» »

Kupim vozniški izpit

Kupim vozniški izpit

1
2
3

Karaya 52 ::

M & M je izjavil:

Bi rekel, da ljudje, ki nimajo moralnih zadržkov pri kupovanju izpita, tečaja ali dovoljenja, tudi nimajo moralnih zadržkov pri kršitvah na cesti. Nekako logično bi bilo, da se taki bolj pogosto in huje raztreščijo na cesti.


Zanimivo, mogoče imaš prav. Ni pa nujno, da gre za sociopate brez morale, sploh ne. Če v nekem pravilu ne vidiš moralnega temelja, ga brez tržav kršiš. Po Jeffersonu je to tudi tvoja moralna dolžnost. Še vedno ne vidim razloga, da bi se stare mačke, ki so jim vzeli izpit, še enkrat sili v avtošole, kjer se bodo učili speljevati z ročno. A je to potem neke vrste kazen? Javno ponižanje? Da vidi okolica 50 letnika v avtu avtošole?

bluefish ::

Karaya 52 je izjavil:

Še vedno ne vidim razloga, da bi se stare mačke, ki so jim vzeli izpit, še enkrat sili v avtošole, kjer se bodo učili speljevati z ročno. A je to potem neke vrste kazen? Javno ponižanje? Da vidi okolica 50 letnika v avtu avtošole?
Ta 50-letnik naj se raje zamisli, zakaj se spet uči speljevanja.

Karaya 52 je izjavil:

Če v nekem pravilu ne vidiš moralnega temelja, ga brez tržav kršiš.
Škoda, ker se Plut ni zagovarjal na ta način.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Karaya 52 ::

Saj je dovolj, da kazen plača. Ne vem zakaj mora iti skozi javno ponižanje. Reč nima drugega smisla, ker 50 letnik spelje z ročno v spečem stanju. Mogoče lahko celo on šola svojega inštruktorja.

Jefferson ni bil moralni relativist zato ni imel Plutove dileme.

bluefish ::

Karaya 52 je izjavil:

Saj je dovolj, da kazen plača.
Če je kazen fasal zato, ker se v prometu obnaša kot nekdo brez znanja osnovnih pravil, je denarna kazen pač neučinkovita. Pa naj se ponižuje, kakor ti temu praviš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

reeves ::

Karaya 52 je izjavil:

mn je izjavil:

Tale primer je idealna priložnost, da se dokaže ali ovrže koristnost poligona. Naj vzamejo vse voznike ki so opravili vožnjo na poligonu in vse ki so kupili vožnjo pa primerja število nesreč. Mene iskreno zanima rezultat.


Všeč mi je kako razmišljaš. Samo dvomim, da je v interesu regulatorja in avtošol objava teh podatkov. Se zna zgodit, da bi bil rezultat šolani vs. nešolani popolnoma isti. Samo pogljemo kako se kitijo z nižanjem števila smrtnih žrtev. Neskromno so vse pripisali svojim ukrepom. Ignorirajo dejstvo, da smo vmes zgradili avtoceste in da so avti 10× bolj varni kot pred desetimi leti.


Tako kot ti ignoriraš dejstvo, da je sedaj na cesti vsaj 10× več avtomobilov kot pred 10 leti

Karaya 52 ::

@bluefish, da starega mačka pošlješ v avtošolo učit speljevanja je pa učinkovito? Kakšna je korist, razen zaslužek avtošole?

@reeves, kako točno to ignoriram?

r3dkv1c4 ::

Karaya 52 je izjavil:

In vožnja po poligonu mu bo pomagala? ;(( Če verjameš.

Centri varne vožnje so bullshit. Mogoče bi morali narediti še centre varne hoje, ker si ljudje zvijajo gležnje.

Kaj pa ti veš o varni vožnji in vplivu fizičnih sil na avtomobil v izrednih siruacijah?
Ravno toliko po mojem, kolikor moj sosed, ki je star 3 leta!!!!

Pametnjakovič da me bo kap.

Si že oddelal tečaj varne vožnje?
Dvommim, ker drugače ne bi sral tu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

bluefish ::

Karaya 52 je izjavil:

@bluefish, da starega mačka pošlješ v avtošolo učit speljevanja je pa učinkovito? Kakšna je korist, razen zaslužek avtošole?
Se strinjam.
Raje bi se osredotočili na tisto, kar je bila krivda za kazen in temu namenili večje število ur. Res pa je, da so taki gumpeci večinoma ignorantski do vseh pravil in ne škodi, če se jim malce osveži celota, četudi odnesejo le 5% od tega.

reeves ::

Karaya 52 je izjavil:

@bluefish, da starega mačka pošlješ v avtošolo učit speljevanja je pa učinkovito? Kakšna je korist, razen zaslužek avtošole?

@reeves, kako točno to ignoriram?


Nikjer nisi tega napisal.

vostok_1 ::

Kot prvo...jebite se s temi totalitarističnimi prijemi, da mora pa vsak to in to pa to počet. Resno vam pravim...jebite se. Taki ljudje so mi tako zoprni!

Jaz vozim že desetletje v vseh razmerah in okoljih in sem tudi doživel kakšno napeto, a dosedaj še nisem steklca od avta podrsal. *trkam na les*
Pač, vozim karseda premišljeno in v 90% umirjeno. Čemu bi se jaz sedaj moral skešit za neke butaste birokratske zadeve? Če je v prometu kaj novega, se pač sam izobrazim, ne zato ker me država prisili, ampak gre za mojo varnost in varnost drugih (saj jih nočem imeti na vesti).

Ljudje kot vi so pokvarli vse kar je zabavnega na tem svetu, golazen. Nekateri so pač razumni in spoštljivi brez, da jim država dildota v rit nabija. Nekateri znajo uporabljat orožje na tak način, da je varno za okolico, znajo previdno vozit, znajo ravnat z nevarnimi rečmi. Vi pa bi sedaj kar vse kaznovali.
Ko sem kot klinc imel zračno puško sem vedno vedu kam lahko ciljam in kam ne, kasneje sem vrjetno med edinimi v regiji začel uporabljat posebne zbirne tarče, ki so onemogočile odboj projektila.
Za nagrado pa totalitaristične, birokratske gnide so prepovedale takšno in drugačno uporabo...za vse. Tudi za odgovorne uporabnike. Resnično se vam zahvaljujem. Spisek pa goes on and on. Itak največkrat nastradajo ravno odgovorni ljudje, saj bedaki običajno se požvižgajo na predpise.

Kaznujte tiste, ki imajo zgodovino nevestnega obnašanja, slabe rezultate, so sumljivi in tako naprej, ne pa kar vse po vrst in naj jih bog loči.

Kot dodatek...nisem pretirano proti tečaju varne vožnje, ampak vsaj ne za tako ceno, kar je itak namenjeno molzenju ne pa varnosti na cesti.


Tako da še enkrat lepo in glasno...JEBITE SE!

P.S. Vrjetno je, da se bo tudi meni prej ali slej kaj zgodilo, ampak nič kar bi tečaj odpravil. Pač...sreča oz. nesreča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Karaya 52 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Si že oddelal tečaj varne vožnje?
Dvommim, ker drugače ne bi sral tu.


Nisem. Stari gardi tega ni potrebno. Tudi ne vidim razloga, da bi tja rinil. Kot berem, je gneča precejšnja. Je država centre varne vožnje zapovedala, takoj ko je bil prvi zgrajen na Vranskem, zdaj pa so še drugi ugotovili, da je to lep biznis. Zdaj moramo narediti če center varnega planinarjenja, kopanja pa seveda kolesarjenja, kjer boš v rikši vozil inštruktorja, ki te bo komandiral.

vostok_1 ::

Prav bi bilo, da se naredi še tečaj varnega plavanja za vse, tudi tiste, ki ne plavajo. Tečaj se opravlja 1x tedensko do konca življenja, stane pa 100EUR na obisk. V primeru, da te ujamejo pri plavanju izven kopališč ti odstranijo jajce, pa obiskovati moraš tečaj 2x tedensko.

Seriously. Stop it.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Gregor P ::

Se pač strinjam z vostokom, da takšni totalitaristični prijemi ne pripeljejo nikamor:8)

Rajši narediš, da so različna zavarovanja ipd. cenejša (bombončki varianta), če narediš dodatna varna šolanja (in jih moraš na vsake toliko let vedno obnavljati, če želiš imeti še nadalje ta popust - seveda z možnostjo konkurenčne izbire šole najmanj po celi EU) kot pa da ljudi kar prisiliš v to.

Sam sem šel sam na tečaj varne vožnje in grem vsakič, ko imam novo vozilo (ne nujno v Slovenji, ker se vsako vozilo pač malo drugače obnaša), mislim da je to zelo koristna zadeva, se pa tudi strinjam da 1x obisk verjetno ne pripomore dovolj k varnosti na cestah (ker je veliko zadev stvar treninga), ampak malo pa zagotovo pomaga ker si vsaj malo bolj osveščen (in se tako morda ne spustiš v situacije ker bi ti takšen trening prišel prav).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

M & M ::

Karaya 52 je izjavil:

Zanimivo, mogoče imaš prav. Ni pa nujno, da gre za sociopate brez morale, sploh ne. Če v nekem pravilu ne vidiš moralnega temelja, ga brez tržav kršiš. Po Jeffersonu je to tudi tvoja moralna dolžnost. Še vedno ne vidim razloga, da bi se stare mačke, ki so jim vzeli izpit, še enkrat sili v avtošole, kjer se bodo učili speljevati z ročno. A je to potem neke vrste kazen? Javno ponižanje? Da vidi okolica 50 letnika v avtu avtošole?


No ne vem .. meni se ponarejanje listin in podkupovanje pač ne zdi nekaj kar bi normalni ljudje počeli. In potem opravičevali s takimi floskulami...

Ne vem kaj je rekel Jefferson, logika pa je blizu recimo Radbruchovi formuli, kjer prava ne smeš upoštevati, ko je tako nečloveško, da ni več pravo. Ampak to velja za zakone, ki določajo npr. kršenje človekovih pravic - formula je bila uporabljena pri Nurnberških procesih, kjer so se obdolženci izgovarjali, da je bilo njihovo delo v taboriščih uzakonjeno in da so to morali delati.

Pravila o tem, kako dobiš vozniško dovoljenje ne sodi v to kategorijo.

Sploh pa … kje piše, da jih bodo učili kako speljevati z ročno. Opravili bodo vaje, ki so predpisane. Ja, moral bo pokazati, da zna speljat z ročno. In parkirat bočno. (a gremo še rimat?) In če že zna, bo to vse - ne bodo ga učili. Bo pač šel na izpit s 15 urami in ne s 30.

Kot pa smo že zgoraj ugotovili - nekateri enostavno niso sposobni vozit. In če tak ne naredi izpita, pač več ne bo vozil. Namen torej ni javno poniževanje, ampak dati človeku možnost, da vozi še naprej. Po možnosti boljše kot prej. Če pa to ne gre, pa nevarnega voznika izločijo iz prometa.

Drugače pa dobiti 18 točk, da ti odvzamejo vozniško niti ni tako lahko. Moraš že kar konsistentno delat prekrške, da te to doleti.

vostok_1 ::

Večina državno sankcioniranih tečajev je 10% izobraževanje, 90% molzenje denarja.
Vrjamem, da znajo bit koristni in naj se jih ljudje poslužujejo, a naj bodo tudi ugodni.

black ice ::

Karaya 52 je izjavil:


Nisem. Stari gardi tega ni potrebno.

Zaradi neopravljanja tečajev varne vožnje stara garda vozi neprimerljivo bolj varno kot ostali udeleženci v prometu. Dejstvo!

Karaya 52 ::

M & M je izjavil:

Pravila o tem, kako dobiš vozniško dovoljenje ne sodi v to kategorijo.


Mogoče res ni primerno Jeffersona izvajat na tem primeru but you get my point. Glede na statistiko, je med povratniki vsak peti opravil test, ostali so ga kupili "iz Avstrije". Toliko o tem, kaj si ljudje mislijo o centrih varne vožnje. Starejši vozniki dobro povedo, da si pravi voznik po nekaj tisoč prevoženih kilometrih in po pravi zimi. Vožnja med stožci na Vranskem? Cmon... :D

Čez 20 let, ko bomo potrebovali izpit za plavanje, bo jype pisal, da bi brez tega izpita v svetovnih morjih vlada anarhija. Da noče somalijske obale na piranski punti.

bluefish ::

Karaya 52 je izjavil:

Starejši vozniki dobro povedo, da si pravi voznik po nekaj tisoč prevoženih kilometrih in po pravi zimi.
Specialist pa, ko nadaljnjih nekaj tisoč kilometrov prevoziš nalit ko mavra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

M & M ::

Karaya 52 je izjavil:


Mogoče res ni primerno Jeffersona izvajat na tem primeru but you get my point. Glede na statistiko, je med povratniki vsak peti opravil test, ostali so ga kupili "iz Avstrije". Toliko o tem, kaj si ljudje mislijo o centrih varne vožnje. Starejši vozniki dobro povedo, da si pravi voznik po nekaj tisoč prevoženih kilometrih in po pravi zimi. Vožnja med stožci na Vranskem? Cmon... :D


Ce ves kako je, ko se avto zavrti, si ze bolj izkusen kot vecina. Verjemi, da je boljse to pocet med stozci na Vranskem kot pa na cesti.

xxxul ::

M & M je izjavil:

Ce ves kako je, ko se avto zavrti, si ze bolj izkusen kot vecina. Verjemi, da je boljse to pocet med stozci na Vranskem kot pa na cesti.

najlažje pa je nardit par akrobacij po praznem parkirišču - in neprimerno ceneje...

sej šola varne vožnje je kul, ampak razn da se zamisliš ko te zavrti ni nekega hudega efekta razn da te prestraši, za prakso je pa absolutno predrago

Karaya 52 ::

@M & M, Bogatejši si za enkratno izkušnjo vrtenja. Čez palec bi ocenil, da potrebuješ nekaj 100 vrtenj, da ti to znanje koristi na cesti. Guess what? Država tega podatka nima. Predpisala je drago pravilo za katerega sploh ne ve če in koliko pomaga. V realnosti se ne voziš po praznih asfaltiranih površinah in te ob najmanjšem vrtenjo potegne v bankino, drevo ali jarek.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Zdej pa ste me že mal navdušli. Morda bi kr šou, sam kaj ki moram delat.

M & M ::

Karaya 52 je izjavil:

Čez palec bi ocenil, da potrebuješ nekaj 100 vrtenj, da ti to znanje koristi na cesti.


Upam, da teh izkušenj ne nameravaš pridobivat na cesti. Pa ne rabiš 100 vrtenj, rabiš parkrat probat in ene dvakrat uspet obdržat avto v liniji - da veš, da zmoreš in poskusiš rešiti situacijo, ne pa da, ko avtu začne odnašat rit, spustiš volan in upaš, da ne bo "preveč bolelo". In "vrtenje" niti ni edina stvar, ki se jo tam učiš, je še cel kup drugih stvari. Veš koliko nesreč se zgodi, ker vozniki niso navajeni zaviranja v sili? No, jaz ne vem … ampak pri naših varnostnih razdaljah, bi rekel, da ne malo. Tudi tega te učijo - sestra je tam prvič zavirala tako, da so škripale gume.

V glavnem ... meni se od vseh stvari, za katere plačujemo, ta zdi še sprejemljiva.

vostok_1 ::

No no. De ne gremo predaleč.

Če že država uvaja obvezne tečaje, naj bodo ti ugodni.



P.S. Imam solidno kolo z gumijastimi bremzami, ampak it 40 dol po klancu je kr adrenalinsko. Tko da resnično odsvetujem.

Invictus ::

Amater.

Ostali vozimo 40 po ravnem ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

T-h-o-r ::

kaj ti bo izpit


v prostotržni družbi ne rabiš izpita, ampak pelješ, če si lahko privoščiš avto

bluefish je izjavil:

Tvoja rešitev pa je?


da slabi vozniki umrejo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

Hayabusa ::

shadeX je izjavil:

Tako kot nesreča s Porschejem, kjer sta 2 umrla , naj bi tudi bila posledica slabe ceste ( poleg neprimerne hitrosti seveda )

Odvodnjavanje je speljano iz Ac na vzporedno cesto, kak teden zatem je bila tam ponovno nesreča (obakrat deževalo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

bluefish ::

T-h-o-r je izjavil:

da slabi vozniki umrejo
Če bi le tovrstni vozniki, ni panike.

T-h-o-r ::

bluefish je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

da slabi vozniki umrejo
Če bi le tovrstni vozniki, ni panike.


Potrebne so žrtve.
Poglej koliko žrtev zahteva izvoz demokracije v Irak.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

Mr.B ::

Žalostno je to, da so nekateri politično ustrezni kadri globoko povezani pri svojih maržah, glede na to da se bo vse skupaj na dolgi rok pometlo pod preprego, češ ne vemo kako in kaj z temi izpiti...

1. Zavestno so se zavedali da je protizakonito, ko so prodajali izpite..
2. Zavestno so se zavedali da je protizakonito, ko so kupovali izpite...

Aja demokratična socialistična republika Kon... ups Slovenija, nima tega v zakonu zapisano, torej razen davčnih kršitev ne morejo vzeti izpitov, WTF banana repubik.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

poweroff ::

Torej, kot prvo se strinjam, da je ljudi, ki so jim odvzeli izpit nesmiselno poslati v avtošolo nazaj iz nule. Njegov problem ni, da bi se moral učiti speljevanja. Njegov problem je drugje, in treba ga bi bilo poslati čez prilagojen program..

Mimogrede - v večini držav, tudi pri nas, za učenje vožnje ni potrebno v avtošolo. Uči lahko kdorkoli, ki ima vozniški izpit, mora pa imeti prilagojen avto (za zaviranje, itd., ki si ga lahko tudi izposodi!). Se pravi "nabijanje ur" ni nekaj, kar velja kar per se.

Druga pomembna stvar pa je, da ta primer lepo kaže kaj se zgodi, ko zadeve prepustimo divjemu prostemu trgu. Namesto, da bi zadeve glede varnosti v cestnem prometu imelo pod svojim okriljem ministrstvo za notranje zadeve, se je to področje sprivatiziralo do onemoglosti. Tem privatnikom pa je pomemben samo denar. Ni celo za izključit, da je zasebni sektor sam zlobiral ustrezno zakonodajo, ki jim omogoča mastno služenje. Kar pomeni, da gre spet za sistemsko korupcijo in ugrabitev države.

Tretja stvar je pa dejstvo, da dogodek kaže na moralni propad "poštenega" malega človeka.

Dragi sodržavljani. Mislim, da nimate nobene moralne pravice "pizdenja" nad skorumpiranimi politiki, saj dogajanje kaže, da bi sami počeli isto, če bi le dobili priložnost.

V moralnem smislu imate točno take voditelje, kot ste sami. Sami ste izvolili te ljudi. In skupaj s svojimi voditelji ste državo pripeljali v prepad - moralni in finančni.

Zdaj bo pa pač treba poravnati zapitek. Za katerega ste soodgovorni tudi vi.
sudo poweroff

Karaya 52 ::

Tokrat se s tabo strinjam, razen v enem delu. Da je za to kriv trg. Oprosti, ampak ravno država je spisala zakone, po katerih lahko delaš izpit izključno in samo preko avtošole. In zdaj so se nekatere povampirile in na niši, ki jo je država postavila, kasirajo pot za bližnjico.

M & M ::

Kdo je pa spisal in predlagal zakone? "Birokrati"? Kaj pa ce so ta zakon (in s tem svojo niso) zlobirali tisti, ki zdaj sluzijo s tem?

Karaya 52 ::

To bi bilo čisto možno. Kakorkoli obrneš je zadnji žegen dala država (poslanci).

Datadog ::

poweroff je izjavil:



Druga pomembna stvar pa je, da ta primer lepo kaže kaj se zgodi, ko zadeve prepustimo divjemu prostemu trgu. Namesto, da bi zadeve glede varnosti v cestnem prometu imelo pod svojim okriljem ministrstvo za notranje zadeve, se je to področje sprivatiziralo do onemoglosti. Tem privatnikom pa je pomemben samo denar. Ni celo za izključit, da je zasebni sektor sam zlobiral ustrezno zakonodajo, ki jim omogoča mastno služenje. Kar pomeni, da gre spet za sistemsko korupcijo in ugrabitev države.



Ja ja ker ta država je pa res garancija zato da na določenem področju ne bo korupcije ne? Trg proti regulacija je brezvezna debata v okolju kjer pravna država ne deluje. Izvršna pa komaj na škrge diha (policija). V obeh primerih boš dobil na koncu sranje.

T-h-o-r ::

Karaya 52 je izjavil:

To bi bilo čisto možno. Kakorkoli obrneš je zadnji žegen dala država (poslanci).

saj to ni važno, poslanci so zgolj ta zadnja stopnja farse v "demokraciji"
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Nikec3 ::

Tudi približno ne. Osemdesetletniki niso sposobni obvladovanja osebnega vozila

Nesmiselno posploševanje. Nekateri so. Se pa strinjam, da bi nad 80+ moralo biti neko testiranje sposobnosti.

Tretja stvar je pa dejstvo, da dogodek kaže na moralni propad "poštenega" malega človeka.

"Pošteni, mali človek" je mit, ki realno v Sloveniji ne obstaja.

V glavnem ... meni se od vseh stvari, za katere plačujemo, ta zdi še sprejemljiva.

Se strinjam. Varna vožnja je koristna, problem je (pre)visoka cena.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Nikec3 ::

@bluefish, da starega mačka pošlješ v avtošolo učit speljevanja je pa učinkovito? Kakšna je korist, razen zaslužek avtošole?

V avtošoli te učijo to kar ne znaš. Če voznik obvlada speljevanje, bo šel inštruktor takoj na vožnjo, držo volana, pravila... Ko sem jaz delal izpit nisem imel pojma, pa sem se speljevanja učil maksimalno 15 minut.

Btw, kolikšno najvišjo hitrost vam je uspelo doseči na varni vožnji pri vožnji v krog? Nam je inštruktor rekel, da kupi Ferrarija tistemu, ki preseže 50 km/h, sam sem dosegel 44 km/h. 8-)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

imagodei ::

Mene samo zanima, ali se strinjamo, da:
1.) obstajajo ljudje, ki so na cesti nevarni
2.) ti ljudje kršijo CPP ter pravila varne vožnje
3.) v določenih primerih je edina rešitev take ljudi (začasno) izločit iz prometa.

Se strinjamo do te točke? Ja? Potem me pa zanima, kakšne ukrepe predlagate za ukrotitev in prevzgojo teh nevarnih voznikov? Predvsem tisti, ki jamrate nad totalitarizmom in brezveznostjo siljenja v šole varne vožnje. Na plano s predlogi.
- Hoc est qui sumus -

T-h-o-r ::

free market, saj je jasno že iz prvega posta
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Datadog ::

imagodei je izjavil:

Mene samo zanima, ali se strinjamo, da:
1.) obstajajo ljudje, ki so na cesti nevarni
2.) ti ljudje kršijo CPP ter pravila varne vožnje
3.) v določenih primerih je edina rešitev take ljudi (začasno) izločit iz prometa.

Se strinjamo do te točke? Ja? Potem me pa zanima, kakšne ukrepe predlagate za ukrotitev in prevzgojo teh nevarnih voznikov? Predvsem tisti, ki jamrate nad totalitarizmom in brezveznostjo siljenja v šole varne vožnje. Na plano s predlogi.


Boljši nadzor (več policajev na cesti) pa mogoče mal potweekat kazenske točke. Ne rabimo si spet nekih novih stvari zmišljevat sej obstoječe je čist ok.

zee ::

imagodei je izjavil:

Mene samo zanima, ali se strinjamo, da:
1.) obstajajo ljudje, ki so na cesti nevarni
2.) ti ljudje kršijo CPP ter pravila varne vožnje
3.) v določenih primerih je edina rešitev take ljudi (začasno) izločit iz prometa.

Se strinjamo do te točke? Ja? Potem me pa zanima, kakšne ukrepe predlagate za ukrotitev in prevzgojo teh nevarnih voznikov? Predvsem tisti, ki jamrate nad totalitarizmom in brezveznostjo siljenja v šole varne vožnje. Na plano s predlogi.


Ad 3.) Trajen odvzem vozniskega dovoljenja, prepoved ponovnega opravljanja vozniskega izpita in prepoved posedovanja motornega vozila. V primeru krsitve pa rubez premozenja.

Predvsem pa dosledno izvajanje vseh zakonov, z izjemo tocke 3.) so lahko kazni celo nizje. Prav noben zakon ne pomaga, ce se izvaja samo na koncu meseca, ko je treba odpiskati "kvoto" krsiteljev.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

Relanium ::

Glede na to kupovanje in na to, da sem la lastne oči videl eno starejšo (~40 let) žensko kako je prepisovala pri CPP (in so jo dobili), poleg tega pa na vse več imigrantov iz določenega dela evrope (kjer je marsikdo ob čevapih z začudenjem gledal kako tam sploh vozijo - tudi sam sem bil WTF??), se sploh ne čudim kaj vse se dogaja na cestah.
Srečen sem, da ni sranja še več.
In zelo neodgovorno do ostalih. Če že plačaš poligon, pa pejd vozit majmun, škodilo ti ziher ne bo!

Drgač nisem bil na poligonu ker še takrat ni bilo, ampak vrjamem da se da dost tega replicirat tud zastonj na kakem zasneženem (seveda praznem) parkirišču pozimi - pa še zabavno je, in ni vrag da tud tu ne dobiš vsaj mal občutka obvladovanja avta.

Ampak ne.....

Invictus ::

Država je zmetala vse prekrškarje v isti koš.

Nekdo ki nabere 18 pik s prehitro vožnjo, potrebuje drugačno obravnavo kot tisti, ki napiha.

Dejstvo pa je da je vir problemov tudi AMZS, saj na cesti vidiš avte, ki definitivno ne bi naredili tehničnega pregleda. Sicer so našli nekaj ljudi, ki so sprejemali podkupnine, ampak problem je širši kot si mislimo. Mislim da skoraj vsak pozna koga, ki ima precej pomanjkljiv avto, pa mu nekdo naredi tehničnega.

Še vedno podpiram idejo da se velikemu prekrškarju avto zapleni in spreša. Ne glede na tip in starost avta.

Kazen bi morala pa biti glede na premoženje. Ampak ker država niti premoženja ne zna popisat (niti nepremičnin ne, kaj šele ostalo), je to bolj utopija. Poleg tega bi politiki preveč pljuvali v lastno skledo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

knesz ::

Nikec3 je izjavil:

Tudi približno ne. Osemdesetletniki niso sposobni obvladovanja osebnega vozila

Nesmiselno posploševanje. Nekateri so. Se pa strinjam, da bi nad 80+ moralo biti neko testiranje sposobnosti.

Tretja stvar je pa dejstvo, da dogodek kaže na moralni propad "poštenega" malega človeka.

"Pošteni, mali človek" je mit, ki realno v Sloveniji ne obstaja.

V glavnem ... meni se od vseh stvari, za katere plačujemo, ta zdi še sprejemljiva.

Se strinjam. Varna vožnja je koristna, problem je (pre)visoka cena.

Ampak kupljeno potrdilo o opravljeni varni vožnji je bilo dražje od samega tečaja varne vožnje. Vsaj tako je bilo povedano v medijih.

imagodei ::

Datadog je izjavil:

Boljši nadzor (več policajev na cesti) pa mogoče mal potweekat kazenske točke. Ne rabimo si spet nekih novih stvari zmišljevat sej obstoječe je čist ok.

Po eni strani se bo sedaj vsul plaz kritik z druge strani, češ da je že sedaj vse modro (in rdeče) na cestah od pretirane prisotnosti policistov (in redarjev) na cesti. Po drugi strani nas subjektivne ocene ne zanimajo.

Se strinjam, poostrit nadzor bi bila dobra ideja. Sploh Slovenci smo narod, nad katerim mora neprestano viset grožnja batin, sicer hitro izkoristimo priliko in kršimo norme, pravila, zakone. Drugi konec te iste palice je pa ta, da potem tisti, ki se malo povzpnejo po hierarhični lestvici, začnejo izživljat nad ostalimi. Klasično je to, da se radarje postavlja tja, kjer se da zaslužit, ne pa tja, kjer bi pomagali. Druga taka cvetlica je, da se policijska patrulja fino parkira ob cesto in zeha, namesto da bi bila prisotna na cesti, se vozila gor in dol ter sankcionirala nevarno početje.

Ravno včeraj sem bil priča dvojnemu prekršku, ki ga je videl policist v vozilu, pa ga je raje ignoriral: voznik sivega Renaulta je peljal v smeri proti zavarovanemu železniškemu prehodu, ko so začele utripati rdeče luči. Kombi pred njim se je ustavil. V tistem hipu sem jaz šel čez prehod za pešce neposredno pred železniškim prehodom, takoj za omenjenim kombijem. Trenutek za tem je do kombija pripeljal voznik sivega Renaulta, ga obvil in prehitel po levi strani, tako da je zapeljal preko železniškega prehoda. Da bi spregledal utripajoče luči ali spremljajoči zvok, praktično ni možno. No, za nameček je trenutek za tem nakazal levo utripalko in (kljub znaku za prepoved) zavil levo takoj za železniškim prehodom. Naslednji avto, ki je pripeljal iz iste smeri kot kombi in Renault, je bil policijski avto in se je za kombijem ustavil ravno nekje v času, ko je voznik Renaulta že zapeljal levo. Policist je oba prekrška jasno videl.

zee je izjavil:

Ad 3.) Trajen odvzem vozniskega dovoljenja, prepoved ponovnega opravljanja vozniskega izpita in prepoved posedovanja motornega vozila. V primeru krsitve pa rubez premozenja.

No, jaz sem za to, da se "grehi odpuščajo". Tudi max kazen za najtežje zločine ni doživljenjska. Takšne pavšalne prepovedi opravljanja izpita za celo življenje so prav zaradi tega tudi sicer na trhlih nogah.

Najhujše kršitve, kjer se pojavijo tudi smrtne žrtve, so že sedaj precej strogo sankcionirane. Witch hunta se tukaj ni potrebno igrat, linčanja ne potrebujemo, prometne zakonodaje pa tudi ni treba spreminjat čisto vsakokrat, ko se zgodi tragedija. Lahko imamo še tako stroge zakone, tragedije se bodo še vedno dogajale.

Se pa strinjam, da bi bilo treba hude kršitve zaznati preden pripeljejo do poškodb in smrtnih žrtev in jih takrat sankcionirat strožje. Razni anger-management oz. obvezna psihoterapija na lastne stroške za t.i. reckless driving se niti ne zdijo tako bizarne rešitve. Seveda bi to pomenilo najprej uvesti pojma Careless and Reckless driving v zakonodajo in nato policistom dati še pooblastila, da se sami odločijo, kdaj je šlo za takšno vožnjo. Da pa prideš do te točke, mora pa spet preteči za nekaj generacij vode - kot sem že višje gor rekel, smo pri Slovenci podvrženi tistemu občutku, da "nekoga za jajca primemo", za diskrecijsko pravico pri odločanju o careless or reckless drivingu pa rabiš integriteto ter zrele in zaupanja vredne ljudi. Pa tudi, pri nas neke kulture spoštovanja policistov ni. Poleg tega pa smo žal premajhni in se vsi poznamo med sabo, tako da bi se policist v dveh podobnih situacijah odločal drugače, če bi osebo poznal, ali pa če je ne bi.

Tako da to spet odpade.
- Hoc est qui sumus -

Relanium ::

Invictus je izjavil:


Dejstvo pa je da je vir problemov tudi AMZS, saj na cesti vidiš avte, ki definitivno ne bi naredili tehničnega pregleda. Sicer so našli nekaj ljudi, ki so sprejemali podkupnine, ampak problem je širši kot si mislimo. Mislim da skoraj vsak pozna koga, ki ima precej pomanjkljiv avto, pa mu nekdo naredi tehničnega.

Nebo najbolj držalo.
Res podkupovanje za tehnično neustrezen avto je močnega obsojanja vredno, ampak a veš koliko sivih las pa povzroča zategovanje pravil tistim, ki hočejo imet vse po regelcih?
Že sam sem imel res dosti neprijetnih izkušenj na tehničnem pregledu, pa mislim da znam dobro vzdrževat vso mojo motorizacijo, vsaj minimalno moj poklic bi lahko to dokazal, ampak da te na tehničnem zajebava zato ker na nekem delu ni pravih številk oz. da nek del na vozilu zdaj ne velja več, prej pa je 10 let vedno veljal na ENAKI lokaciji, in te zato vrže je pa višek.

Ja no, lahko bi celo potegnil analogijo s pobiranjem davkov.
Največ se vzame tistim ki itak nimajo, ostali pa so nedotakljivi...

Sicer pa mislim da je največ problemov še vedno zaradi nesposobnosti voznikov in ne zaradi tehničnih zadev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

imagodei ::

Invictus je izjavil:

Država je zmetala vse prekrškarje v isti koš.

Nekdo ki nabere 18 pik s prehitro vožnjo, potrebuje drugačno obravnavo kot tisti, ki napiha.

To se strinjam. Oba naj obravnava psihoterapevt, torej, strokovnjak. Naj on pove, kakšno obravnavo potrebujeta.

Invictus je izjavil:

Dejstvo pa je da je vir problemov tudi AMZS, saj na cesti vidiš avte, ki definitivno ne bi naredili tehničnega pregleda. Sicer so našli nekaj ljudi, ki so sprejemali podkupnine, ampak problem je širši kot si mislimo. Mislim da skoraj vsak pozna koga, ki ima precej pomanjkljiv avto, pa mu nekdo naredi tehničnega.

Po moji oceni je to urbana legenda, ki jo sprožajo nekateri, ki precenjujejo lastne sposobnosti in si zato želijo, da bi bile omejitve na vseh cestah x2 glede na sedanje. IMO je tehnična neizpravnost vozila glavni faktor pri prometni nezgodi morda v kakem procentu vseh nezgod. Lahko pa je to faktor, ki prispeva k nastanku nezgode.

Npr., v Sloveniji velja, da so praktično vsi nevarni odseki ustrezno označeni. Na vsako ovinkasto cesto opozarjajo znaki že več 100m prej, hitrost je omejena na 60 km/h, včasih celo manj, sami ovinki so po pravilu označeni tudi z odsevnimi znaki. Kljub temu voznike odnese iz ovinka. Ob pregledu se izkaže, da je voznik imel v krvi 0,4 promila alkohola in kljub omejitvi 60 je peljal vsaj 70km/h. Cesta je bila mokra in prometna zakonodaja zapoveduje, da moramo vožnjo prilagoditi razmeram na cesti. Ampak, na koncu bo ta vrli voznik v vaški gostilni krivil svoje gume, ker so bile že 4 leta stare in na mokri podlagi niso več prijele.

Za ta primer je k***c kriva tehnična neizpravnost. Ja, 4 leta stare trde gume so verjetno prispevale, ampak če bi voznik vozil 60 km/h oziroma zaradi razmer na cesti hitrost še dodatno zmanjšal, se ne bi bilo treba izgovarjat na gume.

Je pa res, da pri 220 km/h je neizpravna večina avtomobilov, ki vozi po slovenskih cestah - enostavno stik s podlago ni več pravi, zavorna pot je predolga glede na hitrost reakcije. Na žalost za večino fantastov pa govorimo o tehnični izpravnosti vozila pri hitrostih okoli 50 do 130 km/h.
- Hoc est qui sumus -

lexios ::

na cesti vidiš avte, ki definitivno ne bi naredili tehničnega pregleda. Sicer so našli nekaj ljudi, ki so sprejemali podkupnine, ampak problem je širši kot si mislimo. Mislim da skoraj vsak pozna koga, ki ima precej pomanjkljiv avto, pa mu nekdo naredi tehničnega.


Kje pa, ker sam jih ne opažam ravno pogosto, precej redko, pa sem precej na cesti? Ne mi reč, da si ti nek super mehanik, da z enim pogledom med vožnjo oceniš stanje drugega vozila? ;((

Al kaj, te nedelujoča žarnica popolnoma vrže iz tira? Ali morda govoriš o "dirkalnikih", ki so po tvojem mnenju brez homologacije, čeprav paprijev nisi videl niti od daleč?

Za začetek definiraj birokratski žargon: "pomanjkljiv avto"! Ker si pod to besedno zvezo lahko brez problema predstavljam vsa vozila starejša od 10 let, ki so sicer ob normalni uporabi, v normalnih pogojih, povsem normalno vozna.

Koliko prometnih nesreč mi lahko našteješ, kjer so vzrok nesreče stare kripe, ki ne bi naredile tehničnega in koliko prometnih nesreč mi lahko našteješ, kjer so vzrok popolnoma izpravna in brezhibna vozila z majmunom za volanom? Pa zataknte si nekam to birokratsko logiko!

lexios ::

kljub omejitvi 60 je peljal vsaj 70km/h. Cesta je bila mokra in prometna zakonodaja zapoveduje, da moramo vožnjo prilagoditi razmeram na cesti. Ampak, na koncu bo ta vrli voznik v vaški gostilni krivil svoje gume, ker so bile že 4 leta stare in na mokri podlagi niso več prijele.

Za ta primer je k***c kriva tehnična neizpravnost. Ja, 4 leta stare trde gume so verjetno prispevale, ampak če bi voznik vozil 60 km/h oziroma zaradi razmer na cesti hitrost še dodatno zmanjšal, se ne bi bilo treba izgovarjat na gume.


Seveda bi moral peljati natanko 60 km/h, saj se v nasprotnem primeru takoj najde komentator na forumu, s popolnoma brezhibnim vozilom, ki se začne spraševati ali je omejitev 60 km/h ali 50 km/h! Tko, kot se je v tej temi že nekdo spraševal ali je omejitev na regionalnih cestah 80 km/h! ;((

Statistiki prometnih nesreč na naših cestah se sploh ne čudim več! Še toliko manj, ko se zamislim o stanju cest...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334154 (28382) bluefish
»

Nov zakon za mlade voznike. (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29453634 (49026) balocom

Več podobnih tem