» »

Vožnje v napačno smer

Vožnje v napačno smer

1
2
3

k4vz0024 ::

Mogoče je v Sloveniji največ prometnih znakov na km in bomo zapisani v Guinnessovi knjigi:D

No, da je toliko znakov pomeni, da smo izredno prometno pismeni:))

Toliko nespametno postavljenih znakov gotovo koristi državni blagajni8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

Relanium ::

Js nevem zakaj bi se zgoraj prikazane špice morale menjavat na vsake toliko vozil.
Sj ni treba da so vedno zunaj, ko se zazna vožnja v napačno smer pač grejo ven, a je to tak problem?
In tud ne vidim konstrukcijskega problema (tud za tovornjake ne) se pač vzame debelejši koz jekla z boljšimi mehanskimi lastnostmi, in to je to.

PaX_MaN ::

Problem je, ker tele špice Ne delujejo™.
Rdeča luč pred uvozom na avtocesto tudi ne, torej potemtakem tud stop znak ne bi.

šernk ::

Js nevem zakaj bi se zgoraj prikazane špice morale menjavat na vsake toliko vozil.


ker so narejene da če prideš iz prave strani se pospravijo, če pa iz nasprotne ti pa preluknjajo gume. Za slednje pa pač rabiš neko vzmet, ki prej ali slej popusti. Je pa dobra ideja, da bi bila zadeva elektronska in se dvignila samo v primeru, da se zazna avto v napačno smer.

tudi kar se tiče varnosti glede tega...na uvozu na AC se lahko max zabiješ v avto, ki ti pripelje pravilno kontra. Tam ni ljudi, psov, hiš...je samo en širok pas ceste in ograja na obeh straneh.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ziga1990 ::

šernk je izjavil:

Js nevem zakaj bi se zgoraj prikazane špice morale menjavat na vsake toliko vozil.


ker so narejene da če prideš iz prave strani se pospravijo, če pa iz nasprotne ti pa preluknjajo gume. Za slednje pa pač rabiš neko vzmet, ki prej ali slej popusti. Je pa dobra ideja, da bi bila zadeva elektronska in se dvignila samo v primeru, da se zazna avto v napačno smer.

tudi kar se tiče varnosti glede tega...na uvozu na AC se lahko max zabiješ v avto, ki ti pripelje pravilno kontra. Tam ni ljudi, psov, hiš...je samo en širok pas ceste in ograja na obeh straneh.


vzmet? lohka bi dal na drugo stran utež ki bo spice gor držala ko jih pa s prave strani povoziš jih pa teža vozila not pospravi.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Invictus ::

Slovenija niti ne izstopa preveč iz statistike vožnje po napačni strani po avtocesti. Imajo vse države enake probleme.

In ljudje tako ali tako izgubijo vozniško če jih dobijo. Ampak se pa voziš brez. Saj avto lahko registriraš tudi brez vozniške.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RejZoR ::

Takim bi moral zaplenit avto. Pol pa naj se vozijo okoli peš.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

MadMax ::

Invictus je izjavil:

Saj avto lahko registriraš tudi brez vozniške.

Si prepričan?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

mr1two ::

Zakaj bi bil pogoj za registracijo avta opravljen izpit? Lastnik avtomobila je lahko kotmot babica, ki izpita sploh ni nikoli naredila.
Nekaj bi blo treba naredit glede tega, in tisti komentar, da špice niso učinkovite je nekolko mimo. Da, nekdo ki je res namenjen, da se bo peljal v napačno smer, mu bo to uspelo tako ali drugače- če ne bo šlo tako, bo pa skozi ograjo pripeljal. Tudi po praznih gumah se da vozit, ampak definitivno počasneje kot sicer.
No, lahko bi se namesto špic uporablo neko blokado, ki res deluje na podoben princip(rampa, dolga recimo 3 metre, ki se uda pod težo vozila in se izravna z vozno površino, ko gre vozilo v pravo smer, nato pa se vzdigne, da prepreči napačen vstop(stopnica recimo 40 centimetrov). Vendar se lahko pri tem zgodi, da bodo motoristi leteli po zraku, da se bo vtrgal kakšen podaljšek za avtom(recimo nosilec za kolesa, ki krepko štrli čez zadnjo osovino in še in še)...

Problem je po mojem delno rešljiv s tistimi špicami. Vsakršno zmedeno vožnjo po pomoti bi to preprečilo, namenske pa pač ne.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Invictus ::

MadMax je izjavil:

Invictus je izjavil:

Saj avto lahko registriraš tudi brez vozniške.

Si prepričan?

En moj znanec to počne že 15 let. Odkar je ostal brez izpita ...

Kar se špic tiče ...

V Avstriji so jih uporabljali, pa so jih vrgli ven, ker je uničevalo gume tudi tistim ki so pravilno pripeljali.

Pač vsega ne moreš preprečit, idiote pa še najmanj ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

ziga1990 ::

uničevalo jih je zato ker niso se posvetili tok k dizajnu špic v tem je problem
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

MadMax ::

Zadnjih 15-2 leti ok, je šlo.
Pa zdaj? Tole ne velja več?
ob registraciji motornega vozila ali podaljšanju veljavnosti prometnega dovoljenja mora imeti lastnik motornega vozila veljavno vozniško dovoljenje za to kategorijo vozila, sicer mora pri registracijski organizaciji obvezno določiti uporabnika motornega vozila, ki ima veljavno vozniško dovoljenje za to kategorijo vozila.

http://www.upravneenote.gov.si/nc/krsko...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Spajky ::

Mah špice so lahko skozi pospravljene; na napačnem uvozu pa dve fotocelice, ki ugotovijo napačno smer vožnje in sprožijo fedre, da se špice pokonci postavijo v trenutku pa je ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

ziga1990 ::

Spajky je izjavil:

Mah špice so lahko skozi pospravljene; na napačnem uvozu pa dve fotocelice, ki ugotovijo napačno smer vožnje in sprožijo fedre, da se špice pokonci postavijo v trenutku pa je ...


je prekompleksno kar privede do večjih stroškov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

RejZoR ::

Pol je ceneje dat tja nekoga s kalašnikom in ga zaposlit, da strelja debile, ki se peljejo v napačno stran. Ena izmed najbolj fun služb (glede na pogostost folka, ki fura v napačnos mer), pa še zaposlitveno krizo bi s tem reševal. Bi pa bilo ceneje kot karkoli strojnega/elektronskega, ker za tisto itaq vse pokradejo in nabijejo neke fantomske stroške. Tle pa človeku daš minimalca, kakšni kalašniki že kje ležijo pa je. :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

ziga1990 ::

kalašniki kaj bo naslednje EMP?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

mr1two ::

RejZoR je izjavil:

Pol je ceneje dat tja nekoga s kalašnikom in ga zaposlit, da strelja debile, ki se peljejo v napačno stran. Ena izmed najbolj fun služb (glede na pogostost folka, ki fura v napačnos mer), pa še zaposlitveno krizo bi s tem reševal. Bi pa bilo ceneje kot karkoli strojnega/elektronskega, ker za tisto itaq vse pokradejo in nabijejo neke fantomske stroške. Tle pa človeku daš minimalca, kakšni kalašniki že kje ležijo pa je. :D

Why use kalashnikov if you can use lazerz and shit :)). Saj druzga kot death wish itak tako vozeči vozniki nimajo.

@MadMax -
s tem niso rešili problema. Nekdo, ki nima izpita, bo avto registriral(za lastno uporabo, čeprav izpita, kot zapisano, nima), napisal na izjavo, da bo avto vozil njegov partner/prjatu/mama in tako še vedno registriral vozilo brez problemov. Skratka, registrira lahko vsakdo.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

MadMax ::

Saj kljub vsemu se bo vedno našel folk, ki se bo vozil v nasprotno, pa četudi bodo za to montirali runflat pnevmatike.
Res, ni nemogoče, je pa malce težje vsaj.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

ziga1990 ::

runflat pneumatike so drage drugič pa niso stabilne za visoke hitrosti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

MadMax ::

Vsaj za 3, 4, 5, 6 in 7 po spodnji klasifikaciji cena runflatk ni problem:

Unknown_001 je izjavil:

dzinks63 je izjavil:

Je 5 vrst pacientov proti katerim ni rešitve.

1. Pijanci in ostali pod vplivom nedovoljenih substanc
2. Alzheimerjeva dementneži
3. Popolnoma prištevni, kateri vozijo zaradi stave v nasprotno smer
4. Samomorilci
5. Adrenalinski odvisneži

Za vse ostale bi morali trenutni znaki zadostovati.


Dopolnjujem seznam.
6. Psihološko neuravnovešeni
7. Idijoti
8. Italijani
9. Romi (zelo velik procent)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

ziga1990 ::

se dobr da nism kupil za enkrat nov avto bom malo počaku in si SUV nabavu pol nej pa gre proti men če si upa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

MadMax ::

Pa misliš da boš v SUVu bolj varen kot je bil možakar v kamiončku? Pa sploh ni čelno dobil...
http://www.times.si/kronika/huda-promet...

V bistvu bo le tako, da un v navadnem avtu bo surovina za ćufte, nerazpoznaven.
Ti boš pa kot da bi bil še živ.
Velika razlika, a?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

mr1two ::

In ko pripelje v nasprotno smer drugi SUV ali nemara kar kamjon ali kombi?
Nehajte padat na te marketinške fore "SUV je bolj varen od avta", ker to velja točno tolko cajta, dokler imaš samo ti največja kola. Na koncu je cilj menda vozit v tankih po cestah, da ja ne bo komu kaj anede.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

ziga1990 ::

mr1two je izjavil:

In ko pripelje v nasprotno smer drugi SUV ali nemara kar kamjon ali kombi?
Nehajte padat na te marketinške fore "SUV je bolj varen od avta", ker to velja točno tolko cajta, dokler imaš samo ti največja kola. Na koncu je cilj menda vozit v tankih po cestah, da ja ne bo komu kaj anede.


boš še vedno bl varen kot v avtu.Marketinske fore res da se SUV dost hitreje prevrne.

vprašanje kdo bo bolje odnesel v čelnem trku pri 100kmh voznik v 1.5t težkem avtu ali voznik v 2t težkem SUV-ju
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Castiel ::

nujno rabimo špice na izvozih iz avtoceste, ki bi preluknjale gume voznikom ki so tako bedasti, da narobe zavijejo in bi radi peljali v nasprotno smer na avtocesto. nujno!

http://www.roadshark.com/wp-content/the...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

mr1two ::

Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Castiel ::

to bi lahko spet povzročilo smrtne žrtve. Odlična točka za samomore. Not good.

PRav tako si predstavljaj tole situacijo: naprava se pokvari in random dvigne rampo, ti pripelješ normalno čez, naslednji trenutek pa moraš klicat Brnik in prosit za dovoljenje za vzlet... :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

RejZoR ::



This :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

ziga1990 ::

Castiel je izjavil:

to bi lahko spet povzročilo smrtne žrtve. Odlična točka za samomore. Not good.

PRav tako si predstavljaj tole situacijo: naprava se pokvari in random dvigne rampo, ti pripelješ normalno čez, naslednji trenutek pa moraš klicat Brnik in prosit za dovoljenje za vzlet... :D


kontrola tukaj alfa romeo 159 lj-vf400 prosim za dovolenje za vzlet proti Vodicam
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Castiel ::

bi bil pa to morda odličen način za prehitevanje, saj tam ne moreš it po levi ali desni...bi pač preskočil.


ah ja, smo nekoč preveč igrali gta.


skratka neke blockerje moramo nujno postavit, saj imamo vedno več bebcev, ki to delajo namerno in tudi bebcev ki niti ne vedo da delajo nekaj narobe.


Rejzor hahaha, dobra!=D Si predstavljam kakšne peugeote, ki bi imel to vgrajeno in bi razpadli na parkirišču ob nekem random času, ker bi pač zadeva se pokvarila :D:D:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

ziga1990 ::

eh dons je težko biti največji bedak ker kokurenca je huda
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Castiel ::

ziga1990 je izjavil:

eh dons je težko biti največji bedak ker kokurenca je huda


seveda si lahko. Se pelješ po nasprotnem pasu avtoceste, potem pa izjaviš da nisi vedel da si na avtocesti ampak si mislil da se voziš po neki stari cesti proti Ložam. (ali kamorkoli je pač tista babica potovala prejšni teden). Stavim, da je preklinjala vsakega, ki je prehiteval "v škarje"...na avtocesti....kar je pač moral počet zaradi nje :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

mr1two ::

Castiel je izjavil:

to bi lahko spet povzročilo smrtne žrtve. Odlična točka za samomore. Not good.


Bolje da se zaleti v rampo, kot da ob svojem početju ubije še koga, a se ti ne zdi? Potemtakem, če je to ovira, vkatero se lahko samomorilec zaleti, a bi mu mogli umaknit tudi vse zidove, prepade, drevesa... Your argument is invalid.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

MIHAc27 ::

Meni se zdi, da bi bila lahko dobra rešitev nekakšna gugalnica (kot na otroških igriščih:



Na strani, ko zapelješ iz avtoceste bi bila 100kg utež, da se počasi prevesi nazaj, ko 1 avto zapelje iz gugalnice. Iz nasprotne smeri bi se tako zaletel v 'desko'

Dobre lastnosti:
-vozniki bi morali kar močno upočasniti, da ne bi skočili kot na skakalnici
-vožnja v nasprotno smer bi bila onemogočena

Slabe:
-lahko bi se zgodil zastoj pri izstopu iz avtoceste
-Še vedno bi se lahko nekdo zaletel v tistega, ki ravno po tej gugalnici prihaja dol
-stroški?

Verjetno še bolj enostavno bi bila rampa, ki se odpre samo za vozila iz ene smeri, avtomatsko. Ampak spet dražje vzdrževanje.

krucymucy ::

Spikes, pa ne take na vzmeti, ampak take da se aktivirajo samo kadar je senzor 2 aktiviran prej kot senzor 1. Simpl ko pasulj.

Hayabusa ::

Počakajte da pride gps, black box in telemetrija v vsak avto, bo sistem avtomatsko ugasnil motor v primeru take situacije.

Grey ::

Jaz bi rekel, da obstajata samo dva tipa:

1. starejši vozniki
2. pijanci/drogeraši, ki se gredo stavit in potem merijo velikost jajc in tiča

Špice na izvozih so meni osebno izredno dobra ideja, a je težava, ker nastaviš oviro na nepreglednem delu ceste t.j. ovinek na z avtoceste, kjer je lahko zaviralna razdalja neustrezno dolga in povzročiš nevarno stanje.

Rešitev je večstopenjska:

1. Signalizacija:
nemudoma se opozori preko elektronski tabel nad avtocesto voznike glede nasproti vozečega vozila ter se vse avte organizira na samo en pas in z zmanjšano hitrostjo (najbolje je, da vsi vozijo po prehitevalnem pasu in s hitrostjo pod 100 km/h)
2. Opozorilo:
Na hrbtni strani elektronskih tabel še ena tabla, ki se vklopi samo v primeru nasproti vozečega vozila in s tem voznika opozori. Opozorilo je dvostopenjsko, najprej opozori, potem naslednja tabla pa...
3. Nevtralizacija vozila: ježek (kot ga imajo ameriški policisti) montiran v steber oz. ob opozorilno elektronsko tablo in se sproži na tak način, da vozilo kontrolirano vrže na odstavni pas (počijo gume samo na eni strani. Tako bi vozilo odneslo v nasprotno smer od pasu, kjer vozijo avtomobili in povečal razdaljo med njimi. Ježki so tako vedno pospravljeni in neizpostavljeni okolju tako se s tem podaljša življenjska doba sistema. Druga varianta pa je namestitev stebrov, kot jih uporabljajo na zasebnih parkiriščih. Ko pride avto v bližino se dvignejo in avto dobesedno uničijo.

Rešitev mora biti terminalna, to pomeni, da ima nek efekt na voznika, ki vozi v nasprotno smer. Voznik, ki se je zmotil bo obrnil. Voznik, ki se ni zmotil, bo pač riskiral avto in svoje življenje. V primeru, da se zajebava t.j. vozi do naslednje, zavre pri stebrih in se obrne nazaj pa prilimaš kazen ranga 10.000EUR+ zaradi splošnega ogrožanja varnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

einstein :P ::

Hayabusa je izjavil:

Počakajte da pride gps, black box in telemetrija v vsak avto, bo sistem avtomatsko ugasnil motor v primeru take situacije.


Prej sanje, kot resničnost.

Take dvižne stebričke, ki bi se sprožili pri vožnji v nasprotno stran, pa je:



Edini problem pri vseh teh štosih je, da bi s tem ogrozil tudi tiste, ki vozijo pravilno.

Lahko bi pa naredili eno dvižno kretnico, ki bi voznika na silo preusmerila.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

Glugy ::

Špice so stara tehnologija ne ga srt. Včasih ko se preluknja gume s špicami kr vprašte policiste lahko voznik pele še 2 km. To je totalno prepočas pa preveč nevarno za manevriranje po avtocesti.


100x prej zaustav pa še prijaznejši je do pnevmatik.

oemdzi ::

MIHAc27 je izjavil:

Meni se zdi, da bi bila lahko dobra rešitev nekakšna gugalnica (kot na otroških igriščih:



Na strani, ko zapelješ iz avtoceste bi bila 100kg utež, da se počasi prevesi nazaj, ko 1 avto zapelje iz gugalnice. Iz nasprotne smeri bi se tako zaletel v 'desko'

Dobre lastnosti:
-vozniki bi morali kar močno upočasniti, da ne bi skočili kot na skakalnici
-vožnja v nasprotno smer bi bila onemogočena

Slabe:
-lahko bi se zgodil zastoj pri izstopu iz avtoceste
-Še vedno bi se lahko nekdo zaletel v tistega, ki ravno po tej gugalnici prihaja dol
-stroški?

Verjetno še bolj enostavno bi bila rampa, ki se odpre samo za vozila iz ene smeri, avtomatsko. Ampak spet dražje vzdrževanje.


Ja sam kaj pa tisti, ki gredo v rikverc nazaj na avtocesto, ker so pač en izhod prehitro dol zapeljali ? :))
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Alexius Heristalski ::

The Player je izjavil:

Stave fantje, stave.

Edin če je bebavost ljudi na višku zadnje čase.

V obeh primerih je žalostno kam smo pršli.

Aha, nisem vedel, da sta bebavost in stave dve različni stvari.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

The Player ::

Alexius Heristalski je izjavil:

The Player je izjavil:

Stave fantje, stave.

Edin če je bebavost ljudi na višku zadnje čase.

V obeh primerih je žalostno kam smo pršli.

Aha, nisem vedel, da sta bebavost in stave dve različni stvari.


Dobr veš kaj sm mislu s tem ;)

Ena izmed rešitev bi lahko bila, da bi podaljšal betonsko ograjo za x metrov, da voznik sploh nebi mogel it na nasprotno stran.

Aja pa zakaj se to ni dogajal že 10 let nazaj? Je to neki popularn ratal zadne čase.

šernk ::

10 let nazaj so bile zapornice in blokirani vstopi?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

šernk - Na gorenjki, štajerki in goriški so uvozi enaki, ker ni bil zaprt sistem cestninjenja, kot na primorki. Večina teh napačnih uvozov je zaradi preobilice raznih tabel ob cesti, katerih voznik nima časa premislit, ko vidi drugo, še vedno v glavi premleva, kaj je bilo na prvi.
Vse oglasne table, morajo vsaj 100m od cestnega roba, oznake za promet pa ob rob, z občutnim zmanjšanjem števila leteh.
Pravilna postavitev tabel in prometnih znakov, bi ljudi zopet naučila spremljati opozorila in omejitve.
Povprečno je na cesti toliko znakov, da jih vozniki enostavno ignoriramo (podzavestno, tako kot se šalta, vžge motor, pripne varnostni pas....). To se lepo vidi, ko je spremenjena signalizacija - domačini vozijo po starem, obiskovalci so izgubljeni.

V sistem prometa vprežt prave strokovnjake, ne politike, pa tudi kakšen tuj, iz prometno urejene države bi sodil zraven.

Potem se bo počasi pričelo z vzgojo najmlajših, najmlajši pa bodo opozarjali starše, dedke, babice...., da se tako v prometu pač ne dela.

Naši sedanji "strokovnjakiž" so vsi politično nastavljeni kadri, predvsem zaradi sorazmerno dobrih plač in nič dela ter odgovornosti.

Za katero slovensko nesrečo je bilo krivo cestno podjetje, DARS ali upravljalec ali projektant? - pri nas je vedno kriv voznik, ker ni prilagodil vožnje razmeram na cesti!!!!!!!!!!!!!!!!
Delo krepa človeka

MIHAc27 ::

oemdzi: Samo pravilno bi bilo potrebno postaviti, pa bi bilo...

Trenutno, ko zapelješ na odstavni pas, je še vsaj 200m do ovinka, ko se zares odcepiš. No tik pred tem ovinkom bi morala biti rampa.
Tako bi imel nekdo, ki se je zmotil in bi zadnji trenutek vseeno nadaljeval po AC še vedno lahko zapeljal nazaj. Takoj ko pa bi dosegel konec teh 200m, pa nazaj ne bi več šlo.

Osebno bi raje postavil rampo potem, ko že spelješ ovinek in se priključiš lokalni cesti. Tam bi vsak lolek lahko videl, da levo sploh ne more zapeljat, ker je velik rob.

Hayabusa ::

Npr priključek CE po Mariborski na AC proti LJ/MB, tabla za LJ/MB je šele čisto na razcepu dovoza, ko se že moraš odločiti.
Fail by design.

Grey ::

Hayabusa je izjavil:

Npr priključek CE po Mariborski na AC proti LJ/MB, tabla za LJ/MB je šele čisto na razcepu dovoza, ko se že moraš odločiti.
Fail by design.

Zanimivo...a ne obstajajo kaki standardi teh dolžin?

solatko ::

Avtoceste so že kar nekaj časa, to pa se dogaja v več primerih sedaj, včasih se ni. Potrebno bo urediti signalizacijo in odstranit moteče reklamne table stran od ceste.
Nek starejši voznik, enostavno ne prebavi toliko informacij, enostavno izklopi vse ali pa ima v možganih še vedno tablo, ki jo je že zdavnaj prevozil.

Ob cesto sodi samo signalizacija, ki je povezana s prometom in nič drugega.
Delo krepa človeka

shadeX ::

Še en, ki ne razume da se po AC ne sme voziti v nasprotno smer. Pa še prosil je, da se mu pravilno vozeči avto umakne ;((

Žalostno, žalostno..

smacker ::

Če je zaprta cesta in ga je nekdo res usmeril, pol jaz ne vem kaj je narobe. Meni zgleda tip v avtu debil, ki ne kapira da se v prometu zgodijo tud izredne razmere in takrat prometni znaki odpovejo.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijo

Oddelek: Loža
465476 (1937) fikus_
»

Vožnja po cesti

Oddelek: Na cesti
425039 (3377) AndrejO

Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9115060 (12275) Mavrik
»

Vožnja tujega tovornjakarja v nasprotno smer

Oddelek: Na cesti
163078 (2388) joze67
»

0,0 promila alkohola v krvi med vožnjo? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
25818390 (13979) Beli_Zajcek

Več podobnih tem