» »

No Man's Sky

No Man's Sky

1
2
3 4 5

Zmajc ::

Hja vse kar je proceduralno zgenerirano slej ko prej postane dolgočasno če nima dobrega gameplaya.

Kaj jim pomaga 9 miljard sončnih sistemov če je vse po istem kopitu.

We'll see...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

SimplyMiha ::

Rahlo NSFW strip.

Pesimist ::

meni to zgleda the msot boring game ever. Sem prav videl da imas vec ali majn eno malo postajo z enim NPCjem per planet povprecno. Bom se pocakal na tiste stremere ko jih poznam in so fstrajni da do dobra preverijo to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Berserker ::

Zmajc je izjavil:

Hja vse kar je proceduralno zgenerirano slej ko prej postane dolgočasno če nima dobrega gameplaya.

Kaj jim pomaga 9 miljard sončnih sistemov če je vse po istem kopitu.

We'll see...


Ne pomaga niti dobro vzdušje in gameplay, igra Elite Dangerous je takšen primer, kjer je pomanjkanje vsebine ubilo špil.

No Man Sky bo doletela podobna usoda, folk se bo zabaval nekaj tednov, potem pa bo špil umrl.

L1nK ::

men je cool, će se nekaj tednov zabavam z dobrim špilom, baje je 30ur solidne vsebine, kar je povsem dovolj, pa če bo še kolikor toliko globoka izkušnja, da bodo res presenečenja vmes in kakšna odkritja v zvezi z inteligentnim življenjem po vesolju, potem je to vsekakor vredno 50EUR. upam tudi, da ne bo kakšnih velikih fizikalnih bedarij noter, kar bi res kvarilo vzdušje verodostojnosti
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: L1nK ()

Pesimist ::

L1nK je izjavil:

men je cool, će se nekaj tednov zabavam z dobrim špilom, baje je 30ur solidne vsebine, kar je povsem dovolj, pa če bo še kolikor toliko globoka izkušnja, da bodo res presenečenja vmes in kakšna odkritja v zvezi z inteligentnim življenjem po vesolju, potem je to vsekakor vredno 50EUR. upam tudi, da ne bo kakšnih velikih fizikalnih bedarij noter, kar bi res kvarilo vzdušje verodostojnosti


se vecjih kot to da imas neko čudežno pištolco za vse, še rit brisat? Težka bo to tak da se ne rabiš sekirat.

Sssaga ::

Strip je 'spot on!'

vostok_1 ::

A niste še poštekali...grinding igre so totalen dolgočasen BS. Tam pri 14-16 se mi je še dalo, sedaj špilam igro zgolj če ima kul zgodbo, kul misije in podobno.
Jebe se meni za miljarde svetov. Quantity after quality.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zmajc ::

Avtorji so rekli da igra ni za vsakoga niti ni temu namenjena. Tako da bodo mnenja in reviewi verjetno zelo variirali.

Primarno je za tiste ki bi se radi počutili kot v sci-fi knjigi o raziskovanju vesolja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Tr0n ::

Nagi Bator ::

Sem bezno spremljal nastajanje te igre skozi cas.
Koncni izdelek izgleda kot space game, ki pa nima veze s vesoljem, namenjen za folk, ki nima pojma o vesolju. Kot recimo ta dva v videu.
Minecraft in space. Not impressed. Ampak vsakemu svoje.

guybrush ::

Ocitno tudi multiplayer ne obstaja na redditu sem zasledil, da sta se 2 probala dobit. Prisla sta na isto lokacijo in se nista vidla. Zgleda je bila samo marketinska poteza.

https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGa...

Truga ::

Seveda multiplayer ne obstaja. Ce bi obstajal bi rabil PS+.

Also, lej to:




Nagi Bator je izjavil:

Minecraft in space. Not impressed. Ampak vsakemu svoje.

Hah, ko bi bil vsaj.

Zmajc ::

Multiplayer obstaja v smislu da je shared vesolje kjer lahko vsak pusti svoje stopinje s tem da poimenuje planete, etc. Tudi večji apokaliptično dogodki naj bi se poznali v vesolju vseh.

Ciklamen ::

PS verzija zgleda obupno. Me prav zanima kak bo PC verzija izgledala. :))
- End of the Post ->

Dami ::

Isto? Risankasti grafiki tudi 4k resolucija npr. ne bo pomagala. Za take stvari bo treba na Star Citizen počakat.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dami ()

Zmajc ::

Eni ste čitno pričakovali foto in fizično realistično space simulacijo. To ni to.

Če čakate to igrajte raje kaj drugega.

Truga ::

Dami je izjavil:

Isto? Risankasti grafiki tudi 4k resolucija npr. ne bo pomagala. Za take stvari bo treba na Star Citizen počakat.

To bos pa dolgo cakal

guybrush ::

Odgovor zakaj ni multiplayer:

ahac ::

Če so tik pred izidom odstranil multiplayer, to nima veze s tem ali je realistična simulacija ali ne. Bilo je jasno, da to ne bo. Ampak ni pa čisto jasno, če ima / bo imel multiplayer.

Star Citizen je sicer še bolj overhyped kot tole... ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Truga ::

Kaksni pajaci. "First day!" clovek bi si mislil da ce se grejo proceduralno generiranje da majo matematika/statistika na teamu ki jim lahko pove da pri njihovih parametrih rabis samo okoli 300 igralcev da se bosta 2 srecala z 99% gotovostjo, ce vsi igrajo vsaj 2 uri total.

Edini pameten razlog za "se ne bos nikoli srecal" je "ker se ne mores, ker igra nima multiplayerja"

Amaterji. Skoraj taki amaterji kot CIG :D

Zmajc ::

Vsak igralec začne na random planetu, kje si zračunal da jih rabiš samo 300 da se dva srečata?

L1nK ::

ne vem o kakšnih parametrih govoriš
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Truga ::

Vsi startajo isto dalec od "sredine", valid start lokacije so samo na povrsju te krogle.

Zmajc ::

"Hello Games has estimated that with their 64-bit seed number, their virtual universe includes over 18 quintillion planets."


Tudi če 80% planetov odšteješ ker niso "zunaj" je ostalih planetov še vedno dovolj da so taka srečanja skoraj neverjetna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Truga ::

Matematika je skrajno simpl:
With n players playing, and m=10 ^ 18 total planets in the universe, and each player visiting an average of q planets, the odds of NO two players randomly visiting the same planet are approximately:

10 ^ 18 10^18 - (q) 10^18 - (q)(n)
_______ x ___________ x ... x ----------------------
10 ^ 18 10^18 10 ^ 18

which makes the odds of two players visiting the same planet approximately

[(n)(q)] ^ 2
______
2m

If 1,000,000 players, visiting 30 planets each, in a universe of 10 ^ 18 planets, the odds are approximately:

(30,000,000) ^ 2
___________ = 4.5 x 10 ^ -4 = approximately one in 2,200 chance that two players will ever randomly land on the same planet.
2 x 10^ 18

BUT that's assuming that visitation is utterly random. It's not random, because if people can see another person's planet on their starmap, they're likely going to visit it. So instead of calculating whether they draw the exact same number in the 10 ^ 18 cosmic lottery, you calculate whether the volumes of their visible range on their trip from the rim to the center overlap with any other player. Say v is the max view distance you can see another player from, and u is the distance from rim to center of the universe.

You can approximate their visible range volume as a cylinder with radius v and height u. Volume for one player = pi x (v ^ 2) * u. Total volume of universe = 4/3 x pi x (u^2). So again, you can calculate the likelihood that two players' "view volumes" cross:

4/3 * pi * u^2 [4/3 * pi * (u^2)]-(n * pi * (v^2) * u)
_____________ x ... x _________________________________
4/3 * pi * u ^ 2 4/3 * pi * u ^ 2

approx = ( pi * (v ^ 2) ) * (n ^ 2) vn ^ 2 vn
____________________ = ________ = _____ ^ 2
(2)( 4 * pi * (u^2)) 8 (u ^ 2) (2.8u)

It seems like the distance from rim to the center u can be approximated by 100v, or 100 view distances. 100 jumps to the center from the rim? So:

[vn / 2.8 (100v) ] ^ 2 = (n/280) ^ 2

So if you can see another player's star from (1/100th * u) away, you will be more and more likely to cross another player's "view volume" until there are 280 players, at which point it's a virtual certainty.

This is some dank-ass math and doesn't take into account things like temporal factors or the breakdown of the "universe" into multiple galaxies people visit in sequential order, but it gives a general idea of what to expect imo. It's pretty much guaranteed that players' paths will cross, and the only question is, what will those players do about it.

Formule so mal off, se bos ze znajdu.

"Hello games" so ugotovil tapravo stevilko planetov. Niso pa nic racunal kaksna moznost je da opazis drugega playerja. Moznost je precej visoka.

Pesimist ::

pa sej gledam streame, vse te manvsgame, cohh,dansgaming its. Isti shit vidim. Planet z max 3 outposti in mogoče celo 1 NPC na njem. Extremno boring ce mene vprasas. Nonstop imam obcuek da ni bilo dosezeno nic ko zapusti planet z 0-1 prebivalci ce odstejes zivali. Kaksne so sanse da naletis na poln planet z vecjimi mesti? Verjetno se majnse kot srecati drugega igralca v singleplayer igri.

Matev ::

meni se je zdelo skrajno čudno ko je avtor govori lda se dva ne bosta nikoli mogla srečati

ja
naključne že ne

a če gresta na isti konec vesolja se pa lahko

in že prvi dan se je to zgodilo

avtor pa kot teliček navaja da se mu zdi to čudno - tele nepismeno

Pesimist ::

ja nevem kaj je tu tak nenavadnega. Ce gres na claiman planet vidis PSN uporabnika, ga kontaktiras preko PSN in reseno. Ampak sej se nista srecala kolko sem razumel ker ni delujocega multiplayera. Razen tisti uplaod names tak nic ne obstaja. Ce niti sinhronizirane day night nista mela baje. Eh sej vseeno. Meni je minlo ko sem vido fiziko ko je minal spodnji del kamna. Potem pa vse v luftu viselu.

Berserker ::

Pesimist je izjavil:

pa sej gledam streame, vse te manvsgame, cohh,dansgaming its. Isti shit vidim. Planet z max 3 outposti in mogoče celo 1 NPC na njem. Extremno boring ce mene vprasas. Nonstop imam obcuek da ni bilo dosezeno nic ko zapusti planet z 0-1 prebivalci ce odstejes zivali. Kaksne so sanse da naletis na poln planet z vecjimi mesti? Verjetno se majnse kot srecati drugega igralca v singleplayer igri.


Hype je ustvaril folk ne razvijalec, so lepo povedali da gre za indie špil, da dela malo ljudi na njem.


Ker se kontent ponavlja, sedaj razumem zakaj bo potreboval Star Citizen tolk časa zgolj za 100 unikatnih svetov (ostalo bo random kontent kot NMS in Elite Dangerous), enostavno vzame preveč časa da bi ustvaril špil s tolk raznolike vsebine da bi zabaval folk na dolgi rok in to bo praktično bolezen vseh razvijalcev, ki bodo ustvarjali kontent s pomočjo procedural generated algoritma.

Zmajc ::

Berserker je izjavil:

Hype je ustvaril folk ne razvijalec, so lepo povedali da gre za indie špil, da dela malo ljudi na njem.


V tem je največji problem. Ustvarjalci sami so bili presenečeni hypom, ki je nastal.

Ljudje so polek imena videli Sony in takoj domnevali da gre za multi miljonsko big budget AAA igro.

Truga ::

opeter ::

Berserker je izjavil:

Ker se kontent ponavlja, sedaj razumem zakaj bo potreboval Star Citizen tolk časa zgolj za 100 unikatnih svetov (ostalo bo random kontent kot NMS in Elite Dangerous), enostavno vzame preveč časa da bi ustvaril špil s tolk raznolike vsebine da bi zabaval folk na dolgi rok in to bo praktično bolezen vseh razvijalcev, ki bodo ustvarjali kontent s pomočjo procedural generated algoritma.


Koliko gigabajtov prostora boš rabil za takšno igro?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Truga ::

Vec kot 100 ob relisu! AMpak bo vsake 2 tedna se content patch...

opeter ::

Truga je izjavil:

Vec kot 100 ob relisu! AMpak bo vsake 2 tedna se content patch...


Torej na koncu z raznimi dodatki in popravki bo igra velika ene 150-200 GB?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Sssaga ::

In kako hitro naj bi se dalo priti do središča vesolja? 5 let 'vornh' 'gikanja'? 8-O

Truga ::

opeter je izjavil:

Torej na koncu z raznimi dodatki in popravki bo igra velika ene 150-200 GB?

Igra ne bo niti relisala, kaj sele dobila dodatkov. Zadeva nastaja ze skoraj 5 let, pa je od 100 sistemov 1 planet, 1 luna in 3 postaje.

Pejdi pogledat raje Star Citizen thread ko da kle sprasujes, ti bo vse jasno.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Dami ()

Berserker ::

Truga je izjavil:

opeter je izjavil:

Torej na koncu z raznimi dodatki in popravki bo igra velika ene 150-200 GB?

Igra ne bo niti relisala, kaj sele dobila dodatkov. Zadeva nastaja ze skoraj 5 let, pa je od 100 sistemov 1 planet, 1 luna in 3 postaje.

Pejdi pogledat raje Star Citizen thread ko da kle sprasujes, ti bo vse jasno.


Ne gre za preprosto koridorno streljačino, katero naštancajo v 2 letih, ampak za projekt kjer se mesece zajebavajo z malenkosti kot je artificial gravity v vozilih, na različnih vesoljskih objektih, potem pa imaš še 100 planetov z ročno ustvarjenim kontentom, enostavno nemogoče je to izdelat v treh letih.

Sssaga je izjavil:

In kako hitro naj bi se dalo priti do središča vesolja? 5 let 'vornh' 'gikanja'? 8-O


Jaz stavim da bo nekdo dosegel center že v roku enga tedna ali meseca ali celo prej.

Verjemi da zna folk včasih kr ornk presenetit.

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Sej center je ze kup folka doseglo. Ko prides do centra galaxije, te vrze v naslednjo in zacnes od zacetka.

ahac ::

Trenutne ocene (jih pa še ni veliko, sploh ne za PC verzijo):
http://www.opencritic.com/game/2393/no-...

Opencritic average:
72



EDIT: padlo pod 70
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Truga ::

Jaz bom kupil na steamu ko bo $20 za novlet. Pa bojo upam se dodali kej v game, to kar je zdej Subnautika klon v vesolju, za 3x tok dnarja in manj recmi za pocet.

Pesimist ::

To se ja navelicas. Streameri bi se tudi ce jim nebi prinasalo gledalcev in $$$.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

ahac ::

TB pravi:
https://twitter.com/Totalbiscuit/status...
NMS on PC appears to run like absolute crap at the moment. Massive hitching and fps drops. #stoppreorderingvideogames

https://twitter.com/Totalbiscuit/status...
This is Arkham Knight levels of bad.


Steam user reviews trenutno:
Mostly Negative (814 reviews)
37% positive


edit:
Je že:
1,128 reviews, 32% positive 8-O
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Epialt ::

Lih gledam TBja in dec nerdrage-a za popizdit glede stutterja, fps droppov, kontrol...

vostok_1 ::

Jz sem to vedel od dneva 1 naprej. Ta igra je zgolj tehnološki demo in je pointless.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Truga ::

VR tech demo brez VR supporta. Bi rekel komedija leta, sam tisto je SC.

Zmajc ::

Katastrofalni performans. Tale PC verzija je očitno hudo rushed.

Tr0n ::

Meni laufa super smooth vse na max na 6700k in 1070. :)

Pesimist ::

Tr0n je izjavil:

Meni laufa super smooth vse na max na 6700k in 1070. :)


In ker si vceraj jedel kosilo tudi lačnih otrok ni na svetu.... Go play NMS in se ne vmešavaj v debato! Citiram samo TBja :))

Meni osebno je gejm nagnusen in ves hype okol tega. Fizike ni oz vedno isto, minerali na površju, 0 do 1 npc per planet. Eh katastrofa za 60€ pač.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

scipascapa ::

No Man's Sky isn't going over well on Steam

Crashes and a poor framerate botch this space odyssey's launch.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Igre
1813250370 (2583) oo7
»

Starfield (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Igre
1864172187 (4572) oo7
»

For Honor (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
14619985 (7234) ahac
»

E3 2015 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5913261 (5953) scipascapa
»

Se obeta kakšna revolucionarna igra?

Oddelek: Igre
386354 (4508) nokkj

Več podobnih tem