» »

"pijani" vozniki na cesti

"pijani" vozniki na cesti

1
...
3 4
5
»

Aston_11 ::

Vse mora biti izključno.... kot da se tisti kalkulator ne bi znal izogniti kolesarju ali če smo že pri tem, nepredvidljivemu otroku ali pa živali, ki ti skoči na cesto. Vendar ne- mora biti izključno to, izključno ono.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

jype ::

DrYuri> Če se avtomatizira promet, naj po cesti poteka izključno avtomatiziran promet.

Torej pešci lahko zapustijo stanovanje le še v avtomatiziranih vozilih?

DrYuri ::

na cesti!!! ne pločniku :)

jype ::

DrYuri> na cesti!!! ne pločniku :)

Torej bodo ceste nekakšni tuneli, od ostalih površin fizično ločene?

(To že imamo in imenujemo podzemna železnica, po kateri pešci hodijo zelo redko, kolesarji pa vozijo še redkeje.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

DrYuri ::

Ne se norca delat no... Preberi še enkrat moj prejšni post.

St235 ::

DrYuri je izjavil:

na cesti!!! ne pločniku :)


kaj kolesarji so na kolesarski stezi in po tvoji logiki niso problem.

DrYuri ::

Lakotnik29 > Dosti manjši kot če so na cesti :) Če že moramo govoriti o problemu ker meni se ne zdi da bi bil kdo problem, razen če je neumen kot človek, to pa itak nima veze a fura avto, kolo ali pa hodi peš :)

St235 ::

Sploh ni govora o temu kdo je večji problem in kdo naredi več prekrškov in ne vem še kaj.

Osnovna premisa je bila zelo enostavna: Motorno vozilo je obravnavano kot nevarna stvar in zato voznik ne glede na krivdo nosi odgovornost za nastalo škodo. Do takšne klasifikacije je prišlo predvsem zato, ker motorna vozila zaradi svojih karakteristik povzročajo nesorazmerno veliko škodo v primerjavi z ostalimi udeleženci. Potencialna nevarnost, ki jo ima motorno vozilo v primerjavi z ostalimi tipi prometa je dejstvo, ki se ga lahko ali zavedaš ali pa nabijaš naprej kako varen ali nevaren voznik je nekdo.

Spajky ::

Vsi na konjsko vprego . konj ponavadi zna domov sam pridt iz gostilne, tudi če je šofer pod gasom (no hi-tech needed) :))
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

SplitCookie ::

St235 je izjavil:

Sploh ni govora o temu kdo je večji problem in kdo naredi več prekrškov in ne vem še kaj.

Osnovna premisa je bila zelo enostavna: Motorno vozilo je obravnavano kot nevarna stvar in zato voznik ne glede na krivdo nosi odgovornost za nastalo škodo. Do takšne klasifikacije je prišlo predvsem zato, ker motorna vozila zaradi svojih karakteristik povzročajo nesorazmerno veliko škodo v primerjavi z ostalimi udeleženci. Potencialna nevarnost, ki jo ima motorno vozilo v primerjavi z ostalimi tipi prometa je dejstvo, ki se ga lahko ali zavedaš ali pa nabijaš naprej kako varen ali nevaren voznik je nekdo.


Ti ne veš kaj je bila osnovna premisa. Ve se samo da so se vsi ti zakoni skopirali od drugih držav.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

mr1two ::

Spajky je izjavil:

Vsi na konjsko vprego . konj ponavadi zna domov sam pridt iz gostilne, tudi če je šofer pod gasom (no hi-tech needed) :))


Točno to. Mogoče maš mal več opravka z njim, sam če se na konja spravš, brez vprege, potem tudi razne lukne niso problem. Hudič povsod pride :D
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mr1two ()

St235 ::

SplitCookie je izjavil:

St235 je izjavil:

Sploh ni govora o temu kdo je večji problem in kdo naredi več prekrškov in ne vem še kaj.

Osnovna premisa je bila zelo enostavna: Motorno vozilo je obravnavano kot nevarna stvar in zato voznik ne glede na krivdo nosi odgovornost za nastalo škodo. Do takšne klasifikacije je prišlo predvsem zato, ker motorna vozila zaradi svojih karakteristik povzročajo nesorazmerno veliko škodo v primerjavi z ostalimi udeleženci. Potencialna nevarnost, ki jo ima motorno vozilo v primerjavi z ostalimi tipi prometa je dejstvo, ki se ga lahko ali zavedaš ali pa nabijaš naprej kako varen ali nevaren voznik je nekdo.


Ti ne veš kaj je bila osnovna premisa. Ve se samo da so se vsi ti zakoni skopirali od drugih držav.


Imaš za tole nebulozo kak vsaj približno verodostojen vir?

SplitCookie ::

a misliš da so jih šli na novo pisati ob osamosvojitvi ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

St235 ::

Ti mi povej, ker očitno obvladaš zadeve v nulo.

SplitCookie ::

Primerjaj nemško/avstrijsko zakonodajo l 1980 in trenutno slovensko.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

St235 ::

In? kaj bi sploh rad povedal, da je naša zakonodaja v konkretnem primeru slaba, ker imajo tudi druge države (ki se jih pogosto ven meče kot vzor prometne ureditve) podobno ureditev?

SplitCookie ::

Ne.

Samo ne delaj reverse inžineringa takih zakonov, ker več kot očitno ne veš iz katerega razloga so se pisali.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

St235 ::

No in bomo končno od tebe zvedeli v čem je razlog za nastanek konkretnih določil? Glede na to da trdiš, da je moja interpretacija napačna bi bilo fino zvedet kakšna je prava.

Moje menenje je bilo jasno napisano: Do takšne klasifikacije je prišlo predvsem zato, ker motorna vozila zaradi svojih karakteristik povzročajo nesorazmerno veliko škodo v primerjavi z ostalimi udeleženci.

Lahko pa še dodam, da to izvira tudi iz očitne nesorazmernosti v škodi, ki nastane vozniku motornega vozila in nesrečniku, ki se je s tem vozilom srečal.

od tebe pa razen pljuvanja, še nismo slišali konstruktivne interpretacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

SplitCookie ::

Pja. Slišal res nisi, lahko si pa prebral zadnjih par strani.

Glede na to, da vlak povzroči sorazmerno večjo škodo, v CPP ni sorazmerno višje 'obdavčen'
Iz česar lahko zaključiš samo to, da so razmere take, ker so to lahko storili, nikakor pa ni to podlaga za kakršnokoli moraliziranje.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

St235 ::

Od kdaj pa vlak sodi v CPP, se prosto giblje v območjih kjer se zadržujejo pešci in lahko z njim upravlja fizična oseba?

Ziga Dolhar ::

Tole postaja groteskno.

SplitCookie je izjavil:

Pja. Slišal res nisi, lahko si pa prebral zadnjih par strani.

Glede na to, da vlak povzroči sorazmerno večjo škodo, v CPP ni sorazmerno višje 'obdavčen'
Iz česar lahko zaključiš samo to, da so razmere take, ker so to lahko storili, nikakor pa ni to podlaga za kakršnokoli moraliziranje.


Prvi moderni zakon, ki je uveljavil načelo objektivne odgovornosti (odgovornosti brez krivde, oziroma odgovornosti za nevarno dejavnost ali stvar), je bil Pruski zakon o železnicah iz leta 1838. Edu-link.

Skratka - ignorance breeds arrogance.

p.s.: Ne vem od kje sklep, da vlak ni nevarna stvar ali da bi bil v odškodninskem pravu obravnavan kakorkoli drugače kot avto ...
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

SplitCookie ::


Skratka - ignorance breeds arrogance.

Natanko to.


p.s.: Ne vem od kje sklep, da vlak ni nevarna stvar ali da bi bil v odškodninskem pravu obravnavan kakorkoli drugače kot avto ...

Ne vem od kje si si zmislil tole.

Prvi moderni zakon, ki je uveljavil načelo objektivne odgovornosti (odgovornosti brez krivde, oziroma odgovornosti za nevarno dejavnost ali stvar), je bil Pruski zakon o železnicah iz leta 1838. Edu-link.


Objektivna odgovornost je en slepič še iz ostanka časov ko so bili sužnji nekaj normalnega. Glede na to, da železnicam sploh ni predstavljalo kakšne hude izgube, je bil zakon tudi en kurc vreden in ni imel nobenih + posledic na samo varnost.

Ampak pač, birokrati delajo to kar najbolje znajo.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Berserker ::

Ena izkušnja. Pred dvema tednoma sem bil na pikniku spil spil sem dva jegra ter 6 malih piv, ampak sem med tem jedel še veliko mastne hrane ter pil vodo. Domov sem se peljal po stranskih cestah, nakar mi do doma 10km vztrajno eno tele pelje 3-5m za mano. Če bi zarezala skupaj bi vrjetno oba našpukala, ker sem pil, po eni strani pa bi mogel bit tiho ter se sprijaznit z škodo.

RejZoR ::

Takim, ki mi preveč visijo za ritjo ponavadi parkrat pobremzam, da zadnje luči opazno utripnejo kot da hočem upočasnit. Če še vztraja to ponovim. Ponavad folk dojame.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

DrYuri ::

RejZoR je izjavil:

Takim, ki mi preveč visijo za ritjo ponavadi parkrat pobremzam, da zadnje luči opazno utripnejo kot da hočem upočasnit. Če še vztraja to ponovim. Ponavad folk dojame.


S tem samo več škode narediš kot koristi. Mene ne moti, če mi kdo za ritjo vozi. Ne vem zakaj bi kakorkoli spreminjal način vožje zaradi drugih. Če se mu zdi da vozim počasi naj gre pa mimo :)

Aston_11 ::

Takim je dovolj tudi, če spremeniš enakomerno vožnjo v rahlo neenakomerno ali pa enostavno pozabiš nanje.

mr1two ::

DrYuri:S tem samo več škode narediš kot koristi.

do explain

DrYuri: Ne vem zakaj bi kakorkoli spreminjal način vožje zaradi drugih.
Mogoče zaradi samoohranitve? Če se počutim ogroženega, ne bom nič kaj dosti ignoriral nastale situacije, ampak ustrezno odreagiral.
Parkrat stopiš na zavoro- da se zgodi mal lajtšova in običajno je to dovolj, da se voznik zadaj zave, da varnostne razdalje ni.

Obstajajo tudi človečki, ki furajo v riti brez potrebe(na skrajno nepreglednih delih ceste, lahko tudi par km) in ogrožajo druge in sebe.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mr1two ()

DrYuri ::

Kako je bremzanje nekomu ki ti vozi za ritjo želja po samoohranitvi. S tem samo reskiraš da se zabije vate.

delavec44 ::

Ne bremzaš, le vžigaš zavorne luči. Ne razumem kako vas lahko ne moti, če vam kdo vozi za ritjo. Če se zgodi situacija, da moram zavirati (v sili), me bo ta idiot še od zadaj porinil kdo ve kam.

Aston_11 ::

Jaz jih enostavno odmislim in moram biti res slabe volje, da ga začnem zafrkavati. Po drugi strani ga imam vračunanega in extra pazim na situacije, kjer bi bilo treba na hitro zavirati. Velikoktrat na račun tega zmanjšam hitrost, ker je pač vkalkuliran. In potem sami od sebe prehitijo ali pa naredijo razdaljo. Recimo, gremo dol iz 90 na 70, ker pri 90 pa res ne gre, da bi imel še enega v riti. Kot rečeno velikokrat jih pa kar odmislim. Živci enostavno ne sodijo na cesto.

St235 ::

Večina tistih, ki trajanja erekcije ne enači z obnašanjem na cesti takega voznika mirno spusti mimo. Zakaj čist točno bi nekaj bremzal ali reskiral, da se mi nek prepotentnež nabije v rit, če mi vzame točno 10 sekund da ga spustim mimo?

RejZoR ::

Pa kaj ste vsi včer dobil izpit al kaj? Nikjer nisem rekel, da na polno zabremzaš, samo tolk pohodiš bremze, da se prižgejo zavorne luči. Ti nič ne upočasniš, bebo za tabo pa misli, da boš bremzal. Če ne dojamejo v prvo, ko ponoviš vglavnem skapiraj, da te moti, da so tolk blizu za ritjo. To o spuščanju naprej je brezpredmetna stvar, ko vidiš, da se nasproti skoz vozi folk.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

solatko ::

Tudi sam ne trpim, da mi nekdo visi na riti, ker sem zaradi takega načina vožnje, videl tudi mrtve udeležence v prometu, za katere je bil kriv tisti zadaj.
Čim se mi nekdo prilima za rit, vklopim vse štiri smerokaze, kot opozorilo, da je preblizu, če to ne pomaga, začnem zmanjševati hitrost. To se praviloma dogaja na AC na prehitevalnem pasu, ko tisti pred teboj gor parkirajo s cca 100km/h in v naseljih, ko se poizkusiš držati omejitve, pa je za teboj kretenko, ki povsod vozi med 60-70. Ko je konec naselja, itak ne pride niti do 80, kaj šele do 90, te pa zopet dohiti, če je naselje dolgo.
Mladi mulčki s preveč konjev in strašnimi "refleksi", pa itak vozijo tako, dokler se ne nabijejo komu na rit ali pa gre kakšno zaviranje zelo ne tenko.
Zaviranje brez razloga pa je sicer prekršek in je lahko krivda deljena, če prav ga dobiš od zad.
Delo krepa človeka

St235 ::

RejZoR je izjavil:

Pa kaj ste vsi včer dobil izpit al kaj? Nikjer nisem rekel, da na polno zabremzaš, samo tolk pohodiš bremze, da se prižgejo zavorne luči. Ti nič ne upočasniš, bebo za tabo pa misli, da boš bremzal. Če ne dojamejo v prvo, ko ponoviš vglavnem skapiraj, da te moti, da so tolk blizu za ritjo. To o spuščanju naprej je brezpredmetna stvar, ko vidiš, da se nasproti skoz vozi folk.


ker povprečnemu slovencu vsaj pol leta ne bo vstal, če bo ustavil in spustil mimo sebe prepotentnega butla, ki se mu lima na rit?

RejZoR ::

In zakaj bi ustavljal za nekega orangutana, ki ne zna držat varnostne razdalje? Komu na čast? Da bo pol še pogosteje to počel, ker se mu bo fajn zdelo, da se mu cel svet umika? Samo zarad tega se mu ne bi umaknil, ker s tem ne rešiš težave oz takega početja ampak ga celo še vzpodbujaš... to govorim za regionalne ceste. Na avtocestah se vedno umikam tistemu, ki je hitrejši, pa če je po predpisih ali pa ne. Običajno se že prej umaknem če v vzvratnem vidim, da se mi približuje. Pač prostor dopušča kadarkoli. Da pa bom zarad debila na regionalki iskal plac, da se umaknem, haha, joke leta. Dokler grem po predpisih, mi dol visi če to osebo zadaj moti. Njegov problem, moj je samo ta, da se mi lepi na rit in ogroža mene in moj pleh.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

Jaz ustavim iz zelo enostavnega razloga. Ker je moja varnost več vredna od tega, da bi prepotentne mulce učil kako vozit. Za to imamo policaje in betonske ograje.

RejZoR ::

Problem nastane samo kadar se znajde tvoj avto med betonsko ograjo in avtom bedaka za tabo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

solatko ::

Lakotnik29 - Pri takih nastane problem, ker ga izven naselja ujameš, saj vozi enako hitro, kot v naselju - 60-70, ga prehitiš, v naslednjem kraju ga moraš pa spet spustit.
Dejansko je to izredno nevarno početje in kadar lahko, se takega pacienta znebim, če ne gre drugače, vozilo s štirimi smerokazi ustavim, odprem pokrov motorja in imam "okvaro".

Skoraj vedno se pripetelini iz vozila in takrat mu lepo razložim, da bo moral po novo osebno, če bo s takim početjem nadaljeval. Ko vidi da ni zajebancije, se umiri.

Dražen Petrovič je šel rakom žvižgat, ravno zaradi prekratke varnostne razdalje in prepoznih reakcij voznikov na AC.

Osebno sem pa v dveh primerih pomagal ponesrečenim, v nesreči zaradi varnostne razdalje, tista dva, ki sta to povzročila, sta bila skoraj nepoškodovana. V eni mrtev sopotnik povzročitelja in trije hudo poškodovani v sprednjem vozilu (hrbtenice), v drugi mrtva sopotnica na zadnjem sedežu, ko je od zadaj priletel kombi.
Delo krepa človeka

jype ::

RejZoR> In zakaj bi ustavljal

Zakaj pa ne bi?

RejZoR ::

A zato ker se tistemu orangutanu za mano nekam mudi čeprav grem po omejitvah? Pajade. Poznam enga tazga v familiji in to počne zato ker se mu vsi umikajo. Če se mu ne bi, pol bi prej ali slej nehal...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Daedalus ::

in v naseljih, ko se poizkusiš držati omejitve, pa je za teboj kretenko, ki povsod vozi med 60-70. Ko je konec naselja, itak ne pride niti do 80, kaj šele do 90, te pa zopet dohiti, če je naselje dolgo.


Mene taki tudi zelo iritirajo. Izven naselja prepočasi, v naselju prehitro. Da ne omenjam takih opic na A... oba pasa zabita do amena, na desnem kup kamijonov v strnjeni koloni, nekdo ti pa vozi pol metra za ritjo in sili mimo... kje že?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

RejZoR> A zato

Vseeno je. Zato, ker lahko.

St235 ::

RejZoR je izjavil:

A zato ker se tistemu orangutanu za mano nekam mudi čeprav grem po omejitvah? Pajade. Poznam enga tazga v familiji in to počne zato ker se mu vsi umikajo. Če se mu ne bi, pol bi prej ali slej nehal...


In z takim ravnanjem si drastično povečaš možnosti, da se znajdeš med njegovim vozilom in betonskom zido, ki sva ga prej omenjala.

Mehmed ::

Kaj pa naredis, ko bi se mu umaknil, ampak cesta ne dopusca?
Pa popustis in zacnes peljat nad omejitvijo ampak se kar ni dovolj. Dokler koncno ni placa za prehitet, nakar zabremza pred tabo pa skoci iz avta... Ker si peljal samo 5 nad omejitvijo.

Druga moznost, ko se ti lepijo na rit, zmanjsas gas da zmanjsas tveganje, ker ni vec varnostne razdalje. In spet izpade, kot da provociras/prevzgajas.

Eni so pac idioti. In ga ni manevra, ki ga lahko izvedes, da ne bodo vec idioti. Razen ce jih povozis.

krneki0001 ::

Zakaj bi vozil nad omejitvijo? Voziš normalno, če se preveč na rit prilepi, pa lepo zmanjšaš hitrost in ga naprej spustiš. Po možnosti se ob poti še nekje ustaviš, da si bebec pridobi dovolj prednosti, da ga ne boš več srečal in potem pot nadaljuješ.

Včasih sem se s takimi še dajal, pa sem občasno kakemu prepotentnežu še kako zagodel, ampak danes se mi pa ne da več. Enkrat sem enemu naredil celo štalo - toliko se mi je prilepil na rit, da sem lahko v ostrem ovinku iz ceste na njivo zapeljal, on pa s športnim avtom direktno za mano. Po dveh urah, ko sem se vračal, se je avtovleka še vedno matrala, da bi njegov športni avto dobili ven iz sveže zorane njive.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jype ::

Mehmed> Kaj pa naredis, ko bi se mu umaknil, ampak cesta ne dopusca?

Počasi upočasnjuješ vožnjo, vključiš varnostne utripalke.

Mehmed> nakar zabremza pred tabo pa skoci iz avta...

Streljaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jype ::

Tako, ja. No, al pa če maš fi 60 debelostenski bullbar, kot ga ima nebivedu, potem pač samo gaziš.

krneki0001 ::

jype, nisi na tekočem. Že dolgo namreč nimam več terenca, Pa tudi na zadnjem terencu, ki sem ga imel bullbara ni bilo več - je v EU nezaželen, ker ni "pedestrian friendly" (če mogoče nisi vedel).

Bi pa z veseljem imel kakega forda F650 za take primerke, ko so nažgani na cesti al pa probajo izzivat. Samo s tem se pa res nebi ustavljal in umikal, ko bi mi pijanec privijugal nasproti.
 F650

F650

Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Double_J ::

V agenciji za prometno varnost menijo, da je vozniško dovoljenje laže dobiti v manjših krajih kot v večjih mestnih središčih. V Ljubljani je uspešnost kandidatov približno polovična, medtem ko so kandidati v Tolminu veliko uspešnejši ob precej manjšem številu praktičnih ur vožnje. Odgovorni za varnost so prepričani, da gre za razlike v znanju, ki ga želijo zmanjšati s tem, da bodo morali z novim letom vsi kandidati opravljati izpit po primerljivih merilih na primerljivih infrastrukturnih pogojih, tudi na avtocesti in v mestnih središčih z zgoščenim prometom.


http://www.delo.si/novice/slovenija/po-...
Dve šivanki...
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prometna nesreca - Darwin tukaj ne pomaga (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10415704 (11495) m0LN4r
»

Prometna nesreča-kdo je kriv (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6211532 (8506) next3steps

Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22633761 (27959) bluefish
»

cestne grbine (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9513065 (11196) BigWhale

Več podobnih tem