» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 32

#000 ::

jaz... 6 jedrnega phenoma imam in 16 gb rama, kar bi še šlo .. samo grafična ati radeon 6850 ni pa niti za silo :)

ko pride sqadron 42 ven nameravam menjat vse

Dami ::

#000 je izjavil:

Mislil sem na onega ki je multicrew, ima dve "turreti" zadaj levo in desno, eno v sredini spredaj in v centru ladje ima velikanske torpedote. V pilotski kabini pa je plac samo za enega... verjetno da vanguarda :)

Ne, to si opisal retaliatorja.

Se splača sprobat. Samo klient je velik in ne moreš mimogrede namestit če še nimaš. In vsak patch je skoraj cela igra na novo...

30gb je veliko? Pol te bo tak kap kolk bo šele final verzija. Patchi so res problem, sam to bojo rešli slej ko prej.

Sam imam 315p pa razmišljam če ostanem na njem ali bi si vzel še avengerja ... ali pa mogoče prodaj 315p in kupil raje freelancerja.

Se nikamor ne mudi. Met 315p in avengerja je malo brezveze. V tem primeru je pol freelancer boljša izbira.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

#000 ::

- Torej je bil retaliator :)
- 30gb ni veliko, vendar ni za pobrat mimogrede če imaš počasnejšo linijo. Končni klient bo baje 100gb pravijo.

Imet 315p in avengerja ni ravno brezveze. Malo več možnosti ti odpre kaj početi saj samo z 315p si omejen. Pa če kaj odkriješ z 315p in ne moreš odpeljat ker imaš cargo hold premali se lahko z avengerjem vrneš po preostanek :) ..seveda mislim na ono vargo verzijo katere še ni narazpolago. Drugače pa ja .. freelancer je boljša izbira. Kaj bom vzel je odvisno od tega ali bom prodal eve account ali ne :)

Truga ::



Kr dobr ratuje tale game.

#000 ::

:) hja v PU alphi se dogajajo take zadeve... Ladje so nedosegljive dokler je lastnik ne prvič odpre.. zatem jo komot ukradeš. Recimo za dobit freelancerja samo počakaš da se začnejo odpirat zadnja vrata in z malo sreče skočiš v ladjo pred lastnikom ter tečeš do kabine :) ... za constelation in ostale katere imajo "turrete" na vrhu .. enostavno pristaneš na turreti in daš "use" .. pa se znajdeš v ladji. Tudi skozi zaprta vrata se da it če si vztrajen...

alpha pač :) ..

Dami ::

Don't feed the troll.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::



lol

#000 ::

Po 14 februarj-u se bosta Squadron42 in Star Citizen ločila, tako da, kdor še ni nabavil je zdaj zadnji čas, da po eni ceni dobi obe igri. Potem bo treba kupiti ločeno in seveda bo cena višja.

Truga ::

Jaz predlagam da kdorkoli hoce prit skozi ceneje naj pocaka na -75% steam sale, ko bo ze jasno ce je igra dobra.

CIG ima dovolj denarja za narest game (vec kot $100M!), ni vec nobene potrebe po dajanju se vec denarja.

Pesimist ::

#000 je izjavil:

Po 14 februarj-u se bosta Squadron42 in Star Citizen ločila, tako da, kdor še ni nabavil je zdaj zadnji čas, da po eni ceni dobi obe igri. Potem bo treba kupiti ločeno in seveda bo cena višja.


kak ločla? jaz sem kupil v prepricanjo da bo povezano! dajajo refunde že?

Truga ::

Ce si ze kupil imas oboje. Ce se nisi bos dobil samo en game.

Ne dajejo vec refundov ze neki cajta.

m0f0x ::

Še en nateg :)

Pesimist ::

Truga je izjavil:

Ce si ze kupil imas oboje. Ce se nisi bos dobil samo en game.

Ne dajejo vec refundov ze neki cajta.


Nevem ce si me razumel. Jaz sem kupil v prepricanjo da bo multi+single povezano kot je danes to navada vecina iger. Zdaj mi pa potem ko so pobrali 100Miljonov+ recejo ej sory dve loceni igri bota. NE to ne sprejmem! Htel sem nekaj v smislu StarWars old republik. PVP arene, plus singlepalyer story ki je istocasno tudi multipalyer. Nevem no pa po tolk dnara nej kurac izpilijo animacije. Zgleda kot da poganjajo 10 let stari gejm! Kot da ma ludek metlo v riti celi cajt!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Ghenghiz ::

Men tud ni jasno, kako majo lohk tolk problemov z ze narejenim enginom in to kljub temu, da so kupili oddelek, ki je engine napisal...
Mene je bolelo ze premikanje private serverjev za nedolocen cas, ker sem prav tako upal na lusten co-op playthrough ne-MMO dela igre.
Sem po naravi naiven optimist, sam tukaj sem pa nazalost zadnje leto zelo zgubil zaupanje.

Truga ::

No, drop-in co-op so ze kr dolgo nazaj odjebal. Ga ne bo.

Co-op bo par misij, ki ne bojo povezane s single player delom.

#000 ::

Pesimist je izjavil:


Nevem ce si me razumel. Jaz sem kupil v prepricanjo da bo multi+single povezano kot je danes to navada vecina iger.


Saj bo povezano. Multiplayer del bo neke vrste služenje vojaškega roka. Ko opraviš kampanjo greš igrat multiplayer in vse kar si dosegel v SP preneseš v MP.

Vsi ki končajo SP se le to pozna v MP:
- Obdržiš vse morebitne statuse in dekoracije s katerimi se lahko hvališ v MP
- Vojska te plača za tvoje delo, tako da MP začneš z večjo vsoto denarja.
- Dobiš status "star citizen" če ne si samo "civilian".
- mogoče še kaj...

Kakšna je razlika med "star citizen" in "civilan" nevem točno .. nekaj se govori da če si navaden civilist ne moreš kupit npr. boljše opreme ali ti ne prodajo določenega orožja ipd. bonitet nimaš. Za pridobitev naziva "star citizen" bodo tudi drugi načini znotraj MP, tako da kdor ne bo imel SP ne bo nič na slabšem, samo headstarta ne bo imel.

Vse kar so naredili sedaj je to, da osnovni paket ne vsebuje več single player kampanje. Igra se bliža izidu in normalno je da cena raste. Tisti ki prej prispeva k projektu več ima od tega kar je logično.

Kronološko je nekako tako:
Prvi "backerji": SP + MP + Life time insurance na ladje
Naslednji "backerji": SP + MP + ladje
Trenutni "backerji": MP + ladje
In ko enkrat igra izide bo na razpolago samo Igra SP ali MP ali oboje brez ladij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

Dami ::

Prvi backerji so dobili še prvi mission disk (expansion) za SP kot nagrado. Pa recimo, čisto na začetku si lahko dobil package za 30$ (nekje okrog 22€ po tedanjem tečaju), ki sicer ni vključeval alfa/bete (tisti je bil 5$ več), ampak so to lani tak odklenl vsem. Sedaj basic package košta 66€ za SP&MP. Tist k hoče čakat na -75% na steamu, be my guest :))
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

#000 ::

Doplačilo za Squadron42 bo 15€ če se ne motim. Nevem pa če je tudi opcija samo Squadron42 in po kakšni ceni.

Dami je izjavil:

Tist k hoče čakat na -75% na steamu, be my guest :))

:D se bodo načakali

PARTyZAN ::

Je dovolj ostalih nepreigranih iger v libraryju večine Steam userjev, da bomo ostali zaposleni :). Če se izkaže da bo ob izidu igra v redu, super, mogoče celo plačam launch ceno. Dajat keš v naprej potem pa molit, da bo kaj iz tega se mi zdi pa neumno.
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

#000 ::

Nekateri pač radi podpremo projekte čeprav obstaja riziko da ne bo na koncu nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

Truga ::

#000 je izjavil:

Truga je izjavil:

Squadron 42 je izsel ze novembra 2014. Pa pol spet januarja 2015 pa konec 2015 pa januarja 2016, pa zdej "enkrat 2016". :D


Kaj ima vezo kdaj izide, ker itak SC ni zate.


Da ne bomo smetili druge teme. Kaj hoces s tem povedat? Kako SC ni zame? Zakaj sem ga pol backal? Ker ga nocem?

#000 ::

Truga je izjavil:

Squadron 42 je izsel ze novembra 2014. Pa pol spet januarja 2015 pa konec 2015 pa januarja 2016, pa zdej "enkrat 2016". :D

SC pač ni za neučakane. Bo prišel ko bo prišel. Če sem te užalil se opravičujem.

Truga ::

No, ampak jaz nisem neucakan. Jaz sem ze od vsega zacetka predvideval da bo igra koncno izsla sele 2016, ker sem seznanjen z developmentom Freelancerja.

Ampak, s hitrostjo pri kateri se trenutno reci premikajo igra ne bo v igralnem stanju pred letom 3000. Skoda, ker to kar je, je res zabavno (ce pohekas igro da laufa offline, da ne crasha vsake par minut). Samo to kar mamo zdaj (2.0) bi oni morali ven dat konec 2014, ne pa zdaj.

Namesto tega je croberts zapravil ene 20-30 miljonov za snemanje filma.

#000 ::

No, jaz tudi upam da bo čimprej... zakaj CR zapravlja denar je njegova stvar če le bo izdal igro v normalnem času. Meni se tudi zdi da bi bil denar lahko pametneje porabljen vendar jebat ga... Naj vsaj Squadron42 pride vend da bo vsaj nekaj končano :)

Truga ::

Ghenghiz ::

Truga je izjavil:

Namesto tega je croberts zapravil ene 20-30 miljonov za snemanje filma.

What did I miss?8-O

Dami ::

Ghenghiz je izjavil:

Truga je izjavil:

Namesto tega je croberts zapravil ene 20-30 miljonov za snemanje filma.

What did I miss?8-O

Nič. Trugi ni všeč, da so dnar zmetal za znane igralce za squadron42. Ignore the trolls pls.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

#000 ::

Temu forumu res manjka "ignore" opcija s katero bi lahko skril vse poste določenih uporabnikov.

Truga ::

Zelo mi je vsec kako sem troll ker opozorim na to da croberts snema 10 ur filma z budgetom ki mu ga je folk dal za narest igro.

Ker so ga vrgli iz hollywooda bo zdaj snemal filme v igrah! Perfect plan!

Ghenghiz ::

Meni je pa boljs ce slisim pluse in minuse. Tukaj sem sicer backer ze od zacetka in nimam vec kaj motovilit z odlocanjem "a bi al nebi", ampak nam pa zdj kr odpisu nekoga kot trola, ce vecinoma samo navaja dejstva (vsaj tist kar sm preveru sam, al pa ze prej vedu). Ok, ce je tist o filmu letel na Gary oldmana and such, pol me je res potrolu - sam ce cifre drzijo [citation needed], se mu pa na tem mestu popolnoma pridruzujem.

Da ne bo se kle ratal kt na uradnih forumih, ko sem odpru thread o tem, da so prestavil private serverje za nedolocen cas, pa sem nazaj dobil samo posmeh, da 'ne mors met serverjev preden mas igralno igro, ker bi blo to postavljanje voza pred konja'. Ena bolj pomembnih stvari, ki sem se jih naucil v svoji SF developer karieri je to, da se se key featurjev ne stuka na produkt na koncu...

Truga je izjavil:

10 ur filma

Aha, jah ok - pol se vsaj nau dal obrnt SP dela v 10 urah, kot je ratala navada pr AAA in BBB igrah :P
Upam, pa da ne bodo pol igre samo cut scenes...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghenghiz ()

#000 ::

Nekaj se govori da 70 misij, kar bo za cca 20 gameplay-a. In da baje po izidu pride kasneje pride še nadaljevanje. Bomo vidli ko bo. Vsekakor je Squadron42 zelo dobrodošel dodatek. Upam da bom podoživel občutke it wing commanderja.

#000 ::

Drugače kar se izida igre tiče je tako ... zadeva se že vleče in če redno spremljaš vse skupaj se še podaljša.

Jaz sem dal pledge leta 2014 in do pred kratkim nisem kaj dost spremljal kaj se dogaja in je čas hitro minil. Zdaj redno spremljam razvoj in testiram alpho ter samo čakam kdaj bo nasledni patch, da bo prinesel kaj novega.

Mislim, da bom vse skupaj dal na stran do jeseni :) in upam nato Squadron42 ne bo več tako oddaljen.

Ghenghiz ::

70 misij se slisi, kot da bi moral vsaj SP del bit vreden svojega denarja. +10h cutscenes... ce se to ne bo dal preskocit, potem bo replay value 0,0.

Truga ::

Racunaj da so umest se "branching missions". Od zacetka do konca mozno da bo samo 10 misij. Ne vemo :D

#000 ::

Jaz samo upam da bo Chris R. upravičil svoj sloves.

Dami ::

Js ne vem od kje vam ideja da bo v špilu za 10h cutscenov? Un oldman video je cutscene ja. Če greš pa gledat morrow tour (idris video) je pa že tu kar nekaj igranega, pa razn landinga nič ni cutscene. Ogromno bo namreč navadnega voice actinga in posnetih animacij modelov, ki se bojo odzival na to kak ti z njimi sodeluješ med igranjem. Ne bo vse COD style cutscene.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::

Od kje mi ideja? Ker je CIG/croberts rekel da bo 10h cutscen na citizen conu?

Zdej sicer pravjo "20 hours of gameplay" za SQ42 ep1, pa ne vem a je to zdej 10 ur cutscen vstetih not :D

Pesimist ::

meni to vse skup dleuje kot da so masno pokasirali zaj pa nekaj skup pacajo kaj bi lahko vsak drugi developer naredo isto ali bolse za dosti majn.
Sicer to lahko za prakticno vsako igro reces ce imas ze eno osnovno in samo skine spremenis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

#000 ::

Pesimist je izjavil:

meni to vse skup dleuje kot da so masno pokasirali zaj pa nekaj skup pacajo kaj bi lahko vsak drugi developer naredo isto ali bolse za dosti majn.
Sicer to lahko za prakticno vsako igro reces ce imas ze eno osnovno in samo skine spremenis.


Očitno alphe in AC nisi igral. Res da ni stabilna in ima dosti bugov vendar je narejeno na visokem nivoju in ni nekaj kar bi lahko mimogrede spackal skupaj.

Truga ::

http://store.steampowered.com/app/36727...

Tole je zacelo kot half life mod.

Star Citizen je trenutno na nivoju cryengine moda ki rad crashava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

#000 ::

Tisti "Angels Fall First" tudi razvijajo že celo večnost in je še vedno early access.

Truga ::

Pardon, unreal mod je.

Also, delalo ga je par ljudi. Za star citizena so zmetali ze 100 miljonov, paca ga 300+ ljudi, pa je po 4ih letih se vedno manj igre kot nek unreal mod ki ga je spacalo par ljudi v prostem casu.

Sumljivo je tole meni.

#000 ::

Ti dve igri nista primerljivi. Cryotek engine ni bil narejen za tak tip igre, tako da je treba igro in engine prilagajat med sabo kar pa ni mimogrede in nivo kompleksnosti je na precej višjem nivoju. Pa če ji hočeš primerjat to ni prava tema za to in jaz vsekakor nisem primeren sogovornik :)

Truga ::

To je tema za star citizen. Tud unreal ni primeren engine za to, pa so vseen zmodali.

Zakaj CIG ne more zmodat cryengina da star citizen ne crasha vsake 10 minut?

#000 ::

Truga je izjavil:

Zakaj CIG ne more zmodat cryengina da star citizen ne crasha vsake 10 minut?


To govoriš za verzijo 2.1.2 ? Meni dela precej stabilno. Kdaj pa kdaj se ne morem prijaviti gor in sem pa tja crkne vendar na splošno dela solidno. Arena commander pri meni deluje brez težav, PU pa načeloma ko ni prezasedonosti tudi ni težav.

Truga ::

Kolega ki dela pri CIG mi je danes napisal tole:
THERE IS NO STAR CITIZEN !!!!
All effort and work is now simply sQ42 that's it . Any bullshit they put out is just to display a token gesture .....


Razlagajte si to kakor hocete.

Snegec ::

Meni ne dela nobena stvar :P

Črn ekran po lansiranju. Ubistvu vse kar mi je delovalo, je bil Hangar, pa še ta je mel probleme z zidovi. Še garaža je bila praktično skos prazna. Razen tiste osnovne ladje in plastičnega modela Interplanetary Drake Cutlassa.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Ghenghiz ::

Joj, jst bom raj kr nehu SC threade brat.:8)

#000 ::

Ja saj vsake toliko čase je bolje se distancirat za nekaj časa od vsega :)

Me pa ne bi čudilo če bi celoten workforce usmerili v SQ42. Vsaj če se hočejo da izide še letos.

Ahiles ::

Kot sem jest zastopu bosta oba gejma v 1 svetu in to je v Star Citizen le da bo part Squadron 42 skupek misij povezan v zgodbo in filmi. Podobno kot so zdej te misije ki so že notri "podji sem vkluči odajnik" etc.

In po moje je to velik nateg namest da bi se fokusiral popolnit mmo world čim bol bojo vsak let dodal skupek misij k jih lahko kupiš za 15-30€ + € za ladje med tem ko bo 90% vesolja praznega ali pa polno generičnih misij ki se bojo začel ponavljat po 5-10 misijah.
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 32


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22221188 (3171) ahac
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12916986 (6182) Truga
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
72774372 (38880) Truga
»

Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranju

Oddelek: Novice / Igre
458249 (5732) Truga

Več podobnih tem