» »

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

««
2 / 15
»»

Izi ::

oo7 je izjavil:

Malo prehitevajo :)

Meni se ne zdi.
V članku pravijo, da je celotna igra že končana in jo sedaj testirajo z "igranjem" skozi celotno igro. Rabijo nekaj ljudi, da testirajo igro in nekaj programerjev, da popravljajo odkrite napake in buge. To pomeni, da vsaj polovico celotne firme nima kaj več početi na tem prvem delu.
Pisci zgodbe, izdelovalci map oziroma ozemlja in pravzaprav celoten grafični oddelek so svoje opravili. Da jih ne bodo poslali na dopust je najbolj smiselno, da začno delati na drugem delu. Še preden se začne karkoli programirati je treba napisati novo zgodbo, narediti skice in slike za novo ozemlje, nove gradove, obleke, ...

Dejstvo je tudi, da je to ena bolj, če ne kar najbolj, pričakovanih iger leta 2017. Tako da denar za nadaljevanje imajo tako rekoč že zagarantiran.

In čeprav točen datum izida še ni določen, jaz iz članka razumem da je do izida še maksimalno par mesecev.

oo7 ::

No ja itak drugi del bo najbrž izšel šele enkrat 3-5 let po prvem.

Drugače pa veliko pričakujem od te igre upam, da jim uspe narediti dobro igro :)

Izi ::


Po nekaj mesecih zatišja so spet izdali nov video, da nas obvestijo o napredku.

Igra je praktično končana in je trenutno v notranjem alfa testiranju.
Po pravici je povedal, da ko sestaviš vse dele igre skupaj se vse skupaj sesuje. Od takrat so popravili že več kot 10.000 bugov, okoli 4.000 bugov morajo še pobiti in lepo napredujejo.
Igra je postala mnogo večja kot so sprva načrtovali :D
Enkrat za spremembo bo to primarno PC igra, kjer jo tudi razvijajo, za konzole pa jo bodo potem osiromašili in portali. Ponavadi je obratno.

Questov v igri je že kar okoli 80, kar je mnogo več kot so sprva načrtovali.
Pogovarjali se bomo očitno kar veliko saj je v igri kar okoli 650.000 besed. Vse bo govorjeno.
Vmesnih filmčkov, ki skupaj držijo zgodbo je za okoli 3,5 ur.
Za NPCje v igri so poskenirali 130 različnih obrazov skupaj z obraznimi animacijami, nato pa pridejo še različne frizure, brade, in seveda različne obleke, tako da je kombinacij ogromno in bo praktično vsak vojak ali vaščan različen.
Različnih orožij bo dobesedno na stotine in to kljub temu, da gre tu samo za hladna orožja, saj pušk in pištol tukaj še ne bo.

Ozemlje je naraslo na celih 16 km2, kar je precej več od prvotno obljubljenih 9 km2.
Muzika bo profesionalna. Simfonični del je igral nek velik profesionalni in priznani orkester. Pevske dele pa so peli neki cerkveni zbori.
Možno je bojevanje tudi s konja, ki pa ni prav uporabno, ker to niso vojaško trenirani konji in imajo bolj ubogo umetno inteligenco. Uporabno je menda edino streljanje z lokom s konja.
Dodali pa so tudi bojevanje brez orožja (hand to hand) in če si dober v tem načinu menda lahko brez orožja premagaš celo nasprotnika v oklepu, če imaš seveda dobre kovinske rokavice.
Knjige bo možno prebrati, bodo zanimive in včasih imele tudi kakšen uporaben recept. V igri je namreč Alkimija oziroma izdelovanje različnih napitkov.
To bo pravi RPG z stotinami statistik, "Perkov" je več kot 100, skillov bo tudi ogromno, ...
Noč in dan se izmenjujeta in ponoči bo kar precej temno vse skupaj.

Nekaj stvari pa so morali tudi zavreči iz različnih vzrokov.
Glavna stvar, ki jo v igri ne bo je kovaštvo, ki se je izkazalo za mnogo bolj komplicirano kot Alkimija in so dokončno obupali nad njim. Sami torej ne bomo mogli izdelati orožja, bo pa vseeno možno brušenje in popravljanje orožja.
Nameravali so uvesti tudi pasjega spremljevalca za našega junaka, ki bi nam znal pomagati v boju, pa se je zadeva izkazala za preveč komplicirano, ker se umetna inteligenca psa ni dobro obnesla med našim bojevanjem. Bodo pa psi seveda v igri.

oo7 ::

Komaj čakam :)

Vmesnih filmčkov za 3,5 ure :)

Izi ::

Ko gledam Hype okoli te igre se mi vse bolj zdi, da zaradi vrhunske grafike večina pozablja da ta igra ni namenjena splošni igričarski populaciji. Tukaj gre za zelo Hardcore RPG, ki je bolj kot ne namenjen samo zelo potrpežljivim RPG igralcem.
Na najlažji težavnosti bo tole primerljivo s tisto hardcore preživetveno težavnostjo, ki se pri običajnih RPG igrah odklene šele pri drugem igranju.

Gora statistik perkov, skillov in številk, v katerih se bo povprečen igralec utopil.
Nase bomo lahko v več plasteh navlekli 16 različnih kosov oblačil, ki se bodo hitro kvarila, trgala, mazala, rjavela, ... Parkrat boš nekoga udaril z mečem in si boš obleko umazal z krvjo in že lahko pozabiš, da se bo kdorkoli hotel pogovarjati s teboj. Enako bo če se boš umazal z blatom, strgal obleko ali pustil, da ti oklep zarjavi. Za vsako priložnost boš rabil drugačno obleko.
Ves čas nas bo preganjala zaspanost in lakota in če ne boš redno spal in jedel bodo vse statistike takoj začele padati. Zaspan ali lačen se ne boš mogel ne boriti, ne trgovati in praktično početi nič uporabnega.
Za povrh se bo hrana zelo hitro kvarila. Če boš šel spat bo naslednje jutro večina tvoje hrane pokvarjene. Če boš tisto pojedel, se boš zastrupil in če nisi dober alkimist s polno malho zdravilnih napitkov boš umrl.
En sam boj 1 na 1 lahko traja tudi po več minut, na koncu boja pa si utrujen, umazan, s poškodovano opremo in orožjem in seveda lačen. Boš še imel dovolj denarja, da si popraviš opremo, dovolj hrane in napitkov, da se spraviš k sebi, ali boš končal kot berač? ;)

Questi so dolgi kot ponedeljek in tudi če točno veš kaj delaš trajajo nekje od 2 do 4 ure, da končaš en povprečen quest. Samo delanje questov zato verjetno ne bo zadostilo vseh naših finančnih in prehranjevalnih potreb. Potrebno bo kar nekaj strategije, da ne obubožamo ali umremo.
Kolikor sem do sedaj videl se pot bojevnika vsaj na začetku ne bo najbolje obnesla. Bo treba najprej poskrbeti za finance, kjer se verjetno najbolje obnese lopovska pot :P ali pa morda pot kakšnega pojočega trubadurja.
Za našega junaka obstajajo namreč tri različne poti: Warrior, Bard ali Thief.

Skratka, po do sedaj videnem tole ne bo lahkoten in uživantski RPG tipa Skyrim ali Witcher, ampak bolj kaže na zateženo preživetveno simulacijo v krutem srednjem veku.
Preživetje brez čarovnij, tam okoli leta 1400, zna biti za povprečnega igralca prezahtevno ali pa dolgočasno, zato me malo čudi takšen hype, ki ga je igra deležna.

Berserker ::

No ja to se sliši že skoraj težje od Dark Souls iger.

Guzzy ::

Kingdom Come: Deliverance - prva igra, ki je težja od RL :)) :P

Berserker ::

Problem je, ker moraš vse počet 10x bolj pogosto kot v RL in vrjetno ti čez čas presede.

Izi ::

Je pa bilo tudi rečeno, da bo možno iti skozi igro skoraj brez pobijanja. Seveda če boš naštudiral govorne spretnosti in diplomacijo.
Zelo pomembne bodo tudi obleke, saj se boš lahko na primer z oblečenim sovražnikovim oklepom mirno sprehajal med sovražniki in jim mimogrede zastrupil vodo ali hrano ali pa koga na skrivaj "odstranil".
Pri trgovanju in barantanju boš najbolje opravil če boš oblečen v najboljšo tagmašno obleko :D, če pa boš hotel kakšno informacijo izvleči iz lokalnega pijančka ali berača, pa boš najbolj uspešen, če se boš preblekel v raztrgane beraške cape.
Skratka treba bo uporabljati glavo in biti pregnan, pa bo šlo vse kot namazano.
Tiholazenje, skrivanje in zahrbtno pobijanje iza hrbta ali med spanjem bo seveda tudi na razpolago. Seveda to ne bo šlo z glasnim, svetlečim in okornim oklepom.

Ni pa še znano kako se bodo odločili glede shranjevanja pozicije.
Shranjevanju kjerkoli in kadarkoli izdelovalci te igre niso preveč naklonjeni, ker potem vse riskantne operacije kot so na primer odklepanje ključavnic in podobno, izgubi pomen, ker pač poizkušaš dokler ti ne uspe ;)
Preveč omejeno shranjevanje pozicij pa jim tudi ne diši, ker potem večina tiste bolj tvegane operacije in skile nikoli ne uporablja.
Za ta namen so dali izdelovalci na svoj forum anketo in večino glasov je dobilo neomejeno shranjevanje. Niso pa potem zadeve nič več komentirali. Bomo videli kako se bodo odločili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Seljak ::

Kaj ti to igro testiraš,da toliko veš o njej? Tvoji komentarji za igre so super in zelo prepričljivi ;) Me že ima,da bi nabavil to igro :)

Berserker ::

Vse napisano je ponovil iz zgornjega videa.

Carsko da vodja prizna, da niso sfolgali AI konjenikov in da je to njegov fail.

Zgodovina sprememb…

oo7 ::

Seljak je izjavil:

Kaj ti to igro testiraš,da toliko veš o njej? Tvoji komentarji za igre so super in zelo prepričljivi ;) Me že ima,da bi nabavil to igro :)


Nekateri so pred časom že igrali Beto.

Kurzweil ::

Tale igra, je vsaj zame nekaj zelo posebnega in kup enih naključij me je pripeljalo do tega. Če na kratko. Zaradi več različnih razlogov, sem že nekje 15 let vsako leto na Češkem, med drugim tudi na festivalu imenovanem Brutal Assault, kjer sem spoznal tudi alfo in omego tega projekta Daniela Vavro, ki je zelo zanimiv možakar. Ko sem ga prvič videl oz. srečal, mi je razlagal, da gredo v razvoj RPGja, primerljivega AAA naslovom, prvič ko sem to slišal in videl sem si mislil, dec je očitno spil kakšen absint preveč, kar je precej popularna in dostopna stvar na Češkem. Že leto pozneje so bili vidni rezultati oz. koncept, kakšna bo ta igra. Ker sem, kot sem že prej rekel bil na Češkem velikokrat, sem seveda obiskal že praktično vso Češko, vključno z vsemi gradovi, ki so tudi del te igre in so moram reči, da precej lepo dodelani. Tudi vsa pokrajine in nasploh dogajanje, so pobrane iz češke pokrajine imenovane Bohemija, kar je na grobo povedano nekje severno od Prage, igra pa se dogaja v četu 1403 in sicer v Bohemijskem kraljestvu, kot se je takrat država imenovala, prosim pa da me ne obesite za jajca, če ni tak točen ime. Torej to področje ima zgodovine in izročila več, kot večina držav na svetu, vsaj kar se srednjega veka tiče.

Torej level design so dejansko imeli že pred vhodom, kar se mečevanja, oklepov in podobnega tiče, trenutno na Češkem živi par redkih ljudi na svetu, ki obvladajo dejansko izdelovanje mečov in oklepov in seveda obvladajo mečevanje. Kar se tega tiče so imeli glede animacij likov tudi recimo temu vse pred nosom, da ne grem v detajle preveč, recimo teksture so tudi poslikali, kar pač imajo ves material in za slednje so uporabili metodo, ki je recimo bila uporabljena pri eni poljski indie igri (ne spomnim se naslova, na začetku je bil nek vlak in potem si po tirih šel v gozd, kasneje pa čez most, na koncu si celo lahko našel strelno orožje,... whatever) in kjer praktično dobre teksture naredijo grafiko videti nadpovprečno, kar jo bo D:KC definitivno imel, ostalo pa je seveda CryEngine 3. Kar se glasbe tiče, slednja bo fantastična in pristna, za kar je poskrbel, mislim da je rekel Praški orkester, ki poleg dunajskega in budipeštanskega velja za enega najboljših na svetu. Dejansko bo to najboljši približek medieval RPGju, podobno kot poljski Witcher, tu se američani niti po pristnosti, niti po feelingu, niti po realnosti ne morejo nikakor približat.

Prav zaradi tega, ker gre za medieval igro ne bo NIČ fantasyja, kar bo tudi skoraj da edinstven primer in tudi to mi je všeč. Lahko vam zatrdim, da so tiste vasi, gradovi, pokrajine dejansko takšne, kot so ali pa najboljše možne rekonstrukcije, glede na podatke, ki jih imajo iz tistega časa. Obrazi v igri bodo morda unikatni in jih bo precej, ampak bodo precej generični, isto velja za glasove karakterjev. Beto sem preigral že večkrat na 3 različnih grafičnih karticah in lahko rečem, da je bilo težav kar precej in precej stvari (recimo prah, ki se dviga za konjem) so odstranili. Recimo hoteli so tudi narediti da se glede na vlago, vročino, vreme, dan/noč, spreminjajo teksture in da so dejansko vidne rosa, kaplje in vse, zminimalizirali, ker je bilo pač preveč. Malce jih po domače povedano jebe optimatizacija, še posebej ko pride do večjih bitk, ker kot veste bo možen boj s par 10 ali 100 ljudi med seboj, da bo tudi to nekako čimbolj realno.

Daniel ima sicer že kar nekaj referenc od prej in outsourcanih kolegov ko pride do večjih težav, tako da tu ni problema. Je pa malce lazy in malce so se mogoče preveč optimistično podali v projekt. Naj spomnim, prvoten release date je bil leta 2015, ampak storili so kar je prav. Bolje da traja 2 leti dlje in je stvar narejena kvalitetno, kot da fašemo novi No Man's Sky. Igra ima ogromen potencial in rečeno je bilo, da se bo dalo seveda potem delati tudi DLCje. Edino kar moram objektivno priznat je, da je interakcije z okolico oz. predmeti premalo. Boj naprimer je bil sprva mišljen resnično hardcore, ampak moram priznat, da se je meni trgalo, preden sem se normalno mečeval. To seveda ni slabo, ampak specifika in zajeban gameplay seveda vodi v prepad, vsaj tisti komercialen, je pa res, da so si denar že v veliki meri priskrbeli. In tudi v tej smeri gre, namreč podobno kot pri Star Citizenu, so hoteli hardcore simulacijo, ampak spozmali, da če gredo v to smer, da nihče ne bo hotel igrat, sploh v času, ko je folk vedno bolj neumen in so igre vedno lažje, vsaj tako se mi zdi. In tako so pri tej igri najeli mojstre, ki na koncu ne bodo mogli implementirat srednjeveške borbe v potankosti, podobno, kot je Chris Roberts za Star Citizen najel folk iz NASA-e, sedaj pa reducira njihovo delo, da bo folk sploh sposoben živeti v igri več kot 5 min.

Toliko, kot sem dal v podporo za to igro, še nisem dal nikdar. Priznam pa nekaj, ko sem videl te ljudi v živo, sem si mislil, da ta igra nikdar ne bo videla svetlobe, večina ekipe je bila stara po občutku med 18 in 25 let, zdaj izgledajo že morda malce starejši. Vam pa priporočam, da preberete njihove "Weekly Torche", kjer ekipa razvetljuje in razlaga, kako gre v developementu. Jaz takšnega insighta v razvoj igre še nisem videl in res se vam splača to prebrati, jaz sem prebral čisto vse in dejansko vem kaj lahko pričakujem in s čim so problemi. Reportal sem že tudi preko 100 bugov. No če se še malce navežem na ekipo, ki je za igro. Glede na to, kakšen je bil moj vtis, ko sem jih spoznal, je igra fenomenalna in prav neverjetno je, da je praktično ekipica zagnanih ljudi na poti, da naredi boljši RPG, kot večina 100x večjih naslovov. Tale projekt je dokaz, da če se spravi zraven nekaj resnih ljudi je možno naredit marsikaj. Tudi o tem je že tekla beseda, kako bi izgledala igra, ki bi se dogajala v naših Alpah, na območju Soče, Krasa in tako naprej.

Moram pa biti iskren, da marsikaj se tako kot v vseh igrah obljublja in marsikaj kar zgoraj pišete preprosto ni res. Malce jim že tudi zmanjkuje časa. Kar se naslednjega dela tiče, pa lahko samo to rečem, 95% možnosti je da bo tekel na istem enginu, ekipa je ravno utečena in pri stvari, idej je še mnogo in to je večinoma razlog, da že razmišljajo o drugem delu, sedaj so v fazi, ko bodo šle vse stvari 10x hitreje in lažje. Če so sedaj dobili na Kickstarterju 1.100.000 od željenih 300.000€, potem si lahko mislite, kako bo vse lažje, če bo ta igra uspešna. Daniel pravtako ni nategun, igro bi lahko končali že pred časom in pobrali razliko, ampak so dejansko pri stvari 100% in delajo res vse na tem, da bo stvar dodelana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kurzweil ()

Kurzweil ::

Edit, objavil sem video zgoraj, pa ga je pripelo kar h objavi izpred več, kot meseca dni...

oo7 ::

Točen izid še ni znan?

Hvala za video.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Kurzweil ::

20.7. 2017, bojda možni zamiki tudi do 7 mesecev.

Ne gre za nobene težave, ampak sleherni zamik so naredili zato, ker hočejo res dodelat stvar. Grafika pa je itak tako dobra, da tudi če izdajo leta 2020 bo izgledalo proper.

oo7 ::

Potem pa v vsakem primeru bo treba še počakati. No ja bolje malo dlje pa, da igra dela tako kot mora.

Kurzweil ::

oo7 ::

Grafika je videti res noro dobra. Me zanima kakšne bodo končne zahteve za to igro. Je izid igre že znan?

Ghost007 ::

pri taki grafiki je ze samo sprehod cez travnik ali skoz gozd brez sable doživetje za mene. Zato tesko verjamem da je to ingame. Sploh ko tisti video visje niti priblizno ne zgleda isto.
Animacije so pa bruuuh...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost007 ()

Izi ::

1:20 Zanimivo. Le kaj v 15 stoletju dela tisto plastično z grafiti popisano kemično stranišče, pa prometni stožci in moderna kovinska ograja? :))

Kurzweil ::

Datum še ni znan, bi pa naj bilo to čez 2-3 mesece. Beto sem preigral in je grafika kar takšna. Takšnega občutka, kot sem s konjem jahal po travniku, ali kak izgledajo vasi, gozdovi... še nisem videl.

@izi, to je samo zato, ker je beta in se delajo norca, tudi ko si prišel do konca mape (ker še ni bila cela) si imel tam rampe, stožce in podobno. V končani igri tega ne bo, mi je pa smešno, da morem to razlagat, a ni samoumevno?

Izi ::

Kako bodo pa v končni verziji omejili ozemlje? Bo tam nevidni zida ali te bo na silo obrnilo z obvestilom, da si zašel predaleč?

Ghost007 ::

Izi je izjavil:

Kako bodo pa v končni verziji omejili ozemlje? Bo tam nevidni zida ali te bo na silo obrnilo z obvestilom, da si zašel predaleč?


100 Indijanciev te bo napadlo in ubilo.

Jaz osebno ne maram 1st person stuffa.

drugace pa beta ---> partis

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost007 ()

oo7 ::

Ghost007 je izjavil:

pri taki grafiki je ze samo sprehod cez travnik ali skoz gozd brez sable doživetje za mene.


Potem pa moraš probati igro The Vanishing of Ethan Carter. Tam je grafika neverjetna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

kitl76 ::

Zopet sem si naložil tole igro. Zdaj na novem compu i7 16 GB in GTX 1070 8 GB komaj dosegam 27 FPS. Totalno ne optimizirano.

oo7 ::

kitl76 je izjavil:

Zopet sem si naložil tole igro. Zdaj na novem compu i7 16 GB in GTX 1070 8 GB komaj dosegam 27 FPS. Totalno ne optimizirano.


Kingdom Come: Deliverance beta ?

SimplyMiha ::

kitl76 je izjavil:

Zopet sem si naložil tole igro. Zdaj na novem compu i7 16 GB in GTX 1070 8 GB komaj dosegam 27 FPS. Totalno ne optimizirano.

"Ultra" v grafičnih nastavitvah ne pomeni, da je zate.

Ghost007 ::

jaz mam sicer 1080 in na max settingsah ne pade pod 30fps. Ampak grafika je ne lie! Niti priblizno ne izgleda tak lepo ko na ovem videu.

oo7 ::

A to lahko igrate tisti, ki ste sodelovali v kickastarter kampaniji?

kitl76 ::

Beto sem si s Partisa dol potegnil.

Kurzweil ::

Em, to kar vi igrate (beta iz Partisa)... temu bi jaz rekel pre-alpha. Morate se zavedat, da tisto je skoraj 2 leti stara zadeva, popolnoma na-optimatizirana, še iz časa naprimer NVIDIA čipovja serije 900 (ali pa še to ne). To je povsem običajen postopek, da se najprej naredi nek prototip, samo da lahko sploh kaj pokažeš, sploh če se greš Kickstarted kampanjo in iščeš investitorje. Interakcije pri tej beti skoraj ni z okolico, kar je bilo mene sprva strah, da bo tako, ampak strah je odveč. Resnično vam priporočam, da so pogledate kakšen Weekly Torch, jaz sproti to prebiram in ne spomnim se igre, kjer bi ekipa dala takšen insight v razvoj igre! Dejansko se lahko z ekipo tudi pogovarjaš, komentiraš, pohvališ, kritiziraš, predlagaš,... če boste to vsaj približno pregledali, boste videli, da je igra NEPRIMERLJIVO bolj dodelana v tem trenutku in polirala se bo še naprej. Dejansko tista beta, za fazo v kateri je bila izdana izgleda odlično. In še enkrat, tudi če imate 2x 1080-ko, stvar ne bo pri tej 2 leti stari beta verziji delovala nič bolje, kot kakšna 970-ka. Lahko ste prepričani, da je vsaka skrb glede tega odveč!

@N-Power, The vanishing of Ethan Carter je super zadeva, sem jo prakrat preigral, je pa interakcije malo, kar novodobnem Call of duty frocovju ne sede preveč, ker je premalo akcije. Je pa zame ambient, gameplay, grafika in zgodba top. Grafika in teksturiranje poteka podobno tudi pri D:KC, no dejansko je ena stvar češka, druga pa poljska. Tistim, ki vam je všeč The vanishing of Ethan Carter, priporočam tudi Dear Esther:

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance Video Update #17: Cast & Cutscenes

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance presents: Matthew Wolf as Henry's father



.

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance presents: Brian Blessed as Lord Konrad Kyeser


.

p0ki ::

What can I say exept DAMN!!! :) škoda da ne bo za ps4 že na začetku, ampak fajn da ima malce zamude, da se našparajo € za novo master race mašino. Upam res srčno upam da jim rata, ker zadnje čase dobrih špilo praktično ni.
No Horizon zero dawn je super špil in je še nekaj izjem.
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"

oo7 ::

Poljaki ima Čehi imajo kar nekaj studijev, ki delajo odlične igre :)

Kurzweil ::

Pred leti sem planiral novo mašino za Star Citizen, zdej pa je prišel čas in kakšen teden pred izidom Kingdom Come: Deliverance bom imel nov desktop PC, da bom lahko navil vse na max (seveda tudi za Witcherja in dodatke). Drugače pa M-Power, ti videi, ki jih lepiš zadnje čase so super, res ponujajo odličen insight v razvoj igre že od samega začetka, sem pogledal praktično vse, tudi na forumu sem kar aktiven, kjer lahko najdeš tudi večji del ekipe. Poleti, nekje sredi augusta pa če bo vse po sreči se z šefom celotnega projekta tako srečamo v živo na Češkem. Sam pričakujem fantastičen špil, edino kar sem malce skeptičen so animacije in motion karakterjev.

oo7 ::

To pa nisem vedel, da je Daniel Vávra šef studija Warhorse Studios in direktor igre Kingdom Come Deliverance prej delal igre Mafia The city of Lost Hevaen in Mafia 2 in vojaško igro Hidden and Dangerous :)

Kurzweil ::

Jop, tam je dobil vso potrebno znanje in reference... mislim, da brez te podlage igra na bi dobila niti 10% zneska na KS, ki ga je sicer. Podobno velja za Star Citizen, ki je trenutno že pri 148,694,782$ (1,804,348 backerjev!), če ne bi bil za projektom legenda z imenom Chris Roberts, bi verjetno ta projekt že propadel, preko crowd fundinga pa bi dobili ravno kakšen 1% od tega, kar imajo do sedaj. Čeprav če pomislim, kakšen hype sem fural okrog Star Citizena, bi sedaj lahko rekel prav nasprotno. Kakorkoli, vesel sem da se je KC: Deliverance razvijal tako kot se je in dejansko še samo par mesecev in ga bomo dobili - en proper single player non high fantasy RPG, pa še to v prečudovitem okolju današnje Češke!

oo7 ::

Se je takoj videlo, da Mafia 3 igre niso delali Čehi ampak američani.

Kurzweil ::

In po čem se je poznala razlika (Nisem igral Mafie 3)?

Izi ::

Kurzweil je izjavil:

In po čem se je poznala razlika (Nisem igral Mafie 3)?

Kurzweil ::

oo7 ::

Jaz samo upam, da mi bo igra dobro delala na PC-ju zna biti kar zahtevna.

Kurzweil ::

Jaz si bom do izida nabavil nov računalnik (pa ne zaradi KC:D) tako, da bom imel verjetno vse na polno navito, edino kar do takrat upam, da bodo animacije likov in FPS malce izboljšali. Kakšen računalnik pa imap M-Power? Kako ti je delala beta? Bojda bo neglede na to, da bo stvar še bolj dodelana, stvar precej bolj optimatizirana in bo delovala bolje, se pa glede na tale posnetek bojim, da niso ravno neke revolucije, kar se optimatizacije tiče dosegli.

oo7 ::

Bete nisem igral.

Moj Pc
Gtx 970
Ram : 16 gb
I5 4570

Ja upam, da jim bo uspelo čim bolj optimizirati.

Kakšen PC pa boš kupil?

Kurzweil ::

Jaz ti zelo priporočam, da greš igrat beto, da sploh dobiš občutek oz. vidiš kako lepa je pokrajina in level design nasplošno. Jaz mislim, da ti bo stvar povsem normalno delovala in mislim, da te nima kaj skrbet.

Jaz pa si bom nabavil nekaj v tem smislu:

AMD Ryzen 7 1800X
NVIDIA 1070/1080
32Gb rama
...

Potrebujem računalnik tudi za druge zadeve, zato takšen procesor in več od 16Gb rama. Velika možnost je, da bom celo vzel 2x 1070/1080, za 4k in več, ker bi tudi monitor/a počasi menjal na vsaj 32"

oo7 ::

Če boš igral na 4K potem je po moje bolje, da vzameš 1080.
Ja saj zdaj bo 8gb spadalo že skoraj, da pod minimum zahteve. Tako, da če kupuješ novo sigurno se splača 32 gb.

No potem pa bom sprobal še demo.

Kurzweil ::

Naslednji petek 9. junija napovedujejo...

««
2 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
746120071 (4149) oo7
»

Detroit: Become Human (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
8811709 (1449) yayo
»

Mordhau (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
558260 (2010) cias
»

Kam izginjajo, oz. so izginili določeni žanri?

Oddelek: Igre
212483 (1484) Berserker
»

Kingdom Come: Deliverance 2

Oddelek: Igre
121829 (1031) oo7

Več podobnih tem