» »

Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati

Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati

Temo vidijo: vsi
««
4 / 12
»»

detroit ::

Ne vem kakšno mickey mouse club anketo ti to vodiš.
In lepo da obračaš moje besede in jih posiljuješ da pašejo v tvoj kontekst. Ne merit kurca še na forumu.

Imam dobro mnenje o svoji vozniški kulturi in hja tudi sposobnostih, in slabo o majmunih. Če si karkoli drugega razbral potem hop še enkrat po Berilo 1.
Skero

Engineer_ ::

Invictus je izjavil:

Če bi bila večina Slovencev na avtocesti sposobna voziti po omejitvah (kar pomeni 130km/h), potem bi bile take debate nepotrebne ... Bi se res samo prepucavali "dirkači" ...


tu te moram za trenutek ustaviti. Žal so naše avtoceste postale relativno nevarne in včasih pač ne moreš vozit 130, saj je to katastrofalno neudobno zaradi vseh lukenj. Ki se jih recimo v nekem običajnem vozilu čuti, v luksuznem terencu pa ne.

(tega pač lastniki luksuznih terencev ne zmorejo doumeti.. :) )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

detroit ::

Jst pa ne predalčkam ljudi glede na avto, znamko..čeprav včasih se moraš kar potrudit

oo za tist post prej uzamem nazaj da imam vozniške sposobnosti dobre. Ker je potrebno definirat kva je to. Ker v dirkanju bi popušil ena kot ena. Premalo izkušenj recimo temu;)
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

Engineer_ ::

low brain capacity a??

ne gre za predalčkanje, gre za golo dejstvo da luksuzni terenci neprimerljivo lepše požirajo slabo kvaliteto naših cest, ne čutiš lukenj. V marsikaterem osebnem avtu pa ti hrbtenico polomijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

detroit ::

ni letelo direktno nate bolj splošen pogled na predalčkanje, kar sm mogoče slabo povedal z zadnjim delom stavka you mr. agro:/

Moj brain capacity je unknown. Mogoče tudi low? Samo tudi nima veze z razmišljanjem toliko kot s pomnenjem.
Skero

Engineer_ ::

vozniške sposobnosti NI ENAKO sposobnost dobro obvladati vozilo!

Se mi zdi to čisto primerna definicija.

Žal preveč ljudi niti nima vozniških sposobnosti niti ne znajo dobro obvladati vozila. Ampak dobro, če vozijo temu primerno je vse ok. Bi bilo slabše če bi divjali preko svojih zmožnosti.

(vseeno se mi to zdi kriminal, saj če misliš da lahko upravljaš 1 ali več ton kovine, potem bi _moral_ znati vsaj dobro obvladati vozilo ali imeti vsaj dobre vozniške sposobnosti. Najbolje kar oboje.)

vozniške sposobnosti = obnašanje
obvladovanje vozila = čutiš avto

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

GenZNPC ::

Tema ni o AC. Zaradi mene se lahko zapre.
skibidi

solatko ::

Tema je o obnašanju udeležencev v prometu, kamor sodijo tudi AC in ostale prometne površine, podobne situacije se dogajajo na vseh cestah, ne samo v mestih, zato posti niso off topic.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

MIHAc27 ::

Spajky je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:

Če ti nekdo vozi 1m za ritjo... menim da je zaviranje slaba ideja..
Ko se je meni to zgodilo sem mu samo "pržgal" zavorne luči : beri : desna je ostala na gasu in vozil dalje, z levo pa samo dotaknil bremza-pedal (da se štop-lampe pržgejo) >:D ... Uspeh : tip kar hitro zabremzal za mano in potem dalje ni vozil več tako blizu. Izprobano na par "prilimancih" :))


ej pazi pri temle... oče mi je enkrat rekel da je isto probal.. se pravi Gas + Bremza. Tolk močno kot je takrat zabremzal baje ni še nikoli.

solatko ::

MIHAc27 - Oče kreten, upam da si ti padel daleč od drevesa.
Delo krepa človeka

Vajenc ::

Ljudje smo si v osnovah zelo podobni, zato je zelo naivno predavat, kako so eni opice drugi pa dude tipa Lebowski. Agresivneži in tolerantneži obstajajo tako med šimpanzi kot ljudmi. Prag tolerance je stvar vzgoje, okolja in genov. Ni nujno, da so tolerantneži pametnejši, lahko pa pametnejši hitreje dojamejo, da bodo tepeni, če je nasproti močnejši.

Najbolje se je seveda izognit nevarnostim, ki jih lahko prinesejo nasilneži. Najslabše kar lahko narediš napram takšnim pa je, da jih ignoriraš. Na semaforju imaš vsaj 3 izbire. Če si ignorant se lahko zakleneš in kličeš policijo oz. stopiš po gasu in prevoziš rdečo. V primeru, da nisi ignorant pa stopiš iz avta še preden pride tip do tebe in mu poskušaš na miren način razložiti zakaj nima prav oz. se mu že od daleč opravičiš, če je krivda na tebi.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

solatko ::

Vajenc - Ravno v tem je štos, da težko na svetu najdeš dva enaka človeka. Tudi v osnovah smo si različni.
Nekateri so ugotovili, ko so se pričeli učiti vozit motorno vozilo, da je to za njih prekompleksno opravilo, da zahteva pozornost na 100%, ves čas upravljanja, da je potrebno imeti sposobnost predvidevanja, hitre reflekse in možnost opravljanja več različnih opravil istočasno, ter se prenehali učiti vozit in uporabljajo javni prevoz v vseh oblikah.

Nekateri so rojeni vozniki, imajo vse in še nekaj več. Veliko takih gre v dirkaške vode in so praviloma v vsakdanjem prometu, spoštovanja vredni udeleženci, morda včasih prehitri, vendar vseeno varni.

Večina udeležencev je pa tistih, ki so opravili vozniški izpit, znajo obračat volan in pritiskat gas. Obnašati se v prometu ne znajo, vozila ne obvladajo, na pripombe so gluhi, prometnega dogajanja ne znajo ali nočejo opazovati, predvidevati ne znajo, znajo telefonirat, ne znajo pa dat smerokaza, na vsako reakcijo od zunaj, pa reagirajo v smislu odličnega voznika, takojo so pripravljeni igrati policaja in ko poči, niso nikoli krivi, saj so ja vozniki, ki spoštujejo prometne predpise - v bistvu samo enega, ne prekoračijo dovoljene hitrosti nikoli.
Delo krepa človeka

Vajenc ::

solatko je izjavil:

Vajenc - Ravno v tem je štos, da težko na svetu najdeš dva enaka človeka. Tudi v osnovah smo si različni.

Vsi se kdaj razjezimo, vsi imamo kdaj napačno mnenje (razen jypeja ofc) in podobne osnove, ki jih ljudje v interakciji doživljamo.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

solatko ::

Lahko zraven šteješ tudi mene. Če se kdaj ujezim, se zaradi sebe, ko določeno stvar ne naredim prav. V življenju me še ni nihče razjezil toliko, da bi reagiral spontano. Morda imam visok prag tolerance ali pa odreagiram, ko še vem kaj delam.

To pa ne pomeni, da smo vsi enaki, tudi razjezijo se ljudje na različne načine z različnimi reakcijami - nekateri celo padejo v jok, ko jih nekaj razjezi.
Delo krepa človeka

Engineer_ ::

realno si nismo tako "zelo" podobni.

St235 ::

detroit je izjavil:

gslo pol stvai ki si jih napisal nisem razumel, sorry. Na ostale imaš odgovor tu.
Kdaj in kje si prebral, da se ne umaknem, ko se le da? Jst za razliko od prenekaterih na cesti vozim po predpisih in omejitvah ampak v meji normale in se ne grem policaja, priznam da tudi sam skočim na višjo hitrost če je priložnost. Ja imam precej dobre reflekse.

Smešno kako ljudem razlagaš eno berejo drugo.


Vsaj trikrat si v tej temi napisal, da ko ti nekdo prileti po prehitevalnem pasu in blenda, zmanjšaš hitrost in opici pokažeš, da sta na istem intelekturalnem in kulturnem nivoju.

Ravno tako si že dvkrat izjavil, da če je omejitev 130km/h in ti voziš po omejitvi se ne rabiš nikomu umikat. Ponovno izraz pomanjkanja kulture in intelekta.

To kako hitro vozim madžarski audi nima nobene veze s tem kako moraš ti vozit. In ja, če (ponovno tvoja izjava) to da oviraš vozilo za seboj kakorkoli vpliva na tvoj ego potem imaš resne težave v življenju.

solatko ::

Na žalost ni samo detroit na takem nivoju obnašanja. Samo na odseku, ki sem ga predlagal prej, je takih nekaj deset ali sto, vsak dan (Tomačevski rondo - Brnčičeva).
Delo krepa človeka

Engineer_ ::

ljubljana pač. Tipični ljubljanski voznik..

Nekako za italijani in sumljivimi romuni v dragih nemških avtih so ljubljančani tretje najbolj osovraženo bitje na slovenskih cestah. Vsaj v mojih krajih.

ker: ali dobiš nedeljskega voznika, ki še ni slišal za gas in vozi grozovito počasi, parkira pa ti na prvi travnik ki ga vidi, ali pa dobiš nekega norca ki blenda nonstop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

solatko ::

Tudi okoli Celja je na AC enako, pa še kje bi se našlo podobno obnašanje dobrih, varnih voznikov, ki norcem preprečujejo, kršenje prometnih predpisov - pač policijska država, kjer je vsak državljan v določenih situacijah, sodržavljanu policaj in sodnik.
Ali pa dobiš ljubljančana, ki se domačinu umakne in potem divja za njim, saj domačin cesto pozna, ljubljančan pa ne.
Uredite parkiranje, če ste zanimivi za turiste (lahko tudi kasirate).
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Engineer_ ::

tistega dela ne poznam dobro, se vozim redko. Ko pa se, pa ni rush hour in se mi zdi cesta dokaj prazna, nimam težav.

skratka se strinjam s tabo ja. po eni strani so policaji norci, ki hočejo divjat, po drugi pa so policaji tisti ki hočejo preprečit divjanje.


Pa pustimo to. Da vas malo zdražim...pričakujem da bo solatko vedel o čem govorim. Voziš po neki navadni cesti, dohitiš voznika, ki vozi grozovito počasi po ovinku. Ga želiš prehiteti in tip začne pospeševati O_O. Če ga prehitiš potem vozi enako hitro kot ti, če ga ne prehitiš pa tip spet upočasni vožnjo....do naslednjega poizkusa prehitevanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

solatko ::

Norci ne igrajo policajev, hočejo samo voziti hitreje.
O voznikih, ki ne znajo voziti tekoče, enakomerno, smo govorili v temi o oviranju prometa.
Delo krepa človeka

Engineer_ ::

ne ne, ne govorim o tekoči vožnji. govorim o jebanju v glavo, ko pospešijo ko jih želiš prehiteti. Potem pa divjajo za tabo. Če jih ne prehitiš pa vozijo počasi.
Tisti vozniki ki ne vozijo dinamično me ne motijo. Jih prehitim na prvi varni lokaciji, ni problema. Načeloma raje vidim da vozijo počasi skozi ovinke, kot pa da zaradi lastne nesposobnosti odletijo ven iz ovinka. Me pa motijo tisti, ki "ne pustijo prehitet". Večinoma jih sicer 4.0 turbodizel motor brez težav požre.. samo vseeno.

pač, če že govorimo o arogantnih voznikih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

solatko ::

Ravno o tem je tekla beseda tudi v temi, ki sem ti jo omenil
Poglej to temo

Koliko so krivi počasni vozniki?
Delo krepa človeka

St235 ::

haha, ja o počasnih vozinikih smo se že kar precej napisali.

Ampak pod črto in več 100 straneh debate na koncu vedno pridemo do ugotovitve, da je največji problem v prometu to, da ljudje ne spoštujejo 4. člena Zakona o pravilih cestnega prometa. Tisto sekudno, ko bi ljudje začeli upoštevat ta člen, bi lahko praktično črtali vse ostale.

Engineer_ ::

ja, na koncu se vedno odkrije da ni druge izbire kot da se egoiste pač tolerira in dopušča da se počasi drenjajo na cesti in delajo kolone... drugače pač ne gre.

Vajenc ::

Engineer_ je izjavil:

realno si nismo tako "zelo" podobni.

Realno smo si ljudje med sabo še najbolj podobni, precej bolj kot un kreten iz OP izkušnje in opica. Razlikuje nas intenziteta vsega človeku možnega doživljanja. To pa. Solatko se včasih razjezi vsaj na sebe, jype pa se razjezi na nikogar ;)
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

detroit ::

St235 je izjavil:

detroit je izjavil:

gslo pol stvai ki si jih napisal nisem razumel, sorry. Na ostale imaš odgovor tu.
Kdaj in kje si prebral, da se ne umaknem, ko se le da? Jst za razliko od prenekaterih na cesti vozim po predpisih in omejitvah ampak v meji normale in se ne grem policaja, priznam da tudi sam skočim na višjo hitrost če je priložnost. Ja imam precej dobre reflekse.

Smešno kako ljudem razlagaš eno berejo drugo.


Vsaj trikrat si v tej temi napisal, da ko ti nekdo prileti po prehitevalnem pasu in blenda, zmanjšaš hitrost in opici pokažeš, da sta na istem intelekturalnem in kulturnem nivoju.

Ravno tako si že dvkrat izjavil, da če je omejitev 130km/h in ti voziš po omejitvi se ne rabiš nikomu umikat. Ponovno izraz pomanjkanja kulture in intelekta.

To kako hitro vozim madžarski audi nima nobene veze s tem kako moraš ti vozit. In ja, če (ponovno tvoja izjava) to da oviraš vozilo za seboj kakorkoli vpliva na tvoj ego potem imaš resne težave v življenju.


Počasi sem mnenja da solatko niti nista videla Berila 1, en kratek obisk v lokalni knjižnici vaju reši vseh podobnih tegob, pa še bralno čebelico lahko fašeta. Kakorkoli že če se že moram 10x ponavljat, 130 je omejitev. Če in ko prehitevam kolono po levem pasu se ne morem umaknit (ker je strnjena kolona običajno, če pa ni se umaknem in ja ne pokleknem vsakemu trubaču kot bi očitno vidva se umaknila z avtoceste na makedam) ali je tako ali ni tako? Lahko pa stegnem perdo pa se porinem med šleparja in tovornjaka in upam na preživetje. Sicer pa ker nočem pasti na nivo opice niti pod razno ne smem kultivirat opice za sabo kajti to je narobe. Vsekakor je smotrno da ga pustim da oddivja v upanju da nekega dne fenta samo sebe in ne še kakega drugega.

Res upam da znata brati med vrsticami, samo malo dvomim glede na to da še mojih (dokaj) berljivih vrstic nočeta.
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

St235 ::

problj je v tem, da forum ne omogoča, da bi ti pobrisal svoje prejšnje izjave. In zdaj pač nabijam mantro in upaš da bomo pozabili na tvoje izjave, kako znižaš hitrost in discipliniraš prehitre voznike.

Invictus ::

@detroit

Poleg tega smo ti vsi napisali da naj bi se umaknil ko bi se mogel. Ampak taki kot ti mislijo da je 1 km razdalje med dvema tovornjakoma prekratka da bi se ti varno umaknil hitrejšemu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

detroit ::

nisi bral naprej ha? Znižanje gre iz cca omejitev plus na omejitev. Nism v prekršku ali pač? Če je moralno ...dvomim. Me sekira? Ne

Invictus taki kot si ti me ne morejo ocenjevat kot voznika. You dont know shit about me. Še manj pa na kakšen prostor lahko spravim avto. Ne vem sporočate da ste "pusiji" a potem bi čez mene govoril da ne morem na 1km prostora zapeljat svojega avta. Da...hvala za kvalitetne argumente. In ja mogoče da so mi vsi povedali da se umaknem in ja vsi ste naredili bralno značko a ne znate prebrat da se umaknem ko se le lahko.


Skratka: Kdor se hoče fentat med tovornjaki ali kar porint v obcestni blok zarad enga majmuna....ej zarad mene. Prosto to Titu. Kogar moti da jst vozim po omejitvah (večino časa), mi dol visi. Nikoli ne oviram nobenega na cesti razen pač simpletone z malimi oreščki. Teh ni tolk dost so pa in debata se vrti okoli njih.
Skero

francek1 ::

Ko berem komentarje tule gor ugotavljam, da parim ne bi škodovalo ponovno opravljanje izpita, ker imate obširne luknje v znanju CPP....enim recimo ni jasno da, če jih nekdo na avtocesti prehiti po desni je potem evidentno, da se niso pravočasno umaknili na vozni pas in še par takih cvetk...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Invictus ::

detroit je izjavil:


Invictus taki kot si ti me ne morejo ocenjevat kot voznika. You dont know shit about me. Še manj pa na kakšen prostor lahko spravim avto. Ne vem sporočate da ste "pusiji" a potem bi čez mene govoril da ne morem na 1km prostora zapeljat svojega avta. Da...hvala za kvalitetne argumente. In ja mogoče da so mi vsi povedali da se umaknem in ja vsi ste naredili bralno značko a ne znate prebrat da se umaknem ko se le lahko.


Skratka: Kdor se hoče fentat med tovornjaki ali kar porint v obcestni blok zarad enga majmuna....ej zarad mene. Prosto to Titu. Kogar moti da jst vozim po omejitvah (večino časa), mi dol visi. Nikoli ne oviram nobenega na cesti razen pač simpletone z malimi oreščki. Teh ni tolk dost so pa in debata se vrti okoli njih.

S tem svojim postov si nakazal da spadaš med "simpletone z malimi oreščki".

Oz. tvoja mantra je, dokler vozim po pravilih oz. z dovoljeno hitrostjo, bolj natančno, me drugi na cesti ne brigajo ...

Že s tem si v prekršku, ker oviraš promet ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

detroit je izjavil:

nisi bral naprej ha? Znižanje gre iz cca omejitev plus na omejitev. Nism v prekršku ali pač? Če je moralno ...dvomim. Me sekira? Ne

A je kdo rekel da si v prekšku? vse kar smo ti pojasnili je, da si na istem intelekturalnem in kulturnem nivoju kot opica, ki za tabo vaozi na prekratki vranostni razdalji in blenda.

GenZNPC ::

Troll mode:
V bistvu mu pomagaš, da se umiri.

Najboljše, da pustimo vsakemu da dela kaj in kako hoče, ker ljudje nismo zato, da bi si pomagali. Dovolj sta 1-2 prometni kontroli v občini na dan.

Še dobr, da so tudi taki na cesti, ki delajo prekrške en za drugim, ogrožajo druge že 30+ let in še vedno to počne. Očitno policija opravlja odlično delo.

Po novem vsi vozte v BTK načinu. Ker če te BK za opico za tabo v riti, te BK za vse ostalo tudi.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

detroit ::

Vidva dva posta višje se odločta kaj hočta povedat ne en druzga negirat.
Pustimo zdj debato, očitno sem opica in dokler imam tako dobro stanje in kulturo kot jo imam je ok in si predstavljam da z 400k km ki jih imam za sabo (ja ni bog ve) nisem bog ve kakšen as, imam pa še vse "kupončke" še od časa prvega avtomobila. Hvala sicer za ves futile trud, ki mi ga namenjate, da me prevzgojite v pussija ki bo pokleknil pred majmuni, ampak keep it.

Dokler vozim skladno z zakonom in ne oviram drugih razen sem pa tja se najde kak majmun ki se mu zdi da je cesta njegova in naj se jaz urinem v kolono ki jo prehitevam, mi dol visi. Kdor se s takimi vozniki obremenjuje ima problem v svoji glavi ne drugje.
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

St235 ::

no vidiš pa se le strinjamo. Definitivno ima velike probleme v glavi tisti, ki se med vožnjo obremenjuje z drugimi.

solatko ::

francek1 - Če imaš vozniški izpit, bi moral vedet, da je prehitevanje po desni, zelo hud prometni prekršek. Kaj če se tisti s prehitevalnega pasu, odloči umaknit in te ne opazi na desnem pasu, saj te ne pričakuje.
Lahko mu pripelješ do riti, ter mu daš signale, naj se spoka s prehitevalnega pasu, da se bo promet lahko odvijal normalno naprej. V nobenem primeru, pa ne smeš prehiteti vozila po desni ali odstavnem pasu.

detroit - Od kar je malo več kontrole varnostne razdalje, kamioni ne vozijo več na nekaj metrih, temveč je razdalja med njimi dovolj za umik na vozni pas in pri naslednjem ponovno prehitevanje, seveda če je prost prehitevalni pas.
Če pa že ne moreš na vozni pas, pa normalno vozi po prehitevalnem, tista opica zadaj pa bo ob priliki plačala, kar visoko kazen, za prekratko varnostno razdaljo. Nikakor pa ne smeš med prehitevanjem hitrosti zmanjšat, saj moraš po zakonu, manever prehitevanja, opraviti čim hitreje.
Za nazive, ki so ti jih dali ostali, pa si sam kriv, po tem, kar si napisal in sploh, če se dejansko tako obnašaš.
To da imaš vse kupončke, ni merilo, da si dober voznik, saj te konkretno v takih primerih, rešujejo boljši vozniki zadaj.
Delo krepa človeka

GenZNPC ::

Lahko mu pripelješ do riti, ter mu daš signale, naj se spoka s prehitevalnega pasu, da se bo promet lahko odvijal normalno naprej.


Točno to je ogrožanje varnosti. Signal za spok lahko daš tudi z 15m ne pa 1m.
- Kazni plačanih je premalo.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

francek1 ::

solatko je izjavil:

francek1 - Če imaš vozniški izpit, bi moral vedet, da je prehitevanje po desni, zelo hud prometni prekršek. Kaj če se tisti s prehitevalnega pasu, odloči umaknit in te ne opazi na desnem pasu, saj te ne pričakuje.
Lahko mu pripelješ do riti, ter mu daš signale, naj se spoka s prehitevalnega pasu, da se bo promet lahko odvijal normalno naprej. V nobenem primeru, pa ne smeš prehiteti vozila po desni ali odstavnem pasu.

detroit - Od kar je malo več kontrole varnostne razdalje, kamioni ne vozijo več na nekaj metrih, temveč je razdalja med njimi dovolj za umik na vozni pas in pri naslednjem ponovno prehitevanje, seveda če je prost prehitevalni pas.
Če pa že ne moreš na vozni pas, pa normalno vozi po prehitevalnem, tista opica zadaj pa bo ob priliki plačala, kar visoko kazen, za prekratko varnostno razdaljo. Nikakor pa ne smeš med prehitevanjem hitrosti zmanjšat, saj moraš po zakonu, manever prehitevanja, opraviti čim hitreje.
Za nazive, ki so ti jih dali ostali, pa si sam kriv, po tem, kar si napisal in sploh, če se dejansko tako obnašaš.
To da imaš vse kupončke, ni merilo, da si dober voznik, saj te konkretno v takih primerih, rešujejo boljši vozniki zadaj.

Še enkrat preberi moj post in potem napiši, od kod si razbral, da se ne zavedam nevarnosti prehitevanja po desni. In ja, imam izpit B kategorije , ki sem ga naredil leta 1980 in A kategorijo, ki sem jo opravil 2008 in prevoženih 1.200.000 km. Vmes pa nobene prometne nesreče. Ravno zato se zavedam, koliko nesposobnežev vozi po slovenskih cestah.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

solatko ::

m0LN4r - Do riti pomeni, na primerno varnostno razdaljo, če se bo blagovolil umakniti na vozni pas. Ne jemat vse dobesedno, ali ste sami pravniki.

francek1 - ti si omenil prehitevanje po desni in da je to znak, prepoznega umikanja na vozni pas.
Prehitevanje po desni je smrtno nevarno početje, ne gelde na to, če je na prehitevalnem pasu počasne, ki se noče umaknit.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Mesar ::

solatko je izjavil:

Napisal sem, da posvetiš torej en ali dva kratka opozorilna signala.
Mesar - Če si bralno ne pismen, ti ne morem pomagat. Prehitiš vozilo in se umakneš ali pospešiš do cca 140-150, če prehitevaš več vozil, nikakor pa prehitevalni pas ni namenjen vožnji, če prav 130.
"Imbecil", ki prileti zadaj, je po navadi voznik hitrejšega, varnejšega vozila in mu ni problem iz 200 zmanjšat na 90-100, vendar se večini to zdi nepotrebno, če se drugi vozniki obnašajo normalno.

Problem nastane, ko se na prehitevalnem pasu najdejo "policaji", ki bi drugim na silo zniževali hitrosti, iz fovšije ali zaradi svojih manjvrednostnih kompleksov (če si ne upam jaz, tudi ti s svojo mrcino ne boš).

Take odnose nasproti drugim udeležencem, sem srečeval edino v prometno nerazvitih in tudi drugače, neurejenih medčloveških odnosov.
V državah, kjer promet pomeni eno od gospodarskih dejavnosti, takih kretenizmov ni. Vozi kakor hočeš, če to ni po predpisih, so za to namenjeni policaji, kateri te na lep, kulturen in drag način, naučijo spoštovati osnovna pravila obnašanja v prometu. Pri nas bi bil rad vsak policaj in sodnik, če prav se niti ne zaveda, da s takim obnašanjem tudi krši predpise in predstavlja večjo nevarost za promet, kot tisti, ki kontrolirano vozi malo hitreje.

Take izjave, kaj me briga za tiste zadaj, kaže nivo prometne kulture, vsi ki se sicer obnašajo lepše, edino radi malo hitreje vozijo, pa so kreteni, postavljalci, nevzgojenci...., če prav niso imeli v življenju še nobene prometne nesreče.


Ne. Preden nadaljujeva v tej smeri mi prosim razloži dve stvari.

1. Koliko je omejitev na avtocesti?

2. Ali CPP veljajo za vse udeležence v prometu? Torej če nekdo drug krši CPP in vozi recimo 150kmh bo s tem prisilil še tebe h kršenju CPP ali pa k izvajanju nekih stvari, ki jih v CPP sploh ni in jih mogoče ti osebno sploh ne želiš početi?

Kakšni so moji razlogi, da vozim kot vozim seveda ni tvoja stvar, lahko skušaš napeljevati na neke zaključke, da si ne upam in ne morem in kaj še vem kaj čeprav bi bilo na tem mestu boljše vprašanje zakaj opravičevati kršitve CPP. In mogoče razmišljati še malo naprej, tebi se mogoče ne zdi sporno, da nekdo vozi po AC 10km prehitro, nekomu drugemu pa se ne zdi sporno, da vozi 90kmh po nasprotnem pasu v coni 30kmh.
Your turn to burn!

Rok Woot ::

Kako ti voziš je moja stvar in že dost sem jih na ulici tukaj ustavil in napizdil. Če nekdo ogroža ljudi, ki jih imam rad, je to pač moja stvar.

solatko ::

Mesar - pa kaj te koji kurac briga koliko je omejitev, tistemu, ki hoče voziti hitreje, se moraš na najbližjem možnem odseku umaknit, če je prosto.
Glej mene tvoje sposobnosti ne zanimajo niti to, če hočeš peljati dovoljenih 50km/h, vendar se na prehitevalnem pasu, ne smeš zadrževati dlje, kot je to potrebno za varno prehitevanje, ne smeš brez razloga zmanjševati hitrost in ne smeš ovirati prometnega toka. Če ta pelje 160 je to njihov in ne tvoj problem, tvoje je, da se čim hitreje, varno spokaš na vozni pas.
Zaradi takih, kot si ti, prihaja na AC do najhujših nesreč, prehitevanj po desni strani......
V prometu velikokrat pride do situacij, katerih nočeš, vendar je stvar vozniške kulture, kako take situacije rešiš. Nekateri malo pohodijo gas in se takoj ko je možno umaknejo in znižajo hitrost na dovoljeno, tisti bolj trdi ali brezobrazni pa vztrajajo na prehitevalnem pasu še do naslednjih dveh kamionov in mirno trajbajo svojih 130, po zakonu in pravilih - to pa v vozniško kulturo niti najmanj ne spada. In vedi, ni vsak hiter voznik morilec ali samomorilec, verjetno samo vozilo bolje obvlada od tebe in ima s hitro vožnjo, veliko več izkušenj kot ti. Hitrost sama po sebi ni velikokrat krivec za prometno nesrečo.
Oviranje prometnega toka, kratka varnostna razdalja, so večkrat krive, samo ne v naši statistiki - na žalost. Tega se na žalost ne da tako dobro kontrolirat, kot hitrost, tako se lažje polni proračun s hitrostjo, kot z dejanskim krivcem za razmere, kakršne imamo.
Delo krepa človeka

Mesar ::

Rok Woot> Kako ti voziš je moja stvar in že dost sem jih na ulici tukaj ustavil in napizdil. Če nekdo ogroža ljudi, ki jih imam rad, je to pač moja stvar.

No, dokler vozim po pravilih CPP ni tvoja stvar.

solatko> Mesar - pa kaj te koji kurac briga koliko je omejitev, tistemu, ki hoče voziti hitreje, se moraš na najbližjem možnem odseku umaknit, če je prosto. Glej mene tvoje sposobnosti ne zanimajo niti to, če hočeš peljati dovoljenih 50km/h, vendar se na prehitevalnem pasu, ne smeš zadrževati dlje, kot je to potrebno za varno prehitevanje, ne smeš brez razloga zmanjševati hitrost in ne smeš ovirati prometnega toka. Če ta pelje 160 je to njihov in ne tvoj problem, tvoje je, da se čim hitreje, varno spokaš na vozni pas.

Zakaj bi se jaz moral umikati? Ker to CPP narekuje? CPP tudi narekuje omejitve pa se jih nekateri ne držijo, zakaj bi se potem jaz CPPja držal in umikal iz prehitevalnega pasu?

solatko> V prometu velikokrat pride do situacij, katerih nočeš, vendar je stvar vozniške kulture, kako take situacije rešiš. Nekateri malo pohodijo gas in se takoj ko je možno umaknejo in znižajo hitrost na dovoljeno, tisti bolj trdi ali brezobrazni pa vztrajajo na prehitevalnem pasu še do naslednjih dveh kamionov in mirno trajbajo svojih 130, po zakonu in pravilih - to pa v vozniško kulturo niti najmanj ne spada. In vedi, ni vsak hiter voznik morilec ali samomorilec, verjetno samo vozilo bolje obvlada od tebe in ima s hitro vožnjo, veliko več izkušenj kot ti.

Ja, ampak kultura na cesti ni samo, da se umikaš kadar možno ampak da rešuješ situacijo če je to mogoče - tudi če to pomeni, da moraš prilagoditi hitrost razmeram na cesti.

solatko> Hitrost sama po sebi ni velikokrat krivec za prometno nesrečo. Oviranje prometnega toka, kratka varnostna razdalja, so večkrat krive, samo ne v naši statistiki - na žalost. Tega se na žalost ne da tako dobro kontrolirat, kot hitrost, tako se lažje polni proračun s hitrostjo, kot z dejanskim krivcem za razmere, kakršne imamo.

Mogoče, nisem preverjal če to res drži ampak tudi če temu je tako CPP so kot so in zakonodaja je takšna kot in dokler se ne spremeni se je moramo držati v nasprotnem primeru je ni potrebujemo in imamo kaos. Seveda lahko predlagaš spremembo zakonodaje in CPP na boljše če imaš boljše rešitve ampak to je že za drugo temo.
Your turn to burn!

dzinks63 ::

Bi bil samo tvoj problem, če bi na avtocesti vozil sam, v kolikor pa je poleg tebe še kdo drug, pa ni več samo tvoj problem.

Invictus ::

Ampak on meni nima pravice omejevati mojega stila vožnje. Od kje si folk jemlje to pravico?

Da mi gre z 90 km/h prehitevat tovornjak, ki pelje 80 km/h? Če ne bi znal predvidevati obašanje teh kretenov, ki tovornjaku vozijo direktno za ritjo, tako da ne vidijo nič naprej, nazaj pa tako ne gledajo, me danes ne bi bilo več med živimi. Najbrž ... Mogoče bi me pleh rešil ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Mesar - V nekaterih stvareh imaš sicer prav, vendar zakon govori o oviranju prometnega toka, ne govori pa o njegovi hitrosti. Prometni tok je hitrost, s katereo vozijo najmanj 3 vozila na varni varnostni razdalji, torej, kljub temu da voziš po enem predpisu, kršiš drugega, kadar se voziš po prehitevalnem pasu, pa bi se lahko varno umaknil. Kamioni praviloma vozijo tako, da se komot zapelje med njih, razen, kadar namerava en kamion prehiteti drugega.

In še enkrat z moje strani, kdo si ti, da boš odločal o tem ali vozim s primerno hitrostjo, sem prehiter ali prepočasen, dokler nikogar ne oviram. Zaradi mojih 300km/h, tebe ne boli glava. Kaj bodo pa policaji rekli na to, je pa druga stvar, ki se tiče mene in zakona, tebe čisto nič. In vedi, nisi v nevarnosti od tistih, ki ti zadaj priletijo z 200+, v nevarnosti si od onih, ki te prehitijo po desni in od tistih, ki se spravijo pred tebe z 90km/h prehitevat kamion, ki pelje 89 in se obnašajo enako kot ti, Tisti za teboj vozilo in promet obvladajo, zate nisem siguren, sem pa siguren, da boš v tem primeru visel na blendi in hupi, ter kretenu kazal finger, niti pomislil ne boš na to, da se obnaša enako kot ti, ti pa se boš obnašal enako ali še huje, saj ste taki vozniki veliko bolj kolerični, kot oni za teboj.
Delo krepa človeka

Mesar ::

Kreten sem zakaj? Razloži prosim.

Drugače pa je tukaj v igri še ena stvar, če predpostavljamo da CPP velja za vse in jaz vidim, da se nekdo tega ne drži in ni sankcioniran, ker vem, da policaji pač ne morejo 100% kršiteljev dobit, posledično začne padati tudi moja motivacija, da se držim CPP (ker vidim, da se drugi ne in niso sankcionirani).

Zdaj lahko se tolažiš tako ali pa drugače ampak v praksi bolj kot ne zadeve tako funkcionirajo. In ne vem zakaj bi toleriral kršitve nekoga drugega in ob tem sam nebi kršil? Če nebi vredu sem toliko boljši od tistih ki kršijo... ampak kaj pa če nisem?

Da ne govorimo o tem, da solatko tu izpostavlja in opravičuje prehitro vožnjo, kaj pa če imam jaz druge probleme, recimo on rad hitro vozi, jaz pa rad grem kaj spijem in potem domov vozim, ker v avtu ni fajn spat avto nekje puščat pa tudi ni fajn občutek pa zjutraj ga nimaš pri roki. Kam potem spet to vodit? V to, da če vozimo prehitro je ok, da če vozimo nažgani je ok, ... vsak ali pa večina si bo našla nekaj svojega in potem sploh ne rabimo CPP.

In pa tisti, ki divjajo po AC so običajno tako ali tako toliko prehitri, da če umirjeno voziš in prehitevaš promet nekje znotraj omejitev se ti vseeno lepijo na rit (ker se pač ne moreš umaknit v tistem trenutku ko prehitevaš vozilo, prav tako ne vem zakaj bi se ogrožal in rinil med dva šleperja) in konec koncev kdo je voznik, ki pride za meno z neprilagojeno hitrostjo in me s tem ogroža?

In sem potem slab ker se jaz njemu na ljubo ne umaknem? Naj on meni na ljubo vozi po omejitvah in drži varnostno razdaljo. Tisti, ki to upoštevajo pa sploh niso opazni oziroma jim (vsej jaz) ne posvečamo toliko pozornosti, ker niso neprijetni.
Your turn to burn!

Invictus ::

Ko ti bo enkrat nekdo priletel v rit z preveliko hitrostjo, ker si se kao ti držal prometnih predpisov, ti to nič ne bo pomagalo pri tem da imaš zbit avto in da si sam poškodovan.

In zame ni treba moralizirat. Sam bom že plačal svoje grehe kot sem jih še vedno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Mesar ::

solatko> In vedi, nisi v nevarnosti od tistih, ki ti zadaj priletijo z 200+, v nevarnosti si od onih, ki te prehitijo po desni in od tistih, ki se spravijo pred tebe z 90km/h prehitevat kamion, ki pelje 89 in se obnašajo enako kot ti,

Seveda sem v nevarnosti, tudi zaradi tistih, ki mi 200kmh prileti od zadaj. Tisti, ki prehitevajo po desni bi IMO tak izpit mogli vrnit.

In če se nekdo z 90 kmh spravi prehitevat kamion me ogroža zakaj? In če jaz zadaj "popizdim" kaj to pove o meni in kako to reši situacijo? V bistvu je tu še boljše vprašanje kdo sem jaz mu karkoli grem delat/signalizirat? Sploh če vozi po CPP.

solatko> Tisti za teboj vozilo in promet obvladajo, zate nisem siguren, sem pa siguren, da boš v tem primeru visel na blendi in hupi, ter kretenu kazal finger, niti pomislil ne boš na to, da se obnaša enako kot ti, ti pa se boš obnašal enako ali še huje, saj ste taki vozniki veliko bolj kolerični, kot oni za teboj.

Nikoli, nisem in ne bom. Uporaba dolgih luči in hupe sta v takšnem primeru nedovoljeni, kar verjetno veš. To, da kažeš sredinec pa pove več o tistem, ki kaže kot pa tistemu ki mu kaže. Sploh pa zakaj bi mu še nekaj "sporočal", ko je že mimo mene? Takrat mi več ni na riti in ni moj problem.
Your turn to burn!
««
4 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15426905 (24258) Mavrik

Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37782623 (73617) dzinks63
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24753206 (48601) solatko

Več podobnih tem