» »

Kako ustaviti goljufanje Tušmobila?

Kako ustaviti goljufanje Tušmobila?

1
2
3

Hayabusa ::

bluefish je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

Ko se izteče delovni čas, da, drugače ne, ker nimajo razloga.
Veš, poslovni prostori niso "javni".

Razlog bo kaj ?

Tody ::

haha prov zabavno je brat to. Če bi direktorji poslušal vse pritožbe svojih strank (pa čeprav se do njega prebije samo 1%) bi bili še bolj "zaposleni". Dol mu visi za tvoje probleme, v večini jim tudi dol visi za probleme njegovih zaposlenih. Seveda če je kaj v njegovem interesu bo pač naredil kar lahko da pomaga prijatlu od prijatla. Take usluge seveda niso zastojn.

Hayabusa, motenje posesti? Grožnje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tody ()

Hayabusa ::

Če imaš trgovino odprto za vse, potem motenje posesti odpade.
Recimo da prideš notri brez Ak-47/paketa ročnih bomb za pasom in se ne dereš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Tody ::

Potem pa mene sploh ne motiš, takoj ko boš nadlegoval kako mojo stranko pa si že spet lahko na meji z zakonom. Kršenje javnega redu in miru ali pa kaj podobnega. Sej lahko samo pokličeš in rečeš da se sumljiv tip potika po tvoji trgovini in da jih prosiš da pridejo preverit kaj hoče da se s tabo noče normalno pogovarjat.

Ziga Dolhar ::

Hayabusa je izjavil:

Če imaš trgovino odprto za vse, potem motenje posesti odpade.


Ne ga biksat.
https://dolhar.si/

šernk ::

Sej lahko samo pokličeš in rečeš da se sumljiv tip potika po tvoji trgovini in da jih prosiš da pridejo preverit kaj hoče da se s tabo noče normalno pogovarjat.


super in jaz jim bom povedal, da ste pač nesposobni v roku 14ih dneh rešit moj problem in zahtevam pogovor z odgovornim. Z veseljem lahko vključite policijo notri, morda pade zadeva celo pod poskus prevare a takrat boste tudi rekli, da ne smete dati številke nadrejenega? Če mi pošiljate položnice kljub temu da nisem več pri vas je to moj problem z vami, ki je nastal po vaši krivdi! V trenutku ko niste zainteresirani rešit problema v doglednem času boste pač imeli problem z mano.

vsi pravite da pritožbe itak ne pomagajo, ker delajo kar želijo. Moje izkušnje pač govorijo obratno. Ne nisem bavbav ki kriči, 99% problemov rešim na mestu samem z navadnim pogovorom, tist 1% ko je pa prodajalec pameten za desetih, se pa vedno reši že samo s pogovorom nadrejenega. edinkrat ko so pa vsi prelagali odgovornost in se izogibali, se je šlo pa iz vrha navzdol. Res je da smo imeli takrat rahlo poznanstvo na prvi stopnji, ki pa ni vplivalo potem na drugo stopnjo, saj je prva stopnja nam samo povedala koga poklicat in se z njim pogovorit o problemu. Pač velike živine imajo izkušnje, da se z delavci v nekaterih primerih ne zmeniš nič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

samo nič od tega ne spremeni dejstva, da ti zaposleni za pultom ni dolžan dat nobenega kontakta nadrejenih in se lahko in po zobih mečeš do nezavesti tega ne moreš spremenit.

boro10 ::

šernk je izjavil:

Zahtevat številko nadrejenih. Ne da je nimajo ali je ne smejo deliti, to je treba zahtevat! V končni fazi so to uradne osebe in te morajo prevezat do njih. Ne smeš se zadovoljit z odgovorom: ja ne vemo številke. Naj pokličejo nekoga, ki ve!

pri nas v eni X stvari je bilo vse dogovorjeno direktor podjetja, župan občine vsi so vedeli, da je zadeva zrihtana, potem pa klic direktno županu, slednji dal številko direktorja podjetja in direktor je rekel saj smo poslali človeka da se dogovori z vami. Slednji pa seveda ni prišel nikoli do nas. S posredniki ne narediš nič.


O kaki uradni osebi sploh govoriš? Zate je pristojna in odgovorna oseba ravno tista, ki dela za pultom, pa naj bo to študent ali redno zaposlena oseba. On je odgovoren da rešuje tvoje pritožbe, sprejema tvoje reklamacije in nobeden direktor, dej ga ne lomit no. Kakšen je pa nadaljni postopek reševanja pritožb je pa odvisno od politike podjetja. Dolžnost podjetja je da sprejme tvoje pritožbe, na kakšen način in preko katere osebe pa ni več v tvoji domeni.
Pozdrav

Nummy ::

boro10 je izjavil:

šernk je izjavil:

Zahtevat številko nadrejenih. Ne da je nimajo ali je ne smejo deliti, to je treba zahtevat! V končni fazi so to uradne osebe in te morajo prevezat do njih. Ne smeš se zadovoljit z odgovorom: ja ne vemo številke. Naj pokličejo nekoga, ki ve!

pri nas v eni X stvari je bilo vse dogovorjeno direktor podjetja, župan občine vsi so vedeli, da je zadeva zrihtana, potem pa klic direktno županu, slednji dal številko direktorja podjetja in direktor je rekel saj smo poslali človeka da se dogovori z vami. Slednji pa seveda ni prišel nikoli do nas. S posredniki ne narediš nič.


O kaki uradni osebi sploh govoriš? Zate je pristojna in odgovorna oseba ravno tista, ki dela za pultom, pa naj bo to študent ali redno zaposlena oseba. On je odgovoren da rešuje tvoje pritožbe, sprejema tvoje reklamacije in nobeden direktor, dej ga ne lomit no. Kakšen je pa nadaljni postopek reševanja pritožb je pa odvisno od politike podjetja. Dolžnost podjetja je da sprejme tvoje pritožbe, na kakšen način in preko katere osebe pa ni več v tvoji domeni.


Ja samo če tisti za pultom ne zna ali pa nima pristojnosti ti nekaj zamenjat, moraš iti do nadrejenega.
Enako se mi tudi zgodilo v bigbangu, kjer sem preko firme enkrat kupil prenosnik. Kupil sem poleg tudi podaljšano garancijo za 6 let. V zadnjem letu, par mesecev pred iztekom garancije je prenosnik mrknil dokončno in ga nesem na servis. Čakam skoraj pol leta, da ugotovijo da se ga ne da popravit. Dajo mi dobropis v določenem znezku, da lahko vzamem kaj drugega iz trgovine. Ok vzamem namizni računalnik za punco. Prinesem domov in tud ta ne dela.
GLejga pol mi je pa počas zavrel. Kličem v trgovino in rečem, da jih imam dost in da želim da mi zadevo rešjo takoj in ne mislim spet čakat njihovih servisov in podobnih for. Ker mi una tm ni znala pomagat, mi je dala telefonsko od direktorce prodaje. Kličem njo in se lepo z njo zmenim, da sem nesel tudi ta računalnik nazaj v trgovino in so mi ga zamenjali brez problema. Problem je bil v tem, da una v trgovini ni smela narediti zamenjave brez predhodnje odobritve nadrejenega. tako da ja, nadrejenemu moraš težit in ga tudi zahtevat. Če ti ga ne dajo, pa lepo preprosto vse skup inšpekciji predaš, pa se naj potem zajebavajo naprej. Potem bo pa itak prej kot slej moral nadrejeni urediti zadevo.

boro10 ::

šernk je izjavil:

Ja samo če tisti za pultom ne zna ali pa nima pristojnosti ti nekaj zamenjat, moraš iti do nadrejenega.
Enako se mi tudi zgodilo v bigbangu, kjer sem preko firme enkrat kupil prenosnik. Kupil sem poleg tudi podaljšano garancijo za 6 let. V zadnjem letu, par mesecev pred iztekom garancije je prenosnik mrknil dokončno in ga nesem na servis. Čakam skoraj pol leta, da ugotovijo da se ga ne da popravit. Dajo mi dobropis v določenem znezku, da lahko vzamem kaj drugega iz trgovine. Ok vzamem namizni računalnik za punco. Prinesem domov in tud ta ne dela.
GLejga pol mi je pa počas zavrel. Kličem v trgovino in rečem, da jih imam dost in da želim da mi zadevo rešjo takoj in ne mislim spet čakat njihovih servisov in podobnih for. Ker mi una tm ni znala pomagat, mi je dala telefonsko od direktorce prodaje. Kličem njo in se lepo z njo zmenim, da sem nesel tudi ta računalnik nazaj v trgovino in so mi ga zamenjali brez problema. Problem je bil v tem, da una v trgovini ni smela narediti zamenjave brez predhodnje odobritve nadrejenega. tako da ja, nadrejenemu moraš težit in ga tudi zahtevat. Če ti ga ne dajo, pa lepo preprosto vse skup inšpekciji predaš, pa se naj potem zajebavajo naprej. Potem bo pa itak prej kot slej moral nadrejeni urediti zadevo.


Če si dobil direktorico prodaje še ne pomeni da je to tvoja absolutna pravica v vsakem primeru/podjetju. Ljudje tam so pristojni da rešujejo te težave, in da posredujejo prošnjo oziroma željo po zamenjavi nadrejenemu, in ne da vsakemu tepcu dajejo številko od direktorja. In ni res, da moraš do nadrejenega če stvar ni takoj rešena, lahko greš če ti oseba za pultom to dovoli. Sicer pa si imel v tem primeru zakonsko možnost uveljavljati stvarno napako, na katero ti morajo odgovoriti v osmih dneh. To, da si takoj dobil nov izdelek je bila zgolj njihova dobra volja, lahko tudi politika podjetja.
Pozdrav

šernk ::

Zate je pristojna in odgovorna oseba ravno tista, ki dela za pultom, pa naj bo to študent ali redno zaposlena oseba. On je odgovoren da rešuje tvoje pritožbe, sprejema tvoje reklamacije in nobeden direktor, dej ga ne lomit no.


seveda je pristojen in se v vsem v celoti strinjam. Ampak če mi rečejo, da je zadeva zrihtana, potem pa 14dni zatem se izkaže ni, grem drugič in zadnjič tja s srednje dobro voljo. V tretje dobre volje ne bo več. Vem da študent za pultom ni nič kriv, zato se pa tudi ne mislim z njim pogovarjat tretjič o isti zadevi, ker bo spet vse kar bo lahko rekel: "bomo preverili in posredovali naprej."

oprosti ampak če vidiš, da dvakrat nisi prišel nikamor, zakaj bi še v tretje uporabljal isto pot? Lahko mi daste telefonsko od odgovorne osebe, če mi dokažete da je nimam pravice izvedeti, pol bodo pa pristojne inštitucije delale v tretje namesto mene. Vsak ima pač svoje potrplenje. Če hočeš reševati spor 2 leti preko 10ih različnih študentov prav, jaz nimam ne volje ne časa za to.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

boro10 ::

Tako je, če ti ne da številke, imaš za to na voljo pristojne institucije, kar sploh ni sporno in je v marsikaterem primeru potrebno. Lahko pa vedno vprašaš za številko nadrejenega. In če ti je ne dajo, jim ni treba nič dokazovati. Tudi v pogojih verjetno piše da se zadeve rešuje preko prodajnih mest ali cc, kajne?
Pozdrav

jusv ::

Tko kot sem napisal bo o tej temi veliko napisanega, rešili pa ne boste ničesar. Če bi sproti plačeval položnice teh dve strani sploh ne bi bilo potrebno napsiati in tukaj razpravljati. Napake se dogajajo, če pa misliš, da se to drugje na konkurenci ne dogaja (poznam kar nekaj primerov), potem pa greš pač drugam in upaš lahko da se ti zgodba, ker pač redno ne plačuješ položnic ne bo zgodila. Srečno!
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!

tumare ::

Zanimivo, da je kakih 80% postov zadnjih 3 let uporabnika jusv v bran ali podporo Tušmobilu https://slo-tech.com/forum/c75633

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tumare ()

St235 ::

jusv je izjavil:

Tko kot sem napisal bo o tej temi veliko napisanega, rešili pa ne boste ničesar. Če bi sproti plačeval položnice teh dve strani sploh ne bi bilo potrebno napsiati in tukaj razpravljati. Napake se dogajajo, če pa misliš, da se to drugje na konkurenci ne dogaja (poznam kar nekaj primerov), potem pa greš pač drugam in upaš lahko da se ti zgodba, ker pač redno ne plačuješ položnic ne bo zgodila. Srečno!


Kdo govori o tem, da ni redno plačeval položnico? Avtor govori o temu, da so mu pošiljali DVE položnici na mesec, namesto ene in da so mu pošiljali polložnice PO tistem, ko je prekinil pogodbo.

jusv ::

tumare je izjavil:

Zanimivo, da je kakih 80% postov zadnjih 3 let uporabnika jusv v bran ali podporo Tušmobilu https://slo-tech.com/forum/c75633


Nikoli nisem skrival da sem uporabnik Tušmobila že lep čas...je tukaj kakšen problem mogoče???
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!

tumare ::

jusv je izjavil:

tumare je izjavil:

Zanimivo, da je kakih 80% postov zadnjih 3 let uporabnika jusv v bran ali podporo Tušmobilu https://slo-tech.com/forum/c75633


Nikoli nisem skrival da sem uporabnik Tušmobila že lep čas...je tukaj kakšen problem mogoče???


Ni noben problem tukaj.

Sem to samo zapisal, da se vidi, kam pes taco moli, ko spišeš tole, ko je v prvem postu niti jasno razloženo da se je tale uporabnik Tušmobila pravilno vedel.

jusv je izjavil:

Tko kot sem napisal bo o tej temi veliko napisanega, rešili pa ne boste ničesar. Če bi sproti plačeval položnice teh dve strani sploh ne bi bilo potrebno napsiati in tukaj razpravljati. Napake se dogajajo, če pa misliš, da se to drugje na konkurenci ne dogaja (poznam kar nekaj primerov), potem pa greš pač drugam in upaš lahko da se ti zgodba, ker pač redno ne plačuješ položnic ne bo zgodila. Srečno!

Stockholmski sindrom ali kaj drugega, ni važno, le da se razume da ni kaj resno jemat tvojih argumentov.

St235 ::

Stockholmski sindorm? Bah, prej nesposoben prodajalec in prekrito oglaševanje.

tt2advanced ::

Tko kot je reku jusv, rajs sprot placujte poloznce pa ne bo nobenih takih problemov..oz. v pravem casu poravnajte obveznosti za nazaj.. ce pa ne mors placvat mesecne narocnine gres pa na prepaid_simple.. nej ne bluzi ta tip tok pa placa kar mora placat, ker do takih napak pri resevanju reklamacij nikakor ne more pridt,ce se na glavo postavi.. goljuf v tem primeru si samo ti, k lazes o dejanskem stanju resevanja tvoje reklamacije!
What Else Is There?

Zgodovina sprememb…

Tody ::

Eni ste res glupi kle gor! In očitno delate na tušmobilu in si zdej krijete rit ali pa nikoli v življenju še niste delal v kaki malce večji firmi.

tumare ::

tt2advanced je izjavil:

Tko kot je reku jusv, rajs sprot placujte poloznce pa ne bo nobenih takih problemov..oz. v pravem casu poravnajte obveznosti za nazaj.. ce pa ne mors placvat mesecne narocnine gres pa na prepaid_simple.. nej ne bluzi ta tip tok pa placa kar mora placat, ker do takih napak pri resevanju reklamacij nikakor ne more pridt, ce pa ce se na glavo postavi.. tko je, ce si dolznik placi..


Preberi prvi post niti. Gre se za uporabnika ki je plačeval sproti položnice.

St235 ::

tt2advanced je izjavil:

Tko kot je reku jusv, rajs sprot placujte poloznce pa ne bo nobenih takih problemov..oz. v pravem casu poravnajte obveznosti za nazaj.. ce pa ne mors placvat mesecne narocnine gres pa na prepaid_simple.. nej ne bluzi ta tip tok pa placa kar mora placat, ker do takih napak pri resevanju reklamacij nikakor ne more pridt,ce se na glavo postavi.. goljuf v tem primeru si samo ti, k lazes o dejanskem stanju resevanja tvoje reklamacije!


dajmo no, a vas niso v osvnoni šoli naučil brat? Preberi prvi post. Nikoli ni bilo govora o temu, da nekdo ni plačal položnico ampak o temu, da je TUŠ mobil NEUPRAVIČENO pošiljal dve položnici na mesec in je pošiljal položnice tudi, ko je uporabnik prekinil naročniško razmerje. Še več, začeli so že grozit, preko odvetnikov z izvržbami namesto, da bi v hiši preverili ali je terjatev res upravičena.

jusv ::

St235 je izjavil:

Stockholmski sindorm? Bah, prej nesposoben prodajalec in prekrito oglaševanje.


Se pravi ti lahko nekaj hvališ in povdarjaš, drugi pa to ne smemo, pa saj se itak ve kdo kam spada. Ne delam ne v oglaševnaju in nisem niti prodajalec. Zaključujem debato, ker je ratala že bedna.
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!

St235 ::

Ko boš tušmobil lahko hvalil brez da lažeš boš tudi ti to lahko počel. Če pa moraš avtorja teme lažno obtoževat, da je neplačnik in ne vem še kaj, da opravičiš nekorektno ravnanje Tušmobila pa res nisma smisla debatirat.

Murati ::

jusv ima prav, če bi plačali vse račune, ki jih je Tušmobil poslal, ne bi blo čisto nobenga problema. Sicer bi to pomenilo 60, ali pa 54, plačanih računov namesto 25, ampak kaj bi to komplicirali.

Je pa vseeno smešno, da povsod na internetu kjer se kritizira Tušmobil, nekateri komentarji za vse obtožujejo zlobno konkurenco (primer), v resnici se pa že v tej temi točno vidi kdo ni ravno objektiven. Jaz nisem, ampak če me nekdo obtožuje da pa lažem, verjetno ve kaj več kot sem napisal o tem primeru. Recimo račun(a) za maj 2011 res nista bla plačana v roku, ampak to zato, ker po telefonu niso znali povedat kater je pravi, so pa predlagali, da se plača oba (pa ja da). Tudi ko je bila številka že odklopljena, so po telefonu svetovali, da se vse plača, potem bomo pa že poračunali (ja kar sanjajte). Potem so bili pa še toliko nesramni, da so TIRS-u (in APEK-u) rekli, da bojo oprostili "stroške vodenja terjatev" za ta 2 majska računa, čeprav je upravičeno zaračunan, čeprav, prvič, niso znali povedat kater je "pravi" in kater ne, in je zato bil en kasneje plačan, drug pa nikoli, in drugič, ti stroški so bli 2 evra, kar je več od zamudnih obresti (ki so bile napisene posebej, 1 cent), kar sem tudi napisal v pritoži TIRS-u in APEK-u, in tega danes nimajo več na ceniku, niti Tušmobil niti nihče drug.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Murati ()

ProGo ::

Kaj če bi skeniral in postal takšna podvojena računa?

rpange44 ::

pri Tušmobilu sem že 8. let in nisem nikoli imel nobenega problema edino ene dvakrat sem dobil opomin, ker sem zamujal ene 4. dni s plačilom.........sem pa jezen, ker zadnje čase se pa dogaja, da občasno nisem dosegljiv sredi Celja........drugače pa vse najbolše o Tuš mobilu

Machete ::

Zdaj bojo jih imeli na Valu202 (kje pa vas čevelj žuli aka Marjan Jerman) na tapeti, če koga zanima. Podobna situacija glede nedostopnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Murati ::

Tušmobil je tržni inšpekciji odgovoril enako kot pred 2 leti - sistemska napaka. Če se inšpekciji ne zdi vredno preverjat pri kolikih je prišlo do napake, ker je napaka SISTEMSKA in ni popravljena niti v dveh letih, in je zato nemgoče, da bi bil to edini primer, se ne zdi niti meni več vredno ukvarjat s tem. Naj dela Tušmobil še naprej kar hoče.

lambda ::

Bluzenje predstavnice Tušmobila danes na Val202 je bilo naravnost patetično. Vse kaže, da so res eni bedniki.

floyd1 ::

Bluzenje predstavnice Tušmobila danes na Val202 je bilo naravnost patetično. Vse kaže, da so res eni bedniki.

Prej bi rekel, da so dobro organizirana mafijska organizacija. Že začeli so tako - mastna podkupnina za zastonj UMTS frekvence. Te iste, ki sta jih moral Mobitel in Simobil pošteno (in prvi tudi nenormalno drago) plačati.

Stroški vodenja terjatev ;((
ti stroški so bli 2 evra, kar je več od zamudnih obresti (ki so bile napisene posebej, 1 cent), kar sem tudi napisal v pritoži TIRS-u in APEK-u, in tega danes nimajo več na ceniku, niti Tušmobil niti nihče drug.

Tudi jaz sem jih prijavil na TIRS zaradi tega. Odgovor je bil, da so prijave glede tega že dobili in da postopek prioti Tušmobilu še vedno teče.

Pri meni je bilo tako, da sem jim bil pripravljen plačati tudi te stroške, ampak šele potem, ko bi mi razložili, kako za hudiča je lahko to zakonito. Poslal sem jim vljuden dopis, citiral sem člene ZVPot in pričakoval nek resen, argumentiran odgovor. In kaj sem dobil nazaj od njih? Splošen, naprej pripravljen (coy/paste) odgovor na neko XY pritožbo, ki ni imel absolutno nobene (še enkrat - nobene) zveze z mojimi vprašanji. Poskusil sem še drugič, izpostavil le vprašanja. Nič novega, identičen odgovor. Tretjič sem nastopil bolj ostro, poslal na vse naslove, ki sem jih kjerkoli našel (v vednost) in... ostal BREZ odgovora. Skratka občutek, da nadiraš gluhonemega. Brez odgovora sem (jasno) ostal še četrtič, ko pa sem se že spustil na njihov nivo in dodal nekaj nesramnih/pikrih.

Potem je sledilo le še tole (itak brez veze, a vendar):

Spoštovani.

Sem razmišljal, če bi še sploh kaj odgovarjal, ker sem že v postopku menjave mobilnega operaterja.

Jaz sem poslal reklamacijo (kot je razvidno iz moje e-pošte spodaj) 26.4. Če ne gre za kakšno vrsto jasnovidnosti bi vi 4.4. (22 dni prej) res težko poslali odgovor, kakor ste mi zatrdili. Tu se zgleda (spet) nismo razumeli. Kot že velikokrat.

Niste pa edini. Tudi jaz marsičesa ne razumem. Razumem, da hočete redna plačila in je bila osnovna (a le enkratna) napaka moja. Do tistega "spodrsljaja" ste redna plačila tudi imeli. Ne razumem, kako se vam splača zaradi (nezakonitih) 1,67 EUR naganjati stranke, ki vseeno prinesejo v blagajno bistveno več. Sploh take, ki povprečno porabijo manj kot 10% zakupljenih količin podatkov, pa vseeno plačajo 100%.

lp


Tako ta pa bila videti maila, na katera niso znali/hoteli odgovoriti:
Spoštovani.

Od vas sem danes dobil račun, kjer mi zaračunavate nerazumno visoke "stroške upravljanja terjatev". Sicer dvomim, da vam je to nepoznano, ampak kršite 27.a člen Zakona o varstvu potrošnikov (ki sem vam ga skopiral malo nižje v tej pošti), ki izrecno prepoveduje točno to, kar vi prakticirate - ti stroški ne smejo presegati višine zamudnih obresti. Pri vas jih presegajo 28-krat.

Vljudno prosim, da mi pošljete izračunan nov znesek, lahko kar po e-pošti, ki ga bom seveda takoj poravnal.

lep pozdrav


Zakon o varstvu potrošnikov
27.a člen

(1) Ne glede na splošna pravila o obligacijskih razmerjih se v primeru zamude pri plačilu s strani potrošnika kot pogodbene stranke, ne sme dogovoriti uporabe višjih zamudnih obresti, kot jih določa obligacijski zakonik.

(2) Stroški opomina, ki ga izda podjetje, v primeru zamude plačila potrošnika kot pogodbene stranke, ne smejo presegati dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina, hkrati pa tudi ne višine zamudnih obresti.


In še:
Spoštovani.

Postavil sem vam točno eno vprašanje (glede 27a člena ZVPot), in nanj nisem dobil odgovora (še čakam). To, da vi ta strošek zaračunavate vsem zamudnikom, pa me res ne zanima. Zanima pa me, zakaj mislite, da so vaši splošni pogoji nad zakoni.

O mojem problemu sem obvestil tako APEK kot TIRS in čakam odgovor, ki vam ga bom z veseljem posredoval (če ga ne bodo prej že oni).

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

floyd1 ::

rpange44 je izjavil:

pri Tušmobilu sem že 8. let in nisem nikoli imel nobenega problema edino ene dvakrat sem dobil opomin, ker sem zamujal ene 4. dni s plačilom....

V bistvu si, po zgoraj napisenem, verjetno že imel problem, a se tega ne zavedaš - nezakonito so ti zaračunali 2x po 1,67 EUR za t.i. "Stroške upravljanja terjatev". Eni tega pač ne požremo kar tako.

Izaso ::

lambda je izjavil:

Bluzenje predstavnice Tušmobila danes na Val202 je bilo naravnost patetično. Vse kaže, da so res eni bedniki.


Zakaj bluzenje? Totalno zavajanje s strani opitega novinarja Jermana...Ni mi jasno, kaj je Jerman počel? Šmrkavec kliče na 090. Neverjetno, da ni nihče tega izpostavil in tudi to razjasnil. Zopet se je našla neka oseba, ki ni prebrala pogodbe in pogojev in potem je normalno vsega kriv operater. Nerazumno blatenje nacionalnega medija, saj je tale telefonska prodaja povsem transparentna, ker če ne bi bila jo sigurno ne bi ponujali.

Tody ::

Izaso iz katere risanke si pa ti zdej ušel?

Utk ::

Izaso je izjavil:

lambda je izjavil:

Bluzenje predstavnice Tušmobila danes na Val202 je bilo naravnost patetično. Vse kaže, da so res eni bedniki.


Zakaj bluzenje? Totalno zavajanje s strani opitega novinarja Jermana...Ni mi jasno, kaj je Jerman počel? Šmrkavec kliče na 090. Neverjetno, da ni nihče tega izpostavil in tudi to razjasnil. Zopet se je našla neka oseba, ki ni prebrala pogodbe in pogojev in potem je normalno vsega kriv operater. Nerazumno blatenje nacionalnega medija, saj je tale telefonska prodaja povsem transparentna, ker če ne bi bila jo sigurno ne bi ponujali.

Tušmobilu so jo prepovedali. Čeprav ni prepovedano prodajat po telefonu, prepovedano je lagat, da boš imel stvar na 14 dnevnem preiskusu, v resnici pa že imaš pogodbo, ki jo v 14 dneh lahko prekličeš, to pa izveš šele ko jo že podpišeš, in to samo če se spraviš brat tisto klobaso. Jaz teh papirjev nisem videl, ampak si ne predstavljam kako lahko na papirju v kuverti piše, da če si se podpisal poštarju, da si s tem podpisal tudi pogodbo, ki jo prej sploh nisi mogel videt. Še vsaka pogodba, ki sem jo videl do zdaj, je imela podpis na njej sami, ne pa nekje posebej.

ahac ::

Že začeli so tako - mastna podkupnina za zastonj UMTS frekvence. Te iste, ki sta jih moral Mobitel in Simobil pošteno (in prvi tudi nenormalno drago) plačati.

Offtopic, ampak:
Zakaj pa je nenormalno drago plačal? Saj mi ne bi bilo treba. Aja, sej res... ker mu je tako ukazal lastnik: država.
Takrat so lepo zrihtal monopol tako, da so državni denar preložil iz enega žepa v drugega. Ne mislit, da za to vodilni na Mobitelu niso bili dobro nagrajeni...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

floyd1 ::

To z mobitelom seveda vse drži. Ni pa logično, da bi kasneje to nekomu dali zastonj. Če bi jaz imel možnost ekskluzivno prodajati določeno stvar (SanjaSvinjaKukuruzPress), za katero je očiten interes... Ni variante, da bi jo šenkal.

tt2advanced ::

ahac je izjavil:

Že začeli so tako - mastna podkupnina za zastonj UMTS frekvence. Te iste, ki sta jih moral Mobitel in Simobil pošteno (in prvi tudi nenormalno drago) plačati.

Offtopic, ampak:
Zakaj pa je nenormalno drago plačal? Saj mi ne bi bilo treba. Aja, sej res... ker mu je tako ukazal lastnik: država.
Takrat so lepo zrihtal monopol tako, da so državni denar preložil iz enega žepa v drugega. Ne mislit, da za to vodilni na Mobitelu niso bili dobro nagrajeni...

jst ne vidm kle nč spornga, sicr pa zakaj sploh zaračunat oz. plačat neki kar je navideznega - urejanja prostora v oddajanje ( idioti na telekomu pa simobilu ) ti ne morš določit v kešu kok stane ena frekvenca - pomoje, lahko le oceneš in s tem, k je država omogočla to dejavnost še Tušmobilu zastonj je kvečjem pridobila od vsakega računa naročnikov, davka na dobiček itd.. najbolj je pa spet srat z znano slovensko miselnostjo in sam iz principa bedakov cut-at dobiček že v samem štartu 2007..

glede metanja polen pod noge, medijski linč, pomoje se sam mal tresejo na Telekomu pa Simobilu k ma Tušmobil edini rast novih naročniških razmerij, mislm vsaj iz mojga opazovanja okolice pa ljudi k jih poznam al so znanci in po ne vem 10 letih Mobitela grejo rajš na TM, množično.. neki že delajo pol prou:D

jst sm na Tušmobilu že 5 let, nbenih zapletov..
What Else Is There?

ahac ::

Ni pa logično, da bi kasneje to nekomu dali zastonj.

Jaz bi rekel, da je logično, če je državi v interesu, da ima konkurenčen trg. Tebi bi se seveda šlo, da čim več iztržiš (meni isto), ampak država pa ne sme gledat samo na to.

Btw, poglej koliko je Mobitel plačal v letih 95 in 96 (spodaj pod "Zgodovina"): ;)
http://www.svetidej.com/informacije/mob...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

floyd1 ::

neki že delajo pol prou

Odganjanje uporabnikov zaradi 1,67 EUR verjetno ne spada tu zraven ;((

Jaz bi rekel, da je logično, če je državi v interesu, da ima konkurenčen trg. Tebi bi se seveda šlo, da čim več iztržiš (meni isto), ampak država pa ne sme gledat samo na to.

Zanimiv pregled dogajanja od samih začetkov.
Ja, bo kar držalo. Predvsem to, da je zadeva precej bolj kompleksna, kot pa nam jo prikazujejo (vedno bolj senzacionalistično) usmerjeni mediji.

lambda ::

Izaso je izjavil:

lambda je izjavil:

Bluzenje predstavnice Tušmobila danes na Val202 je bilo naravnost patetično. Vse kaže, da so res eni bedniki.


Zakaj bluzenje? Totalno zavajanje s strani opitega novinarja Jermana...Ni mi jasno, kaj je Jerman počel? Šmrkavec kliče na 090. Neverjetno, da ni nihče tega izpostavil in tudi to razjasnil. Zopet se je našla neka oseba, ki ni prebrala pogodbe in pogojev in potem je normalno vsega kriv operater. Nerazumno blatenje nacionalnega medija, saj je tale telefonska prodaja povsem transparentna, ker če ne bi bila jo sigurno ne bi ponujali.

Hočeš konkretno? Ne govorim o 090, temveč o tem, da je predstavnica TM rekla, da so pregledali vsebino telefonskih komunikacij tega gospoda z gospo, ki ji je zadevo prodal, ter da niso ugotovili nobenega zavajanja (češ da gospa laže s tem, ko je rekla, da ji je rekel, da lahko preizkuša 14 dni, potem pa se lahko odloči).

No, pa mi pojasni, kako so poslušali prvotni klic, kjer ji je bilo vse skupaj prodano? Katera od naslednjih opcij je resnična:
-gospod je gospo poklical in se ji je najprej zrolalo obvestilo, da se pogovor snema, nato ji je vse skupaj prodal
-gospod je gospo poklical, brez obvestila, da se pogovor snema, in s tem kršil zakon
-gospod je gospo poklical, brez obvestila, da se pogovor snema, ker se tudi ni snemal, torej laže oz. zavaja predstavnica TM

Precej prepričan sem, da prva ne, ker v življenju še nisem doživel česa takega, da bi me nekdo klical z namenom, da mi nekaj proda, prej mi pa povedal, da se vse skupaj snema. Drugi dve opciji pa prikažeta TM v nekoliko slabši luči. Kdo je torej tukaj opit?

lambda ::

To je precej resno vprašanje sicer:

Citiram prestavnico Tušmobila: "... smo tudi seveda lahko poslušali ta klic, imamo dostop do vseh teh zadev ane in smo ga tudi poslušali. Preverili smo tudi klice, ki so bili izvršeni naknadno ..."

Še preispevek Marjana Jermana na Val202, o katerem govorimo.

Torej ali so gospo obvestili, da se pogovor snema, ko jo je tisti gospod prvotno klical, da ji bo zadevo prodal? Če jo niso, so v primeru, da pravilno interpretiram zapis informacijskega pooblaščenca, kršili Ustavo RS in ZEKom, poleg tega pa se neupravičeno zvočno snemanje brez soglasja z namenom zlorabe kaznuje tudi po KZ-1.

(pa ne sodim ničesar o konkretnem primeru, dvomim da vse gre tako enostavno, da samo podpišeš prevzem paketa na pošti in si že v njihovih krempljih, govorim samo o tem poteku telefonske prodaje in snemanja)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lambda ()

St235 ::

Predvsem pa tudi za telekomunikacijske storitve veljajo določila o nakupu na daljavo, ker pomeni, da lahko prekineš pogodbo v 14 dneh.

floyd1 ::

Te zgodbe s Tušmobilom se berejo (poslušajo) kot kak "Grad" F. Kafke. Dalje kot do nižjega uradnika (študenta) ne prideš, pa če se ubiješ.

dejanslo ::

Kaj to ona o dobropisu? :) Češ, plačaj, boš imel pa dobropis, ko boš prišel nazaj? Tako si jaz predstavljam dobropis.. :)
There`s More Than One Way To Do It

Gladi ::

floyd1 je izjavil:

Te zgodbe s Tušmobilom se berejo (poslušajo) kot kak "Grad" F. Kafke. Dalje kot do nižjega uradnika (študenta) ne prideš, pa če se ubiješ.

Pokliči na Petrol in zahtevaj predsenika uprave in isto ponovi v kakšni Krki. Seveda te noben ne bo šmerglav ker pač ne gre za vaško trgovino d.o.o . Za reklamacije ima vsako podobno podjetje pač reklamacijski oddelek, ki zadeve ureja. Sem pa delal na podobnem delovnem mestu in že na daleč prepoznam ta šalebajzerski pristop.(pristop tipa, rad bi govoril z direktorjem, čeprov osebi ni ravno jasno kakšna je korporacijska hirarhija).


Pa da ne bo pomote, očitno so pri TM res šalebazjrji, saj kar se problema OP ja tiče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gladi ()

floyd1 ::

Gladi je izjavil:

floyd1 je izjavil:

Te zgodbe s Tušmobilom se berejo (poslušajo) kot kak "Grad" F. Kafke. Dalje kot do nižjega uradnika (študenta) ne prideš, pa če se ubiješ.

Pokliči na Petrol in zahtevaj predsenika uprave in isto ponovi v kakšni Krki. Seveda te noben ne bo šmerglav ker pač ne gre za vaško trgovino d.o.o .

Nikjer se ni omenjalo "generalnih" in predsednikov uprav. Dobro, da nismo v debato potegnili že papeža in njegovega nadrejenega...;((
Png (v kombinaciji s takimi komentarji) pa pove vse.
Če po več mesecih ne bi rešil problema s tistimi, ki naj bi bili zato pristojni, bom jasno povprašal po nadrejenem. Tudi Jerman je omenil, da so številke na TM zvonile v prazno in zato moj komentar.
Bemtiš, človeku raje grozijo z izklopi in izvršbami, kot da bi počistili svojo lastno štalo. Ja, res so šalabajzerji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

Tody ::

Treba se je zavedat, da grozijo mašine in ne ljudje (pa to ni opravičilo) Ampak avtomatizirani procesi pač gredo naprej če kdo ne popravi sistemske ali človeške napake. Proces preverjanja je pa tukaj seveda močno zatajil.

trnvpeti ::

Evo se enega tusmobil natega!

Brez odobritve, so ukinili pakete na predplacniskem, in te dajo avtomatsko v drugega.
Pac tisti,ki malo klicejo, se jim bo podrazilo za 20%!!!

kunigunda ::

Seveda lahko ukinjajo in spreminjajo, vsi operaterji, ne samo tusmobil, en mesec prej je pa potrebno najaviti (kar so tudi storili).

Pa kukr vem, mas ob vsaki polnitvi za 10 in 20eur zdaj kup stvari brezplacnih za doloceno stevilo dni, kar pomeni da si kvecjemu na plusu verjetno

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Simobil - strosek obvestila o neplacanih racunih (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5513162 (8633) MarioMisaron
»

Tušmobil - odsvetujem

Oddelek: Mobilne tehnologije
419204 (5654) prox
»

tušmobil neomejeni mingl (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
13637498 (32349) Bobr123
»

Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
30061449 (49964) Lonsarg

Več podobnih tem