» »

Nakup karavana

Nakup karavana

1
2
3 4

Shadow666 ::

Mercedesov se nekako izgoibam. Če bi že gledal visoke klase bi gledal BMW-je.

Za Japonce veliko ljudi pravi da so super,
samo vdrževanje stane.

Saj na to sem se pripravil,
če bo ena stvar klapala,
bo druga stvar v riti. =)
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

akasa ::

krneki0001 je izjavil:

Osebno bi vzel japonca. Manj problemov in manj izrednih servisov. Z mazdo 6 ne boš nič falil.

Octavia, passat in ostala podobna nemška jetra (razen visokega razreda) pa niso več narejena tako kvalitetno, da bi se jih splačalo preplačat. Ostalo jim je samo ime, kvaliteta je padla na nivo renaulta, kia in hyundai sta jih že zdavnaj prehitela. Pa tudi japonci niso več tisto kar so bili včasih.
Na splošno se je kvaliteta vseh avtov kr dost znižala, odkar se špara na vseh korakih izdelave.



Zato se pa kup 13 let starga nemca ne pa 3 lete :D

krneki0001 ::

Aston_11 je izjavil:

In potem je prednja luč pri MB 2000 EUR....


Nova kompletna prednja luč za E klaso je 100 evrov. Samo ne na uradnem servisu, ampak pri firmah tipa motomat, potokar, a-net in podobnih.

Shadow666 je izjavil:

Mercedesov se nekako izgoibam. Če bi že gledal visoke klase bi gledal BMW-je.

Za Japonce veliko ljudi pravi da so super,
samo vdrževanje stane.

Saj na to sem se pripravil,
če bo ena stvar klapala,
bo druga stvar v riti. =)


Vzdrževanje japonca ni nič dražje od nemca. To je bilo včasih, ko se delov ni dobilo, danes dobiš vse in to za enake ali manjše cene kot za primerljivega francoza ali nemca.

akasa je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Osebno bi vzel japonca. Manj problemov in manj izrednih servisov. Z mazdo 6 ne boš nič falil.

Octavia, passat in ostala podobna nemška jetra (razen visokega razreda) pa niso več narejena tako kvalitetno, da bi se jih splačalo preplačat. Ostalo jim je samo ime, kvaliteta je padla na nivo renaulta, kia in hyundai sta jih že zdavnaj prehitela. Pa tudi japonci niso več tisto kar so bili včasih.
Na splošno se je kvaliteta vseh avtov kr dost znižala, odkar se špara na vseh korakih izdelave.



Zato se pa kup 13 let starga nemca ne pa 3 lete :D


Tut 13 let star nemc je močno precenjen. Za denar, ki bi ga dal za 13 let starega nemca, dobim že avto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Zvezdica27 ::

lp, za ta denar:
-ta stari Mondeo
-Ta stari Passat
-Octavia (jaz bi raje passata, pa še večji je)

in pa moj favorit (ne se smejat):
-ta stara Astra (če le ni popolnoma rjasta): če ti rata dobit kje ta staro Astro kravan, boš noro poceni prišel skozi, sam prasice so rjavele kot zmešane... tu bi jaz bencinarko, ker so bile res dobre mašine.

Zakaj te? Zato ker jih zna vsak lolek šravfati, marsikaj se popravi tudi samo s kladivom, vsi delajo tudi na kurilca b.p.

Če pa ti ni ovira velikost, pa poglej Berlingote/Partnerje, srednjo verzijo: noro dober avto za ta denar (samo glej da je 1,6 HDi). Oz. če imaš kako firmo, v Doblota gresta 2 evropaleti.

zz

Zgodovina sprememb…

francek1 ::

Aston_11 je izjavil:

In potem je prednja luč pri MB 2000 EUR....

Link prosim. Drugače boš obveljal kot nakladač.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

krneki0001 ::

Od starega mondeota rajš bejži stran. Crkujejo senzorji odmične gredi, nov je pa 140 evrov. Kolega je v enem letu moral 3 zamenjat (mondeo 2006).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Aston_11 ::

Ne bo linka - tako mi je rekel stric, da ga je koštalo v Nemčiji, ko mu je hčerka peljala marcedeza v rit. Da bi pa veljal za nakladača, ker si je PNG tako zamislil, pa malo morgen.

krneki0001 ::

Če je peljal na uradni servis, pa skupaj z menjavo prve vezne stene, maske in obeh luči mogoče, da bi pa samo ena luč stala toliko pa skoraj ne verjamem, ker vidim kakšne so cene v sloveniji.

Lahko pa, če ima avto za 180 jurčkov in ...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

francek1 ::

Od enajstletnika niti nisem pričakoval drugačnega odgovora. Mercedese vozim že 25 let in vem, da so rezervni deli poceni. Stane le elektronika in okrasne zadeve.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Aston_11 ::

Imaš zbirko modelčkov?

Shadow666 ::

Fantje ne se kregat,
pr avtih je vedno tko da vsak hvali tisto kar ga je zadovoljilo ( no sj je povsod tako).
Tako da nima smisla.

Po vsem napisanem imajo Mazda / Ford / Passat ( vsi starješi od 2005 letnika)
nekako največ možnosti pri meni.
Tudi Volvo mi je všeč.

Peugeotov / Škod .... hja kaj pa vem,
niso me še tako prepričal.
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

francek1 ::

Aston_11 je izjavil:

Imaš zbirko modelčkov?

Ja, tule pa je link:
http://m.ebay.de/search?cad=1&so=12&isN...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

krneki0001 ::

Shadow666 je izjavil:

Fantje ne se kregat,
pr avtih je vedno tko da vsak hvali tisto kar ga je zadovoljilo ( no sj je povsod tako).
Tako da nima smisla.

Po vsem napisanem imajo Mazda / Ford / Passat ( vsi starješi od 2005 letnika)
nekako največ možnosti pri meni.
Tudi Volvo mi je všeč.

Peugeotov / Škod .... hja kaj pa vem,
niso me še tako prepričal.


Volvo V70 letnik 2006 ima brat. Do sedaj nobenih problemov, pa je avto kr stalno na cesti (nekih 50.000 na leto). Je pa pri tem avtu odvisno od sreče - notri je PSA motor (peugeot in citroen) in nekateri so imeli blazne probleme, nekateri pa nič - brat je en izmed teh, ki mu avto dela in dela.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Carmack ::

Trenutno si lastim P307 SW 2.0HDi 90km l. 2003. Avto ima 210.000km, zaenkrat brez nekih problemov. Motor je še starejša verzija, dokaj neuničljiva, medtem ko imajo 1.6 turbo dizli kar nekaj težav s turbinami. Avto ima ponavadi še največ težav z elektriko, par stvari sem moral tudi jaz popraviti, nič posebnega, če si malo iznajdljiv.
Ko sem jaz kupoval avto, sem resno razmišljal o Ford Focusu 1.6 tdci karavan, vendar me je odvrniloa prav možnost okvare turbine, kar naj bi bila šibka točka teh modelov.

lp!
BRIJAM, ŠIŠAM, ZUBE VADIM...

Shadow666 ::

Ma ja , sj bolj ko berem,
in študiram kaj in kako,
bolj vidim da se morš ogromno zanašat na srečo,
zanesljivost ni več to kot je bila ( baje).

Ko bom šel gledat,
bom šel pomoje več različnih modelov in znamk,
pa sprobat, po lse pa odločim =)
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

Goran's Blog ::

Shadow666 je izjavil:

Ma ja , sj bolj ko berem,
in študiram kaj in kako,
bolj vidim da se morš ogromno zanašat na srečo,
zanesljivost ni več to kot je bila ( baje).

Ko bom šel gledat,
bom šel pomoje več različnih modelov in znamk,
pa sprobat, po lse pa odločim =)


Točno tako kot si rekel. Poskusi nekaj modelov znamk in kar se ti bo dopadlo vzemi!
Delovanje avtomobilov je nek čuden faktor...tudi pri novemu lahko gre motor itd...

krneki0001 ::

Mogoče še en predlog;
Če računaš na max 4500 evrov, kupi avto za 3000 evrov. Za 500 naredi en mal večji servis pri popoldancu, kjer bo res lahko orenk preveril avto in zamenjal vse kar je treba, da boš imel avto dobro poštiman, za 500 kupi nove gume, da boš imel nekaj let mir in 500 te pride registracija.

Pa bo tak avto verjetno veliko bolj zanesljiv kot pa nek, ki bi ga kupil za polno ceno 4500 evrov, nebi pa naredil servisa na njem.

Na tak način si sam kupujem avte, vendar je pri meni še ena stvar - cena avta ne sme presegat višine moje osnovne plače (brez dodatkov in ostalih zaslužkov iz avtorskih pogodb), tako da če je kaj hujšega narobe z avtom, si lahko naslednji mesec kupim enakega, tega imam pa za dele.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Groove ::

Po mojem mnenju je še vedno najboljša izbira nakup avtomobila z bencinskim motorjem ter predelava na LPG (=850€), ali pa nakup avtomobila z že obstoječo vgradnjo LPG sistema... Npr. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=746...

krneki0001 ::

Groove - v času krize se takega avta ne menja (sploh ne pri 150.000km, če jih ima res???), ker se je plin šele komaj izplačal (vgradnja plina), če ni z njim kaj narobe.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Groove ::

Zakaj ne? Eni imajo dovolj denarja, ne gledajo na menjavo avto tako kot drugi... Sploh pa sem dal primer, ni nujno, da ravno ta avto. Vgradnja plina pa se izplača precej hitro - nekje v 15.000 do 20.000 kilometrih :)

krneki0001 ::

Zakaj ne? Ker če si zadovoljen z avtom, potem ga ne greš menjat, če ni prestar ali kaj pokvarjenega. Vsaj v teh časih ne.
Je pa res, da nekateri imajo denar, ampak tisti se ne vozijo v takih gajbicah in jim je za porabo vseeno.


Tudi sam bi se lahko vozil v novem avtu, pa mi je zanesljivost in robustnost avta bolj pomembna, zato se ne ubadam z novejšimi avtomobili. Poraba mi je pa tudi odveč, da bi se z njo ukvarjal ali pa se sekiral zaradi nje (saj prišparam na tem ko ne kupim novega avta) in zato vozim 15 let starega bencinarja, ki me še nikoli ni pustil na cedilu, ampak dela vedno in povsod tako kot mora. (pa se ne vozim samo po cestah, vmes pade tudi kakšno daljše potovanje - recimo čez celo evropo do maroka in podobno)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Shadow666 ::

@nebivedu
Nekaj takega sem tudi sam mislil naredit, ene 3000€ dat,
3.5k max, ostalo met za registracijo,servis in rezervo ,
oz. nekaj takega.

Načeloma jaz nimam te opcije ker je plača za en klinac,
avto pa tudi ni 100% nuja še, tako da če bi se pokvaril ( boh ne daj, ko ga bom enkrat kupil)
mi bo pa odprl nove poti, da lahko potem malo drugače zastavim življenje oz. tempo le tega.

Veliko stvari je, ki niso ziher kako se bodo odvile,
zato delam v tej smeri, da bom čimbolj mobilen v vseh pogledih.
Kar se tiče avta, bom nekaj plačal , nekaj bo kredita ( vem da marsikdo misli da je to slaba odločitev,
vendar v teh časih s tem da si sam plačujem šolo, prispevam nekaj doma, krijem vse stroške in ostalo, ter nisem ravno varčen tip osebe če ni treba,
bo to moja opcija zaenkrat).

Za plin se bom pa še pozanimal,
če je res vreden. Če bi res dobil za 4k avto ki to že ima in se potem bistveno pozna tudi pri financah,
je definitivno opcija , vredna razmišljanja!
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

iso2000 ::

krneki0001 je izjavil:



Volvo V70 letnik 2006 ima brat. Do sedaj nobenih problemov, pa je avto kr stalno na cesti (nekih 50.000 na leto). Je pa pri tem avtu odvisno od sreče - notri je PSA motor (peugeot in citroen) in nekateri so imeli blazne probleme, nekateri pa nič - brat je en izmed teh, ki mu avto dela in dela.


Kolikor sam poznam Volvote so PSA motorji (1.6D in 2.0D) v "ta malih volvotih" - V50, C30, S40...

V V70 pa mislim da je bil notri najprej 2.5 tdi, ki je od VAG grupe, potem pa je volvo razvil svoj motor z oznako D5, ki je baje odličen. Ampak precej močnejši od željenih 80kw? Pa mislim da je v V70 bil (je še?) 2.4D motor, ki mislm da je mehansko enak D5 motorju, vendar je manj navit in posledično ima manj moči. 2.0d v V70 pa še nisem zasledil, vsaj pri teh starejših ne. Novih rajši sploh ne gledam. :|

Glede na informacije od Citroen mehanika, naj bi bil 2.0d precej ok, 1.6 pa manj - sem spraševal glede C5-ke...

Groove ::

krneki0001 je izjavil:

Zakaj ne? Ker če si zadovoljen z avtom, potem ga ne greš menjat, če ni prestar ali kaj pokvarjenega. Vsaj v teh časih ne.
Je pa res, da nekateri imajo denar, ampak tisti se ne vozijo v takih gajbicah in jim je za porabo vseeno.

Poznam ogromno primerov, ko ravno take gajbice prodajajo, ker jim starši kupijo boljši avto ali jim dajo svojega, ker so sami kupili novega... nekomu je zadeva prešvoh pa zamenja, spet tretji pa se avta naveličajo na par mesecev in zamenjajo. Se pa sicer strinjam s tvojim mišljenjem.

Če pa kupiš avto za 3k€, daš 850€ za plin, nekaj za servis, boš imel za teh 4500€ super zadevo z nizko porabo (finančno gledano), ki te načeloma ne bo pustila na cedilu (če že v osnovi ne kupiš razmajanega avta)

Shadow666 ::

Ideja s plinom mi je ok,
bo vzeta na znanje. Predvidevam da se itak povrne ta denar =)
Se pa strinjam z zgoraj napisanim ja,
"tamali" dobijo nov avto od "starih",
prodajo svojo " gajbico" , pa lahko še vse dela bp.
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

toxius ::

krneki0001 je izjavil:

Osebno bi vzel japonca. Manj problemov in manj izrednih servisov. Z mazdo 6 ne boš nič falil.

Octavia, passat in ostala podobna nemška jetra (razen visokega razreda) pa niso več narejena tako kvalitetno, da bi se jih splačalo preplačat. Ostalo jim je samo ime, kvaliteta je padla na nivo renaulta, kia in hyundai sta jih že zdavnaj prehitela. Pa tudi japonci niso več tisto kar so bili včasih.
Na splošno se je kvaliteta vseh avtov kr dost znižala, odkar se špara na vseh korakih izdelave.


Upam da si zgornji post napisal na podlagi lastnih izkušenj, namreč sam si lastim Renault Laguno 3 karavan, 2,0 dci; 96kW, letnik 2008, trenutno prevoženih 181k... Do sedaj BREZ pripomb, TOP avto, čeprav sem kupil rabljenega pri starosti 2,5 leti in si ga lastim sedaj dobra 3 leta.

SAMO redni servisi. Avto ima verigo, vodno hlajeno turbino (ni oljno hlajena), 6 prestav, 320 nm navora, ogromno prostora, voziš ga lahko med 5,6l/100 km do 10,4l/100 km (pri hitrostih 190km/h +), prtljažnik 510 l...

Vozim se na 16'' gumah, komad je (kvalitetnih) do 90, materiali v kabini so na nivoju... sedeži po 181k prevoženih povsem OK, brez vidne obrabe...


Zato me RES zanima od kod je prišla izjava, da je nivo padel na nivo Renaulta?

WarpedGone ::

Klasična rekla-kazala mitologija. Stvari se skozi čas spreminjajo, mitologija nujno zamuja vsaj 5, raje 10 let.
Edina zamera modernim renaultom je "le še" čričkovje v armaturi. Te golazni se še niso odločl porihtat (ja to je stvar odločitve in dizajna, praktično zdizajniran defekt).
Zbogom in hvala za vse ribe

Goran's Blog ::

toxius je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Osebno bi vzel japonca. Manj problemov in manj izrednih servisov. Z mazdo 6 ne boš nič falil.

Octavia, passat in ostala podobna nemška jetra (razen visokega razreda) pa niso več narejena tako kvalitetno, da bi se jih splačalo preplačat. Ostalo jim je samo ime, kvaliteta je padla na nivo renaulta, kia in hyundai sta jih že zdavnaj prehitela. Pa tudi japonci niso več tisto kar so bili včasih.
Na splošno se je kvaliteta vseh avtov kr dost znižala, odkar se špara na vseh korakih izdelave.


Upam da si zgornji post napisal na podlagi lastnih izkušenj, namreč sam si lastim Renault Laguno 3 karavan, 2,0 dci; 96kW, letnik 2008, trenutno prevoženih 181k... Do sedaj BREZ pripomb, TOP avto, čeprav sem kupil rabljenega pri starosti 2,5 leti in si ga lastim sedaj dobra 3 leta.

SAMO redni servisi. Avto ima verigo, vodno hlajeno turbino (ni oljno hlajena), 6 prestav, 320 nm navora, ogromno prostora, voziš ga lahko med 5,6l/100 km do 10,4l/100 km (pri hitrostih 190km/h +), prtljažnik 510 l...

Vozim se na 16'' gumah, komad je (kvalitetnih) do 90, materiali v kabini so na nivoju... sedeži po 181k prevoženih povsem OK, brez vidne obrabe...


Zato me RES zanima od kod je prišla izjava, da je nivo padel na nivo Renaulta?


Sej odvisno od avta do avta. Prijatelj je imel isto laguno če se ne motim 2.2 dci, pa se mu je kvaril kot po tekočem traku...najbrš naklučje!

Shadow666 ::

Enako sem videl pri znancih,
ki so jo prodali po 2 letih.

Samo spet je tukaj tisto,
odvisno od sreče in prejšnjega ravnanja z avtomobilom.
Za renaulte sem osebno videl že kar nekaj pritožb in tudi dokazov.

Je pa potem tako, da spet naslednji trije bodo pa super zadovoljni z njimi.
Bom itak mogel malce prespat tole,
pa potem v bližnji prihodnosti na potep , da se pregleda čimveč oglasov.
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A

toxius ::

Goran's Blog je izjavil:

toxius je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Osebno bi vzel japonca. Manj problemov in manj izrednih servisov. Z mazdo 6 ne boš nič falil.

Octavia, passat in ostala podobna nemška jetra (razen visokega razreda) pa niso več narejena tako kvalitetno, da bi se jih splačalo preplačat. Ostalo jim je samo ime, kvaliteta je padla na nivo renaulta, kia in hyundai sta jih že zdavnaj prehitela. Pa tudi japonci niso več tisto kar so bili včasih.
Na splošno se je kvaliteta vseh avtov kr dost znižala, odkar se špara na vseh korakih izdelave.


Upam da si zgornji post napisal na podlagi lastnih izkušenj, namreč sam si lastim Renault Laguno 3 karavan, 2,0 dci; 96kW, letnik 2008, trenutno prevoženih 181k... Do sedaj BREZ pripomb, TOP avto, čeprav sem kupil rabljenega pri starosti 2,5 leti in si ga lastim sedaj dobra 3 leta.

SAMO redni servisi. Avto ima verigo, vodno hlajeno turbino (ni oljno hlajena), 6 prestav, 320 nm navora, ogromno prostora, voziš ga lahko med 5,6l/100 km do 10,4l/100 km (pri hitrostih 190km/h +), prtljažnik 510 l...

Vozim se na 16'' gumah, komad je (kvalitetnih) do 90, materiali v kabini so na nivoju... sedeži po 181k prevoženih povsem OK, brez vidne obrabe...


Zato me RES zanima od kod je prišla izjava, da je nivo padel na nivo Renaulta?


Sej odvisno od avta do avta. Prijatelj je imel isto laguno če se ne motim 2.2 dci, pa se mu je kvaril kot po tekočem traku...najbrš naklučje!


2,2 dci Laguna 2. generacije (pisal sem o 3. generaciji) je med leti 2001 in 2004 imela ogromne težave s turbinami in na splošno z motorji, kar pa so z zamenjavo tipa motorja na 2,0 dci (in 1,9 dci) med leti 2005 in 2007 uspeli povsem izničiti slab priokus (ampak podcenjevanje znamke je ostalo), kar pa je v resnici ZELO dobro za tiste, ki vedo da ni temu tako, saj sem lahko kupil avto 2,5 leti star za 12k s prevoženimi 90k (nabavna cena 28k)... Naj ostane tako, da vsi pluvajo čez Renaulta in s tem se ohranijo glede na dobljeno smešne cene ;)

Črički v armaturi... tega pa ne zanikam, zna kdaj kaj "čričkat"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: toxius ()

iso2000 ::

toxius: a tvoj ima že fap filter? Baje je neka razlika v ceni rednih servisov, če imaš FAp ali ne? Nisem si zapomnil, nekaj glede olja? Pa koliko ti kaj popije, če ga voziš po avtocesti 130-140 km/h? Hvala!

WarpedGone ::

Prijatelj je imel isto laguno če se ne motim 2.2 dci, pa se mu je kvaril kot po tekočem traku...najbrš naklučje!

Evo, tipična mitologija kjer je vse megleno in v detajih povsem narobe. Laguna III z 2.2dCi motorjem ni nikoli obstajala.
Zbogom in hvala za vse ribe

kriko07 ::

Nebivedu
A ti imaš vsaj avto?Si sploh imel kdaj VW-ja oz Škodo?
Nemci me niso še pri nobenem avtu razočaral,da bi rekel da je to dobesedni shit od avtomobila.

toxius ::

iso2000 je izjavil:

toxius: a tvoj ima že fap filter? Baje je neka razlika v ceni rednih servisov, če imaš FAp ali ne? Nisem si zapomnil, nekaj glede olja? Pa koliko ti kaj popije, če ga voziš po avtocesti 130-140 km/h? Hvala!


Ima filter trdih delcev (DPF), kadar pride v čistilni interval popije med vožnjo povečano količino dizla (npr. pelješ v 6. prestavi 120 km/h in avto kuri 11-12l..ampak ko se prečisti je zopet normalna poraba). Olja ne dolivam, razen 1x izjemoma, ko sva z mehanikom nalila priporočen minimum (6,6 litra), sem ko me je računalnik opozoril, da manjka olja, dolilil cca 4 dcl... to pa je vse od dosedanjega dolivanja.

Moj povprečen servis me pride 100 z oljem in oljnim filtrom, liter olja dobim pri distributerju za 7/l (to je edini višji strošek, saj je to za 1,5 dražje olje, kot tisto, ki ni za motor s filtrom trdih delcev)...

Pri vožnji 130 - 140 km/h je poraba med 6,5 do 7, če pa so klanci, potem pa 10 l.

toxius ::

kriko07 je izjavil:

Nebivedu
A ti imaš vsaj avto?Si sploh imel kdaj VW-ja oz Škodo?
Nemci me niso še pri nobenem avtu razočaral,da bi rekel da je to dobesedni shit od avtomobila.


Tudi če ne vozim nemca, se moram s tem strinjat. Škoda je sinonim za zanesljivost, zato pa se jih zelo malo prodaja rabljenih, če pa se že prodajajo, pa imajo nekoliko višjo ceno, ravno zaradi zanesljivosti. Osebno pa me odvrača visoka cena VW in vsak kos dodatne opreme je doplačljiv (govorim o novejših rabljenih, do cca 3-4 leta starosti)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: toxius ()

driver_x ::

Kaj je sinonim za zanesljivost, se da preveriti po raznih statistikah. Ko sem se nazadnje zanimal za avto, nekaj let nazaj, so bili to Toyota, Mazda in Honda, torej Japonci, statistike so bile pa od ADAC-a. Imaš pa lahko tudi pri avtu z dobro statistiko smolo ali srečo pri slavbšem avtu.

CMpunk ::

francek1 ::

driver_x je izjavil:

Kaj je sinonim za zanesljivost, se da preveriti po raznih statistikah. Ko sem se nazadnje zanimal za avto, nekaj let nazaj, so bili to Toyota, Mazda in Honda, torej Japonci, statistike so bile pa od ADAC-a. Imaš pa lahko tudi pri avtu z dobro statistiko smolo ali srečo pri slavbšem avtu.

Statistika okvar na avtih je za ovce. Ko greš gledat detajle potem ugotoviš, da ima ena znamka večinoma težave z akumulatorji, ki jih lahko zamenja vsak, druga pa resne motorne okvare, pa kljub temu velja kot zanesljivejša, ker so redkejše. Ko pa pride do napake, si pa ob par plač...se pa striktno držim pregovora; avto, motor in pes morajo biti nemški.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

WarpedGone ::

Če že pižo tega ranga pol raje nekaj avtu podobnega za 4,5

Zbogom in hvala za vse ribe

driver_x ::

francek1 je izjavil:


Statistika okvar na avtih je za ovce. Ko greš gledat detajle potem ugotoviš, da ima ena znamka večinoma težave z akumulatorji, ki jih lahko zamenja vsak, druga pa resne motorne okvare, pa kljub temu velja kot zanesljivejša, ker so redkejše. Ko pa pride do napake, si pa ob par plač...se pa striktno držim pregovora; avto, motor in pes morajo biti nemški.


Saj obstaja ena stran (že en čas jo iščem, a sem pozabil ime in naslov), kjer so zbrani podatki o okvarah, vpoklicih in podobnem po posameznih modelih avtov. Drugače je pa OP spraševal tudi o Passatu, ki je znan po kar hudih okvarah. Za povrhu pa so za nekatere od tistih okvar v Nemčiji imeli odpoklic, pri nas pa ne. Če že kupuješ Nemce (tudi jaz imam trenutno enega pri hiši), upam da jih kupuješ vsaj iz zahodnega dela naše širše domovine, kajti tisti, ki jih prodajajo pri nas so tudi delani za našo (ne)zahtevnost.

francek1 ::

CMpunk je izjavil:

Kaj pa kaj takega: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=747...
ali pa: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=745...

Ti 2.0 HDI motorji so zelo solidni. Le kilometri morajo biti pravi.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

krneki0001 ::

toxius je izjavil:

kriko07 je izjavil:

Nebivedu
A ti imaš vsaj avto?Si sploh imel kdaj VW-ja oz Škodo?
Nemci me niso še pri nobenem avtu razočaral,da bi rekel da je to dobesedni shit od avtomobila.


Tudi če ne vozim nemca, se moram s tem strinjat. Škoda je sinonim za zanesljivost, zato pa se jih zelo malo prodaja rabljenih, če pa se že prodajajo, pa imajo nekoliko višjo ceno, ravno zaradi zanesljivosti. Osebno pa me odvrača visoka cena VW in vsak kos dodatne opreme je doplačljiv (govorim o novejših rabljenih, do cca 3-4 leta starosti)...


Evo ena osebna izkušnja iz prve roke. Očim je kupil škodo oktavijo 1.9 TDI. Nov avto leta 2003. Pri 84.000 km prvič zaribala (so jo popravili v garanciji), pri 110.000 drugič zaribala, 160.000km prevoženih - avto tretjič zaribala. Na avtu se je stalno nekaj kvarilo in nikol ni bil to zanesljiv avto.
Prvi lastnik in samo on je vozil ta avto, tankal vedno samo nafto, nikoli nič gonjenja z avtom, relacije so bile vsak drugi dan okoli 80km,...

ŠE nekaj o renaultih. Imel sem jih kar nekaj. Od najcenejših (R5, twingo, megane coupe), preko športnih (R5 GTT, R19 16V), do velikih (R25, safrane), žena je imela pa cliote (več njih in to različnih generacij). In bolj pokvarljivih avtov nisem vozil, pa sem imel že ogromno avtomobilov. Najmanj pokvarljiv od vseh teh je bil začuda R5 GTT, s katerim sem naredil tudi največ kilometrov. V primerjavi s sedanjim avtom, ki je 15 let star, pa se upam odpeljat na 10.000km dolgo pot iz prve, brez da bi ga moral preverit, se z nobenim od tistih renaultov nebi upal takega podviga lotit. (avto sem kupil z 290.000km, par tednov kasneje pa naredil z njim 10.000km v atlas in puščavo pod njim).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

francek1 ::

krneki0001 je izjavil:

toxius je izjavil:

kriko07 je izjavil:

Nebivedu
A ti imaš vsaj avto?Si sploh imel kdaj VW-ja oz Škodo?
Nemci me niso še pri nobenem avtu razočaral,da bi rekel da je to dobesedni shit od avtomobila.


Tudi če ne vozim nemca, se moram s tem strinjat. Škoda je sinonim za zanesljivost, zato pa se jih zelo malo prodaja rabljenih, če pa se že prodajajo, pa imajo nekoliko višjo ceno, ravno zaradi zanesljivosti. Osebno pa me odvrača visoka cena VW in vsak kos dodatne opreme je doplačljiv (govorim o novejših rabljenih, do cca 3-4 leta starosti)...


Evo ena osebna izkušnja iz prve roke. Očim je kupil škodo oktavijo 1.9 TDI. Nov avto leta 2003. Pri 84.000 km prvič zaribala (so jo popravili v garanciji), pri 110.000 drugič zaribala, 160.000km prevoženih - avto tretjič zaribala. Na avtu se je stalno nekaj kvarilo in nikol ni bil to zanesljiv avto.
Prvi lastnik in samo on je vozil ta avto, tankal vedno samo nafto, nikoli nič gonjenja z avtom, relacije so bile vsak drugi dan okoli 80km,...

Evo, in iz njegovega stališča je Škoda pravi jajc...pri avtu je treba imet tudi srečo; zato mojih avtov nikoli ne prodam znancem ker vem, da je lahko z vsakim avtom štala.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Aston_11 ::

Je še komu sumljivo, da bi za 3 zaribane motorje pri istem vozniku krivil motorje?

CMpunk ::

ja men je tud mal čudno..

RedDrake ::

driver_x je izjavil:


Saj obstaja ena stran (že en čas jo iščem, a sem pozabil ime in naslov), kjer so zbrani podatki o okvarah, vpoklicih in podobnem po posameznih modelih avtov.

Avto nasveti.
Tole razjasni marsikaj. Tudi to da ima recimo kaka Toyota prakticno najdaljsi seznam moznih okvar :)
Lahko potrdim da so info tam zelo verodostojne.
Imam veliko izkusenj iz poldruge roke z mazdo 3 (jo ima sestra od moje partnerke), mama ima od novega Hyundai i10, jaz pa vozim i30cw 1.6 pre-facelift. Vecino zadev ki so tam navedene se je pri teh vozilih pojavilo (razen rje, hvalabogu).

Tudi jaz sem kupoval karavana zadnji dve leti (ni se mudilo, stari - mazda 323f - je delal kot urica) in dolgo casa gledal samo dizle. Najprej volvo V50 (osebno zelo lep avto), potem ford focus, pa opel astra, pa ...
Potem prisel do spoznanja da zna bit z dizlom veliko stroskov v primeru okvare in da je zacetna razlika v ceni precejsnja. Na koncu sem kupil 3 leta starega 1.6 bencinarja z 127KM.
Izjemno presenecen ko zadeva pije 6,9 po AC pri 120-130, se bolj presenecen ko sem naredil 250km (LJ-kobarid-LJ) s povprecno porabo 5,8. Po skoraj pol leta resnicno mesane voznje (cca 25% AC, 45% regionalk in 30% mesta) mi povprecje kaze 6,9. Pa vcasih vozim tudi malo bolj dinamicno z dosti pospesevanja in zaviranja.

Se direkt predlog OP-ju. Kupi avto za eno placo (verjetno tam 800-1000 EUR) investiraj v ornk servis in se enega tisocaka daj na stran za vzdrzevanje, pa bos cez leto dve ko se ti bo situacija "zbistrila" mnogo na boljsem kot s cim drazjim. (V bistvu +1 nebivedu).

Malajlo ::

Pri dizlih stavim na JTD. In Stilo MW je bil z opremo, vzdrževanjem, udobjem in ceno nad francozi in nemci (čehi, španci). Velik prtljažnik, bicikel pokonci not zapelješ (ok, prednjo gumo snameš, pa še rinke ima na tleh, da lažje zapneš gurnte), zadnja klop naprej nazaj, leže, sovoznikov sedež podreš (za surf not vtaknit). Agregat je bil še 80KM (premapiran kasneje na 105), problemov v 150k km prav nobenih. Fajn avto, res.
Pa še poceni so, ker so italijani (jajca, itak) podcenjeni.

Golnar ::

Imam focusa karavan 1.8 tdci l.2007, uvožen iz IT. kupil oktobra 2010 z 150k km, do danes naredil 70k km, menjat sem moral dvomasni vztrajnik in sklopko (pri 195k km), cev od IC do sesalnega bloka, komplet bremze ter akumulator. to me je koštalo 1300 eur pri privatniku. potem so pa še stroški rednih servisov (olje, filter). kakorkoli, v končni računici sem z avtom zaenkrat zadovoljen, ter računam da bo ob ne prevelikih dodatnih vlaganjih zdržal še 3-4 leta, torej še 100k km, torej avto lahko načeloma svetujem kot soliden, a ne perfekten, predvsem zaradi cene menjave vztrajnika/sklopke (standard med 150-200k km), katerega so samo kosi cca 600 eur.

krneki0001 ::

RedDrake je izjavil:

driver_x je izjavil:


Saj obstaja ena stran (že en čas jo iščem, a sem pozabil ime in naslov), kjer so zbrani podatki o okvarah, vpoklicih in podobnem po posameznih modelih avtov.

Avto nasveti.
Tole razjasni marsikaj. Tudi to da ima recimo kaka Toyota prakticno najdaljsi seznam moznih okvar :)


Seveda pove. Med drugim tudi to, da toyota upa svoje probleme javno priznat(kar večina ostalih znamk ne), američani pa pri njih recimo iščejo dlako v jajcu, ker jim morajo zbit prodajo v ameriki - zaradi toyote (ki je trenutno največji avtomobilistični koncern na svetu) imajo ogromno izgubo in se zato tudi odkrije več napak.

Golnar je izjavil:

Imam focusa karavan 1.8 tdci l.2007, uvožen iz IT. ...torej avto lahko načeloma svetujem kot soliden, a ne perfekten, predvsem zaradi cene menjave vztrajnika/sklopke (standard med 150-200k km), katerega so samo kosi cca 600 eur.


Ni to problem samo forda, ampak kar večine novodobnih avtomobilov. Pri subaruju (ki se sestavlja kot lego kocke in pašejo stvari starejših na novejše in obratno - kar se motorja tiče) lahko to rešiš, da daš vstrajnik od starejšega subaruja na avto in sklopko, ki je pasala na tisti starejši avto, pa imaš rešeno. Cena - 50 do 100 evrov vstrajnik, sklopka pa kolikor že je - tam okoli 180 evrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

PacificBlue ::

Poglej za volvoti, če boš utegnil..sam imam karavana v50 tdi, pa je super avto, res pa je da so deli in popravila zelo dragi. Sem žal sam izkusil.
Niso pa rabljeni dragi če boš kupoval, samo izogibaj se celjskega območja. Je preveč prevarantov.

Drži pa tudi, da za avto se ne splača neki skeširat. Ni smotrno dati 30 procentov ali več letnega prihodka za avto.
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
32685316 (50860) lucky13
»

Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10020426 (16400) vorantz
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13827865 (23720) D3m
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9719620 (17494) RejZoR
»

Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12227095 (24704) amigo_no1

Več podobnih tem