» »

Uveljavljanje garancije ASUS grafične kartice

Uveljavljanje garancije ASUS grafične kartice

s51as ::

Grafična kartica ASUS HD7850 je začela čudno rožljati pod obremenitvijo, zato sem jo hotel dati v popravilo v roku garancije. Kupil sem jo v hoh.de. Najprej nisem niti pomislil da bi jo poslal nazaj prodajalcu ampak sem iskal pooblaščen servis v Sloveniji. No na Asusovi spletni strani te prijazno usmerijo na Slovensko podjetje s Slovensko telefonsko številko, kjer pa ti prijazno povedo, da nimajo z grafičnimi karticami nič skupnega in da garancijo uveljavljaj tam, kjer ti piše na garancijskem listu... no pa pogledam ta garancijski list in so spet za slovenijo napisani ONI... dobro ne bom težil še enkrat, če pravijo da ne potem pač ne... pa sem kontaktiral ASUS preko facebooka (nenavaden pristop, ampak support homepage jim je nagajal tisti čas) in na faceboku dobim odgovor, da ni problema, mi napišejo telefonsko številko (spet istega podjetja) in jaz spet kličem in dobim spet podjetje v Sloveniji, ki noče imeti nič z asusovimi grafikami, osnovnimi ploščami oz. na kratko z ničemer razen z prenosniki, tablicami, telefoni...
No ta čas je minilo že cca 1 mesec in sem vse skupaj po pošti poslal na hoh.de in naj se oni s tem zafrkavajo...

Mi je pa čudno da ASUS kot neka renomirana firma nima teh stvari poštimanih, da na sedežu mislijo, da nek servis naredi več kot pa dejansko nared, in jih na spletni strani (kamor vpišeš v čem je problem) navede, kot rešitev.
It's just me myself and I

Janac ::

Je to slovensko podjetje ki ga omenjaš Avtera? Ker če ni, bi ti oni zrihtali.

Ker namreč servis Sistem Ena je bolj za prenosnike, s komponentami računalnika pa se ukvarja servis Avtera.

Silvo ::

To je zato,da boš naslednjič kupil grafiko pač pri slo trgovcu.
Silvo

s51as ::

Sistem Ena je bil podatek na ASUS spletni strani in preko facebooka so mi dali njihovo številko.. Avtera je uvoznik ne pooblaščen serviser, kot jaz razumem. in oni nimajo nič z grafiko ki jo jaz kupim pri hoh.de.

Silvo, zakaj pa je ASUSu pomembno kje jaz kupujem njihovo robo?
It's just me myself and I

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s51as ()

Janac ::

Njihov email, ko sem rabil informacije:

Pozdrav,
V kolikor je to plošča za PC se morate obrniti na Avtero ok? Če pa gre za matično od prenosnika pa kar pošljite na naš naslov.

s51as ::

In kaj so ti na Avteri rekli?
It's just me myself and I

Silvo ::

Asusu je vseeno kje ti kupiš....itak,
samo tebi oz nam ni,ker imamo potem probleme.
Silvo

Zheegec ::

Najbrž so ti dali napačni garancijski list. Pokliči na Avtera servis.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

s51as ::

Zdaj sem že poslal v Nemčijo na hoh in bojo oni rešili zadevo...

Silvo, jaz kupim kjer je najceneje.. to je jasno... seveda ob predpostavki da stvari napisane na uradni strani proizvajalca držijo in tam je navedeno, da bodo morebitne napake v okviru garancije rešene pri slovenskem pooblaščenem serviserju... tukaj se je zataknilo, ker je ta serviser rekel da on dela samo s prenosniki, tablicami in telefoni...

ALIEn3001 avtera verjetno servisira (oz. nazaj vzame) komponente, ki so jih oni uvozili? Od ASUSa nisem dobil nobene informacije naj njih kontaktiram... Mogoče bi jih pa moral, največ kar lahko naredijo je da me pošljejo tja kjer sem kupoval... Ampak Avtero razumem, asusov pooblaščen servis pa ne razumem...
It's just me myself and I

mailer ::

Večina proizvajalcev nima niti prevedene spletne strani v slovenščino imajo pa lepo pošlihtano za vse naše sosede. Z servisi je pa več ali manj isto.

Šimpanz ::

Problem je v tem, da Asus nič ne plača našemu servisu za prevzem grafike, pošiljanje na zamenjavo v tujino itd. Če bi plačali bi se vsi tepli za servis.

Buggy ::

Kontaktirati ASUS support je bila nezabavna izkusnja ja (BIOS bug na plosci, socket AM3 design problem). Mene je totalno razocarala ta kao "premium" firma in se jo sedaj na veliko izogibam. Gigabyte ima dosti boljsi support v smislu podpore, hitrosti in azurnosti.

s51as ::

Buggy hvala za to informacijo.

Šimpanz, verjamem, da so problemi z motivacijo, pa vseeno, če v sloveniji ni nikogar, ki bi zadevo vzel v popravilo, potem naj na spletni strani ne objavljajo telefonske nekoga, ki to ni. Prav tako naj ne dajejo takih informacij po mailu.
Če bi mi tam rekli pošlji v nemčijo bi to naredil, saj sem sam tvegal ker nisem kupil pri uvozniku v Slovenijo, to mi je jasno. Ne pa da si me podajajo okoli in na koncu še vedno nimam nič od tega. Po njihovo bi me okol vlekli še nekaj mesecev da garancija poteče al kako...
It's just me myself and I

s51as ::

Danes sem dobil paket z grafično nazaj :) Napaka je odpravljena. Sem kar presenečen nad hitrostjo, skupaj s pošiljanjem manj kot 1 teden! Sem pričakoval, da bom čakal mesece :)
It's just me myself and I

mailer ::

So zamenjali verjetno ventilator ali pa ti poslali novo grafiko, tista tvoja pa je romala proizvajalcu.

s51as ::

Dobil sem svojo nazaj popravljeno. Sej to je zanimivo, ker je nisem poslal na servis ampak v trgovino. Torej je hoh, ko je dobil poslal naprej na servis, in potem servis ekspres popravil in poslal nazaj na hoh in hoh poslal meni nazaj... Super v glavnem :)
It's just me myself and I

s51as ::

sem se zmotil... na škatli piše da je paket poslal nek getgoods.de
It's just me myself and I

Janac ::

Ja sestrska trgovina ;)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507242348 (77134) darkolord
»

Asus - garancija

Oddelek: Pomoč in nasveti
263122 (2188) Magic1
»

Pokvarjen napajalnik?

Oddelek: Strojna oprema
321668 (973) patriot8gb
»

Mimovrste garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
527737 (6134) St235
»

HP garancija

Oddelek: Kaj kupiti
284938 (2952) mat xxl

Več podobnih tem