» »

Mass Effect: Andromeda (Mass Effect 4)

Mass Effect: Andromeda (Mass Effect 4)

Temo vidijo: vsi
««
6 / 19
»»

vostok_1 ::

Berserker je izjavil:

Jih niti ne pogrešam, romantičen del bi lahko komot skinili ven iz igre in se raje osredotočili na ostale stvari, kot so recimo dialogi in podajanje zgodbe.


Romantika? :))


scipascapa je izjavil:

ne hotic kakor je imela predhodna trilogija žal ni.


:'(

*Fuck you again SJWji*
Hot tipi pa seveda so notri, bastards.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

ahac ::

romantičen del bi lahko komot skinili ven iz igre

Whaaat? To je BISTVO igre.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

fireX88 ::

ahac je izjavil:

romantičen del bi lahko komot skinili ven iz igre

Whaaat? To je BISTVO igre.


pohotneži :))
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Izi ::

vostok_1 je izjavil:

Honestly...is it just me ali ni nič feminilnih hotic v tej grupi?

In kaj je narobe s Coro Harper? A ni hotica?;)
 Cora Harper

Cora Harper

V Andromedo pripotuje skupaj z Ryderyi na človeški ladji Hyperion in bo ena izmed dveh spremljevalcev, ki bosta na voljo že od začetka igre.
Kot je zaenkrat znano je pravilno usmerjena in jo zanimajo samo moški, zato bo možna kot romantična opcija za Scotta Ryderja.
Kot soborec bo tudi zelo učinkovita. Je Biotic. Služila je pa v enoti Asari komandosov.


Tisti malo bolj napredni Scott Ryderji, ki vidijo hotice tudi izven okvira ljudi, pa bodo lahko našli romantično dušo v hudo divji Asari bejbi.
 Peebee

Peebee


Peebee je samosvoja, hudo divja in vedno navzkriž z vsemi zakoni. Ne zanimajo jo pravila in kulturne norme, še manj pa je pripravljena sodelovati v skupini. Peebee seveda ni njeno pravo ime ampak izpeljanka iz njega.
V Andromedo je pripotovala na krovu Nexusa in takoj po prihodu odšla po svoje. Zelo jo zanima raziskovanje neznane vesoljske tehnologije in bo naokoli raziskovala najbolj nenavadne zadeve, kar pomeni, da bo na svoji poti prej ali slej naletela na našega Ryderja, ki mora po službeni dolžnosti raziskati najbolj nenavadne reči v Andromedi.

Se pravi za tiste bolj umirjene Scott Ryderje, ki bodo zadeve reševali z vojaško učinkovitostjo bo idealen partner Cora Harper, za tiste divje Scott Ryderye, ki se ne mislijo držati nobenih pravil in norm pa bo Peebee prišla kot naročena.


Za najbolj čudaške Scott Ryderye pa je tu še ena "bejba" :P
 Vetra

Vetra


Vetra je ženska rase Turian, ki bo lahko v naši skupini, ne ve pa se še ali bo kaj navdušena nad Scottovim dvorjenjem.
Treba je tudi vedeti, da so Turiani zelo veliki. Precej preko 2 metra. Bomo videli, če se bo obneslo.
 Na sredi je Vetra, levo pa Sara

Na sredi je Vetra, levo pa Sara

vostok_1 ::

Izi je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Honestly...is it just me ali ni nič feminilnih hotic v tej grupi?

In kaj je narobe s Coro Harper? A ni hotica?;)
 Cora Harper

Cora Harper

V Andromedo pripotuje skupaj z Ryderyi na človeški ladji Hyperion in bo ena izmed dveh spremljevalcev, ki bosta na voljo že od začetka igre.
Kot je zaenkrat znano je pravilno usmerjena in jo zanimajo samo moški, zato bo možna kot romantična opcija za Scotta Ryderja.
Kot soborec bo tudi zelo učinkovita. Je Biotic. Služila je pa v enoti Asari komandosov.


Tisti malo bolj napredni Scott Ryderji, ki vidijo hotice tudi izven okvira ljudi, pa bodo lahko našli romantično dušo v hudo divji Asari bejbi.
 Peebee

Peebee


Peebee je samosvoja, hudo divja in vedno navzkriž z vsemi zakoni. Ne zanimajo jo pravila in kulturne norme, še manj pa je pripravljena sodelovati v skupini. Peebee seveda ni njeno pravo ime ampak izpeljanka iz njega.
V Andromedo je pripotovala na krovu Nexusa in takoj po prihodu odšla po svoje. Zelo jo zanima raziskovanje neznane vesoljske tehnologije in bo naokoli raziskovala najbolj nenavadne zadeve, kar pomeni, da bo na svoji poti prej ali slej naletela na našega Ryderja, ki mora po službeni dolžnosti raziskati najbolj nenavadne reči v Andromedi.

Se pravi za tiste bolj umirjene Scott Ryderje, ki bodo zadeve reševali z vojaško učinkovitostjo bo idealen partner Cora Harper, za tiste divje Scott Ryderye, ki se ne mislijo držati nobenih pravil in norm pa bo Peebee prišla kot naročena.


Za najbolj čudaške Scott Ryderye pa je tu še ena "bejba" :P
 Vetra

Vetra


Vetra je ženska rase Turian, ki bo lahko v naši skupini, ne ve pa se še ali bo kaj navdušena nad Scottovim dvorjenjem.
Treba je tudi vedeti, da so Turiani zelo veliki. Precej preko 2 metra. Bomo videli, če se bo obneslo.
 Na sredi je Vetra, levo pa Sara

Na sredi je Vetra, levo pa Sara



Oh man...your taste in women is...to be desired :D
Mogoče je to samo xenofob v meni, ampak i have difficulty fapping na nezemeljska dekleta, Kroganska še posebej.
Razen mogoče Samare, no ajde, vseh Asari bejb če že. Ni zastonj da so pretežno prostitutke.



VS.




Maybe with enough alcohol...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

oo7 ::

Why Mass Effect: Andromeda Is Dropping Paragon And Renegade Conversation Options

Paragon and Renegade conversation choices have been a mainstay of the Mass Effect series since it launched, but that's all about to change.

http://www.gamespot.com/articles/why-ma...

BigWhale ::

Ce bo karakter spet nekaj po svoje povedal, potem bo stvar se slabsa kot je bila. :) Sploh ce bodo dialogi dumbed down na maksimalno stiri izbire, tko kot so v Fallout 4.

Izi ::

Karakter bo v vsakem primeru povedal nekaj po svoje. Tega ne bodo spreminjali. Mi v tistem znamenitem pogovornem krogu izbiramo samo smer pogovora, na primer strinjanje ali nestrinjanje ali poizvedba za dodatnimi informacijami. Na to kako točno bo naš karakter odgovoril pa nismo imeli vpliva in ga tudi v prihodnje ne bomo imeli.

Bistvena sprememba je da so binarno oziroma črno-belo izbiro (Paragon/Renegade) iz dosedanjih Mass Effectov spremenili v več sivinskih odtenkov.

Stari sistem:

Pri starem črno-belem oziroma rdeče-modrem sistemu si se moral že na začetku odločiti ali boš skozi igro fural Paragona ali Renegada in pri tem si moral vztrajati skozi celo igro, da si na koncu dosegel dovolj visoke statistike v enem ali drugem.
Zgodba se ni spreminjala glede na naše odgovore ampak glede na število točk v Paragonu ali Renegadeu. Če nisi imel dovolj točk nisi mogel izbrati določenega odgovora in torej nisi mogel spremeniti zgodbe. Če si bil napol Paragon in napol Renegade nisi mogel spremeniti ničesar bistvenega in praktično nisi imel vpliva na zgodbo.
Optimalno je bilo torej, da ko si torej enkrat izbral si skozi celo igro pritiskal samo še rdeče ali modro obarvane dialoge, brez da bi kaj dosti razmišljal. To se bo sedaj spremenilo.

Novi sistem:

Ukinili so moralni sistem nabiranja točk, ki so beležile kako dober ali slab je naš lik. Zgodba pa se bo sedaj spreminjala glede na naše odgovore in ne več glede na število nabranih moralnih točk.
Odgovori se po novem ne bodo delili na samo na slabe in dobre in še nekaj informacijskih ampak bomo izbirali med strinjanjem, nestrinjanjem, pametnimi, srčnimi, čustvenimi in podobnimi odgovori. Skratka več sivinsko obarvanih odgovorov.
Če pogledamo v sredino kroga za dialoge opazimo tudi eno novo slikico, ki bo kazala za kakšen odtenek dialoga gre. Na primer, če bo slika glave bo šlo za pametni odgovor, če bo slika srca bo šlo za čustveni odgovor oziroma nekaj podobnega v tem smislu...
Skratka po novem bo treba bolj razmisliti v kakšnem tonskem odtenku bomo odgovorili. Kaj točno bo naš junak odgovoril pa še vedno ne bomo vedeli. Vodimo samo smer pogovora.

ahac ::

Ja, šli so na Dragon Age sistem. ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Skratka po novem bo treba bolj razmisliti v kakšnem tonskem odtenku bomo odgovorili. Kaj točno bo naš junak odgovoril pa še vedno ne bomo vedeli. Vodimo samo smer pogovora.


Kar je totalna bedarija. Shepard je mene precejkrat presenetil s svojim odgovorom, ki je bil dostikrat precej drugacen od tistega, kar sem izbral. Od Fallout New Vegas naprej gre v celem zanru samo se navzdol. :/

Berserker ::

Problem je, ker so v tem primeru dialogi vrednostno opredeljeni, eni odgovori so zanič, drugi več vredni, tako da sploh ni več važno kaj izbereš in kaj poveš med dialogom, ampak kakšno vrednost bo ta imel in folk bo potem zgolj to izbiral, ne glede na to, če nam je odgovor dejanko všeč ali ne.

Izi ::

Problem je, da so v modernih igrah, ki temeljijo na zgodbi, odgovori našega junaka mnogo predolgi, da bi jih lahko spravili na ekran. In tudi prebiranja bi bilo mnogo preveč.

Recimo, da imaš na razpolago 4 različne odgovore in vsak vsebuje po 100 besed. Kako boš to spravil na ekran? Nikakor. In drugo, treba bi bilo prebrati vse 4 odgovore, se pravi 400 besed, preden se odločiš kateri odgovor boš izbral. Kdo bo dandanes vse to prebira?
Včasih, ko so bile igre še igrice in so si v najbolj kompleksnih RPGjih liki med seboj izmenjali par enovrstičnic je bilo izvedljivo, da si na ekranu videl vse možne odgovore v celoti. Ti časi so davno minili, sedaj je govora v eni igri za več debelih knjig, mularija pa komajda še zmore brati.

Zato imamo sedaj na razpolago tri odgovore: Yes, No in Fuck off. V sekundi prebereš možnosti, klikneš na enega, se zlekneš nazaj na kavč in nato 5 minut gledaš kako naš junak razlaga naš odgovor :D
Časi in tehnološke rešitve gredo naprej, ampak nekateri se očitno ne morejo prilagoditi in še vedno živijo v časih Baldur's Gatea :P

smacker ::

Pozabil si omenit še, da bi bilo skrajno dolgočasno poslušat dolg odgovor, če si ga pred tem že v celoti prebral.

BigWhale ::

Izi, to enostavno ni res. Odgovor lahko strnes v en zacetni stavek in ga potem nadaljujes. Ne pa da "I'm having doubts" spremenijo v "I don't want any aliens on board." Prvi stavek nakazuje na dvom in na moznost nadaljevanja dialoga, drugi je pa nekaj povsem drugacnega.

Kaj, ko bi se enkrat preigral Fallout 4 in Fallout New Vegas? Potem ti bo mogoce jasno o cem govorim.

V sekundi prebrane moznosti in pet minutno gledanje filma je pac dumbed down gaming za pol pismene. Na zalost.In na koncu to potem ni dialog ampak serijski monolog.

Baldurs Gate in se starejse avanture velikokrat premorejo vec zgodbe in vec dialoga, kot sedanje RPG igre.

oo7 ::

Mass Effect Andromeda New Screenshots Showcase Characters

http://wccftech.com/mass-effect-androme...

BorutK-73 ::

Bo treba nabavit novo grafično za tole:|. 6850 ne bo prebavila niti začetnega loadinga.

Izi ::

Igra bo imela 5 težavnostnih stopenj in vseh 5 bo odklenjeno od začetka.
Narrative, Casual, Normal, Hardcore, Insanity

oo7 ::

Mass Effect Andromeda Combat Gameplay Trailer

[D]emon ::

Narrative bo tudi ? Superca!
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Izi ::

Meni bojevanje zgleda kar v redu. Tako ali tako je pri tej igri streljanje bolj ali manj drugotnega pomena, da ni dolgčas medtem ko se prebijaš od enega pogovora do drugega. Zato tudi premišljujem če ima smisel izgubljati čas na Normal težavnosti, ker bo zgodba verjetno bolj tekoča na Casual.

Bisvena razlika, kot vidim je da smo pri prejšnjih Mass Effectih nujno morali izbrati med tremi klasi (vojak, inženir in biotik) in nam potem ostale veščine niso bile na voljo. Tukaj pa ni nobenih omejitev in so možni hibridi med vsemi tremi klasi. Točke lahko vlagamo v katerokoli veščino izmed treh klasov in vedno lahko uporabljamo katerokoli orožje, čeprav bo učinek bolj slab, če ne bomo nabildali veščine za točno določeno orožje.

Berserker ::

Izi je izjavil:

Meni bojevanje zgleda kar v redu. Tako ali tako je pri tej igri streljanje bolj ali manj drugotnega pomena, da ni dolgčas medtem ko se prebijaš od enega pogovora do drugega. Zato tudi premišljujem če ima smisel izgubljati čas na Normal težavnosti, ker bo zgodba verjetno bolj tekoča na Casual.

Bisvena razlika, kot vidim je da smo pri prejšnjih Mass Effectih nujno morali izbrati med tremi klasi (vojak, inženir in biotik) in nam potem ostale veščine niso bile na voljo. Tukaj pa ni nobenih omejitev in so možni hibridi med vsemi tremi klasi. Točke lahko vlagamo v katerokoli veščino izmed treh klasov in vedno lahko uporabljamo katerokoli orožje, čeprav bo učinek bolj slab, če ne bomo nabildali veščine za točno določeno orožje.


Zakaj pa nebi imeli oboje? Odličen gameplay z odličnimi dialogi?

ahac ::

Characters | Official Gameplay Series - Part 2
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Tr0n ::

Tr0n ::

Jaz sem kupil key za 35 EUR. :)

\o/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

ahac ::

https://twitter.com/tibermoon/status/83...
3 mapped powers, quickly switchable via Favorites, is how the game works on all platforms. But on PC you can hotkey your faves.

Izgleda, da bomo tudi KB+M userji moral (zaradi omejitev kontrolerjev) uporabljat butaste loadoute in samo 3 skille...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Zmajc ::

Če bojo delali dumbed down console port, ja.

oo7 ::

MASS EFFECT: ANDROMEDA - Natalie Dormer as Dr Lexi T'Perro

ahac ::

Hm... squadu se tudi ne da več dajat tolk ukazov kot v prejšnjih igrah.
Na konzolah se je to delalo v "power wheel" kar je pavziralo igro. In ker zdej nočejo preveč pavzirat combata, so squad commands enostavno vrgl ven.
Na PCju to seveda ni bil problem, ker je bilo vse na tipkovnici in si ukaze dajal v realtime, ampak... očitno je treba tudi PC verzijo poneumljat zaradi omejitev na konzolah... ;(
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

YesMan ::

ahac je izjavil:

Hm... squadu se tudi ne da več dajat tolk ukazov kot v prejšnjih igrah.
Na konzolah se je to delalo v "power wheel" kar je pavziralo igro. In ker zdej nočejo preveč pavzirat combata, so squad commands enostavno vrgl ven.
Na PCju to seveda ni bil problem, ker je bilo vse na tipkovnici in si ukaze dajal v realtime, ampak... očitno je treba tudi PC verzijo poneumljat zaradi omejitev na konzolah... ;(


Poneumljate si igre sami, ker še vedno pridno kupujete vso sranje ki jo EA, Activision, ipd. izdaja, določat konzole za krivca je bedarija :D Kontroler nima nobenih omejitev v številu gumbov (malo poglej kako se igrajo MMO-ji ala Final Fantasy XIV na kontrolerju - perfektno), pravtako pa ti vsi gumbi na tipkovnici niso na dosegu roke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: YesMan ()

ahac ::

Aja... je kakšen drug razlog zakaj uporabljajo "power wheel" za menjat loadoute in orožje (kljub temu, da so sami rekl, da power wheel ni kul, ker ustavlja combat)?
Zakaj to ni kar na vseh teh gumbih na kontrolerju? :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

JC Denton ::

Dobr Asarije bi še pričakoval v Andromedi, ker živijo stoletja, zakaj pa so notri Krogani in Turiani? Ali sem narobe videl?

Berserker ::

JC Denton je izjavil:

Dobr Asarije bi še pričakoval v Andromedi, ker živijo stoletja, zakaj pa so notri Krogani in Turiani? Ali sem narobe videl?


Ker so v cryo sleep? Men je škoda da še niso izkoristili ostalih ras. Recimo kje so quariani, batarijci, gethi in ostali.

Zmajc ::

Ni bilo EA z strani potrošnikov par let zaporedoma izglasovano kot najslabše podjetje v ZDA zastonj.

VI samo pridno kupujte njihove izdelke.

ahac ::

Ni bilo EA z strani potrošnikov par let zaporedoma izglasovano kot najslabše podjetje v ZDA zastonj.
Tisto ni bilo nič drugega kot dokaz da so online ankete totalen bullshit.

Kaj je tolk slabo pri EA? Njihova politika izdajanja DLCja?
Na drugi strani imaš banke, ki so ustvarile krizo in metale ljudi iz stanovanj, naftno industrijo, ki uničuje naravo... ampak ne, day 1 DLC je večji problem! :))


Men je škoda da še niso izkoristili ostalih ras. Recimo kje so quariani, batarijci, gethi in ostali.
Verjetno bi bilo preveč ras, če bi vse vzel s sabo... sploh glede na to, da bomo v tej galaksiji srečal nove. Čeprav quariani so bili ena od pomembnih ras in bi res lahko šli zraven s svojo ladjo...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

smacker ::

Quariani so meli zastarele ladje, premalo resourcov in verjetno prešvoh imunski sistem, da bi preživeli v novem okolju. Jih bom pogrešal, ampak se mi zdi nekak logično, da so council rase šle vsaka s svojo ladjo pa par kroganov se je prištulilo - najbrž jim niso mogli preprečit. Upam da nova galaksija postreže kako novo raso s širokimi boki >:D

Izi ::

ahac je izjavil:

Men je škoda da še niso izkoristili ostalih ras. Recimo kje so quariani, batarijci, gethi in ostali.
Verjetno bi bilo preveč ras, če bi vse vzel s sabo... sploh glede na to, da bomo v tej galaksiji srečal nove. Čeprav quariani so bili ena od pomembnih ras in bi res lahko šli zraven s svojo ladjo...

Quariani so bili ena manj pomembnih ras v Rimski cesti. V Citadeli, ki je bila center Rimske ceste in politike, jih ni bilo niti niso imeli svojega predstavnika.

Citadel rase, ki so vodile Rimsko cesto so:
Asariji, Drelli, Elcorji, Ljudje, Keeperji, Hanarji, Salariani, Turiani in Volusi

Manj pomembne rase v Rimski cesti:
Batariani, Collectorji, Gethi, Krogani, Leviathani, Quariani, Reaperji, Raloi, Vorcha in Yahg

Pa še dve iztrebljeni rasi so včasih živeli v Rimski cesti:
Protheani in Rachniji

Za osvežitev spomina:
Quariani so ustvarili Gethe, ki so jih nato napadli in popolnoma porazili. Gethi so preživele Quariane izgnali iz njihovega domačega planeta in če se ne bi vmešal Shepard bi jih Gethi popolnoma iztrebili. Za povrh so še brez imunskega sistema in morajo ves čas nositi skafandre. Skratka precej patetična rasa.
Če ne bi bilo simpatične Tali, ki je zapeljala Sheparda, potem za Quariane verjetno ne bi niti vedeli :P


V sosednjo, 2,5 milijona svetlobnih let oddaljeno Andromedo, se je 600 let nazaj, še za časa Shepardovega življenja, odpravilo 5 velikanskih Ark ladij.
Največja Ark ladja imenovana Nexus je rasno mešana in je praktično kopija Citadele. Na njej so verjetno vse rase, ki so živele tudi na Citadeli. Zato Quarianov verjetno na tej ladji ni, čeprav bi se kakšen vseeno lahko našel. Je pa vsekakor nekaj Kroganov.

Poleg te glavne ladje pa so 4 največje rase zgradile še vsaka svojo Ark ladjo. Te 4 so bile rasno čiste.
Človeška ladja se imenuje Hyperion, Turianska ladja pa Parcero.
Tretja je skoraj gotovo Asarijska ladja, četrta pa je verjetno
Salarianska ladja.

YesMan ::

ahac je izjavil:

Aja... je kakšen drug razlog zakaj uporabljajo "power wheel" za menjat loadoute in orožje (kljub temu, da so sami rekl, da power wheel ni kul, ker ustavlja combat)?
Zakaj to ni kar na vseh teh gumbih na kontrolerju? :))


Kaj pa vem kaj EA-jevcem hodi po glavah (razen denarja seveda) :P Potem si že ne morejo česa boljšega izmislit ali pa si bolj verjetno sploh ne upajo kake bolj zahtevne kontrolne sheme izvest, navsezadnje velja: casual igra, casual kontrole - manj tipk ter kombinacij le teh, lažja in bolj dostopna je igra in Mass Effect je serija, katera se tega že od prvega dela trdno drži. "Poneumljena" kot ti praviš je zaradi ciljne grupe igralcev, ne zaradi kontrolerjev. Kot rečeno, MMORPG igre (v katerih so hitre rotacije cca. ~20-ih različnih skillov totalni mus) na konzolah so še najboljši primer, kako se izvede malenkost zahtevnejša kontrolna shema s kombinacijami tipk.

[D]emon ::

Em, Quariani so v trojki reclaimali Rannoch. Razen ce si bil fail, pa se je Tali zabrisala s klifa.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

miraldi ::

Tr0n je izjavil:

Jaz sem kupil key za 35 EUR. :)

\o/



Kje pa?
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

smacker ::

39eur: http://www.cdkeys.com/pc/games/mass-eff...
DLC (multiplayer boost): http://www.cdkeys.com/pc/games/mass-eff...
Ampak nič bat, bojo po izidu tudi take cene, ni treba preorderat.

miraldi ::

Lepa. Da bi se pa tam za 30€ dal dobit bi blo pa top 8-)
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

Berserker ::

Izi ne rabiš nam kopirat wikija, vsakdor ki pozna ME je seznanjem s tem.

ahac je izjavil:

Ni bilo EA z strani potrošnikov par let zaporedoma izglasovano kot najslabše podjetje v ZDA zastonj.
Tisto ni bilo nič drugega kot dokaz da so online ankete totalen bullshit.

Kaj je tolk slabo pri EA? Njihova politika izdajanja DLCja?
Na drugi strani imaš banke, ki so ustvarile krizo in metale ljudi iz stanovanj, naftno industrijo, ki uničuje naravo... ampak ne, day 1 DLC je večji problem! :))


Men je škoda da še niso izkoristili ostalih ras. Recimo kje so quariani, batarijci, gethi in ostali.
Verjetno bi bilo preveč ras, če bi vse vzel s sabo... sploh glede na to, da bomo v tej galaksiji srečal nove. Čeprav quariani so bili ena od pomembnih ras in bi res lahko šli zraven s svojo ladjo...


Nič nebi blo preveč ras, ker sta zgolj dve novi, odsotnih bo pa precej več.

Vorche, Elcorje in Batarijce nebodo tolk pogrešani,zaradi odsotnosti lore-a, ampak Quarijci in Gethi so nekako sestavni del ME univezuma, enostavno so tolk življenja v njih dali, da bo njihova odsotnost vidna.

ahac ::

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
PROCESSOR: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
MEMORY: 8 GB RAM
VIDEO CARD: NVIDIA GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
HARD DRIVE: At least 55 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
PROCESSOR: Intel Core i7-4790 or AMD FX-8350
MEMORY: 16 GB RAM
VIDEO CARD: NVIDIA GTX 1060 3GB, AMD RX 480 4GB
HARD DRIVE: At least 55 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11

https://www.origin.com/irl/en-us/store/...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Izi ::

Berserker je izjavil:

Izi ne rabiš nam kopirat wikija, vsakdor ki pozna ME je seznanjem s tem.
Berserker bi bil rad duhovit, pa mu ne rata ;)
1. Onikanje je iz mode.
2. Kaj pomeni "vsakdor"?
3. Kopiranje iz Wikija bi bilo v angleščini.
Poglej, poglej, tudi jaz sem duhovit :D

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Berserker je izjavil:

Izi ne rabiš nam kopirat wikija, vsakdor ki pozna ME je seznanjem s tem.
Berserker bi bil rad duhovit, pa mu ne rata ;)
1. Onikanje je iz mode.
2. Kaj pomeni "vsakdor"?
3. Kopiranje iz Wikija bi bilo v angleščini.
Poglej, poglej, tudi jaz sem duhovit :D


1. Onikanje, bi bilo: "Gospod Izi so bili tako prijazni in so nam, tako kot vedno, podali en kup informacij, ki smo jih ze vsi vedeli."
2. Vsakdor = vsak
3. Dej ga lomt, a res?

Izi ::

Lokalni Troli so spet na delu, ampak bom vseeno odgovoril.

Učna ura za Trole:
Če se moj post začne s citatom: "ahac je včeraj ob 10:45:27 izjavil:", to pomeni, da je ta celotni post namenjen Ahacu. Trolom ni treba odgovarjati nanj!
Ahac je mislil, da so Quariani ena izmed pomembnih ras v Rimski cesti, jaz pa sem mu (njemu) razložil da temu ni tako.

Na ta osebni post se nato obesita dva Trola in odgovarjata, ne v 1 osebi, ampak v množini, kot je značilno za Trole, ki vedno govorijo v imenu vseh Trolov. "Mi to že vse vemo", ker so na celem internetu naleteli na eno stvar, ki so jo slučajno res že vedeli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

Par dni nazaj je EA povabil nekaj novinarjev na prvo igranje igre. Igrali so prosto od začetka igre, ampak časovno omejeno na 3 ure. Tako se je včeraj pojavilo kar nekaj člankov, ki opisujejo prve vtise iz teh treh ur v Andromedi.

RPG Site - Mass Effect Andromeda Hands-On: Finally reassured and impressed by Bioware's latest

IGN - Mass Effect: Andromeda Hands-On: 3 Hours of Spoiler-Free Impressions

Kot kaže so bili izbranci navdušeni nad videnim, edino kar malo skrbi, da je imela beta verzija katero so igrali še vedno kar precej bugov in občasnih zatikanj.
Skratka, kdor je užival v prejšnjih Mass Effectih bo tudi Andromeda obvezen nakup, bo pa treba imeti kar zmogljiv računalnik, da bo vse teklo kolikor toliko tekoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Lokalni Troli so spet na delu, ampak bom vseeno odgovoril.


Komu? Komu? Ker citiral nisi nikogar! Komu odgovarjas? Povej, da bomo vedl a lahk odgovarjamo nazaj al ne smemo. :>

Izi je izjavil:

Učna ura za Trole:
Če se moj post začne s citatom: "ahac je včeraj ob 10:45:27 izjavil:", to pomeni, da je ta celotni post namenjen Ahacu. Trolom ni treba odgovarjati nanj!
Ahac je mislil, da so Quariani ena izmed pomembnih ras v Rimski cesti, jaz pa sem mu (njemu) razložil da temu ni tako.

Na ta osebni post se nato obesita dva Trola in odgovarjata, ne v 1 osebi, ampak v množini, kot je značilno za Trole, ki vedno govorijo v imenu vseh Trolov. "Mi to že vse vemo", ker so na celem internetu naleteli na eno stvar, ki so jo slučajno res že vedeli.


Men se zdi, da teb niso cist jasni koncepti forumov, javnih in privatnih sporocil. :)) Pa koncept onikanja. :)

BorutK-73 ::

ahac je izjavil:

HARD DRIVE: At least 55 GB of free space

Dam.

Berserker ::

Izi je izjavil:

Lokalni Troli so spet na delu, ampak bom vseeno odgovoril.

Učna ura za Trole:
Če se moj post začne s citatom: "ahac je včeraj ob 10:45:27 izjavil:", to pomeni, da je ta celotni post namenjen Ahacu. Trolom ni treba odgovarjati nanj!
Ahac je mislil, da so Quariani ena izmed pomembnih ras v Rimski cesti, jaz pa sem mu (njemu) razložil da temu ni tako.

Na ta osebni post se nato obesita dva Trola in odgovarjata, ne v 1 osebi, ampak v množini, kot je značilno za Trole, ki vedno govorijo v imenu vseh Trolov. "Mi to že vse vemo", ker so na celem internetu naleteli na eno stvar, ki so jo slučajno res že vedeli.


Nisem si mislil da te bo manjšo okaranje tolk vrglo iz tira.

Sicer pa Quarians so pomembni del ME zgodbe, ker imajo v drugem in tretjem delu kar dosti vsebine vezane na glavni quest.
««
6 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mass Effect 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12017138 (369) Zmajc
»

Anthem (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21523397 (11104) dolenc
»

Mass Effect 3 (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Igre
682126334 (41071) oo7
»

Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5514480 (13094) nooby
»

Mass Effect 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25238788 (25023) lopov

Več podobnih tem