Forum » Na cesti » Kdo ima prednost?
Kdo ima prednost?
Bojevnik ::
mat xxl ::
To je v Lj pri sodišču, ja tisti ta hitrejši ali tisti, ki je prej nakazal, kaj želi ... ni jasnega pravila .
brodul ::
Noben nima prednosti, ce se zaletita sta oba kriva.
Pretending to be a mature adult is so exhausting.
BigWhale ::
Ponavadi, bi so vsa razvrscanja pravilno oznacena. Ce so oznacbe resnicno tako narisane, kot si jih ti narisal, potem so nesmiselne in napacne.
V tej situaciji bi bilo se najbolj pravilno, da je pas A namenjen razvrscanju na pas 1, pas B pa razvrscanju na pasova 2 in 3. Je pa odvisno tudi od konfiguracije cestisca in gostoti prometa in se kaksne stvari. Pred taksnim kriziscem bi morala biti se tabla za razvrscanje in tudi talne oznacbe, ki ti povedo kako se razvrstiti in kam gre kateri pas.
Kateri dve cesti pa naj bi bili enakovredni tukaj!?
V tej situaciji bi bilo se najbolj pravilno, da je pas A namenjen razvrscanju na pas 1, pas B pa razvrscanju na pasova 2 in 3. Je pa odvisno tudi od konfiguracije cestisca in gostoti prometa in se kaksne stvari. Pred taksnim kriziscem bi morala biti se tabla za razvrscanje in tudi talne oznacbe, ki ti povedo kako se razvrstiti in kam gre kateri pas.
tisti na desni, če sta cesti enakovredni
Kateri dve cesti pa naj bi bili enakovredni tukaj!?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Siddh ::
cesti a in b
drugače pa malo več informacij bi res moral napisati, npr. ali vsi pasovi potekajo v isto smer, kakšni znaki so itd.
drugače pa malo več informacij bi res moral napisati, npr. ali vsi pasovi potekajo v isto smer, kakšni znaki so itd.
Castiel ::
Slika je napačna, nemogoča. Pas se ne zaključi na sredini drugih dveh pasov. Če misliš da je tako v realnosti pa prosim prilepi sliko križišča ki je tako označeno.
Po možnosti sliko iz google maps, da točno vidimo označbe. Kakorkoli, tisti trije pasovi morajo NUJNO biti označeni. Mora biti označeno kateri pas gre levo, naravnost in kateri desno. Razvrščanje potem sledi sodeč po temu kdo je na katerem pasu, ki se združi z razvrščevalnim pasom na križišču.
Po možnosti sliko iz google maps, da točno vidimo označbe. Kakorkoli, tisti trije pasovi morajo NUJNO biti označeni. Mora biti označeno kateri pas gre levo, naravnost in kateri desno. Razvrščanje potem sledi sodeč po temu kdo je na katerem pasu, ki se združi z razvrščevalnim pasom na križišču.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
Utk ::
Tu "križišče" bi bilo lahko tudi v 90 stopinjski ovinek levo ali desno in potem bi bilo čisto jasno, da ima desni prednost. Ker je na desni.
Castiel ::
Tu "križišče" bi bilo lahko tudi v 90 stopinjski ovinek levo ali desno in potem bi bilo čisto jasno, da ima desni prednost. Ker je na desni.
prednost bi izgubil samo če bi bilo označeno tako, da gre levi pas na križišču v pas 2, desni pas pa pač začne zavijat desno. Sicer pa je točno tako kot si napisal.
Ampak slika križišča je napačna, povsem nelogična in nemogoča. Taka križišča ne obstajajo. Vedno je označeno kater pas se priklopi na kateri razvrščevalni pas, saj tako nujno mora biti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
dzinks63 ::
Podobne zadeve so samo pred cestninskimi postajami, kjer so še in pred carinami, pred križšči tega ni, je drugače označeno.
Castiel ::
Podobne zadeve so samo pred cestninskimi postajami, kjer so še in pred carinami, pred križšči tega ni, je drugače označeno.
Če ni drugače označeno ima prednost desni. In ja, se opravičujem, na cestninske postaje sem povsem pozabil. Tam so takšne traparije povsem možne.Prednost ima torej več kot očitno najprej desni. Pač razvrščanje v stilu zadrge, kjer mora desni it prvi, vsi ostali za njim pa se razvrščajo po zadrgi.
Točno takole:
http://www.dc.gov.si/fileadmin/dc.gov.s...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
Utk ::
Kaj ima veze kdo prej nakaže? Kje v zakonu to piše? Sploh če sta vzporedno nima en drugemu kaj kazat. Če hočeš desno, pa ne moreš, boš pač upočasnil.
Castiel ::
Kaj ima veze kdo prej nakaže? Kje v zakonu to piše? Sploh če sta vzporedno nima en drugemu kaj kazat. Če hočeš desno, pa ne moreš, boš pač upočasnil.
sem popravil preden si napisal post. nujno je razvrščanje po zadrgi, ki je pojasnjeno in predpisano tudi v CPP. Najprej desni, nato levi, nato desni, nato levi. Če pač vsi želijo it v pas 2.
Če sta cesti enakovredni mora sicer upočasniti tudi tisti, ki bi rad šel levo, pa ne more, se ti ne zdi? zato je razvrščanje po zadrgi najboljša rešitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
bauci ::
Tak primer je (kot je bilo že napisano v Ljubljani) - Tavčarjeva na Slovensko cesto (mimo sodišča). Po Tavčarjevi sta dva pasova proti Slovenski cesti. Pred križiščem so pa trije pasovi - eden za levo v center proti Nami, eden za naravnost proti Šiški in en desno proti Bežigradu.
nejcek74 ::
Kolikor se jaz spomnim je to tocno Tavcarjeva, pred kriziscem 2 pasova, za njim 3, pa nobene pametne table o razvrscanju. Zal na google maps ni dovolj dobre slike.
St235 ::
na google maps se ne vidi dobro, ampak če se ne motim je tam tako, da se pasova (naravnost in desno) lepo nadaljujeta po tavčarjevi, potem se pa v zadnjem delu (pri križišču s cigaletovo) pred stikom s slovensko pojavi nov pas za zavijanje levo. Tam IMO ni vprašanje kam mora kdo peljat.
Zgolj to da so za križiščem trije pasovi pred ni pa dva ne pomeni nič. Če se pas jasno nadaljuje naprej moraš peljat po njemu, oziroma upoštevat pravila za razvrstitev na drug pas, če bi se rad pomaknil na sredino ali levo.
Na najdi si je malo boljša slika. Imaš pač dva pasa ki potujeta naravnost in tretji pas, ki nastane namesto parkirišč. Kar IMO ni enako zgoraj narisani situaciji.
Zgolj to da so za križiščem trije pasovi pred ni pa dva ne pomeni nič. Če se pas jasno nadaljuje naprej moraš peljat po njemu, oziroma upoštevat pravila za razvrstitev na drug pas, če bi se rad pomaknil na sredino ali levo.
Na najdi si je malo boljša slika. Imaš pač dva pasa ki potujeta naravnost in tretji pas, ki nastane namesto parkirišč. Kar IMO ni enako zgoraj narisani situaciji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
WarMaker ::
Castiel ::
Take ceste so značilne v Italiji. Spodaj na sliki prilagam primer, ko se dva pasova združita v enega (po križišču), pa ni nikjer nobene oznake, kdo naj bi imel prednost itd... Zaradi takih primerov verjetno italijani vozijo kakor vozijo ;)
tu bi moralo biti združevanje v obliki zadrge samo italijani so sposobni vozit tudi po 2 avta vštric na 1 pasu :D Tam gre bolj nekako v stilu: kdor noče imeti spraskanega avta se umakne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
St235 ::
Take ceste so značilne v Italiji. Spodaj na sliki prilagam primer, ko se dva pasova združita v enega (po križišču), pa ni nikjer nobene oznake, kdo naj bi imel prednost itd... Zaradi takih primerov verjetno italijani vozijo kakor vozijo ;)
pri združevanju dveh enakovrednih pasov je zadeva po slovenski zakonodaji precej nedvoumna:
(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (v nadaljnjem besedilu: sistem zadrge).
energetik ::
Podoben primer na križišču Aškarčeve proti Tržaški: http://www.geopedia.si/#T105_x461387.37...
Sem delal tam izpit in je inštruktor povedal, da greš lahko z levega na oba leva, s tem da moraš pogledat prek rame, če hočeš na sredinskega. Z desnega greš lahko pa samo na skrajno desnega.
Sem delal tam izpit in je inštruktor povedal, da greš lahko z levega na oba leva, s tem da moraš pogledat prek rame, če hočeš na sredinskega. Z desnega greš lahko pa samo na skrajno desnega.
St235 ::
kar je popolnoma logično. Desni pas se nadaljuje naravnost, medtem ko se iz levega pasu odpre še en pas bolj levo. Tako vozilo, ki vozi po enojnem levem pasu prosto izbere na kateri pas bo zapeljalo, ker pri temu nikogar ne ovira. Vozilo na desnem pasu pa pomik na pas levo pa obravnava kot klasično menjavanje smeri.
prednost ima tisti ki še vedno ima svoj pas. Če je zaprt oziroma zmanjka pasu na desni potem ima prednost levi, ki pa mora omogočit tudi desnim vključitev v skladu z pravilom zadrge.
Še zmeraj ima prednost desni. Če sta samo dva zadrge itak ni oz. je trivialna.
prednost ima tisti ki še vedno ima svoj pas. Če je zaprt oziroma zmanjka pasu na desni potem ima prednost levi, ki pa mora omogočit tudi desnim vključitev v skladu z pravilom zadrge.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Utk ::
Če tam pred križiščem (ko sta še dva pasova) ne bi bilo nobenih oznak, bi iz levega pasu lahko šel na oba leva, ampak tist, ki prihaja z desne, bi imel prednost v boju za sredinski pas.
Tiste oznake, ki so, pa težko veljajo še za naslednje križišče, po moje veljajo za tisto prvo križišče. Jaz ne bi bil tako prepričan, da tam iz desnega pasu ne smeš v sredinskega. Če pa smeš, imaš prednost. Sploh v tem križišču bi bilo to logično, ker če si na levem pasu, sigurno ne boš šel desno in ti ni tak problem, če moraš it skrajno levo. Če si na desnem, se pa morda nisi mogel pravi čas spravit na levega.
Se pa ne spomnem več kako je to križišče točno označeno.
Tiste oznake, ki so, pa težko veljajo še za naslednje križišče, po moje veljajo za tisto prvo križišče. Jaz ne bi bil tako prepričan, da tam iz desnega pasu ne smeš v sredinskega. Če pa smeš, imaš prednost. Sploh v tem križišču bi bilo to logično, ker če si na levem pasu, sigurno ne boš šel desno in ti ni tak problem, če moraš it skrajno levo. Če si na desnem, se pa morda nisi mogel pravi čas spravit na levega.
Se pa ne spomnem več kako je to križišče točno označeno.
St235 ::
Poglej si križišče, ko boš naslednjič tam. Desni pas se nadaljuje kot desni pas. Levi pas gre direktno v sredinskega potem je pa še en pas, ki nastane še bolj levo. Torej ima desni prednost da ostane na desnem pasu in ima levi prednost da ostane na sredinskem pasu. Ker se sedaj pojavi še en pas na levi, na katerega ne more zapeljat nihče razen ta, ki je na sredinskem pasu (Desni mora sekat sredinski pas) ima avtomatično možnost, da zapelje tudi na tega. Za desnega pa je sredinski pas drug pas na katerega se mora premaknit po pravilih, ki veljajo za menjavanje pasov. To, da se je desni prepozno razvrstil je irelavantno.
To, da v križišču ni zarisih črt ne pomeni, da pasovi čudežno izginejo in lahko ljudje vijugajo po križišču kot jim paše.
To, da v križišču ni zarisih črt ne pomeni, da pasovi čudežno izginejo in lahko ljudje vijugajo po križišču kot jim paše.
Utk ::
Kako je pa razvidno, da se prav levi pas razcepi na dva leva?
Tu je filmček, okoli 7. sekunde.
http://www.siol.net/sportal/rekreacija/...
Tu je filmček, okoli 7. sekunde.
http://www.siol.net/sportal/rekreacija/...
Castiel ::
nima veze, velja pravilo zadrge. tisti ki je spredaj ima prednost.
tudi če je le za pl metra naprej, to pomeni da je spredaj zato ga mora tisti, ki je zadaj spustiti naprej. tako deluje pravilo zadrge. če sta 100% vzporedna pa mora pač biti nekdo the good guy in upočasniti, saj sta oba 100% enakovredna.
AMPAK, da poenostavimo, prednost ima tisti, ki je desni. (čeprav ne po zakonu, samo tako je lažje razmišljat. Po zakonu sta oba enakovredna, člen je bil že kopiran.)
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (sistem zadrge).
Enostavno moraš upočasnit in spustit da se vključi, nimaš kaj izsiljevat.
tudi če je le za pl metra naprej, to pomeni da je spredaj zato ga mora tisti, ki je zadaj spustiti naprej. tako deluje pravilo zadrge. če sta 100% vzporedna pa mora pač biti nekdo the good guy in upočasniti, saj sta oba 100% enakovredna.
AMPAK, da poenostavimo, prednost ima tisti, ki je desni. (čeprav ne po zakonu, samo tako je lažje razmišljat. Po zakonu sta oba enakovredna, člen je bil že kopiran.)
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (sistem zadrge).
Enostavno moraš upočasnit in spustit da se vključi, nimaš kaj izsiljevat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
WarpedGone ::
Dva avtomobila pripreljeta iz A in B, ter oba poskušata zapeljati na pas 2.
Kdo ima prednost?
Edini zdravorazumski odgovor je - noben. Oba se morta zaveda drugega in sporazumet kdo od njiju bo zapeljal naprej prvi = zadrga.
Zbogom in hvala za vse ribe
Castiel ::
WarpedGone je izjavil:
Dva avtomobila pripreljeta iz A in B, ter oba poskušata zapeljati na pas 2.
Kdo ima prednost?
Edini zdravorazumski odgovor je - noben. Oba se morta zaveda drugega in sporazumet kdo od njiju bo zapeljal naprej prvi = zadrga.
točno tako. Samo ker večina ljudi tega ne ve, se je lažje držati da ima prednost desni. pač manjši nasvet, ki včasih poenostavi takšno situacijo.
WarpedGone ::
Še enkrat premisli :)
Ko se na desni znajde osebek ki tega ne ve, ne bo nobene škode če mu odstopiš prednost. Ko se na desni znajdeš ti, zna bit zelo koristno da se ne zanašaš na svojo prednost.
Ko se na desni znajde osebek ki tega ne ve, ne bo nobene škode če mu odstopiš prednost. Ko se na desni znajdeš ti, zna bit zelo koristno da se ne zanašaš na svojo prednost.
Zbogom in hvala za vse ribe
Castiel ::
saj pravim, tega se držiš ti, če si na levi. Če pa si ti tisti na desni pa se zadevo uredi nekaj metrov preden pride do zoožanja ceste, ne pa zadnji meter. Pač se postaviš pred ali za njega in je.
MIHAc27 ::
Po moji logiki mora B pas nadaljevati po cesti 3, če želi na 2 pa smernik in pogledati, če ima prosto.
Voznik A nadaljuje lepo na cesto 2. Če želi na 1 pa samo doda smernik levo in zapeljena na ta pas.
Voznik A nadaljuje lepo na cesto 2. Če želi na 1 pa samo doda smernik levo in zapeljena na ta pas.
Castiel ::
ne, za pas 2 imata oba povsem enako prednost. Če ni drugače označeno. Če pa je narisano da gre A neposredno naprej v pas 2, pa ima pač ta prednost.
Žal ni točno določeno kdo ima prednost v primeru zadrge.
Če se komu ljubi pa naj pokliče inštruktorja varne vožnje in vpraša.
Žal ni točno določeno kdo ima prednost v primeru zadrge.
Če se komu ljubi pa naj pokliče inštruktorja varne vožnje in vpraša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
fosil ::
To je enako kot če v križišče enakovrednih cest hkrati pripeljejo štirje avtomobili, vsak iz svoje smeri.
Kdo ima prednost? Noben. Morajo se sporazumeti kdo naj odpelje prvi.
Včasih se z zakonom enostavno ne da določit vsega.
Alternativa je pa tole
Kdo ima prednost? Noben. Morajo se sporazumeti kdo naj odpelje prvi.
Včasih se z zakonom enostavno ne da določit vsega.
Alternativa je pa tole
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Po novem ne bo več znaka za izmenično vključevanje - sistem zadrgeOddelek: Na cesti | 7264 (2775) | Invictus |
» | Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12696 (10438) | MrStein |
» | situacija na cestiOddelek: Na cesti | 4659 (2821) | MIHAc27 |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 97611 (88379) | St235 |
» | CPP-krožišče (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12344 (9143) | LordTado |