» »

Zakaj telekom ni normalen.

Zakaj telekom ni normalen.

«
1
2

kramerica ::

Mal pred novim letom ko je mat hotla sklenit naročnino -> 45minut čakanja na zvezi. Končno se en gnoj javi in pol prbije da me more prevzet drugam. Tam zvoni telefon 15min in ko se ženska javi, pravi da me more prevezat drugam. Tukaj se sicer izderem da se ne grem več te igre s čakanjem - na srečo se je tista oseba potem javila takoj.

Danes dobim položnico na kateri so mi preveč zaračunali. 30 minut mi že telefon zvoni in se sploh nihče ne javi. Dejansko kadarkoli, ob katerikoli uri kličeš na telekom, vedno je ista zgodba. Testirajo tvoje potrpežlenje.
Ko se kdo javi sem že čisto znerviran.


Januarja so me odklopili zaradi "kao" neplačane položnice oktobra. Pa sem jim poslal dokazilo -> potrdilo + račn da sem že 11.12.2013 plačal položnico. In kaj zdej? Oni men pošljejo položnico da plačam 57 EUR - zraven je zaračunan za izklop. Ampak pozor, 15.1. sem poslal skenirano potrdilo in račun na reklamacije! Nobenega povratnega odgovora do danes - NIČ.

Na telefon jih pa itak ne dobiš...

Grem gledat cenik na spletno stran. Oproščam se, a za moje pomoje stran grozna. Popolnoma neprijazna. Želiš ene osnovne informacije in se faking izgubiš v enih pod straneh.

Invictus ::

Stopi ven skozi vrata do prve poslovalnice Telekoma.

Zadeva bo hitro rešena.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

crniangeo ::

Yep poslovalnica bo najboljša rešitev.. klicni center je ubitačno zaseden.
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

BlaY0 ::

Pred novim letom so bile pri vseh TC-jih vrste tudi ven iz poslovalnic. In to čez cel dan. V CPU-ju imajo se mi zdi okrog 100 folka, ki non-stop dviguje telefone in se ukvarja s takšnimi in drugačnimi "mokrimi" fantazijami svojih uporabnikov. Firma je pa jasno okoren mastodont s 3000 zaposlenimi od katerih je 1000 še iz onih časov ko se ni delalo ampak zgolj prihajalo na delovno mesto, pomeni da ne pričakuj preveč...

crniangeo ::

errm , na helpdesku so 99% folka ki dela in ne poležavajo :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

fireX88 ::

da te malo potolažim. Novembra sem sklepal naročnino siol+mobitel. Ko sem se zanimal za par stvari glede siola sem večkrat poklical na telekom in vedno sem čakal od 30 do 33min (nevem ali sem imel srečo v nesreči, da sem vedno tako čala ali pa imajo naštimano tako, da te toliko časa držijo na liniji in testirajo tvojo potrpežljivost...). Kar se tiče pa računo/reklamacij je pa tako da moreš težit. Vsaj jaz sem. Sklenil sem Siol+paket neomejeno in združil skupaj. Prva dva meseca so mi itak pošiljali narobe. Zahteval reklamacijo/težil po mailih/telefoniral/uporabil veze iz bivšega delovenega mesta (delal sem v mobitelovi poslovalnici) in vedno sem dobil različne odgovore. Ena mi je rakla, da naj si zračunal koliko bi moral plačati in toliko plačam, mislim wtf??? No nazadnje sem dobil odgovor, da naj počakam na naslednji račun da bo tam vse skupaj. Amapak pazi zdaj to, tokrat mi pošljejo račun za mesec Januar, ampak kje je račun za december, pri katerem sem zahteval reklamacijo (pač sem tak človek, da bi rad imel iz moje strani zadeve poravnane). Skratka računa za December nisem dobil/ni plačan in nedaj bog da me izklopijo ker potem pa začen samo tepst.

Skratka, na mail jim moraš parkrat pisat, oz kar itsti mail forwardiraj še enkrat. Drugač pa kar se tiče obiska mobitelove poslovalnice. Če že greš, hodi v Telekomov center, ker tam ti bodo največ pomagali (vidijo vse kaj se dogaja pri tebi), ker posredniki tega ne vidijo in brezveze, da stresaš slabo voljo na njih. Če si ziher, da je s tvoje strani vse poravnano, jih nenazadnje lahko kam prijaviš, če bo kaj pomagalo...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

BlaY0 ::

crniangeo je izjavil:

errm , na helpdesku so 99% folka ki dela in ne poležavajo :)

Da.

fireX88 je izjavil:

Skratka računa za December nisem dobil/ni plačan in nedaj bog da me izklopijo ker potem pa začen samo tepst.

Malo pred novim letom je nekdo v TC Ljubljana Ajdovščina enega referenta resno pretepel/poškodoval. Ne vem če se je pametno zatekati k takšnim ukrepom. Konec koncev ti ljudje so bolj malo krivi za tvojo situacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Ejsi_Disi ::

No, pri takih zadevah jaz še vedno uporabljam staro dobro klasiko. Klasičen dopis pa poslano priporočeno. Pa na dopisu obvezno dopišem komu je bilo poslano. Če se ornk zapne ponavadi dodam še Urad za varstvo potrošnikov. Pa klasičen dopis pošljem še po mejlu. Samo s temi mejli je tako, da jih samo med seboj prepošiljajo in potem ni nič.
Rock n' roll ain't noise pollution!

BlaY0 ::

Urad za varstvo potrošnikov? A se hecaš al ti to resno?

Si morda mislil Zvezo potrošnikov slovenije?

RejZoR ::

Pusti jih pa pejt k T-2 or something. Neuradni T-2 forumi so čista poezija tehnične pomoči.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

radmannsdorf ::

RejZoR je izjavil:

Pusti jih pa pejt k T-2 or something. Neuradni T-2 forumi so čista poezija tehnične pomoči.

word! in tudi helpdesk je hiter.

ETI3n ::

crniangeo je izjavil:

errm , na helpdesku so 99% folka ki dela in ne poležavajo :)

A ti to resno? To so leni študenti

fireX88 ::

@BlaY0 ne me dobesedno jemati..
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

tony1 ::

Glede neskončnega čakanja na liniji: žal imam sam enake izkušnje.

Da pa stvar ni nemogoča, in se jo še kako da rešiti, če je volja, pa priča poslovni dostop - ko tam pokličeš npr. na tehnično pomoč običajno dvigne tehnik slušalko, še preden prvič pozvoni... :|

T0RN4D0 ::

Ko si prvič čakal 45 minut na zvezo, bi moral črtat sodelovanje s takšnim podjetjem, ane. Če se že pri pridobivanju strank tako obnašajo, je utopično pričakovati da bo potem kaj bolje pri reševanju problemov.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

AmokRun ::

Ne vem no, jaz sem pri Siolu že več kot 10 let in se ne spomnim, da bi kdaj na prostega operaterja čakal več kot 10 min, pa sem, tako čez palec, tja klical kakih 30 krat (še za sosede, kolege in sorodnike).

tony1 ::

Pokliči jih zdajle in probaj.

rdecaluc ::

Odkar so skupaj mobitel in telekom se silno načakaš!
Est modus in rebus. ,typos

jalovec09 ::

Njim se je*e za uporabnike, odjavil in šel na brezžični internet drugega ponudnika.

BlaY0 ::

fireX88 je izjavil:

@BlaY0 ne me dobesedno jemati..

Saj te nisem. Samo omenil sem, da se to dejansko dogaja, da se zna nekaterim duševno nestabilnim osebam tudi na tak način odpeljat, če recimo 3 dni ne morejo na internet...

def0r ::

ETI3n je izjavil:

crniangeo je izjavil:

errm , na helpdesku so 99% folka ki dela in ne poležavajo :)

A ti to resno? To so leni študenti

Ce nisi nikoli delal na kaksnemu helpdesku ne govori raje kdo je kaj len.

BlaY0 ::

jalovec09 je izjavil:

Njim se je*e za uporabnike...

To je neumna trditev. Ampak res neumna.

Percepcija negativne zaznave je vedno močnejša. Če trije z megafonom pred parlamentom skandirajo se bo to slišalo in bo takoj v cajtngih. Med tem ko je istočasno 300.000 ljudi čisto content. Si že kdaj koga videl, da bi zunaj recimo pred TC-jem skandiral v podporo T-2? Ali pa kje drugje, saj ni treba da pred TC-jem.

Če te nič ne moti, se ne izpostavljaš in potem zgleda da tistih, ki jih nič ne moti sploh ni.

tony1 je izjavil:

Pokliči jih zdajle in probaj.

Kaj je s tabo? A gori voda? A so ogrožena človeška življenja? Al bi ti samo tako malo klical, ker ti je dolgcajt?

Ljudje smo čudna bitja, nekateri kličejo res samo zato, ker jim je dolgcajt in se nimajo s kom pogovarjat. Pa ni jih malo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

Folk bi klical na 112/113 precej več, če se neupravičenih klicev ne bi sankcioniralo.

Glej BOB recimo... kdo kliče če nima res velikega problema.

Folk se je čisto razvadil in potem zaradi takih naj***** tudi tisti, ki imajo dejansko težave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

LeQuack ::

BlaY0 je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

Njim se je*e za uporabnike...

To je neumna trditev. Ampak res neumna.

Percepcija negativne zaznave je vedno močnejša. Če trije z megafonom pred parlamentom skandirajo se bo to slišalo in bo takoj v cajtngih. Med tem ko je istočasno 300.000 ljudi čisto content. Si že kdaj koga videl, da bi zunaj recimo pred TC-jem skandiral v podporo T-2? Ali pa kje drugje, saj ni treba da pred TC-jem.

Če te nič ne moti, se ne izpostavljaš in potem zgleda da tistih, ki jih nič ne moti sploh ni.


Jaz pa mislim da ima kar prav. Njihove plače niso direktno odvisne od zadovoljstva uporabnikov torej po logiki najmanjšega odpora se temu ne bodo posvečali. Največ pomoje delajo ravno tisti študentje na helpdesku, pa čeprav so najslabše plačani in najbrž ravnajo z njimi kot z drugorazrednimi državljani.
Quack !

tony1 ::

BlaY0 je izjavil:

tony1 je izjavil:

Pokliči jih zdajle in probaj.

Kaj je s tabo? A gori voda? A so ogrožena človeška življenja? Al bi ti samo tako malo klical, ker ti je dolgcajt?


Ne sekiraj se za človeška življenja in pokliči. Po pol ure čakanja ti bo, kot vsakemu normalnemu človek, dvignilo pokrovko in boš odložil. Pa še nekaj človeških življenj boš nehal ogrožat. Tako, usput. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

BlaY0 ::

Saj nisem jaz tisti ki se sekira. Si me morda zamenjal s kom?

zenith1 ::

Noben na helpdesku ni dolžan prenašat poniževanja. Prvič ok, drugič adijo.

BlaY0 ::

Sej večina se jih navadi po par mesecih, dobijo trdo kožo alias poroženele uhlje ;)

To gre skozi eno uho notri, drugo ven...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

driver_x ::

V takem primeru odložiš in pokličeš konkurenco. Mene so si enkrat na eni banki prav nesramno podajali med okenci, ker sem hotel opraviti eno čisto vsakdanjo storitev. Ko sem končno prišel na vrsto, sem namesto tiste storitve zaprl račun.

BlaY0 ::

driver_x je izjavil:

V takem primeru odložiš in pokličeš konkurenco. Mene so si enkrat na eni banki prav nesramno podajali med okenci, ker sem hotel opraviti eno čisto vsakdanjo storitev. Ko sem končno prišel na vrsto, sem namesto tiste storitve zaprl račun.

Enako. Se pravi možnosti so, rešitev pa na dlani. Ne vem zakaj se folk sploh obremenjuje...

LeQuack ::

Helpdesk samo opravlja dirty work podjetja in vodilnih, tako kot vojaki ter policisti opravljajo dirty work države in vodilnih, da si ne umažejo rok.
Quack !

def0r ::

BlaY0 je izjavil:

Sej večina se jih navadi po par mesecih, dobijo trdo kožo alias poroženele uhlje ;)

To gre skozi eno uho notri, drugo ven...


Napol res, samo vseeno ti malce pokvari dan. Se posebej ce si dobil prevezavo od drugega in zacne pogovor z jebe***, ljudje preko telefona so bolj pogumni in te ne upostevajo kakor nekoga ki poskusa pomagat. Jaz npr. se raje ne priblizam vec klicnim centrov, ceprav so za razliko od klicev bili sodelavci awesome.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: def0r ()

Dr_M ::

Zakaj moras na telekomov support toliko casa cakat na telefonu?
Zato ker idioti vsem moznih vrst klicejo tja zaradi vsem moznih problemov, celo sprasujejo kdaj bodo elektriko dobil. Se najdejo debili, ki par dni tezijo zakaj jim internet ne dela, na koncu pa uprasajo ce ne dela zato, ker nimajo elektrike.

OPu bi pa rekel le, da je sam najvecji gnoj, ker zmerja folk, ki sicer ni nic kriv, z gnojem.
In ne, ne delam na telekomu, ker se ne nimam zelje ukvarjat s takimi in drugacnimi idioti.
Lahko pa vam zagotovim, da sele na support centrih lahko vidis, kaksen zagnojen in podebiljen narod je v Slo.

def0r ::

Dr_M je izjavil:

Zakaj moras na telekomov support toliko casa cakat na telefonu?
Zato ker idioti vsem moznih vrst klicejo tja zaradi vsem moznih problemov, celo sprasujejo kdaj bodo elektriko dobil. Se najdejo debili, ki par dni tezijo zakaj jim internet ne dela, na koncu pa uprasajo ce ne dela zato, ker nimajo elektrike.

OPu bi pa rekel le, da je sam najvecji gnoj, ker zmerja folk, ki sicer ni nic kriv, z gnojem.
In ne, ne delam na telekomu, ker se ne nimam zelje ukvarjat s takimi in drugacnimi idioti.
Lahko pa vam zagotovim, da sele na support centrih lahko vidis, kaksen zagnojen in podebiljen narod je v Slo.

Najbrz je bolj razlog v varcevanju na heldpesku, najbrz premalo ljudi da bi klice lahko spotoma uredil.

Podjetje rade volje varcuje na sektorju ki jim direktno ne dela dobicka :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: def0r ()

BlaY0 ::

Ko bi folk vedel zaradi česa vse kličejo recimo na razne inšpektorate ter ostale javne službe.

Kolega je na enem slovenskem ISP-ju pred upravo zagovarjal neko tehnično rešitev pa so ga vprašali koliko bi lahko za to zaračunali. Rekel jim je, da bi on to strankam ponudil zastonj, so ga skoraj zbrcali iz sejne sobe...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

LJ4L ::

:)) Tale primer se mi zdi pa zeloo znan...
LP from LJ

Dr_M ::

def0r je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Zakaj moras na telekomov support toliko casa cakat na telefonu?
Zato ker idioti vsem moznih vrst klicejo tja zaradi vsem moznih problemov, celo sprasujejo kdaj bodo elektriko dobil. Se najdejo debili, ki par dni tezijo zakaj jim internet ne dela, na koncu pa uprasajo ce ne dela zato, ker nimajo elektrike.

OPu bi pa rekel le, da je sam najvecji gnoj, ker zmerja folk, ki sicer ni nic kriv, z gnojem.
In ne, ne delam na telekomu, ker se ne nimam zelje ukvarjat s takimi in drugacnimi idioti.
Lahko pa vam zagotovim, da sele na support centrih lahko vidis, kaksen zagnojen in podebiljen narod je v Slo.

Najbrz je bolj razlog v varcevanju na heldpesku, najbrz premalo ljudi da bi klice lahko spotoma uredil.

Podjetje rade volje varcuje na sektorju ki jim direktno ne dela dobicka :)



Tocno to delajo. Dejansko so v zadnjih dveh letih prepolovil folk v klicnih centrih.

LJ4L ::

Ali naj potem grem na SIOL ali ne? Je poleg klicnega centra še kak problem (stabilnost, hitrost...)?
LP from LJ

def0r ::

LJ4L je izjavil:

Ali naj potem grem na SIOL ali ne? Je poleg klicnega centra še kak problem (stabilnost, hitrost...)?

Zivis v mestu ali kaj bolj oddaljeno iz mesta? Ce zivis v mestu je dokaj vseeno pri komu vzames je 99% da bos najbrz zadovoljen s storitvami. Drugace pa sosede povprasaj kaj imajo in njihove izkusnje.

TehDucky ::

Mail na tehnično pomoč telekoma mi je rešil problem v 2h od takrat ko sem ga poslal.

Pred tem pa 2 klica na tehnično pomoč ter enkrat spletni klepet ni zrihtal stvari, vsi so govorili, ja to ni moja domena, to vas mormo prevezat, vas bojo poklical itd. Vsi so ponujal neke informacije, težave pa ni noben zrihtal.

Tako, da probite še preko maila, sam sem bil pozitivno presenečen.

BlaY0 ::

Problem je, če ne moreš poslati e-mail ker ti internet ne dela ;)

LJ4L ::

BlaY0 je izjavil:

Problem je, če ne moreš poslati e-mail ker ti internet ne dela ;)


:)) SE STRINJAM! :))

def0r je izjavil:

LJ4L je izjavil:

Ali naj potem grem na SIOL ali ne? Je poleg klicnega centra še kak problem (stabilnost, hitrost...)?

Zivis v mestu ali kaj bolj oddaljeno iz mesta? Ce zivis v mestu je dokaj vseeno pri komu vzames je 99% da bos najbrz zadovoljen s storitvami. Drugace pa sosede povprasaj kaj imajo in njihove izkusnje.


V mestu. Noben ni zadovoljen. >:D
LP from LJ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LJ4L ()

3furious ::

BlaY0 je izjavil:

Problem je, če ne moreš poslati e-mail ker ti internet ne dela ;)


Mislim, da je zelo malo takih, ki imajo naročen internet, nimajo pa nobenega pametnega telefona ali tablice pri hiši.
In the age of information, ignorance is a choice.

LJ4L ::

Hehe. Kaj pa če majo že porablen prenos podatkov pa tablco wi-fi only? ;)
LP from LJ

mojca ::

Mene je tudi vedno zanimalo, čemu je v Jugi služila na telefonu zapisana telefonska številka za prijavo napak v omrežju.

def0r ::

LJ4L je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Problem je, če ne moreš poslati e-mail ker ti internet ne dela ;)


:)) SE STRINJAM! :))

def0r je izjavil:

LJ4L je izjavil:

Ali naj potem grem na SIOL ali ne? Je poleg klicnega centra še kak problem (stabilnost, hitrost...)?

Zivis v mestu ali kaj bolj oddaljeno iz mesta? Ce zivis v mestu je dokaj vseeno pri komu vzames je 99% da bos najbrz zadovoljen s storitvami. Drugace pa sosede povprasaj kaj imajo in njihove izkusnje.


V mestu. Noben ni zadovoljen. >:D

Malce prbijas ampak ok. Ce je problem v parici bo tko al tko ista kamorkoli bos sel razen telemach

Engineer_ ::

kramerica je izjavil:

Mal pred novim letom ko je mat hotla sklenit naročnino -> 45minut čakanja na zvezi. Končno se en gnoj javi in pol prbije da me more prevzet drugam. Tam zvoni telefon 15min in ko se ženska javi, pravi da me more prevezat drugam. Tukaj se sicer izderem da se ne grem več te igre s čakanjem - na srečo se je tista oseba potem javila takoj.

Danes dobim položnico na kateri so mi preveč zaračunali. 30 minut mi že telefon zvoni in se sploh nihče ne javi. Dejansko kadarkoli, ob katerikoli uri kličeš na telekom, vedno je ista zgodba. Testirajo tvoje potrpežlenje.
Ko se kdo javi sem že čisto znerviran.


Januarja so me odklopili zaradi "kao" neplačane položnice oktobra. Pa sem jim poslal dokazilo -> potrdilo + račn da sem že 11.12.2013 plačal položnico. In kaj zdej? Oni men pošljejo položnico da plačam 57 EUR - zraven je zaračunan za izklop. Ampak pozor, 15.1. sem poslal skenirano potrdilo in račun na reklamacije! Nobenega povratnega odgovora do danes - NIČ.

Na telefon jih pa itak ne dobiš...

Grem gledat cenik na spletno stran. Oproščam se, a za moje pomoje stran grozna. Popolnoma neprijazna. Želiš ene osnovne informacije in se faking izgubiš v enih pod straneh.



lahko bi se malo pozanimala in bi izvedela da so zaradi varčevanja združili klicni center mobitela, siola in telekoma. To je vse telekom sedaj, zato čakaš zelo, zelo dolgo.
Stopi v najbližji telekomov center in bo vse rešeno takoj.

driver_x ::

BlaY0 je izjavil:

Ko bi folk vedel zaradi česa vse kličejo recimo na razne inšpektorate ter ostale javne službe.

Kolega je na enem slovenskem ISP-ju pred upravo zagovarjal neko tehnično rešitev pa so ga vprašali koliko bi lahko za to zaračunali. Rekel jim je, da bi on to strankam ponudil zastonj, so ga skoraj zbrcali iz sejne sobe...


Edino pravilno (od uprave). Če bi tvoj kolega dajal strankam stvari zastonj, naj gre raje delat na rdeči križ.

mojca je izjavil:

Mene je tudi vedno zanimalo, čemu je v Jugi služila na telefonu zapisana telefonska številka za prijavo napak v omrežju.


Da si lahko prijavila, če ti je v telefonu pokalo in šumelo med pogovori.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

koyotee ::

Ma jebeš telesmeh, prej sem hotel gledati debilno tv in je delalo 5sekund in zmrznilo naslednjih 10, kot da niso vedeli, da bodo vsi hoteli gledati tinco...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

jericho ::

8-) Sm hotu na MMC-ju gledat, gues what, page dol padu :))
Še dobr, da je na siolu live score delu :)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Telemach mobilna telefonija (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
632176764 (32972) neosonic
»

Simobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11630137 (19759) Sami
»

Telekom Slovenije kupil Debitel (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
5928493 (21397) Tilen
»

Tušmobil omrežje

Oddelek: Mobilne tehnologije
4910544 (8603) Dzhimen
»

Mobitel bo podražil in spremenil naročniške pakete (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
22464273 (56400) nekikr

Več podobnih tem