» »

GF 4 MX

GF 4 MX

«
1
2

Dalmatinc ::

Radostno pričakovanje.........
Že čutim njgovo bitje v moji mašini:D

Dalmatinc ::

ali ga vi nič ne pričakujete:

pa tko k eni pravte da ne bo mel dx8 podpore.....he he mel bo dx9:D

||_^_|| ::

Jst ga prou nč ne pričakujem:)

Dalmatinc ::

.............govorilo je bitje z RADEONOM 8500 in denarja kot solate................

navadni smrtniki pa strmimo v nebo kdaj bo !!

odkar sem zalublen sem tud na pesniškem področju malo bolši - he he

Muflon1 ::

Toda kaj bo GF 4 MX pomagal ti ko pa na Cebitu od 13.3-20.3 se R300 rodi...
Takrat boš zaželel si da ga sploh ne kupil bi (GF4MX) ampak šparal bi da nekoč R300 nabavil bi si...

:D:D

.....Tudi tokrat govorilo bitje z Radeonom 8500>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Muflon1 ()

boogoo ::

no samo je pa mx 4 kr poceni, pri jae bo priso 33 kSIT, za prvih 100 kupcev, folk navali

GaPe ::

Za 39.900 SIT pa res ;).
Don't steal! The government hates competition.

Alec999 ::

lol .. pa se nc ne pise ker GeF4 bo ... pomoje bo GeF MX420 k je totaln podn :) ... k bi saj bil 440 :D komi cakam :)

tedybear ::

DA NE BI KDO MX420 KUPOVAL!
NAJMANJ MX440..ČE NE ŽE MX460 :D
DANES JE URADNO GF4 PREDSTAVLJENA!
KABEL RULA!!!

||_^_|| ::

Dalmo: tisto o denarju bi blo lepo ja:)
kar se pa JAEta tiče se pa pouriniram na njihove reklame. Res me prou zanima gdaj bo to v prodaji. Nekoč davno tega sm hotu kupt Ti200 in so me zajebaval 3 tedne z izjavami:"poklič jutr" "poklič drug tedn" "poklič v pondelk" blablabla.
Sicer nism zdej nč več jezn na njih glede tega ker je velik bolš da nism kupu dotične kartice:)

morphling1 ::

Meni samo nekaj moti na tej kartici, to da po novici na http://www.ocworkbench.com/index.stm (monday 4feb) GF4mx440 nima pixel shaderja in je samo dx7.x in dx8 kompatibilna ter ne dx8.1, kar so potrdili tudi na testu na http://www.tbreak.com/hard/grfx/msi_gf4... kjer kartica ni opravila nature testa pa tudi enviroment bump mappinga ne podpira. Saj bo poceni samo jaz mam raje GF3 Ti200 ali pa kakega Radeona8500
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

VASkO ::

danes je tezko vedeti nekaj, kar je prav, sem jaz ze enako povedal (kot ti morphling) pa so me napadli, da nimam pojma, brezveze se je z enimi ukvarjat :\. nima smisla:\

Mr.B ::

Tu sem se jaz razpisal :Koliko bodo pasle cene sednjih...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

_Tom_ ::

Kartice so ze testirane in res je...geforce 4 mx nima
direct x 8.. podpore(brez vertex in pixel shaderja) ,...http://www.tomshardware.com/graphic/02q...

najmocnejsa mx 4 kartica bo stala cca 170 usd in bo malo hitrejsa od Ti 200,...zato se dosti bolj splaca kupiti najsibkejso od navadnih geforce 4 kartic, katerih cena se zacne pri 199, srednja verzija 299, top verzija pa 399 (v USA).....


_Tom_

Mr.B ::


test GeForce 4 kartic priDrTom
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Dalmatinc ::

Jp zgleda da maste prav...........šjet pa tako lepo je kazal. :'(

Zgodovina sprememb…

tha_man ::

Beda! MX4 je konkurenca kvečjemu R7500. Pa še driverje ima bedne.

Ati bi moral sedaj izdat eno počasnejšo in cenejšo verzijo R8500 (po hitrosti in ceni na ravni GF2 Ti), pa bi MX4 zmazal za malo malco.

(c) 1982 Sinclair Research Ltd

ABX ::

ATi je trenutno v pizdi in to ni dobro.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Dalmatinc ::

ah ja sam k se mx ne bo prodaju pa mu bo cena padla na 30k pol se pa splača navalit. K za igre bo pa za 2 leti čist dober glede na to da se ga navije na izzi na bolšo grafo kt je gf3 t>:Di200


Kera igra bo pa sploh podirala vertex and pixl shederje.........doom3 in u2 še ne

kdaj pa pol

ko bo gf6mx zunaj lol

tha_man ::

Doom 3 jih bo sigurno podpiral! In še najmanj vse ostale ki bodo delovale na njegovem pogonu. Pol jih bo pa zmeraj več. Problem pri pixel shaderjih je da jih ne moreš emulirat softversko, tako kot T&L. Torej boš brez ustrezne grafične preprosto ostal brez vseh efektov ki bodo renderirani skozi njih.
(c) 1982 Sinclair Research Ltd

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tha_man ()

Dalmatinc ::

pa vseeno bo zelo igrabilen z gf4mx saj programerji ne bi nalašč uničili igre zato da bi bila lepša - prodaja pa nulta:D

tha_man ::

Igrabilno bo vseeno, ampak bo razlika v grafiki bo kot da sedaj v kakem Max Payne primerjaš MX pa Vodoo3. S tem da bodo igre praktično enako igrabilne tud s GF2 Ti, pa tud zgledale bodo enako, če si se pripravljen odpovedat antialiasingu.
(c) 1982 Sinclair Research Ltd

Dalmatinc ::

Jah......ne verjamem :D
Še TL je komi podprt...pa mislim da bo vsaka grafa k ma 5000k v marku lahko normalno poganla igre še vsaj 3 leta>:D

chuck ::

Spodnjo novico sem že poslal Slo-techu. Če ne bo objavljena, si jo lahko preberete spodaj.

Pri branju Anandtechovega testa Geforce 4 grafičnih kartic sem naletel na zelo zanimivo informacijo. NV17 jedro na katerem so grajene Geforce 4 kartice ne podpira DX8 pixel in vertex shaderja, ki je bil tako pomemben pri Geforce3. Tako je NV17 dejansko Geforce2 MX z izboljšanim kontrolerjem do pomnilnika, AA enoto in manjšimi nadgradnjami. K sreči pri NVIDIA niso izdali grafične na tem jedru pod imenom Geforce 3 MX, pač pa pod imenom Geforce 4 MX kar je še bolj zavajajoče. Geforce 4 MX je še vseeno več kot dovolj hiter za danajšnje igre, vendar po testih sodeče približno isto hiter kot Geforce 3 Ti200.
Tako vsem, ki ste čakali na poceni različico Geforce 4, odsvetujem nakup saj pri tem ne boste kupili kartice, ki bo imela dosti podpore za prihodnje igre. Na boljšem ste celo z Geforce3 Ti200, ki mu bo še padla cena ali po mojem mnenju Radeon 8500LE, ki ga dobite v Avstriji ali Italiji za 55.000 SIT s povrjenim davkom. Če pa že morate imeti Geforce 4, vam priporočam vsaj GeForce4 Ti 4200, ki je pravi Geforce 4 na NV25 jedru.
Link

||_^_|| ::

hehe..dalmo kaj sm ti jst reku:))

Senitel ::

V bistvu se je dalo že od samega začetka lepo ugotovit kakšen bo GeForce 4 MX...
GeForce 3 je NV20 jedro,
GeForce 4 je NV25 jedro,
GeForce 4 MX je pa NV17 jedro...
tha_man: Pixel shader je pojem, ki ga je vpeljal DirectX in velja izključno samo za DirectX. V OpenGL-u NI ničesar, kar bi bilo vsaj podobno (!!) pixel shaderjem. Pixel shaderji v bistvu prikazujejo hardware kot mnogo bolj programabilen kot v resnici je (vendar hardware še vsaj nekaj generacij nebo delal tako...). Tako na Radeon-u kot GeForce-ih 3 in 4 se pixel shaderji še vedno pretvarjajo v ti. register combinerje (do katerih imaš v OpenGL-u direkten dostop preko extensionov) + še en extension. Vse kar je pomembno je kolk je teh "register combinerjev"...

||_^_|| ::

skratka: GF4MX je nateg stoletja!
heh..ampak folk bo vseeno kupoval

tha_man ::

Senitel, hvala za razlago! Sm kaj si hotel s tem povedat, bo Doom 3 podpiral 'pixel shader like' :D efekte, al ne? Ker kolikor se jaz spomnim, je John Carmack pred časom navdušeno govoril da bo treba imeti vsaj GF3 za vse detajle. In to sigurno ne zaradi boljšega antialiasinga... :\
(c) 1982 Sinclair Research Ltd

Senitel ::

||_^_||: Preber kar sem jaz napisal... Po tem takem bodo tud novi Kyroti nateg stoletja, itd...

tha_man: Sej sem reku vse kar šteje je to kolk je register combinerjev (ok, skoraj). GeForce 1, 2 ter 2 MX majo 2 register combinerja, GeForce 3 & 4 majo 8 register combinerjev, Radeon 8500 jih pa ima 12 (samo nisem čist ziher).

Dalmatinc ::

Se pravi da bo tako MX4 deloval tudi v DOOMU 3 enako hitro kot ti200 (podobno kot mark 2001 ) ker je pač drgač tako hiter

če prav razumem

Senitel ::

Za GeForce 4 MX v bistvu ne vem kolk ma register combinerjev (ker se pač nisem zanj kaj dosti zanimal), vender jih skoraj ziher nima 8, možno pa da ima 4...

tha_man ::

Popravi me če nisem prav skužu :D

Preko OpenGL-a se torej da določene efekte v stilu tega kar zmorejo DX pixel shaderji iztisnit celo iz GF2, če znaš programirati register combinerje (predvidevam da je to nekako tako kot assembler pri CPU-ju).

Pri DirectX-u pa brez podpore 'pixel shaderjem' to ni mogoče, ker DX API tega ne dopušča?
(c) 1982 Sinclair Research Ltd

Senitel ::

Nekako tako ja (sam pixel shaderji zgledajo tko kot assembler)... Še en hint: obstajajo driverji (sicer nevem če delajo na DX 8 final, na beti so pa ziher), ki so na GeForce-ih 1 in 2 "podpiral" pixel shaderje 0.5. Zadeva je delala čisto super samo nisi smel uporabljat enih dvet ukazov...
Podobno je z ps 1.2 ,1.3, 1.4... GeForce-u 3 zmanka par ukazov do podpore (beri ps 1.2 hoče met preverjanje če je nekaj > 0, GeForce 3 ima samo če je nekaj > 0.5 in podobno...), vendar lahko v OpenGL-u nardiš iste efekte kot v ps 1.4 (plus to da imaš lahko 8 tekstur -> v ps 1.4 samo 6). OpenGL je FUL fleksibilen kar se tega tiče, DirectX 8.x pa kar se tega tiče pogrne totalno... Upam da bo DX 9.0 boljši :\.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

tha_man ::

Zanimivo, TNX! Sicer pa je bil meni s stališča userja, ne programerja, OGL vedno bolj všeč kot D3D, predvsem v času prvih verzij slednjega, ki niso bile ravno biser stabilnosti :\. Z OGL pa do sedaj še nisem imel problemov nikjer.

(c) 1982 Sinclair Research Ltd

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tha_man ()

TheJack ::

Da se malce vmešam... Morda bi bilo, Sentiel, dobro napisati kakšen članek v stilu OpenGL vs. DirectX. Sam o tem res nimam pojma (še tega ne vem, kateri API bosta uporabljala Unreal 2 in Doom 3), me pa stvar zanima. Laikom prijazen članek, po možnosti...:D

Alec999 ::

kokr sm jst informiran bosta Unreal 2 in Doom 3 uporabljala DX.

Ahiles ::

Alec999 mal si se nategnu doom3 bo 100% opnegl ker JC ne mara microsofta in njegovega dx.

Senitel ::

Doom 3 bo OpenGL, Unreal 2 bo DirectX (z vsem fallbackom, da dela tud brez pixel shaderjev).
Tukaj si pa lahko preberete mal Carmackovega mnenja.
Now we come to the pixel shaders, where I have the most serious issues.
I can just ignore this most of the time, but the way the pixel shader functionality turned out is painfully limited, and not what it should have been.

DX8 tries to pretend that pixel shaders live on hardware that is a lot more general than the reality.

Muflon1 ::

V glavnem GF4 MX je podn od podna:D tisti ki že mislite kupovat GeForce kupte al GF3 Ti200 al pa najcenejšga GF4 Ti...pa še vseen ne boste mel spodobnega TV-Out izhoda in podpore za 2 monitorja. Drgač kolkr sem na hitro preletel benchmarke na Toms Hardware je novi GeForce 4 Ti 460 za kakšnih 15%hitrejši od Radeona 8500. Hkrati pa še odgovor ABX-u ki pravi da je ATI v pizdi. Že na CeBitu ko bo ATI predstavil R250 bo ta dohitel nove GeForce. Bolš da začne nVidia hitro skup metat GF5 ker drugače jo bo R300 povozil da bo joj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Muflon1 ()

ABX ::

Copy/paste od Anandtech

They have consistently been producing new graphics parts in record times; NVIDIA was so ahead of schedule in fact that they could have released their newest GPU, the NV25, last December. The Santa Clara based company was on track to release the NV25 in December but held off in order to prevent cannibalizing sales of their GeForce3 line that was doing so very well.

More recently you've undoubtedly noticed the apparent lack of GeForce3 Ti 500 cards in the market. Board manufacturers have been complaining about Ti 500 chip shortages and even AMD had problems outfitting their last run of high-performance test systems with GeForce3 Ti 500 cards. It's no coincidence that the GeForce3 Ti 500 has been slowly fading away and it just happens to be near the release of NVIDIA's next-generation graphics cores.

Kaj to pomeni?
Da Nvidia bo probala storit vse, da se ne bo dalo kupit GF3 po nizki ceni.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Luigi ::

Dejansko je razlika med geForce3/4Ti/ATI8500 ter ostalimi MX-i in 7xxx-tkami samo v tem koliko prehodov bodo potrebovale za senčenje enega pixla.

Če je programer dobro zasnoval gr. engine, lahko katerakoli kartica senči in deluje. Vendar pa bo ralzika v hitrosti tudi do več 10x-tna!

Poanta: Kdor sedaj kupi MX4 z mislijo, "če ima v quaki 180 fps-jev bo pa tko delala najmanj 2-3 leta" je največji butl na svetu. Vsi gr. engini naslednjega rodu (vem za najmanj 2, ki sta že production ready) bodo to potolkli na pod 30 fps-jev. In to v nekaj mesecih!

Haug, govoril sem.

PS:
Pa še nekaj folk. Moje skromno mnenje je, da je AA oslarija (mater vedno ko ga vklopim, si grem čistilo u oke kapljat, ker je tolk megleno - mal pretiravanja ne škodi).
Veliko več profitirate z anisotropičnim filtriranjem. To pa je tudi na gForce4 (vsi modeli) rešeno u kurac. nVidia ni nikoli dala kaj veliko na "pametne" algoritme, samo na brute force. To je tko kot da bi u fičota dal mašino s 200KM ostalo pa pustil. ATI pa je vzel Alfo in dal noter 150KM. Kdo je boljši?

Dalmatinc ::

A zdej boste rekl da recimo doom3 ali pa ureal 2 ne bosta delovala na gf4mx.....veš kaj pomoje boste drgač nvidija nebi dala tega ven. Tale mx bo pomoje prodajana veleuspešnica. Enako kot v3 in mx.

Zdej mene tole zanima. Povsod je gf4mx enak gf3 TI200.......tako opengl kot mark 2001 (pixel and vertex)..........pomoje bo to tudi ostalo tako. če bo gf3ti 200 pognjal igre jih bo tudi gf4mx.

Ali se motim? ali programerji v prihodnje pripravljajo kaj novosti ki bodo potolke mx4.

Kako lako dobi mx4 enako točk če pa ne podpira toliko testov v marku 2001 in kako sploh lahko ti200 prehiti skor za pol v tako naprednem srčku kot je ss2.?

Luigi ::

Dalmatinc: Pejt si prebrat ene 20 postov, se globoko zamisli in ponovno preveri kaj si napisal.
Sicer pa, kupi ti MX-a pa te pokličeno ko pride U2 ali D3 ven. A velja. >:D

Muflon1 ::

Tako se govori...sploh pa daš še mal zraven pa si kupiš Radeona 8500 v italiji tko kot jst (55.000 SIT)

Senitel ::

Še en hint: ni najbolj pomembno kolk passov rabiš za en pixel in kolk pixlov lahko na plotaš, ampak tudi (in to vedno bolj), kolk hiter lahko čip zavrača pixle, ki niso vidni (LMA2).

Dalmatinc ::

Dej senitel please odgovor na moje upršaanje!

hvala

_Mortal_ ::

DAlmatinc samo najmočnejša izvedenka mx-a (460) se lahko kosa z GF 3 Ti 200!!!
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

Dalmatinc ::

LoL - 440 je pa popolnoma overlockabilna na 460....ker je zasnova enaka in se jo bp spravi na Ti200 oz VEČ

Senitel in drugi dej te please odgovorit na zgornje vprašanje:\

TheJack ::

http://www.anandtech.com/video/showdoc....

Po teh rezultatih sodeč je GF4MX metanje denarja stran. Vsaj za tistega, ki bi tudi čez recimo pol leta še vedno rad igral najnovejše igre. 25.8 fps v 1024? Patetično... V novem Unreal Performance testu vse GeForce4MX pelje scat že GF2!

Skratka, Dalmatinc, motiš se. Zelo.

GF4MX je nateg stoletja, po mojem...
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

BigFoot ::

po mojem tud
LG 77CX OLED TV; Marantz SR6010 7.2: 5x Focal Sib, 2x Focal Cub, 2x Focal
Little Bird; PS5, Xbox Series X, PS4 Pro, Xbox One, PS3, Vero 4K, Samsung
UBD K8500 4K UHD, Philips BDP2180/12
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

g3 ti200 vs r9000 (pro)

Oddelek: Kaj kupiti
111178 (884) AlienGT
»

ATI8500 vs. GF3Ti200 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
1589992 (6913) VASkO
»

al se splača tole grafo

Oddelek: Kaj kupiti
211350 (1009) Zheegec
»

Geforce4

Oddelek: Novice / Grafične kartice
272214 (2214) tedybear
»

Geforce 3Ti 200 ali Geforce 4?

Oddelek: Kaj kupiti
171469 (1216) Senitel

Več podobnih tem