» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
«
1 / 37
»»

Netrunner ::

http://starcitizen.robertsspaceindustri...

Kombinacija Wing Commanderja, Privateerja in Freelancerja v MMORPG obliki... o taki igri sanjam že od vedno...

upam da je ne bo doletela usode kot Black Prophecy ali Jumpgate Evolution.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
  • spremenilo: Netrunner ()

Truga ::

Jaz bom pledgal ko dobim opcijo da mi ne posiljajo smeti na dom. :P

Bo pa to, ce bo pol tok dobro kot tam pise, prva igra, ki bo presegla EVE, kar se tice vesoljskih sandboxov.

Netrunner ::

za Black Prophecy so marsikaj pisali .. isto za Jumpgate Evolution :(
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zmajc ::

Škoda da bo MMO ...

/Fail

Netrunner ::

Zakaj škoda? .. ravno to je dobro .. pa tudi SP boš imel
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Truga ::

Uros ma, JGE bi lahko bil marsikaj, pa je menda zalozba ukinila financiranje. Lacni developerji pa pac pisejo slabo kodo, saj vemo kako je to. Menda se je spil sesu sam pod svojo tezo, ker je bila kriticna masa ljudi ki real-time uporavljajo ladje v enem sektorju blazno mejhna.

Black prophecy bi lahko bil OK, ampak kolikor sem ga igral ni bil ravno sandbox game. Kaksen zgleda pa content driven vesoljski spil pa vemo: Freelancer je bil super, ampak ga je blazno hitro konec ce mas vsaj malo pojma o vesoljskem combatu. Multiplayer je bil zakon, ampak dejstvo da nisi ob smrti nicesar zgubil je pomenilo da je vsak ki ni bil hardcore roleplayer prej ali slej zgubil zanimanje.

EVE PVE pa tud vemo kaksen je...

Ta igra bo, kot kaze, delala v stilu EVE. NPCji so tam bolj kot ne za okras (izven single playerja) in zato da imas kaj za strelat kadar se slucajno cisto nic ne dogaja. Vse ostalo kontrolirajo igralci. To pomeni da je "contenta" toliko, kolikor doseze hive-mind domisljija igralcev. EVE je pokazal da zna biti to prakticno neizmerno, ceprav je gameplay na prvi pogled (no, ali pa prve 3 dni...) popolnoma nezanimiv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Zmajc ::

Z MMOji sem za vekomaj opravil ter se jim ognem z velikim lokom. Tako da, če ni true single player ali single player z co-op opcijo bo avtomatskona moji /ignore listi :)

Too bad.

Truga ::

Zmajc zakaj pa?

Zmajc ::

5 letna hardcore zasvojitev z Everquestom :)

Pa polek familije tudi če bi hotel nimam več časa za MMOje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Truga ::

Aja. Sem mislil da si eden tistih ki proba en MMO in mu ni vsec in se pol izogiba. :)

Ja te cist razumem. Jaz zdej nimam vec tok casa za igranje (sluzba pa to), in je GW2 super, ko lahko igram 10 minut na dan samo. Tale igra bo zgleda podobno. Igras kolikor hoces, ker je edina valuta v igri $$$, ne pa tudi cas.

Bo pa, kot je bilo ze omenjeno, imela tudi poln single player, pa lahko si bos tud postavil svoj streznik. Pa modding support pa tako dalje. MMO komponenta ne bo "obvezna". Nekako v stilu Freelancerja, samo da bo eden od serverjev tak, kamor se bojo lahko prklopili vsi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Netrunner ::

ja MMO-ji poberejo precej časa ... upam da bodo imeli kak pameten skill sistem da ne bo treba samo igrat za napredovat ... kaj podobnega kot ima EVE vendar ne čisto tako :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Truga ::

Kolikor vem ne bo nobenega skill sistema. Samo ti, tvoj joystick, in tvoji creditsi.

Berserker ::

Pa kaj to boš skozi samo prestreznika igral ? Nič križark ?

Truga ::

Ce tam na sajtu pravilno pise bo vse od navadnega taksija do battleshipov in death starov/space stationov.

Bolf3nk ::



>:D

Berserker ::

Všeč mi je kako so pokazali sredinec današnjemu stanju video iger...

Truga ::

Pa ne samo oni. http://www.kickstarter.com/discover/cat...

Od 2013 naprej ko zacnejo te igre hodit ven bojo najboljsa za igracarje.. Ce jih pol propade bo se vedno kup dobrih. Pa se ce propadejo ves da so propadli zato ker so developerji nesposobni, ne pa zato ker jih je nekdo priganjal da izdajo polizdelek ker MONIES.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

def0r ::

http://www.kickstarter.com/projects/cig...

So startali se kickstarter kampanjo, ceprav so ze kar dosti zbrali na originalnem pagu circa 1 mil$ http://www.robertsspaceindustries.com/ :D Bo moglo biti zanimivo mogoce bo tole most funded game :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: def0r ()

Truga ::

Woo, koncno digital tier. Pledged. :P

Zmajc ::

def0r je izjavil:

http://www.kickstarter.com/projects/cig...

So startali se kickstarter kampanjo, ceprav so ze kar dosti zbrali na originalnem pagu circa 1 mil$ http://www.robertsspaceindustries.com/ :D Bo moglo biti zanimivo mogoce bo tole most funded game :D


Glede na to da je Project Eternity v 1 dnevu zbral 1.1 miljona nekako dvomim da bo to most funded game. :P

def0r ::

Moras upostevat to a nisem rekel a bo najbolj funded igra na kickstarterju :) To sklepam po tem da ima na svoji strani circa milijon ze preden je kickstarterja zacel (in vecina ljudi sploh ni vedela da dela igro) :)

Truga ::

Ma tezka bo, space sim je precej bolj nisna zvrst kot RPG. Baldurjeve gate poznajo prakticno vsi, Freelancerjevih pa velik odstotek igralcev ne.

Zmajc ::

Ma saj z RPGji je blo isto dokler ni Baldjur's Gate naredil revolucijo in prerodil žanr. Mogoče pa je to projekt ki lakho za space sime naredi kaj podobnega. Samo v marketing morajo dovolj dati pa dovolj dobro igro narediti.

Prav žalostno je gledat moj legendarni space sim joystick ki sa,meva na omari neuporabljen že par let. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Netrunner ::

Truga je izjavil:

Ma tezka bo, space sim je precej bolj nisna zvrst kot RPG. Baldurjeve gate poznajo prakticno vsi, Freelancerjevih pa velik odstotek igralcev ne.


Wing Commander in Privateer sta precej poznani imeni .. bolj kot Freelancer za moje pojme ... kakorkoli ...problem je da je po seriji Wing Commander ta žaner malo zamrl ... saj nekaj jih je bilo vendar pozornost se je usmerila bolj na FPSje in MMORPGje v stilu wow...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Truga ::

Privateer je itak ena najboljsih takih iger IMO. Ampak Privateer in Wing Commander sta stara ze ko zemlja, veliko ljudi se jih kvecjemu bezno spomne, mlajsi jih sploh ne poznajo.

Isto velja za SW serije, X-Winga sem jaz koncal vsaj enkrat, TIE je bil tud besno dobr, XvsTie sem igral po mrezi non-stop. Alliance mi ni bil vsec ker je imel namesto cockpita nek oskubljen (in slab) GUI. Pa tudi od Allianca je minilo ze prevec let da bi bil se relevanten.

X serija se sicer neki trudi, ampak pomanjkanje kakrsnegakoli multiplayerja (wtfff) jo pomoje precej tepe, sploh ker je sandbox igra. Minecraft solo je borrrrrring.

Tako ostaneta dve "kvalitetni" igri z MP podporo, ki nista stari vec kot 10 let... Freelancer in EVE.

No, pa Evochron mercenary, sam tist je spet ko dwarf fortress. Dela ga en tip, kolikor se mu da. Ceprav je super, je zal premalo znan, pa multiplayer rahlo pesa (tud server je bol bogi in tezko spravis vec kot 20 folka gor ne da bi vse skup zacelo lagat).

Netrunner ::

Kakorkoli .. upam da bo kaj dobrega nastalo iz te zadeve. EVE je kul, samo način bojevanja je čisto drugačen kot so ga imele vse prej omenjene igre.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Truga ::

Jaz sem EVE pocasi nehal, ko je bila vsaka omembe vredna bitka ze nad 500 ljudi.

Ko je sovrazni v 4:1 premoci je blazno fun igrat, dejansko se pilotanje ladje pozna, ker ce ne letis prav te razbijejo. Dokler ne zacnes zgubivat ladij zarad laga in desyncov in podobnih bedarij. Zdaj pa me ne vlece nazaj, ko imam gw2 brez subscriptiona.

Berserker ::

Netrunner je izjavil:

Truga je izjavil:

Ma tezka bo, space sim je precej bolj nisna zvrst kot RPG. Baldurjeve gate poznajo prakticno vsi, Freelancerjevih pa velik odstotek igralcev ne.


Wing Commander in Privateer sta precej poznani imeni .. bolj kot Freelancer za moje pojme ... kakorkoli ...problem je da je po seriji Wing Commander ta žaner malo zamrl ... saj nekaj jih je bilo vendar pozornost se je usmerila bolj na FPSje in MMORPGje v stilu wow...


Tudi igralci omenjenih iger so se preprosto postarali in verjetno odnehali z igranjem iger.

ClericX ::

Sliši se dobro ta star citizen, upam da jim uspe.Bom pledgnil 10€ ko bo plača.

Eve sem večkrat poskusil, ampak me point and click igre dolgočasijo, razen če je tako dober kot homeworld 2.Ampak tisto je že strategija...
Pa kaki freelancerji , freespace 2 je bil the real shit.

PS: In I-war če se kdo tega spomni. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ClericX ()

Netrunner ::

ja kar se tiče bojevanja mi je meni EVA mimo .. tisto klikanje za userjanje ladje je kar nekaj ... bi razumel za večje ladje da je tako ... bolj strateško usemrjeno, vendar ta frigate, assault ladje in interceptorje je pa kar nekaj...

no stvar okusa ...

upam da ta squadron ne po preveč arkaden
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Truga ::

@Berserker, kaj ima starost veze z igranjem iger? :P

Mene po pravici povedano arkadnost ne moti, ce je pravilno izvedena. Glej: Freelancer. Simpl komanda na misko, pa vseeno miles of fun. V Freelancerju je bila arkadnost res zadnji problem igre. Je pa res da zgleda bo tole proper simulacija, in kot taka verjetno ponujala se toliko vec globine, samo v delu igre "letenje skozi praznino".

Kar pa se tice gameplaya EVE, v manjsih ladjah je bilo dobro pilotiranje najpomembnejsi skill. Popolne kontrole nad ladjo sicer ni, jo je pa dovolj da z dolocenimi triki zgubljeno bitko obrnes okoli, ali pa proti mocno vecjim silam prides ven z manj izgubami. Je pa res, da preden to osvojis, in se navadis na tak nacin kontrole ladje, zgubis nebroj frigat. Se dobro, da so poceni. :D

Berserker ::

Pač starejši igralci imajo dandanes preveč ostalih skrbi, da bi sploh povohali računalnik.

Sicer tudi mene ne moti arkadnost, le da je ta izvedena pristno, vzdušno in z fiziko (če je kdo igral mehko arkado Apache Air Assault).

Zmajc ::

Berserker je izjavil:

Pač starejši igralci imajo dandanes preveč ostalih skrbi, da bi sploh povohali računalnik.


Ni nujno, osebno kljub otrokom še nekako uspem iztisnit kako uro ali 2 časa za PC ko otroci gredo spat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Netrunner ::

lepo je videti da ima igra podporo .. cilj je že presežen, tako da upam da bo kaj iz tega.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Nagi Bator ::

Sam se zmeraj obcasno igram Freelancerja (discovery 4.86 mod), pa sem za ta projekt slisal sele pred par dnevi.
Pocutim se vsaj 10 let mlajsega, ko pomislim, kako tezko bom cakal na izzid te igre. :D

ABX ::

Po moje na kickstarterju v glavnem dajajo denar starejši igralci.

Prav zanimivo bi bilo videt statistiko pledgerjev.

Nekaj sem našel:
http://www.gamasutra.com/view/feature/1...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Mipe ::

Pa kaj je z njihovo spletno stranjo? Tako neučinkovita je, samo probajte skrolat. Upam, da tako ne delajo pri igri sami...

Truga ::

Kaj tocno ti ne dela pri scrollanju?

Glugy ::

Evo Freelancerja mam original igro, to bom pa tud pomoje. Sam da vn pride..k je res zakonnnnn vidt. Pa isti človkc je taglavn pr tem.

Glede fizike: zlo realno bo. Arkadnosti bo manj kot v Freelancerju. Npr če ti pritisneš da ustreli lahko dejansko vidiš kako pilot ki ga upravljaš nastavi da ustreli. Pa lahko boš moč razporedil med ščite, pogon in še kam. Tako da boš lahko bolj gibčen, lahko boš imel večji ščit..ipd. Ogromno bo taktiziranja :)

Pa kolikor vem je bilo rečeno da s časom lahko dobiš vse tisto kar dobi folk k dejansko kupuje ..samo dalj časa bo pač trajal. zdej vprašanje kok dalj ampak ja drgač pa carsko =)

Mipe ::

Truga je izjavil:

Kaj tocno ti ne dela pri scrollanju?

Zatika se ko mona. Kot da bi gledal diapozitive.

Truga ::

To zato k na toasterju browsas, men na nobeni masini v firefoxu nic ne zatika, pa vemo kaksen je firefox.

BTW, kot vse kaze igra ne bo "samo" space sim, ampak bo (sicer kasneje, ne takoj ob izidu) na voljo tudi persistent server MMO tipa, tako da se bo dalo delat marsikaj (podobno kot freelancer multiplayer, ali pa EVE). Prav tako bo mozno tudi "boardat" vecje ladje, s puskami in vsem kar spada zraven (FPS akcija), igralci bodo imeli lahko ladje s hangarji (tega do zdaj ni bilo nikjer), kjer bos lahko pristal, se refualal/rearmal, itd.

Igra se bo po izidu MMO serverja se naprej razvijala v dvo-tedenskih ali pa mesecnih mini-patchih, ki bodo dodajali dodatne module za ladje, vec ladij, sisteme za raziskat in podobno. Kasneje verjetno pride se celo letanje po atmosferah.

Mipe ::

Kako pa več, da sem na toasterju? In zakaj lahko igram najsodobnejše igre na HD, medtem ko se dotična stran zatika? Zakaj so na Firefoxu druge strani prav lepo odzivne?

Tipičen fanboi, na nož za vsako malenkost.

Truga ::

Ne vem ce si na toasterju, predvidevam. Meni dela v firefoxu OK.

Nagi Bator ::

Kar se tice scroll "laganja" sajta se tudi meni dogaja isto - tazadnji FF.
Res je suffer skrolat, CPU nabije na 100% takoj, ko premaknem kolescek, pa imam noscript aktiven na tem sajtu. Ampak mi je bolj ali manj vseeno, saj me zanima samo koncni izdelek - igra!

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Mogoce je pa to zato k mate windowse, men na lunixih nc ne steka.

Nagi Bator ::

Truga je izjavil:

...igralci bodo imeli lahko ladje s hangarji (tega do zdaj ni bilo nikjer), kjer bos lahko pristal, se refualal/rearmal, itd.

Zgleda nisi igral nekaterih se aktivnih modov Freelancerja. Mas docking bay-e na cap. ladjah, privatne space station-e, ter celo cloacking device. Res pa, da moras biti v resni player frakciji, da ti je vecina tega na voljo.

Truga ::

Pa lahko dockas na ladjo tacajt ko jo tipo vozi? Ker ko sem jast freelancerja igral to pac ni delalo.

Nagi Bator ::

Kratek odgovor bi bil "da". Je pa stvar narejena s pomocjo server komand, tako da funkcijonira malenkost drugace kot v vanilla verziji. Freelancer je bil zamisljen precej bolj glomazno kot je izpadel potem, ko je izsel. Dosti stvari so izpustili, a pustili igro precej "modabilno" tako, da so pozneje moderji dodali ter predelali svasta. Pravzaprav se je govorilo, da bo precej podoben temu, kar se sedaj govori o Star citizenu, vendar je potem, ko je M$ prevzel Digital Anvil bilo vse bolj na hitro dokoncano. Na sreco je kljub temu igra izpadla precej spodobno, IMHO odlicno, moderji pa so dodali za playerja uporabne cap. ship-e in se svasta drugega, kar sem omenjal zgoraj. V zadnji verziji discovery moda tudi jump drive, na kar sem prej pozabil.

Mipe ::

Tudi EVE Online očitno ni igral...

Truga ::

Nagi, to vem kaj je blo planirano za freelancerja. Nisem pa vedel da discovery zdaj podpira tudi ze docking. Ko sem jaz igral kaksne 2 leti nazaj se ni.. Mogoce bom moral spet instalirat.

@Mipe v EVE se nemors dockat v carrier. Lahko spravis ladjo v hangar, ampak to ni niti priblizno isto kot docking.
««
«
1 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13430898 (697) DJ-DUST
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23142167 (1938) BigWhale
»

Everspace

Oddelek: Igre
152616 (760) Izi
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727152035 (116543) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2817773 (14440) Tr0n

Več podobnih tem