» »

Zmanjkalo prometnih strokovnjakov

Zmanjkalo prometnih strokovnjakov

vojkop5 ::

 http://www2.arnes.si/~osngso3s/slike/promet/z250.gif

http://www2.arnes.si/~osngso3s/slike/promet/z250.gif

znak "prepovedan promet v obeh smereh" (ii-3), ki označuje cesto oziroma tisti njen del, na katerem je prepovedan promet za vsa vozila v obeh smereh;
to je napisano v pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah. Zakaj nam nameščajo te prometne znake v parkih, kateri niso namenjeni javnim cestam in nas ovirajo pri vožnji s kolesi in drugimi prevoznimi sredstvi ter nas kaznujejo, kot je poročala novinarka na kanalu a. Da nimajo pojma tisti ki bi morali skrbeti za red vemo. Prometni znak za prepoved kolesarjenja je popolnoma drugačen in tukaj bo potrebno narediti več reda.
Zprcp, 2. Odstavek 37. Člena (vožnja z vozilom po cesti): voznik mora voziti po desnem smernem vozišču oziroma desni kolesarski stezi oziroma desnem kolesarskem pasu na pločniku glede na dovoljeno smer vožnje. Na dvosmerni kolesarski stezi mora voziti po desni strani steze. Zelo malo je potrebno da se zakon bere pravilno, saj nas samo palica nebo rešila zagat.
  • zaklenil: Mavrik ()

jype ::

A so te v tivoliju?

STU-III ::

Ta znak velja za ves promet nasplošno? Se pravi tudi za kolesarje? Mogoče je pa vseeno z razlogom tam.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

Furbo ::

Ja saj če znak ni ustrezen, boš uspel s pritožbo na kazen pač.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

jype ::

STU-III> Mogoče je pa vseeno z razlogom tam.

Je, ja. Tist, ki ga je postavil, je zabit.

Ustrezen znak bi bil:

krneki0001 ::

jype, ti bi moral še enkrat CPP delat. Nekaj je izrecna prepoved, nekaj pa obvestilo.

In okrogel znak z rdečim robom in bel v sredini je izrecna prepoved za ves promet - TUDI ZA KOLESARJE.

Pravokoten znak kot si ga sam definiral kot "ustreznega" pa samo obvešča, da je tam cona za pešce, prepoveduje pa ničesar.

Znaki za obvestilo imajo obliko kvadrata, pravokotnika ali kroga in se postavljajo tako, da dajejo udeležencem v prometu predhodna obvestila o razvrščanju, obvestila o zavijanju, potrdilno obvestilo o smeri vožnje in da označujejo objekt, prostor, ulico ali dele ceste, na katere se nanašajo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Furbo ::

Torej imamo pravi znak, sicer bi kak tepec dejansko fural avto ali štirikolesnik po parku.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Vice ::

Furbo je izjavil:

Torej imamo pravi znak, sicer bi kak tepec dejansko fural avto ali štirikolesnik po parku.


Ne znak je predvsem zaradi pilotov in kapitanov ladij.

Castiel ::

Vice je izjavil:

Furbo je izjavil:

Torej imamo pravi znak, sicer bi kak tepec dejansko fural avto ali štirikolesnik po parku.


Ne znak je predvsem zaradi pilotov in kapitanov ladij.



Obvezno ne pozabi na strojevodje!!!

Ta znak velja za vse, razen za kolesarje:)) vsaj sodeč po mnenju kolesarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

jype ::

Castiel> Torej ti veš o zakonih več kot ljudje, ki postavijo znak in ljudje, ki napišejo kazen?

Tako je.

Castiel> Torej je rešitev enostavna, pojdi za inštruktorja varne vožnje.

Sem že. Če prideš na slo-tech dobiš celo brezplačne inštrukcije, jasno v pisni obliki.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Apofis ::

kje pa je to postavljeno v tivoliju?

jype ::

first_line ::

Fenomenalno. Kolesarji v parku nimajo kaj početi, drugega kot da živčno zvončkajo peš mamicam in njihovim otrokom.

Končno se premika nekaj na boljše v tej državi. Pohvalno.

Castiel ::

jype je izjavil:

http://www.delo.si/assets/media/picture...



Kaj pa imaš počet s kolesom v parku? Torej se lahko tam vozijo tudi skuteristi in motoristi? Navsezanje se potem lahko tudi avto tam pelje, če se vozi do 50 kmh, kolikor se vozi povprečen kolesar.

samo vprašam, saj ne pričakujem nekega plodnega odgovora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

jype ::

Castiel> Kaj pa imaš počet s kolesom v parku?

Nimam torbe.

Castiel> Torej se lahko tam vozijo tudi skuteristi in motoristi?

Ne na skuterjih in motorjih, 32. člen to zelo jasno prepoveduje. Lahko gredo s kolesi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

mr1two ::

Najbolje bi bilo pisat na MOL, pa da se potem znake menja. Prepoved kolesarjev po tivoliju oz. po parkih je, hm, mimo. Zakaj točno se nebi smel tam peljat s kolesom? :|
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

jype ::

nebivedu> Da si bedak že vemo, ni treba še posebaj poudarjat.

You can't let crazy people decide who's crazy.



nebivedu> Torej v tem parku si ne želijo kolesarjev.

Mhm, ta prepoved je tudi povsem smiselna, ker itak vsi vemo, da je za kolesarje bolje, da se proti Rožni dolini vozijo po Bleiweisovi cesti, kjer je sicer postavljen nek rdeče obrobljen znak (znak za namige, verjetno), ki obvešča, da se tam lahko vozijo samo črni bicikli.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

brodul ::

krneki0001 je izjavil:

jype, ti bi moral še enkrat CPP delat. Nekaj je izrecna prepoved, nekaj pa obvestilo.

In okrogel znak z rdečim robom in bel v sredini je izrecna prepoved za ves promet - TUDI ZA KOLESARJE.

Pravokoten znak kot si ga sam definiral kot "ustreznega" pa samo obvešča, da je tam cona za pešce, prepoveduje pa ničesar.

Znaki za obvestilo imajo obliko kvadrata, pravokotnika ali kroga in se postavljajo tako, da dajejo udeležencem v prometu predhodna obvestila o razvrščanju, obvestila o zavijanju, potrdilno obvestilo o smeri vožnje in da označujejo objekt, prostor, ulico ali dele ceste, na katere se nanašajo.

Povej to policaju v coni 30.
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

jype ::

brodul> Povej to policaju v coni 30.

Lahko tudi v peš coni.

zee ::

@jype: Lahko prilepis omenjeni 32. clen ZVCP, ki si ga omenjal?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

jype ::


32. člen

(območje za pešce)

(1) V območjih za pešce je dovoljen tudi promet uporabnikov posebnih prevoznih sredstev in kolesarjev oziroma kolesark (v nadaljnjem besedilu: kolesarjev), vendar le tako, da ne ogrožajo pešcev.

(2) V območju za pešce smejo zaradi opravljanja dejavnosti zapeljati vozila nujne medicinske pomoči, gasilska vozila, vozila zaščite in reševanja, vozila policije, vozila vojaške policije, vozila, s katerimi se opravljajo naloge občinskega redarstva, vozila, ki se uporabljajo za vzdrževanje cest in vozila za zbiranje in odvoz odpadkov in vozila, ki jih vozijo vozniki iz prvega odstavka 69. člena tega zakona. Druga vozila smejo zapeljati v območje za pešce le, če je to dovoljeno s predpisano prometno signalizacijo.

(3) Z globo 160 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki v območju za pešce ravna v nasprotju z določbo prvega ali drugega odstavka tega člena.


Relevantna člena:


69. člen

(izjeme parkiranja na prostoru, kjer to ni dovoljeno)

(1) Zdravstveni delavci, delavci socialnih služb in delavci invalidskih organizacij smejo ob obiskih oskrbovancev (bolnikov, ostarelih, onemoglih in invalidov) na domu zaradi nujnih in neodložljivih storitev, potrebnih za njihovo zdravje in življenje, za največ dve uri parkirati vozila na krajih, kjer to sicer ni dovoljeno, če tako parkirano vozilo ne ogroža ali ovira drugih udeležencev cestnega prometa. Na način iz prejšnjega stavka lahko parkirajo tudi osebe iz prvega odstavka 66. člena tega zakona.

66. člen

(parkirna karta)

(1) Parkirno karto se lahko izda naslednjim upravičencem:

1. osebam, ki imajo zaradi izgube, okvare ali paraliziranosti spodnjih ali zgornjih okončin ali medenice priznano najmanj 60% telesno okvaro;

2. osebam z multiplo sklerozo;

3. osebam z mišičnimi in živčno-mišičnimi obolenji z ocenjeno najmanj 30% telesno okvaro;

4. težko duševno prizadetim osebam, ki jim je zaradi tega priznana invalidnost po predpisih o varstvu telesno in duševno prizadetih oseb;

5. osebam, ki imajo najmanj 90% telesno okvaro zaradi izgube vida;

6. mladoletnim osebam, ki so težko telesno ali duševno prizadete oziroma so zaradi izgube, okvare, paraliziranosti spodnjih okončin ali medenice ovirane pri gibanju ter

7. zdravstvenim službam, socialnim službam in invalidskim organizacijam, katerih delavci obiskujejo oskrbovance na domu zaradi nujnih in neodložljivih storitev, potrebnih za njihovo zdravje in življenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

krneki0001 ::

jype, zate je najbolj relevanten 27. člen.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jype ::

A, tale:


27. člen

(dolžnost upoštevanja pravil)

(1) Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po prometnih pravilih, razen:

1. če kolesarijo;

2. če je drugače določeno s prometno signalizacijo;

3. če drugače odredi policist ali vojaški policist;

4. če v skladu s pooblastili drugače odredi občinski redar, inšpektor ali druga pooblaščena uradna oseba.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

krneki0001 ::

27. člen

(dolžnost upoštevanja pravil)

(1) Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po prometnih pravilih, razen:

1. če je drugače določeno s prometno signalizacijo;

2. če drugače odredi policist ali vojaški policist;

3. če v skladu s pooblastili drugače odredi občinski redar, inšpektor ali druga pooblaščena uradna oseba.

(2) Znaki, ukazi in odredbe, ki jih dajejo pooblaščene uradne osebe, razveljavijo prometna pravila in prometno signalizacijo.

(3) Na cesti se lahko za določeno obdobje, ki ne sme biti krajše od treh mesecev in daljše od enega leta, določi prometna ureditev, ki dovoli, omeji ali obveže udeležence cestnega prometa k ravnanju, ki je lahko v nasprotju s prometnimi pravili, določenimi s tem zakonom (eksperiment). Eksperimentalna prometna ureditev mora biti označena s predpisano prometno signalizacijo na način, ki omogoča vsem udeležencem cestnega prometa nedvoumno in varno udeležbo v cestnem prometu.

(4) Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po ukazih oziroma odredbah pooblaščenih uradnih oseb, pri opravljanju nadzorstva nad določbami tega zakona.

(5) Ukazi oziroma odredbe, razen tistih, za katere je predpisana pisna oblika, se dajejo ustno.

(6) Voznik in potniki ne smejo izstopiti iz oziroma z vozila v času izvajanja uradnega postopka, dokler jim pooblaščena uradna oseba tega ne dovoli.

(7) Pooblaščena uradna oseba lahko odreja vozniku in potnikom tudi druge ukrepe za zagotovitev varnosti oziroma nemotenega poteka postopka.

(8) Z globo 250 eurov se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, ki ne ravna po znaku ali ukazu oziroma odredbi pooblaščene uradne osebe, ali ki ne upošteva prometne signalizacije, ki označuje eksperimentalno prometno ureditev.

(9) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne ravna po predpisanem znaku, s katerim ga pooblaščena uradna oseba ustavlja ali ne upošteva njene odredbe o prepovedi nadaljnje vožnje, ali ki ne upošteva svetlobne prometne signalizacije, ki označuje eksperimentalno prometno ureditev. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.

(10) Z globo 2.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki pooblaščeni uradni osebi ne omogoči izvedbo postopka ter ukrepov, določenih v tem zakonu.



Najbolj pomembno je sicer tole:
dolžnost upoštevanja pravil

In ti si na cestah dolžan upošetvat pravila.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

zee ::

@jype: Hvala. Tega nisem vedel. Se pravi, da ce me policaj oglobi pri pocasnem kolesarjenju skozi Tivoli, se lahko pritozim, ker s kolesarjenjem nisem nikogar ogrozal.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

krneki0001 ::

Jype je malo zase priredil 27. člen. U bistvu je pa zaradi takih kot je on vedno več sranja na cestah. ŽE če bi vsak samo pred svojim pragom pometel, bil manj živčen in se držal vsaj osnovnih CPP pravil in omejitev (ne vozi v rdečo, ane jype) bi bilo pol manj nesreč.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jype ::

zee> @jype: Hvala. Tega nisem vedel. Se pravi, da ce me policaj oglobi pri pocasnem kolesarjenju skozi Tivoli, se lahko pritozim, ker s kolesarjenjem nisem nikogar ogrozal.

Ne, ker je pred Tivolijem znak, "prepovedano za ves promet", ki prepoveduje vsakršno vožnjo (z izjemo pešačenja).

Bolje je, če se pelješ dovolj hitro, da te ne morejo ujeti, ali pa s kakšnim drugim trikom ("Look, behind you, a three-headed monkey!") preusmeriš njihovo pozornost.

nebivedu> ŽE če bi vsak samo pred svojim pragom pometel, bil manj živčen in se držal vsaj osnovnih CPP pravil in omejitev (ne vozi v rdečo, ane jype) bi bilo pol manj nesreč.

Nope. Zaradi vožnje kolesarjev skozi rdečo so nesreče redkejše:

http://www.rudi.net/node/16395

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

LuiIII ::

Glede na to, da sem se svoje čase vsak dan vozil s kolesom in skirojem skozi Tivoli, bom rekel samo to, da verjetno ravno hitro ne moreš tam kolesariti ali pa se hudovati nad mamicami z vozički in drugimi sprehajalci.

jype ::

Tako je. Idioti, ki skozi tivoli drvijo, seveda so problematični, ampak teh ni nič več in nič manj, če je prometni znak pred parkom neustrezen - možnost njihovega pregona pa itak v obeh primerih obstaja.

krneki0001 ::

jype, vseeno kakršnekoli so že študije narejene, nimaš ti kaj v rdečo vozit, ker je študij pri nas še ni upoštevanih v zakonih in so omejitve glede tega jasne.

Če te bo nekdo z avtom nabasal, boš pa jokal naokoli, kako je on kriv, ker ni prebral študije o tem, kako so kolesarji varni, če vozijo skozi rdečo luč, al kaj?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

jype ::

nebivedu> jype, vseeno kakršnekoli so že študije narejene, nimaš ti kaj v rdečo vozit, ker je tega pri nas še ni v zakonih in so omejitve glede tega jasne.

Seveda imam vozit v rdečo. S tem rešujem življenja (predvsem svojega, priznam).

nebivedu> Če te bo nekdo z avtom nabasal, boš pa jokal naokoli, kako je on kriv, ker ni prebral študije o tem, kako so kolesarji varni, če vozijo skozi rdečo luč, al kaj?

Ne razumeš. Z avtom me nabašejo, kadar čakam na zeleno.

Da si boš lažje predstavljal, prilagam posnetek.

WarpedGone ::

Če te bo nekdo z avtom nabasal, boš pa jokal naokoli, kako je on kriv, ker ni prebral študije o tem, kako so kolesarji varni, če vozijo skozi rdečo luč, al kaj?

Kriv bo, da se je slepo zanašal na neko brezvezno zeleno svetilko obešeno na neki štangi.

Ko bom js mel v roki prometno ureditev bo
- prvi ukrep miniranje VSEH semaforjev
- drugi ukrep bo meter visok kup peska sredi vseh križišč
- treji ukrep bo izbris vseh prehodov za pešce
- četri ukrep bo puljenje vseh znakov ki karkoli prepovedujejo, opozarjajo ali obveščajo
- peti ukrep bo ukinitev pločnikov ob sami cesti
- šesti ukrep bodo namenske ceste za pešce/kolesarje in rezervirane ceste za hitrejša vozila po možnosti nad/pod gladino mesta
- ...
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

jype
Torej, če so drugi kreteni (z avtom je šel skozi rdečo), moraš bit ti isti in moraš še ti voziti skozi rdečo?
U bistvu nisi nič boljši od tistega in se lahko primerjaš z njim, edino šibkejši člen v prometu sisi, ki bolj nastrada.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Ni kreten tisti, ki gre skozi rdečo.
Kreten je tisti, ki pričakuje da ne bo nihče nikdar ne bo šel skozi rdečo.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

WarpedOne> Ko bom js mel v roki prometno ureditev bo

A si bil pred kratkim na Danskem?

Ker tam te reči počnejo že 20 let. Obnese se super. Infrastruktura je videti takole:



nebivedu> Torej, če so drugi kreteni (z avtom je šel skozi rdečo), moraš bit ti isti in moraš še ti voziti skozi rdečo?

Ne, jaz moram skozi rdečo zato, ker je takrat prehod prost in je torej takrat edina priložnost, da cestišče prečkam, ne da bi pri tem kogarkoli oviral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

WarpedGone ::

A si bil pred kratkim na Danskem?

Ne, to sm sam pogruntal.

Ker tam te reči počnejo že 20 let. Obnese se super. Infrastruktura je videti takole:

Ja, infrastruktura sama po sebi zapoveduje/omogoča le primerno obnašanje.
Ne pa da se zgradi letališče, nanj obesi rdeča luč in rine glavo v pesek, kako je pa to zdej vse OK.

Ne, jaz moram skozi rdečo zato, ker je takrat prehod prost in je torej takrat edina priložnost, da cestišče prečkam, ne da bi pri tem kogarkoli oviral.

Napačno opažanje - kakršnokoli upoštevanje svetilk je brezveze. Čez cesto greš, ko je prehod 100% prost. Pa magari utripa vijolična, zraven pa kosmat bartender pleše striptiz.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

WarpedOne> Napačno opažanje - kakršnokoli upoštevanje svetilk je brezveze. Čez cesto greš, ko je prehod 100% prost. Pa magari utripa vijolična, zraven pa kosmat bartender pleše striptiz.

Ja, saj rdeča ni edina, pri kateri prečkam. Je le edina, pri kateri se ljudje vsajajo.

Ne vsi, jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

STU-III ::

In v čem je fore tega posnetka jype?
Line secured.

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

Ni kreten tisti, ki gre skozi rdečo.
Kreten je tisti, ki pričakuje da ne bo nihče nikdar ne bo šel skozi rdečo.


Nihče ne pričakuje, da kdaj kdo ne bo zapeljal skozi rdečo luč, ampak da bi pa zaradi tega zavestno in vedno ter povsod zapeljal skozi rdečo luč, je pa nekaj druggega. Se ti ne zdi?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jype ::

STU-III> In v čem je fore tega posnetka jype?

Katerega? Tega, v katerem pešci mirno prečkajo cesto pri rdeči luči, ker kolesarja pri 35km/h ne smatrajo za resno grožnjo?

Točno to, o čemer govori W1.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mavrik ::

Tole je hopeless.
The truth is rarely pure and never simple.

WarpedGone ::

Nihče ne pričakuje, da kdaj kdo ne bo zapeljal skozi rdečo luč,

Hitrost vožnje skozi zeleno te demantira. Zelo običajen refleks je tudi, da ko v daljavi vidiš zeleno dodaš še mal gasa, da jo "ujameš", za oranžno velja to še tolk bol.

Mal nazaj: Rdeči krogci v parkih so poseben fejl - če nočeš met tm not avtov, nared ograjo okrog parka. Če nočeš met tm not kolesarjev,ne delat asfaltiranih dirkališč po parku ampak nared podlago po kateri je luštno hodit in zelo smotano se furat.
Zbogom in hvala za vse ribe


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nevarna vožnja policijskih in drugih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20328862 (23487) fujtajksel
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738525 (33396) St235
»

Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
648527 (6340) St235
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23337702 (33761) jype
»

Opravki s policijo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10723537 (19391) Keyser Soze

Več podobnih tem