Forum » Na cesti » Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h
Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h
darkolord ::
oni ne, država pa ja. v čigavi lasti so železnice? ki pri nas obstajajo samo zato da obstajajo, so pa povsem neizkoriščene..Ne, ne obstajajo samo za to, da obstajajo.
Po tvoje bi morala država kot dobra lastnica, kaj, parkrat znižati cene, zgraditi drugi tir in posodobiti infrastrukturo in opremo, kljub temu, da imajo izgubo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Engineer_ ::
To je nemogoče, ker strošek avta ni samo gorivo.
tudi moj čas je nekaj vreden. in če z avtom rabim 1 uro da pridem od doma do službe z vlakom pa 2 uri saj moram potem še čakat avtobus je profit vožnje z avtom ogromen.
cene vlaka pa so tudi svinjsko drage, predrage da bi se splačalo ga uporabljat vsak dan. Razen v dooločenih primerih, ko človek nima denarja za nakup avta in vzdrževanje le tega, saj je to občasno lahko kar drago ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Aston_11 ::
Meni je pa udobje (poleg časa) - biti skupaj z dijaško drhaljo je neprecenljiva izkušnja. Gledano samo skozi stroške pa avto premaga vlak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Engineer_ ::
no no no. ko sem bil mulc sem tudi sam mislil drugače.
zdaj pač raje hitreje pridem domov k družini.
zdaj pač raje hitreje pridem domov k družini.
-valvoline- ::
Cene vozovnic so sramotno visoke. Ce bi to blo vse v privat rokah in bi se dejavnost demonopolizirala bi bile najmanj pol cenejse.
dzinks63 ::
V Bruslju so pred nami, očitno vedo nekaj več, kako bo vse skupaj zgledalo v prihodnje. V promet prihajajo somovezeči avtomobili, ljudje bodo samo potniki in če se bodo odločili za omejitev na 115km/h po ac, bo pač tako, avtomobilski avtopilot bo to stoprocentno izvajal. Novi Volvo XC90 bo prvi, ki bo imel vgrajen sistem samostojne vožnje
nihče ne bo smrtna žrtev ali težko poškodovan v novem Volvu do leta 2020. Cilj podjetja je torej, da se vozilo enostavno ne bi zaletelo.
darkolord ::
-valvoline- je izjavil:
Cene vozovnic so sramotno visoke. Ce bi to blo vse v privat rokah in bi se dejavnost demonopolizirala bi bile najmanj pol cenejse.Ker država kuje ogromne dobičke s trenutnimi cenami vozovnic, a ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
-valvoline- ::
Engineer_ ::
-valvoline- je izjavil:
Ker država kuje ogromne dobičke s trenutnimi cenami vozovnic, a ne?
Ker ima prevec nepotrebnih priseskov.
in ogromno dobička iz strani trošarin pri gorivu.
darkolord ::
-valvoline- je izjavil:
Npr?Ker država kuje ogromne dobičke s trenutnimi cenami vozovnic, a ne?
Ker ima prevec nepotrebnih priseskov.
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Npr?Ker država kuje ogromne dobičke s trenutnimi cenami vozovnic, a ne?
Ker ima prevec nepotrebnih priseskov.
Dont get me started,spet me bodo banal. xD
Najmanj 50% tja zaposlenih je administrativnih birokratov in fikusarjev ki so zaposleni zgolj da grejejo foteljcke pozimi...
Utk ::
-valvoline- je izjavil:
Npr?Ker država kuje ogromne dobičke s trenutnimi cenami vozovnic, a ne?
Ker ima prevec nepotrebnih priseskov.
Npr. kondukterji, ki jih v Evropi vidiš samo še na muzejskih vlakih.
Ali pa tisti, ki prodajajo karte po majhnih postajah, kjer bi bili komot avtomati.
Engineer_ ::
-valvoline- je izjavil:
Npr?Ker država kuje ogromne dobičke s trenutnimi cenami vozovnic, a ne?
Ker ima prevec nepotrebnih priseskov.
Npr. kondukterji, ki jih v Evropi vidiš samo še na muzejskih vlakih.
Ali pa tisti, ki prodajajo karte po majhnih postajah, kjer bi bili komot avtomati.
anglija ima zelo kvalitetne železniške povezave in ne boš verjel.imajo tako strojevodje kot sprevodnike.
Kar pa nima veze. Fora je da imamo slabe povezave. Do vlaka moraš vseeno pridet, kar ponavadi narediš z avtom, potem pa nimaš kje avta pustit. Avtobusne povezave so drage, neprilagojene vlakom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
pegasus ::
Ne vem čemu že pet strani nabijanja v tej temi ... jaz se že sedaj po avtocestah vozim skupaj s kamioni 80-90 km/h in je čist kul. Sam s sabo tekmujem, koliko malo lahko porabim, hkrati pa lahko poslušam radio ars, ker avto pri teh hitrostnih še ni preglasen za klasiko.
Engineer_ ::
zakaj imaš sploh avto, zakaj se voziš po ac?
80-90 po ac O_O. pa to bi morali kazni pisat.
80-90 po ac O_O. pa to bi morali kazni pisat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
sirotka ::
Se točno vidi od kje je kdo. Lj. nabijajo, ker imajo vse pri riti... Če bi v moji okolici na 5 min vozila 6tka, tudi jaz sploh ne bi uporabljal avta. Vendar žal nimamo vsi dobrih storitev javnega prevoza. Avtobus pride ob 5 in 6, za domov iz nm ga imam ob pol 11., dveh, treh in nato šele ob petih ali šestih. Službo imam od pol 8., do pol 4. Moj avto pije pri 130 km/h v 6. prestavi tam 5l, pri 110 pa več, ker ima malo čudno prestavno razmerje.
EDIT: da bo jype zadovoljen, poleti se v službo vozim s kolesom :)
EDIT: da bo jype zadovoljen, poleti se v službo vozim s kolesom :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sirotka ()
gzibret ::
> Jih ni. Kot smo ze nestetokrat povedal javni prevoz pr nas je podn, neuncikovit,nedostopen,prepocasen in absolutno predrag ceprav mocno subvencioniran.
> Meni je pa udobje (poleg časa) - biti skupaj z dijaško drhaljo je neprecenljiva izkušnja. Gledano samo skozi stroške pa avto premaga vlak.
Oboje je res, in v SLO ne funkcionira. Ljudje uporabljajo osebni avto, ker alternative ni, pa tudi tempo življenja je tak, da si ne moreš privoščit, da bi trajala pot od MB do LJ 1 dan. Gre v začaran krog... še manj ljudi uporablja vlak/avtobus, ki rabi še več subvencij...
Kako ven?
Meni osebno se mi zdi sistem privat minibusov/kombijev zelo fajn. Podobno, kot je urejeno na relaciji LJ-Brnik, bi lahko bilo urejeno tudi med večjimi mesti. Zadeva funkcionira zelo dobro v revnih državah, kjer ljudje nimajo denarja za svoj avto. Če laufa tam, kjer je potreba po mobilnosti bistveno nižja, zakaj ne bi tudi pri nas?
> Meni je pa udobje (poleg časa) - biti skupaj z dijaško drhaljo je neprecenljiva izkušnja. Gledano samo skozi stroške pa avto premaga vlak.
Oboje je res, in v SLO ne funkcionira. Ljudje uporabljajo osebni avto, ker alternative ni, pa tudi tempo življenja je tak, da si ne moreš privoščit, da bi trajala pot od MB do LJ 1 dan. Gre v začaran krog... še manj ljudi uporablja vlak/avtobus, ki rabi še več subvencij...
Kako ven?
Meni osebno se mi zdi sistem privat minibusov/kombijev zelo fajn. Podobno, kot je urejeno na relaciji LJ-Brnik, bi lahko bilo urejeno tudi med večjimi mesti. Zadeva funkcionira zelo dobro v revnih državah, kjer ljudje nimajo denarja za svoj avto. Če laufa tam, kjer je potreba po mobilnosti bistveno nižja, zakaj ne bi tudi pri nas?
Vse je za neki dobr!
Oberyn ::
Glih kar sem bil v Lj in nazaj v Kranj po AC. Polovica vseh ljudi je vozila 100 ali še manj. Engineer_ se lahko požre, ampak stanje je tako, ljudje se zgleda že sami omejujejo, cena goriva pa to. Vseeno pa omejitve ne bi podprl, samo itak me ne bo nihče vprašal.
Engineer_ ::
mi ni jasno kje vi vozite ampak vedno ko sem na avtocesti me 80% ljudi prehiteva če vozim 130 kmh.
ob 14.00 na cesti ne moreš pričakovati delovskih ljudi ampak kakšne penzioniste in ostale proste ljudi ki imajo časa na pretek in vozijo počasi.
ps.: bom pa po službi naredil test. bom vozil 115 kmh in štel koliko vozil me prehiti in če morda koga jaz dohitim.
ob 14.00 na cesti ne moreš pričakovati delovskih ljudi ampak kakšne penzioniste in ostale proste ljudi ki imajo časa na pretek in vozijo počasi.
ps.: bom pa po službi naredil test. bom vozil 115 kmh in štel koliko vozil me prehiti in če morda koga jaz dohitim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
kriko07 ::
Fajn bi bilo da bi Slovenci uvedli na avtocesti omejitve do 300km/h npr. za 1 mesec.Potem pa da vidimo če bo več nesreč...
ahac ::
Polovica vseh ljudi je vozila 100 ali še manj.
mi ni jasno kje vi vozite ampak vedno ko sem na avtocesti me 80% ljudi prehiteva če vozim 130 kmh.
Zato se mi pa zdi, da je bolj prijetno vozit v državah, kjer je omejitev 100km/h in kjer si nihče ne upa divjat (ZDA, Kanada, itd.) Promet pač lepo teče s to hitrostjo, prehitevanja je dost manj, itd... na koncu mogoče porabiš malo več časa, ampak je pa bolj umirjena vožnja.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
sirotka ::
Polovica vseh ljudi je vozila 100 ali še manj.
mi ni jasno kje vi vozite ampak vedno ko sem na avtocesti me 80% ljudi prehiteva če vozim 130 kmh.
Zato se mi pa zdi, da je bolj prijetno vozit v državah, kjer je omejitev 100km/h in kjer si nihče ne upa divjat (ZDA, Kanada, itd.) Promet pač lepo teče s to hitrostjo, prehitevanja je dost manj, itd... na koncu mogoče porabiš malo več časa, ampak je pa bolj umirjena vožnja.
Seveda, ker se tam vsi držijo potem omejitev?
Pro_moted ::
Ni se treba bat. Dokler ima Nemčija glavno besedo v Evropi ni panike da bi uvedli tako oslarijo, ker se še predobro zavedajo, da kaj takšnega močno vpliva na avtomobilsko industrijo, ki pa je njim daleč najbolj pomembna.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Glugy ::
Naj uvedejo blokado pri 130 km/h da se vsaj tistih norcev znebimo k bi zarad svojih užitkov divjanja spravili vse v nevarnost.
Relanium ::
nisi rekel da se segreje hitreje, rekel si samo da tako bedasto trošiš gorivo da segreješ avto :D (in to si rekel v debati kjer se je ugotavljalo kako najhitreje segreti avto)
obenem si rekel da se menjalnik segreje zato prosim da zapustiš debato. Kaj a misliš da kaj gori v menjalniku, da bi ga segrelo?
Da avto lepo laufa se morata segret 2 zadevi
Olje motorja, pa olje menjalnika
Avti lepo laufajo, če jih folk ne zlorablja z neumnosti. Si pa ne predstavljam razlike za menjalnik, ki je odvisen pri gretju samo od trenja zobnikov in tistih par ležajev. In kakšna je razlika, če ga fijakaš po križiščih po mestu, zato da ga kao ogreješ ali pa po ac. Prva, druga, tretja, vsakič na par tisoč obratov in potem se ti zdi, da je ogret, ker je temperatura vode kao 90, temperatura olja pa še tam spodaj.
nisi rekel da se segreje hitreje, rekel si samo da tako bedasto trošiš gorivo da segreješ avto :D (in to si rekel v debati kjer se je ugotavljalo kako najhitreje segreti avto)
obenem si rekel da se menjalnik segreje zato prosim da zapustiš debato. Kaj a misliš da kaj gori v menjalniku, da bi ga segrelo?
Da avto lepo laufa se morata segret 2 zadevi
Olje motorja, pa olje menjalnika
Avti lepo laufajo, če jih folk ne zlorablja z neumnosti. Si pa ne predstavljam razlike za menjalnik, ki je odvisen pri gretju samo od trenja zobnikov in tistih par ležajev. In kakšna je razlika, če ga fijakaš po križiščih po mestu, zato da ga kao ogreješ ali pa po ac. Prva, druga, tretja, vsakič na par tisoč obratov in potem se ti zdi, da je ogret, ker je temperatura vode kao 90, temperatura olja pa še tam spodaj.
Vi tule ven blečete bog i batino teorije, nihče pa pojma nima, da je zadnja prestava direktna skozi menjalnik,
ravno na račun prihrankov (jap, brez prenosa preko zobnikov ampak samo preko gredi).
Preostala redukcija je na diferencialu.
pegasus ::
Odvisno od avta. Pri meni je 1:1 nekje med tretjo in četrto, četrta je 0.97, peta pa že 0.78.
Engineer_ ::
Naj uvedejo blokado pri 130 km/h da se vsaj tistih norcev znebimo k bi zarad svojih užitkov divjanja spravili vse v nevarnost.
mnogo bolj nevarni so počasneži s 100 ali manj kmh. omejitev na ac je 130 kmh, temu primerno morajo ti kreteni pričakovat da bodo ljudje vozili 130 kmh. nimajo se pravice postaviti na prehitevalni pas tako da izsilijo nekoga ki prehtieva in se potem še zadrževati na prehitevlnem pasu 5 minut ker niso sposobni normalno prehiteva.
zaradi mene komot dajo blokado na 130 kmh. ampak ta blokada bo univerzalna, veljavna kot spodnja in zgornja meja. prideš na ac in imaš notri 130 kmh. nič manj, nič več. če nimaš, letiš na prvem izvozu dol iz avtoceste. bi imeli avtomatsko izločanje, ali pa direktno kazen 1200 eur za vse ki bi vozili manj ali več kot 130.
Vi tule ven blečete bog i batino teorije, nihče pa pojma nima, da je zadnja prestava direktna skozi menjalnik,
ravno na račun prihrankov (jap, brez prenosa preko zobnikov ampak samo preko gredi).
Preostala redukcija je na diferencialu.
tole pa v splošnem na noben možen način ne drži. je povsem odvisno od proizvajalca in posameznih modelov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Relanium ::
Engineer_ ::
Zato se mi pa zdi, da je bolj prijetno vozit v državah, kjer je omejitev 100km/h in kjer si nihče ne upa divjat (ZDA, Kanada, itd.) Promet pač lepo teče s to hitrostjo, prehitevanja je dost manj, itd... na koncu mogoče porabiš malo več časa, ampak je pa bolj umirjena vožnja.
ti boš pa prav vedel ali si upajo prehitevat ali ne.
ameriške avtoceste so patetično bedne. tam se prehitevajo po levi, po desni, izjemno nevarno.
Odvisno od avta. Pri meni je 1:1 nekje med tretjo in četrto, četrta je 0.97, peta pa že 0.78.
Od kje imaš informacije ?
just fucking google it.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
PrimozR ::
nisi rekel da se segreje hitreje, rekel si samo da tako bedasto trošiš gorivo da segreješ avto :D (in to si rekel v debati kjer se je ugotavljalo kako najhitreje segreti avto)
obenem si rekel da se menjalnik segreje zato prosim da zapustiš debato. Kaj a misliš da kaj gori v menjalniku, da bi ga segrelo?
Da avto lepo laufa se morata segret 2 zadevi
Olje motorja, pa olje menjalnika
Tko k tvoj očka pa mamica...se morata prej ogret, ker na suho gre težko
Če ne verjameš pejdi v sosednjo sobo pogledat
olje menjalnika nima kaj segret. Razen če ti mimo menjalnika teče cev izpuha ali pa je zelo blizu motorja. Vendar če imaš pravo olje v menjalniku to nima _nobenega_ vpliva na menjalnik. Ravno tako jaz dajem v motor različno olje jeseni in pomladi. Tako da je zagotovo bolj optimalno mazanje kot pri tvojem vozilu.
O_O
Dude, resno, zamenjaj nick.
-valvoline- je izjavil:
-valvoline-> Probaj se peljat vsak dan po 20km v sluzbo z tem.
Year-to-Date
Distance 10,444.0 km
Time 430h 23m
Elev Gain 111,911m
Rides 458
Sem probal. Fajn je.
Nekateri dejansko delamo na šihtu in ne posiljujemo tipkovnice in gledamo v zrak.
U, lej ta slavni argument 'eni delamo z rokami', ki mi ga mati tako rada meče pod nos. Zakaj s takor ado pozablja, da je intenzivno umsko delo preej blizu težki fizični aktivnosti po porabi kalorij ter da človeka prav tako utrudi in da je med pisarniškimi delavci po par 10 letih prav tako ogromno kripl invalidov, kot med fizičnimi delavci?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Engineer_ ::
Dude, resno, zamenjaj nick.
veš ti sploh kje se nahaja menjalnik v tvojem vozilu? ali pa si samo malce guglal?
si že kdaj popravljal sam svoje vozilo ali pa si samo youtube videote gledal?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
PrimozR ::
Železnice neizkoriščene ?
Kaj ti kadiš ?
vsedi se na vlak in preštej na 1 roko koliko ljudi je v vagonu.
razen ob petkih ob 15.00 ko gredo študenti domov.
Kdaj si se nazadnje peljal z vlakom? Jaz sem se recimo danes dvakrat. Pa včeraj. Pa jutri se bom tudi. In v petek še enkrat. Tako nekako (občasno še v ponedeljkih) že od začetka oktobra.
Engineer_ ::
Železnice neizkoriščene ?
Kaj ti kadiš ?
vsedi se na vlak in preštej na 1 roko koliko ljudi je v vagonu.
razen ob petkih ob 15.00 ko gredo študenti domov.
Kdaj si se nazadnje peljal z vlakom? Jaz sem se recimo danes dvakrat. Pa včeraj. Pa jutri se bom tudi. In v petek še enkrat. Tako nekako (občasno še v ponedeljkih) že od začetka oktobra.
torej človek ki nima denarja za avto komentira v debati o omejitvi hitrosti na ac.
epic fail.
še reči da si dijak in smo zmagali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
hojnikb ::
Naj uvedejo blokado pri 130 km/h da se vsaj tistih norcev znebimo k bi zarad svojih užitkov divjanja spravili vse v nevarnost.
this.
Prav smešn mi je, ko se želim po AC peljat po omejitvah (torej ~130km/h) in mam praktično vedno nekoga za riti. No še dober da obstaja granny lane...
enaka situacija v mestu. Si največji kriminalec, če se peljaš ~50km/h, takšna kot je omejitev..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
PrimozR ::
Dude, resno, zamenjaj nick.
veš ti sploh kje se nahaja menjalnik v tvojem vozilu? ali pa si samo malce guglal?
si že kdaj popravljal sam svoje vozilo ali pa si samo youtube videote gledal?
Em, sam sicer nisem šravfal, ker nisem ravno ročen pri tem, ampak smo pa družno pol ure iskali oljni filter ter ga potem uspešno zamenjali (nočeš vedet, kako nedostopen je). Kje se nahaja menjalnik seveda dobro vem. Ampak za inženirja, ki določa tip olja v menjalniku, pravzaprav sploh ni važno, kje je ta. Važne so razmere v menjalniku.
In glej ga zlomka, olje v menjalniku SE segreje. Zaradi trenja med zobmi, zaradi trenja v ležajih in zaradi trenja v sinhronih. Celo tako zelo, da ima veliko visokozmogljivostnih avtomobilov hladilnike za menjalnike. Nissanov GTR generacije R34 v Z-Tune izvedbi (specjalka, 19 kosov) obenem tudi za zadnji diferencial. Pa ima samo ene 3 zobniške pare, mogoče še toliko ne, ampak na račun teh kako sklopko ali dve (odvisno od izvedbe LSD-ja). Pa se prav tako segreje.
Torej imeti poletno in zimsko olje je bedarija, sploh ko upoštevaš, da se olje segreje na delovno temperaturo (težko verjeti, kajne?), ter predvsem ko upoštevaš, da imajo današnja olja širok razpon viskoznosti. Če ne bi imela, bi moral motor najprej priklopiti na grelec, segreti vsaj olje na nekih 90 do 100 stopinj in šele nato vžgati avto. Tako pa zaradi različnih viskoznosti lahko samo obrneš ključ in se odpelješ, celo brez da bi se moral kaj pretirano paziti, kako divje pohojaš plin.
Marsikaj od tega bi ti povedalo že, če bi se pozanimal, kaj pomenijo cifre na pakungi, ko prideš k prodajalcu in rečeš '5W-40' oz. morda '5W-30', če imaš dizla. Recimo to, da prva številka pomeni viskoznost pri 0°C, druga pa pri 100°C. Glej ga zlomka, čez palec ravno obratovalno območje od hladnega zagona do delovne temperature!
Engineer_ ::
nimajo. zato obstajajo točno določena olja za točno določeno štartno temperaturo motorja.
določeno olje slabše maže pri temperaturah pod 0, drugo pa je preveč tekoče pri temperaturah nad 0 ;)
ali pa tlačiš v motor generično olje, kar je isto kot če bi dal na avto celoletne gume.
takole to priporoča VW
Ampak ja, če imaš cliota je verjetno res vseeno.
določeno olje slabše maže pri temperaturah pod 0, drugo pa je preveč tekoče pri temperaturah nad 0 ;)
ali pa tlačiš v motor generično olje, kar je isto kot če bi dal na avto celoletne gume.
takole to priporoča VW
Ampak ja, če imaš cliota je verjetno res vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
tole je zate pipi, da se malce podučiš.
VISCOSITY
Most oils on the shelves today are "Multigrades", which simply means that the oil falls into 2 viscosity grades (i.e. 10w-40 etc)
Multigrades were first developed some 50 years ago to avoid the old routine of using a thinner oil in winter and a thicker oil in summer.
In a 10w-40 for example the 10w bit (W = winter, not weight or watt or anything else for that matter) simply means that the oil must have a certain maximum viscosity/flow at low temperature. The lower the "W" number the better the oil's cold temperature/cold start performance.
The 40 in a 10w-40 simply means that the oil must fall within certain viscosity limits at 100°C. This is a fixed limit and all oils that end in 40 must achieve these limits. Once again the lower the number, the thinner the oil: a 30 oil is thinner than a 40 oil at 100°C etc. Your handbook will specify whether a 30, 40 or 50 etc is required.
VISCOSITY
Most oils on the shelves today are "Multigrades", which simply means that the oil falls into 2 viscosity grades (i.e. 10w-40 etc)
Multigrades were first developed some 50 years ago to avoid the old routine of using a thinner oil in winter and a thicker oil in summer.
In a 10w-40 for example the 10w bit (W = winter, not weight or watt or anything else for that matter) simply means that the oil must have a certain maximum viscosity/flow at low temperature. The lower the "W" number the better the oil's cold temperature/cold start performance.
The 40 in a 10w-40 simply means that the oil must fall within certain viscosity limits at 100°C. This is a fixed limit and all oils that end in 40 must achieve these limits. Once again the lower the number, the thinner the oil: a 30 oil is thinner than a 40 oil at 100°C etc. Your handbook will specify whether a 30, 40 or 50 etc is required.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
pegasus ::
Zeh. Pa smo spet tam... nekje leta 1930.Tehnologija iz tistega časa je močno prisotna npr. pri generalni aviaciji. Tam te, ko štartaš hladen motor, malodane tepejo, če mu dodaš preveč plina in ga zavrtiš nad predpisane obrate, dokler se olje ne ogreje na predpisano temperaturo. Tam je namreč vsak kos motorja dražji kot karkoli v avtu, tako da so se ljudje navadili prekleto dobro pazit na to, kako delajo z motorji ;)
Od tu imam tudi navado, da vkolikor so temperature pod lediščem, pustim avto idlat nekaj minut, toliko da se kazalec temperature olja zgane, preden se odpeljem.
PrimozR ::
Em... Zame? Da se jaz malo podučim? A si namenoma zgrešil en del? Namreč...
Sicer pa, kaj naj bi se iz tegale naučil? Mislim, kaj tukajle povedo več oz. drugače (razen nič), kot smo povedali pri tribologiji? Tribology @ Wikipedia
Sicer sem študent zadnjega leta magistrskega programa na strojni, ampak okej. Že res, da nimam denarja za nakup svojega avta, ampak se pa vseeno z avtom vozim in ga servisiram (stroškovno, ne fizično). Bil sem zraven pri zadnjem malem servisu, ampak pač, ker nisem pretirano uporaben si nisem mazal rok, ker bi samo trajalo dlje pa nekako ne bom imel nič od tega, če bom znal sam narediti mali servis. Saj ne da je težko, ampak itak nimam prostora za to.
To, da se vozim z vlakom, ki me stane 25 € na mesec, je pa res ful relevantno pri vsem tem, ja... Ampak nekateirm pač ego ne dovoli, da bi se motili. Tako močno, da potem druge 'podučujejo' z osnovami in v bistvu citirajo stvari, ki samo potrjujejo njihove lastne napake.
Oh ja... :D
Multigrades were first developed some 50 years ago to avoid the old routine of using a thinner oil in winter and a thicker oil in summer.
Sicer pa, kaj naj bi se iz tegale naučil? Mislim, kaj tukajle povedo več oz. drugače (razen nič), kot smo povedali pri tribologiji? Tribology @ Wikipedia
Železnice neizkoriščene ?
Kaj ti kadiš ?
vsedi se na vlak in preštej na 1 roko koliko ljudi je v vagonu.
razen ob petkih ob 15.00 ko gredo študenti domov.
Kdaj si se nazadnje peljal z vlakom? Jaz sem se recimo danes dvakrat. Pa včeraj. Pa jutri se bom tudi. In v petek še enkrat. Tako nekako (občasno še v ponedeljkih) že od začetka oktobra.
torej človek ki nima denarja za avto komentira v debati o omejitvi hitrosti na ac.
epic fail.
še reči da si dijak in smo zmagali.
Sicer sem študent zadnjega leta magistrskega programa na strojni, ampak okej. Že res, da nimam denarja za nakup svojega avta, ampak se pa vseeno z avtom vozim in ga servisiram (stroškovno, ne fizično). Bil sem zraven pri zadnjem malem servisu, ampak pač, ker nisem pretirano uporaben si nisem mazal rok, ker bi samo trajalo dlje pa nekako ne bom imel nič od tega, če bom znal sam narediti mali servis. Saj ne da je težko, ampak itak nimam prostora za to.
To, da se vozim z vlakom, ki me stane 25 € na mesec, je pa res ful relevantno pri vsem tem, ja... Ampak nekateirm pač ego ne dovoli, da bi se motili. Tako močno, da potem druge 'podučujejo' z osnovami in v bistvu citirajo stvari, ki samo potrjujejo njihove lastne napake.
Oh ja... :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
Zeh. Pa smo spet tam... nekje leta 1930.Tehnologija iz tistega časa je močno prisotna npr. pri generalni aviaciji. Tam te, ko štartaš hladen motor, malodane tepejo, če mu dodaš preveč plina in ga zavrtiš nad predpisane obrate, dokler se olje ne ogreje na predpisano temperaturo. Tam je namreč vsak kos motorja dražji kot karkoli v avtu, tako da so se ljudje navadili prekleto dobro pazit na to, kako delajo z motorji ;)
Od tu imam tudi navado, da vkolikor so temperature pod lediščem, pustim avto idlat nekaj minut, toliko da se kazalec temperature olja zgane, preden se odpeljem.
Hja v aviaciji imajo standarde, osebje je pa izšolano za določene stvari. Povprečnemu vozniku pač ne morše dopovedati, da naj se z mrzlim avtom vozi počas. Ne, na mrzlo zalaufaš dizla in v prvi na 4k obratov, z mesta. Klasika :D
Engineer_ ::
pipi, strojnik ki ne zna popravit svojega avta. Veš kako nekaj dela in nimaš pojma kako bi to spravil ven iz avta oziroma bilokaterega drugega stroja. Pa to je isto kot če računalničar ne bi znal menjat rama v sistemu...
sicer ti verjamem da veš marsikaj o strojih, samo si pa živ dokaz problema naših univerz. ogromno teoretičnega znanja, ki je v praksi neuporabno, žal.
ti da nekdo francoza v roke pa debelo gledaš kaj naredit z njim. in upam da ti je jasno da s tem ne mislim francoske štruce ali človeškega bitja.
ti kar lepo delaj svoje animacije fluidov in računaj viskoznost. jaz zelo dobro vem katero olje je pravo že po tem koliko dc ga motor spije na 10.000 km.
pa ti predlagam da narediva 300.000 km z bilokaterim avtomobilom in ju na koncu postaviva ob bok in potestirava katero je bolj ohranjeno.
sicer ti verjamem da veš marsikaj o strojih, samo si pa živ dokaz problema naših univerz. ogromno teoretičnega znanja, ki je v praksi neuporabno, žal.
ti da nekdo francoza v roke pa debelo gledaš kaj naredit z njim. in upam da ti je jasno da s tem ne mislim francoske štruce ali človeškega bitja.
ti kar lepo delaj svoje animacije fluidov in računaj viskoznost. jaz zelo dobro vem katero olje je pravo že po tem koliko dc ga motor spije na 10.000 km.
pa ti predlagam da narediva 300.000 km z bilokaterim avtomobilom in ju na koncu postaviva ob bok in potestirava katero je bolj ohranjeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
opeter ::
EU bi morala zakonsko prepovedati vozila na fosilna goriva.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
PrimozR ::
pipi, strojnik ki ne zna popravit svojega avta.
sicer ti verjamem da veš marsikaj o strojih, samo si pa živ dokaz problema naših univerz. ogromno teoretičnega znanja, ki je v praksi neuporabno, žal.
ti da nekdo francoza v roke pa debelo gledaš kaj naredit z njim. in upam da ti je jasno da s tem ne mislim francoske štruce ali človeškega bitja.
WTF dude, diplomirani inženirji (oz. magistri) niso fakin mehaniki. Za šravbanje avtomobilov imaš, pazi to, AVTOMEHANIKE! Ki jih učijo šravbati zadeve. Nas učijo te zadeve konstruirati, po možnosti tako, da jih opice, ki za volanom oz. s šravfencigerjem v roki ne razmišljajo, ne morejo pokvariti.
Fak no, zakaj folk zmer uleti s tem glupim argumentom? A res ne veste kje je point faksov?? Geez. To je glih tok fail, kot da bi ti jaz težil, da sam šravfaš avto pa ne poznaš lastnosti olj (kar je iz te teme očitno). Pa to ni point, če šravfaš avto. Avtomehanik pogleda v tabelco, katero olje mora naliti. Kaj piše v tableci je pa stvar inženirja, četudi ne zna podreti in sestaviti nazaj motorja.
Engineer_ ::
preprosto zato ker ste strojniki, se učite o strojih. se pričakuje da jih obožujete tako kot mi obožujemo računalnike in jih šraufate iz čistega užitka.
vas naučijo skonstruirat nek stroj in tebe nič ne rajca da bi nekaj takšnega poiskal in razstavil?
te učijo o motornem olju in tebe ne zrajca da bi zlil motorno olje v motor in ga po nekaj 1000 km zlil ven da bi videl kako se motor obrablja v realnosti, da vidiš če v knjigah prav piše? te ne zanima kak vpliv ima na motor olje z večjo ali nižjo viskoznostjo? kdaj lepše vžge, kdaj ga več pokuri itd?
ja, res imaš veselje do strojev :D
vas naučijo skonstruirat nek stroj in tebe nič ne rajca da bi nekaj takšnega poiskal in razstavil?
te učijo o motornem olju in tebe ne zrajca da bi zlil motorno olje v motor in ga po nekaj 1000 km zlil ven da bi videl kako se motor obrablja v realnosti, da vidiš če v knjigah prav piše? te ne zanima kak vpliv ima na motor olje z večjo ali nižjo viskoznostjo? kdaj lepše vžge, kdaj ga več pokuri itd?
ja, res imaš veselje do strojev :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
hojnikb ::
preprosto zato ker ste strojniki, se učite o strojih. se pričakuje da jih obožujete tako kot mi obožujemo računalnike in jih šraufate iz čistega užitka.
vas naučijo skonstruirat nek stroj in tebe nič ne rajca da bi nekaj takšnega poiskal in razstavil?
te učijo o motornem olju in tebe ne zrajca da bi zlil motorno olje v motor in ga po nekaj 1000 km zlil ven da bi videl kako se motor obrablja v realnosti, da vidiš če v knjigah prav piše?
ja, res imaš veselje do strojev :D
In zakaj bi njega kot strojnika moglo "zrajcat" šraufanje avtomobilo ?!
#brezpodpisa
Engineer_ ::
pa šraufanje vlaka. klime. ma lej, lahko tudi mikserja v kuhinji. biločesa, kar bi pač rad ustvarjal. Morda bi šel v železarno pogledat kako poteka vlivanje kovin v real life. pač če imaš veselje do nečesa ga imaš. če ga nimaš pa jebiga.
razen če se hodi na strojno samo zato da se pač hjodi na strojno in človek nima nekega cilja kaj bi dejansko rad počel s tem znanjem.
(ki je imho izjemno zanimivo!!!!)
razen če se hodi na strojno samo zato da se pač hjodi na strojno in človek nima nekega cilja kaj bi dejansko rad počel s tem znanjem.
(ki je imho izjemno zanimivo!!!!)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
hojnikb ::
in kaj ti pravi, da on tega ne počne ?
kaj pa če se človek enostavno noče umazat z oljem.. ?
kaj pa če se človek enostavno noče umazat z oljem.. ?
#brezpodpisa
pegasus ::
Engineer_: lej, že dejstvo da ti motor pije olje ti govori, da delaš nekaj močno narobe. Predvidevam, da če bi hodil na strojni faks, bi tudi doumel, kaj to je.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24336 (19769) | solatko |
» | Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21239 (18116) | fikus_ |
» | Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30778 (26029) | roCkY |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22090 (20246) | WarpedGone |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18216 (16588) | Aston_11 |