat bi vam moral dokazati, da hitrost v rokah poznavalca ne predstavlja nič večjo nevarnost, kot 50 v rokah neizkušenega voznika. Pa vsi vemo, da neizkušeni vozniki tudi vozijo preko omejitev in to tam, kjer se jaz omejitev strogo držim - naselje, bližina šole, vrtca..., raje malo manj, če je vreme slabše.

Problem je ravno v tem, da nihče ne vidi nesposobnih voznikov, ki bi po defaultu morali imeti oznako L - lederer-začetnik na vozilu, da bi ga vsi udeleženci pazili in mu včasih tudi pomagali iz zagate, ko pa takemu vozniku zazvoni še telefon, je pa tako, samo še od sreče odvisno, kako se bo pustolovščina končala.

Zbran voznik, ki je sto procentno pri stvari, izkušen, s tehnično brezhibnim vozilom, čeprav včasih malo hitrejši, ne predstavlja nevarnosti izven običajnih meril, ki jih vožnja že sama po sebi prinaša. Popravlja napake drugih, včasih da prednost vozilom iz neprednostne ceste, ob nenamerni napaki se opraviči in zahvali tistemu, ki ga je rešil (ja tudi dobri, zbrani vozniki, včasih naredijo napako), niso nikoli objestni, ne parkirajo na pločniku, kolesarski stezi ali prostoru za invalide, skratka so ob vsej kvaliteti, ki jo nedvomno imajo, obtoženi, da so kreteni, morilci...., ko včasih peljejo hitreje.
Obsojajo jih taki, ki praktično niso sposobni varno peljati vozila, imajo samo srečo, da vse lepo teče, kadar je karkoli narobe, pa po navadi poči.
Opažam voznike, katerih prva stvar, ki jo naredio, ko sedejo v vozilo, vzamejo v roke telefon in speljejo. Ko pelješ za njimi, niti za minuto ne odložijo. Če bi imel kamero, bi nekaj takih odličnih voznikov posnel in dal na youtube, da bi se lahko nasmejali mogočim in nemogočim manevrom. Smešno in tragično. Taki vozniki imajo v vozilu od sopotnikov, do dojenčkov, vendar proti takim, na tem forumu ne zasledim kritik. Pa menda nismo vsi enaki, da je to postalo sprejemljivo obnašanje. Večina teh voznikov, ne more dat smerokaza, saj ni hobotnica, ne opazi kolesarjev, pešcev, otrok (saj njihov je na varnem). Zaradi podobnih se zgodi večina dnevnih nesreč, ki za nekaj ur na dan, praktično zaprejo določene odseke naših cest.
Ne povzročajo to divjaki, tipa solatko, temveč vozniki tipa francek 1, Mesar, AndrejO....., taki, ki imate največ masla na glavi, ne zaradi hitrosti, temveč vseh drugih neumnosti, ki jih počnete med vožnjo.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> Zbran voznik, ki je sto procentno pri stvari, izkušen, s tehnično brezhibnim vozilom, čeprav včasih malo hitrejši, ne predstavlja nevarnosti izven običajnih meril

Dunning%E2%80%93Kruger effect @ Wikipedia

Sprijazni se že enkrat, da če so v vseh milijonih kilometrov, ki si jih prevozil, drugi dovolj pazili nate, da si nisi ničesar naredil, to na noben način ne pomeni, da znaš vozit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

jype - Te moram popraviti, voziti sigurno znam, vprašanje, če se znam obnašati v prometu - ne znam, ker se dva dogodka ne ponovita, dve sekundi nista enaki, zato sem zbran in se učim - tudi na svojih napakah, trudim se, da ne ogrožam drugih.

Je pa ena majhna razlika, ko boš meni sekal pot s kolesom, boš verjetno šel mimo nepoškodovan, ko boš šel pred nekoga, ki ni zbran, ne boš prišel tako lepo skozi.
Veš imam ogromno izkušenj s pešci, kolesarji in skuteristi, ki so imeli najboljši namen, pod mojimi kolesi delat samomor, pa sem to do sedaj, še vsem preprečil, zato vedno trdim, da bi lahko bilo vsaj pol manj kolesarjev ranjkih in niti en pešec, če nebi bili potencialni samomorilci.
Zaradi mojega obnašanja v prometu, še nikomur ni bilo potrebno tečt čez cesto in nihče še ni moral močno zavirati, zaradi mene.
To je dovolj, da lahko mirno izjavim, da sem varen in obziren voznik, zaradi prej naštetih razlogov pa se obnašati v prometu ne znam - nimam izkušenj, ker se tisto, kar se bo zgodilo, naslednjo sekundo, še nikoli ni in zato nimam izkušenj. Se pač poslužim pridobljenih iz drugih podobnih situacij. Vozit pa nekaj različnih prometnih sredstev, brez skrbi, da znam.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> voziti sigurno znam

Na tem mestu ti uradno izdajam potrdilo, da ne znaš vozit.

Podpisan: jype.

Mesar ::

solatko> Ne povzročajo to divjaki, tipa solatko, temveč vozniki tipa francek 1, Mesar, AndrejO....., taki, ki imate največ masla na glavi, ne zaradi hitrosti, temveč vseh drugih neumnosti, ki jih počnete med vožnjo.

Torej če ne divjam avtomatsko počnem "druge neumnosti" med vožnjo? Lahko razložiš prosim od kje ti ti podatki? Ker mi ni jasno...
Your turn to burn!

Mesar ::

Solatko> Opažam voznike, katerih prva stvar, ki jo naredio, ko sedejo v vozilo, vzamejo v roke telefon in speljejo. Ko pelješ za njimi, niti za minuto ne odložijo. Če bi imel kamero, bi nekaj takih odličnih voznikov posnel in dal na youtube, da bi se lahko nasmejali mogočim in nemogočim manevrom. Smešno in tragično. Taki vozniki imajo v vozilu od sopotnikov, do dojenčkov, vendar proti takim, na tem forumu ne zasledim kritik.

Če te zanima mnenje drugih glede te tematike na tem forumu odpri temo in vprašaj, jaz sem se zapičil v prehitro vožnjo in še to samo zato, ker najdeš vse polno razlogov, da opravičiš - jaz osebno pa se s tem ne strinjam. In spet primerjaš prehitro vožnjo z drugimi prekrški... in jo skušaš tako opravičiti? Torej hočeš reči, da ti lahko kršiš CPP in voziš prehitro, ker drugi telefonirajo?

solatko> Vedno vozim po pravilih, vedno pazim na druge, kadar je varno gre avto ali motor tudi izredno hitro, vendar še vedno vsaj 30%-no rezervo, nikoli ne vozim preko 70% zmožnosti - vedno prilagajam vožnjo razmeram na cesti, tudi ko peljem preko 200 - že dolgo samo na DAB. Tisočkrat bi vam moral dokazati, da hitrost v rokah poznavalca ne predstavlja nič večjo nevarnost, kot 50 v rokah neizkušenega voznika. Pa vsi vemo, da neizkušeni vozniki tudi vozijo preko omejitev in to tam, kjer se jaz omejitev strogo držim - naselje, bližina šole, vrtca..., raje malo manj, če je vreme slabše.

Ja, jaz sem sicer malo drugačnega mnenja, da je ocenjevanje lastnih zmožnosti zelo problematično in težko objektivno. Kaj pa če bo nekdo drug ocenil, da vozi do 70% svojih zmožnosti in naju zbije s ceste ker bo kljub temu prehitro vozil - v tem primeru boš ga zagovarjal in sploh neboš imel s tem problema (tudi če pride do hujših poškodb, kar je na AC hitro)? Sej je vozil v do 70% svojih zmožnostih (enako kot si napisal, da počneš ti).
Your turn to burn!

AndrejO ::

solatko je izjavil:


Ne povzročajo to divjaki, tipa solatko, temveč vozniki tipa francek 1, Mesar, AndrejO....., taki, ki imate največ masla na glavi, ne zaradi hitrosti, temveč vseh drugih neumnosti, ki jih počnete med vožnjo.

Navedi eno neumnost (po tvojih merilih, seveda), ki jo počnem med vožnjo in daj povezavo kje sem to izjavil.

Seveda nisem brez greha, vendar pa, povej kateri so ti grehi zaradi katerih imam "največ masla na glavi".

solatko ::

jype - znam!

Mesar - Vsakodnevni dogodki in opazovanje v prometu in okoli njega, me v tako razmišljanje silijo. Manj kot 20% voznikov, med vožnjo počne samo to.
Ocenjevanje lastnih zmožnosti, preden se odpravimo na vožnjo in ves čas trajanja vožnje, je predpogoj varnosti. Kvaliteta ocenitve, pa je v premem sorazmerju z izkušnjami.
Praviloma se mladi vozniki precenijo.
Tu je problem, merilnika zmožnosti ni, splošno počutje, pa je lahko varljivo, zato si v vožnji vzameš dodatno rezervo. Problem je vsaka prekoračitev, če se počutiš spočitega in bi komot vozil 10, 12 ur skupaj, se obvezno ustavi najpozneje po 8-ih (kratki postanki, wc, kavica, cigaret, ne štejejo, kot počitek). To je že ena od rezerv, ki te velikokrat obrani pred početjem neumnosti na cesti.
Če veš, da bi znani ovinek, glede na počutje, komot speljal s 100, je dobro, da pelješ 70-80, nikakor 110, saj si sam ocenil, kje je tvoja današnja meja.
Človek ni vsak dan enako sposoben za vožnjo. Na psihofizično stanje organizma, je potrebno posebej pazit.

To zgleda cela znanost, pa se človek navadi, hitro in dokaj realno oceniti sposobnosti v dnevu, v katerega vstane.
Če si zbit, bolan, te nekaj ščiplje..., skratka, se ne počutiš fit, se ne boš odpravil na nekaj sto km, dolgo pot ali pa si boš omislil sovoznika, če je pot res tako nujna.

Samo to je vse teorija, ki jo nekateri izvajamo v praksi, večina pa se jih na lastno počutje (razen ko gre za bolezn, zaradi katere je potrebna bolniška), požvižga.

Še ena zadeva je važna, preden sedemo za volan, preizkusit, koliko smo lahko skoncentrirani na vožnjo. Nekateri smo osvojili tehnike avtosugestije, ko znamo ob določenih opravilih, izključit moteče faktorje in smo 100%-no skoncentrirani na aktivnost, ki jo trenutno počnemo.
Človek, ki premleva nešteto problemov med vožnjo, ni zbran in je nevaren voznik, ne glede na hitrosti, s katerimi opravlja vozilo.
Človek, ki mora vzeti zdravila, ki prepovedujejo vožnjo, enostavno ne sme za volan, dokler jemlje taka zdravila.

Cel kup je faktorjev, ki odločajo v prometu, prehitra vožnja je samo en od njih - to ne pomeni neprilagojena vožnja razmeram na cesti, kar pa ni glavni povzročitelj nesreč, nikjer na svetu, razen pri nas je na 1. ali 2. mestu. Seveda drugje ne znajo prav raziskati nesreč in ugotoviti pravih vzrokov, ter te tudi zapisati, v statistično poročilo.

Že nekaj let me preseneča, statistika pri prometnih nesrečah kolesarjev, saj jih več kot pol, povzročijo kolesarji sami - če berem jype-tove poste, jih pobijamo samo vozniki in še to le tisti, ki vozimo malo nad omejitvami.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> jype - znam!

Kaj znaš? Vozit? Če znaš ti, potem zna vsak.

detroit ::

Mesar
jst pišem email šefu, pišem na fb eni od ljubic, in se vmes pogovarjam z drugo po telefonu med vožnjo. Vmes pa še igram žepni rokomet seveda. Ampak to ni prekršek, ker kakor so se nekateri tu izrazili, kaj te kur...briga kako jst vozim? Umakni se s ceste a ne vidiš da igram žepni rokomet wtf!?!?11111!!
Skero

solatko ::

Ne ne zna, ti znaš bolje voziti kolo od mene.
detroit - če znaš pisat email-e, če znaš pisati na FB, še ne pomeni, da znaš pa to početi, skupaj z vožnjo. Ne, že vsako posebej ti dela težave.
Delo krepa človeka

detroit ::

Vsekakor mi to dela težave še posebi med vožnjo (sprobal ...ni šlo), si predstavljam, da tudi tebi dela težavo vozit "kakor si želiš". Am i right? Ma sj vem še vedno sm majmun ker vozim po pravilih (mehko:))
Skero

jype ::

solatko> Ne ne zna, ti znaš bolje voziti kolo od mene.

O, ne... Če ti resnično znaš upravljat z motornim vozilom, potem v tem vesolju ne obstaja nihče, ki tega ni sposoben.

Ker če nekdo, ki tako temeljito nima pojma o ničemer v zvezi z vožnjo, da nihče drug ne more biti bolj nesposoben, kot očitno velja prav zate, potem morajo očitno vsi ostali biti sposobnejši za vožnjo.

Druge možnosti ni. Razumeš?

Pa da ti še povem kaj napaja tvoj Dunning Krugerjev efekt in te rešuje:

ZPrCP, 4. člen, 4. odstavek:

Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.

Vse bolj se mi zdi, da si vse našteto v odebeljenem delu besedila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()
««
5 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15424642 (21995) Mavrik

Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37776434 (67428) dzinks63
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24749339 (44734) solatko

Več podobnih tem