» »

The Vanishing of Ethan Carter

The Vanishing of Ethan Carter

«
1
2

oo7 ::

Igra naj bi izšla enkrat letos za PC

Inspired by the weird fiction stories and other tales of macabre of the early 20th century, The Vanishing of Ethan Carter is an adventure game that aims to evolve immersive storytelling in games. As a detective with the supernatural ability to visualize scenes of lethal crimes, you investigate the kidnapping of a young boy, hoping to save him before it's too late. The investigation leads you to a beautiful mountain area, where you come across a severely mutilated body of one of the kidnappers. Using both your paranormal skill and modern detective tools you discover the mystery behind the trail of corpses in the valley, the roots of an ancient force ruling the area, and the fate of the kidnapped boy.






The Vanishing of Ethan Carter - Teaser
  • zavaroval slike: Mavrik ()

Riff ::

zgleda dobr

opeter ::

To je/bo kot Alan Wake?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oo7 ::

Gameplay- a nisem nikjer našel piše pa, da gre za zvrst Adventure.
Mogoče bo na tak način kot Walking dead?

oo7 ::

Zgleda dobro samo dvomim do bo letos ta igra zunaj čeprav je napovedana. Tudi še nobenega gameplay- a ni nikjer za videt:|





http://imgur.com/a/qRFhm

oo7 ::

The Vanishing Of Ethan Carter - Prequel Mini comic

http://www.theastronauts.com/comic/

oo7 ::

The Vanishing of Ethan Carter - Welcome to Red Creek Valley Trailer

oo7 ::

The Vanishing of Ethan Carter

The Vanishing of Ethan Carter - Gamescom 2014 Trailer

oo7 ::

The Vanishing of Ethan Carter - Commented Gameplay



25 september 2014 za PC
Drugo leto za PS4

medenko ::

aja pride za PS4 potem? Kje boš ti vzel?

oo7 ::

medenko je izjavil:

aja pride za PS4 potem? Kje boš ti vzel?


Ja za PS4 naj bi izšla drugo leto. Po vsej verjetnosti bom to igro igral na Pc-ju. Ti?
Na PS4 bom igral bolj PS ekskluzive.

oo7 ::

Včeraj sem kupil tole igro na steamu za slabih 19 eur.
Danes sem jo samo na hitro sprobal tako, da ne morem reči še ničesar razen tega, da ima igra neverjetno grafiko mogoče najlepšo kar sem jo videl:)

medenko ::

Kingpin je 15e

opeter ::

Na voljo tudi na GOG, DRM free ...
http://www.gog.com/news/release_the_van...
http://www.gog.com/game/the_vanishing_o...

Kratki opis:
This is a first-person story-driven mystery game that focuses entirely on exploration and discovery. It contains no combat or explosions of any kind. If our game leaves any scars, we hope you won't be able to see them. Feeling intrigued? So was TotalBisquit!

Skratka to ni Alan Wake ipd.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

oo7 ::

Hardcoregamer 4/5
http://www.hardcoregamer.com/2014/09/26...

PCgamer 82/100
http://www.pcgamer.com/review/the-vanis...


Že kdo probal?
Še enkrat moram napisat grafika je neverjetna8-)

--MiRaLdInJo ::

Jaz sem do zdaj kaki dve uri okoli bluzil. Igra je super in res totalno odprti gozdnati svet :) KAr se tiče grafike se ji nobena druga igra nemore postaviti ob bok.
Milsim kakšna lepa pokrajina in te teksture..

Glede optimatizacije pa bi tudi bilo v prihodnosti fajn, če bi TUDI druge igre tako delale.

Na moji R9 290x se na MAXIMALNIH nastavitvah ves čas FPS drži na 60 8-)

Evo malo za predstavitev čudovite pokrajine na R9 290x:

medenko ::

huda igra.

amacar ::

Začel igrati danes in jo tudi obrnil. Super igra, grafika res u nulo, sem večkrat obstal in gledal pokrajino, na 280x vse do konca na full hd. Edino zgodba se mi zdi malo čudna oz le konec je po mojem mnenju bolj tak tak, med igro je zgodba dobro in zanimivo predstavljena.

opeter ::

Baje jo lahko končaš v štirih-petih urah? Sicer pa ima za indie igro eno najboljših grafik doslej.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

amacar ::

Ja zagotovo mi ni vzela več kot 4-5 ur, pa sem preiskal vse lokacije.

oo7 ::

opeter je izjavil:

Baje jo lahko končaš v štirih-petih urah? Sicer pa ima za indie igro eno najboljših grafik doslej.


Mislim, da ima nasploh najlepšo grafiko pa ne samo med indie igrami:)

oo7 ::

Včeraj sem kar nekaj preigral danes me je pa spet vrglo tja k drevesu, kjer je tisti list na začetku, ko prideš ven z predora. Ker v igri ni možno shranjevat vsaj jaz nisem našel kje so potem postavljeni checkpointi:P

Kurzweil ::

Evo tudi sam sem včeraj igral kakšno uro. Moram priznati, da sem polovico tega časa porabil za čisto "no progress" sprehajanje in občudovanje okolice (sem verjetno tudi jaz mnenja, kot eden od predhodnikov, da kaj takega še nisem videl) oz. predvsem tekstur in level designa (mimogrede na njihovem blogu lahko precej preberete kako so se stvari lotili). Prav neverjetno kako lahko ekipa treh poljakov (sedaj jih je že 8) gladko poje vse AAA naslove z istim pogonom, torej Unreal Engine 3. Seveda bi se vso to občudovanje grafike kmalu končalo, če nebi bila dobra tudi atmosfera in kot kaže tudi zgodba, torej nekje pavšalno rečeno igralnost. Kar igra vizualno ponuja, so sistemske zahteve za igranje res nizke, tole kar je tule navedeno bo kar držalo.

Torej igra je nekako zastavljena kot Dear Esther, torej story based, brez nekih pretiranih akcijskih tipk in blazne interakcije nasplošno. Bo pa že prav razumem stvar šla nekako tako kot The Walking dead, torej po epizodah. Žal trenutno nimam časa, pa bi si ga z veseljem vzel, tako da bo igra pač morala počakati do vikenda. Če pa moram podati še nekaj kritik, pa bi te letele na to, da ni mape oz. kot je M-Power pred mano omenil niso znani checkpointi, glede na to, da se je oglaševalo kot igra z odprtim svetom je slednji mogoće vendarle malce omejen.

Tudi soundtrack je vredi, kar je pri igrah, ki stavijo na ambient seveda zelo pomembno, na kratko pa bi rekel, da igra ni perfektna, ampak glede na to da gre za indie projekt bi rekel da je kot eden takšnih verjetno eden boljih v celotni zgodovini. Kdor ima rad horror/mystery adventure igre, tole nikakor ni za izpustit.

oo7 ::

Kurzweil je izjavil:

Evo tudi sam sem včeraj igral kakšno uro. Moram priznati, da sem polovico tega časa porabil za čisto "no progress" sprehajanje in občudovanje okolice (sem verjetno tudi jaz mnenja, kot eden od predhodnikov, da kaj takega še nisem videl) oz. predvsem tekstur in level designa (mimogrede na njihovem blogu lahko precej preberete kako so se stvari lotili). Prav neverjetno kako lahko ekipa treh poljakov (sedaj jih je že 8) gladko poje vse AAA naslove z istim pogonom, torej Unreal Engine 3. Seveda bi se vso to občudovanje grafike kmalu končalo, če nebi bila dobra tudi atmosfera in kot kaže tudi zgodba, torej nekje pavšalno rečeno igralnost. Kar igra vizualno ponuja, so sistemske zahteve za igranje res nizke, tole kar je tule navedeno bo kar držalo.

Torej igra je nekako zastavljena kot Dear Esther, torej story based, brez nekih pretiranih akcijskih tipk in blazne interakcije nasplošno. Bo pa že prav razumem stvar šla nekako tako kot The Walking dead, torej po epizodah. Žal trenutno nimam časa, pa bi si ga z veseljem vzel, tako da bo igra pač morala počakati do vikenda. Če pa moram podati še nekaj kritik, pa bi te letele na to, da ni mape oz. kot je M-Power pred mano omenil niso znani checkpointi, glede na to, da se je oglaševalo kot igra z odprtim svetom je slednji mogoće vendarle malce omejen.

Tudi soundtrack je vredi, kar je pri igrah, ki stavijo na ambient seveda zelo pomembno, na kratko pa bi rekel, da igra ni perfektna, ampak glede na to da gre za indie projekt bi rekel da je kot eden takšnih verjetno eden boljih v celotni zgodovini. Kdor ima rad horror/mystery adventure igre, tole nikakor ni za izpustit.



A ta igra bo imela več epizod?

Ko sem jaz prvič igral sem se kar malo brez veze sprehajal okoli in občudoval gozd pa potem z mostu tisto pokrajino in reko. Da bi naprimer imela tako grafiko igra Fallout 3:) to bi bilo noro.

Jaz jo bom tudi preigral čez vikend, ker zgleda jo bo treba v enem šusu ravno zaradi teh checkpointov čeprav se mi ni problem sprehajat čez to lepo pokrajino:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Kurzweil ::

Nekje na blogu mislim, da sem prebral, da bo to serija... kot bi se v jeziku TV serij izrazil nanizank in ne nadaljevank... ampak ne me držat za beseda, slednje pa bi naj bazirale na kratkih "wierd fiction" delih iz prejšnega stoletja, kjer mislim, da je bilo omenjeno tudi to da je večina Poljskih. Kot rečeno nisem povsem prepričan, bom pa za vikend vse to preveril, vklučno s koncem te igre.

Bo pa treba raziskat očitno tudi malce poljske književnosti, ker takole iz glave je mimogrede tudi Witcher poljski, za katerega pravi kolega da je naravnost fantastičen, osebno čakam da se bo vse prevedlo iz Poljskega jezika.

yayo ::

Iz poljščine v slovenščino? Nisem nikjer zasledil, da bi se kdo spravil Sapkowskega prevajat v slovenščino. Zato pa imajo srbi prevod kompletne Witcher sage, tudi nova knjiga, ki je na Poljskem izšla lani bo pred novim letom prevedena. Kar pomeni, da Witcherja poznajo praktično v vseh državah bivše YU razen pri nas, saj gre za, več ali manj, isti jezik. V angleščini konca sage ne bo tako kmalu videti, je pa na forumu igre obstajal link do elektronske verzije amaterskih prevodov, ki so, po mnenju marsikoga, boljši od uradnih angleških. Sedaj sproti brišejo linke do knjig, ki so že uradno prevedene, da ne bi avtorja finančno oškodovali. So pa ostale še dosegljive.

oo7 ::

Kurzweil ::

@yayo, nekako bi imel Witcherja raje prevedenega v angleščino, ampak mi tudi "srbo-hrvaščina" gre gladko, mi je pa rahlo hecno za brat, še posebej srbsko, ker po prebrani knjigi dejansko nevem skoraj nobenega imena, kraja in podbnega v originalu. Vsekakor pa so na meniju vsi Witcherji, samo vprašanje časa in jezika je v katerem jih bom prebral.

@M-Power ja je kar zaslužena tale ocena, samo da bi še bila mapa, pa skoraj da nimam pripomb.

amacar ::

Sej je mapa ob koncu, ne moreš je pa s sabo nosit in gledat kje se trenutno nahajaš.

Kurzweil ::

Mapa na koncu? Bolj malo mi sicer to koristi med samim igranjem, ker je ob čudnem auto-saveu res velika škoda da ni ne enega ne drugega na nekem normalnem nivoju ob tako dobri igri, res škoda.

amacar ::

Pač odvisno kak si vzameš konec, lahko že prej prideš do tja. Sicer pa je tak mala mapa da ne rabiš zemljevida.

yayo ::

Kurzweil je izjavil:

še posebej srbsko, ker po prebrani knjigi dejansko nevem skoraj nobenega imena, kraja in podbnega v originalu.

Ja to je res, pa zaradi obilice turcizmov v prevodu dobiš nekako občutek, da dogajanje poteka na Balkanu, kar je malček čudno. Sta pa humor in sočni jezik (beri psovke) v srbščini veliko bliže originalu. No jaz sem prvi dve knjigi prebral v angleščini, drugi dve v italijanščini, potem pa vse ostalo kupil preko interneta v srbščini, ker je pač to bil edini način, da bi serijo čimprej prebral.
Konec offtopica, včeraj sem tudi sam kupil Ethana Carterja na GOG, začnem igrati takoj, ko končam Stalker Lost Alpha (ki se mi počasi že vleče).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

opeter ::

Ali bi mi ta igra delovala na AMD Radeonu 7750?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oo7 ::

opeter je izjavil:

Ali bi mi ta igra delovala na AMD Radeonu 7750?



Minimum Requirements : Radeon X1800 XT

GD Adjusted Requirements : Radeon HD 5670 1GB DDR3

Recommended Requirements : Radeon HD 6670

http://www.game-debate.com/games/index....

Tvoja kartica je pa še boljša kot tista v Recomnded tako, da mislim, da ne bi smel imeti nobenih težav:)

opeter ::

Hvala!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oo7 ::

The Vanishing of Ethan Carter - Review

yayo ::

Končal danes, vizualno in kar se vzdušja tiče je igra prelepa. Tudi puzzli so dokaj logično narejeni, samo jaz očitno nimam več tistega potrpljenja, ki sem ga imel v devetdesetih, ko sem užival v Sierra avanturah. :)) So malenkosti, ki te spravijo ob živce, na primer, ko zamešaš dve na las podobni runi in potem pol ure iščeš napako na popolnoma zgrešenem mestu, ali, ko izključiš turbino in potem, kot bebec hodiš okoli in gledaš kaj je sedaj drugače od prej...

nuclear ::

Ubijacina od igre.
Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Corsair Dominator 32GB - 1080Ti - EVO 500GB
- Sabrent 1TB nVME - Corsair AX860i - Ducky Shine 3 Brown

medenko ::

Baje je to samo prvi del, pridejo še deli?

oo7 ::

Nekdo je omenil, da pridejo še nadaljevanja čeprav nisem videl še nikjer.

Jaz jo bom preigral zdaj med temi prazniki si moram vzeti čas, da jo preigram v enem dnevu zaradi sharnjevanja igre.

oo7 ::

Malo statistike:)

yayo ::

What fucking sniper rifle? :O

opeter ::

yayo je izjavil:

What fucking sniper rifle? :O


Jep, obstaja, samo je skrito ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

D3m ::

Nič fantje. The sniper rifle quest.
|HP EliteBook|R5 6650U|

oo7 ::

SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!





Prišel sem v tisto skrito sobo pod tisto požgano hišo, kjer je tista risba na steni. Ker nisem več vedel kaj narediti sem poledal na You tube na koncu ti tista risba na steni če si naredil vse misije, da konec igre. Videl sem na you tube, da na tisti risbi se pojavijo rdeči križi kaj si naredil pri drugem videu sem videl, da je nekomu npr manjkal 1 rdeč križ pri meni ni pa niti enega rdečega križa na tisti risbi:|?

Pa tistih 5 lokacij, ki so na risbi tisti semafor z Astronatuom sem naredil ravno tako tisto hišo z vrati-portali, pa potem tam v rudniku s tistimi trupli in tistimi zvezdnimi vrati pa umor pri cerkvi in dol pri jezu. Čudi me, da na tisti risbi nimam niti enega rdečega križa?

yayo ::

Zaključni film se ti je prikazal? Tisti kjer prikaže kako je bajta pogorela in kdo vse je bil tam. Šotor v gozdu si našel?

oo7 ::

yayo je izjavil:

Zaključni film se ti je prikazal? Tisti kjer prikaže kako je bajta pogorela in kdo vse je bil tam. Šotor v gozdu si našel?


Mi je uspelo:)
Včeraj, ko sem bil v tisti sobi se ni zgodilo nič danes pa, ko sem bil zdraven slike v tisti skrivni sobi pa mi je pokazalo story in inspect in potem mi je pokazalo zaključni film.
Sniper puške mi ni uspelo najti.
Drugače pa igra je odlična zanimiva zgodba in seveda grafika je prečudovita.

Že kdo kaj ve kdaj bo nadaljevanje?:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

The Vanishing of Ethan Carter Redux



The Vanishing of Ethan Carter igra je bila narejena z Unreal Engine 3. Redux verzija pa ima sedaj Unreal engine 4 in tisti, ki že imajo igro ne rabijo doplačati popolnoma nič:)

Ta igra ima res neverjetno grafiko me prav zanima kako bo zgledalo na UE 4:)



What new features does the Redux offer?

1. A new save system. The UE3 version saved only entire solved areas. This was not the worst solution imaginable for this particular game but it was confusing. Now the game simply saves the state of the whole world right after most player actions, so you can exit the game at any time and when you come back the world will be restored as expected.

2. Invisible or barely visible streaming of new areas. You can run from one corner of Red Creek Valley to another nearly without a hitch. In the UE3 version, the streaming could freeze the game for a second or so, depending on the PC.

However, this comes at a cost. UE3 version is quite low-end PC friendly, and does not have demanding hardware requirements. UE4 version requires a 64-bit Windows and minimum 6 GB of RAM. If that's not what your system has, we recommend playing the UE3 version. Again, story is exactly the same in both versions.

3. No more backtracking. Some PC players complained about the need for backtracking at the end of the game. It's not always the case, but it's hard to explain why without spoiling the game. Let's just say that we believe the problem was fully eliminated in the Redux version.

4. Some PC players found a section of the game too scary and/or too exhausting. We have tweaked a few things to make sure that it flows better - without compromising the original vision.


Any graphical enhancements in the Redux version?

There were literally hundreds of smaller tweaks and updates to the visuals. It's probably not something a lot of people will notice, but we could not help ourselves and made sure that the new version is as flawless as possible.

Also, we have extended the palette of options for the advanced PC players. Multi-monitor set ups or non-standard screen ratios should work nicely now. Internally we call Redux as "The Vanishing of Ethan Carter PCMR Edition".


http://www.theastronauts.com/2015/09/th...

oo7 ::

The Vanishing of Ethan Carter - Xbox One X Free Roam Gameplay



Ta igra ima eno najboljših grafik še na xboxu zgleda kot, da je PC :)

opeter ::

Pa je Redux verzija kaj daljša od tistih 3-4 ur? ;)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Alien Isolation (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
24141999 (605) oo7
»

Kingdom Come: Deliverance (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
740108392 (1814) oo7
»

SOMA

Oddelek: Igre
193262 (556) oo7
»

Firewatch

Oddelek: Igre
404763 (2635) Zmajc
»

Gone home

Oddelek: Igre
111476 (844) WallSreet

Več podobnih tem