» »

Mass Effect: Andromeda (Mass Effect 4)

Mass Effect: Andromeda (Mass Effect 4)

Temo vidijo: vsi
««
14 / 19
»»

fireX88 ::

m0f0x je izjavil:

Izi je izjavil:

scipascapa je izjavil:

wrop: dej denar :) igra je jadna, kakorkoli obrneš.

Kaj spoh pomeni jadn. A si ti eden od tam doli?
Kar se Andromede tiče je fantastična igra, ne samo najboljša iz Mass Effect serije, ampak prekosi tudi Witceherja 3 in Dishonored 2, da Fallout 4 in Deus Ex sploh ne omenjam. Tako grafično kot zgodbovno.
Grafika je do sedaj najboljša v Andromedi (razen dokaj grdih obrazov), na drugem mestu je Dishonored 2 in na tretjem mestu je Witcher 3.
Zgodba pa je do sedaj najboljša pri Andromedi, na drugem mestu je Witcher 3, na tretjem pa Dishonored 2.

Vse omenjene igre si originalno lastim in sem vsako preigral večkrat (NG+).


Pa tebi se zdi normalno, da si izjavil, da je boljša od Witcher 3?

Igral sem vse Witcherje in Mass Effect 1 & 2. To sranje ne seže niti ME 2 do gležnjev, že samo po tem kar sem videl v tej temi in YT videih. Kot je nekdo rekel, škoda časa, da bi travniško igral.


bi rekel, da se mu stil "streljanje" bolj dopade kot pa mečevanje.. že po tem vidiš, da meče v isti koš tudi dishonored 2..
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

ADIJOOO ::

Izi je izjavil:

Najbolj žalostno ali pa smešno pri vsem tem je, da je Andromeda pravzaprav zelo dobra igra. Vse smo kaže kam gre danes celoten internet, ko ima že čisto vsak mulec dostop do neta in piše neumnosti.

Toliko neresnic in laži, tudi tukaj na Slo-Techu, kot jo je bila deležna Andromeda ni bila do sedaj deležna še nobena igra.
Igra je namreč nadpovprečno dobra. Moja ocena je nekje med 85 in 90.
Andromeda na vsej črti povozi vse prejšnje dele Mass Effecta, še posebej pa zadnji tretji del, ki je bil milo rečeno povprečen.

Medtem ko smo v 2. in 3. delu ostali tako rekoč brez vseh RPG elementov, je Andromeda spet čisti RPG z vsemi možnimi RPG elementi. Nabiranje izkušenj, denar, trgovanje, iskanje skritih zakladov, nabiranje materialov, crafting, upgrading, ...
Kljub dobremu RPG-ju pa je bojevanje na najvišji možni ravni in prekosi praktično vse čiste streljačine.

Grafika je razen slabih obraznih animacij vrhunska, svetovi so fantastični in raznoliki in se moraš dostikrat ustaviti, da občuduješ lepo pokrajino.
Še najbolj občudovanja vredno pri grafiki pa je dejstvo, da igra deluje popolnoma tekoče in brez zatikanja tudi na PC-jih, ki so že malo pod njihovimi minimalnimi zahtevami. Tako izpiljene in dodelane kode že dolgo nisem videl. Meni igra deluje ves čas nad 100 fps, kljub temu, da sem glede ne njihove zahteve čisto na minimumu.

Mape so narejene odlično in sedaj, ko lahko namesto običajnih pol metrskih skokov skačemo po 5 metro naokoli, gredo končno v vse tri dimenzije.
So pa ravno prava mešanica Open World in koridorjev. Toliko da se ne izgubiš in toliko, da imaš vedno več možnih poti do cilja. Če greš po eni poti boš ostale poti pustil neraziskane.
Raziskovanje se splača in je dobro nagrajeno. Skrinje, artefakti, jame, alienski kampi in podobno so na najbolj skritih lokacijah in bolj raziskuješ boljši loot te čaka.

Glavna pa je seveda zgodba in ta kot se spodobi za Mass Effect ne razočara. To je sicer stvar osebnih okusov, ampak po moje Andromedina zgodba močno prekosi prva dva dela Mass Effecta. Tretjega, ki je bil kar se zgodbe tiče poden pa sploh ne bom omenjal.

Kot sem rekel, moja ocena je nekje med 85 in 90. Ampak po šestih preigranih urah sem še vedno zelo na začetku. Vidim, da bo tole eno zelo dolgo popotovanje.

Namig: Za razliko od prejšnjih treh delov, kjer je bil vojak z orožji vedno opazno močnejši od Biotika je sedaj ravno obratno. Vsaj na začetku Biotične moči povsem povozijo naša šibka orožja.



Tole sem jaz že zadnjič prebral in me je nekaj zmotilo.

Tole si napisal

Glavna pa je seveda zgodba in ta kot se spodobi za Mass Effect ne razočara. To je sicer stvar osebnih okusov, ampak po moje Andromedina zgodba močno prekosi prva dva dela Mass Effecta.
Ampak po šestih preigranih urah sem še vedno zelo na začetku. Vidim, da bo tole eno zelo dolgo popotovanje.


Tako velika igra in po 6 urah igranja si napisal, da zgodba v Andromedi močno prekosi prva dva Mass Effekta?

m0f0x ::

fireX88 je izjavil:



bi rekel, da se mu stil "streljanje" bolj dopade kot pa mečevanje.. že po tem vidiš, da meče v isti koš tudi dishonored 2..


Očitno. Čudno, da ni za Izija Technomancer boljši od Witcher 3.

ahac ::

Tudi moški lead char je nek frigiden emo mladiček proti Shepardu
Uh... that's the point. Story je, da mlad in nepripravljen podeduješ vlogo pathfinderja. Na začetku so vsi ful skeptični, da boš karkoli dosegel.


Sicer to ogabno asari faco ne more rešit nič
What? Peebee je najbolj cute in sexy Bioware character ever! Še boljša je kot je bila Sera v DAI! ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

D3m ::

ahac je izjavil:

Tudi moški lead char je nek frigiden emo mladiček proti Shepardu
Uh... that's the point. Story je, da mlad in nepripravljen podeduješ vlogo pathfinderja. Na začetku so vsi ful skeptični, da boš karkoli dosegel.


Sicer to ogabno asari faco ne more rešit nič
What? Peebee je najbolj cute in sexy Bioware character ever! Še boljša je kot je bila Sera v DAI! ;)



Prva misel,

El mundo presenta:

Efecto masivo: Andromeda

:))
|HP EliteBook|R5 6650U|

scipascapa ::

sej to so % od nakupa pc, ki sta ju opravila izi in tron :)

Izi ::

m0f0x je izjavil:

Pa tebi se zdi normalno, da si izjavil, da je boljša od Witcher 3?

Pa se tebi zdi normalno, da ocenjuješ igro po nekih YouTube filmčkih, ki so bili narejeni preden je igra izšla iz nekih alfa konzolnih verzij?

Osebno mi je vseeno ali gre za mečevanje v srednjem veku ali streljanje v vesolju. Andromeda se mi preprosto zdi bolj zanimiva in zgodba bolj tekoča kot pri Witcherja 3, kjer sem 90% časa tekal od enega do drugega Points of interest, kjer pa ni bilo ničesar za videti razen kakšne skrinje.

Z Mass Effect 1 do 3 pa Andromede sploh nima smisla niti primerjati, saj so bili tisto interaktivni filmi z nekaj streljanja. Andromeda pa je prava RPG igra. Andromeda je svetlobna leta naprej od svojih predhodnikov.

D3m ::

kjer sem 90% časa tekal od enega do drugega Points of interest


Včasih je bilo tako. Mopeda še niso poznali.
|HP EliteBook|R5 6650U|

ahac ::

Saj potem nevednost niti ne presenečenje, če sva jaz pa Tr0n praktično edina, ki sva kupila PC verzijo
Sigurno nista edina.

sej to so % od nakupa pc, ki sta ju opravila izi in tron :)
Niso.
Oni štejejo samo fizične kopije, na PCju pa tako kupujejo samo tisti, ki si res želijo škatlo za na polico.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Izi ::

ahac je izjavil:

Oni štejejo samo fizične kopije, na PCju pa tako kupujejo samo tisti, ki si res želijo škatlo za na polico.
Mislim, da to ne drži. Sem podrobno prebral in kolikor vidim piše, da so pri PCju všteti prav vsi digitalni nakupi opravljeni preko Origina.
PS4 - 55%
Xbox One - 41%
PC - 4%
Tudi če so v enem tednu prodali več milijonov kopij nas je PC-jašev komaj nekaj 1000.
Konzolaši oziroma kavčarji večinoma igrajo samo streljačine za prave RPG igre pa še nikoli niso imeli okusa.

ahac ::

Niso všteti. EA teh številk ne objavlja javno.
(Valve, Blizzard in Ubisoft tudi ne. Za Steam se da dobit približek s Steamspy, za ostale pa ne).

https://ukie.org.uk/news/2017/03/%E2%80...
'Mass Effect Andromeda' shows a sales unit split of 55% PS4, 41% Xbox One and just 4% on PC, with an undivulged quantity having sold through EA Origin on PC (and also of course PSN / Xbox Live).


http://www.gamesindustry.biz/articles/2...
Lack of digital sales make historical comparisons tricky
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Izi ::

OK, potem pa ni tako hudo, sem se že ustrašil, da sem samo še jaz tako old school, da vztrajam na PC-ju, ko so že vsi prešli na konzole ;)
Mora pa to pomeniti tudi to, da je že tako rekordna prodaja Andromede v resnici še precej bolj rekordna in se ni bati za nadaljevanje 8-)

Berserker ::

ahac je izjavil:

Tudi moški lead char je nek frigiden emo mladiček proti Shepardu
Uh... that's the point. Story je, da mlad in nepripravljen podeduješ vlogo pathfinderja. Na začetku so vsi ful skeptični, da boš karkoli dosegel.


Sicer to ogabno asari faco ne more rešit nič
What? Peebee je najbolj cute in sexy Bioware character ever! Še boljša je kot je bila Sera v DAI! ;)


Tak plot je že preveč stereotipičen. Nič nebi imel proti če bi enkrat igrali kot pripadnik druge rase.


Nič ne more nadomestit Liare.

BigWhale ::

Izi je izjavil:


1. Mass Effect: Andromeda
2. Dishonored 2
3. Witcher 3
4. Deus Ex: Mankind Divided
5. Fallout 4


Ej, kdaj si si pa premislil in ugotovil, da je Witcher 3 boljsi od Fallout 4? :))

scipascapa ::

m0f0x ::

Evo, še nekdo, ki misli, da je ME2 boljši od Andromede :)).

Tr0n ::

Sta si kr razlicni igri. V ME2 ne mores ravno raziskovat planetov, si omejen na tiste zelo majhne linearne mape. :)

Truga ::

To je slo men precej na jetra v ME2. Super game, ampak vse zabavne reci iz 1 so pa odstranili.

Zmajc ::

Ja, ME2 pripoveduje dramatično zgodbo, ME:A pa namesto tega delaš 500 generično zgeneriranih fetch questov ki jih velika večina opisovalcev ne mara.

Izi ::

Zmajc je izjavil:

Ja, ME2 pripoveduje dramatično zgodbo, ME:A pa namesto tega delaš 500 generično zgeneriranih fetch questov ki jih velika večina opisovalcev ne mara.

Hahaha, tisti generični zgodbici iz ME2 ti praviš dramatična. Saj nisi resen. In ravno v ME2 so bili najbolj dolgočasni in nesmiselni questi in praktično nobenih RPG elementov.
Pravo zgodbo je imel samo ME1 in sedaj MEA. Če odmislimo zanič konec v ME3 je bil ME2 daleč najslabši del serije. Zakaj pa misliš da je ME2 že kar nekaj časa zastonj, medtem ko je treba za ME1 in ME3 še vedno plačati?

Malo sem razočaran edino nad lahkostjo ugank v MEA. Sem se veselil, ko sem na začetku zagledal Sudoku 4x4 in sem bil prepričan da bodo proti koncu prešli na normalen Sudoku 10x10, kot ga imamo v vsaki reviji in časopisu. Igra je vendarle za 18+ let. Ampak očitno je 5x5 največ kar so si Američani upali dati v igro, da ne bo kdo obupal zaradi težavnosti. 5x5 že otroci v osnovni šoli rešujejo z levo roko, vsaj na vzhodni polobli. Očitno so v Ameriki drugačni standardi.

ahac ::

ME je vedno imel cel kup stranskih questov in tudi ME:A jih ima, ampak to niso "generično zgenerirani fetch questi".
Primer: na tistem ice planetu te pošljejo "deliver supplies" na 3 lokacije. OK, fetch quest! Ampak na eni od teh lokacij je že neka oseba, ki ti pove kaj se je zgodil, na drugi padeš v zasedo, itd.
So sicer tud kakšni questi, ko moraš samo na neko lokacijo samo nekaj postavit ali skenirat, ampak tega ni veliko in ponavadi tudi zveš nekaj kar se nanaša na glavno zgodbo.


ps. Izi:
Men je tisti sudoku čisto kul. Je treba malo premislit in ni samo "hacking" minigame kot v ogromno igrah. Je pavza od combata in pogovorov, imaš občutek, da si nekaj naredil, ampak hkrati je pa dovolj enostavno, da ti ne vzame preveč časa.
Če bi želel igrat resen sudoku, bi igral resen sudoku...

---
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Izi ::

ahac je izjavil:

ps. Izi:
Men je tisti sudoku čisto kul. Je nekaj za malo premislit in ni samo "hacking" minigame kot v ogromno igrah. Je pavza od combata in pogovorov, imaš občutek, da si nekaj naredil, ampak hkrati je pa dovolj enostavno, da ti ne vzame preveč časa.
Če bi želel igrat resen sudoku, bi igral resen sudoku...

Saj je kul, ampak če pomisliš, da je najbolj razvita rasa v Andromeda galaksiji svoje največje skrivnosti zaklenila s kombinacijo, ki jo vsak osnovnošolec reši v manj kot minuti :8)
Vsaj nekje do 8x8 bi lahko šli, da bi imel nek občutek, da si se moral malo potruditi za razrešitev alienskih skrivnosti.

Zmajc ::

Osebno FRPjev ne igram zato da bi reševal sudoku, te lahko rešujem drugje. Bi lahko naredili kaj bolj originalnega.

Kakor koli že, večina igralcev in kritikov si je enotnih da je igra 7/10 v pravem pomenu, je vredu in super na ogromno področjih a "flawed" v večini od njih.

Za mene osebno veliko razočaranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Tr0n ::

Ja, igra je dobra, ampak ima pomankljivosti.

Meni se dopade predvsem zaradi raziskovalnega aspekta; imas ladjo s katero raziskujes vesolje, potem pa pristanes na planetu, skocis v Nomada, in raziskujes planet.

J.J. Abrams Star Trek v video game obliki. :P

m0f0x ::

Izi je izjavil:

ahac je izjavil:

ps. Izi:
Men je tisti sudoku čisto kul. Je nekaj za malo premislit in ni samo "hacking" minigame kot v ogromno igrah. Je pavza od combata in pogovorov, imaš občutek, da si nekaj naredil, ampak hkrati je pa dovolj enostavno, da ti ne vzame preveč časa.
Če bi želel igrat resen sudoku, bi igral resen sudoku...

Saj je kul, ampak če pomisliš, da je najbolj razvita rasa v Andromeda galaksiji svoje največje skrivnosti zaklenila s kombinacijo, ki jo vsak osnovnošolec reši v manj kot minuti :8)
Vsaj nekje do 8x8 bi lahko šli, da bi imel nek občutek, da si se moral malo potruditi za razrešitev alienskih skrivnosti.


Mogoče jim je to bila ciljna skupina ;((

scipascapa ::



For 4K TVs:

- PS4 Pro renders at 1800p via checker boarding, the image is then upscaled to 2160p for final output.
- Temporal AA reduces artifacts well enough.
- Output isn't quite upto native 4K but it still looks very close.
- Ambient Occlusion is close to PC's max HBAO setting.
- Slightly more refined depth of field (compared to OG PS4).

For 1080p TVs:

- Super sampling supported.
- High Quality DoF and Ambient Occlusion carried over from 4K mode.
- Essentially the same visual make up as 4K mode.

Performance:

- Pro 4K and 1080p have about the same performance.
- Pro vs Base is also similar, sometimes Pro is better, sometimes Base is slightly better, depends on game play sample.
- However Pro has hard locked VSync so no Tearing unlike OG PS4 and XB1 which use Adaptive V Sync and both tear and drop frames in stress areas.


Comparisons, Pro down scaled to 1080p from 4K Display and PC version maxed out at 1080p.

Tr0n ::

Je blo ze objavljeno v tej temi ja. PC FTW. :)

Izi ::

A je Arhitekt na vsakem planetu?
Sem bral, da so ga nekateri videli na EOS-u, jaz pa sem beštijo našel na Voeldu (ledeni planet).

Tr0n ::

Eos in Voeld ga imata (v obeh primerih je side mission ce se prav spomnim). Za ostale planete ne vem.

Izi ::

To je prva igra, kjer je meja med glavnimi in stranskimi nalogami popolnoma zabrisana. Glavni so najmanj pomembni in te samo vodijo od enega do drugega planeta, stranski questi so pa tisti, ki krojijo in vplivajo na zgodbo.
Questi so razdeljeni na vsaj 5 razredov, Operativni, prijateljski, po planetih, naloge ki se vlečejo skozi celo igro, ...

Na najbolj pomembne odločitve, ki bodo (verjetno) imele dolgoročne posledice sem do sedaj naletel samo v na videz popolnoma nepomembnih stranskih nalogah.
Na prvi pogled nepomembna naloga, ko te en nepomemben stranki lik pošlje pogledat, kaj se je zgodilo z enim nepomembnim izvidnikom, se lahko razvije v epsko štorijo z odločitvami, ki koreniti spremenijo celo zgodbo.
Glavni Boss na planetu se začne podobno, ko ena teta mimogrede omeni, da se ena skupina raziskovalcev že dolgo ni javila. če si vzameš čas in greš po sledeh raziskovalcev prideš do največjega Bossa v verjetno celotni zgodovini iger. Če te naloge ne sprejmeš ga ne boš našel nikjer. Sedaj njegovo velikansko truplo kroži v orbiti planeta kot opozorilo morebitnim vsiljivcem. Izi Ryder was here, ne drznite si stopiti na ta planet! ;)

"Viability", ki ga vidiš za vsak planet in gre od 0 do 100, ima sicer povezavo s questi, ampak ko pride do 100 ne pomeni, da si končal vse naloge na tem planetu. Pomeni samo, da planet sedaj zagotavlja 100% možnost preživetja za prebivalce. Questov je pa lahko še precej. Vsaj jaz sem imel še okoli 5 precej pomembnih questov na planetu, ko je ta že prilezel do 100.

Pa kako lepo se vse dinamično spreminja. Ko sem na primer prišel na ledeni planet je na začetku po celem planetu divjal snežni vihar z vidljivostjo nekaj metrov. Ko sem 20 ur kasneje odšel je bil (z mojim posredovanjem) planet brez oblačka in zasnežene planine so kar vabile, da bi si nadel smučke in se spustil s po soncem obsijanih strminah 8-)

ahac ::

Jaz sem Arhitekta ravno včeraj našel na Voeldu. Na Eosu ga še nisem, ampak tam tudi še nisem naredil vsega in še nimam 100% viability. To je zdaj moj plan za danes... :D
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Izi ::

Potem si tam nekje kot jaz :D
Sem tudi na začetku ugotovil da se EOS-a ne da raziskati do konca, ker je naokoli še preveč radiacije. Drugo stopnjo okoljskih "nevšečnosti" naš junak še nekako preživi, ampak tretja stopnja je pa ubijalska.
Sedaj sem do konca popedenal Voeld in bom šel nazaj na EOS pogledat, če je radiacija na obrobju že kaj popustila vmes moram še skočiti na Nexus, ker se je tudi tam nabralo kar precej opravkov. Od časa do časa je treba preveriti Email na ladji.

Zmajc ::

Očitno še nimajo pametnih naprav, da moraš email it brat na ladijo. :D

ahac ::

Ko prideš na ladjo, tudi vedno odleti v vesolje. Hočeš prebrat email na planetu? Ne gre, moraš vzletet, prebrat email in takoj nazaj pristat! :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zmajc ::

Me zanima če bodo dodali opcijo da skipaš vse te nepotrebne animacije. Šur prvih prakrat zgleda lepo, pozneje pa je samo še annoying.

Izi ::

Zmajc je izjavil:

Me zanima če bodo dodali opcijo da skipaš vse te nepotrebne animacije. Šur prvih prakrat zgleda lepo, pozneje pa je samo še annoying.

Samo ko prvič obiščeš nek planet je dolga animacija, potem pa so za vzletanje in pristajanje kratke par sekundne animacije, ko se v ozadju nalagajo mape.
Razen glavnih animacij za zgodbo se vse drugo da prekiniti s tipko Space, vključno s pogovori.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zmajc ::

Bolj sem mislil na animacije med letanjem po vesolju. Samo da na končno pristaneš na Nexus-u je potrebno gledat se mi zdi 3 animacije če prideš z drugega konca galaksije..

PARTyZAN ::

Kako je bilo sploh misljeno, da delas tiste misije, ki so na podrocjih z L3 radiacijo?

Tezaab ::

Verjetno z boljso opremo, ali pa, ko se radiacija scisti (ugibam, ker sem igral le 10-urni demo preko Origin Access in nisem niti koncal Eos-a).

Btw, za vse, ki igrate - najljubse orozje? Jaz sem teh 10 ur preigral kot kvazi infiltrator, sicer samo z N7 Viper I, sem pa ze razvil N7 Valiant II (razvil, ne pa tudi sproduciral).
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tezaab ()

Tr0n ::

Nah, samo malo pocakas (eno main misijo naredi vmes) pa je ze ok planet in lahko vse exploras.

Orozje pa klasika assault rifle, bilokeri. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Izi ::

Zato pa sem jaz začel dvakrat, da sem izdelal in osebno testiral prav vsa orožja.

Naj Assault Rifle je P.A.W. Tu sploh ni debate. Trust me ;)
Naj sniper pa je že stara znanka iz ME3 in sicer Black Widow. Pa ne jo zamenjati z navadno Widow sniperko, mora biti nujno Black verzija.

Ti dve orožji sta vse kar rabiš. Ostalo pa Biotika, pa naj armor za Biotike je N7.

Mimogrede:
Nadgradnja za višino opreme se ne konča pri 5. Takoj ko izdelaš načrt za verzijo 5 se med raziskavami pojavi nova advanced verzija taistega načrta, ki gre od 6 do 10.
Na koncu moraš torej imeti vso premo verzije 10 oziroma X, ker se uporabljajo rimske številke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Na koncu moraš torej imeti vso premo verzije 10 oziroma X, ker se uporabljajo rimske številke.


Hvala, da si povedal. Drgac neb nikol zgruntal! ;>

Tezaab ::

Izi je izjavil:

Naj sniper pa je že stara znanka iz ME3 in sicer Black Widow. Pa ne jo zamenjati z navadno Widow sniperko, mora biti nujno Black verzija.

Hm... Meni BW verjetno ne bo ustrezala. Namrec, moje sposobnosti ciljanja niso ravno najboljse, pa se v ME3 sem dobil potuho s strani upocasnitve casa, ko si sel v scoped mode... Headshoti so bili dokaj redek dogodek, ponavadi so se ketti in remnanti premaknili ravno takrat, ko sem sprozil strel.

Valiant bi pa znal biti ok. Vsaj Viper mi je bil dokaj v redu, ceprav ga nisem nadgradil, Valiant je pa v vseh pogledih boljsa verzija tega.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Izi ::

Tezaab je izjavil:

Headshoti so bili dokaj redek dogodek, ponavadi so se ketti in remnanti premaknili ravno takrat, ko sem sprozil strel.

Dokler te ne opazijo stojijo dokaj mirno. Ketti očitno zelo sabo slišijo, saj na zvok strela, ki odmeva čez celo dolino ne reagirajo :D in če ravno dva ne stojita v vidnem polju se jih da kar nekaj pobiti preden se začne panika.
Po mojem opažanju se panika sproži na našo bližino, ko se približaš nekje na 100 metrov vsi začno divjati naokoli. Zato je sniper najbolj uporaben nekje na 150 metrov.
Ko te opazijo je pa hudič. AI je kar pregnan. Nikoli niso pri miru, razen če so skriti v zaklonu, direkt proti tebi vedno tečejo samo tanki s shildom, ostali tečejo na obe strani tudi po več 100 metrov naokoli, samo da bi ti prišli za hrbet in ker jih kar nekaj uporablja nevidnost, so boji kar težki.

Tezaab ::

Izi je izjavil:

Dokler te ne opazijo stojijo dokaj mirno. Ketti očitno zelo sabo slišijo, saj na zvok strela, ki odmeva čez celo dolino ne reagirajo :D in če ravno dva ne stojita v vidnem polju se jih da kar nekaj pobiti preden se začne panika.
Po mojem opažanju se panika sproži na našo bližino, ko se približaš nekje na 100 metrov vsi začno divjati naokoli. Zato je sniper najbolj uporaben nekje na 150 metrov.

Izkusnje z daljavo imam samo z Eosa, tako da to mrbit ni merodajno. Kette in Remnante sem srecal v dveh situacijah: ko so se spawnali zaradi scripted eventov (premakni stikalo, stuff happens) in pa enkrat, ko sta dva dropshipa odmetala par Kettov nekje v daljavi. Za prvo je itak kaos, kot si rekel, za drugo pa mi jih ni uspelo fentati. Ne vem ali je to zaradi svohotnosti orozja (Viper I), ali zaradi moje nesposobnosti ali pa zato, ker so bili predalec.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

scipascapa ::

Wrop ::

Se je v prejšnjih izdajah kdaj zgodilo, da je bil popust pri nakupu ključev po enem tednu od izdaje že okoli 37%?

Tr0n ::

A je? Najcenejsi kljuc na cdkeys je 37 EUR, ob releasu pa je bil okoli 39 EUR ce se prav spomnim.

scipascapa ::

tron: samo to ni uradna retail cena, ki je 59,99€? warp: ob prejšnjih 3 ne.

37€ je preveč za tole....retail ps4 40€ za novo max, ko jo hitro obrneš in če ti rata prodati naprej za 30€ asap. Da bi pa vrgel celih 37€, no thanks.

Tr0n ::

Ah, 37 je kr solidna cena. Trenutno sem igral nekje 35 ur, pa imam obcutek, da sem sele nekje na polovici. Pri tem ne upostevam "task questov", ki so klasicni fetch questi, ampak main, loyalty in planet misije.

So much stuff to do! :)
««
14 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mass Effect 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12017145 (376) Zmajc
»

Anthem (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21523402 (11109) dolenc
»

Mass Effect 3 (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Igre
682126339 (41076) oo7
»

Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5514490 (13104) nooby
»

Mass Effect 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25238799 (25034) lopov

Več podobnih tem