Forum » Na cesti » Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h
Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h
-valvoline- ::
ps. Kar se cen goriva tiče nisi upošteval inflacijo. Za primer sem povedal 3e za liter danes, v prihodnosti z inflacijo bo morda to pomenilo 10e za liter.
Pil bo vseeno 5-7l na 100km.
zato pa ford spet dela revolucijo s svojimi miniaturnimi a močnimi in relativno varčnimi motorji.
http://ford.si/Osebna_Vozila/Focus/Moto...
1.0 motor in 92 kw.
Nismo še pri sanjskem avtu, se pa približujemo.
Pil bo vseeno 5-7l na 100km.
Zgodovina sprememb…
- predlagala izbris: nevone ()
-valvoline- ::
Sej mamo kolesa vsi doma,kaj mislis da mas sam ti al kaj. Probaj se peljat vsak dan po 20km v sluzbo z tem. Javni prevoz je 0,morda je skrajni čas da se ga 100% privatizira da se bo kej premaknilo.
Engineer_ ::
Nič ne pomaga, treba bo začet kupovat BMWje in Alfe.
vsekakor, bi se zelo rad peljal s tem, če bi bila urejena kolesarska steza. torej steza, ki bi bila ločena od glavne ceste. Bi komot potegnili traso zravn avtoceste recimo. 2 metra široko in razdeljeno na lev in desni pas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
-valvoline- ::
BTW konc mesca ko bo potekla registracija moj a4 bo sel na jug, sem ze dobu aro zajga. Jaz se ze prilagajam. Naslednji avto bo najverjetneje corsa 1.2 na plin. Hvala komunajzarjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Aston_11 ::
S takimi nimaš kaj delati na kolesarski stezi. Isto, kot če bi s formulo 1 oral njivo. Kolesarska zraven AC je super, bi krepnu od Postojne do Ljubljane, ko bi se fajn nadihal svežega zraku!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Engineer_ ::
-valvoline- je izjavil:
BTW konc mesca ko bo potekla registracija moj a4 bo sel na jug, sem ze dobu aro zajga. Jaz se ze prilagajam. Naslednji avto bo najverjetneje corsa 1.2 na plin. Hvala komunajzarjem.
zakaj corsa? ne bo porabla bistveno manj kot audi, peljal se boš slabše.
ah si rekel da bo na plin. zakaj pa audija ne predelaš na plin?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> 2 metra široko in razdeljeno na lev in desni pas.
Neufert pravi, da mora biti kolesarski pas širok tri metre (2.5m + urejena bankina) za eno smer.
Neufert pravi, da mora biti kolesarski pas širok tri metre (2.5m + urejena bankina) za eno smer.
Engineer_ ::
S takimi nimaš kaj delati na kolesarski stezi. Isto, kot če bi s formulo 1 oral njivo. Kolesarska zraven AC je super, bi krepnu od Postojne do Ljubljane, ko bi se fajn nadihal svežega zraku!
bi se ji pač reklo kolocesta kjer bi lahko vozil samo s cestnimi kolesi in bi moral dosegati vsaj 40 kmh.
jype ::
-valvoline-> Probaj se peljat vsak dan po 20km v sluzbo z tem.
Year-to-Date
Distance 10,444.0 km
Time 430h 23m
Elev Gain 111,911m
Rides 458
Sem probal. Fajn je.
Year-to-Date
Distance 10,444.0 km
Time 430h 23m
Elev Gain 111,911m
Rides 458
Sem probal. Fajn je.
Engineer_ ::
Engineer_> 2 metra široko in razdeljeno na lev in desni pas.
Neufert pravi, da mora biti kolesarski pas širok tri metre (2.5m + urejena bankina) za eno smer.
3 metre v eno smer, za kolesarje? en podatek več o temu, da ne znajo vozit in so sila ogroženi na lokalnih cestah, kjer imajo le pol metra.
-valvoline- ::
Aston_11 ::
S takimi nimaš kaj delati na kolesarski stezi. Isto, kot če bi s formulo 1 oral njivo. Kolesarska zraven AC je super, bi krepnu od Postojne do Ljubljane, ko bi se fajn nadihal svežega zraku!
bi se ji pač reklo kolocesta kjer bi lahko vozil samo s cestnimi kolesi in bi moral dosegati vsaj 40 kmh.
Ni problem v imenu, hitrost že dosegamo takšno, sploh z vetrom v hrbet, problem je v prilogah kisiku ;)
jype ::
Engineer_> en podatek več o temu, da ne znajo vozit in so sila ogroženi na lokalnih cestah, kjer imajo le pol metra.
Pol metra imajo samo v glavah nadutih voznikov. Zakon jim zagotavlja vožnjo največ en meter od roba ceste, kar v praksi pomeni, da sta njihova dva metra od roba ceste.
-valvoline-> Nekateri dejansko delamo na šihtu in ne posiljujemo tipkovnice in gledamo v zrak.
Javnosektoraški paraziti še nikoli niste delali na šihtu, tako da se ne smeši.
Pol metra imajo samo v glavah nadutih voznikov. Zakon jim zagotavlja vožnjo največ en meter od roba ceste, kar v praksi pomeni, da sta njihova dva metra od roba ceste.
-valvoline-> Nekateri dejansko delamo na šihtu in ne posiljujemo tipkovnice in gledamo v zrak.
Javnosektoraški paraziti še nikoli niste delali na šihtu, tako da se ne smeši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
BTW konc mesca ko bo potekla registracija moj a4 bo sel na jug, sem ze dobu aro zajga. Jaz se ze prilagajam. Naslednji avto bo najverjetneje corsa 1.2 na plin. Hvala komunajzarjem.
zakaj corsa? ne bo porabla bistveno manj kot audi, peljal se boš slabše.
ah si rekel da bo na plin. zakaj pa audija ne predelaš na plin?
Predvsem zarad podražitve registracij. Kontrole za cviček pa so tudi že na *vsakem vogalu*. Pač nisem državni parazit in takšen je moj standard, pa še komunjare ne mislim futrat. Aja vinjeto tudi ne rabim za naslednje leto hvala in _i_ AB.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
jype ::
Aston_11> V praksi je treba izboriti cel pas, da tepec odzadaj ne prehiteva v škarje.
Tako je. Če prehitevanje po sosednjem pasu ni možno, mora voznik počakati na primeren kraj (ali pa da se kolesar blagovoli umakniti s cestišča, kar je stvar njegove olike).
Tako je. Če prehitevanje po sosednjem pasu ni možno, mora voznik počakati na primeren kraj (ali pa da se kolesar blagovoli umakniti s cestišča, kar je stvar njegove olike).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
-valvoline- je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
BTW konc mesca ko bo potekla registracija moj a4 bo sel na jug, sem ze dobu aro zajga. Jaz se ze prilagajam. Naslednji avto bo najverjetneje corsa 1.2 na plin. Hvala komunajzarjem.
zakaj corsa? ne bo porabla bistveno manj kot audi, peljal se boš slabše.
ah si rekel da bo na plin. zakaj pa audija ne predelaš na plin?
Predvsem zarad podražitve registracij. Kontrole za cviček pa so tudi že na *vsakem vogalu*. Pač nisem državni parazit in takšen je moj standard, pa še komunjare ne mislim futrat. Aja vinjeto tudi ne rabim za naslednje leto hvala in _i_ AB.
no, samo kaj boljšega si vseeno lahko privoščiš kot corso. Kak suzuki swift je perfekten recimo.
ali pa pač ford focus z majhnim motorjem.
Aston_11> V praksi je treba izboriti cel pas, da tepec odzadaj ne prehiteva v škarje.
Tako je. Če prehitevanje po sosednjem pasu ni možno, mora voznik počakati na primeren kraj (ali pa da se kolesar blagovoli umakniti s cestišča, kar je stvar njegove olike).
to je absolutno res. vendar ta debata ne sodi sem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> lahko privoščiš
Če paziš tudi na posledice za druge ljudi, potem ne, si ne moreš.
Če ti je za ostale vseeno, si pa lahko privoščiš tudi velik SUV.
Če paziš tudi na posledice za druge ljudi, potem ne, si ne moreš.
Če ti je za ostale vseeno, si pa lahko privoščiš tudi velik SUV.
-valvoline- ::
Kupim tisto kar si znam sam popravljat, pa tudi da ma in da se dobijo pocen rezervni deli novi in rabljeni.
Aja, osnovni kriterij pa je da je avto v najnižjem razredu placevanja cestne takse,torej do 1350ccm3
Aja, osnovni kriterij pa je da je avto v najnižjem razredu placevanja cestne takse,torej do 1350ccm3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Engineer_ ::
Če ti je za ostale vseeno, si pa lahko privoščiš tudi velik SUV.
če bi si privoščil SUV bi bilo to zato, ker bi živel na lokaciji kamor osebni avto ne more priti pozimi.
-valvoline- je izjavil:
Kupim tisto kar si znam sam popravljat, pa tudi da ma in da se dobijo pocen rezervni deli novi in rabljeni.
Aja, osnovni kriterij pa je da je avto v najnižjem razredu placevanja cestne takse,torej do 1350ccm3
suzuki swifta ni treba popravljat (enostavno dela in to zelo dobro) in ccm pade v tvojo omejitev. Je pa zagotovo mnogo boljši od corse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> če bi si privoščil SUV bi bilo to zato, ker bi živel na lokaciji kamor osebni avto ne more priti pozimi.
Tisto ni SUV, je terenec, kot ti bo nebivedu razložil. SUV ne gre nikamor ker nima blokade diferenciala.
Tisto ni SUV, je terenec, kot ti bo nebivedu razložil. SUV ne gre nikamor ker nima blokade diferenciala.
-valvoline- ::
Kupil si bom neka rabljenega ze predelanega iz IT. Cors na LPG je dost, to se mi zdi najboljsi nakup, pa se motor na ketno ma in so izredno vzdrzljivi.
Neki tazga recimo:
http://www.autoscout24.it/Details.aspx?...
Neki tazga recimo:
http://www.autoscout24.it/Details.aspx?...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Engineer_ ::
Engineer_> če bi si privoščil SUV bi bilo to zato, ker bi živel na lokaciji kamor osebni avto ne more priti pozimi.
Tisto ni SUV, je terenec, kot ti bo nebivedu razložil. SUV ne gre nikamor ker nima blokade diferenciala.
seveda gre. mitsubishi pajero recimo pade med SUV. pa ima blokado diferenciala. o kolesih morda veš kaj o terencih pač ne.
vw tuareg je tipičen SUV. Ampak na terenu se je večkrat, tudi na tekmovanjih, že pošteno dokazal.
Je pa res da v lj nimate takih avtov zaradi uporabe ampak zaradi videza, kar je butasto.
-valvoline- je izjavil:
Kupil si bom neka rabljenega ze predelanega iz IT. Cors na LPG je dost, to se mi zdi najboljsi nakup, pa se motor na ketno ma in so izredno vzdrzljivi.
Neki tazga recimo:
http://www.autoscout24.it/Details.aspx?...
opel ni izredno vzdržljiv. nikoli bil. opel oziroma vauxhall pade na rep vzdržljivosti. (pač firme od 20 mesta dalje mi je smešno gledat...težko rečem da je neka firma vzdržljiva če je 20 drugih firm vzdržljivejših).
http://www.reliabilityindex.com/manufac...
(vseeno je boljši od audija)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Buggy ::
opel ni izredno vzdržljiv. nikoli bil. opel oziroma vauxhall pade na rep vzdržljivosti.
http://www.reliabilityindex.com/manufac...
(vseeno je boljši od audija)
tole ostalo vase bluzenje, ki sploh ni povezano s temo je itaq mimo ampak take pavsalne ocene pobrane izza sanka so pa res oslarija prve vrste.
GTÜ Used Car Report - Opel Insignia is Again Number One
Best used car 2013: Vauxhall Insignia
da o starih Signumih/Vectrah in Omegah z 400Kkm+ na stevcu ne govorim...
Res da so manjsi (cenejsi) avtomobili praviloma tudi bolj podvrzenim okvaram a vseeno ne mores stati za to pavsalno trditvijo...in kot alternativo vzdrzljivosti (za predelavo na plin), ti priporocas Forda...
Engineer_ ::
samohvala na spletni strani proizvajalca pa res ni zanesljiv podatek no.
ford focus je bil izbran kot najboljši rabljen avto in avto leta mnogo let. crap od opel insignie je izbran šele letos.
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-...
med 4-5 let starimi so opli šele od 36 mesta dalje.
Tako da ja, dajmo rajši omejit hitrost na 115 kmh da bodo ljudje še vedno kupovali crap avte in dajali za servise za katere morajo obstajat tovarne da delajo rezervne dele...ampak se bo pa privarčevalo pri gorivu.
ford focus je bil izbran kot najboljši rabljen avto in avto leta mnogo let. crap od opel insignie je izbran šele letos.
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-...
med 4-5 let starimi so opli šele od 36 mesta dalje.
Tako da ja, dajmo rajši omejit hitrost na 115 kmh da bodo ljudje še vedno kupovali crap avte in dajali za servise za katere morajo obstajat tovarne da delajo rezervne dele...ampak se bo pa privarčevalo pri gorivu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
-valvoline- ::
Za corso dobis dele na vsakem vogalu, ce je kej za postimat lahko si sam zrihtam,zelo enostaven avto za popravljat in vzdrzevat. Kvari se elektricni servo,luftmaser,motorcek prostega teka,kaksen senzor al pa stikalo it vglavnem to je to. Drgac sem TDi fan,ampak VW bencinarja pa nikol ne bi kupu, opel ma 100x boljše bencinarje.
Engineer_ ::
te rezervne dele je treba proizvesti s čimer onesnažuješ okolje.
ampak ja, je bolj pametno omejit hitrost na 115 kot proizvesti 100% zanesljiv avto za katerega ne bi bilo potrebno imet tovarn ki delajo rezervne dele. s čimer rabiš tudi tankarje, letala in tovornjake, da te rezervne dele dostavijo.
because fuck logic. važno da je avto pocen pa ni važno kolk bo crkaval.
ampak ja, je bolj pametno omejit hitrost na 115 kot proizvesti 100% zanesljiv avto za katerega ne bi bilo potrebno imet tovarn ki delajo rezervne dele. s čimer rabiš tudi tankarje, letala in tovornjake, da te rezervne dele dostavijo.
because fuck logic. važno da je avto pocen pa ni važno kolk bo crkaval.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
-valvoline- ::
Časovno se ne bo dosti poznalo ce se furaš 115kmh vs 150kmh vsaj za razdalje do 100-200km,poznalo se bo ce se furaš 200kmh but thats another story. Men se zdi zdajsna kao omejitev 130kmh glih taprava.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Engineer_ ::
kljub temu teče debata o tem ali je smiselno omejiti na 115 kmh da se prihrani na gorivu. čas je irelevanten za evropsko unijo.
in dokler je toliko drugih motečih faktorjev..je vseeno če je omejitev hitrosti tudi 300 kmh.
kot sem rekel, regulacijo bi bilo potrebno začeti drugod. Dvigniti standarde proizvajanja avtomobilov. dvigniti zahteve o vzdržljivosti in zahtevati nizko porabo.
ampak to je za evropske uradnike že pretežek miselni proces.
in dokler je toliko drugih motečih faktorjev..je vseeno če je omejitev hitrosti tudi 300 kmh.
kot sem rekel, regulacijo bi bilo potrebno začeti drugod. Dvigniti standarde proizvajanja avtomobilov. dvigniti zahteve o vzdržljivosti in zahtevati nizko porabo.
ampak to je za evropske uradnike že pretežek miselni proces.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
-valvoline- ::
Pr mojem a4 je razlika v porabi med 100kmh in 130kmh 1-1.5l oz 5l pri 100kmh in 6-6.5l pri 130kmh to je 15% kar pa ni malo. Pri 110 poraba je okol 5.5l. Če bi avto mel 6 prestav mogoče se neb tolk poznalo.
Bruseljski belosrajcarji pa itak majo subvencioniran ce ne zastojnski avio prevoz na plecih davkoplacevalcev. Je*e se jim. Nimajo kaj za delat pa streljajo neumnosti 24/7.
Pametno bi bilo omejit hitrost zarad varnosti in ne zarad porabe.
kljub temu teče debata o tem ali je smiselno omejiti na 115 kmh da se prihrani na gorivu. čas je irelevanten za evropsko unijo.
in dokler je toliko drugih motečih faktorjev..je vseeno če je omejitev hitrosti tudi 300 kmh.
kot sem rekel, regulacijo bi bilo potrebno začeti drugod. Dvigniti standarde proizvajanja avtomobilov. dvigniti zahteve o vzdržljivosti in zahtevati nizko porabo.
ampak to je za evropske uradnike že pretežek miselni proces.
Bruseljski belosrajcarji pa itak majo subvencioniran ce ne zastojnski avio prevoz na plecih davkoplacevalcev. Je*e se jim. Nimajo kaj za delat pa streljajo neumnosti 24/7.
Pametno bi bilo omejit hitrost zarad varnosti in ne zarad porabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Engineer_ ::
hitrost z varnostjo nima nič. tu je pomembna varnostna razdalja.
lahko bi se vozili 300 kmh, če bi imeli pred sabo 500 metrov varnostne razdalje.
to so sicer naši policisti že dojeli saj so začeli pregledovati varnostno razdaljo na AC. končno.
Pa tudi glede porabe goriva...ali bi bilo tako težko prisilit proizvajalce avtomobilov da bi imeli dodatno 6 prestavo v menjalniku?!? potem bi bila poraba miniaturna na AC.
ne, je lažje dati omejitev hitrosti na 115 kmh.
lahko bi se vozili 300 kmh, če bi imeli pred sabo 500 metrov varnostne razdalje.
to so sicer naši policisti že dojeli saj so začeli pregledovati varnostno razdaljo na AC. končno.
Pa tudi glede porabe goriva...ali bi bilo tako težko prisilit proizvajalce avtomobilov da bi imeli dodatno 6 prestavo v menjalniku?!? potem bi bila poraba miniaturna na AC.
ne, je lažje dati omejitev hitrosti na 115 kmh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
-valvoline- ::
Men osebno tale butast ukrep in omejitev ne bo dost prizadel, saj se furam okol 120kmh, itak vinjete za naslednje leto ne mislim kupovat pa BMK.
Buggy ::
v kolikor bi se ze zdaj lahko vecinoma konstantno peljal tistih 130km/h po AC, bi se tudi jaz morda sekiral glede te bedaste EU direktive, ker pa imamo pri nas tipicne privoscljive firbce na poddimenzioniranih cestah in motoricne invalide z neustrezno opremo, ter vsak mesec na vsake par km dela na cesti, pa je tudi 115 km/h cisti luksuz. Temu se rece, da gremo v korak s casom in tempom zivljnja...in sicer v kameno dobo, kjer kraljujejo neuki vozniki s kupljenimi vozniskimi in stanjem hitrih/regionalnih cest, ki si tega imena sploh ne zasluzijo.
gzibret ::
Se strinjam z nekom od prej, ki je napisal, da je drago gorivo že naredilo svoje. Folk se zmeni in grejo trije ali štirje z enim avtom v službo. Vozijo 110 na AC in včasih celo razmišljajo o tem, kako bi še bolj racionalizirali vožnjo. Sem že v eni temi pred pol in več leta rekel, da je gorivo še prepoceni. Cena nekje 5€/liter pa bi bila res primerna. Z avtom bi se vozili res samo takrat, ko ne bi imeli druge možnosti.
Glede nepotrebnih data centrov ipd... Dobro razmišljanje. Je pa to le majhnen kamen v vsej nepotrebno potrošeni energiji, ki jo porabljamo za brezveze, ker nam prav nič ne izboljšuje kvalitete življenja. Ni le to, je še veliko - ni več povratnih steklenic, električni aparati se ne popravljajo, ampak zamenujejo z novimi, ogrevanje in ostala grelna telesa (pralni stroj, bojler...) na elektriko, cel kup stand-by naprav, osvetljevanje ponoči (recimo namesto tega bi lahko ponoči polnili električne avte!), neracionalne transportne poti (en glup primer je pranje nemškega krompirja v Italiji, ki ima manj stroge zakone glede porabe vode, in potem furanje le-tega nazaj v Nemčijo) ipd...
Je pa osebni avtomobilski transport verjetno največji "unecessary energy drain" sploh, in tukaj je treba najprej ukrepat.
Energija na sploh je prepoceni, to je to... Pa ne bo dražja, saj imamo premoga uber vrh glave. Ne bo ga zmanjkalo še sigurno nekaj naslednjih stoletij. Kakšno ceno pa bomo plačali za to, da bomo skurili vsega, pa je druga zgodba.
Glede nepotrebnih data centrov ipd... Dobro razmišljanje. Je pa to le majhnen kamen v vsej nepotrebno potrošeni energiji, ki jo porabljamo za brezveze, ker nam prav nič ne izboljšuje kvalitete življenja. Ni le to, je še veliko - ni več povratnih steklenic, električni aparati se ne popravljajo, ampak zamenujejo z novimi, ogrevanje in ostala grelna telesa (pralni stroj, bojler...) na elektriko, cel kup stand-by naprav, osvetljevanje ponoči (recimo namesto tega bi lahko ponoči polnili električne avte!), neracionalne transportne poti (en glup primer je pranje nemškega krompirja v Italiji, ki ima manj stroge zakone glede porabe vode, in potem furanje le-tega nazaj v Nemčijo) ipd...
Je pa osebni avtomobilski transport verjetno največji "unecessary energy drain" sploh, in tukaj je treba najprej ukrepat.
Energija na sploh je prepoceni, to je to... Pa ne bo dražja, saj imamo premoga uber vrh glave. Ne bo ga zmanjkalo še sigurno nekaj naslednjih stoletij. Kakšno ceno pa bomo plačali za to, da bomo skurili vsega, pa je druga zgodba.
Vse je za neki dobr!
Smurf ::
Ce podvojimo davke bo tudi bistveno manj ljudi vozilo, pa se iz krize bomo prisli. Win-win.
-valvoline- ::
....Je pa osebni avtomobilski transport verjetno največji "unecessary energy drain" sploh, in tukaj je treba najprej ukrepat.....
Nikakor se ne strinjam,osebni avto in transport je največja civilizacijska in tehnološka pridobitev v zgodovini človeštva,in omogoča življenje in komoditeto ku jo mamo danes. Mobilnost je tista ki odraža napredek na vseh nivojih. Brez tega sledi vrnitev v stone age.
Nikakor se ne strinjam,osebni avto in transport je največja civilizacijska in tehnološka pridobitev v zgodovini človeštva,in omogoča življenje in komoditeto ku jo mamo danes. Mobilnost je tista ki odraža napredek na vseh nivojih. Brez tega sledi vrnitev v stone age.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
darkolord ::
Sej nihče ne pravi, da bi se zabubili doma; samo še učinkovitejše načine transporta bi lahko uporabili.
Če se tisoče ljudi hkrati premika iz točke A do/skozi točko B, je precej butasto, da ima vsak svoj vlak.
Če se tisoče ljudi hkrati premika iz točke A do/skozi točko B, je precej butasto, da ima vsak svoj vlak.
-valvoline- ::
Sej nihče ne pravi, da bi se zabubili doma; samo še učinkovitejše načine transporta bi lahko uporabili.
Če se tisoče ljudi hkrati premika iz točke A do/skozi točko B, je precej butasto, da ima vsak svoj vlak.
Jih ni. Kot smo ze nestetokrat povedal javni prevoz pr nas je podn, neuncikovit,nedostopen,prepocasen in absolutno predrag ceprav mocno subvencioniran.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Engineer_ ::
javni prevoz je v sloveniji namerno narejen tako da ljudje uporabljajo avtomobile. Vozovnice so tako drage da se ne splača uporabljat avtobusa ali vlaka če se vozi 1 človek, če se vozita 2 skupaj pa sploh ni več primerjave. Da o razliki v času ne govorimo.
pač je treba služit na davkih pri prodaji goriva, gum...
tako da javni prevoz, če ga ne uporabljaš samo za po mestu, je izven vprašanja. je povsem neuporaben pri nas za vsakodnevno vožnjo v službo in domov.
za ljubljančane je seveda poskrbljeno :D
pač je treba služit na davkih pri prodaji goriva, gum...
tako da javni prevoz, če ga ne uporabljaš samo za po mestu, je izven vprašanja. je povsem neuporaben pri nas za vsakodnevno vožnjo v službo in domov.
za ljubljančane je seveda poskrbljeno :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
oni ne, država pa ja. v čigavi lasti so železnice? ki pri nas obstajajo samo zato da obstajajo, so pa povsem neizkoriščene..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
-valvoline- ::
In zakaj je potem vozovnica MB-LJ za hitri vlak ali IC stane najmanj 50% vec kot ce bi se sam pelal z varcnim avtom ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24336 (19769) | solatko |
» | Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21239 (18116) | fikus_ |
» | Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30778 (26029) | roCkY |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22090 (20246) | WarpedGone |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18216 (16588) | Aston_11 |