» »

Avtošola napake ?

Avtošola napake ?

«
1
2

Peringre ::

A se to šteje kot za napake, da ne naredim izpita ?

Ker se nisem vozil po sredini pasu ampak sem se vozu 10 cm od notranjega roba črte, pa reče da je problem lega. 1 ker sem 5m pred pasom rahlo upošasnil ko sem zavijal levo (naj bi moral znotraj pasu). Pa vozil sem se nekje 70km/h pri tabli brez roba torej 50-90km/h pa sm mu reku da sm se 60km/h vozu pa je reku da se nimava ,kej ment lol (prvič bi mogu 100% nardit)
Drugič ko sm delu pa spet ker nisem dal utripalke na prazni cesti. Ko sem zaviju levo nisem šel po svojem pasu ampak po sredini, spet po prazni cesti. Idino to priznam ,ker sem šel pred enim k se je 15km/h pelu 70m stran. Mislim da tukaj vsi 4x delajo a je to samo pri Alfi-r v Krškem ?

St235 ::

Ker se nisem vozil po sredini pasu ampak sem se vozu 10 cm od notranjega roba črte, pa reče da je problem lega.

da
Pa vozil sem se nekje 70km/h pri tabli brez roba torej 50-90km/h pa sm mu reku da sm se 60km/h vozu pa je reku da se nimava ,kej ment lol (prvič bi mogu 100% nardit)

da, tam kjer je omejitev 90 nimaš kaj vozit 60-70, če zato ni razloga. Kako točno gleda omejitev 50-90 km/h nimam pojma. Mogoče bi blo dobro, da greš še enkrat delat CPP.

Drugič ko sm delu pa spet ker nisem dal utripalke na prazni cesti.

da, uporaba utripalke ni pogojena s tem koliko je drugih udeležencev v prometu.

Ko sem zaviju levo nisem šel po svojem pasu ampak po sredini, spet po prazni cesti.

da, pri zavijanju levo nimaš kaj vozit po sredini ceste ne glede na to ali je cesta prazno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Roadkill ::

Upam, da ti izpita ne dajo tako dolgo, da boš ugotovil, da CPP ni skupek priporočil, ampak predpisov.
Kako si pa teorijo naredil, če take klobasaš?

No očitno jo boš še enkrat opravljal.
Ü

Peringre ::

Yeah sure :) potem 80% nebi nardil :)

GrimReaper ::

da, tam kjer je omejitev 90 nimaš kaj vozit 60-70, če zato ni razloga.

V praksi se lahko mirno voziš 60-70. Glavni razlog zakaj se folk tako vozi, je poraba, ali pa ne upajo hitreje vozit.
Drugo pa je na izpitu, ker če greš 60, potem pomeni da nisi siguren, ali je omejitev 50 ali 90, recimo ravno ta primer table za bližino naselja - rumena brez črnega roba.
Koliko je tista minimalna hitrost da ti šteje za pravilno, pa nimam pojma, 90 vsekakor ni treba vozit, ker to je maksimalna hitrost, sam bi rekel da je sprejemljivo 75-90.

Drugič ko sm delu pa spet ker nisem dal utripalke na prazni cesti.

To je zame kar velika napaka. Veliko ljudi namreč iz nevemkaterega razloga špara utripalke, kot da bi bile na bencin. Sam dam utripalko vedno preden spremenim smer ali se umaknem oviri.
Če ne drugega, zato da ti pride v navado. Ker potem imaš take modele, ki ti najprej stopijo na bremzo, potem pa zadnjo sekundo dajo utripalko.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

St235 ::

V praksi se lahko mirno voziš 60-70. Glavni razlog zakaj se folk tako vozi, je poraba, ali pa ne upajo hitreje vozit.
Drugo pa je na izpitu, ker če greš 60, potem pomeni da nisi siguren, ali je omejitev 50 ali 90, recimo ravno ta primer table za bližino naselja - rumena brez črnega roba.
Koliko je tista minimalna hitrost da ti šteje za pravilno, pa nimam pojma, 90 vsekakor ni treba vozit, ker to je maksimalna hitrost, sam bi rekel da je sprejemljivo 75-90.


da ne bomo spet tople vode izumljal. TReba je vozit tako da ne oviraš ostalih udeležencev v prometu, oziroma se moraš umaknit če tega nisi sposoben. Vendar to nima veze z avtošolo. Tam mora on ocenit ali ti znaš vozit ali ne in to, da brez upravičenega razloga voziš 20-30km/h pod omejitvijo vsekakor pomeni, da nisi sposoben vozit.

šernk ::

Peringre je izjavil:

Yeah sure :) potem 80% nebi nardil :)


in upam da sedaj s temi novimi kontrolami jih tudi 80% ne bo naredilo!

precej lepše bo na cesti potem.

V praksi se lahko mirno voziš 60-70. Glavni razlog zakaj se folk tako vozi, je poraba, ali pa ne upajo hitreje vozit.
Drugo pa je na izpitu, ker če greš 60, potem pomeni da nisi siguren, ali je omejitev 50 ali 90, recimo ravno ta primer table za bližino naselja - rumena brez črnega roba.


ne, ne in NE. V praksi nimaš kaj vozit 60 brez razloga. na izpitu padeš če voziš 60 kjer je omejitev 90, ne zato ker nisi siguren koliko je omejitev, temveč zelo verjetno zato, ker delaš za seboj kolono in več kot očitno nisi sposoben peljati hitreje.

CPP pa ni za lepo videt, temveč zato da se ga spoštuje, sicer res ne vem komu dajem smerokaze ob 4ih zjutraj sredi ničesar ampak jih dajem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Xserces ::

Mislim da tukaj vsi 4x delajo a je to samo pri Alfi-r v Krškem ?


???

Drugače so ti pa že ostali povedali kaj pa kako je narobe. In pa komisija za glavno vožnjo ni zmer ista. Sam sem imel nekoga z Maribora izpit pa sem delal v Domžalah.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

St235 ::

Frora vozniškeg izpita je, da ti komisijo prepričaš, da znaš vozit. Vožnja v skladu s prometnimi predpisi je sicer NUJEN predpogoj, da izpit narediš. Nikakor pa ne pomeni, da avtomatično narediš izpit, če ne narediš prometnega prekrška.

kriko07 ::

Pri zavijanju levo,greš lahko skoraj na sredino,vendar toliko da greta lahko levi in desni mimo,ČE JE CESTA SEVEDA DOVOLJ ŠIROKA.

St235 ::

seveda pri tem NE smeš prevozit sredine(dokler dejansko ne zaviješ levo).

BorutK-73 ::

kriko07 je izjavil:

Pri zavijanju levo,greš lahko skoraj na sredino,vendar toliko da greta lahko levi in desni mimo,ČE JE CESTA SEVEDA DOVOLJ ŠIROKA.

V praksi se to dela (ne oviramo vozil za nami), na izpitu ne.

GrimReaper ::

ne, ne in NE. V praksi nimaš kaj vozit 60 brez razloga.

Vem da nimaš kaj. Bom pa drugače obrnil besede, imaš pač veliko takih ki tako počasi vozijo. Glavna dva razloga sem že naštel.
Da se lahko voziš sem pa rekel zato, ker te ne bo noben ustavil, če voziš prepočasi. Za 50 na 90 sigurno ne, edino če bi naredil za sabo kolono.
Sploh če je klanec gor, malokdo ti gre 70-80 kolikor zmore tudi 1.2 motor v tretji prestavi, ampak gredo lepo 50-60.
Ne vem, men je to že mormalno, tut nimaš dost druge izbire kot da greš za njimi. Pričakovat da bodo vsi vedno vozili 80-90 pač ne gre.
Kje se vam kdo umika pa ne vem, sam tega še nisem doživel. Razen kakšen tovornjak ali traktor se te včasih usmili, pa še to je zelo redko.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

kriko07 ::

men je inštrukor reku da lahko,in sm tudi tako naredu in je vse lepo šlo.tudi v knjigi tako piše.
Pa bolš da daš zmeri smerokaz
bolš večkrat kot premalkrat

Peringre ::

Pri hitrosti lahko voziš toliko, če ne oviraš nobenega za seboj. Za zavijanje v levo je tudi napačno, če ni sredinske črte ?
Za utripalke vem da sm napako naredu :(
Kakšni so pa novi testi ? delal sem jih avgusta. Če 4x ne naredim potem pišem republiške ponovno ne ? (sem v drugo lol brez napak)
Kaj pa ima ,kaj veze, če sm 2x na ovinku stisnil sklopko ? ubistvu mi moral dat v prvo sam sploh ni bilo dovolj strmo. Vedno dam v prvo, ko je dost strmo.

Siddh ::

BorutK-73 je izjavil:

kriko07 je izjavil:

Pri zavijanju levo,greš lahko skoraj na sredino,vendar toliko da greta lahko levi in desni mimo,ČE JE CESTA SEVEDA DOVOLJ ŠIROKA.

V praksi se to dela (ne oviramo vozil za nami), na izpitu ne.

Temu se reče razvrščevanje in ni napaka, dokler ostaneš na svojem pasu. Vsaj tako mi je povedal inštruktor.


Peringre ::

Siddh je izjavil:

BorutK-73 je izjavil:

kriko07 je izjavil:

Pri zavijanju levo,greš lahko skoraj na sredino,vendar toliko da greta lahko levi in desni mimo,ČE JE CESTA SEVEDA DOVOLJ ŠIROKA.

V praksi se to dela (ne oviramo vozil za nami), na izpitu ne.

Temu se reče razvrščevanje in ni napaka, dokler ostaneš na svojem pasu. Vsaj tako mi je povedal inštruktor.


To je bla navadna cesta brez sredinskega pasu. Ubistvu bi lahk šel enostavne na 5m prej na levo stran ,ker je bila kapelca vmes. In pa brez znakov prepovedano ali pa obvezna smer. No luck for me :(

Z Posavcem pa nimajo nobenih problemu. Tukaj ti pe še ure nabijejo 45 trenutno. "WTF" pa že z tretjo uro sem bil na avtocesti. Prvo pa sploh nič ni razlagu in sm že vozu ,kot drugi pri 10 uri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Peringre ()

Xserces ::

Peringre je izjavil:

Pri hitrosti lahko voziš toliko, če ne oviraš nobenega za seboj. Za zavijanje v levo je tudi napačno, če ni sredinske črte ?
Za utripalke vem da sm napako naredu :(
Kakšni so pa novi testi ? delal sem jih avgusta. Če 4x ne naredim potem pišem republiške ponovno ne ? (sem v drugo lol brez napak)
Kaj pa ima ,kaj veze, če sm 2x na ovinku stisnil sklopko ? ubistvu mi moral dat v prvo sam sploh ni bilo dovolj strmo. Vedno dam v prvo, ko je dost strmo.


Iz drugo pa ni šlo? ...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Peringre ::

Xserces je izjavil:

Peringre je izjavil:

Pri hitrosti lahko voziš toliko, če ne oviraš nobenega za seboj. Za zavijanje v levo je tudi napačno, če ni sredinske črte ?
Za utripalke vem da sm napako naredu :(
Kakšni so pa novi testi ? delal sem jih avgusta. Če 4x ne naredim potem pišem republiške ponovno ne ? (sem v drugo lol brez napak)
Kaj pa ima ,kaj veze, če sm 2x na ovinku stisnil sklopko ? ubistvu mi moral dat v prvo sam sploh ni bilo dovolj strmo. Vedno dam v prvo, ko je dost strmo.


Iz drugo pa ni šlo? ...

Nope. Tokrat sem moral vsaj vse luči,utripake preverit. Nekak mi use deluje da "vsi" delajo 4x

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Peringre ()

Quagmire ::

Peringre je izjavil:

Pri hitrosti lahko voziš toliko, če ne oviraš nobenega za seboj. Za zavijanje v levo je tudi napačno, če ni sredinske črte ?
Za utripalke vem da sm napako naredu :(
Kakšni so pa novi testi ? delal sem jih avgusta. Če 4x ne naredim potem pišem republiške ponovno ne ? (sem v drugo lol brez napak)
Kaj pa ima ,kaj veze, če sm 2x na ovinku stisnil sklopko ? ubistvu mi moral dat v prvo sam sploh ni bilo dovolj strmo. Vedno dam v prvo, ko je dost strmo.

Isti testi so še vedno, se pravi vsem znanih 10 pol.

šernk ::

Da se lahko voziš sem pa rekel zato, ker te ne bo noben ustavil, če voziš prepočasi. Za 50 na 90 sigurno ne, edino če bi naredil za sabo kolono.


na žalost. Sem pa doslej 3x doživel da so prvega v koloni spokali h kraju. 1x kamionista in 2x avto, kar je pa seveda občutno premalo, da bi se promet pri nas uredil. Saj ne pričakujem da bodo vsi vozili 100, ampak ko se te 700m dolgi ravnini v kar konkreten klanec prehitijo trije avti + šlepar je mislim da čas, da se sam spokaš s ceste.

ubistvu mi moral dat v prvo sam sploh ni bilo dovolj strmo. Vedno dam v prvo, ko je dost strmo.


kako ti pa to sploh uspe? Prva prestava ima varovalo (enako kot rikverc), da ko se avto premika praktično ne gre v prvo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Peringre ::

Ponavad imaš 5 ur po izpitni. Imel sej jih pa 7 z izpitno "only in Krško > Slovenia"
Kakšno varovalo ? sej ga ima sam vzratno.

Xserces ::

prva se uporablja samo za speljevanje >.< . Če med vožnjo rukneš v 1. ti avto skor salto nardi :D
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Siddh ::

Inštruktor lahko zahteva dodatne ure, če se mu zdi da ne voziš dobro. Kolikor jaz vem se to res redko zgodi, torej malo raje na sebe poglej in nehaj za vse krivit avtošolo.


Buggy ::

Peringre je izjavil:

Pri hitrosti lahko voziš toliko, če ne oviraš nobenega za seboj. Za zavijanje v levo je tudi napačno, če ni sredinske črte ?
Za utripalke vem da sm napako naredu :(
Kakšni so pa novi testi ? delal sem jih avgusta. Če 4x ne naredim potem pišem republiške ponovno ne ? (sem v drugo lol brez napak)
Kaj pa ima ,kaj veze, če sm 2x na ovinku stisnil sklopko ? ubistvu mi moral dat v prvo sam sploh ni bilo dovolj strmo. Vedno dam v prvo, ko je dost strmo.



in tole bo slej kot prej (odvisno od denarja in trme) dobilo izpit in vozilo po nasih cestah...noro dobr...pol se pa cudimo ;((

kriko07 ::

Aja pa jst velikrat stisnim sklopko ko zavijam v mestu pri avtošoli pa je reku da ni treba ker gre potem avto še hitreje :)

Xserces ::

Ko stisneš sklopko je avto veliko bolj stabilen. Vsaj tako so nas učili na varni vožnji. XD
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

Roadkill ::

Xserces je izjavil:

Ko stisneš sklopko je avto veliko bolj stabilen. Vsaj tako so nas učili na varni vožnji. XD


O groza.

Ker so inštruktorji na tečaju varne vožnje ponavadi trezni ti tega zagotovo ni nihče rekel.
Ü

Xserces ::

Ja pa ravno to so rekl. Ko avto izgubi stabilnost aka ti rit vrže vn se najprej pritisne sklopko. Tako se spremeni težišče avta... nobenega bremzanja motorja ali pospeševanja. Tako so tam povedali... zdaj pa če je tebi to všeč ali ne...

nism mislu na to da morš zdej v vsak ovink uletet iz prtisneno sklopko haha
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

Roadkill ::

Govorja je o mestni vožnji in ne o situaciji, ko izgubiš nadzor zaradi bočnega zdrsa.

Pa da ne boš preveč navdušen nad svojo varnostjo... povedali so ti, da pritisneš sklopko IN zavoro hkrati.
Ü

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Roadkill ()

GrimReaper ::

Načeloma se sklopko uporablja samo za speljevanje in prestavljanje. OK, pa pri počasni vožnji po parkiriščih, ulicah, kjer gre z dvignjeno sklopko prehitro.
Drugače jo pa sam med vožnjo ne uporabljam. Sploh pa ne med ovinkom, vse naredim pred ovinkom, prestavim v drugo, po potrebi še zabremzam. Čeprav pri avtu ni take panike če med ovinkom bremzaš kot je to pri motorju, ampak zakaj, če pa lahko prej.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Roadkill ::

Jaz pa med vožnjo delam vse sorte neumnosti. Tudi sklopko ob neumnih situacijah verjetno kdaj.
Tudi kak prometni prekršek naredim in plačam kakšno kazen zaradi tega.

Sam, da bi pa prekrške in debilizme med izpitno vožnjo delal in potem pozdil zakaj mi niso dal izpita.... To pa niti smešno ni.
Ü

fikus_ ::

Vidim, da imate debato o pritiskanju pedala sklopke.
Pri zmanjševanju hitrosti, ko ni potrebe po hitrem zaviranju, naj zavira motor (računalnik kaže trenutno porabo 0,0) in ni potrebe po pritiskanju na sklopko, ker sicer morate zavirati (obraba ploščic.
V primeru potrebe po hitrem/sunkovitem zaviranju je pa dobro pritisniti na sklopko, ker lahko pri visoki prestavi in nizki hitrosti ugasne motor in pri tem ne dela elektronika (ABS, sistem stabilnosti vozila, . . .), zavora nima takšnega učinka (servo zavora oz. ni ojačanja zavorne sile), ne dela servo volan, pa še kaj se bo našlo.
Tudi, če vas začne zanašati v ovinku, je v nekaterih primerih dobro samo stisniti sklopko, ne pa tudi zavora.
Dobro bi bilo, če bi tukaj kaj napisal kakšen inštruktor varne vožnje, ki bolje obvlada zadevo.

Lep dan

RejZoR ::

Za dajanje signalov ko ni drugih prisotnih je bolj kot ne grey area. Na izpitu boš sicer padu, v realnem svetu pa če si sred jebenga polja in zavijaš na stransko cesto pa ne vidiš nikogar 5 kilometrov naokoli je nekak vseeno če daš smernik al pa ne. Se pa boš bolj navadil podzavestno dajat signale, tko da tud ko bojo prisotni ostali tega ne boš pozabil. Se pravi raje vedno nakazuj s signalizacijo pa bo bolje za vse.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

MIHAc27 ::

Tudi ob 3h zjutraj, ko ni nikjer žive duše je potrebno uporabljat smernike.
Še posebaj voznik začetnik. Ker če se tega ne navadiš takoj, se ne boš nikoli.
Sam eni res varčujejo z to žarnico, kot da je ogromen strošek.

Glede hitrosti pa... meni so težili, ko sem peljal 40kmh po dolenki. Pa je bila takrat še omejitev 50kmh.
Priznam, da sem se bal da bi kazalec prestopil 50, zato sem vozil raje 10 manj.
Omejitev je sedaj 60kmh.. vozim pa vedno 70kmh :D

SaXsIm ::

@op - nihče te ne sili, da delaš pri Alfa R. Če te vrže izpitnik, to nima veze z avto šolo. On ni zaposlen v avtošoli. Tudi pri Posavcu kandidati padajo. Tudi pri Prahu. In pri Petrišiču. Še premalokrat, ker na koncu vsak debil naredi izpit. Potem pa imamo brezvezne prometne nesreče, kot je bila na mostu v Brestanici, in javnost kriči, "postavite rondo!" V katerem sicer nihče ne zna vozit in ne zna dajat žmiguca, ampak kaj potem. Gužve na mostu v Krškem so (tudi) zaradi neumnih ljudi. Ker nihče nikoli ne spusti nikogar, čeprav s tem ne bi izgubil nič, nasprotni pas pa bi se bistveno sprostil. Isto pri priključku Humekove na CKŽ. Čakaš lahko po 10 minut, pa se kolona ne premika nikamor, ampak vozniki so pač debili.

Vozniški izpit ni avtomatska pravica. Je privilegij, ki si ga imaš pravico pridobit. Ampak moraš nekaj pokazat. In odnos, jaz sem najbolj pameten sugerira, da boš tudi ti tak objesten voznik. Takšnih pa ne rabimo. Se boš pač še naprej vozil z avtobusom.
SaXsIm

MasterTade ::

GrimReaper je izjavil:

ne, ne in NE. V praksi nimaš kaj vozit 60 brez razloga.

Vem da nimaš kaj. Bom pa drugače obrnil besede, imaš pač veliko takih ki tako počasi vozijo. Glavna dva razloga sem že naštel.
Da se lahko voziš sem pa rekel zato, ker te ne bo noben ustavil, če voziš prepočasi. Za 50 na 90 sigurno ne, edino če bi naredil za sabo kolono.
Sploh če je klanec gor, malokdo ti gre 70-80 kolikor zmore tudi 1.2 motor v tretji prestavi, ampak gredo lepo 50-60.
Ne vem, men je to že mormalno, tut nimaš dost druge izbire kot da greš za njimi. Pričakovat da bodo vsi vedno vozili 80-90 pač ne gre.
Kje se vam kdo umika pa ne vem, sam tega še nisem doživel. Razen kakšen tovornjak ali traktor se te včasih usmili, pa še to je zelo redko.


Poznam primere ko je policija ustavljala zaradi prepočasne vožnje >:D

einstein :P ::

Peringre je izjavil:

A se to šteje kot za napake, da ne naredim izpita ?

Ker se nisem vozil po sredini pasu ampak sem se vozu 10 cm od notranjega roba črte, pa reče da je problem lega. 1 ker sem 5m pred pasom rahlo upošasnil ko sem zavijal levo (naj bi moral znotraj pasu). Pa vozil sem se nekje 70km/h pri tabli brez roba torej 50-90km/h pa sm mu reku da sm se 60km/h vozu pa je reku da se nimava ,kej ment lol (prvič bi mogu 100% nardit)
Drugič ko sm delu pa spet ker nisem dal utripalke na prazni cesti. Ko sem zaviju levo nisem šel po svojem pasu ampak po sredini, spet po prazni cesti. Idino to priznam ,ker sem šel pred enim k se je 15km/h pelu 70m stran. Mislim da tukaj vsi 4x delajo a je to samo pri Alfi-r v Krškem ?


Ne sekiraj se, njim se ne gre, da ti narediš temveč, da oni zaslužijo, enako so mene zajebali pri nečem, za kar sploh nisem bil kriv...
STAY OUT OF MY TERRITORY!

sensei ::

Še en mozoljar iz entitled generacije.

Ker se nisem vozil po sredini pasu ampak sem se vozu 10 cm od notranjega roba črte

Seveda je problem lega.

Pa vozil sem se nekje 70km/h

Vozit moraš toliko kot je omejitev, ker na izpitni vožnji dokazuješ, da si sposoben ravnati z vozilom v skladu z omejitvami brez, da bi oviral promet. Ker tega ne znaš, te je opozoril na napako.

Drugič ko sm delu pa spet ker nisem dal utripalke na prazni cesti.

Utripalke nimajo veze s tem koliko je udeležencev na cesti.

Ko sem zaviju levo nisem šel po svojem pasu ampak po sredini, spet po prazni cesti.

Voziti moraš vedno samo in izključno po svojem pasu, tudi če je cesta čisto prazna.

Idino to priznam

V svojem postu si priznal vse, kar si napisal, in vse kar piše je napaka. Pravilno je, da nisi opravil uspešno izpita. Dokler si prepričan, da imaš prav, je bolje da padeš.

mihec87 ::

RejZoR je izjavil:

Za dajanje signalov ko ni drugih prisotnih je bolj kot ne grey area. Na izpitu boš sicer padu, v realnem svetu pa če si sred jebenga polja in zavijaš na stransko cesto pa ne vidiš nikogar 5 kilometrov naokoli je nekak vseeno če daš smernik al pa ne. Se pa boš bolj navadil podzavestno dajat signale, tko da tud ko bojo prisotni ostali tega ne boš pozabil. Se pravi raje vedno nakazuj s signalizacijo pa bo bolje za vse.


Gre se zato da drugi vidijo tvojo namero, čeprav naokoli ne vidiš žive duše še ni rečeno da je ni/nebo lahko ga spregledaš, prileti izza ovinka/grmovja, pelje brez luči itd..

einstein :P je izjavil:

Peringre je izjavil:

A se to šteje kot za napake, da ne naredim izpita ?

Ker se nisem vozil po sredini pasu ampak sem se vozu 10 cm od notranjega roba črte, pa reče da je problem lega. 1 ker sem 5m pred pasom rahlo upošasnil ko sem zavijal levo (naj bi moral znotraj pasu). Pa vozil sem se nekje 70km/h pri tabli brez roba torej 50-90km/h pa sm mu reku da sm se 60km/h vozu pa je reku da se nimava ,kej ment lol (prvič bi mogu 100% nardit)
Drugič ko sm delu pa spet ker nisem dal utripalke na prazni cesti. Ko sem zaviju levo nisem šel po svojem pasu ampak po sredini, spet po prazni cesti. Idino to priznam ,ker sem šel pred enim k se je 15km/h pelu 70m stran. Mislim da tukaj vsi 4x delajo a je to samo pri Alfi-r v Krškem ?


Ne sekiraj se, njim se ne gre, da ti narediš temveč, da oni zaslužijo, enako so mene zajebali pri nečem, za kar sploh nisem bil kriv...


Zanimivo pri skoraj vseh ki delajo je vedno kriva avtošola/inštruktor/komisija karkoli že pač, samo tisti ne ki je opravljal. Teško si je priznat..

Potem pa se slišijo bedarije me je prase poslal v enosmerne, v gužvi sma šla tja, v najbol zajeban križišče itd.. Ja kaj v realnem življenju pa tu ne boste vozli al kaj hudiča...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

einstein :P ::

@mihec87

Če ne poznaš situacije, bodi raje tiho. Jaz nimam nič proti, če me pošlje v najbolj zajebana križišča, itd, saj to je treba znat, da se znajdeš na cesti. Pri meni je bil problem, ker se ni videlo znaka za izvoz na AC, ker je nekdo butasto postavil en znak pred njim in sem tako prehitro zavil dol. Tako, da jaz nisem kriv, če ne znajo urejat prometne signalizacije. Pa tudi avtošola ni bila ampak to bi mi lahko odpustili, ker je bilo jasno, da me je smotana signalizacija zaj*****...
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

sensei ::

Pri meni je bil problem, ker se ni videlo znaka za izvoz na AC

Hahahaaha. Pr men se pa rdeče luči ni vidl, k je sneg tok padu!!! Bodi prepričan, da so vsi ostali normalno videli to tvojo nevidno tablo.

einstein :P ::

Semaforja nisem nikoli spregledal. Svetlobne signalizacije nikoli. Tisti, ki se tam vozijo, pa že itak vedo, kakšna je situacija. Pač nisem gledal črt za izvoz, oz. sem mislil, da so tiste na pospeševalnem pasu za ven, ker me je "nevidni" znak zmedel. Tam na pospeševalnem pasu pa tudi ne morejo narediti na zunanjem delu polne črte, da bi se vsaj razlikovalo med zaviralnim in pospeševalnim pasom...

PS: tistemu, ki se userje v prvo, se mu je lahko režat in pač nikoli ne bo razumel tistega, ki mu ni uspelo v prve. In na žalost se marsikakšen rad posmehuje takim, ki jim ni uspelo, njemu pa se je usralo...

Ponavadi je tako, da tisti bolj inteligentni z logičnim razmišljanjem zajebejo na glavni, tisti ta "butasti" pa na CPP-ju, ostalim, ki pa jim oboje uspe v prvo, so pa itak manjšina, ker se jim pač userje.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

sensei ::

Pač nisem gledal črt za izvoz, oz. sem mislil, da so tiste na pospeševalnem pasu za ven, ker me je "nevidni" znak zmedel.

In to je fora avtošole. Da te usposobijo za vožnjo do te mere, da se ne zmedeš, če je nek znak malo drugače postavljen kot v tvojem pravljičnem svetu. OPja bi bilo treba med avtošolo recimo še prevzgajat, ker so ga starši vzgojili tako, da mu stvari pripadajo, zdaj pa mu ni jasno zakaj je narobe, če vozi po nasprotnem pasu ko je cesta prazna ali zakaj se uporablja utripalke tudi na prazni cesti. Če bi mu bile te osnove jasne, potem na izpitni vožnji defnitivno ne voziš tako kot je napisal :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sensei ()

mihec87 ::

Točno to vsi delajo napake samo nekateri si jih priznajo pri večini je pa vse drugo krivo kot sem zapisal malo višje(ni letelo sicer na nikogar konkretno). In pri delanju izpita nonstop ogromno folka jamra kako so ga zajebali/zavlačujejo itd.. ko pa pove kje so ga zajebal je v bistvu sam naredil kiks in se raje prepira namesto da bi pomislil in si nalil čistega vina...Če mene gdo vpraša je teh predpisanih cca 40ur premalo..

Isto je ko vzamejo izpit je una psihologinja pr... ker ga je jebala itd.., da ne govorimo o pacientih ko mu je bil izpit že večkrat vzet, tam so šele izgovori..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

einstein :P ::

Saj pravim, tisti ki pa niso imeli težav z izpitom pa raje komentirajo neuspeh drugih, kot da bi se zadržali (ni letelo sicer na nikogar konkretno).
STAY OUT OF MY TERRITORY!

mihec87 ::

Uspeh/neuspeh, če narediš napako si jo naredil simple as that ne morejo bit vedno drugi krivi zanjo..In pri izpitu ne pomnim če sem že slišal koga da bi rekel zajebal sem, zmer je neki druga krivo al pa ga jebejo da služijo(se dogaja ne rečem) ampak po nadaljevanju pogovora večino ni to..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

BorutK-73 ::

einstein, upam se ne razburiš tako hitro v avtu kot se tukaj.
OP, poslušaj nasvete veteranov in ne novih "soferjev".

ps
za evidenco:
Naredil v prvo z eno napako 22 let nazaj, je pa zdaj bolj zajebano.:)

Zgodovina sprememb…

einstein :P ::

@borut

Se ne, ker se mi ni treba za kaj...
STAY OUT OF MY TERRITORY!

šernk ::

Jaz sem tudi padel prvič CPP teste...vzel sem jih preveč na lahko in jih šel pisat brez si karkoli pogledat (pol so me pa tehnična vprašanja zajebala, ker pač imam malce drugačen pogled na delovanje avta kot oni in se mi par stvari sploh ne more dogodit v avtu, kaj šele da bi vedel njihov postopek, če se zgodi, tako da naslednjič sem pogledal po njihovo pravilne odgovore na ta vprašanja in naredil brez težav)

pa tudi na glavni vožnji me je peljal ob najslabši uri mimo najbolj nagužvanega križišča, dobil še med vožnjo 2 drugi nenavadni stvari, kateri se mi prej še nista zgodili. Eni bi se najbrž za traktorjem vozili 20km/h 3km stran in nato pizdili nad njim, da ste zaradi njega padli izpit. Ne, takšne stvari je potrebno varno (!) prehitet.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16338462 (31044) dj_uro
»

Peljem po avtocesti, zunaj piha nenormalno, dobim kazen ker ne peljem ravno v črti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11529919 (24710) Engineer_
»

Prometna nesreča (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52197604 (88372) St235

Več podobnih tem