» »

Kako ustaviti goljufanje Tušmobila?

Kako ustaviti goljufanje Tušmobila?

1 2
3
»

trnvpeti ::

tusmobil, free 5 na 5,99, free 15 na 15,99,....
tako,da se lahko ostane ime
istocasno pa premium paket 15eur(manj kot free15) za veliko vec
kako je to mozno?

hojnikb ::

jap, jaz tudi ne razumem, zakaj obstaja recimo premium 15€ in najbližji M. Oba staneta isto, oba imata enote samo v TM obrežju... no logic...
Sicer razumem obstoj free15, saj imaš tam te enote (minus podatki) tudi v m@ omrežju...
#brezpodpisa

negotiator ::

Murati je izjavil:

Najprej to: da ne bo kdo mislil, da gre za anonimno blatenje, sem spodaj podpisan s polnim imenom. Lahko napišem še vsak drug podatek, če bo komu pomagal.

Tušmobil pošilja neupravičene račune, če jih ne plačaš, pošljejo opomin, predlog izvensodne poravne in na koncu lahko pride do izterjave. Reklamacija ne ustavi tega postopka, tudi če vmes odgovorijo, pismeno, da je prišlo do napake in se opravičujejo. Moja mama je ob začetku naročnine leta 2011 dobivala po dve položnici vsak mesec, eno je plačala, druge pa ne. Če skrajšam, izid je bil takšen, da so po šestih mesecih nehali pošiljat po dve položnici, od tega je bila 3 mesece izklopljena iz omrežja, ker ni plačevala dvojno, te 3 mesece pa je seveda vseeno morala plačat. Nazadnje so se opravičili za napako, to je pa bilo tudi vse, vrnili niso ničesar. Če bi tiste dodatne položnice plačevala, ali pa samo katero od njih, ji ne bi niti tega nikoli povrnili.
Podobna stvar se je zgodila ob zaključku naročnine. S 1.4 je bila naročnina pri Tušmobilu ukinjena, telefonska številka pa prenesena drugam. Vseeno so ji še naprej pošiljali položnice vsak mesec, zadnjo danes, 7.10.2013. Položnico za april je plačala, ker so jo prepričali, da bi lahko uporabljala Tušmobil še cel april, kar sicer ni res, ker je dobila 31.3 SMS, da je številka prenesena. Položnic za maj in do septembra pa ni plačevala. Vmes so ji na reklamacijo odgovorili, da je prišlo do napake in se opravičujejo. To je bilo enkrat junija ali julija. Takrat je mislila, da je stvar s tem zaključena. Pa ni bila, ker so položnice prihajale še naprej, 4. oktobra je pa prišlo še pismo od Tušmobilovega odvetnika, predlog izvensodne poravnave. Klical sem odvetnika, spet pravijo, da je prišlo do napake, in da je stvar ustavljena, ampak jim ne verjamemo več. Nič jih ne more ustaviti, da ne poskusijo narediti še izvršbe.
Ker ta dva primera nista edina, sem prepričan, da to delajo namenoma. G. Boris Turk je opisal podoben primer že leta 2009 (http://www.ednevnik.si/entry.php?w=Bori..., in niti on ni edini. Kdo ve koliko neupravičeno izdanih računov so dobili plačanih. Tudi moja mama je zelo verjetno plačala 4 račune preveč, 3 na začetku, ko ni bila vklopljena v omrežje, in še enega na koncu, koliko je šele takšnih, ki plačajo račune ali preko trajnika, ali kako drugače, in sploh ne opazijo, da so plačali preveč.
Na neupravičeno izdanih računih ni izpisano za katero telefonsko številko je račun izstavljen. Ne verjamem, da bi neko podjetje 4 leta izdajalo takšne račune pomotoma, ker še nisem slišal za noben primer, da bi katerokoli drugo podjetje imelo en sam takšen primer, kaj šele 2 pri isti stranki, in še pri veliko drugih. Njihova služba za reklamacije ne deluje. V teh dveh primerih so potrebovali po pol leta, da so stvar razrešili, čeprav je v bistvu nikoli niso, ker nikoli ni bil narejen obračun za nazaj, čeprav smo ga zahtevali. Noben posameznik ne bo izgubljal 6 mesecev živcev, če se gre za nekaj 10 evrov. Če je pa teh primerov veliko, je tudi to za njih veliko denarja.
Od njih nočemo nobene odškodnine, vračila, niti ničesar drugega, hočemo samo da se ta njihova praksa preneha. Če tega ne bi delali namerno, bi že ob prvem primeru prižgali vse alarme kako se je to sploh lahko zgodilo, ne pa da se ponavlja stvar 4 leta.

Tušmobilova služba za pomoč uporabnikom ne deluje, nimajo nobene pristojnosti karkoli naredit, nihče drug pa tudi nič ne naredi. Ne obstaja neko predstavnišvo na katero bi lahko šel in tam na licu mesta razrešil stvar. Ne obstaja telefonska številka na katero bi poklical in razrešil stvar. Na njihovem naslovu je samo poštni nabiralnik. Če pošiljaš po pošti vse skupaj traja pol leta, in spet hočejo tvojo telefonsko številko, čeprav tudi po telefonu potem čisto nič ne razrešijo, ker pokliče (če sploh) nek študent, ki spet nima nobene pristojnosti, ko mu razložiš stvar se pa čudi sam sebi, kako je to mogoče in reče, da bo stvar posredoval naprej. To se je zgodilo najmanj trikrat preden so karkoli razrešili. Na reklamacijo sicer odgovorijo, ampak kaj ti pomaga, če ti čisto ničesar ne spremeni.

Prosim za predloge, kako ustavit Tušmobil. Če me kakšen pravnik tu ne prepriča v nasprotno, bom naredil prijavo na policijo za KD (poskus) goljufijo. To se bo enkrat nehalo, in to bo prav kmalu. Meni je jasno, da lahko pride do napake, ne moreš pa po napakah v 4 letih sprožit en kup opominov, zadnjih opominov pred izvršbo in menda prihaja tudi do izvršb, za račune, ki jih sploh ne bi smel izdat.

Ernest Štukelj, Črnomelj

p.s.: telefonska številka njihove službe za reklamacije ni dostopna, sem jo pa vseeno dobil od takratne vodje te službe. Če bo komu pomagala: 01 6000 886 . Dvomim pa da bo prav dolgo aktivna, če bojo ljudje začeli klicat. No, že tako ni zelo verjetno, da se bi sploh kdo oglasil.

Vaše dobre izkušnje s Tušmobilom me ne zanimajo. To je tema o tem, kako preprečit te stvari enkrat za zmeraj.


Sicer je stara tema, ampak tukaj so še moje izkušnje s Tušmobilom:

Na začetku so mi v prvih cca. treh mesecih zaračunali preveč, pa sem jim moral pošiljat maile, da so končno skenslali to. Zdaj mi pa še vedno zaračunavajo od začetka (letos poleti mi naročnina pri njih že poteče) 2eur več, kot naj bi zaračunavali, pa niti nikoli ne porabim vseh minut, sms-ov, interneta.. Pa še počasen je internet - pač je to nek bolj amaterski ponudnik. Tako, da bom verjetno presedlal na Mobitel.
All easy problems have already been solved.

hojnikb ::

Glede na vse probleme, sn prav vesel, da še vedno vztrajam pri predplačniškem paketu :)
#brezpodpisa

trnvpeti ::

naj ukinejo roaming, pa gremo na sosedske pakete

hojnikb ::

Hehe, to pa nebi bla dobra ideja, glede na število baznih postaj ;)
#brezpodpisa

Lonsarg ::

Odvisno od lokacije. Na približno 90% lokacij bi brez posledic lahko izklopili, ampak dokler posebej zaračunavajo roaming v večini paketov se jim ne bo mudilo.

solatko ::

hojnikb - pa ponudnik tudi:)!
Delo krepa človeka

fnatic ::

js ti bom tko povedal-trenutno sem na tušmobilu in je prvi operater,s katerim sem zelo zadovoljen in me dejansko še niso nategovali oz.karkoli več računali. s Simobilom npr.sem imel celo tožbo, ki sem jo na koncu dobil, Mobitel pa me je tudi hotel nekaj zje*at,pa sm jim lepo vrnu vse nazaj. Imamo še neke neporavnane račune ampak sem rekel ok, naj sodišče naprej ureja. So vse skupaj zamrznili za dobro leto, nato pa bum..pa se ne sekiram več. Itak bojo vsi možni operaterji še naprej probavali nateg*vat,pa naj. Bom šel pa spet na drugega operaterja. Ali pa spet predplačniško, kot že nekajkrat poprej..samo pustit se ne smeš pa si rečt kao aha, sej mate prav (v bistvu pa ne razumeš)..vse črno na belem z dokazi.a jih ni? potem se pa lepo je*ite in spokajte. ne plačam niti centa več nobenemu. (pa niso nateguni samo pri mobilnih omrežjih ampak tudi kakšen internet..vsa čast trenutnemu operaterju, da je vse tako kot mora bit,zaenkrat (prejšnji me je tudi hotel nategnit,pa se je opekel hudo))

hojnikb ::

solatko je izjavil:

hojnikb - pa ponudnik tudi:)!

tako _malo_ ko dam za mobilne storitve, niso zarad tega oni nič na boljšem :)
#brezpodpisa

jusv ::

hojnikb je izjavil:

Hehe, to pa nebi bla dobra ideja, glede na število baznih postaj ;)


Gostovanja vsaj pri meni je vedno manj oz. v zadnjem obdobju ga sploh ni. Tam kjer se jaz gibam imam vedno dober signal in nimam problemov. Na telefonu pa imam itak že lep čas nastavljeno ročno izbiro omrežja in je mir :)
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!

BlueBerry ::

Mati je potekla pogodba nakar so ji preko DPD-ja poslali novo, ker ni vedela kaj je kurir prinesel je jasno podpisala sprejela paket in potem odprla, ko je videla da je notri pogodba ki jo je potrebno poslati nazaj in podpisati jo je pustila doma, in šla k konkurenci, ker ni želela podaljšati s tušem. Potem pa sledi položnica za plačilo penalov, ker naj bi ona že samo s tem ko je sprejela paket že podpisala obenem tudi pogodbo.

Je to običajno, da se pogodbe podpisuje kar preko kurirjev, ko sprejmeš paket?
Jasno je poslala pritožbo na kateri so počakali 15 dni potem pa dejali da je prepozno...


Uglavnem požrejo nej 70 EUR, ampak ne zdi se mi smiselno, pa še signala ne znajo zrihtat zato je šla stran.

Hayabusa ::

Pogodba na daljavo (izven prostorov podjetja) se lahko v 14 dneh prekliče.
Velja tudi za razne akviziterje, ki prodajajo super-duper sesalce po domovih.
O tem je že bilo govora.
https://slo-tech.com/forum/t583349/p419...
https://slo-tech.com/forum/t583349/p419...

btw, kdaj se bodo ljudje naučili pred podpisom česarkoli prebrati zakaj se sploh gre ??

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

BlueBerry ::

Ja omg, kaj boš pa prebiral, če ti kurir prinese paket in reče da podpiši, to pa je ja običajno, da podpišeš pošiljko, ki si jo dobil.

tomaz- ::

ja, ampak s tem še ni kar avtomatsko podpisala pogodbe, kot misliš ti.. Preprosto "jo je pustila doma" ( problems go away .. ) in s tem zamudila rok.. nevednost ali ignoranca še ni opravičilo..

Scorpia ::

A ti tuš mobil sme zračunati, prekinitev pogodbe, ko je le ta potekla. Bil sem še kakšna dva meseca pri njih, po preteku pogodbe in sem nato prekinil. Danes dobim položnico, pač za storitve, notri so mi pa pe donatno zračunali 5 evrov za prekinitev pogodbe.
////

St235 ::

Če je bilo to v pogodbi/splošnih pogojih/ceniku s čimer si se ob podpisu pogodbe strinjal, potem ja.

Scorpia ::

Dober to ze itak vem, me je zanimalo izkusnje drugih ce kdo ve, preden se spravim brat pogodbo.
////

fnatic ::

BlueBerry je izjavil:

Ja omg, kaj boš pa prebiral, če ti kurir prinese paket in reče da podpiši, to pa je ja običajno, da podpišeš pošiljko, ki si jo dobil.


ponavadi veš, kaj ti pošiljajo. če ne, pač vprašaš in vedno vejo povedat. vsakič, ko sem dobil kakšno pošiljko (dpd, gls etc...) in mi je bilo neznano,kaj naj bi bilo, sem prvo stvar vprašal. če ni vedel, sem počakal, da je preveril na centrali. NIKOLI ne podpisuješ stvari za katere ne veš, kaj so.

Machete ::

Nerazumem kako je lahko podpis o sprejemu pošiljke/paketa, enak podpisu pogodbe v tej pošiljki.
Lahko kdo to razloži? 8-O

ranulokniv ::

@Murati :: 7. okt 2013, 19:16
Kako ustaviti goljufanje Tušmobila?

Malo pozno, a nikoli prepozno.
Lahko samo potrdim,da se Tušmobil obnaša nekorektno in neposlovno, zaračunali so mi 10 komercialnih SMSov, katerih nisem dobil, dokazati, da jih nisi dobil, ni mogoče in tudi drugače so gluhi za vse tvoje argumente.Prekinil sem naročniško razmerje pri njih in prenesel številko na drugega operaterja.Samo za informacijo, pri Tušmobilu prenos iz naročniškega razmerja na predplačniško nazaj ni mogoč.
Toliko o poslovanju Tušmobila.

kunigunda ::

Operaterji ob reklamaciji placljivih smsov preverijo, ali so bili poslani.
Ce jih ti nisi prejel (ce si imel telefon izklopljen 3+ dni) je pa tvoj problem.
To bi ti vsak operater tko zaracunal, ne samo Tusmobil.

Prehod na predplacniski sistem iz narocniskega nima pu operaterjev v evropi.
Ce prekines narocnino, kupis prepaid simko in preneses staro cifro na novo prepaid simko pomoje je mogoce.

šernk ::

Od kdaj pa sms ne pride če imaš izklopljen telefon?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Invictus ::

šernk je izjavil:

Od kdaj pa sms ne pride če imaš izklopljen telefon?

SMS ima življenjsko dobo, ki jo lahko nastaviš v nekih okvirih ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

francek1 ::

Tušmobil je kupil Telemach....zdaj bo šele štala....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

hojnikb ::

Zakaj točno ?
#brezpodpisa

francek1 ::

hojnikb je izjavil:

Zakaj točno ?

Ker so pri Telemachu še hujši debili kot pri TUŠ-u?....Moje skromno mnenje, podkrepljeno s par primeri...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

hojnikb ::

a bi blo bolje, če bi životarli zram tuš holdinga ?
#brezpodpisa

francek1 ::

hojnikb je izjavil:

a bi blo bolje, če bi životarli zram tuš holdinga ?

Ne, tako goljufivo firmo bi v normalni državi že zdavnaj zaprli...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

hojnikb ::

In potem bi šle cene vodilnih operaterjov sky high :)
#brezpodpisa

francek1 ::

hojnikb je izjavil:

In potem bi šle cene vodilnih operaterjov sky high :)

Ja veš da...kateri pameten izven glavnih mest sploh je na TUŠMOBILU-u??? Zakaj misliš, da se število BOB-ovih naročnikov strmo vzpenja?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

hojnikb ::

bob ni nič druga kot budget ponudba simobila..

In verjemi, da bi še vedno bili na naročninah brez nekih pametnih vljučenih enot, če nebi tušmobilovci brcal.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

francek1 ::

hojnikb je izjavil:

bob ni nič druga kot budget ponudba simobila..

In verjemi, da bi še vedno bili na naročninah brez nekih pametnih vljučenih enot, če nebi tušmobilovci brcal.

Pa kaj, če je budget? A so MB zato kaj drugačni?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

kunigunda ::

šernk je izjavil:

Od kdaj pa sms ne pride če imaš izklopljen telefon?

Vsak SMS ima validity, kok cajta je aktiven. Ponavadi je 72ur (3dni) nastavljeno default v SMS centru. Seveda ga lahko sam tudi zmanjsas,
ce imas to opcijo v telefonu (oz. vcasih so bli se posebni znaki na zacetku sms-a, kjer si mu to lahko definiral).
Tko je ze od nekdaj

Aja, ta validity parameter je stvar SMS centra, kolk cajta ga bo poskusal dostaviti prejemniku, predno ga bo zavrgu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()

šernk ::

Pozabil na to opcijo. A ni to nastavljeno na neomejeno ponavadi? Vem da je stari mobitel imel te nastavitve ja, pa sem imel na max ampak je bil ta max zagotovo več kot 3 dni. Je pa res da osebno če že imam telefon vsaj 1x dnevno vklopljen.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kunigunda ::

šernk je izjavil:

Pozabil na to opcijo. A ni to nastavljeno na neomejeno ponavadi? Vem da je stari mobitel imel te nastavitve ja, pa sem imel na max ampak je bil ta max zagotovo več kot 3 dni. Je pa res da osebno če že imam telefon vsaj 1x dnevno vklopljen.

Ce je neomejeno nastavljeno v telefonu, potem bo SMS center uporabil svojo privzeto 72ur. Mislm da majo vsi operaterji pri nas tko nastavlen.

St235 ::

neomejeno zagotovo ni. mislim, da je max 7 dni, default pa 3.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Simobil - strosek obvestila o neplacanih racunih (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5513122 (8593) MarioMisaron
»

Tušmobil - odsvetujem

Oddelek: Mobilne tehnologije
419196 (5646) prox
»

tušmobil neomejeni mingl (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
13637395 (32246) Bobr123
»

Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
30061303 (49818) Lonsarg

Več podobnih tem