Forum » Na cesti » Motorji, skuterji
Motorji, skuterji
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
3L33T ::
Norci...
p.s. Keep up the good work!
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
p.s. Keep up the good work!
![>:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_twisted.gif)
Danes živimo za jutri, ker jutri ne bomo živeli za danes!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PSI_Hunter ::
hja sele k je zaribal sm ugotovu da bi blo pametn zamenat ojnco.....
(to sm vedu ze prej pa mi nekak ni blo tok do stroskov....... vsaka sola neki stane.......zdej pa novo ojnco lezaje bt pa cilindr pa ene 30h posla.......
aja iz vica sm zakaj???? pa ti??? namen tvojega obiska?????
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
aja iz vica sm zakaj???? pa ti??? namen tvojega obiska?????
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Valentin ::
PSI_Hunter
Ker vidim, da si pravi mojster za friziranje skuterjev,
bi te še jaz nekaj vprašal.
Imam maxi skuter Piaggio X9 500 - štiritaktni, 39KM, 460ccm, 200kg.
S končno brzino 160 km/h sem kar zadovoljen.
Kako se frizira štiritaktarje oziroma kaj se da narediti in s kolikšnimi stroški, da bi izboljšal njegove pospeške ?
Ker vidim, da si pravi mojster za friziranje skuterjev,
bi te še jaz nekaj vprašal.
Imam maxi skuter Piaggio X9 500 - štiritaktni, 39KM, 460ccm, 200kg.
S končno brzino 160 km/h sem kar zadovoljen.
Kako se frizira štiritaktarje oziroma kaj se da narediti in s kolikšnimi stroški, da bi izboljšal njegove pospeške ?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PSI_Hunter ::
ja poglej jst morm rect da se z maxi skuterji nism ne vem kok ukvarju (razn runner180).
drgac je pa prblizn isto k pr 2T/4T 50/70cc. sam s to razliko da ti za svojga dobis manj kosov, veliko manj (beri manj moznosti za igranje, razn ce predelujes sam,....)
mal sm pogledu po katalogih in je tkole: polini ma za tvojga sam variomat in valcke, malossi sploh nima nic za ta model.
je dosti vec kosov za X9 250, tko da moj nasvet je da se pozanimas ali ksn kos pase tudi na tvojga......(obisk enga k se je bl z maxi ukvarju, oz. italije)..........namrec jst ne vem.......
je pa tko nastelaj frgazr/zamenjava, obvezo sportn luftfilter, menjej sveco(sportno), nasteli taprav preduzig(spilej se z stromom), kupi sportni variomat, igraj se z valcki in sklopko, pomec vse blokade vn(ce jih sploh se ma), kupi (ce dobis)/naredi si resonancni izpuh, lahko si sam navijes cilindr(ce ne ves kaj bi naredu pol niti ne zacet k je prevec dnara ce zajebes),........ uporabljaj domislijo...........
aja pa se tko je pri DVOTAKTNIH MOTORJIH je najbolj pomemben IZPUH in sele potem vse ostalo......(pomembno je vse)
pr 4T je pa prblizn glih sam mal drugac k so 4 takti namct 2.......
kar se pa dnarja tice ti ne znam povedat k se z maxi nism tok spilu, ampak lahko ti pa povem da ima vsaka dobra stvar svojo ceno........ sedaj je pa odvisno kaj hocs in do kam si se prpravljen it (cenovno mislm).........ce bos delu pa sam pa kolk truda in cajta si prpravljen vlozit (dnarja bos pa prsparu ene 10-60%, sam ce zajebes si pa ze zlo na istm)...
upam da sm ti s tem kej pomagu..........ce te pa se kj matra pa upras.......
drgac je pa prblizn isto k pr 2T/4T 50/70cc. sam s to razliko da ti za svojga dobis manj kosov, veliko manj (beri manj moznosti za igranje, razn ce predelujes sam,....)
mal sm pogledu po katalogih in je tkole: polini ma za tvojga sam variomat in valcke, malossi sploh nima nic za ta model.
je dosti vec kosov za X9 250, tko da moj nasvet je da se pozanimas ali ksn kos pase tudi na tvojga......(obisk enga k se je bl z maxi ukvarju, oz. italije)..........namrec jst ne vem.......
je pa tko nastelaj frgazr/zamenjava, obvezo sportn luftfilter, menjej sveco(sportno), nasteli taprav preduzig(spilej se z stromom), kupi sportni variomat, igraj se z valcki in sklopko, pomec vse blokade vn(ce jih sploh se ma), kupi (ce dobis)/naredi si resonancni izpuh, lahko si sam navijes cilindr(ce ne ves kaj bi naredu pol niti ne zacet k je prevec dnara ce zajebes),........ uporabljaj domislijo...........
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
aja pa se tko je pri DVOTAKTNIH MOTORJIH je najbolj pomemben IZPUH in sele potem vse ostalo......(pomembno je vse)
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
pr 4T je pa prblizn glih sam mal drugac k so 4 takti namct 2.......
kar se pa dnarja tice ti ne znam povedat k se z maxi nism tok spilu, ampak lahko ti pa povem da ima vsaka dobra stvar svojo ceno........ sedaj je pa odvisno kaj hocs in do kam si se prpravljen it (cenovno mislm).........ce bos delu pa sam pa kolk truda in cajta si prpravljen vlozit (dnarja bos pa prsparu ene 10-60%, sam ce zajebes si pa ze zlo na istm)...
upam da sm ti s tem kej pomagu..........ce te pa se kj matra pa upras.......
![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nico ::
Niso 4T ker so 4T mašine kompleksne, težke in drage. 4T ima manjšo porabo v primerjavi z 2T, razen če imaš 2T ditech ali purejet (injection).
Everybody banana on your head!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jRk0 ::
saj mas Zipa 4T, 50ccm. Ampak 4T pri manjsih prostorninah niso primerni za visoko zmogljive motorje, da bi z njimi dirkal pa to... zato so bolj primerni 2T.tudi v motogpju so do meli samo 2T, kljub 500ccm..
You fuck up once, you loose two teeth.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PSI_Hunter ::
glavna razlika med 4T in 2T je ta da ima 4T pri nizjih obratih vecji navor 2T ga pa doseze sele v visjih obratih........da teze ne omenjamo........zato je 2T masina bl primerna za motorje k 4T k se bl vrti......(seveda tud od namena: motokros, enduro, chooper......)
seveda je obraba vecja pr 2T motorjih sam ce bi se pa 4T vrtel na tok rpm k 2T bi bla pa tm se vecja......zato je bl primern 2T motor za tuning k 4T......
(mogoce se motim? ali pa tudi ne.....)
seveda je obraba vecja pr 2T motorjih sam ce bi se pa 4T vrtel na tok rpm k 2T bi bla pa tm se vecja......zato je bl primern 2T motor za tuning k 4T......
(mogoce se motim? ali pa tudi ne.....)
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PSI_Hunter ::
orkajecar
alo zkva bi me rad obisku? te kj muci pa je treba nastelat pa ne znas sam? al kr tko na cik in kavo?(sam v tem primeru jo dobis marsikje boljso he he he.......
)
se kdo kj rab, ga kj zanima..... o motorjih mislm (za ljubezenske teme priporocam psihiatra
)
alo zkva bi me rad obisku? te kj muci pa je treba nastelat pa ne znas sam? al kr tko na cik in kavo?(sam v tem primeru jo dobis marsikje boljso he he he.......
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
se kdo kj rab, ga kj zanima..... o motorjih mislm (za ljubezenske teme priporocam psihiatra
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OrkAA ::
Hehe, sem začetnik v šraufanju skuterjev
pa vidm da se zlo spoznaš nanje
Zanima me kje živiš, zato, ker mam baje notri še eno blokado (na variomatu, al kje že
) Nism zihr, če jo mam. Mogoče bi ti vedu. Gre mi pa skuter 75 km/h, imam pa gilero stalker!
Torej psi-hunter: imam notri še eno blokado ali ne?
![:8)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_redface.gif)
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Torej psi-hunter: imam notri še eno blokado ali ne?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
SkIDiver ::
So 4T motorji isti kot pri avtomobilih mislm na istem principu? Ker če so nimate kej dost za predelovat. Lahko date notr lažje in krajše bate ter tvegate poškodbo pukše pa zbruste dovodne in dovodne kanale in seveda nastavte drugače forgazor (malo več zraka in bencina). Seveda pričakujte, da ga kmalu razbije, če ni tud dost dobr hlajen. Kot bi naviju PC
. To govorim iz izkušenj pri friziranju avtomobilov, da ne omenim dovod O2 direktno v forgazor kar pa tud trga po svoje.
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PSI_Hunter ::
orkajecar
hja dej mi mail pa ti povem kje zvim naslov pa to k tega lihk nebi rad objavlu v forumu......
skldriver
ja princip je isti ampak zgolj princip, k avto ma 4 in vec cilindre motor pa ponavad 1/2 (so tud izjeme) manjse kubature manjse stvari beri manjsa obraba, kar se pa hlajenja tice sta pa prblizn glih z dobro inprovizacijo ga lahko dobr povecas....
hja dej mi mail pa ti povem kje zvim naslov pa to k tega lihk nebi rad objavlu v forumu......
skldriver
ja princip je isti ampak zgolj princip, k avto ma 4 in vec cilindre motor pa ponavad 1/2 (so tud izjeme) manjse kubature manjse stvari beri manjsa obraba, kar se pa hlajenja tice sta pa prblizn glih z dobro inprovizacijo ga lahko dobr povecas....
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
SkIDiver ::
Aha ok. Sam čeprav je manjši motor je obraba ravno tako obraba čeprav je manjši. Je pa res da ne trpi takega stresa motor pod tvojo roko kot avto pod mojo nogo. Mislm da ti ravno ne koplješ na čase z motorjem
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PSI_Hunter ::
LJ - portoroz ob 03:00 zjutri 27 min pa okol 40 sec................
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PSI_Hunter ::
ABC + ducatti 996 SPS......
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
SkIDiver ::
LJ-NM 30 minut v najhujši gužvi. Kolk sem pa bencina skuru pa ne sprašuj ker pod 3,5k se bati sploh niso menil. Iz KP v NM ma pa tud fotr nek močan rekord sam so ga na konc pa v Novem mestu pr policiski postaji na radar ujel
, skorej doma.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Klemenn ::
me ma pa ušiv rekord..100kmh po novomeški obvoznici..seveda apriliinih ;(
p.s.: glejte statistiko teme
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
p.s.: glejte statistiko teme
![:O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_surprised.gif)
![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
cybermedo ::
akhm... ne morem se več za jezik grizt... ko berem take, da bi na 4T motor resonančne izpuhe dajali, pa da bi kanale polirali, pa bate krajšali, pa da se 2T bolj vrti...
Na 4T motorju ti resonančni izpuh ne pomaga nič - pomaga samo športni, ki pa z resonanco zveze nima
4T motor nima kanalov, ma ventile
Iz istega razloga nič ne pridobiš s krajšanjem batov, ker enako funkcijo, kot jo pri 2T motorju opravlja krilo bata, pri 4T motorju opravljajo ventili
2T ima 2x (no, v teoriji, v praksi pa 4T doseše nekako 60% izkoristka 2T motorja) večji izkoristek, zato se uporablja v dirkalne namene, obrate pa laže dosegaš z 4T motorji (zato so tudi vsi supersport motorji (npr. 600 ccm) 4 taktni, pa se veselo zavrtijo tudi do 21.000 obratov)
Navodila za friziranje:
2T:
-večji fergazer, pobrušena glava cilindra, resonančni izpuh, športni zračni filter, krajšanje batov in uporaba L obročkov, povečevanje in poliranje kanalov
4T:
športni zračni filter, športni izpuh, športna odmična gred, brušenje glave cilindra
To so samo osnove, ki se najpogosteje naredijo, obstaja pa še veliko drugih načinov...
LP
Na 4T motorju ti resonančni izpuh ne pomaga nič - pomaga samo športni, ki pa z resonanco zveze nima
4T motor nima kanalov, ma ventile
Iz istega razloga nič ne pridobiš s krajšanjem batov, ker enako funkcijo, kot jo pri 2T motorju opravlja krilo bata, pri 4T motorju opravljajo ventili
2T ima 2x (no, v teoriji, v praksi pa 4T doseše nekako 60% izkoristka 2T motorja) večji izkoristek, zato se uporablja v dirkalne namene, obrate pa laže dosegaš z 4T motorji (zato so tudi vsi supersport motorji (npr. 600 ccm) 4 taktni, pa se veselo zavrtijo tudi do 21.000 obratov)
Navodila za friziranje:
2T:
-večji fergazer, pobrušena glava cilindra, resonančni izpuh, športni zračni filter, krajšanje batov in uporaba L obročkov, povečevanje in poliranje kanalov
4T:
športni zračni filter, športni izpuh, športna odmična gred, brušenje glave cilindra
To so samo osnove, ki se najpogosteje naredijo, obstaja pa še veliko drugih načinov...
LP
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Valentin ::
Ja no, ne vem, če imajo 2T mašine večji izkoristek, prej bi rekel obratno.
Po vžigu in ekspanziji gre namreč pri njih veliko neizgorene mešanice v izpuh. Zato se lahko precej pozna, če namestimo pravilno izbran (resonančni) izpuh. Povečamo izkoristek.
Res pa stisnejo iz sebe večjo moč glede na kubaturo. Kar pa je razumljivo, saj se sesanje goriva in vžig dogaja pri 2T-jih na 2 takta. Direktna posledica pa je seveda tudi večja poraba glede na 4T mašine.
Se pa čisto strinjam cybermedo, pri friziranju 4T mašine si veliko bolj omejen kot pri 2T mašini.
Torej, ali kdo pozna kakšnega res dobrega mehanika, ki bi znal sfrizirat 4T skuter ?
Po vžigu in ekspanziji gre namreč pri njih veliko neizgorene mešanice v izpuh. Zato se lahko precej pozna, če namestimo pravilno izbran (resonančni) izpuh. Povečamo izkoristek.
Res pa stisnejo iz sebe večjo moč glede na kubaturo. Kar pa je razumljivo, saj se sesanje goriva in vžig dogaja pri 2T-jih na 2 takta. Direktna posledica pa je seveda tudi večja poraba glede na 4T mašine.
Se pa čisto strinjam cybermedo, pri friziranju 4T mašine si veliko bolj omejen kot pri 2T mašini.
Torej, ali kdo pozna kakšnega res dobrega mehanika, ki bi znal sfrizirat 4T skuter ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valentin ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nico ::
Ja res imajo 2T mašine večji mehanski izkoristek. Velika poraba goriva pa je zaradi pobegle zmesi skozi izpuh pri obratih v katerih motor ni v resonanci.
Resonančni izpuh pri 2T služi za praznjenje cilindra, v manjši meri tudi za tlačno polnenje.
Resonančni izpuh pri 2T služi za praznjenje cilindra, v manjši meri tudi za tlačno polnenje.
Everybody banana on your head!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jRk0 ::
Ducati...ahhhh, balzam:)
Moj sosed ma 998 testasttreta + 2x Termignoni izpuhm rdeco bele barve, zadaj brez zmigavcov in blatnika...To je TAKO lep motor, da ni res. Pol pa se zvok, da se cela hisa trosi, ce ga v garazi njihovi vzge:)
Heh, moj rekord pa je 120km/h s speedfightom in vetrom v hrbet:) po ravnem...Sem samo gledo kam gre stevec:)) cisto navpicno ze bil dol obrnjen.
Moj sosed ma 998 testasttreta + 2x Termignoni izpuhm rdeco bele barve, zadaj brez zmigavcov in blatnika...To je TAKO lep motor, da ni res. Pol pa se zvok, da se cela hisa trosi, ce ga v garazi njihovi vzge:)
Heh, moj rekord pa je 120km/h s speedfightom in vetrom v hrbet:) po ravnem...Sem samo gledo kam gre stevec:)) cisto navpicno ze bil dol obrnjen.
You fuck up once, you loose two teeth.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
R0K ::
Jebediah se bo treba sprijaznit, da Je pri Aprili 100km/h okoli 80km/h. Tako pač je. Tega se ne da spremenit , pa bilo kako obrneš...
Jrkotov števec na SF je pa enden bolj natančnih kar jih blo kdej na skuterjih. Sam vrh ponudbe :)
Sam Jrkotu bi lohk šol še kakih 10km/h več, pa niso 70kiti dobr narjeni za peugeot motorje - vsaj meni se zdi. Povsod kjer gledam, imajo recimo ISTI kiti za moj motorm nekje na koncu po 1-2KM več, kot tisti za peugeot...
Jrkotov števec na SF je pa enden bolj natančnih kar jih blo kdej na skuterjih. Sam vrh ponudbe :)
Sam Jrkotu bi lohk šol še kakih 10km/h več, pa niso 70kiti dobr narjeni za peugeot motorje - vsaj meni se zdi. Povsod kjer gledam, imajo recimo ISTI kiti za moj motorm nekje na koncu po 1-2KM več, kot tisti za peugeot...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jRk0 ::
rok:res je, jaz tudi opazam da majo malo konjev prilicno... naprimer moj cilinder ma samo 7,8KM. ok, z mojimi predelavami ma vse skupaj ene 8,5-9KM mogoce... Je pa finta, da kljub na papirju manjsi moci, do zdaj nisem mel problemov, da bi skuter manj sou kot pa drugi...vecinokrat celo obratno;)
You fuck up once, you loose two teeth.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
R0K ::
Ja no, teoretično bi mogu manj it. Je pa veliiiko odvisno kako latnik dela s motorjem, kaj vpliva vanj, kok ga tera, itd. Enem ko mrzlega špona že od 0km naprej (torej še sploh ulaufan ni) mi ziher ne bo šol več kot tebi - no sploh mu dolgo ne bo šol ;)
Drgač je pa ful odvisno od motorja do motorja ja. Lohk maš na dveh istih motorjih isto zamenjano, pa bo en šol brez vsakega razloga tut 5km/h več kot ta drug...jebat ga..mal moreš met tut sreče ko kaj kupiš :)
Drgač je pa ful odvisno od motorja do motorja ja. Lohk maš na dveh istih motorjih isto zamenjano, pa bo en šol brez vsakega razloga tut 5km/h več kot ta drug...jebat ga..mal moreš met tut sreče ko kaj kupiš :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
partysound ::
ker auspuh priporočate za aeroxa. mislm ga tud napilit. zj sem imel 3 leta leovinchi titaniuma ki pa je najslabši ror. baje da je arrow špica. a se ga splača napilt. kok cajt to kej dela.
na 70ccm, 21 frgazer pa komad velik etra
da ga sam raztrga prasca k skoz crkuje
na 70ccm, 21 frgazer pa komad velik etra
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Močna ozvočenja in lightshow za žurke ali večje koncerte. uros.piskac@siol.net
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
rooster ::
Če rabiš dober izpuh za male €:Klik (nerabljen)
Lahko se pa zmenimo za kakega bolj navitega, v rangu Malossi MHR al pa Polini Evolution.
Lahko se pa zmenimo za kakega bolj navitega, v rangu Malossi MHR al pa Polini Evolution.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
A s ti tut not padu?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OrkAA ::
Strokovnjake
sprašujem, če vedo, kje se da kupiti omejevalnik obratov in, če paše na gilero stalker!
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
R0K ::
![](http://216.26.161.166/pics/big/patrol.jpg)
:)
L-PAT001 - Rev-limiter
OnlinePrice: €48 €47.04 (92.00 DM) Stock: 653
Rev limiters are used to electronically restrict tuned engines. Any suggestions where this could come in handy?
Ingenious rev-limiter which restricts the engine whenever it is restarted. Deactivated simply by a code entered with the brake lever. If you do get stopped by the police simply turn the engine of and as soon as you restart ist topspeed is back to standard. Download the instruction here Bedienungsanleitung
Kupiš ga lahko na www.scooter-attack.com -- shop -- najdi svojo firmo skuterja --- model skuterja in poglej pod dodatno opremo za Rev. limiter..
Sam f00k je, ker ga loh naročiš samo s kartico..drgač ne gre..če bi šlo drgač, bi ga jest že zdavnej mel :(
Zgodovina sprememb…
- spremenil: R0K ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
R0K ::
fotr nima, matka pa neče dat (k mislim, da bo kr en heknu, k bom jest to plačval in ji bo do konca življenja plačo kradu - kr neki pač :))
za kaj to rabim? ko te ustavijo policaji ti skuter ne sme letet več kot 45km/h. če ti leti več kot 45km/h, ti ga peljejo na uradni servis, dajo gor nazaj blokade, ti zaračunajo ker nisi imel prav registriranega (bi mogu met že kao 125ccm, ker ti je šol več kot 45km/h) plus to nimaš izpita, da lohk voziš motocikle nad 45km*h in ti še dajo 90k sit zarad izpita pa še zaračunajo ti vleko motorja do servisa :)
Bo dost? :)
Ta blokada ti pa pomaga, da če te cajz ustavi pa ti reče da ti ga bo pelal na servis, ti samo z par 'komandami' na bremzi (mislim da moreš dat samo kontakt in x-krat stisnit zavoro) vključiš to blokado, ki je nekakšen omejevalnik obratov in valda motor ne bo šol več kot 45km/h. na servisu ti pa itak nič ne bodo, ker nikjer ne piše, da ne smeš ti met polinija, pa nevem kirga izpuha gor (more met pa homologacijo), pa menjane prenose, kuplongo, magari 24mm frgazer. važn da gre 45km/h... :)
za kaj to rabim? ko te ustavijo policaji ti skuter ne sme letet več kot 45km/h. če ti leti več kot 45km/h, ti ga peljejo na uradni servis, dajo gor nazaj blokade, ti zaračunajo ker nisi imel prav registriranega (bi mogu met že kao 125ccm, ker ti je šol več kot 45km/h) plus to nimaš izpita, da lohk voziš motocikle nad 45km*h in ti še dajo 90k sit zarad izpita pa še zaračunajo ti vleko motorja do servisa :)
Bo dost? :)
Ta blokada ti pa pomaga, da če te cajz ustavi pa ti reče da ti ga bo pelal na servis, ti samo z par 'komandami' na bremzi (mislim da moreš dat samo kontakt in x-krat stisnit zavoro) vključiš to blokado, ki je nekakšen omejevalnik obratov in valda motor ne bo šol več kot 45km/h. na servisu ti pa itak nič ne bodo, ker nikjer ne piše, da ne smeš ti met polinija, pa nevem kirga izpuha gor (more met pa homologacijo), pa menjane prenose, kuplongo, magari 24mm frgazer. važn da gre 45km/h... :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
SleepLess ::
50€ - bolše že kot pa 90k sit+ servis+vleka do tja+ ne vem kaj še vse. Samo kaj pa či ponesreči stisneš bremzo tolkokrat kak si nazaj to izklopiš
![:\](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_rolleyes.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
R0K ::
Ja isto je. Za vklop in izklop. Izi ko pasulj in povsem legalno. :)
Drgač pa računita okol 12k sit s poštnino vred bi vaju pršlo po pošti iz nemčije (DHL pošta - hiter, sploh ne tok drag, 100%). Pa sam neseš enem k se mal bolj spozna nato in ti uštela - lahko pa tut valda kr sam doma. Mal moreš švabsko znat - drgač so pa itak navodila za montažo zram...
Drgač pa računita okol 12k sit s poštnino vred bi vaju pršlo po pošti iz nemčije (DHL pošta - hiter, sploh ne tok drag, 100%). Pa sam neseš enem k se mal bolj spozna nato in ti uštela - lahko pa tut valda kr sam doma. Mal moreš švabsko znat - drgač so pa itak navodila za montažo zram...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup scooterja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19032 (10918) | tech level |
» | mf power (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10845 (6117) | Blinder |
» | 4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 33123 (4762) | gapLLL |
» | Je bil že kdo na celjskem sejmu?, neki me zanimaOddelek: Loža | 1728 (1248) | Tomi |
» | MotorOddelek: Loža | 4589 (125) | BlazP |