Forum » Na cesti » Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati
Arogantnost, egoizem in nevarnost, kako ukrepati
Temo vidijo: vsi
GamerBoy ::
Čisto mimogrede. Če je tip za Spovedničarjem poblendal, je moral dejansko izklopiti dolge luči, poblendati in nazaj vklopiti dolge luči? Je možno da je imel samo previsoke kratke luči in/ali poln prtljažnik?
Ne ko sm stopil na bremzo, ko mi je dopizdilo, je ugasnil za nekaj sekund in začel light show, takrat mi je pač v trenutku počlo, ker da greš to delat kar tako iz nule...
@solatko: točno to kar si napisal. Veliko večja je možnost, da boš v teh agresivno vozečih se avtomobilih našel osebo psihično in predvsem telesno razvito kot albanska industrija.
Poznam cel kup hardcore fitneserjev, težkih fajterjev pa je morda eden od 10 nadpovprečno agresiven, pa še to bi rekel, da je v mejah normale, če gledamo povprečje.
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GamerBoy ()
solatko ::
Težek fajter ni noben agresiven, ker težek fajter, zame pomeni, da prelije nekaj l znoja dnevno v ringu, tatamiju ali kakšenm drugem, za boj namenjenem prostoru.
Težaki imajo pa samo v svoji glavi misel od tem, kako dobri fajterji so. Ko se tak sreča s 15-16 let starim "fajterjem" na treningu in ga ta fant ali dekle prične matati okoli, kot škatlo šibic, dejansko ugotovi, da je navaden revček, ki lahko iziva in tepe, samo še večje revčke.
So pa nekateri od teh, preleni, da bi se šli prave faighter-je in nehali težit okoli.
Fitnes ni namenjen fajtu, temveč oblikovanju postave, kar uspešno naredi tudi delo v gozdu, na kmetiji....., pa še več koristi je od tega. Problem večine športnikov je, ko prenehajo z dejavnostmi, povezanimi z njihovo športno aktivnostjo in zanemarijo telo, kako je s psihičnim stanjem športnikov pa vemo, da je to več ali manj ozko, usmerjeno pač v tekmovalnost.
Vsak, ki ima željo postati lepo grajen človek, mora več delati na notranjosti, kot zunanjosti, kar pa seveda pomeni veliko obremenitev za glavo, čerar pa večina ne prenese in pač delajo na svoji zunanjosti.
Pri vseh borilnih veščinah, ki izhajajo iz zgodovine in časov predvsem ročnih, klasičnih bojevanj in obramb, je psihična priprava veliko bolj povdarjena, kot fizična. Predvsem zato, boste težko našli dobrega borca, ki ga bi sprovocirali vsakdanji dogodki.
So večinoma spoštovanja vredni prebivalci, ki so v vsakem trenutku pripravljeni priskočiti na pomoč, človeku v nesreči. Nikoli ne boste naleteli na pravega borca, pa če prav v avtu s 400kw-ti+, da bi hupali, mahali, blendali.... in kar je še takega neprimernega vedenja, zaradi svoje predvidljivosti in zmožnosti takojšnjega reagiranja, pa so odlični vozniki.
Težaki imajo pa samo v svoji glavi misel od tem, kako dobri fajterji so. Ko se tak sreča s 15-16 let starim "fajterjem" na treningu in ga ta fant ali dekle prične matati okoli, kot škatlo šibic, dejansko ugotovi, da je navaden revček, ki lahko iziva in tepe, samo še večje revčke.
So pa nekateri od teh, preleni, da bi se šli prave faighter-je in nehali težit okoli.
Fitnes ni namenjen fajtu, temveč oblikovanju postave, kar uspešno naredi tudi delo v gozdu, na kmetiji....., pa še več koristi je od tega. Problem večine športnikov je, ko prenehajo z dejavnostmi, povezanimi z njihovo športno aktivnostjo in zanemarijo telo, kako je s psihičnim stanjem športnikov pa vemo, da je to več ali manj ozko, usmerjeno pač v tekmovalnost.
Vsak, ki ima željo postati lepo grajen človek, mora več delati na notranjosti, kot zunanjosti, kar pa seveda pomeni veliko obremenitev za glavo, čerar pa večina ne prenese in pač delajo na svoji zunanjosti.
Pri vseh borilnih veščinah, ki izhajajo iz zgodovine in časov predvsem ročnih, klasičnih bojevanj in obramb, je psihična priprava veliko bolj povdarjena, kot fizična. Predvsem zato, boste težko našli dobrega borca, ki ga bi sprovocirali vsakdanji dogodki.
So večinoma spoštovanja vredni prebivalci, ki so v vsakem trenutku pripravljeni priskočiti na pomoč, človeku v nesreči. Nikoli ne boste naleteli na pravega borca, pa če prav v avtu s 400kw-ti+, da bi hupali, mahali, blendali.... in kar je še takega neprimernega vedenja, zaradi svoje predvidljivosti in zmožnosti takojšnjega reagiranja, pa so odlični vozniki.
Delo krepa človeka
MIHAc27 ::
Če ti nekdo vozi 1m za ritjo... menim da je zaviranje slaba ideja. Ker če se zaleti vate imaš škodo. Kaznovan si lahko, če brez razloga zaviraš podobno kot si kaznovan, če ne držiš varnostne razdalje.
Najbolje je, da se ustaviš za 5 sekund kjer se pač lahko in takega spustiš naprej.
Sam nimam težav z tem, če me prehitijo. Ne vozim kakih hudih mašin, je pa res da zelo redko vozim pod omejitvijo (bolj pogosto vozim več, kot je dovoljeno).
Ampak če vozim po omejitah na primer na AC, in mi nekdo blenda ker me hoče prehiteti... ga bom mirno ignoriral. Se bom probal umaknit ko se bom le lahko, ampak če z 130 prehitevam kolono tovornjakov... me malo briga če z tvojim ferrarijem ti ne moreš mimo 160.
Sam sem enkrat blendal ponoči enemu, ko me je v nepreglednem ovinku prehiteval. Potem pa čez 1km model ustavi in izstopi iz vozila in me vpraša kaj blendam. Mu povem da se tam ne sme prehitevati. On odvrne da se lahko nakar mu predlagam da greva pogledat. Ker se mu ne da odvihra naprej. Naslednjič, ko sem šel mimo, sem bil pozoren in res je polna črta narisana.
Najbolje je, da se ustaviš za 5 sekund kjer se pač lahko in takega spustiš naprej.
Sam nimam težav z tem, če me prehitijo. Ne vozim kakih hudih mašin, je pa res da zelo redko vozim pod omejitvijo (bolj pogosto vozim več, kot je dovoljeno).
Ampak če vozim po omejitah na primer na AC, in mi nekdo blenda ker me hoče prehiteti... ga bom mirno ignoriral. Se bom probal umaknit ko se bom le lahko, ampak če z 130 prehitevam kolono tovornjakov... me malo briga če z tvojim ferrarijem ti ne moreš mimo 160.
Sam sem enkrat blendal ponoči enemu, ko me je v nepreglednem ovinku prehiteval. Potem pa čez 1km model ustavi in izstopi iz vozila in me vpraša kaj blendam. Mu povem da se tam ne sme prehitevati. On odvrne da se lahko nakar mu predlagam da greva pogledat. Ker se mu ne da odvihra naprej. Naslednjič, ko sem šel mimo, sem bil pozoren in res je polna črta narisana.
Spajky ::
Če ti nekdo vozi 1m za ritjo... menim da je zaviranje slaba ideja..Ko se je meni to zgodilo sem mu samo "pržgal" zavorne luči : beri : desna je ostala na gasu in vozil dalje, z levo pa samo dotaknil bremza-pedal (da se štop-lampe pržgejo) ... Uspeh : tip kar hitro zabremzal za mano in potem dalje ni vozil več tako blizu. Izprobano na par "prilimancih"
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
solatko ::
Tak manever niti slučajno ne pomaga, da ti še naprej sveti z dolgimi lučmi. Pomaga edino, če ustaviš in ga spuštiš mimo, seveda je pametno ob tem, navidezno kličeš policijo. Odpeljal bo dalje in razen zadnjih luči v daljavi, ne boš videl drugega - sprobano že ničkolikokrat.
Delo krepa človeka
detroit ::
Hmm zanimiv pristopi..vsi po vrsti.
Jst ne jebem žive sile če prehitevam kolono po omejitvah in mi pride en "specialc" bledant. Mirno naprej, sicer včasih še zmanjšam hitrost kar tudi ni prav ampak mal je treba svoj ego negovat:P
Jst ne jebem žive sile če prehitevam kolono po omejitvah in mi pride en "specialc" bledant. Mirno naprej, sicer včasih še zmanjšam hitrost kar tudi ni prav ampak mal je treba svoj ego negovat:P
Skero
solatko ::
detroit - Si pač eden od idiotov, ki ne upoštevajo drugih v prometu. Ni tvoja stvar, da ocenjuješ vožnjo tistih za seboj, tvoje je, da manever prehitevanja opraviš čim hitreje in se spokaš na vozni pas, kjer pa lahko zmanjšaš hitrost na omejitev.
V prometnih predpisih je namreč tudi oviranje prometnega toka, kar je lahko tudi zadrževanje vozil na prehitevalnem pasu, z lučmi pa ti pravilno posveti, da ti pokaže, da vozi veliko hitreje kot ti.
Tudi policaj se takemu vozniku hitro umakne in gre takoj za njim, ter opazuje njegovo vožnjo, ter ga v primeru kršitev kaznuje.
V prometnih predpisih je namreč tudi oviranje prometnega toka, kar je lahko tudi zadrževanje vozil na prehitevalnem pasu, z lučmi pa ti pravilno posveti, da ti pokaže, da vozi veliko hitreje kot ti.
Tudi policaj se takemu vozniku hitro umakne in gre takoj za njim, ter opazuje njegovo vožnjo, ter ga v primeru kršitev kaznuje.
Delo krepa človeka
Mesar ::
Torej namiguješ, da naj pospeši čez omejitev, da bodo policaji zadovoljni? Potem lahko kr za prehitro vožnjo kazen napišejo...
Your turn to burn!
detroit ::
dobro solatko bom prilagodil vožnjo razmeram (check, done). In bom pospešil na hitrost imbecila uzadej torej usually okol 50čez omejitev. Good idea
Skero
BigWhale ::
solatko ::
Napisal sem, da posvetiš torej en ali dva kratka opozorilna signala.
Mesar - Če si bralno ne pismen, ti ne morem pomagat. Prehitiš vozilo in se umakneš ali pospešiš do cca 140-150, če prehitevaš več vozil, nikakor pa prehitevalni pas ni namenjen vožnji, če prav 130.
"Imbecil", ki prileti zadaj, je po navadi voznik hitrejšega, varnejšega vozila in mu ni problem iz 200 zmanjšat na 90-100, vendar se večini to zdi nepotrebno, če se drugi vozniki obnašajo normalno.
Problem nastane, ko se na prehitevalnem pasu najdejo "policaji", ki bi drugim na silo zniževali hitrosti, iz fovšije ali zaradi svojih manjvrednostnih kompleksov (če si ne upam jaz, tudi ti s svojo mrcino ne boš).
Take odnose nasproti drugim udeležencem, sem srečeval edino v prometno nerazvitih in tudi drugače, neurejenih medčloveških odnosov.
V državah, kjer promet pomeni eno od gospodarskih dejavnosti, takih kretenizmov ni. Vozi kakor hočeš, če to ni po predpisih, so za to namenjeni policaji, kateri te na lep, kulturen in drag način, naučijo spoštovati osnovna pravila obnašanja v prometu. Pri nas bi bil rad vsak policaj in sodnik, če prav se niti ne zaveda, da s takim obnašanjem tudi krši predpise in predstavlja večjo nevarost za promet, kot tisti, ki kontrolirano vozi malo hitreje.
Take izjave, kaj me briga za tiste zadaj, kaže nivo prometne kulture, vsi ki se sicer obnašajo lepše, edino radi malo hitreje vozijo, pa so kreteni, postavljalci, nevzgojenci...., če prav niso imeli v življenju še nobene prometne nesreče.
Mesar - Če si bralno ne pismen, ti ne morem pomagat. Prehitiš vozilo in se umakneš ali pospešiš do cca 140-150, če prehitevaš več vozil, nikakor pa prehitevalni pas ni namenjen vožnji, če prav 130.
"Imbecil", ki prileti zadaj, je po navadi voznik hitrejšega, varnejšega vozila in mu ni problem iz 200 zmanjšat na 90-100, vendar se večini to zdi nepotrebno, če se drugi vozniki obnašajo normalno.
Problem nastane, ko se na prehitevalnem pasu najdejo "policaji", ki bi drugim na silo zniževali hitrosti, iz fovšije ali zaradi svojih manjvrednostnih kompleksov (če si ne upam jaz, tudi ti s svojo mrcino ne boš).
Take odnose nasproti drugim udeležencem, sem srečeval edino v prometno nerazvitih in tudi drugače, neurejenih medčloveških odnosov.
V državah, kjer promet pomeni eno od gospodarskih dejavnosti, takih kretenizmov ni. Vozi kakor hočeš, če to ni po predpisih, so za to namenjeni policaji, kateri te na lep, kulturen in drag način, naučijo spoštovati osnovna pravila obnašanja v prometu. Pri nas bi bil rad vsak policaj in sodnik, če prav se niti ne zaveda, da s takim obnašanjem tudi krši predpise in predstavlja večjo nevarost za promet, kot tisti, ki kontrolirano vozi malo hitreje.
Take izjave, kaj me briga za tiste zadaj, kaže nivo prometne kulture, vsi ki se sicer obnašajo lepše, edino radi malo hitreje vozijo, pa so kreteni, postavljalci, nevzgojenci...., če prav niso imeli v življenju še nobene prometne nesreče.
Delo krepa človeka
first_line ::
Problem nastane, ko se na prehitevalnem pasu najdejo "policaji", ki bi drugim na silo zniževali hitrosti, iz fovšije ali zaradi svojih manjvrednostnih kompleksov (če si ne upam jaz, tudi ti s svojo mrcino ne boš).
Spet eni doživljate stvari na cesti, ki se normalnim ljudjem ne dogajajo. Malo je čudno, da so zmeraj drugi krivi, nesposobni, nekulturni...
Morda se le iz tebe delajo norca, kulturni ljudje nimamo teh težav.
Engineer_ ::
Problem nastane, ko se na prehitevalnem pasu najdejo "policaji", ki bi drugim na silo zniževali hitrosti, iz fovšije ali zaradi svojih manjvrednostnih kompleksov (če si ne upam jaz, tudi ti s svojo mrcino ne boš).
sem prepričan da je bolj fora v tvojem pristopu, načinu kako jih prehitevaš. Če se nekdo spravi prehitevat s 130 kmh in mu nekdo prileti v rit z 200 kmh ni pogoja da se bo ta na silo šel umikat. Kultura pride iz 2 strani, ne samo enostransko, da se bo tisti na hitro umaknil, da bo tvoja kraljeva rit lahko drvela 200 mimo.
"Imbecil", ki prileti zadaj, je po navadi voznik hitrejšega, varnejšega vozila in mu ni problem iz 200 zmanjšat na 90-100
ne, ni. Zavorne razdalje vozil se ne razlikujejo tako zelo.
Take izjave, kaj me briga za tiste zadaj, kaže nivo prometne kulture, vsi ki se sicer obnašajo lepše, edino radi malo hitreje vozijo, pa so kreteni, postavljalci, nevzgojenci...., če prav niso imeli v življenju še nobene prometne nesreče.
pravzaprav nivo kulture kažejo izjave KAJ ME PA BRIGA ČE ON VOZI 130. JAZ BI RAD VOZIL 200, ZATO SE MI MORA UMAKNIT. zamisli se malo ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
detroit ::
Problem nastane, ko se na prehitevalnem pasu najdejo "policaji", ki bi drugim na silo zniževali hitrosti, iz fovšije ali zaradi svojih manjvrednostnih kompleksov (če si ne upam jaz, tudi ti s svojo mrcino ne boš).
Moja konzerva gre kake 190 od oka po ravnini, mislim da zadostuje za to da na dvajset in en način prekršim zakone. Jst osebno nisem nobenem fouš avta, ne rabim podaljška za penis in ne igra take vloge pri meni, je samo transport. In če sm policaj zato ker vozim po cca omejitevah so be it.
Skero
St235 ::
To, da nekdo prehiteva z 130 in ga dohiti vozilo ki vozi 200 km/h je situacija, ki se dogaja v vseh državah.
Razlika je potem kaj se zgodi od tam naprej. V državah, kjer za volanom ne sedijo pol kultivirane opice, ta ki vozi 200 brez blendanja mahanja hupanja in še česa zmanjša na 130 km/h. Ravno tako tega ne naredi tako, da se počasneje vozečemu nalima tik za rit. Voznik ki vozi 130 pa čim hitreje zaključi manever in hitrejšemu omogoči, da odpelje mimo. Ta mirno tapkne tipko na tempomatu in avto pospeši nazaj na 200.
V sloveniji pa je bolj realen scenarij, da ta ki vozi 200 pobesnelo blenda, čeprav je očitno da ta spredaj ne more kar izginit. Potem se mu zabije pol metra za rit in zraven še maha. Voznik spredaj pa si seveda misli, koji kurac bo ta vozil 200, če je omejitev 130. In pizda mi še blenda. Nič bom kar na 120 spustil, pa še tiste tri probal prehitet, čeprav je dovolj placa da se umaknem.
Razlika je potem kaj se zgodi od tam naprej. V državah, kjer za volanom ne sedijo pol kultivirane opice, ta ki vozi 200 brez blendanja mahanja hupanja in še česa zmanjša na 130 km/h. Ravno tako tega ne naredi tako, da se počasneje vozečemu nalima tik za rit. Voznik ki vozi 130 pa čim hitreje zaključi manever in hitrejšemu omogoči, da odpelje mimo. Ta mirno tapkne tipko na tempomatu in avto pospeši nazaj na 200.
V sloveniji pa je bolj realen scenarij, da ta ki vozi 200 pobesnelo blenda, čeprav je očitno da ta spredaj ne more kar izginit. Potem se mu zabije pol metra za rit in zraven še maha. Voznik spredaj pa si seveda misli, koji kurac bo ta vozil 200, če je omejitev 130. In pizda mi še blenda. Nič bom kar na 120 spustil, pa še tiste tri probal prehitet, čeprav je dovolj placa da se umaknem.
detroit ::
Jst se umaknem takoj ko je to možno ne da bi jst moral potem zavirat kot moron zato da me gospoda blagovoli prehitet. Seveda to le če me kulturno dohiti.
Skero
St235 ::
Problem nastane, ko se na prehitevalnem pasu najdejo "policaji", ki bi drugim na silo zniževali hitrosti, iz fovšije ali zaradi svojih manjvrednostnih kompleksov (če si ne upam jaz, tudi ti s svojo mrcino ne boš).
Moja konzerva gre kake 190 od oka po ravnini, mislim da zadostuje za to da na dvajset in en način prekršim zakone. Jst osebno nisem nobenem fouš avta, ne rabim podaljška za penis in ne igra take vloge pri meni, je samo transport. In če sm policaj zato ker vozim po cca omejitevah so be it.
ne, si pa domišljaš da si "policaj", pa čeprav si samo še en revček, ki mu kup pleha določa potenco, zato ker delaš tole:
Hmm zanimiv pristopi..vsi po vrsti.
Jst ne jebem žive sile če prehitevam kolono po omejitvah in mi pride en "specialc" bledant. Mirno naprej, sicer včasih še zmanjšam hitrost kar tudi ni prav ampak mal je treba svoj ego negovat:P
In ja, če je tvoj ego(kar tudi sam priznavaš) odvisen od tega kaj se dogaja na cesti potem je več kot očitno, da imaš avto za podaljšek penisa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Aston_11 ::
ki prileti zadaj, je po navadi voznik
ko se na prehitevalnem pasu najdejo "policaji",
sem srečeval edino v prometno nerazvitih
kjer promet pomeni eno od gospodarskih dejavnosti, takih kretenizmov ni.
Kaj v takih državah ni niti takih, ki bi se ti lepili v rit ali ni samo takih, ki bi te lepke na silo zaustavljali? Ker občutek imam, da je to lepljenje v rit in nato pezdekanje, če se ti ne nemudoma umakne in/ali neumik prednjega, ki ga ima v riti, slovenska folklora.
St235 ::
Engineer_ ::
glede na to, da se sam _vedno_ umaknem tudi če bi me nekdo rad prehitel s 5 kmh višjo hitrostjo kot jo imam jaz, me spravi ob živce ko vidim opico, ki vozi neprimerljivo počasneje od mene in se mi noče umakniti ko ima prostor. Dokler prehiteva mu dam seveda mir. Ampak kot pa dobi možnost da se umakne, pa me spravi ob živce, če se egoistično še vedno noče umakniti.
načeloma pa to niti ni toliko problem egoizma mogoče, kot je problem slabih voznikov, ki niti ne gledajo ogledal in se tako ne zavedajo da niso sami na cesti. Tam prehiteva in misli kako mu je fletno, kako je sam na avtocesti in kako se lahko počasi vleče in dela kolono za sabo.
načeloma pa to niti ni toliko problem egoizma mogoče, kot je problem slabih voznikov, ki niti ne gledajo ogledal in se tako ne zavedajo da niso sami na cesti. Tam prehiteva in misli kako mu je fletno, kako je sam na avtocesti in kako se lahko počasi vleče in dela kolono za sabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
detroit ::
Če me nekulturno dohiti se zgodi kar sm napisal ignoriram dokler se ne morem čist lepo umaknit, torej ko bo levi pas FREJ ne ko bom moral zavit desno za tovornjak in bremzat. Če me to dela majmuna hvala bogu mogoče bo par ljudi več živih na cesti, če se dotičnega opičnjaka mogoče skultivira s časom.
Tisto moje zmanjševanje hitrosti ne pomeni da je padec hitrosti za 100km v sekundi ampak da spustim gas da pridem na legalno hitrost, kot sm reku vozim cca po omejitvah raje par km več in pač padem na omejitev. Če s tem razpičkam opičnjaka s kratkim kurcem za mano še toliko bolje;)
Če nism pohlevno bitje še ne pomeni, da sm opičnjak. No ja kakor komu. Vozim po pravilih in se umikam, ko se da. In nisem pussy, ki poklekne in z raketno hitrostjo leti na desni pas za tovornjak da lahko potem bremza in se pizdi nad moronom, ki lovi zavetrje.
Tisto moje zmanjševanje hitrosti ne pomeni da je padec hitrosti za 100km v sekundi ampak da spustim gas da pridem na legalno hitrost, kot sm reku vozim cca po omejitvah raje par km več in pač padem na omejitev. Če s tem razpičkam opičnjaka s kratkim kurcem za mano še toliko bolje;)
Če nism pohlevno bitje še ne pomeni, da sm opičnjak. No ja kakor komu. Vozim po pravilih in se umikam, ko se da. In nisem pussy, ki poklekne in z raketno hitrostjo leti na desni pas za tovornjak da lahko potem bremza in se pizdi nad moronom, ki lovi zavetrje.
Skero
Engineer_ ::
aja, sem pozabil. Če nekdo vozi 200 kmh proti meni, ko normalno prehitevam in mi bledna že pol km za mano, se ne bom kar avtomatsko umaknil. Prehitel bom točno toliko vozil, kot sem si jih zadal prehiteti.
in takih egoistov je polno, en tak dokazek je solatko, ki pričakuje da se bodo vsi umikali ker hoče on vozit 200.
in takih egoistov je polno, en tak dokazek je solatko, ki pričakuje da se bodo vsi umikali ker hoče on vozit 200.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Tisto moje zmanjševanje hitrosti ne pomeni da je padec hitrosti za 100km v sekundi ampak da spustim gas da pridem na legalno hitrost, kot sm reku vozim cca po omejitvah raje par km več in pač padem na omejitev. Če s tem razpičkam opičnjaka s kratkim kurcem za mano še toliko bolje;)
ker kratkega imata očitno oba, drugače se ne eden ne drugi ne bi obremenjevala s tem kako vozijo ostali.
Če nism pohlevno bitje še ne pomeni, da sm opičnjak.
opičnjak rataš tisto sekundo, ko začneš namenoma ovirat ostale udeležence v prometu.
Od tebe se v prmetu ne pričakuje da boš bežal iz prehitevalnega pasu. Se pa pričakuje, da boš svoj manever prehitevanja kar se da hitro in arno zaključil. In ne to ne vključuje zmanjševanja hitrosti zato, da zajebavaš voznika za seboj.
Engineer_ ::
opičnjak rataš tisto sekundo, ko začneš namenoma ovirat ostale udeležence v prometu.
Od tebe se v prmetu ne pričakuje da boš bežal iz prehitevalnega pasu. Se pa pričakuje, da boš svoj manever prehitevanja kar se da hitro in arno zaključil. In ne to ne vključuje zmanjševanja hitrosti zato, da zajebavaš voznika za seboj.
kaj to pomeni da moraš z avtom skočiti na šleper, da te lahko opica prehiti s hitrostjo višjo od 130 kmh?
Zakon določa najvišjo hitrost 130 kmh. TO pomeni da vče kot toliko ne sme nihče pričakovati da boš pospešil, da bi se hitreje umaknil. To seveda lahko storiš če se sam tako odločiš (in s tem kršiš zakon), kar sam sicer tudi počnem, ampak pričakovati pa se tega _ne sme_.
Istočasno, v isti sapi rečem tudi, da sam pričakujem da če nekdo prehiteva s hitrostjo nižjo od 130 kmh in ga nekdo dohiti, bo nujno pospešil na 130 kmh in s tem najhitreje, kot mu dopušča zakon, zaključil prehitevanje.
Sam pričakujem samo to, da se bo vsakdo umaknil _takoj_ ko bo imel možnost. Ne čez pol km po končanem prehitevanju ampak _takoj_. In tudi ne toleriram, da nekdo konča prehitevanje in ostane na prehitevalnem pasu, za sabo pa vleče kolono. Ampak takšne so pač vozniške navade v sloveniji, jih ne moremo spremeniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
detroit ::
Obremenjujem se z vožnjo nesposobnih in kartkolulčnežev, ker so nevarni ostalim in nas, mene in tebe ogrožajo.
Kdaj v mojem besedilu si opazil da bi utegnil ovirat ostale udeležence, ki vozijo po omejitvah ali celo čez?
Še enkrat zmanjšam samo na omejitev.
Kdaj v mojem besedilu si opazil da bi utegnil ovirat ostale udeležence, ki vozijo po omejitvah ali celo čez?
Še enkrat zmanjšam samo na omejitev.
Skero
m0LN4r ::
Ne malokrat imaš na AC, kolono tovornjakov za prehitet in se hitro zgodi, da prehitevaš tudi po 1km tudi 2km preden najdeš med dvema truckoma varno mesto, da se umakneš.
Med tem časom se tudi najde tak, ki bi te najraj zrinu s ceste, ker ti voziš 135kmh on bi pa rad 200.
V tem primeru zmanjšaš hitrost (recimo na 120) zato, da povečaš svojo varnost dokler prehitevaš in da lahko lažje spremljaš unga zadaj, da se ti ne zaleti v rit in ubije.
Še vedno je bolje če se ti zabije v rit pr 120 ko pa pri 135.
Omejitev je do 130, to pomeni da je 120 povsem legalno.
Za varen umik pa moraš seveda upoštevat varnostno razdaljo med tvema tovornjakoma, če je ni greš naprej. Zakaj bi moral ti se vrivat med tovornjake in sam sebe ogrožat s takimi manevri.
Med tem časom se tudi najde tak, ki bi te najraj zrinu s ceste, ker ti voziš 135kmh on bi pa rad 200.
V tem primeru zmanjšaš hitrost (recimo na 120) zato, da povečaš svojo varnost dokler prehitevaš in da lahko lažje spremljaš unga zadaj, da se ti ne zaleti v rit in ubije.
Še vedno je bolje če se ti zabije v rit pr 120 ko pa pri 135.
Omejitev je do 130, to pomeni da je 120 povsem legalno.
Za varen umik pa moraš seveda upoštevat varnostno razdaljo med tvema tovornjakoma, če je ni greš naprej. Zakaj bi moral ti se vrivat med tovornjake in sam sebe ogrožat s takimi manevri.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Engineer_ ::
zakaj bi moral upočasniti na 120?
ne razumeš da s tem tistega zadaj narediš še bolj živčnega in se ti bo še bolj zabival v rit?
Direktno ga jebeš v glavo, zaradi česar bo zagotovo še bolj živčen. In če voziš 120 kmh mimo tovornjakov, to pomeni da greš samo kakih 10 kmh hitreje od povprečne hitrosti tovornjaka, kar pomeni da se mu brez težav varno umakneš v luknjo med tovornjaki. On te bo namreč prehitel v nekaj sekundah, oba bosta imela mirne živce.
kaj je to tako težko storit? ti uniči ego?
ne razumeš da s tem tistega zadaj narediš še bolj živčnega in se ti bo še bolj zabival v rit?
Direktno ga jebeš v glavo, zaradi česar bo zagotovo še bolj živčen. In če voziš 120 kmh mimo tovornjakov, to pomeni da greš samo kakih 10 kmh hitreje od povprečne hitrosti tovornjaka, kar pomeni da se mu brez težav varno umakneš v luknjo med tovornjaki. On te bo namreč prehitel v nekaj sekundah, oba bosta imela mirne živce.
kaj je to tako težko storit? ti uniči ego?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
m0LN4r ::
Zaradi varnosti mogoče?
Tovornjaki se peljejo 90kmh, nevem kak se boš vrino z 130...
Še vedno je scenarij tak, da se nemoeš varno umaknit.
Torej boš tvegal nalet z 120 al 130? Maš pa v avtu celo familijo.
Tovornjaki se peljejo 90kmh, nevem kak se boš vrino z 130...
Še vedno je scenarij tak, da se nemoeš varno umaknit.
Torej boš tvegal nalet z 120 al 130? Maš pa v avtu celo familijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Engineer_ ::
si rekel da upočasniš na 120. tovornjaki vozijo med 100 in 110. Odvisno od tega kako močni so in koliko so naloženi.
Ko vidiš prostor daš desni smerokaz, upočasniš na 110 kmh, se umakneš med tovornjaka, on te prehiti, ti greš nazaj na prehitevalni pas in prehitevaš dalje.
scenarij, ki traja vsega skupaj 5-10 sekund.
ampak ti se moraš tam petelinit.
ps.: razen če tovornjaki vozijo standardno 3 metre eden za drugim, potem pač ni prostora za avto :)
ps2.: ah, o takih voznikih kot si ti je očitno govoril solatko. Sem ga morda narobe razumel. K namerno znižaš hitrost, ga oviraš in se nočeš umakniti.
Ko vidiš prostor daš desni smerokaz, upočasniš na 110 kmh, se umakneš med tovornjaka, on te prehiti, ti greš nazaj na prehitevalni pas in prehitevaš dalje.
scenarij, ki traja vsega skupaj 5-10 sekund.
ampak ti se moraš tam petelinit.
ps.: razen če tovornjaki vozijo standardno 3 metre eden za drugim, potem pač ni prostora za avto :)
ps2.: ah, o takih voznikih kot si ti je očitno govoril solatko. Sem ga morda narobe razumel. K namerno znižaš hitrost, ga oviraš in se nočeš umakniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
m0LN4r ::
Če te noben nebi ogrožal, nebi zmanjšal hitrost, da si povečaš varnost. Get it?
p.s.: če bi zaviral namerno, bi na hitrost tovornjaka :D
p.s.: če bi zaviral namerno, bi na hitrost tovornjaka :D
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Engineer_ ::
pač moja ugotovitev, ki izvira iz mnogih km na cesti, je ta, da če dobim takega za rit, pospešim na 130-140 kmh in se zabijanje v rit preneha.
Nikakor ne upočasnjujem in se delam norca iz ljudi "zaradi varnosti".
Sicer pa dobro, pustimo to. Bolj kot to me živcira sledeč scenarij:
dohitiš nekoga ki počasi prehiteva in se ne umakne. Upočasniš kulturno na njegovo hitrost, za tabo pa pride neka opica ki se tebi zabija v rit, kot da bo zaradi tega tisti pred tabo vozil kaj hitreje. Taki opici bi pa najraje preštel rebra. Ampak se kljub temu kulturno umaknem, pa naj se zabija pravemu razlogu v rit, če se hoče.
Nikakor ne upočasnjujem in se delam norca iz ljudi "zaradi varnosti".
Sicer pa dobro, pustimo to. Bolj kot to me živcira sledeč scenarij:
dohitiš nekoga ki počasi prehiteva in se ne umakne. Upočasniš kulturno na njegovo hitrost, za tabo pa pride neka opica ki se tebi zabija v rit, kot da bo zaradi tega tisti pred tabo vozil kaj hitreje. Taki opici bi pa najraje preštel rebra. Ampak se kljub temu kulturno umaknem, pa naj se zabija pravemu razlogu v rit, če se hoče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
m0LN4r ::
pospešim na 130-140 kmh in se zabijanje v rit preneha.
Optimizem?
Jaz pa sem probal tudi s pospeševanjem do 170kmh, ker se nisem mogel umaknt, je bil naval tovornjakov za praznike iz romunije/italije.
Rezultat je bil isti. 1m v riti. Pa sem se odločil, da itak se nemorem umaknt pa bom šel raje 120 kot 170.
Še točno se spomnim, madžarski novi črni audi a8 rs.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Engineer_ ::
pretiravati ni potrebno.
Madžarski audi a8 rs, verjetno šel iz Italije proti Madžarski in morda naprej v Romunijo?
... ;)
sicer pa stavim, da ti to počneš vedno, ne le ko se ti nekdo zabiva v rit. Pač se tam nastavljaš na prehitevalnem pasu in voziš 120 in ne pustiš nikogar mimo. sigurno. Ker imaš sumljivo veliko takšnih zgodbic za povedat, kako se ti je nekdo zabival v rit "ko se ti nisi imel možnosti umaknit".
Madžarski audi a8 rs, verjetno šel iz Italije proti Madžarski in morda naprej v Romunijo?
... ;)
sicer pa stavim, da ti to počneš vedno, ne le ko se ti nekdo zabiva v rit. Pač se tam nastavljaš na prehitevalnem pasu in voziš 120 in ne pustiš nikogar mimo. sigurno. Ker imaš sumljivo veliko takšnih zgodbic za povedat, kako se ti je nekdo zabival v rit "ko se ti nisi imel možnosti umaknit".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Invictus ::
Kaj spet počasneti nabijate?
Lepo je bilo povedano da se umaknete ko je to varno ...
Poleg tega je prehitevalni pas za prehitevanje in ne za vožnjo kot se dogaja pri nas, ko je vozni pas kar prazen oz. je 1km naprej en tovornjak, pa gredo vsi na prehitevalnega ...
In ta miselnost, da nekdo zadaj me pa že ne bo zajebaval, pove veliko o tistem spredaj, ne tistem zadaj ...
Lepo je bilo povedano da se umaknete ko je to varno ...
Poleg tega je prehitevalni pas za prehitevanje in ne za vožnjo kot se dogaja pri nas, ko je vozni pas kar prazen oz. je 1km naprej en tovornjak, pa gredo vsi na prehitevalnega ...
In ta miselnost, da nekdo zadaj me pa že ne bo zajebaval, pove veliko o tistem spredaj, ne tistem zadaj ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
dohitiš nekoga ki počasi prehiteva in se ne umakne. Upočasniš kulturno na njegovo hitrost, za tabo pa pride neka opica ki se tebi zabija v rit, kot da bo zaradi tega tisti pred tabo vozil kaj hitreje. Taki opici bi pa najraje preštel rebra.
pretiravati ni potrebno.
Madžarski audi a8 rs, verjetno šel iz Italije proti Madžarski in morda naprej v Romunijo?
... ;)
Očitno res.
S tem bi se pa strinjal. Sicer meni grejo na kurac pa tisti, ki se vozijo po levem pasu ala 10kmh pod omejitvijo, ko ni nobenga nikjer.
Lepo je bilo povedano da se umaknete ko je to varno ...
Na to pa se lahko počaka namest 1m za avtom mogoče +10m.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Engineer_ ::
dohitiš nekoga ki počasi prehiteva in se ne umakne. Upočasniš kulturno na njegovo hitrost, za tabo pa pride neka opica ki se tebi zabija v rit, kot da bo zaradi tega tisti pred tabo vozil kaj hitreje. Taki opici bi pa najraje preštel rebra.
pretiravati ni potrebno.
Madžarski audi a8 rs, verjetno šel iz Italije proti Madžarski in morda naprej v Romunijo?
... ;)
Očitno res.
S tem bi se pa strinjal. Sicer meni grejo na kurac pa tisti, ki se vozijo po levem pasu ala 10kmh pod omejitvijo, ko ni nobenga nikjer.
in se ne umaknejo, ko jih dohitiš. Potem pa dobiš scenarije, ko se loti kakšna opica prehitevat po desni.
Invictus ::
in se ne umaknejo, ko jih dohitiš. Potem pa dobiš scenarije, ko se loti kakšna opica prehitevat po desni.
Sem tudi že sam prehiteval po desni.
Bila sva 2 avta na avtocesti proti Ljubljani, oba 150 km/h. Cesta prazna. Pri Ljubljani je bil 1 (en) avto na prehitevalnem pasu s približno 100 km/h.
Tip pred mano poblenda nas se tisti avto umakne na vozni pas, ki je bil seveda prazen. Čisto prazen. Ženska v tistem avtu pa stopi na zavoro in zmanjša brzino na 50 km/h.
Tip pred mano bi se skoraj zaletel vanjo. In jo je komaj prehitel po desni. Sam sem bil dovolj zadaj da sem šel kar raje na odstavni pas. Ziher je ziher pri takih prifuknjencih ...
Ampak je to bolj izjema kot pravilo. Večina folka se umakne, ko jim poblendaš, če se lahko ...
Na to pa se lahko počaka namest 1m za avtom mogoče +10m.
Varnostna razdalja je povsod koristna.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
detroit ::
invctus ti men sam povej kakšne hitrostne omejitve za vožnjo po avtocesti? Nazadnje ko sm slišal je bila 130. In če vozim po prehitevalnem pasu 130 je to narobe ali? Ne ni to drkanje v čelo, res ne razumem, kolik lahk človek vozi, da ne bo nekega kolin mkrea sprovociral in sebe ne ogorožal. (ob dejstvu da nisem nesposoben voznik, ker taki že sami po sebi ogrožajo vse ki so na cesti)
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
Engineer_ ::
v zakonu piše da moraš po končanem prehitevanju zapustiti prehitevalni pas in se vrniti na vozni pas.
In upoštevati moraš da če ima on na števcu 150, kot je rekel, ima realno hitrost 140 kmh. Kar je tako malo, da o tem res ni treba debatirat.
Vožnja 100 kmh po _prazni avtocesti_ na prehitevalnem pasu pa je drkanje v čelo ja, kot si sam rekel.
In upoštevati moraš da če ima on na števcu 150, kot je rekel, ima realno hitrost 140 kmh. Kar je tako malo, da o tem res ni treba debatirat.
Vožnja 100 kmh po _prazni avtocesti_ na prehitevalnem pasu pa je drkanje v čelo ja, kot si sam rekel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
gslo ::
detroit, daj ti raje povej definicijo prehitevalnega pasu in kaj tam delaš, če se lahko umakneš na voznega. kot so v prekršku tisti, ki za tabo vozijo nad 130km/h, si v prekršku ti, ki se ne odstraniš iz prehitevalnega na vozni pas TAKOJ, ko imaš za to priložnost.
se ti zdi zabavno nabremzat bedaka zadaj? ta bedak te bo enkrat prehitel po desni, se nastavil pred tabo, konkretno zmanjšal hitrost oz. začel on bremzat v intervalih, ko boš šel po desnem pasu, se bo začel pa še "umikat" iz prehitevalnega. boš videl, čista uživancija. upam, da imaš dobre reflexe.
ne se delat bedake, potem pa dobiš odgovore v stilu "ja itak, vsake 500m bom pas menjal". ja, ga boš, idiot.
se ti zdi zabavno nabremzat bedaka zadaj? ta bedak te bo enkrat prehitel po desni, se nastavil pred tabo, konkretno zmanjšal hitrost oz. začel on bremzat v intervalih, ko boš šel po desnem pasu, se bo začel pa še "umikat" iz prehitevalnega. boš videl, čista uživancija. upam, da imaš dobre reflexe.
ne se delat bedake, potem pa dobiš odgovore v stilu "ja itak, vsake 500m bom pas menjal". ja, ga boš, idiot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gslo ()
Engineer_ ::
wrong statement.
pokaži zakon, ki to podpira ;)
Samo tvoja izjava bo žal bistveno premalo.
pokaži zakon, ki to podpira ;)
Samo tvoja izjava bo žal bistveno premalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> pokaži zakon, ki to podpira ;)
ZPrCp:
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
ZPrCp:
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
Engineer_ ::
absolutno, se strinjam. vseeno to ne pomeni da ne smem v avtu si reči MA MARŠ V 3PM ko nekdo dela pizdarijo.
tko da your statement is wrong. Komot izgubiš živce. Samo nič ne smeš narediti glede tega ;)
Razen če ti jezo avtomatsko povezuješ z agresivnimi dejanji. Kar nakazuje na to, da nimaš prav nobene samokontrole.
tko da your statement is wrong. Komot izgubiš živce. Samo nič ne smeš narediti glede tega ;)
Razen če ti jezo avtomatsko povezuješ z agresivnimi dejanji. Kar nakazuje na to, da nimaš prav nobene samokontrole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
detroit ::
gslo pol stvai ki si jih napisal nisem razumel, sorry. Na ostale imaš odgovor tu.
Kdaj in kje si prebral, da se ne umaknem, ko se le da? Jst za razliko od prenekaterih na cesti vozim po predpisih in omejitvah ampak v meji normale in se ne grem policaja, priznam da tudi sam skočim na višjo hitrost če je priložnost. Ja imam precej dobre reflekse.
Smešno kako ljudem razlagaš eno berejo drugo.
Kdaj in kje si prebral, da se ne umaknem, ko se le da? Jst za razliko od prenekaterih na cesti vozim po predpisih in omejitvah ampak v meji normale in se ne grem policaja, priznam da tudi sam skočim na višjo hitrost če je priložnost. Ja imam precej dobre reflekse.
Smešno kako ljudem razlagaš eno berejo drugo.
Skero
jype ::
Engineer_> Samo nič ne smeš narediti glede tega ;)
Če nič nisi naredil, potem očitno nisi izgubil živcev.
Če nič nisi naredil, potem očitno nisi izgubil živcev.
Invictus ::
invctus ti men sam povej kakšne hitrostne omejitve za vožnjo po avtocesti? Nazadnje ko sm slišal je bila 130. In če vozim po prehitevalnem pasu 130 je to narobe ali? Ne ni to drkanje v čelo, res ne razumem, kolik lahk človek vozi, da ne bo nekega kolin mkrea sprovociral in sebe ne ogorožal. (ob dejstvu da nisem nesposoben voznik, ker taki že sami po sebi ogrožajo vse ki so na cesti)
Hitrost na avtocesti pač prilagajam svojemu počutju in prometu.
Če je avtocesta prazna, skoraj obvezno vozim prehitro. Ker varno to počnem lahko le tu ...
Če bi bila večina Slovencev na avtocesti sposobna voziti po omejitvah (kar pomeni 130km/h), potem bi bile take debate nepotrebne ... Bi se res samo prepucavali "dirkači" ...
Da ne govorim še o poznavanju ostalih prometnih predpisov ...
Se mi je velikokrat naredilo ko sem vozil pod ali blizu omejitve, pa mi nekdo skoči 30m pred mano iz zavetrja tovornjaka z 80 km/h. Precej pogost pojav, sploh ko si na cesti ob času konca službe ...
BTW. lepo da imaš dobro mnenje o svojih vozniških sposobnosti in slabe o drugih. Kot 90% Slovencev, ki mislijo da so dobri vozniki, samo ostali so slabi. Pač rezultati ankete ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24676 (22029) | Mavrik |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 76559 (67553) | dzinks63 |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 49429 (44824) | solatko |