Forum » Na cesti » Motorji, skuterji
Motorji, skuterji
jRk0 ::
Decki, kaj ce bi se vsi skupaj zbrali pa si skup narocli:) ker pol je postnine dostii manj;)
You fuck up once, you loose two teeth.
R0K ::
Ja malo več bi pa res. Me je zjebal tečaj evra. Sm vzel kr marke. K sm vidu tam 90mark, sm si mislu kr 9jurjev. Pač stari cajti :P
Mal več bi pršlo ja, pa vseeno se splača. Če že ne zarad tega, ker te vsej stran ni, ko ga 90 mim palcajev našponaš (če so brez radarja . drgač bi znal bit blemi ;) :))
Mal več bi pršlo ja, pa vseeno se splača. Če že ne zarad tega, ker te vsej stran ni, ko ga 90 mim palcajev našponaš (če so brez radarja . drgač bi znal bit blemi ;) :))
fRiK0 ::
Opažam da niste prav prebrali kako se to vklapla in izklapla: ko pržgeš scooter maš blokiranga in pol maš pač eno kodo z bremzo se odklene in scooter leti. Če te pa polcaji ustavjo enostavno sam scooter ugasneš in ko ga boš prižgal bo blokiran... Torej samo za odklent moraš x krat bremzo stisnt
Hvala
LP Tadej
LP Tadej
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fRiK0 ()
OrkAA ::
Če boste naročali štejte mene zraven. Sicer sem iz kranja, ampak bomo s familijo prišli na en družinski izlet na Ptuj!
Resno, dejmo naročit!
Resno, dejmo naročit!
Klemenn ::
hmm...dobro vprašanje...mogl bi se zbrat...mogl bi enmu poslat ves keš..
ej...sm kje je fora recimo v tem..da te to kao varuje..če te polcaj ustavi? sej on ti ne gre tega preverjat! ti tut ne sme!
ej...sm kje je fora recimo v tem..da te to kao varuje..če te polcaj ustavi? sej on ti ne gre tega preverjat! ti tut ne sme!
R0K ::
Sej to te ne varuje pred njim, ampak pred kaznijo. On te lohk sred belega dne spomni, pa te ustavk se nekje peleš in ti zaplene skuter in ga pele na servis - da ga predgledajo če gre res samo 45km/h. Ima vso pravico. Ker pa boš ti lepo še prej vklopu blokado (3s dela) se bo lahko po trepalncah metal pa ne vem kaj vse. Ker je to čist legalno. Važn je da gre 45km/h, čeprav vsi vemo da gre več, ampak še vedno se je najdla kaka lukna v zakonu, ko se da ukaniti policijo;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tomi ()
Klemenn ::
hm ja,....pr ns so še preveč leni za to..po pravic..se je to komu sploh že zgodilo? sicer bi to mel..sm to se po moje unič prehit..če skoz to neki drkaš gor pa dol..
tak k je brat kupu radio..k se mu je dalo prvo stran snet...zdej pa selotejp lima vse skupi, da ne zgublja stika...jzst tega ne rabm..drugo je to..če fotr recimo ne ve, da maš odblokirano..polj je to ok..tak pa ..ni treba
no..ko boste naročeval..oz če boste..me pa prašte..mogoče si premislim
tak k je brat kupu radio..k se mu je dalo prvo stran snet...zdej pa selotejp lima vse skupi, da ne zgublja stika...jzst tega ne rabm..drugo je to..če fotr recimo ne ve, da maš odblokirano..polj je to ok..tak pa ..ni treba
no..ko boste naročeval..oz če boste..me pa prašte..mogoče si premislim
jRk0 ::
dela za to vklopit ni nic! ko izklopis skuter je to vedno vklopleno. Samo ce ga vzges s pravim zaporedjem pritiskov na bremzo, se odblokiran vzge, ko je ze reko en pred mano...
lahko pa si nardis alarm v skuterja na daljinca in se ti s prtiskom na gumb se zraven vzge:> l33t :)
psy hunter: Danes sem dal gor sportni filter za probo in kar dobro dela motor. Zdaj vec ne trokira na zacetku pa nic, le tu pa tam se malo. Je pa en problem: ce se peljem 50 nekaj casa pa dam na gas, potegne dobro...pa naprimer pr 70 spustim in se vrnem na 50 pa ce zdaj dam gas, sploh ne dovi obratov skuter takoj, pol komaj enkrat...treba fergazer nastavit, a? ker zdaj ga se nisem nic, ceprav sem zamenjal filter:) je nastavljen za vse filtre:>
Pa malo mi povej kako dobro ravnat z njim, da ne bo zaribal motor. Sprej mam pa od motula taki rdeci en...
lahko pa si nardis alarm v skuterja na daljinca in se ti s prtiskom na gumb se zraven vzge:> l33t :)
psy hunter: Danes sem dal gor sportni filter za probo in kar dobro dela motor. Zdaj vec ne trokira na zacetku pa nic, le tu pa tam se malo. Je pa en problem: ce se peljem 50 nekaj casa pa dam na gas, potegne dobro...pa naprimer pr 70 spustim in se vrnem na 50 pa ce zdaj dam gas, sploh ne dovi obratov skuter takoj, pol komaj enkrat...treba fergazer nastavit, a? ker zdaj ga se nisem nic, ceprav sem zamenjal filter:) je nastavljen za vse filtre:>
Pa malo mi povej kako dobro ravnat z njim, da ne bo zaribal motor. Sprej mam pa od motula taki rdeci en...
You fuck up once, you loose two teeth.
OrkAA ::
Jebediah: Se je zgodilo že veliko ljudem. Npr. Moja prijateljica je vozila 75 in jo je kaps izmeril z radarjem. Ustavil jo je in poeljal na tehnični pregled, kjer je ugotovil, da ima res predelan skuter. Napisal je je kazen v višini 150.000 SIT in ji odvzel motor. Sedaj bo mogla plačati še popravila, da spravijo skuter spet v zablokirano stanje.
Skratka, raje dam 15.000 SIT za omejevalnik, kot pa 150.000 za kazen. Pomoje, da ti tudi!
Skratka, raje dam 15.000 SIT za omejevalnik, kot pa 150.000 za kazen. Pomoje, da ti tudi!
Klemenn ::
aja rok..očitno sem jz malo bolj levi..ne najdem tega za svoj motor
aprilia sr 50 di tech sport
lahk prosim pogledaš?
aprilia sr 50 di tech sport
lahk prosim pogledaš?
SleepLess ::
jrko kake žmigavce te maš ti to? črne? ful vreji zgledajo :)
Pesda bil esm na servisi pa so rekli da novi zaganjač stane 25k sranje :(
Pesda bil esm na servisi pa so rekli da novi zaganjač stane 25k sranje :(
Klemenn ::
zaganjač je lahk da je 25k..če je šeu motorček..potem nimaš druge.
sej je lep tale speedfight 2..sm men je zajni konc pr moji aprili najbolj carski..k je tak konc kot ga ma dirkalna
sej je lep tale speedfight 2..sm men je zajni konc pr moji aprili najbolj carski..k je tak konc kot ga ma dirkalna
jRk0 ::
ni to speedfight 2!
to je speedfight 1,5! ker spredni del je dosti lepsi od 1ke...zadni pa je, zdaj ko je luc obdelana precej lepsi:)
to je speedfight 1,5! ker spredni del je dosti lepsi od 1ke...zadni pa je, zdaj ko je luc obdelana precej lepsi:)
You fuck up once, you loose two teeth.
|_CoBrA_| ::
Hmm, vidm da bom moral bit malo bolj reden sprebiranjem tem na STju.
No kaj mislite o novi Gileri Runer (ima motor kot gilera di-tech)???
No kaj mislite o novi Gileri Runer (ima motor kot gilera di-tech)???
AMD Athlon (BArton core) 2600+@11,5*185, Abit NF7-S, 2x 256MiB Samsung TCCC,
Gigabyte Maya Radeon 9000Pro 275/550@325/640, Maxtor 160GiB SATA,
Nec 3500, LiteOn DVD, Plextor 52/24/52A, all in Chieftec Midi Tower Black
Gigabyte Maya Radeon 9000Pro 275/550@325/640, Maxtor 160GiB SATA,
Nec 3500, LiteOn DVD, Plextor 52/24/52A, all in Chieftec Midi Tower Black
Klemenn ::
ok..tisti k se razumete...veste kak je pr tomosih..k lahk navadni bat zamenjaš za L oz elko al ka je že..BAT...obročki drgač postavljeni..gre bolj motor..
se da to tut pr skuterju??
se da to tut pr skuterju??
PSI_Hunter ::
jrko
ja definitivno nasteli fergi. glede vzdrzevanja je pa tko, redno puci luftfilter, da mu ne zmanjsas pretoka zraka.....mas sredstva za ciscenje, pol mas pa se en tak olje s katerim ga namazes da odbija prah in svinjarijo....
drgac pa kar se tice skutrckov
a ste vidl peugeota (ne vem cist tocno ker model) 125cc z kompresorjem, ABS, ..........njami....
i was down for couple of days,....... hate siol.....
ja definitivno nasteli fergi. glede vzdrzevanja je pa tko, redno puci luftfilter, da mu ne zmanjsas pretoka zraka.....mas sredstva za ciscenje, pol mas pa se en tak olje s katerim ga namazes da odbija prah in svinjarijo....
drgac pa kar se tice skutrckov
a ste vidl peugeota (ne vem cist tocno ker model) 125cc z kompresorjem, ABS, ..........njami....
i was down for couple of days,....... hate siol.....
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
PSI_Hunter ::
aja lohk pa da te torq jeburi ce ga mas se original.......
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
PSI_Hunter ::
jrko
tale tvoj luftfilter mi zgleda na RMS. se motim? k na linku je taka slika da ne vidm tocno......
tale tvoj luftfilter mi zgleda na RMS. se motim? k na linku je taka slika da ne vidm tocno......
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
Klemenn ::
ok..tisti k se razumete...veste kak je pr tomosih..k lahk navadni bat zamenjaš za L oz elko al ka je že..BAT...obročki drgač postavljeni..gre bolj motor..
tha_Kalis ::
ja, filter je rms. sem mu ga jaz prodal. glede omejevalca sem pa tudi jaz zraven (sem iz ptuja). ampak kdo bo pa zrtvoval kreditno kartico?
z naso kartico je en anglez nakupil za 200k sportnih izdelkov v angliji, brez da bi kdorkoli kdajkoli vtipkal stevilko na katerikoli racunalnik. no saj pol so ga dobili in mi smo dobli dnar nazaj.
z naso kartico je en anglez nakupil za 200k sportnih izdelkov v angliji, brez da bi kdorkoli kdajkoli vtipkal stevilko na katerikoli racunalnik. no saj pol so ga dobili in mi smo dobli dnar nazaj.
ne odlasaj na jutri, kar lahko storis pojutrisnjem
jRk0 ::
jaz bi tudi mel omejevalec...ampak takega na Potenciometer oz salter! dosti cenejsi, ne pa neke na bremzo, skoda dnar devat za kaj takega...
psi hunter: bom pelo enkrat malo nastavit v mb nekomu ja. Samo to je itak ze prej tak delalo, sicer ne v taki kolicini, ampak je pa:) drugace pa je kar kul filter, dobro gre moped pa ruzi:))
jutri pa ga spucam malo:)hm, v kaj naj namocim filter. En mi je reko bencin (tisti pravi, iz skutera naprimer...), samo pol gre v kurac to. hm...
psi hunter: bom pelo enkrat malo nastavit v mb nekomu ja. Samo to je itak ze prej tak delalo, sicer ne v taki kolicini, ampak je pa:) drugace pa je kar kul filter, dobro gre moped pa ruzi:))
jutri pa ga spucam malo:)hm, v kaj naj namocim filter. En mi je reko bencin (tisti pravi, iz skutera naprimer...), samo pol gre v kurac to. hm...
You fuck up once, you loose two teeth.
PSI_Hunter ::
jrko
ja rms lohk spucas v cistem bencinu (brez olja ~ mesanca ne sploh) k filtr stane tko 2500 SIT in je vseen a ga vrzes stran al ne.....
postopek je pa naslednji, odstrani gumo k povezuje fergi z filtrom. potem k mas sam se jeklen stozec uzemi en kozarcek ki ga lohk zapres (kozarec za vlaganje) .... in dej filtr not, zalij z bencinom tko da je za cca 1 cm bencina cez filtr.ampak ga postavi v kozarcu tko da je luknja spodi in ne zgori, da gre svinjarija tm k je luknja in ne tm k je filtr zaprt... pusti stati tko ene 24 ur in pol uzem filtr vn in ga na kompresorju spihi (z pistolo za spihavanje) na vsaj 4 barih in to tko da cez luknjo pihas proti steni filtra na zunanjo stran in ne obratno......ker v nasprotnem primeru svinjarije ne spravljas z filtra dol ampak v filter......
za mal bl race filtre je pa postopek rahlo drugacn ker filtri stanejo precej vec kot 2,5k in vrjem men da se bos sekeru ce ga unics ==> beri uporaba bencina in podobnih stvari, ker je izdelan iz drugih materialov, razn ce si zadel na loteriji oz. si sin billa gatesa.......
to da ti pa hipno zamori motor ko das po gasu je pa lahko tudi filter.....vprasanje zakaj?
zato ker imajo filtri ala rms (tvoj) majhen volumen in ko das po gasu ti fergi hipno porabi vs zrak ki je v filtru in rabi cas da potegne nov zrak skozi njega...... ko ga pa potegne ti pa motor normalno zacne vlect (ce mas seveda nastelan fergi) .....
ce te pa zanima bl ta problem pa povej....... ti ga lohk bl podrobno opisem......
ravnanje:
cim opazis da potem ko si ze nastavil fergi + filter (in gre stvar uredu), in gre motor slabse ocisti filter ker se ti je zasvinjal, beri ==> zmanjsal pretok zraka. pazi pa na voznjo v dezju oz. mokri cesti....ce ti v temu primeru gre motor slabse in si ze spucu filter in ni spremembe, razdri in spuci se fergi, ker se ti je nabral vodni kamen na dizah in/ali zmanjsal pretok......
ja rms lohk spucas v cistem bencinu (brez olja ~ mesanca ne sploh) k filtr stane tko 2500 SIT in je vseen a ga vrzes stran al ne.....
postopek je pa naslednji, odstrani gumo k povezuje fergi z filtrom. potem k mas sam se jeklen stozec uzemi en kozarcek ki ga lohk zapres (kozarec za vlaganje) .... in dej filtr not, zalij z bencinom tko da je za cca 1 cm bencina cez filtr.ampak ga postavi v kozarcu tko da je luknja spodi in ne zgori, da gre svinjarija tm k je luknja in ne tm k je filtr zaprt... pusti stati tko ene 24 ur in pol uzem filtr vn in ga na kompresorju spihi (z pistolo za spihavanje) na vsaj 4 barih in to tko da cez luknjo pihas proti steni filtra na zunanjo stran in ne obratno......ker v nasprotnem primeru svinjarije ne spravljas z filtra dol ampak v filter......
za mal bl race filtre je pa postopek rahlo drugacn ker filtri stanejo precej vec kot 2,5k in vrjem men da se bos sekeru ce ga unics ==> beri uporaba bencina in podobnih stvari, ker je izdelan iz drugih materialov, razn ce si zadel na loteriji oz. si sin billa gatesa.......
to da ti pa hipno zamori motor ko das po gasu je pa lahko tudi filter.....vprasanje zakaj?
zato ker imajo filtri ala rms (tvoj) majhen volumen in ko das po gasu ti fergi hipno porabi vs zrak ki je v filtru in rabi cas da potegne nov zrak skozi njega...... ko ga pa potegne ti pa motor normalno zacne vlect (ce mas seveda nastelan fergi) .....
ce te pa zanima bl ta problem pa povej....... ti ga lohk bl podrobno opisem......
ravnanje:
cim opazis da potem ko si ze nastavil fergi + filter (in gre stvar uredu), in gre motor slabse ocisti filter ker se ti je zasvinjal, beri ==> zmanjsal pretok zraka. pazi pa na voznjo v dezju oz. mokri cesti....ce ti v temu primeru gre motor slabse in si ze spucu filter in ni spremembe, razdri in spuci se fergi, ker se ti je nabral vodni kamen na dizah in/ali zmanjsal pretok......
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
PSI_Hunter ::
jeba
1. z navadnim batom mi je sel tomos bolje kot z L
2. L bat ima zgornji batni obrocel v preseku obliko crke L odtod tudi ime.
3. fora je pa v temu: razdalja med krono bata in sornikom je rahlo drugacna, s tem namrec spremenis casovno odpiranje portov........
glavna poanta pa je v tem da ima L bat vecjo kompresijo kot navadn bat, zato posledicno tudi vecjo moc (tisti k se mal bl spozna na to me ne drzat za besedo k pisem v jeziku navadne mnozice, v resnic je stvar rahlo drugacna..... )
4. L bat ima manjso zivljensko dobo kot navadn zaradi vecje kompresije, beri obremenitve
vprasanje: ali to na skuterjih? (se uporablja)
odgovor ja in ne.....
ja zato ker bat modificira karakteristike cilindra, dobis namrec sportne bate za originalne cilindre (friziras lahko bat ali pa cilindr, najbolje je oboje..... ) vsi kiti majo take bate ki nekako vstrezajo karakteristikam cilindra, oziroma jih navijejo na lihk prav za navadne smrtnike......
in ne zato.....
1. ker se tomos vrti (primer avtomatik) ke do 9000rpm (navit, orig. okol 3k-4k rpm) skuterja smo pa spravl ze na 20700rpm in pr teh obratih pomoje nebi zdrzu bat.
2. in ker po pravic povedan L bata na skuterjih se nism vidu. ce pa kdo je mi nej pa prosm pove da si to jst mal poblizje ogledam k me to zanima da vidm kak so to skp spacal.......
1. z navadnim batom mi je sel tomos bolje kot z L
2. L bat ima zgornji batni obrocel v preseku obliko crke L odtod tudi ime.
3. fora je pa v temu: razdalja med krono bata in sornikom je rahlo drugacna, s tem namrec spremenis casovno odpiranje portov........
glavna poanta pa je v tem da ima L bat vecjo kompresijo kot navadn bat, zato posledicno tudi vecjo moc (tisti k se mal bl spozna na to me ne drzat za besedo k pisem v jeziku navadne mnozice, v resnic je stvar rahlo drugacna..... )
4. L bat ima manjso zivljensko dobo kot navadn zaradi vecje kompresije, beri obremenitve
vprasanje: ali to na skuterjih? (se uporablja)
odgovor ja in ne.....
ja zato ker bat modificira karakteristike cilindra, dobis namrec sportne bate za originalne cilindre (friziras lahko bat ali pa cilindr, najbolje je oboje..... ) vsi kiti majo take bate ki nekako vstrezajo karakteristikam cilindra, oziroma jih navijejo na lihk prav za navadne smrtnike......
in ne zato.....
1. ker se tomos vrti (primer avtomatik) ke do 9000rpm (navit, orig. okol 3k-4k rpm) skuterja smo pa spravl ze na 20700rpm in pr teh obratih pomoje nebi zdrzu bat.
2. in ker po pravic povedan L bata na skuterjih se nism vidu. ce pa kdo je mi nej pa prosm pove da si to jst mal poblizje ogledam k me to zanima da vidm kak so to skp spacal.......
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
PSI_Hunter ::
roster
ja vrtel se je na tolk sam moci pa nobene, smrk....... zakaj? nebivedu........
ampak tm do 16k so nam pa ratale rakete....
aja una tvoja pogruntavscina od zipa spidrajv na minareli motorju mi je kr vsec, samo vprasanje:
ce das navadn polini jermen gor nisi naredu nic ker je dolzina taka, da na spidrajvu ne gre do konca gor (isto kot ce pustis orig spidrajv), ce pa uporabis dalsi jermen pa sicer gre cist gor, ampak pa zaradi premejhnega variomata (zip ma dost vecjega) ne gre cist dol...... kasno je pol razmerje v prenosu (prej/pol)......in a si vario tud menu(mislm od zipa dal gor).......
vsi se ucimo........
ja vrtel se je na tolk sam moci pa nobene, smrk....... zakaj? nebivedu........
ampak tm do 16k so nam pa ratale rakete....
aja una tvoja pogruntavscina od zipa spidrajv na minareli motorju mi je kr vsec, samo vprasanje:
ce das navadn polini jermen gor nisi naredu nic ker je dolzina taka, da na spidrajvu ne gre do konca gor (isto kot ce pustis orig spidrajv), ce pa uporabis dalsi jermen pa sicer gre cist gor, ampak pa zaradi premejhnega variomata (zip ma dost vecjega) ne gre cist dol...... kasno je pol razmerje v prenosu (prej/pol)......in a si vario tud menu(mislm od zipa dal gor).......
vsi se ucimo........
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PSI_Hunter ()
jRk0 ::
psi_hunter:danes sem malo spucal filter, ampak wapa pa res nimam in sem samo pustil da se je bencin posusil...
pol pa sem nasprejal z motulovim sprejom za filter. Samo ne vem ce sem mogoce prevec nasprical tega gor..:) taki neki moder rata na zacetku malo pol pa prozorn...
pol pa sem nasprejal z motulovim sprejom za filter. Samo ne vem ce sem mogoce prevec nasprical tega gor..:) taki neki moder rata na zacetku malo pol pa prozorn...
You fuck up once, you loose two teeth.
PSI_Hunter ::
ce filtra nisi spihal z kompresorjem nisi naredil skoraj nic........ ce ga nimas pojdi na petrol vzemi en nastavk za zoge pumpat al pa karkol tko da mas luknjo okol 1mm nakonc in spihaj..... predhodno se enkrat namoci v benz.......
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
jRk0 ::
btw, na ircu smo ustanovili kanal #skut za vse zeljne informacij o skuterjih:)
obstaja pa tudi bolj splosen #motosvet...
obstaja pa tudi bolj splosen #motosvet...
You fuck up once, you loose two teeth.
rooster ::
PSI_hunter: Moraš zamenjati jermen, in sicer z daljšim in širšim. Variomat od zip-a ni večji, moraš pa montirat MHR variomat fi 101mm.
Sicer pa taka predelava nima smisla če imaš original prenose...
Sicer pa taka predelava nima smisla če imaš original prenose...
A s ti tut not padu?
PSI_Hunter ::
imas prav iz enacbe sm spustil sirsi jermen......thx......
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
Klemenn ::
hehe..pr ns kadar se zberemo smo:
speedfight 2 x-race (modro oranžen)
zeleno fluroscenten runner x2
modra aerox (najbolj gre, ZX + drugi valjčki)
rdeča aprilia (moja)
modr piaggio nrg extreme
125ccm chopper @ siamoto
sm kaj k ni fotoaparata..:(
speedfight 2 x-race (modro oranžen)
zeleno fluroscenten runner x2
modra aerox (najbolj gre, ZX + drugi valjčki)
rdeča aprilia (moja)
modr piaggio nrg extreme
125ccm chopper @ siamoto
sm kaj k ni fotoaparata..:(
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Klemenn ()
jRk0 ::
S tem da ma vsak od teh tukaj nekaj predelano:)
DNA -> leovince zx, sportni filter, 17,5 fergazer je itak ze gor + 86 diza in je 50ccm, a leti okoli 100+se malo se je vceraj vozil, s tem da je stevec njegov kar fajn natancn...
Moj -> ze poznate...:)
Rumeni aerox -> leovince zx + sportni filter, ne vem tocno koncne, okoli 90, malo vec mislim da.
Prvi modri aerox -> corsa, 19 fergazer, polini for race, zobniki... zanimivo, da ni prav nastavljen, nima se dolgo te predelave in ma kar fajn tezav, jaz sem ga prehitel (pospeski + koncna), sicer zelo malo razlike ampak...pa si poglejte njegove komponente malo... moj ma ziher 5 konjev manj!
Drugi modri aerox (s spegli) -> leovince zx, 85 koncna? nekaj ni vredu se najbolj (po mojem stevcu je okoli 83 letel.:)
DNA -> leovince zx, sportni filter, 17,5 fergazer je itak ze gor + 86 diza in je 50ccm, a leti okoli 100+se malo se je vceraj vozil, s tem da je stevec njegov kar fajn natancn...
Moj -> ze poznate...:)
Rumeni aerox -> leovince zx + sportni filter, ne vem tocno koncne, okoli 90, malo vec mislim da.
Prvi modri aerox -> corsa, 19 fergazer, polini for race, zobniki... zanimivo, da ni prav nastavljen, nima se dolgo te predelave in ma kar fajn tezav, jaz sem ga prehitel (pospeski + koncna), sicer zelo malo razlike ampak...pa si poglejte njegove komponente malo... moj ma ziher 5 konjev manj!
Drugi modri aerox (s spegli) -> leovince zx, 85 koncna? nekaj ni vredu se najbolj (po mojem stevcu je okoli 83 letel.:)
You fuck up once, you loose two teeth.
Klemenn ::
speedfight 2 x-race (modro oranžen) = končna hitrost 85 (isti auspuh, a brez blokad (v auspuhu in v motorju)
zeleno fluroscenten runner x2 (en je default, en gre 75)
modra aerox (najbolj gre, ZX + drugi valjčki)
rdeča aprilia (moja) (veste..)
modr piaggio nrg extreme (2tedna star..gre 55 :P )
125ccm chopper @ siamoto (dont know)
zeleno fluroscenten runner x2 (en je default, en gre 75)
modra aerox (najbolj gre, ZX + drugi valjčki)
rdeča aprilia (moja) (veste..)
modr piaggio nrg extreme (2tedna star..gre 55 :P )
125ccm chopper @ siamoto (dont know)
R0K ::
Uf, tlele pr nam na fusbalu nas pa kr pride oz se zberemo pol pa poknemo še kako tekmo.
Drgač smo pa kr skuteristi ;)
Ena Aprilia SR 50 WWW (sam nova resonanca. jo jebe ker je zračno hlajena - sam 70km/h realnih)
Piaggio Sfera 50 - polini 70, arrow, lahko valćki. zlo dobri pospeški, konna pa sam okol 80km/h. še nismo ugotovil kaj je narobe)
dvakrat peugeot speedfajt 2 (nč predelan)
peugeot speedfajt xrace + gianelli - 85km/h
neko korejsko sranje, ne vm imena, brez blokad 75km/h
aprilia sr 50, sam ni ditech, 80km/h brez blokad
piaggio nrg mc2, brez blokad - 80km/h
pa še en 250ccm kros in ene 4je tomosi
Drgač smo pa kr skuteristi ;)
Ena Aprilia SR 50 WWW (sam nova resonanca. jo jebe ker je zračno hlajena - sam 70km/h realnih)
Piaggio Sfera 50 - polini 70, arrow, lahko valćki. zlo dobri pospeški, konna pa sam okol 80km/h. še nismo ugotovil kaj je narobe)
dvakrat peugeot speedfajt 2 (nč predelan)
peugeot speedfajt xrace + gianelli - 85km/h
neko korejsko sranje, ne vm imena, brez blokad 75km/h
aprilia sr 50, sam ni ditech, 80km/h brez blokad
piaggio nrg mc2, brez blokad - 80km/h
pa še en 250ccm kros in ene 4je tomosi
PSI_Hunter ::
sej kr zgleda sam baje problemi z masino ob 70cc kitu ........nism probu nevem.....
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
R0K ::
ne, nasploh so blemi s italjeti. ne samo s kiti. sicer skuterji fajn zgledajo, sam dragi deli pa vzdrževanje pa še niso lih v vrhu kvalitete. če bi mel do minarellija mašino, bi ga kr uzel ;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup scooterja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18748 (10634) | tech level |
» | mf power (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10735 (6007) | Blinder |
» | 4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 32984 (4623) | gapLLL |
» | Je bil že kdo na celjskem sejmu?, neki me zanimaOddelek: Loža | 1708 (1228) | Tomi |
» | MotorOddelek: Loža | 4562 (98) | BlazP |