» »

Sistem ena d.o.o. servis !!!

Sistem ena d.o.o. servis !!!

1
2
3 4 5

SeMiNeSanja ::

Jaz iz principa napajalnikov ne puščam na servisu. Tako tudi ne more priti do napake, da po popravilu nebi dobil napajalnika nazaj.

Se je pa že zgodilo, da sem po popravilu dobil zraven napajalnik, čeprav ga nisem oddal poleg aparata (skoraj praviloma se to zgodi, če se gre za garancijsko zamenjavo, npr. vrtalnega stroja in podobno).

highlander84 ::

To je pa življenje v Sloveniji nič novega, če te nekdo zajebe!

SaXsIm ::

Poglej, sem se že sam tudi pizdil čez omenjeni servis, celo kontaktiral sem Asus neposredno, ampak v tem primeru pa res ne moreš z gotovostjo trditi, da so oni zajebali. Niti ne veš, kaj točno si poslal, shranjene nimaš nobene korenspondence s servisom. Sam bi najprej zelo dobro preveril vse te zadeve, preden bi naokoli pisal, da so te zajebali.
SaXsIm

MIHAc27 ::

Ko daš zadevo na servis se odpre nalog, ki ga podpišeš in kopijo dobiš v roke. Na njem piše za katero napravo gre in razne opombe, kot to, ali je kaj priloženega (napajalnik, torbica,..).

A tega papirja tudi več nimaš?

highlander84 ::

MIHAc27 je izjavil:

Ko daš zadevo na servis se odpre nalog, ki ga podpišeš in kopijo dobiš v roke. Na njem piše za katero napravo gre in razne opombe, kot to, ali je kaj priloženega (napajalnik, torbica,..).

A tega papirja tudi več nimaš?


Problem je da sem jaz vse skupaj poslal gor po pošti in tako nisem nič podpisal niti v elekronskem nalogu kot sedaj gledam za nazaj ne piše katere dele sem poslal oziroma so jih oni prejeli. Mah škoda besed, ne da se mi za 15€ kolikor sem dau za nov napajalnik več z njimi ukvarjat.

alpha1 ::

Imam sledeč problem. Na sevisu sem imel prenosnik, katerega so uspešno popravili. Dne 23.12 so prenosnik poslali na moj naslov. Problem pa je v tem, da so se zmotili pri poštni številki, vsi ostali podatki (ime, priimek, ulica in kraj) so bili vredu napisani. Danes sem klical na pošto na katero so poslali paket, vendar paketa oni niso prejeli. Sedaj me zanima kaj storiti, ksjti predvidevam, da se je paket izgubil?

čuhalev ::

Paket se ne more kar tako izgubiti, vsak ima svojo številko, razen če so izbrali navaden paket, kar pa podjetja ponavadi ne počno.

alpha1 ::

In kaj naj storim v takem primeru?

M-XXXX ::

alpha1 je izjavil:

Imam sledeč problem. Na sevisu sem imel prenosnik, katerega so uspešno popravili. Dne 23.12 so prenosnik poslali na moj naslov. Problem pa je v tem, da so se zmotili pri poštni številki, vsi ostali podatki (ime, priimek, ulica in kraj) so bili vredu napisani. Danes sem klical na pošto na katero so poslali paket, vendar paketa oni niso prejeli. Sedaj me zanima kaj storiti, ksjti predvidevam, da se je paket izgubil?

Podjetje ti naj pošlje številko za sledenje pa boš takoj videl kje je paket. Je pa v vsakem primeru to njihova krivda.

scipascapa ::

Številko spremnice in greš na pošta.si, kjer imaš zavihek "sledenje pošiljk"

kljhjkhkjh ::

Pred dvema tednoma (14 delovnih dni) sem nesel na moj računalnik na popravilo. Napake so bil z zaslonom, touchpadom in vhodom za slušalke. Danes sem ga dobil šel iskati (ljubljana) in sem zelo razočaran.

Zaslon so mi menjali vendar je slabši kot je bil ko sem ga nesel. Spodnji rob ima bele krožne lise in je grozen. Touchpada se sploh niso dotaknili.

Izredno razočaran. 14 delovnih dni in nič ni popravljeno. Jutri ga bom nesel nazaj na popravil.

Na email so mi poslali da je računalnik prestal vse teste. Kako za hudiča je prestal vse teste? Lepo mi povejte ljudje?



A vidite lise ki so spodaj? Ne razumem kako je to popravljeno. Preden sem ga nesel na popravilo ni bilo lis in zdaj so. Trajalo mi je 1 sekundo da sem jih opazil. Trajalo je tudi le 1 premik na touchpadu da sem videl iste napake zaradi katerih sem rekel da je potreben popravila. In samo tako da se ve... te lise so še bolj opazne v živo kot so slikane preko mojega telefona.

BigBang je izgubil kupca, to je 100%. Nikoli več ne kupim pri njih.

Kitajska roba preko ebay-a ima boljšo garancijo.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Shark-357 ::

BigBang nima tu kaj, servis za Asusove produkte je sistem1... bigbang le pošlje naprej na pooblaščen servis..

http://www.itis.si/SISTEM-ENA

kljhjkhkjh ::

Res je, sem pogledal tudi mimovrste in tudi mimovrste imajo asus servis na sistem ena. Torej big bang ni kriv. Asus je kriv.

Lonsarg ::

Ja, priporočam da se direktno tja nese in ne preko trgovine, kjer kupiš, ter se ob prevzemu preveri, kaj so popravili.

kljhjkhkjh ::

Jaz sem direktno tja nesel ter direktno tam prevzel. Testiral nisem osebno, ker so mi v emailu napisali da so testirali in da vse deluje kot je potrebno. Jutri ga bom ponovno tja nesel.

Mare2 ::

Na nekaterih servisih so res "pocarji". :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

dj_uro ::

jah lej, še 2x jim ga boš tja nesel, pa bo 45 dni...
vw-klub.si

kljhjkhkjh ::

dj_uro je izjavil:

jah lej, še 2x jim ga boš tja nesel, pa bo 45 dni...


Hvala za vzpodbudne besede.

Mare2 ::

Po mojem je bolj problem posameznega serviserja. Se spomnim, ko je pred leti en moj znanec dobil službo na enem servisu in pojma ni imel o servisiranju. Enkrat mi je razlagal, ko je razstavil nek printer, ni pa ga znal nazaj sestavit.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

dj_uro ::

kljhjkhkjh je izjavil:

dj_uro je izjavil:

jah lej, še 2x jim ga boš tja nesel, pa bo 45 dni...


Hvala za vzpodbudne besede.

ne mislit, da te za.jebavam...
da ti ne govorim, kakšne komplikacije sem imel/imam jaz z njimi...
občutek imam, da se me na vsak način želijo izogniti... vendar dokler bo garancija, bom (upravičeno) težil...

2x menjana sledilna plošča(miška)
3x menjana matična plošča
3x menjan zvočnik, ki še kar ni OK
- enkrat sploh niso naročili rezervnega dela, jaz pa kot budala čakal...

- pošljejo mail in sms, kjer napišejo, da je vse OK,
--1. grem, ugotovim da ni vse OK in se naslednji dan vrnem
--2. pridem nazaj in me naslednji dan kličejo, da je vse OK.. preizkusim na licu mesta in dokažem prodajalcu/serviserju/karkoliježetistifant da temu ni tako
--3. popravijo na hitro kar se da in me odslovijo, pa rečejo da bodo naročili tisti del... katerega seveda niso... pokličem kar tako čez 3 tedne, pa mi nekdo reče, da dela sploh naročili niso... čakam še 2 tedna, da dobijo dele in dam popravit... tudi zdaj še ni vse 1000% OK...

vse bi bilo OK, če jaz laptopa ne bi potreboval dnevno... tile seriserji mislijo, da kupujemo laptope kar za hec, da se mi bo na njemu prah nabiral na polici??

- kolega avtomehanik dobi celoten motor za avto (vag grupa) v dnevu
- jaz naročim iz aliexpressa stvar prek DHLa in jo dobim v treh/štirih dneh domov kljub carini
- razglednica po air mailu počasi potuje z druge strani sveta 7 dni..
----
tile ne morejo dobiti robe v manj kot treh! TEDNIH...

-vem kje je fora... cenejša poštnina, če več stvari naenkrat naročijo...
ampak to mene preprosto ne zanima... Jaz potrebujem laptop v roku treh dni...
-to pa njih ne zanima... začaran krog
vw-klub.si

kljhjkhkjh ::

Danes sem ga dobil nazaj iz popravila drugič. Na kosu zaslona (pravokotnik preko celo širine zaslona in majhno višino) touchscreen ne deluje. Najlažje je opaziti, če poskušaš premakniti okno od zgoraj navzdol, kar je nemogoče, saj zaslon ne zazna dotika in se premikanje ustavi.

Kot kaže mora tretjič na servis. Sploh ne vem kako naj bi opazil to napako v parih minutah pregleda.

Oh zabavno...

Lenovo, Acer, Asus itn. nikoli več. Vsem ki jih bom poznal bom rekel naj nikoli ne kupijo teh znamk v Sloveniji, saj je Sistem ena porazen.

Zgodovina sprememb…

SaXsIm ::

Pošlji mail na asus customer service. Sam sem jim poslal razpizden mail, da laptop ne more biti premium če ni tudi support premium, pa so mi iz sistem ena še isto dopoldne poslali mail, kdaj bi meni ustrezalo, da se oglasim.
SaXsIm

scipascapa ::

Asus ima itaq novo varianto 1 leto neko dodatno garancijo.

neskoncno ::

Sam z njimi nisem nikoli imel težav. V zadnjih sedmih letih sem imel trikrat opravke z njimi in za enkrat se ne morem pritoževati.

Prvič se mi je pri manjšem prenosniku odlomil tečaj, popravljeno je bilo v roku dveh tednov (preko BigBang "Se zgodi")

Drugič je bila menjava polnilca za prenosnik, čakanje tri tedne - dva tedna zaradi zavarovalnice BigBanga in par dni na dobavo polnilca.

Tretjič menjava diska pri prenosniku, pohvalno v garancijskem roku je odletel disk v prenosniku in je bilo s strani servisa urejeno v roku treh dni in plus dva dni, da je Mimovrste zadeve uredil in poslal na domač naslov.

Zgodovina sprememb…

Veron ::

No še ena zgodba slabega odnosa (in še kaj drugega).
Torej kolega mi je prinesel svoj prenosnik, če mu ga lahko malo osvežim. Naredil sem clean format z oem serijsko od prenosnika. Zraven mi potoži, da mu zadnje čase nekaj glasno dela. Preverim temperature in resnično so dokaj visoke, idle 50-60, prime95 max 85.

Pravi, da je prenosnik še v garanciji, zato se odločim, da ne bom jst nč šaral in mu rečem, naj odnese na servis.
Tukaj se stvari malo zalomijo. Kolega sicer ni razlikoval med garancijo in "kasko", garancija je potekla, zato ga prodajalec napoti na Sistem ena.

Računalnik preda na šalterju in gre domov.
Čez 14dni kličejo, da je popravljeno in da pride iskat, ter 60eur je doplačila... Ok čudno, pokličem v MB poslovalnico, pravijo, da so menjali komplet hladilni sistem (ventilator, hladilna rebra in pripadajoča termalna pasta). Pa vprašam, čemu menjava, kaj je bilo narobe? - odgovor: ja ventilator je bil pokvarjen.

Tukaj pa meni postane vse skupaj malo sumljivo. Pa mu povem, da sem imel računalik en dan prej pri sebi in je ventilator delal normalno, nobenih čudnih zvokov ali kar koli. Pa zopet pravi serviser: - vrtel se je počasneje, kot bi moral. Vprašam, ali mi lahko pove koliko se je prejšnji vrtel in koliko "novi"? - odgovor: ne, ker nima meritev.

Na tem mestu se temu uslužbencu ne da več razlagati in pravi, da bo posredoval telefonsko in me nekdo pokliče nazaj... dejansko nekdo pokliče.. (imena naj bodo zaenkrat skrita). Ta mi na velko razlaga, da imajo program, ki računalnik obremeni in pokaže kaj je narobe. Ga prosim za ta izpis in odgovor: nimamo izpisa (oz. ne morem ga dobit). Pa ga povprašam, zakaj so menjavali komplet hladilni sistem, če je bilo potrebno le spihati in mogoče termalno zamenjati, pa pravi, da je bilo na nalogu napisano "računalnik se pregreva" - ga vprašam, kdo je tukaj pristojen za diagnostiko? Stranka al servier? - aroganca stopi v veljavo in mi odgovori, da mu samo kradem čas...

Sam se sprašujem, kako zaboga jim sploh verjeti, da so kar koli menjavali?
Sicer bom vzel prenosnik enkrat v bližnji prihodnosti in odprl, me prav zanima če so sploh kaj čarali notri (po šraufi se bo videlo, ker je bil prenosnik prvič na servisu, ter nov ventilator mora vseeno lepše zgledat kot 1.5let star)

Uglavnem never again
PS: poslal mail še neki odgovorni osebi in prodajalcu tega kasko, guess what... nobenga odgovora :)

Mare2 ::

Morda so računali na nevedočo(neveščo v računalništvu) stranko? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

mitja73 ::

Ze ti si zafrknil, saj imata zmedo a je v garanciji ali ni.
Servisne storitve se pa placuje po ceniku, tudi samo diagnostiko oz porabljen cas, enako kot avtomehanika al pa frizerko.

Pa bistvo manjka v tvojem mailu: ali sedaj prenosnik deluje bolje oz drugace kot prej? Temperature?

m0LN4r ::

Sam je pa hudič, če ti frizerka zaračuna trajno v resnici pa ošiša samo špice.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Veron ::

Hja kolega je bil ziher, da ima še vedno garancijo. Izkazalo se je, da gre samo še za "kasko zavarovanje" (on ni vedel, da je razlika, meni pa tudi ni povedal, da gre za kasko).

Prenosnik od prevzema še ni bil pri meni, ampak kolega pravi, da dela nekoliko tišje (temperature bom preveril, ko pridem do njega). In prepričan sem, da bi samo čiščenje + mogoče menjava termalne paste imela enak efekt (če niso ubistvu samo to nardil).

Je pa kolega tudi prosil, če lahko pogleda (ne vračilo) zamenjan stari del (originalen kos), pa so ga tudi tukaj zavrnili.

Mare2 ::

Dober gospodar prinese računalnik na servis in reče: Diagnosticirajte napako in naredite predračun.

Teoretično bi lahko bilo popravilo dražje, kot je vreden računalnik. Še dobro, da mu niso zamenjali disk. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

mitja73 ::

Ja pol se morata sama vprašat zakaj nisi ti tega naredil zastonj oz. za pivo.
Po bitki smo vsi generali, prej pa noben ne bi nič ....

Serviserji ki so tam zaposleni pa morajo dobit plačo in ostalo konec meseca.

Veron ::

Tretja težava: njega sploh niso vprašali ali želi popravilo oz. samo plačati diagnostiko. So mu kar direktno zamenjali (vprašanje če oz. sploh potrebno).

Sicer pa če bi računalnik res imel garancijo (kot je kolega trdil), bi s posegom v prenosnik le to uničil. Zato nisem želel tega sam opravit. Če bi mi omenil, da ima kasko, bi pa že opravil to sam.

Sicer pa point zgodbe sploh ni tukaj in ni nič narobe s tem, da servis mora živet. Problem je v tem, ker obstaja resen sum, da niso nardili nič in računalni kar veliko. Poleg tega stranka (kolega) ni imel niti možnosti izbire. Njihov odgovor je bil: "je podpisala dokument in se s tem strinjala s stroški popravila"

Kaj to pomeni, odpeleš avto na servis zamenjat olje pa ti rešejo, da je treba menjat še komplet hladilni sistem, ker so temperature malo višje... seveda ti zamenajo vse (recimo da zares zamenjajo in ne samo hladilno tekočino) in ti izstavijo račun 500+. Boste rekli, servis pač mora živeti ali stranko se vpraša, če želi opraviti tudi ta servis oz. se zaračuna diagnostika (nihče tukaj ne išče free service).

šernk ::

Serviserji ki so tam zaposleni pa morajo dobit plačo in ostalo konec meseca.


vseeno resen servis mora pred popravilom poklicat stranko, če so stroški popravila višji od predvidenega.

tudi ko oddaš mobitel v popravilo sem nazadnje videl da podpišeš da se strinjaš s popravilom, če se ugotovi da ne gre za garancijsko popravilo. WTF?

oni dejansko lahko potem odprejo mobitel (se spomnijo da je bil v vodi) in ti zaračunajo menjavo matične 200 eur, saj si se s popravilom strinjal? resen servis bi v tem primeru stranko poklical, povedal da garancije ne morejo upoštevat popravilo stane 200 eur, lahko vam pa vrnemo nepopravljen mobitel in plačate 20 eur za diagnostiko napake.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mitja73 ::

Brat drobni tisk, se karkoli sem nesel na servis sem vprasal kolko prblizno bo prislo. Pac ne bit tam mutav da tk recem.

Drugac pa en star vic ce sega spomnim:
Prpele stranka avto k mehaniku in rece ne dela, ne vzge. Mehanik rece to bo 60. Udari s klasvom po starterju in avto dela.
Pa stranka rece to pa bi jaz lahko sam udaru, ne more en udarc tolk kostat.
Mehanik: sem udarec je zastonj, 60 stane to da ves kam udarit.

fosil ::

V primeru menjave kakšnega dela izven garancije zahtevaš da ti dajo nazaj stari del.
Pravzaprav so ti oni dolžni dal star del nazaj, brez da bi ti to sploh zahteval, ker gre za tvojo lastnino.
Tako je!

šernk ::

Pravzaprav so ti oni dolžni dal star del nazaj, brez da bi ti to sploh zahteval, ker gre za tvojo lastnino.



ne vem, če so ti ga dolžni dati v primeru garancijskega popravila, če ti popravilo računajo ti pa stare dele vsekakor morajo dati nazaj, če jih zahtevaš.

drugače pa vsaj telekom ti naslednje podturi ob oddaji izdelka v garancijsko popravilo:
Stranka je seznanjena in se strinja, da se v primeru uveljavljena garancije v nasprotju z garancijskimi pogoji popravilo izdelka zaračuna po ceniku serviserja.


skratka če se oni slučajno odločijo, da si ti mobitel pregrdo pogledal in se odločijo zavrnit garancijo ti sploh ne dajo možnosti ali se strinjaš s popravilom ali ne. enostavno lahko zavrnejo garancijo, zadevo popravijo in ti izdajo račun za 200 eur. tudi če rečeš, da se s tem ne strinjaš in naj ti vrnejo nepopravljen mobitel nazaj, ti pokažejo naveden drobni tisk.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Veron ::

No, če nič drugega, naj bodo vsaj zadeve čim bolj jasne (in javne). Pa potem naj se vsak zase odloči. Osebno s takimi poslovnimi praksami nočem imeti nobenega stika.

Wrop ::

Pri menjanem delu je najmanj kar se spodobi, da ti pokažejo star del in vprašajo, če ga hočeš vzeti. To se meni zdi samoumevno. Tako se mi je tudi zgodilo, ko so mi menjali poškodovani kolotek pri avtu.
Navsezadnje star del je še vedno tvoja last in ti ga morajo izročit. Sploh pa, če to izrecno zahtevaš.

Poglej če so res menjali, če ti kaj zasmrdi, pisno zahtevaj star del.

m0LN4r ::

Serviserji ki so tam zaposleni pa morajo dobit plačo in ostalo konec meseca.

Z lažmi, nategovanjem in lupljenjem? Take bi podpirali? Jaz bi prej zastopil, da me okrog prinese sosedov sin, kot pa _servis_podjetje_

Jaz se ne čudim, zakaj ljudje tako malo zaupajo servisom, če se servisi, kot podjetje ne držijo vseh osnovnih pravil igre. Stranka je stranka in ne pooblaščenec za uveljavljanje česar koli.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mitja73 ::

Prenosnik je bil izven garancije.
Serviser je porabil če je recm uro ali dve uri za vse razdiranje, prepihat vse
Kak drobni material - paste, .....
Mogoče je kaj zamenjal, konkretnega primera ne poznam
Davek

~ 60 € je čist znosna cena za tako storitev ki je vzela toliko časa

SaXsIm ::

Točno to. A ima kolega na računu dejansko postavko nov ventilator/hladilni sistem? Ali piše menjava hladilnega sistema? Ker 60 EUR je nizka cifra za delo in strošek novih delov, za strošek dela pa povsem normalna, dve uri serviserjevega dela.
SaXsIm

m0LN4r ::

A torej servis lahko kr tko na pamet dela, menja in zaračuna kar hoče, brez soglasja stranke?
Ti prideš tut k frizerju pa rečeš, da naj ti naredi novo čupo, sam ti ne pove kakšno in koliko bo stalo ?
Al pa greš k avtomehaniku, rečeš da ne vžiga avto. On ti pa menja gume, felne, auspuh in nafila akumulator?

To so tisti "kvazi" računi, ko ti napišejo:
1. Rezervni del x 50EUR
2. Delo mehanika x 50EUR

Zdaj pa bodi pameten, kaj vse se je v resnici menjalo, kakšen rezervni del je not. Če je delal 2 uri al 5 minut.
Konec koncev nimaš pojma kaj si plačal, izvedeti pa tudi nemoreš, ker noben neve kateri mehanik je takrat delal na tvojem avtu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mitja73 ::

Vsak servis ima objavljen na vidnem mestu cenik storitev, vsaka inšpekcija to zahteva.
Specifikacije računa pa žal OP ne objavi - slika ?

m0LN4r ::

Jaz vem kako se lahko švingla na servisih (PC, avto), zato pa sprašujem, če je to prav, da servis zaračuna, kar se njim zdi da lahko in ne rabijo ničesar pokazat ?
Serviser iz peugeot servisa, ga poznam osebno mi je povedal, če rabim kak poceni del in kako ga on nabavi... itd. Isto vem za PC serviserja, kaj on zaračuna in kaj se v resnici dela.

Je pa res, da je od stranke do stranke različno manevrskega prostora.

Pa da vidmo račun.
+1
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SaXsIm ::

Kot že omenjeno, 60 EUR znese cca 2 - 3 servisne ure. Pri takšni okvari je tolikšen že čas za diagnostiko napake.

Ne vem, pomojem se razburjaš za brezveze. Praviš, da je zadevo na servis nesel lastnik računalnika, ki ni ločil med kaskom in garancijo, in tudi v stiku s servisom je bil on. Poleg tega navajaš še, da so mu javili, da bo za doplačati 60 EUR, se pravi, bi lahko urigiral že takrat in jim povedal, da tega ni naročil. Menim, da so bile napake v postopku predvsem na strani stranke, servis pa je bil precej korekten. Sicer pa, kolikor vem, ima Sistem Ena sistem za spremljanje stanja popravila in dobiš vse na mail, tako da lahko tam preveriš vse.

Glavna napaka je bila pa tako ali tako na tvoji strani. Lahko bi preveril, ali lastnik računalnika ima garancijo ali ne, ne pa da se sedaj razburjaš, ker so za stvar, ki bi jo kolegu ti najbrž opravil brezplačno, računali povsem pošteno ceno, za katero je dobil tudi garancijo na storitev (ki je pri tebi ne bi dobil).

@m0LN4r - kje ti iz tega razbereš, da se na servisu muti, je "beyond me." S servisom se je pogovarjala oseba, ki ne loči med kaskom in garancijo, OP ne objavi računa, višina cene popravila pa je v vsakem primeru v višini pričakovane za takšno napako.
SaXsIm

m0LN4r ::

Ker ni prvič, ko ti popravijo nekaj, kar ni potrebno (brez soglasja) in ti to avtomatsko zaračunajo, na koncu pa dobiš račun. Naj reče, da nebo plačal in mu naj dajo stari cooler nazaj not?
Jaz sem razbral, da stranko niso vprašali ali hoče popravila za 60€ ali ne, ampak so ga samovoljno opravili.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SaXsIm ::

Jaz pa nisem razbral, da je stranka prišla na servis in rekla "Diagnosticirajte mi napako in pripravite ponudbo za popravilo!" Iz danih podatkov izgleda bolj kot "Kolega je rekel, da se računalnik pregreva, popravite ga." Pa še to ni ziher, ker OP ne da več podatkov. Če pa v tvoji kristalni kugli to piše, pa dobro zate.

Ko sem sam nesel računalnik na popravilo na Sistem Ena, za katerega sem vedel, da ne bo garancijsko (tako kot lastnik računalnika v tem primeru), so mi že ob oddaji povedali, koliko bo okviren strošek. Preden so naročili del, pa so mi poslali še točen znesek. In verjamem, da so to povedali tudi lastniku, ampak lastnik se očitno ne razume na mnogo stvari.
SaXsIm

m0LN4r ::

Kolega sicer ni razlikoval med garancijo in "kasko", garancija je potekla, zato ga prodajalec napoti na Sistem ena.
Računalnik preda na šalterju in gre domov.
Čez 14dni kličejo, da je popravljeno in da pride iskat, ter 60eur je doplačila...


Tle pol stvari, ki si jih zdaj nazadnje omenil ni.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mitja73 ::

Tale pravljica je mal sfrizirana, vsaj tako deluje.
Kaj bi pa druga stran povedala in potem bi racmo mel neka dejstva mogoče.

SaXsIm ::

@m0LN4r - zato sem tako tudi napisal. Da nič ni ziher, je pa oboje možno. In zato ne trdim tako kot ti, da servis "švingla," ker se iz danih informacij tega ne da razbrati. Ti pa iz osebnih izkušenj govorim, da Sistem Ena ni tako slab. Ti pa svoje trditve izpeljuješ iz izkušenj z avto servisom.
SaXsIm
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Popravilo matične plošče

Oddelek: Pomoč in nasveti
314369 (3307) solatko
»

Popravilo prenosnika v garanciji.

Oddelek: Pomoč in nasveti
212737 (1849) fikus_
»

Acer servis (Zavrnjena garancija) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5316168 (13874) Wrop
»

Asus Servis

Oddelek: Pomoč in nasveti
359369 (7330) DOOM_er
»

Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
8411627 (9730) coffeetime12

Več podobnih tem