Forum » Igre » The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yoco ::
A je mejbi že kdo naredu v Velvenu une fist fajte? Meni je ratlo une tri model razbit zj k moram sam še unga sargenta, mi pa model vedno reče "nothing here for you" in ne vem zakaj se ne fajta!!!!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PacificBlue ::
Do zdaj mi je igra 3x zamrznla witcher 3 se ne odziva ampak vedno samo če sem v inventroriju malo dlje časa med samo igro mi ni še nikoli zmrznlo ima kdo podobne težave?
Meni enako, tudi 3x zmrznila igra, ko sem bil v inventarju.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bergyb ::
Če imaš starejšo Nvidia grafično, poskusi starejše driverje, ker z novimi je dovolj problemov, drugače pa nekaterim zgine ta težava, če spremenijo iz full-screen v borderles window.
Tole morm sprobat, pohitritev HairWorks za AMD tabor: http://wccftech.com/witcher-3-run-hairw...
V bistvu HairWorks deluje na visokem tesselation, zato ker AMD tam dela 2X počasneje od Nvidie, v nastavitvah pa lahko to omejiš in špil bo delal dosti hitreje.
Tole morm sprobat, pohitritev HairWorks za AMD tabor: http://wccftech.com/witcher-3-run-hairw...
V bistvu HairWorks deluje na visokem tesselation, zato ker AMD tam dela 2X počasneje od Nvidie, v nastavitvah pa lahko to omejiš in špil bo delal dosti hitreje.
It appears that AMD users have a way of enjoying The Witcher 3: Wild Hunt with the Nvidia HairWorks feature enabled and actually getting better performance than GeForce users not using a Maxwell architecture Nvidia GPU. It seems a bit ironic but exciting nonetheless.
Read more: http://wccftech.com/witcher-3-run-hairw...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Razlog za PC downgrade.
CD Projekt tackles The Witcher 3 downgrade issue head on
TLDR: Marketing in show branch. :)
AMDju zgleda ni vsec NVIDIA HairWorks v Witcherju 3. :)
AMD says Nvidia's GameWorks "completely sabotaged" Witcher 3 performance
CD Projekt tackles The Witcher 3 downgrade issue head on
TLDR: Marketing in show branch. :)
AMDju zgleda ni vsec NVIDIA HairWorks v Witcherju 3. :)
AMD says Nvidia's GameWorks "completely sabotaged" Witcher 3 performance
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
PC Report: The Witcher 3: The Wild Hunt
Torej, bolj bogo kaze. Upajmo, da bo patch, ki bi naj prisel naslednji teden, kaj izboljsal.
Performance is not great and the game has problems keeping a decent frame rate even on high-end hardware. Stable 60 FPS@1920x1200 on Ultra is only attainable on a GTX Titan X, barely. That wouldn't be such an issue, if the game looked like it did in the first trailers. It doesn't look particularly bad, but there is very much to be desired.
Torej, bolj bogo kaze. Upajmo, da bo patch, ki bi naj prisel naslednji teden, kaj izboljsal.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Ni panike. Itak deal HairWorks na AMD. Samo malo twekanja pa naj bi delalo bolje, kot pri Nvidi-i..
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
|HP EliteBook|R5 6650U|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zoga ::
Jao ljudje.
Špil je MASTERPIECE! Tudi z slabšo grafiko bi bil še vedno fenomenalen.
i5 4670K, GTX970, 16GB RAM
Vse nastavitve imam na Ultra, pa laufam med 45 - 60 FPS.
Igram pa z PS4 kontrolerjem in DS4 programom in se igra res fenomenalno.
Špil je MASTERPIECE! Tudi z slabšo grafiko bi bil še vedno fenomenalen.
i5 4670K, GTX970, 16GB RAM
Vse nastavitve imam na Ultra, pa laufam med 45 - 60 FPS.
Igram pa z PS4 kontrolerjem in DS4 programom in se igra res fenomenalno.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Hairworks je neopazeen, razen če si pri miru brez gibanja...
Je pa meni po defultu šla igra na borderless windows, ko sem poskusil fullscreen je celo zaštekalo. Razen tega nisem imel še nobenega crasha, pa nisem nežen: alt tabam veliko, beta windows 10 z beta AMD driverji pa vse dela:)
Je pa meni po defultu šla igra na borderless windows, ko sem poskusil fullscreen je celo zaštekalo. Razen tega nisem imel še nobenega crasha, pa nisem nežen: alt tabam veliko, beta windows 10 z beta AMD driverji pa vse dela:)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zoga ::
Hairworks je neopazeen, razen če si pri miru brez gibanja...
Hairworks je neopazen?
Are you serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zoga ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
i5 4670K, GTX970, 16GB RAM
Pri taksni konfiguraciji ne bi smelo pod 60 FPS past v nobeni situaciji, ce bi bila zadeva vsaj kolko tolko zoptimizirana. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Tisto 2013 je imelo itak tako velike teksture, da sploh ni delalo med šprintanjem brez kakega ultra hardwera, ne samo FPS, tudi troliranje.
Tako pa je to eden najbolj tekočih iger kar sem jih videl, FPSji so tako konsistentni, da izgleda igra bolj gladka na 30 FPS, kot je izgledal Far Cry 4 na 40fps. Najvrčja lepota grafikr pa itak ni v brute force detailih, pač pa v lepih barvah in tukaj W3 nima konkurence, enostavno se počutiš, da si v živem okolju. V bistvu se bil že Witcher 1 tak, otok od lady of the lake, res kot paradise.
Tako pa je to eden najbolj tekočih iger kar sem jih videl, FPSji so tako konsistentni, da izgleda igra bolj gladka na 30 FPS, kot je izgledal Far Cry 4 na 40fps. Najvrčja lepota grafikr pa itak ni v brute force detailih, pač pa v lepih barvah in tukaj W3 nima konkurence, enostavno se počutiš, da si v živem okolju. V bistvu se bil že Witcher 1 tak, otok od lady of the lake, res kot paradise.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Evo zdaj sem prišel na taveliko mapo in vidim, da je en kup oglasnih desk po mapi. Se splača, da greš,do vseh oglasnih desk in nabereš vse queste pa potem vidiš kater ti najbolj odgovarja za tisti level?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
A si mal nor, da boš se sprehodil cel map samo da se sprehodiš, potem pa ekstre sprehodil spet cel map večkrat, ker itak queste delaš na tak način da se premikaš. Mislim kake ideje mate eni:)
Fora tako velikega open world RPGja je v tem, da mimogrede, ko delaš nek drug quest, ki te pelje nekam po mapu vmes pobiraš še queste, ki jih srečuješ. Šele ko imaš veliko fast travel odkritega lahko greš sistematično popucavat ves map, vprašajčki so namenjeni ravno freekom kot jaz, ki hočejo imeti vse popucano. Ampak puca se seveda potem, ko je večino mapa že spontano ratalo odkrit;)
Za razliko od Skyrima se sicer questi ne skalirajo z tabo ampak so fiksni, tako da prvih 20 ur igranja bo treba precej questov si za kasneje puščat, kar doda nek čar, ker ti olajša izbiro kljub velikim številom questov. Enako tudi kar nekaj vprašajčkov. Prav tako se craftani itemi ne skalirajo, ampak imajo level requirnament za uporabo. Medtem ko loot itemi pa se skalirajo, dobiš kasneje z istim imenom meč, ki ima boljše state. Ampak po mojih kratkih izkušnjah so kljub omejitvi na level pri danem levelu craftani itemi boljši. Questi, ki te vodijo do orožja ti v večini ne dajo skaliranega loot orožja, pač pa ti dajo načrt, torej so fiksni. Skratka za razliko od Skyrima je veliko fiksnih stvari in to ti da pravi užitek, to je stvar, ki jo človek v Skyrimu pogreša, ker se praktično vse skalira.
Pravi RPGjevec pa itak uživa poleg v levlanju tudi v zgodbi. Fighting je šele tretja prioriteta. In zgodba dragi moji je v Witcher seriji res globoka, pa ne govorim zgolj o glavni zgodbi. VSI questi so globoki, karakterji imajo dejanski karakter. Ekipa ki to piše mora imeti sposobnosti pisateljev in režiserjev hkrati. Skyrim je pravljica proti Witcher 3 kar se zgodbe tiče. Pred Witcherjem mi je bil RPG z najboljšo zgodbo in načinom pripovedovanja Gothic(1 in 2), zdaj je Gothic na drugem mestu:)
Fora tako velikega open world RPGja je v tem, da mimogrede, ko delaš nek drug quest, ki te pelje nekam po mapu vmes pobiraš še queste, ki jih srečuješ. Šele ko imaš veliko fast travel odkritega lahko greš sistematično popucavat ves map, vprašajčki so namenjeni ravno freekom kot jaz, ki hočejo imeti vse popucano. Ampak puca se seveda potem, ko je večino mapa že spontano ratalo odkrit;)
Za razliko od Skyrima se sicer questi ne skalirajo z tabo ampak so fiksni, tako da prvih 20 ur igranja bo treba precej questov si za kasneje puščat, kar doda nek čar, ker ti olajša izbiro kljub velikim številom questov. Enako tudi kar nekaj vprašajčkov. Prav tako se craftani itemi ne skalirajo, ampak imajo level requirnament za uporabo. Medtem ko loot itemi pa se skalirajo, dobiš kasneje z istim imenom meč, ki ima boljše state. Ampak po mojih kratkih izkušnjah so kljub omejitvi na level pri danem levelu craftani itemi boljši. Questi, ki te vodijo do orožja ti v večini ne dajo skaliranega loot orožja, pač pa ti dajo načrt, torej so fiksni. Skratka za razliko od Skyrima je veliko fiksnih stvari in to ti da pravi užitek, to je stvar, ki jo človek v Skyrimu pogreša, ker se praktično vse skalira.
Pravi RPGjevec pa itak uživa poleg v levlanju tudi v zgodbi. Fighting je šele tretja prioriteta. In zgodba dragi moji je v Witcher seriji res globoka, pa ne govorim zgolj o glavni zgodbi. VSI questi so globoki, karakterji imajo dejanski karakter. Ekipa ki to piše mora imeti sposobnosti pisateljev in režiserjev hkrati. Skyrim je pravljica proti Witcher 3 kar se zgodbe tiče. Pred Witcherjem mi je bil RPG z najboljšo zgodbo in načinom pripovedovanja Gothic(1 in 2), zdaj je Gothic na drugem mestu:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Dobro pretiravat ne rabite, ker mapa pa spet ni tako velika.Pol mape s konjem predirkaš v 5 minutah tako, da ne vidim kje je problem, da bi v tej OGROMNI mapi obiskal vse oglasne deske?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yoco ::
Lahk bi dodal na mapi ikonce vseh questov, ki jih moras še dokončat, tako pa moram vedno izbrat quest, odpret mapo da vidim kje se nahaja, če je slučajno v bližini!
![:|](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_confused.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Dobro pretiravat ne rabite, ker mapa pa spet ni tako velika.Pol mape s konjem predirkaš v 5 minutah tako, da ne vidim kje je problem, da bi v tej OGROMNI mapi obiskal vse oglasne deske?
Ne gre o velikosti, gre o načinu igranja. Ne vem kako bi lahko nekdo užival v sistematičnem pobiranju questov po mapu. Potem, ko bi delal queste bi ostal brez največjega užitka v RPG igri - spotano spoznavanje mapa MEDTEM ko delaš queste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Dobro pretiravat ne rabite, ker mapa pa spet ni tako velika.Pol mape s konjem predirkaš v 5 minutah tako, da ne vidim kje je problem, da bi v tej OGROMNI mapi obiskal vse oglasne deske?
Ne gre o velikosti, gre o načinu igranja. Ne vem kako bi lahko nekdo užival v sistematičnem pobiranju questov po mapu. Potem, ko bi delal queste bi ostal brez največjega užitka v RPG igri - spotano spoznavanje mapa MEDTEM ko delaš queste.
Saj nisi za nič prikrajšan če si nabereš čim več kvestov ravno tako moraš narediti vsakega posebaj in raziskati vsak ? na mapi in se probat pogovarjat z vsakim če se le ta hoče. Jaz ponavadi prvo naredim stranske glavne pa pustim za bolj proti koncu.
11 ur sem rabil, da sem naredil prvo mapo in tisto v gradu.
Fast travel nisem uporabil niti še enkrat razen, ko sem z grada moral priti na taveliko mapo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Dobro pretiravat ne rabite, ker mapa pa spet ni tako velika.Pol mape s konjem predirkaš v 5 minutah tako, da ne vidim kje je problem, da bi v tej OGROMNI mapi obiskal vse oglasne deske?
Ne gre o velikosti, gre o načinu igranja. Ne vem kako bi lahko nekdo užival v sistematičnem pobiranju questov po mapu. Potem, ko bi delal queste bi ostal brez največjega užitka v RPG igri - spotano spoznavanje mapa MEDTEM ko delaš queste.
Saj nisi za nič prikrajšan če si nabereš čim več kvestov ravno tako moraš narediti vsakega posebaj in raziskati vsak ? na mapi. Jaz ponavadi prvo naredim stranske glavne pa pustim za bolj proti koncu.
11 ur sem rabil, da sem naredil prvo mapo in tisto v gradu.
Ja, ampak če se greš sistematično 10 urno pobiranje questov po mapi boš odkril velik del mapa(vključno z vprašaji) preden sploh prvi quest narediš. Namreč poster pred mano je spraševal o sistematiki, na to sem repliciral.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Dobro pretiravat ne rabite, ker mapa pa spet ni tako velika.Pol mape s konjem predirkaš v 5 minutah tako, da ne vidim kje je problem, da bi v tej OGROMNI mapi obiskal vse oglasne deske?
Ne gre o velikosti, gre o načinu igranja. Ne vem kako bi lahko nekdo užival v sistematičnem pobiranju questov po mapu. Potem, ko bi delal queste bi ostal brez največjega užitka v RPG igri - spotano spoznavanje mapa MEDTEM ko delaš queste.
Saj nisi za nič prikrajšan če si nabereš čim več kvestov ravno tako moraš narediti vsakega posebaj in raziskati vsak ? na mapi. Jaz ponavadi prvo naredim stranske glavne pa pustim za bolj proti koncu.
11 ur sem rabil, da sem naredil prvo mapo in tisto v gradu.
Ja, ampak če se greš sistematično 10 urno pobiranje questov po mapi boš odkril velik del mapa(vključno z vprašaji) preden sploh prvi quest narediš. Namreč poster pred mano je spraševal o sistematiki, na to sem repliciral.
Ne sprašujem zato, ker že pri prvi oglasni deski, kjer sem vzel 6 listkov sta npr 2 questa veliko nad mojim levelom zato sem mislil, če se splača it pogledat na začetku na več oglasnih desk, da dobiš pač več questov z nižjim levelom.
Itak se pa moraš probat pogovrit z vsakim v igri.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Prav preveč daleč se nima smisla odpraviti. Jaz grem po vrsti potujem od vasi do vasi in opravim kar se da v okolici. Če kakšen quest kaže predaleč ga pustim za kasneje.
Tisti questi previsokega levela so vsi daleč stran. Če greš lepo počasi skupaj z glavno zgodo naprej lahko sproti delaš čisto vse queste po vrsti brez da bi imel v žurnalu cel kup questo previsokega levela.
Ker ima glavna zgodba že na začetku 3 naloge (Velen, Novigrad in Skeellige) je bistvo, da greš lepo po vrsti kot kaže težavnost.
Na začetku igre Velen, na sredini igre Novigrad in proti koncu igre otoki Skellige.
Pa tudi v Velenu je smiselno počistiti območja skupaj z zgodbo. Najprej osrednji del, ki je najlažji, pote greš počasi proti zahodu kjer domuje Baron in v okolici so tudi dobri kovači in izdelovalci oklepov, ...
Še en nasvet:
Ko knjige in papirčke enkrat prebereš jih lahko mirno prodaš. Kar je bilo pomembno se je takoj ob prebiranju vpisalo med queste in listine lahko prodaš tudi če tistega questa še nisi začel. Da nimaš preveč nabasan inventar in Geralt ni potujoči knjižničar![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Seveda pred prodajanjem ne pozabi prebrati vse nove knjige in listine.
Tisti questi previsokega levela so vsi daleč stran. Če greš lepo počasi skupaj z glavno zgodo naprej lahko sproti delaš čisto vse queste po vrsti brez da bi imel v žurnalu cel kup questo previsokega levela.
Ker ima glavna zgodba že na začetku 3 naloge (Velen, Novigrad in Skeellige) je bistvo, da greš lepo po vrsti kot kaže težavnost.
Na začetku igre Velen, na sredini igre Novigrad in proti koncu igre otoki Skellige.
Pa tudi v Velenu je smiselno počistiti območja skupaj z zgodbo. Najprej osrednji del, ki je najlažji, pote greš počasi proti zahodu kjer domuje Baron in v okolici so tudi dobri kovači in izdelovalci oklepov, ...
Še en nasvet:
Ko knjige in papirčke enkrat prebereš jih lahko mirno prodaš. Kar je bilo pomembno se je takoj ob prebiranju vpisalo med queste in listine lahko prodaš tudi če tistega questa še nisi začel. Da nimaš preveč nabasan inventar in Geralt ni potujoči knjižničar
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Seveda pred prodajanjem ne pozabi prebrati vse nove knjige in listine.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kratos ::
Na deski so tudi ne-questi, neke listine na katerih piše kaj se dogaja, da nekoga rekrutajo,... in ko jih pobereš ne dobiš questa. Imajo kakšno težo ti listi ali jih lahko mirno prodam, zavržem ?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
AMD says Nvidia's GameWorks "completely sabotaged" Witcher 3 performance
Sam nisem niti še začel za prav igrat, ker nimam časa. Sem šele prispel v White Orchard kjer pobiram rožice, vmes sem pobil nekaj drownerjev. Z grafiko na max imam okoli 45fps, ki padejo na 35 vsake toliko. Če uporabim Geforce preset mi vse laufa na 55-60 fps. Kartica se pa greje do 74-76c , čeprav pri ostalih igrah deluje povsem normalno, tam do 65c (Far Cry 4, novi Wolfenstein). Opažam kar nekaj pritožb v tem smislu od imetnikov GTX 970 ali 980, zanimivo, pa da nekateri pravijo, da temperatura ne gre čez 65c.
aja, sem izklopil Vsynch, pa se mi zdi, da ne greje več toliko, ampak nisem imel možnosti špilati uro ali več.
Sam nisem niti še začel za prav igrat, ker nimam časa. Sem šele prispel v White Orchard kjer pobiram rožice, vmes sem pobil nekaj drownerjev. Z grafiko na max imam okoli 45fps, ki padejo na 35 vsake toliko. Če uporabim Geforce preset mi vse laufa na 55-60 fps. Kartica se pa greje do 74-76c , čeprav pri ostalih igrah deluje povsem normalno, tam do 65c (Far Cry 4, novi Wolfenstein). Opažam kar nekaj pritožb v tem smislu od imetnikov GTX 970 ali 980, zanimivo, pa da nekateri pravijo, da temperatura ne gre čez 65c.
aja, sem izklopil Vsynch, pa se mi zdi, da ne greje več toliko, ampak nisem imel možnosti špilati uro ali več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
Patch 1.03 for PC now available!
The patch 1.03 has just been released and is now available for all PC version of The Witcher 3: Wild Hunt. The update introduces a range of stability and performances ehancements as well as allows users to take advantage of some additional graphics settings. Please find the detailed list of fixes below:
Improves stability in gameplay and the UI
Improves performance especially in cutscenes and gameplay
Fixes grass and foliage popping that could occur after density parameters were changed
Improves Nvidia Hairworks performance
Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
Sharpen Post-process settings extended from Off/On to Off/Low/High
Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
Corrects a bug where player was able to shoot bolts at friendly NPCs
Improves menu handling
Corrects an issue with Stamina regeneration while sprinting
Fixes a cursor lock issue that sometimes occcured when scrolling the map
Generally improves world map focus
Improves input responsiveness when using keyboard
Corrects some missing translations in the UI
Corrects an issue in dialogue selections
Rostan Muggs is back
Minor SFX improvements
The console version of the patch is coming and will be available very soon.
The patch 1.03 has just been released and is now available for all PC version of The Witcher 3: Wild Hunt. The update introduces a range of stability and performances ehancements as well as allows users to take advantage of some additional graphics settings. Please find the detailed list of fixes below:
Improves stability in gameplay and the UI
Improves performance especially in cutscenes and gameplay
Fixes grass and foliage popping that could occur after density parameters were changed
Improves Nvidia Hairworks performance
Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
Sharpen Post-process settings extended from Off/On to Off/Low/High
Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
Corrects a bug where player was able to shoot bolts at friendly NPCs
Improves menu handling
Corrects an issue with Stamina regeneration while sprinting
Fixes a cursor lock issue that sometimes occcured when scrolling the map
Generally improves world map focus
Improves input responsiveness when using keyboard
Corrects some missing translations in the UI
Corrects an issue in dialogue selections
Rostan Muggs is back
Minor SFX improvements
The console version of the patch is coming and will be available very soon.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lopov ::
Kaj pa radeon 5850? Je kaj upanja, da bi delalo kolikor toliko tekoče? Glede na to da večinoma preigravam stare zadeve (s težkimi mukami končujem Alan Wake :P ) najbrž ne bi niti ne bi opazil, da je igra kaj "posebnega" :)
IMO bom čisto zadovoljen, če bo vizualno na nivoju W1/W2 :)
IMO bom čisto zadovoljen, če bo vizualno na nivoju W1/W2 :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
baltko ::
Igra je epic! :) Mi je pa ljubša na PCju. Zato, če koga zanima: prodajam verzijo za PS4 > 35 €
Se dogovorimo na ZS ...
Se dogovorimo na ZS ...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Kaj pa radeon 5850? Je kaj upanja, da bi delalo kolikor toliko tekoče? Glede na to da večinoma preigravam stare zadeve (s težkimi mukami končujem Alan Wake :P ) najbrž ne bi niti ne bi opazil, da je igra kaj "posebnega" :)
IMO bom čisto zadovoljen, če bo vizualno na nivoju W1/W2 :)
Celo medium ti bo delalo z par special zadevami izklopljenimi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
scipascapa ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Verzija 1.03 je opazno boljša.
Igra dela malo hitreje, Geralt se opazno bolje premika, pa še par malenkosti so popravili.
Tudi Nvidia HairWorks mi sedaj na AMD deluje brez problema, ko sem v driverjih premaknil Tessellacijo iz običajnih 64x na 16x.
Igra dela malo hitreje, Geralt se opazno bolje premika, pa še par malenkosti so popravili.
Tudi Nvidia HairWorks mi sedaj na AMD deluje brez problema, ko sem v driverjih premaknil Tessellacijo iz običajnih 64x na 16x.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bergyb ::
Verzija 1.03 je opazno boljša.
Igra dela malo hitreje, Geralt se opazno bolje premika, pa še par malenkosti so popravili.
Tudi Nvidia HairWorks mi sedaj na AMD deluje brez problema, ko sem v driverjih premaknil Tessellacijo iz običajnih 64x na 16x.
Jap, že na 1.02 ko tessellacijo zmanjšaš, dela na 290 skos med 55-60 FPS na Ultra, prej pa je blo med 30-40.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lopov ::
Kaj pa radeon 5850? Je kaj upanja, da bi delalo kolikor toliko tekoče? Glede na to da večinoma preigravam stare zadeve (s težkimi mukami končujem Alan Wake :P ) najbrž ne bi niti ne bi opazil, da je igra kaj "posebnega" :)
IMO bom čisto zadovoljen, če bo vizualno na nivoju W1/W2 :)
Celo medium ti bo delalo z par special zadevami izklopljenimi.
Kul thx!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lopov ::
Hm, saj nimaš niti izbire brez starih savegame's. Jaz se ne bi preveč sekiral :)
Po drugi strani pa ne najdem diska na katerem imam W1/W2 in utegnem tudi sam ostati brez :/
Po drugi strani pa ne najdem diska na katerem imam W1/W2 in utegnem tudi sam ostati brez :/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lopov ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
Kako vam kaj gre Gwent? Se je kdo navdušil? Sem ravno šel skozi tutorial pa nisem razumel pol k****...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Gwent je KONKRETNO boljša igra kot tisti fale poker na srečo iz W1 in W2. Jaz sem enkrat kar šel 5 iger z istim zapovrstjo tako me je navdušila, zdaj igram z vsakim ko ga srečam(praktično vsi, ki imajo Shop in še nekaj pomembnih likov) dokler ga enkrat ne premagam, da dobim eno karto. Gwent je najboljši minigame v zgodovini minigamov. Pa še zasnovam je za RPG, ker je zbirateljski in torej vsekakor če se ga misliš lotit igraj z vsakim. Res zaljubil sem se v Gwent. Tutorial je pa tut tak da te v eni rundi nauči skoraj vse, dokaj pro rataš pa že po 10 igrah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Tutorial je pa tut tak da te v eni rundi nauči skoraj vse, dokaj pro rataš pa že po 10 igrah.
Gwent ima tudi svoj quest čez celo igro. Premagati moraš vse profesionalne igralce Gwenta in vsak ti potem pove kdo je naslednji na tvoji listi. V Velenu sem že premagal 2 profija, naslednji me čaka v Novigradu.
Najboljša strategija je, da dobre karte šparaš za konec. Začneš z najslabšimi kartami in probaš od nasprotnika izsiliti njegove najboljše karte, potem predaš prvo rundo in ga sesuješ v naslednjih dveh krogih.
Omeniti moram še, da mi odkar imam 1.03 verzijo, igra še ni zmrznila v inventarju. Kaže da so zadevo popravili ali pa se je samo od sebe popravilo.
Pa opazil sem še, da so vsi predmeti, ki sem jih pustil na tleh (nekdo je povedal da ne izginejo), po določenem času izginili. Eno skrinjo za shranjevanje bi dejansko rabili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
Lepo, da menite, da se splača igrati Gwent. Sem po značaju "kompletist", tako, da me mika, žal pa nimam absolutno nobenih izkušenj s kartaškimi igrami. Oh well, valjda bom prej ali slej zapopadel... Vidim, da je zunaj kar nekaj neuradnih popravkov za grafiko, med njimi SweetFX, bom pa raje počakal na uradni patch, ki naj bi izšel drug teden. Je pa res tisti pesek ob vodi v White Orchardu malce preveč oranžen, kot da smo v Tropskih krajih
![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bergyb ::
Za gwent komaj čakam, da bom lahk igral z monster, daš eno karto gor in pridejo vsi njegovi kolegi iz decka zraven, tut če jih nimaš v roki.
Od začetka je kr dost loadanja, dokler si ne nabereš dovolj dobrih kart, tešk premagač nasprotnika, ki ima že 2 hero karti in bufe... Še dobr, da ni za vsak dobil clear weather, pol ni bilo šans, da bi ga premagal.
Od začetka je kr dost loadanja, dokler si ne nabereš dovolj dobrih kart, tešk premagač nasprotnika, ki ima že 2 hero karti in bufe... Še dobr, da ni za vsak dobil clear weather, pol ni bilo šans, da bi ga premagal.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Dami ::
Nisem nikoli igral MtG al pa heartstone tako da mi te stvari ne ležijo. Se pa strinjam da je to najbolj dodelan minigame ever. Bo treba vadit.
btw. kter default kos armorja rabim za upgrade kasneje. Samo chest al še kaj druga?
btw. kter default kos armorja rabim za upgrade kasneje. Samo chest al še kaj druga?
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Jaz tudi nisem še nobenih kart prej igral, ampak zadeva je sicer zadosti kompleksna, da je zanimiva, vseeno pa kar manj kot razni MtG, tak da ne, ne rabiš nobenega predznanja.
Od kje vam informacije, da je treba začetni armor šparat? Jaz ga če se mi v kaj redkega povrne dismantlam, drugače pa prodam. Halo ni na voljo dovolj teže, da bi poleg lastnega armorja in loota nosil okoli še dodatni armor.
Od kje vam informacije, da je treba začetni armor šparat? Jaz ga če se mi v kaj redkega povrne dismantlam, drugače pa prodam. Halo ni na voljo dovolj teže, da bi poleg lastnega armorja in loota nosil okoli še dodatni armor.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Ker ni skrinje za našo odvečno opremo je najpomembnejši predmet v igri konjska torba (Saddlebag).
Trenutno so znane 3 torbe. Za +30, +70 in +100 kg.
Malo SPOLERJA glede lokacije:
+30 kg lahko kupimo že v prvi vasi v White Orchard za okoli 180 Kron.
+70 kg za okoli 320 kron prodaja trgovec v Velenu v mestu Oreton, ki se nahaja malo južno od Baronove trdnjave.
+100 kg za okoli 900 kron pa prodaja trgovec v Novigradu in tudi na Skelige otokih.
Trenutno so znane 3 torbe. Za +30, +70 in +100 kg.
Malo SPOLERJA glede lokacije:
+30 kg lahko kupimo že v prvi vasi v White Orchard za okoli 180 Kron.
+70 kg za okoli 320 kron prodaja trgovec v Velenu v mestu Oreton, ki se nahaja malo južno od Baronove trdnjave.
+100 kg za okoli 900 kron pa prodaja trgovec v Novigradu in tudi na Skelige otokih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Zelo mi je všeč pri tej igri, ker če hočeš preklopit med gamepadom in miško/tipkovnico pristisneš katerikoli gumb na tipkovnici ali gamepadu in že preklopi ne rabiš hodit pod nobene nastavitve ne nič =) Za igranje imam gamepad za inventorij pa miško, ker je 100x hitreje kot z gamepadom.
Tudi meni zdaj zaenkrat dela inventorij in ne zrmzuje več =)
Tudi meni zdaj zaenkrat dela inventorij in ne zrmzuje več =)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Witcher 3 modders are trying to bring graphics to their E3 2013 levels
http://www.vg247.com/2015/05/22/the-wit...
http://www.vg247.com/2015/05/22/the-wit...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
OMG, potion za reset skillov stane 1000 kron ![:O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_surprised.gif)
Kolikor vidim bo ta potion treba kupiti kar nekajkrat.
Izmed 70 skillov lahko uporabljamo samo ubogih 12 skillov![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
To bodo težke odločitve. Prav vseh 70 zgleda zelo uporabnih, le kako se bom odločil samo za 12 najbolj uporabnih. In čakati je treba do level 30, da lahko uporabljaš vseh 12 skillov.
![:O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_surprised.gif)
Kolikor vidim bo ta potion treba kupiti kar nekajkrat.
Izmed 70 skillov lahko uporabljamo samo ubogih 12 skillov
![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
To bodo težke odločitve. Prav vseh 70 zgleda zelo uporabnih, le kako se bom odločil samo za 12 najbolj uporabnih. In čakati je treba do level 30, da lahko uporabljaš vseh 12 skillov.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Ta potion je za bolj middle-late game, kjer boš dal tudi nekaj tisoč golda za po en kos opreme in torej ima čisto normalno ceno. Pa ne bi se čudil, če kasneje najdeš kak recept, da je ceneje;)
Ne vem pa zakaj bi ga večkrat uporabil, jaz mislim da do middle game se malo igraš, potem ga pa lepo enkrat uporabiš in si poklikaš točno tisto, kar hočeš. Da bi ga več kot enkrat nucal pa pride v upoštev samo v primeru, če hočeš stil igranja zamenjati, kar je sicer tudi povsem valid odločitev, zakaj bi celo igro z istimi speli/skili igral:)
Sicer pa kot si sam rekel jih je samo 12 lahko naenkrat aktivnih(tudi če je neaktiven pa ti kupljen skill dal nekaj pasivnih statov), skill točk pa bomo imeli dovolj za 20-30 skilov, torej bomo lahko brez tega reset potiona menjali skille. Recimo en late game spodoben fight build ima oboje, strong IN fast attack skile, pa se pred fajti odloči, katere bo dal pod aktivne. Kar se pa magije tiče pa je še bolj kompleksno, ker več kot kake 2-3 naenkrat v enem fightu itak ne moreš efektivno uporabljat, tako da recimo spet boš lahko kakega ekstra imel Pa tisti general skili so eni tudi zanimivi, en ti da možnost castanja signov z pomočjo adrenalina in popolnoma spremeni način fighta, tudi ultra melee build bi lahko ta skill imel za rezervo pri kakem bosu, ki se ga z kakim spelom najlažje obvladuje.
Ne vem pa zakaj bi ga večkrat uporabil, jaz mislim da do middle game se malo igraš, potem ga pa lepo enkrat uporabiš in si poklikaš točno tisto, kar hočeš. Da bi ga več kot enkrat nucal pa pride v upoštev samo v primeru, če hočeš stil igranja zamenjati, kar je sicer tudi povsem valid odločitev, zakaj bi celo igro z istimi speli/skili igral:)
Sicer pa kot si sam rekel jih je samo 12 lahko naenkrat aktivnih(tudi če je neaktiven pa ti kupljen skill dal nekaj pasivnih statov), skill točk pa bomo imeli dovolj za 20-30 skilov, torej bomo lahko brez tega reset potiona menjali skille. Recimo en late game spodoben fight build ima oboje, strong IN fast attack skile, pa se pred fajti odloči, katere bo dal pod aktivne. Kar se pa magije tiče pa je še bolj kompleksno, ker več kot kake 2-3 naenkrat v enem fightu itak ne moreš efektivno uporabljat, tako da recimo spet boš lahko kakega ekstra imel Pa tisti general skili so eni tudi zanimivi, en ti da možnost castanja signov z pomočjo adrenalina in popolnoma spremeni način fighta, tudi ultra melee build bi lahko ta skill imel za rezervo pri kakem bosu, ki se ga z kakim spelom najlažje obvladuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Brezplačne igre (giveaways) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Igre | 291246 (358) | michale |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 33757 (576) | oo7 |
» | The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 95864 (65080) | yoco |