Forum » Zvok in slika » AMD Mantle
AMD Mantle
Temo vidijo: vsi
hojnikb ::
Pa kaj ti ni jasn. Nehaj vlečt vzporednice z tem, kake gaine je dobil PC z konzolami.
razlog, da xbox ne preblavja 1080p ta trenutek, je poleg manj shader enot problem predvsem v DDR3 in eDRAMu, ki razvijalcem dela predglavice pri optimiziranju (predvsem, ker ga je premal).
ignoriraj ta članek, ker pisec očitno nima pojma o čem piše.
Če so zmožni dodati še GPU boosta (kar je malo verjetno)... lahko to podprejo tudi konzole... Potem bi XBoX lahko poganjal na 1080P :)
razlog, da xbox ne preblavja 1080p ta trenutek, je poleg manj shader enot problem predvsem v DDR3 in eDRAMu, ki razvijalcem dela predglavice pri optimiziranju (predvsem, ker ga je premal).
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Sprva tudi jaz nisem točno vedel, kako je okoli teh api-jev na konzolah, zdaj pa mi je čisto razumljivo, da jih bi mantle/directx/opengl kvejčemu okrnil. Res škoda, da sta se konzola in pc razvejala, namesto da bi ubrala neko srednjo pot (običajni pc, ki bi imel "pure game mode" ali nekaj takega). Konkurenca je blagoslov in prekletstvo obenem :).
Ja trenutno bi jih okrnil...
Če povežeš dejstva
Mantle beta 2014
GPU 10-15 boost
CPU huge boost
Če so zmožni dodati še GPU boosta (kar je malo verjetno)... lahko to podprejo tudi konzole...
Tako, sem jaz razumel smisel tega
Če bodo dali dodaten boost GCN jedru potem se lahko zgodi, da bo PS4 podpru
Hojnikb razumem te,
jaz sem samo povedal, kako razumem ta članek...
ignoriraj ta članek, ker pisec očitno nima pojma o čem piše.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
klkkkkkkkkkk ::
Na forumuh tudi pišejo o podpori hUMA na PS4 in X0 - kar je tudi povezano z MANTLE
Ima kdo kakšen vir o tem?
Ima kdo kakšen vir o tem?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
hojnikb ::
daj izbij si že enkrat iz glave konzole in mantle :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
klkkkkkkkkkk ::
daj izbij si že enkrat iz glave konzole in mantle :)
hehe... Mah malo sem premislil, ko sem videl članek :)
Mantle je šele "beta stage", mi pa že .... jah hitro te zmede en članek, ki ga na taki strani (exstreme)
Lp
No tu je vredu članek, zakaj je AMD prešel na MANTLE
http://www.extremetech.com/gaming/16754...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
MrStein ::
Fora ni samo v FSP boost, z Mantle se bo dalo iztisniti več draw calls, kar bo naredilo bolj živ svet z več detajli. Driectx je tam do max 15.000calls, Mantle baje tudi do 90.000calls, povprečno tam 30-50K calls.
That's so 3 years ago...
Kje v tem grafu bi bil MANTLE, če verjamemo brošuram oziroma znanim testom?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Senitel ::
Mantle bi bil hitrejši kot OpenGL. Ampak kot sem že rekel, tistle graf je star 3 (TRI) leta! GeForce 580 ne podpira vsega kar podpirata GCN/Kepler. Danes s standarnimi OpenGL razširitvami bi pomojem komot spravil tistle kompleten graf za OpenGL pod 20ms. Ko smo že pri tem, se mi zdi da še mam nekje source...
Lahko prosim razložiš kako prideš do 10-15% GPU boost zaključka?
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Mantle beta 2014
GPU 10-15 boost
CPU huge boost
Lahko prosim razložiš kako prideš do 10-15% GPU boost zaključka?
klkkkkkkkkkk ::
Izvoli in pokaži GPU boost in zraven dodaj še razlago zakaj je to GPU boost.
razlagal nebom...
mogoče imaš prav... je pač i5 bottleneckal R7 260X
http://www.legitreviews.com/amd-mantle-...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Senitel ::
Eko malo občutek kaj se je spremenilo v teh nekaj letih:
Razen tega, da je NV spremenila taktiko v driverjih (bi bilo zanimivo pognat GTX 580 še enkrat...) v driverjih prav nič.
GTX 680 pribije ven 2,6 miljarde trikotnikov na sekundo (2,6 trikotnika na clock - 4 na clock je teoretični maksimum) in pri 5600 DrawPrimitive klicih začne CPU žlajfat.
Nove OpenGL številke sledijo.
Razen tega, da je NV spremenila taktiko v driverjih (bi bilo zanimivo pognat GTX 580 še enkrat...) v driverjih prav nič.
GTX 680 pribije ven 2,6 miljarde trikotnikov na sekundo (2,6 trikotnika na clock - 4 na clock je teoretični maksimum) in pri 5600 DrawPrimitive klicih začne CPU žlajfat.
Nove OpenGL številke sledijo.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Senitel ()
Xserces ::
Lah še za amd? :) Da se neko primerjavo naredi. Če je seveda možno
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
klkkkkkkkkkk ::
Lahko kdo naredi kakšen starswarm benchmark z i5 K?
settingsi RTS/low, če je le možno pri 3.5Ghz (da imam primerjavo i3/fx 4300 vs i5)
settingsi RTS/low, če je le možno pri 3.5Ghz (da imam primerjavo i3/fx 4300 vs i5)
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
deadzone ::
Jaz moram povedati, da sem ogromno pridobil z mantlom. Igram na 1280x1024, tako da je veliko na CPUju. Z Directxom sem bil tam okrog 50-60FPSjev, z mantlom pa imam konstantno 100. Omejil sem, ker gor je brezveze. Nastavitve pa vse ULTRA 4X AA. Res ne rabiš veliko zapravljat, da imaš BF4 @60FPS z mantlom.
AMD Fx-8120 4.5GHz, XFX 7870 2GB, TGX 4Gb 1600MHz, GIGABYTE 990XA-UD3
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz
klkkkkkkkkkk ::
AMD FX 8120 je vseeno zelo zelo dober :)
Bi lahko naredil en benchmark zame?
FX 8150 at 3.0Ghz
Starswarm RTS-low
--directX in Mantle
jaz dobim okoli z Mantle x3.2 FPs Boost
Imaš čas?
Bi lahko naredil en benchmark zame?
FX 8150 at 3.0Ghz
Starswarm RTS-low
--directX in Mantle
jaz dobim okoli z Mantle x3.2 FPs Boost
Imaš čas?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
Isotropic ::
http://forums.anandtech.com/showthread....
zanimiva diskusija o amd mantle
So DX11 multithreading works, and works well by all appearances at doing what it was designed to do; reduce or eliminate CPU bottlenecks.
Now fast forward to 2013. Throughout this time, AMD has never released a DCL enabled driver. Rumors were that they were never able to get any performance increases with it. It either resulted in no performance increase, or LESS performance.
Implementing DX11 multithreading was never on AMD's list of things to do though, because unbeknownst to most, they had been developing a new API for years. They named this API Mantle, and it was formally announced on September 26 2013. There were clues though.
zanimiva diskusija o amd mantle
So DX11 multithreading works, and works well by all appearances at doing what it was designed to do; reduce or eliminate CPU bottlenecks.
Now fast forward to 2013. Throughout this time, AMD has never released a DCL enabled driver. Rumors were that they were never able to get any performance increases with it. It either resulted in no performance increase, or LESS performance.
Implementing DX11 multithreading was never on AMD's list of things to do though, because unbeknownst to most, they had been developing a new API for years. They named this API Mantle, and it was formally announced on September 26 2013. There were clues though.
NightHawk ::
Jaz moram povedati, da sem ogromno pridobil z mantlom. Igram na 1280x1024, tako da je veliko na CPUju. Z Directxom sem bil tam okrog 50-60FPSjev, z mantlom pa imam konstantno 100. Omejil sem, ker gor je brezveze. Nastavitve pa vse ULTRA 4X AA. Res ne rabiš veliko zapravljat, da imaš BF4 @60FPS z mantlom.
In če bi imel Intel i5 procesor, bi imel že po defaultu na 1280×1024 resoluciji 100fps brez Mantle.
Ampak vseskozi se je govorilo, da itaq noben ne igra na nizkih resolucijah tak da so ti testi brezvezni. Očitno nekdo igra.
Spock83 ::
A se da kje na netu primerjat starsswarm bench s proci in GPUji? No nimam več AMD beta driverja, ker je bolj alfa. :) (BF4 je laufal na 40fps)
deadzone ::
Jaz moram povedati, da sem ogromno pridobil z mantlom. Igram na 1280x1024, tako da je veliko na CPUju. Z Directxom sem bil tam okrog 50-60FPSjev, z mantlom pa imam konstantno 100. Omejil sem, ker gor je brezveze. Nastavitve pa vse ULTRA 4X AA. Res ne rabiš veliko zapravljat, da imaš BF4 @60FPS z mantlom.
In če bi imel Intel i5 procesor, bi imel že po defaultu na 1280×1024 resoluciji 100fps brez Mantle.
Ampak vseskozi se je govorilo, da itaq noben ne igra na nizkih resolucijah tak da so ti testi brezvezni. Očitno nekdo igra.
To sem vedel že takrat. Cena je bil ključen faktor. V času nakupu je i5-2500k stal 200€, FX-8120 pa sem dobil za 120€. Sedaj sem pa na istem, tako da mi ni žal.
AMD Fx-8120 4.5GHz, XFX 7870 2GB, TGX 4Gb 1600MHz, GIGABYTE 990XA-UD3
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz
vaščan ::
2500k In single-threaded tasks, the processor is 48% faster.
The FX-8320 is 7% faster in multi-threaded tasks. It can be up to 35% faster in some tests.
Če igre uporabljajo do 4jedra je i5 2500k 48% hitrejši od vseh amd procesorjev. Če pa igre uporabljajo recimo idiličnih 8 jeder perfektno in je fx8320 35%hitrejši.
Moraš še vedno upoštevat da intlov cpu na clock precej več podatkov lahko pošlje grafični in potem tistih 35% v multithreadu ni več tako veliko. Multithread benchmarki in multithread optimizirane igre so nekaj čisto drugega.
V igrah ni važno samo da cpu cel kup robe zračuna se morata potem še s grafično zmenit da bo vse štimalo kot je treba in če je cpu na clock velik hitrejši se lahko hitreje sporazumevata in posledično zadeva deluje hitreje več fpsjev. Tukaj pa vskoči mantle in popravi situacijo za amd.
The FX-8320 is 7% faster in multi-threaded tasks. It can be up to 35% faster in some tests.
Če igre uporabljajo do 4jedra je i5 2500k 48% hitrejši od vseh amd procesorjev. Če pa igre uporabljajo recimo idiličnih 8 jeder perfektno in je fx8320 35%hitrejši.
Moraš še vedno upoštevat da intlov cpu na clock precej več podatkov lahko pošlje grafični in potem tistih 35% v multithreadu ni več tako veliko. Multithread benchmarki in multithread optimizirane igre so nekaj čisto drugega.
V igrah ni važno samo da cpu cel kup robe zračuna se morata potem še s grafično zmenit da bo vse štimalo kot je treba in če je cpu na clock velik hitrejši se lahko hitreje sporazumevata in posledično zadeva deluje hitreje več fpsjev. Tukaj pa vskoči mantle in popravi situacijo za amd.
MrStein ::
Koliko pa kaj igre imajo thread-ov te dni?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
klkkkkkkkkkk ::
Koliko pa kaj igre imajo thread-ov te dni?
Igrce ti bodo poplnoma utilizirale 2-3-4 jedra - tako je trenutno, tako, da več kot 4 jedra se nesplača
- Imaš izjeme
BF4, Crysis 3
In nekatere še prihajajo
Če kupiš i5 3350/4430 je več kot dovolj
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Clubraider ::
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|
klkkkkkkkkkk ::
Če si dal link in piše, da bodo izdali patch v marcu
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Clubraider ::
Sorry mislil sem napisati, da takoj/v začetku nebo podpirala.
Moja napaka.
Moja napaka.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Clubraider ()
vaščan ::
Pa oglašval so najbl da bo u štartu podprla. Na dx recomended i7, fx8 lool. Ne vrjamem nič več dokler ne stestiram na konc bo pa na 2jedrih špil laufal.
klkkkkkkkkkk ::
Pa oglašval so najbl da bo u štartu podprla. Na dx recomended i7, fx8 lool. Ne vrjamem nič več dokler ne stestiram na konc bo pa na 2jedrih špil laufal.
Sam imaš i7 pa sam sprobaj
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Bergyb ::
DirectX & OpenGL to open up low-level access
Kot kaže, je Mantle zelo pripomogel k temu, da bomo končno dobili DX, kakršenga imajo konzole. Več informacij bo v sredini marca, tk da upam, da bomo zvedeli, če bo DX12 delal na trenutnih grafičnih karticah, ali bo potreben nakup novih...
Dostop do grafične in pomnilnika podpirajo vse GCN AMD grafične in pa najnovejše od Nvidie, tk da lahko upamo, da bo DX 12 podprt s strani teh, kot je bila npr. sprememba za DX 11.2.
No, te spremembe bomo najbol veseli vsi, ki imamo starejše CPUje (ali ne predragih Intelov), saj se pohitritev najbolj pozna pri teh.
Kot kaže, je Mantle zelo pripomogel k temu, da bomo končno dobili DX, kakršenga imajo konzole. Več informacij bo v sredini marca, tk da upam, da bomo zvedeli, če bo DX12 delal na trenutnih grafičnih karticah, ali bo potreben nakup novih...
Dostop do grafične in pomnilnika podpirajo vse GCN AMD grafične in pa najnovejše od Nvidie, tk da lahko upamo, da bo DX 12 podprt s strani teh, kot je bila npr. sprememba za DX 11.2.
No, te spremembe bomo najbol veseli vsi, ki imamo starejše CPUje (ali ne predragih Intelov), saj se pohitritev najbolj pozna pri teh.
Senitel ::
...will present high-level concepts available in today's OpenGL implementations that radically reduce driver overhead-by up to 10x or more
Je pa mal fun, ker AMD kar še ne podpira teh standardnih OpenGL 4.4 razširitev... Kar nekaj tega je pa še vedno NV only. Se mi zdi, da se "ostalim" dejansko ni treba tolk hudo premaknit. Je pa AMD naredil cel buzz okrog tega.
klkkkkkkkkkk ::
Mantle bo kar počakal na boljše driverje.
14.2 probaj pri meni je pomagalo čeprav so še zmeraj probleme razen, če malo znižam detaile.
Pri teh benchmarkih je smnao zanimivo, da je bil i7 bottleneck (ogromen)
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Spock83 ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Mantle bo kar počakal na boljše driverje.
14.2 probaj pri meni je pomagalo čeprav so še zmeraj probleme razen, če malo znižam detaile.
Pri teh benchmarkih je smnao zanimivo, da je bil i7 bottleneck (ogromen)
Ty. Sem maloprej prebral novico.
"Specifically, hangs and stuttering is now resolved for the Mantle codepath in Battlefield 4"
klkkkkkkkkkk ::
Še zmeraj je Memory bug.
Takoj ko zmanjšam resolucijo ni več droppov (CPU pikes).
kako je lahko različen bench. rezultat med GTX 780Ti in R9 290X, če naj bi bil CPU bottleneck?
Takoj ko zmanjšam resolucijo ni več droppov (CPU pikes).
kako je lahko različen bench. rezultat med GTX 780Ti in R9 290X, če naj bi bil CPU bottleneck?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
klkkkkkkkkkk ::
Aha razumem.
Lahko sam pogledaš - command (¸)
PerfOverlay.DrawGraph 1
Perfoverlay.DrawFps 1
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
klkkkkkkkkkk ::
Ni treba.. lahko samo spremljaš in poveš malo rezultate ...
lp
lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Xserces ::
14.2 v1.3 mislis?
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Spock83 ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Ni treba.. lahko samo spremljaš in poveš malo rezultate ...
lp
Velja. Upam, da mi danes zvečer rata, če ne bom pa jutri. Zdaj imam novo ločljivost 2550x1440. Bomo videli kakšna bo razlika.
Spock83 ::
Star Swarm Stress Test - (C)2013
== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series (290x)
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core™ i7-4770K CPU @ 3.50GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 8
Physical Memory: 8539312128
Allocatable Memory: 140737488224256
===========================================================
DX:
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 14065
Average FPS: 39.06
Average Unit Count: 4018
Maximum Unit Count: 5646
Average Batches/MS: 657.21
Maximum Batches/MS: 1450.04
Average Batch Count: 19216
Maximum Batch Count: 155833
===========================================================
Mantle:
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 20534
Average FPS: 57.04
Average Unit Count: 4429
Maximum Unit Count: 5633
Average Batches/MS: 979.03
Maximum Batches/MS: 4593.50
Average Batch Count: 19976
Maximum Batch Count: 137861
===========================================================
== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series (290x)
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core™ i7-4770K CPU @ 3.50GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 8
Physical Memory: 8539312128
Allocatable Memory: 140737488224256
===========================================================
DX:
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 14065
Average FPS: 39.06
Average Unit Count: 4018
Maximum Unit Count: 5646
Average Batches/MS: 657.21
Maximum Batches/MS: 1450.04
Average Batch Count: 19216
Maximum Batch Count: 155833
===========================================================
Mantle:
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 20534
Average FPS: 57.04
Average Unit Count: 4429
Maximum Unit Count: 5633
Average Batches/MS: 979.03
Maximum Batches/MS: 4593.50
Average Batch Count: 19976
Maximum Batch Count: 137861
===========================================================
Jst ::
Na Game Developer Forumu (GDC) bo Max McMullen iz Microsofta imel naslednje predavanje:
---
Smells like Mantle. AMD se je zafrknil. Če bi že z izidom BF4 podpiral Mantle in vsi naslednji špili, ki so prišli do sedaj, bi ustvaril PR zagon, vlak, na katerega bi vsi hoteli. Tako je pa "showcase" igra BF4 že prišla polno bugov, Mantle je zamudil in tudi igre, ki izhajajo, nimajo Mantle support out-of-the-box.
Tako da "Project Mantle," ki je zgledal zelo obetavno novembra 2013, že štiri mesece kasneje dobiva hudega konkurenta - Microsoft z Direct3D. In tako bo Mantle šel v pozabo, njegova prednost namreč prihaja v najbolj razširjeno knjižnico DirectX. OpenGL, pa kolikor sem seznanjen, pa že podpira ukaze, ki imajo low CPU overhead. Sicer pa je to za nas, potrošnike, samo dobro.
Jaz ne vem, kaj je z AMDjem in njihovim PR oddelkom? Kaj se nalašč streljajo v nogo... :/
DirectX: Direct3D Futures (Presented by Microsoft)
Come learn how future changes to Direct3D will enable next generation games to run faster than ever before!
In this session we will discuss future improvements in Direct3D that will allow developers an unprecedented level of hardware control and reduced CPU rendering overhead across a broad ecosystem of hardware.
If you use cutting-edge 3D graphics in your games, middleware, or engines and want to efficiently build rich and immersive visuals, you don't want to miss this talk.
---
Smells like Mantle. AMD se je zafrknil. Če bi že z izidom BF4 podpiral Mantle in vsi naslednji špili, ki so prišli do sedaj, bi ustvaril PR zagon, vlak, na katerega bi vsi hoteli. Tako je pa "showcase" igra BF4 že prišla polno bugov, Mantle je zamudil in tudi igre, ki izhajajo, nimajo Mantle support out-of-the-box.
Tako da "Project Mantle," ki je zgledal zelo obetavno novembra 2013, že štiri mesece kasneje dobiva hudega konkurenta - Microsoft z Direct3D. In tako bo Mantle šel v pozabo, njegova prednost namreč prihaja v najbolj razširjeno knjižnico DirectX. OpenGL, pa kolikor sem seznanjen, pa že podpira ukaze, ki imajo low CPU overhead. Sicer pa je to za nas, potrošnike, samo dobro.
Jaz ne vem, kaj je z AMDjem in njihovim PR oddelkom? Kaj se nalašč streljajo v nogo... :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
klkkkkkkkkkk ::
Okey...
Sepravi špili bodo dobili večjo podporo multithreada, manj CPU obremenjeni itd.
Recimo FX 6300+R9 290/X je odlična izbira za MANTLE na BF4!
Ti povme nekaj... za AMD bi blo slabše, če MS nebi ukrenil ničesar.
No za gamerje je pa to zelo pomembno. Boljši software = več fizike itd. = boljša igra
Sepravi špili bodo dobili večjo podporo multithreada, manj CPU obremenjeni itd.
Recimo FX 6300+R9 290/X je odlična izbira za MANTLE na BF4!
Ti povme nekaj... za AMD bi blo slabše, če MS nebi ukrenil ničesar.
No za gamerje je pa to zelo pomembno. Boljši software = več fizike itd. = boljša igra
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
D3m ::
Kaj je problem? AMD je zmagal.
Updated: Microsoft Preparing To One-Up AMD's Mantle With New Version of DirectX
Updated: Microsoft Preparing To One-Up AMD's Mantle With New Version of DirectX
|HP EliteBook|R5 6650U|
kriko1 ::
Torej bomo vsi dobili t.i. "Mantle". Win-win
Je možno pa, da bo na voljo v novi D3D specifikaciji katera bo podprta samo na bodočih grafičnih karticah?
Je možno pa, da bo na voljo v novi D3D specifikaciji katera bo podprta samo na bodočih grafičnih karticah?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kriko1 ()
Spock83 ::
Zanimivo, da je v BF4 je mantle enakovreden ali celo slabši pri resoluciji 2550x1440 Se pa vidi, da je dosti grafičnih anomalij. So pa framerati bolj enakomerni. To je zdaj tko subjektivno bom si moral cajt vzet za bolj natančen benchmark.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Directx 12Oddelek: Programska oprema | 2307 (1272) | Dr_M |
» | NVIDIA pripravlja osvežitev Titana (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 34366 (28124) | CellarDoor |
» | Mantle za Battlefield 4 končno prihaja (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 23875 (19702) | Jst |
» | nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 16986 (12301) | Furbo |