Forum » Zvok in slika » Kabelska televizija na črno
Kabelska televizija na črno
okostnjak ::
Zdravo,
najprej se oproščam, če tema ni v pravem oddelku foruma in v tem primeru prosim admina, da jo prestavi.
Problem pa sledi:
Pred leti smo sliko do naših TV ekranov dobivali preko navadne kabelske, od ponudnika A. Ker smo se želeli modernizirati, smo po nakupu novega aparata kupili tudi digitalni TV paket, pri drugem ponudniku televizije (B), hkrati pa poslali dopis ponudniku A, s katerim smo se odjavili od televizije in zatorej tudi prenehali prejemati položnice. Digitalni paket se je kasneje izkazal kot zelo skromnega v smislu razpoložljivih programov, v primerjavi s tem kar smo imeli na voljo do takrat. Zato smo po ugotovitvi, da je signal še vedno v kabelski prešli nazaj na staro kabelsko, brez da bi zanjo plačevali karkoli. Pred kratkim pa je podjetje C odkupilo podjetje A in s tem prevzelo tudi vse njihove storitve.
Skrbi me, ali lahko novi lastnik in ponudnik ugotovi, da sprejemamo njihov zastonj signal in ali lahko v tem primeru proti nam kako ukrepa?
Je sploh naša krivda, da nas navkljub dopisu niso odklopili?
Ima kdo kake podobne izkušnje, predloge?
Hvala in lep pozdrav.
najprej se oproščam, če tema ni v pravem oddelku foruma in v tem primeru prosim admina, da jo prestavi.
Problem pa sledi:
Pred leti smo sliko do naših TV ekranov dobivali preko navadne kabelske, od ponudnika A. Ker smo se želeli modernizirati, smo po nakupu novega aparata kupili tudi digitalni TV paket, pri drugem ponudniku televizije (B), hkrati pa poslali dopis ponudniku A, s katerim smo se odjavili od televizije in zatorej tudi prenehali prejemati položnice. Digitalni paket se je kasneje izkazal kot zelo skromnega v smislu razpoložljivih programov, v primerjavi s tem kar smo imeli na voljo do takrat. Zato smo po ugotovitvi, da je signal še vedno v kabelski prešli nazaj na staro kabelsko, brez da bi zanjo plačevali karkoli. Pred kratkim pa je podjetje C odkupilo podjetje A in s tem prevzelo tudi vse njihove storitve.
Skrbi me, ali lahko novi lastnik in ponudnik ugotovi, da sprejemamo njihov zastonj signal in ali lahko v tem primeru proti nam kako ukrepa?
Je sploh naša krivda, da nas navkljub dopisu niso odklopili?
Ima kdo kake podobne izkušnje, predloge?
Hvala in lep pozdrav.
Aston_11 ::
Je sploh naša krivda, da nas navkljub dopisu niso odklopili?Ima kdo kake podobne izkušnje, predloge?Krivda za odklop seveda ni tvoja, bi se pa dalo debatirati na temo, da kljub temu, da veš, da ne smeš, veselo prejemaš kanale, ki jih sicer ne bi. Sam priklop ti ne dovoljuje sprejemanja kanalov. Pa če ponudnik ve ali ne ve, bistveno je, da ti veš.
okostnjak ::
Okej, v redu. Ampak moralno debato na stran.
Je to sporno tudi pravno in torej iztožljivo na sodišču? In če, ali lahko (kako?) sploh ugotovijo, da prejemamo njihov signal?
Je bistveno?
Je to sporno tudi pravno in torej iztožljivo na sodišču? In če, ali lahko (kako?) sploh ugotovijo, da prejemamo njihov signal?
A je bil vaš stari ponudnik Elektro Turnšek ?
Je bistveno?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: okostnjak ()
hojnikb ::
Okej, v redu. Ampak moralno debato na stran.
Je to sporno tudi pravno in torej iztožljivo na sodišču? In če, ali lahko (kako?) sploh ugotovijo, da prejemamo njihov signal?
A je bil vaš stari ponudnik Elektro Turnšek ?
Je bistveno?
Če prejšne podjetje ni ugotovilo, tud najbrž zdajšne ne bo.
Kr pomisli, zakaj moraš nujno plačat zram še televizjo, kjub temu, da je morda nebi mel (bi mel pa samo net in/ali telefon).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
St235 ::
Phantomeye ::
A pa ponudnik sploh lahko izve?
Pri nas se je desetletje( oz. desetletja... koliko casa obstaja kabelska pri nas?) na črno gledalo kabelsko. Sicer ne vem, kako se jo je obračunavalo (na tv ali gospodinjstvo) ampak s pomočjo različnih razdelilcev in ojačevalcev je na našo položnico gledalo več sosednjih hiš (vsaj 3 lahko naštejem). Potem smo šli pa na t-2, kabelsko pa odjavili (itak jo nihče ni več uporabljal, ker smo šli komplet vsi na t-2), ampak signala pa nam zares niso odklopili (fotr je še vedno gledal v spalnici vsaj dve leti še). Letos smo pa renoviral hišo in pometali kable ven.
Pri nas se je desetletje( oz. desetletja... koliko casa obstaja kabelska pri nas?) na črno gledalo kabelsko. Sicer ne vem, kako se jo je obračunavalo (na tv ali gospodinjstvo) ampak s pomočjo različnih razdelilcev in ojačevalcev je na našo položnico gledalo več sosednjih hiš (vsaj 3 lahko naštejem). Potem smo šli pa na t-2, kabelsko pa odjavili (itak jo nihče ni več uporabljal, ker smo šli komplet vsi na t-2), ampak signala pa nam zares niso odklopili (fotr je še vedno gledal v spalnici vsaj dve leti še). Letos smo pa renoviral hišo in pometali kable ven.
fireX88 ::
Zdravo,
najprej se oproščam, če tema ni v pravem oddelku foruma in v tem primeru prosim admina, da jo prestavi.
Problem pa sledi:
Pred leti smo sliko do naših TV ekranov dobivali preko navadne kabelske, od ponudnika A. Ker smo se želeli modernizirati, smo po nakupu novega aparata kupili tudi digitalni TV paket, pri drugem ponudniku televizije (B), hkrati pa poslali dopis ponudniku A, s katerim smo se odjavili od televizije in zatorej tudi prenehali prejemati položnice. Digitalni paket se je kasneje izkazal kot zelo skromnega v smislu razpoložljivih programov, v primerjavi s tem kar smo imeli na voljo do takrat. Zato smo po ugotovitvi, da je signal še vedno v kabelski prešli nazaj na staro kabelsko, brez da bi zanjo plačevali karkoli. Pred kratkim pa je podjetje C odkupilo podjetje A in s tem prevzelo tudi vse njihove storitve.
Skrbi me, ali lahko novi lastnik in ponudnik ugotovi, da sprejemamo njihov zastonj signal in ali lahko v tem primeru proti nam kako ukrepa?
Je sploh naša krivda, da nas navkljub dopisu niso odklopili?
Ima kdo kake podobne izkušnje, predloge?
Hvala in lep pozdrav.
Doma imam isti, če temu lahko tako rečem, "problem". Maja 2010 (mogoče celo 2011) smo šli na kabeljsko, novembra 2013 pa na toptrio. Na to, da kabelski ponudniki ne odlapljajo (vsaj v mojem mestu) sem tudi računal, ker je kabelska tv le bolj stabilna kot bakrena parica (ja, nimamo vsi še optike). Po treh mesecih imam še vedno kablesko doma in me enostano boli k****, če bo kaj narobe in mi bojo hoteli izdat položnico, saj dopis za prekinitev naročnine imam! Če imaš dopis je to to, naj te ne skrbi!
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
St235 ::
Če imaš dopis je to to, naj te ne skrbi!
upam, da res ne verjameš tej neumnosti. Saj je verjetnost, da bodo kadarkoli karkoli zaračunali zanemarljivo majhna ampak tega idiotizma si pa res ne domišljat.
Če ti storitev uporabljaš in veš, da do nje nisi upravičen je seveda teoretično možno, da boš to tudi plačal.
telexdell ::
Če imaš dopis je to to, naj te ne skrbi!
upam, da res ne verjameš tej neumnosti. Saj je verjetnost, da bodo kadarkoli karkoli zaračunali zanemarljivo majhna ampak tega idiotizma si pa res ne domišljat.
Če ti storitev uporabljaš in veš, da do nje nisi upravičen je seveda teoretično možno, da boš to tudi plačal.
Obstaja pa tudi člen v zakonu o varstvu potrošnikov kateri dostavo neke stvari brez predhodnega naročila to smatra za darilo.
PS-Seveda pa ne smeš plačati računa, če ti ga morebiti pošljejo poleg.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
St235 ::
Obstaja pa tudi člen v zakonu o varstvu potrošnikov kateri dostavo neke stvari brez predhodnega naročila to smatra za darilo.
prosim za link za tole.
feryz ::
Stara praksa lenih kablašev, ki izgubijo stranko, predvsem na rovaš IP televizije.
Nehajo pošiljati položnice in mirna bosna. Odklopit se jim seveda ne da.
Ti kar glej dalje, dok ide, ide.
Nehajo pošiljati položnice in mirna bosna. Odklopit se jim seveda ne da.
Ti kar glej dalje, dok ide, ide.
MadMicka ::
Včasih je Zakon o varstvu potrošnikov določal v 45. člen: "Če podjetje z namenom skleniti prodajno pogodbo pošlje potrošniku blago, ki ga ta ni naročil, se takšna pošiljka blaga šteje za reklamno darilo."
Sedaj pravi: "Nenaročene ponudbe blaga ali storitve, ki pozivajo potrošnika k takojšnjemu ali odloženemu plačilu, niso dovoljene. Potrošnik nima nikakršnih obveznosti v primeru nenaročene ponudbe blaga ali storitve.".
Sedaj pravi: "Nenaročene ponudbe blaga ali storitve, ki pozivajo potrošnika k takojšnjemu ali odloženemu plačilu, niso dovoljene. Potrošnik nima nikakršnih obveznosti v primeru nenaročene ponudbe blaga ali storitve.".
St235 ::
JAp, smo ta del pomeni, da lahko stranka zavedno dalj časa koristi neke storitve, čeprav ji je kristalno jasno, da do njih ni upravičena, ker jih je odjavila.
fireX88 ::
JAp, smo ta del pomeni, da lahko stranka zavedno dalj časa koristi neke storitve, čeprav ji je kristalno jasno, da do njih ni upravičena, ker jih je odjavila.
Da, ampak zakaj ne bi koristil (poglej tajkune, če lahko oni, zakaj nebi "navaden" človek izkoristil nekaj), kar ti je ponujeno ZASTOJN, ker kot je @feryz napisal, da so naši kablaši preleni, da bi odklopili uporabnike. Naj mi izstavi račun, če si upa. Jaz sem prekinil in on se je s tem strinjal, imam podpis iz njegove strani!
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
St235 ::
In s tem, ko si prekinil si tudi dolžan nehat uporabljat storitev. Če jo uporabljaš dalje lahko pride do težav. Dvomim, da bi sicer dejansko uspeli kaj doseč, lahko ti pa zagrenijo življenje. Jokanje o tajkunih pa prestavi v za to namenjeno temo.
Tody ::
Ja njih dejansko nič ne stane, če ti gledaš kablsko, licence plačajo po uporabniku kar pa ti nisi več :) Če more nekoga poslat da pride do tvoje omarice in izklopi kabel (drugače se stare zadeve ne da izklopit) pa stane človeka/pot in ponavadi še ponovno pot ker so napačnega izključil :D
frudi ::
In s tem, ko si prekinil si tudi dolžan nehat uporabljat storitev. Če jo uporabljaš dalje lahko pride do težav.
Zakaj? Tule gre očitno za ponujanje nenaročene storitve, kot jo opisuje ZVPot. Kot uporabnik si nimaš kaj razbijati glave, kakšna je motivacija operaterja za tem, da ti storitev omogoča še naprej. Zate je to preprosto darilo in čisto tvoja stvar, ali ga boš sprejel in uporabil, ali ne. Če ti želijo naknadno zaračunati, gre za nepošteno in zavajajočo poslovno prakso, tu je (in mora biti) zakon jasno na strani potrošnika.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Phantomeye ::
Še enkrat, vprašanje, kateremu ste ste izognili. Ali kabelski operater LAHKO izve, da nekdo uporablja storitev, ki so jo oni izklopili? ker to navsezadnje ni IP televizija.
St235 ::
In s tem, ko si prekinil si tudi dolžan nehat uporabljat storitev. Če jo uporabljaš dalje lahko pride do težav.
Zakaj? Tule gre očitno za ponujanje nenaročene storitve, kot jo opisuje ZVPot. Kot uporabnik si nimaš kaj razbijati glave, kakšna je motivacija operaterja za tem, da ti storitev omogoča še naprej. Zate je to preprosto darilo in čisto tvoja stvar, ali ga boš sprejel in uporabil, ali ne. Če ti želijo naknadno zaračunati, gre za nepošteno in zavajajočo poslovno prakso, tu je (in mora biti) zakon jasno na strani potrošnika.
ne čisto. Ne gre za to, da so ti od enkrat priklopili neko storitev, ki jo ne želiš in ne koristiš. Ampak gre za to, da si ti storitev, ki si jo imel zavestno odpovedal. Nadaljnje koriščenje pa jasno nakazuje na to, da si bil seznanjen s tem da do storitve nisi upravičen, pa jo kljub temu dalje koristiš.
Jakka ::
Phantomeye je izjavil:
Še enkrat, vprašanje, kateremu ste ste izognili. Ali kabelski operater LAHKO izve, da nekdo uporablja storitev, ki so jo oni izklopili? ker to navsezadnje ni IP televizija.
Edino mogoče tako, da gre nekdo fizično v omarico merit signal, kje in kako pa nimam pojma.
So pa vsi kabli iz omarice ven načeloma označeni, tako da se ve, kdo je fizično priključen in kdo ne.
frudi ::
ne čisto. Ne gre za to, da so ti od enkrat priklopili neko storitev, ki jo ne želiš in ne koristiš. Ampak gre za to, da si ti storitev, ki si jo imel zavestno odpovedal. Nadaljnje koriščenje pa jasno nakazuje na to, da si bil seznanjen s tem da do storitve nisi upravičen, pa jo kljub temu dalje koristiš.
Ponovno, zakaj naj bi se bivši naročnik moral ubadati s premišljvanjem in raziskovanjem, zakaj mu je ponudnik omogočil nadaljnjo uporabo storitve? V resnici uporabnik nima pojma, zakaj je ponudnik to storil in brez da bi se glede tega obrnil na ponudnika, tega niti ne more izvedeti. Tule gre za prenašanje odgovornosti na uporabnika za nekaj, česar se od njega ne more pričakovati in ne sme zahtevati. Dolžnost, da prekine možnost koriščenja storitve je izključno na strani ponudnika. V nasprotnem primeru se odpro vrata celi vrsti možnih nategovanj, ravno takšnih, proti katerim so potrošniki zakonsko zaščiteni.
Podobno, kot če uporabniku po koncu brezplačnega preizkusnega obdobja ne bi onemogočili storitve ampak mu kar začeli zaračunavati, češ da je z nadaljno uporabo kar pristal v naročniško razmerje. Tudi Mimovrste ne more svojim preteklim kupcem kar pošiljati nenaročenih artiklov domov in potem zanje zahtevati plačila. Ali pa da bi Delo bivšim naročnikom še kar naprej dnevno dostavljalo sveže izdaje, nato pa zanje terjalo plačilo.
Tole kolikor vem ne gre, ali pa se motim?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
...:TOMI:... ::
Tu je vprašanje, kak signal sprejemaš. Če imaš digitalni signal in imaš še vedno ustrezne dekodirne kartice in module, potem je to to. Free CATV do konca življenja.
Če pa sprejemaš analogni signal, se pa ne sekirajo, ker ga bodo itak kmalu ukinili.
Tudi digitalni signal se da sprejemati, samo kartico rabiš ali pa card sharing. Kartico ti lahko naroči sosed, mu daš 3 €/mesec in to je to.
Če pa sprejemaš analogni signal, se pa ne sekirajo, ker ga bodo itak kmalu ukinili.
Tudi digitalni signal se da sprejemati, samo kartico rabiš ali pa card sharing. Kartico ti lahko naroči sosed, mu daš 3 €/mesec in to je to.
Tomi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pop TV in Kanal A plačljiva? (strani: 1 2 3 4 … 69 70 71 72 )Oddelek: Omrežja in internet | 600241 (52537) | BorutK-73 |
» | AKOS: Telekom Slovenije in Simobil kršila nevtralnost interneta (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 54366 (48116) | MrStein |
» | Porazne izkušnje z kabelsko KRS.siOddelek: Loža | 6335 (5344) | Vice |
» | T-2 izgubil 130-milijonski odškodninski zahtevek zoper Telekom (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 18482 (15266) | Manu |
» | GVO-jevo zavajanje novih naročnikov ali kaj si dolžan, če ne podpišeš pogodbe? (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 15773 (13660) | mojca |