» »

V prihodnje nižanje hrupa avtomobilov v EU?

dzinks63 ::

Stara celina postaja fenomen v številu različnih restrikcij in dodatnih obdavčevanj avtomobilov. Zadnja domislica politikov iz Bruslja je občutno znižanje decibelov za izpuhe.


Odbor za okolje pri Evropski uniji je sprejel sklep, da se mora hrup avtomobilov oziroma izpušnih sistemov znižati za polovico do leta 2020. Seveda morajo o tem sklepu glasovati še poslanci in če bodo temu predlogu marca prihodnje leto pritrdili tudi oni, potem bodo morali avtomobilski proizvajalci v roku sedmih let svojim avtomobilov znižati glasnost za polovico. Najbolj na udaru bodo v tem primeru športna vozila, ki bi ob morebitni uveljavitvi zakona, popolnoma izgubila smisel, tako rekoč obsojeni na propad pa bi lahko bili vsi ponudniki dodatne opreme oziroma predelovalci.

Še en dokaz, da se Evropa s takšnimi ukrepi še lep čas ne bo izkopala iz krize in da so tamkajšnji politiki popolnoma izgubili kompas. In kar je najbolj zanimivo pri tej zgodbi. Glavni komisar za okolje pri EU je Slovenec. Janez Potočnik.


Kaj to pravzaprav pomeni? Znižati glasnost za polovico ni kar tako, a so skozi stranska vrata pritisnili zeleno luč za množično uporabo električnih vozil? So na ta način priprli kitajsko invazijo v prihodnje? Ali so se le ustrelili v koleno? Mogoče vse skupaj hkrati? So tu notri zajeta vsa vozila, od mopedov, traktorjev, kamionov? V mestih je res vse večji problem hrup, toda so še letala, vlaki, tramvaji, industrija, lokali, ... , to bo še velika borba za tišino bivanja.
  • spremenil: dzinks63 ()

RejZoR ::

Dokler ne bojo prislili proizvajalcev motorjev (mopedov), da utišajo njihovo sranje naj si take ideje nekam zataknejo. Ker mi še zdej ni jasno kako lahko razni Harley Davidsoni tovarniško in povsem legalno prdijo, da se tresejo vse šipe, pol pa grejo težit proizvajalcem avtomobilov, kjer so motorji že tko zelo tihi, da lahko preslišiš že marsikaterega bencinarja.

In s tišanjem pride še drug problem. Pešci. In tega se očitno ne zavedajo vsi fanatiki elektro avtomobilov. Električen avto je neslišen (razen tire rolla). Za vse, ki nočejo hrupa v stanovanjih ob cestah in tud za pešce. Kar pomeni, da bo več zbitega folka, ker avtov enostavno ne bojo slišal. Kar je bad policy by default. Razen če mislijo potem v navezi s tem vsiliti bebavo hitrost 30km/h skozi vsa naselja kot je bil predlog nedolgo nazaj.

In kar je tukaj najbolj žalostno, bojo s tem efektivno ubili definicijo "športni avto". Ker ogabni Prius to pač ni... Hell, še pri svojem Hyundai-u, ki ne pooseblja nobene "športne" lastnosti rad slišim kako mašina zarohni v visoke obrate. Manjko feedbacka bo tud marsikomu problem pri držanju omejitev. Če ni hrupa motorja potem nimaš ravno občutka kako hitro greš brez buljenja v števec in se bo rado dogajalo, da bo folk vozil prehitro. Razen če je to primarni cilj tega predloga in potem polnjenje državnih računov preko policije. Kar bo potem rešilo EU in evro...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

MIHAc27 ::

Ne lastim si električnega avtomobila...ampak a nimajo nekateri celo vgrajen zvočnik, ki oddaja 'zvok' motorja. Ravno zato, da te slišijo pešči.

Živim v mestu, pa me zvoki avtomobilov niti ne motijo, če kdo res ne divja po cestah. Avtobusi, tovornjaki in nekateri motorji so seveda večji problem.

francek1 ::

Glavni problem glasnosti so itak pnevmatike, ne pa motor.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

darkolord ::

rad slišim kako mašina zarohni v visoke obrate
Ti, ki sediš v njem, morda. Ostali pa ne.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

RejZoR ::

Ker na ne vem, regionalki in avtocesti je to ful pomembno ane? Sploh pa kot je nekdo gor rekel ni najglasnejši motor ampak tire roll, zračni upor in sama premikajoča teža. A misliš da so vlačilci/tovornjaki glasni zaradi motorja? Japajade... Lahko šlepar laufa na neslišno magijo, pa se ti bojo okna še vedno tresla ko bo šel mimo...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Buggy ::

ce se komu treseje okna in zaradi tega ne more spati...je mogoce pomisl,u da bi menjal dotrajana in razklumpana okna za novejsa z zvocno in toplotno izolacijo?
Spet se lotevajo stvari na nepravem koncu...bravo genijalci bruseljski...nasa teleta bodo pa itaq samo poklimala, brez da bi kancek razmislili kako to dejansko pase v nas prostor, kot vedno ;((

darkolord ::

Sploh pa kot je nekdo gor rekel ni najglasnejši motor ampak tire roll, zračni upor in sama premikajoča teža
V mestu je motor daleč najglasnejši (1. in 2. prestava) oz. približno enako glasen kot ostali viri (3. prestava):

The mechanically originated noise is preponderant when the 1st and the 2nd gears are engaged. The contributions of each noise source to the total emitted noise are approximately equal when the engaged gear is 3rd. At high speed (4th or 5th dear [sic] are engaged), the tyre/road noise is preponderant. These results are also representative of observations made on all tested passenger cars.

Vir: Tire-Road Noise Analysis of On-Road Measurements under Dynamic Driving Conditions



Sicer pa, kakšne zvoke pa spušča "premikajoča se teža"? :)) :))
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

RejZoR ::

Ne vem kakšen stil vožnje imaš, da se čez naselja pri hitosti 50km/h voziš s prvo in drugo prestavo... Če ne slišiš tuljenja motorja, ki nabija v blokado boš pa verjetno kmalu slišal kako ventili tolčejo v pokrov motorja...

Jezst se pri 50km/h peljem v četrti kjer je motor tišji od tire rolla...

Kakšen je zvok premikajoče teže? A res še nikoli v lajfu nisi stal blizu tovornjaka/vlaka, ki je letel mimo tebe? Zračni tlak, ki ga ustvari z gibanjem je pa kaj? Magic pixies?
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Isotropic ::

zracni tlak = zvok
od karoserije (aerodinamika) se ga sicer ne slisi, od gum pa.

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Jezst se pri 50km/h peljem v četrti kjer je motor tišji od tire rolla...
A spelješ tudi v četrti?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Lakotnik29 ::

RejZoR je izjavil:

Ker na ne vem, regionalki in avtocesti je to ful pomembno ane? Sploh pa kot je nekdo gor rekel ni najglasnejši motor ampak tire roll, zračni upor in sama premikajoča teža. A misliš da so vlačilci/tovornjaki glasni zaradi motorja? Japajade... Lahko šlepar laufa na neslišno magijo, pa se ti bojo okna še vedno tresla ko bo šel mimo...


Ne vem zakaj se potem kot problem izpostavlja električne avtomobile, ki jih pešci zaradi odsotnosti bencinskega motroja zelo hitro preslišijo.

ABX ::

Meh, očitno leto 2020 bo dobro leto za se nehat vozit z motorjem.

Ponosen lastnik Ducatija 696 custum made. Čez tehnični grem vedno mimo na "spoštovanje" do umetnine. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Blinder ::

mah dovolit bi morali hrupne avte ter tudi take brez katalizatorja. Dodat posebno takso nanje, če je sploh treba - itak lastniki teh športnih reči morajo plačat dodatno davkarijo v obliki držajega zavarovanja, trošarin, cestne takse... Pač bi dovolili izjeme.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

RejZoR ::

darkolord je izjavil:

Jezst se pri 50km/h peljem v četrti kjer je motor tišji od tire rolla...
A spelješ tudi v četrti?


Ne, ampak gledano po obratih pa je praktično enako.

Lakotnik29 je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Ker na ne vem, regionalki in avtocesti je to ful pomembno ane? Sploh pa kot je nekdo gor rekel ni najglasnejši motor ampak tire roll, zračni upor in sama premikajoča teža. A misliš da so vlačilci/tovornjaki glasni zaradi motorja? Japajade... Lahko šlepar laufa na neslišno magijo, pa se ti bojo okna še vedno tresla ko bo šel mimo...


Ne vem zakaj se potem kot problem izpostavlja električne avtomobile, ki jih pešci zaradi odsotnosti bencinskega motroja zelo hitro preslišijo.


Problem je v sami frekvenci hrupa. Lep primer so računalniški ventilatorji. Lahko oddajajo enako glasen šum zraka, ampak če ima značilen nadležen zvok specifične frekvence ti bo šel na živce. Ali pa ne. Pa imajo lahko po decibelih povsem enako glasnost.

Isto je pri IC avtih in električnih. Po recimo 60+ letih navajenosti na tipičen zvok IC motorjev folk niti ne pričakuje hrupa električneg avta, ki ima bistveno drugačno frekvenco. In zato je to problem samo po sebi. Če bi bil folk 60 let vajen brenčanja elektro avtov pa ne bi bilo tolk problematično, ker jih podzavestno potem pričakuješ ko slišiš njihov zvok.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

johanblond ::

RejZoR je izjavil:

Dokler ne bojo prislili proizvajalcev motorjev (mopedov), da utišajo njihovo sranje naj si take ideje nekam zataknejo. Ker mi še zdej ni jasno kako lahko razni Harley Davidsoni tovarniško in povsem legalno prdijo, da se tresejo vse šipe, pol pa grejo težit proizvajalcem avtomobilov, kjer so motorji že tko zelo tihi, da lahko preslišiš že marsikaterega bencinarja.

Se povsem strinjam !!! Harley Davidsone v tej hrupni obliki bi že zdavnaj prepovedal.

RejZoR je izjavil:

In s tišanjem pride še drug problem. Pešci. In tega se očitno ne zavedajo vsi fanatiki elektro avtomobilov. Električen avto je neslišen (razen tire rolla). Za vse, ki nočejo hrupa v stanovanjih ob cestah in tud za pešce. Kar pomeni, da bo več zbitega folka, ker avtov enostavno ne bojo slišal. Kar je bad policy by default. Razen če mislijo potem v navezi s tem vsiliti bebavo hitrost 30km/h skozi vsa naselja kot je bil predlog nedolgo nazaj.

Ko bo tišina na cesti, bo tire roll že dovolj da bo opozoril pešca na avto.

Kako izgleda tišina. Pod vznožjem Matterhorna je Zermatt, eden najbolj mondenih krajev na tem planetu. V Zermattu so prevozna sredstva z motorjem z notranjim izgorevanjem prepovedana posledično je celo mesto opremljeno z električnimi vozili (golf vozički :-)). Do mesta se da priti samo z železnico (avto moraš pustiti 20 km stran), z električnim avtom te pridejo iskat iz hotela na postajo, po mestu vozijo električni avtomobili, ves infrastrukturni promet je električni (komunala itd), tako da je prometa kar nekaj in se pa zelo hitro navadiš. Taka prihodnost kot sem jo videl tam, mi je zelo všeč.

Problem se da rešit z izobraževanjem ljudi (pešci bodo (bomo) dejansko morali nehati skakati kot zajci pred avtomobili) , enostavnimi arhitekturnimi prijemi v gosto naseljenih okoljih (boljša ločitev vozišča in območja za pešce, podobne ograje, kot so pri vlakih, ki preprečijo da greš direktno naprej čez progo (cesto) ampak moraš narediti vijugo, ki te upočasni).

Je pa dejansko problem v prehodnem obdobju (npr 40 % el. avtomobilov in 60 % klasičnih avt.), to bi jaz rešil tako da bi v naselju imeli klasični avtomobili 20 km/h nižjo dovoljeno hitrost znotraj naselja od splošno predpisane (el. avt bi lahko vozili 50 km/h in klasični avtomobili 30 km/h) in 30 km/h nižjo dovoljeno hitrost zunaj naselja (če je omejitev 90 km/h bi klasični avto lahko vozil 60 km/h, na avtocesti pa 100 km/h) in bi se raven hrupa hitro nevtralizirala.

RejZoR je izjavil:

In kar je tukaj najbolj žalostno, bojo s tem efektivno ubili definicijo "športni avto". Ker ogabni Prius to pač ni... Hell, še pri svojem Hyundai-u, ki ne pooseblja nobene "športne" lastnosti rad slišim kako mašina zarohni v visoke obrate.

Boli me organ glede tvoje definicije športnega avtomobila. Če smo ravno pri organu, če imaš ti* problem z velikostjo tvojega organa, je to tvoj problem in ni potrebno posiljevat tvojega okolja (ljudi) s tvojimi osebnostnimi problemi.

Je dejansko problem, da je virov hrupa ogromno, vendar ne vidim nobenega razloga da ne bi začeli pri osebnih avtomobilih. Niti slučajno ne pristanem na argument 'ko bodo ostali znižali hrup, bomo pa tudi mi znižali hrup pri avtomobilih in motorijih'

* Niti slučajno ne vzemi tega osebno, ker ni osebno, sem vzel samo za primer, samo se mi ni dalo pisat splošno, sem vzel besedo TI, da je bolj razviden point

Še moj prispevek k temi.

Jasno je, da bo ureditev hrupa v prihodnosti ena ključnih tem demokratičnega diskurza, ker je dejansko točka, kjer se bo lomilo, kako se bo obračal svet v prihodnje.

Ekonomija: blagovne znamke z področja avtomobilizma, ki so sedaj ogromno vredne (Ferrari, Porsche) bodo lahko zelo hitro minorne, nove znamke in njihovi produkti (Fisker Karma, Tesla (Model S)), pa se bodo lahko zelo hitro dvignile (npr. Apple, Nokia (kot padli velikan)).
Tak primer pretresa je bil v zabavni industriji pojav zvočnega filma.
Če se predpiše da morajo imeti vsi električni avtomobili generator hrupa (vse ostane po starem) ali se pa hrup regulira na nivo, ki ga imajo električni avtomobili, posamezni dležniki lahko izračunajo milijardni plus ali minus v primeru prvega ali drugega scenarija.

Razmerje med spoli - avtomobilizem je klasična moška trdnjava, npr. seksizem v avtomobilskih oglasih, razstavah je mnogo bolj sprejemljiv kot na drugih področjih, npr. striptiz na moto showih normalen pojav -> omejitev hrupa je simbolna kastracija moških!

Družbena razmerja – že v antičnih časih so vojske z hrupom demonstrirale svojo premoč, danes premožni z Ferrrarijem demonstrirajo svojo premoč (tudi) z hrupom na cesti, sam osebno sem v Londonu doživel tako primer (nažiganje v leru). Gre se za to ali je nekaterim vse dovoljeno. Če elite izgubijo to simbolno nadmoč, bodo tudi elite simbolno kastrirane, tudi na tem področju bo prišlo do klasične delitve 1 % vs 99 %.

Glede na vse zgoraj napisano je jasno da spin doktorji že v kali želijo zatreti spremembe, točka kjer želijo potegniti zavoro je varnost peščev (ne morem spregledat analogije, ko pri nadzoru interneta uporabijo argument otroške pornografije).

RejZoR ::

Zvok Ferrarija je zame isto kot je za nekoga brenkanje na ne vem kakšno fino violino. Vsakemu svoje, ne moreš pa kar rečt, da imajo vsi samo za merjenje spolnih organov...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Lakotnik29 ::

Seveda, in lahko zadevo mirno poslušaš doma s slušalkami.

RejZoR ::

Matr ste eni optimisti. In v trgovine se bo roba pripeljala kako? Z električnimi šleparji, ki bojo imel domet 15 metrov? Aja pa za novo leto bo pol treba ukinit vse kar nakoncu poči. O ja, sem spadajo tud barvaste rakete. Ker delajo hrup, ki ga JEZST nočem slišat. Kar poslušaj ga doma na slušalkah.
Pa naše glavno letališče naj tud ukinijo al pa letala spremenijo v električna, ker mi letajo ravno nad glavo. Ker tega tud nočem poslušat. Sej jih lahko ti poslušaš doma v Flight Simulatorju ane? Kaj pa vlaki? Se zavedaš koliko hrupa povzročajo, pa so električni? Bodte mal realni geez... če nisi opazil nisem naštel nič od osebnih prevoznih sredtev ampak je vse mass transit... in tebe pol moti en Ferrari al pa uber nabildan BMW/Mercedes z V12 motorjem lol... sploh ker jih ne pri nas res tolk, da je vsak drugi avto nekaj od tega ane?
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

amigo_no1 ::

Ehh, ekofašisti v elementu.

ABX ::

If we can't have fun, neither will you!

Je pa težko definirat kaj je prijeten zvok in kaj ne, zato udarijo po vsem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

OrkAA ::

RejZoR je izjavil:

In v trgovine se bo roba pripeljala kako?


Tko kot se je do zdej - s ferariji.

Sej to si hotu povedat, ne?

Pa vsak k se je že vozu po Avstriji in Nemčiji ve, da je tam omejitev na avtocestah 80 zarad hrupa.

To je samo korak naprej k manj bolani družbi (ker se jasno vidi, da s hrupom obremenjeni posamezniki niso sposobni treznega premisleka).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OrkAA ()

RejZoR ::

Ja, ker pri 80 na uro je zrak kot bi vozil skozi župo in tire roll, da se motorja niti sliši ne več...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

alexmarsic ::

Sem za to, da se malo utiša promet ampak avtomobili današnjih cajtov so že tako tihi da pomojem še dodatno tišanje bo samo škoda. Tudi sam imam to novejšo Astro v pri kateri imam dve opcije ena je seveda vozit na nizkih obratih 4.brzina 50 z 1200 obrati in avta ni slišat ali sport varjanta 2 ali 3 brzina okoli 3000 obratov ko odpre turbina takrat avto seveda začne dobesdedno noret. Pomojem največ kar bi trebalo naredit je motorje preverit ker gre za to, da precej ljudi ima predelane in zato so tudi glasni. Naslednji bi mogli bit avtobusi katerih je že več kot 20 let na eni in isti liniji :)
http://www.alexmarsic.net --> Moj Blog

Furbo ::

To je problem vseh birokratov, stalno si izmišljujejo neke nove omejitve in pravila, tisti ki delajo, se morajo pa potem ukvarjati s temi neumnostimi.

Bolje bi bilo, če bi krčili število predpisov in odpravljali napake v njih.
Lp,f

darkolord ::

Po drugi strani bi pa še zmeraj imeli velike, umazane in potratne motorje, če ne bi bilo teh neumnosti.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Brane22 ::

Nisem ziher,d a so ravno neumnosti.

Čisto možno, da so se zanje odločili na osnovi rezultatov relevantnih statistik.

Ne bi bil presenečen, če so pri tem sodelovali tudi sami evropski proizvajalci avtomobilov.

Ti pač rabijo nek izziv, po katerem bi se lažje ločili od tuje konkurence.

Povečevanje moči motorja že zdavnaj nima več smisla.

GrimReaper ::

Ne vem kakšen stil vožnje imaš, da se čez naselja pri hitosti 50km/h voziš s prvo in drugo prestavo... Če ne slišiš tuljenja motorja, ki nabija v blokado boš pa verjetno kmalu slišal kako ventili tolčejo v pokrov motorja...

Pri blokadi lahko drugače voziš dolgotrajno, vsak motor ima še za vsaj 1000rpm rezerve (te sicer ne dolgotrajne), torej okol 7500rpm pri navadnem bencinarju.
Nič pa ne rečem da je brezveze vozit v prvi 50, mogoče v drugi če ti je tolk všeč zvok motorja. Sam sem vozil skozi naselje že tako v prvi kot drugi, zakaj pa ne če lahko.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1600 CL6
Intel 520 120GB | WD5000AZRX | Samsung HD502HJ | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair CX500 | NuForce uDAC-2 | G9x

Daedalus ::

To je samo korak naprej k manj bolani družbi (ker se jasno vidi, da s hrupom obremenjeni posamezniki niso sposobni treznega premisleka).


Družba, ki si nonstop izmišlja načine kako čimbolj birokratizirati, omejevati in oteževati življenje njenim pripadnikom, je vse prej kot zdrava. Ob temle tempu, kmal še glasno prdniti ne boš več smel v javnosti. Nekaj za premislek, če bo šlo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

darkolord ::

Rajši to, kot da bi moral v javnost z maskami in podobnimi zaščitnimi sredstvi.

spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

amigo_no1 ::

btw
Pozimi je zrak v Slo zelo slab, preveč trdih delcev (kurjava na drva + premalo vetra).

2012
http://www.times.si/zanimivosti/mescani...
http://www.dolenjskilist.si/2012/09/24/...
Količina delcev se je v zadnjih letih povečala tudi v Sloveniji in sicer predvsem zaradi individualnih kurišč, pravijo na Agenciji za okolje. Ozon je težava celotne države. Največja preseganja trdih delcev v zraku merilne postaje po Sloveniji zabeležijo v zimskem času, od oktobra do marca, torej takrat, ko zaživijo mala individualna kurišča in je tudi slabša prevetrenost dolin, kar nas čaka torej v prihodnosti. Najbolj je problematična Primorska.


2010
http://www.delo.si/novice/slovenija/zdr...


Za 2011 ne najdem, vendar se stanje verjetno ni magično izboljšalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

darkolord ::

Preiskovali so tudi zvočno obremenitev, ki jo povzročajo prometne ceste, in ugotovili, da je okoli 14 odstotkov Evropejcev zaradi življenja ob prometnicah izpostavljenih hrupu, višjemu od 65 decibelov, kar raziskovalci povezujejo z motnjami spanja, kardiovaskularnimi boleznimi in višjo stopnjo neugodja.


Ampak who cares ane?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

PaX_MaN ::

Daedalus je izjavil:

Družba, ki si nonstop izmišlja načine kako čimbolj birokratizirati, omejevati in oteževati življenje njenim pripadnikom, je vse prej kot zdrava. Ob temle tempu, kmal še glasno prdniti ne boš več smel v javnosti. Nekaj za premislek, če bo šlo.

Vse za zdravje ljudi:


@amigo_no1: pogovarjamo se o hrupu, ne prašnih delcih.
Neresno trolanje JS @ https://github.com/paxman/ZDIJZovanje
Za tenorista me imajo: BSi, Policija, MF.
Kar pogreje me pri srcu!

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: PaX_MaN ()

Furbo ::

darkolord je izjavil:

Preiskovali so tudi zvočno obremenitev, ki jo povzročajo prometne ceste, in ugotovili, da je okoli 14 odstotkov Evropejcev zaradi življenja ob prometnicah izpostavljenih hrupu, višjemu od 65 decibelov, kar raziskovalci povezujejo z motnjami spanja, kardiovaskularnimi boleznimi in višjo stopnjo neugodja.


Ampak who cares ane?


Namesto da bi urbanisti pomislili, kam postavijo blok/cesto, namesto da bi arhitekti okolici ustrezno zasnovali stanovanja, dajmo dušilce na vsa vozila v EU in jih podražimo še za jurja ali tri.
Lp,f

PaX_MaN ::

Furbo je izjavil:

Namesto da bi urbanisti pomislili, kam postavijo blok/cesto, namesto da bi arhitekti okolici ustrezno zasnovali stanovanja, dajmo dušilce na vsa vozila v EU in jih podražimo še za jurja ali tri.

Bela krajina.
Nuff' said.
Neresno trolanje JS @ https://github.com/paxman/ZDIJZovanje
Za tenorista me imajo: BSi, Policija, MF.
Kar pogreje me pri srcu!

darkolord ::

Namesto da bi urbanisti pomislili, kam postavijo blok/cesto, namesto da bi arhitekti okolici ustrezno zasnovali stanovanja, dajmo dušilce na vsa vozila v EU in jih podražimo še za jurja ali tri.
Mestna središča so tam še od konjskih vpreg.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Furbo ::

Tam čez se lahko promet tudi skensla, kot se lepo vidi na primeru Ljubljane, Kamnika...

Lahko si pa folk po središčih tudi kupi kako termopan okno, ne vem zgleda sama sociala živi v centrih povsod.
Lp,f

OrkAA ::

dajmo dušilce na vsa vozila v EU in jih podražimo še za jurja ali tri.


Dajmo termopan okna na vsa stanovanja v EU in jih podrazimo se za 10 ali 20 jurjev.

Barbarian ::

Prav je da se avte tiša. Drugače bi še vedno imeli neke glasne traktorje kot so bili recimo stari dizli.

Predstavljajte si, da bi se danes ves promet zamenjal z avti izpred 20 ali več let. Potem vam bo jasno zakaj je treba avte tišati:)

V mestu kot takem tyre roll še ne pride do izraza saj so hitrosti enostavno premajhne. Večji problem so stalna pospeševanja. To je opazno že v naši največji vasici Ljubljani, kaj šele v večjih mestih, kjer dejansko nikoli ni tišina zaradi prometa. Stalno se sliši neka pospeševanja...

Nekdo je izjavil da se pri 80 km/h ne sliši več motorja ampak samo še zrak ki se umika avtu in tyre roll. Ja, ker imaš pri 80 km/h v 5 prestavi. Daj v tretjo prestavo in 3000 rpm. Ti zagotavljam da se bo motor zelo slišalo.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Nekdo je izjavil da se pri 80 km/h ne sliši več motorja ampak samo še zrak ki se umika avtu in tyre roll. Ja, ker imaš pri 80 km/h v 5 prestavi. Daj v tretjo prestavo in 3000 rpm. Ti zagotavljam da se bo motor zelo slišalo.

In tako vozi približno koliko ljudi? 1%? 0.5%?

Barbarian ::

Poanta je da se utiša hrup v mestih, kjer so hitrosti prenizke da bi tyre roll prišel sploh do izraza.

nekako tako:


Kje kdorkoli tu sliši tyre roll? :) Vsi avti stojijo, kljub temu je hrup ubitačen. To je treba urediti. In to se da urediti s tišjimi motorji in večjo uporabo zvočne izolacije (ki se trenutno v večini avtov v motornem delu karoserije dejansko sploh ne uporablja).

Tyre roll je mnogo težje utišati saj je zelo odvisen tudi od stanja cestišča, ne le od kvalitete pnevmatike. Motor teh težav nima.

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Hrup osebnih avtomobilov se mi zdi še najmanj moteč.
Precej glasnejši so avtobusi in tovornjaki.
Neprimerljivo (naj)glasnejši pa so mopedi. Nekateri so tako zelo hrupni, da se jih ponoči sliši že nekaj minut preden pripeljejo mimo, in potem še nekaj minut zatem, ko odpeljejo mimo. In če me avtomobili ne motijo, se pri takih mopedih res sprašujem, kako je mogoče, da lahko nekdo sredi mesta ponoči povzroča tako neznosen hrup.

energetik ::

jernejl je izjavil:

Hrup osebnih avtomobilov se mi zdi še najmanj moteč.
Precej glasnejši so avtobusi in tovornjaki.
Neprimerljivo (naj)glasnejši pa so mopedi.
Točno tako. Stanujem nad najprometnejšo cesto v LJ. Če mimo pelje 50 bencinarjev naenkrat, se jih skozi zaprta okna ne sliši. Če pripelje samo 1 LPP, se stresejo okna in tla. Če pripelje pa kakšen Harley, je to enako kot ene 5 LPPjev.
Točno se vidi, kje se da najbolj zmanjšati hrup, ampak birokrati so glupi.

Furbo ::

OrkAA je izjavil:

dajmo dušilce na vsa vozila v EU in jih podražimo še za jurja ali tri.


Dajmo termopan okna na vsa stanovanja v EU in jih podrazimo se za 10 ali 20 jurjev.


To je itak treba dati, razen če nimaš naftne vrtine v lasti. Se ti ne zdi?
Lp,f

OrkAA ::

Se mi zdi, ja. Prav tako pa se mi zdi, da tudi utisanje avtov nikakor ne more skodovati.

darkolord ::

Če mimo pelje 50 bencinarjev naenkrat, se jih skozi zaprta okna ne sliši.
To si samo privajen na konstanten nivo hrupa, da ne slišiš razlike.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Barbarian ::

Energetik, kaj ti bodo okna:D A ko si izven svojega stanovanja v ljubljani si tudi obkrožen s 4 okni, da ne slišiš hrupa ki prihaja iz ceste?:)

Na zadevo je treba gledat takole: premislite kak hrup je v pravih ogromnih mestih, ne naših večjih vaseh ala Ljubljana.

Ko je v naši Ljubljani kvazi rush hour je gostota prometa približno takšna kot je v Londonu nonstop, recimo. Samo da je treba upoštevat, da v Ljubljani ulice okoli železniške postaje ne bi bile tako nabite, če bi se lepše načrtovalo ceste po ljubljani. V večjih mestih pa je prometa enostavno preveč, ne pomaga bistveno niti dvopasovnica.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25310618 (3633) BigWhale
»

S hibridom imate še enkrat večjo možnost, da bodo zbili kolesarko/ja (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
572313 (1121) BigWhale
»

Varčna vožnja (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16217301 (12804) Malner

Več podobnih tem