» »

Poceni deli za alternator za Opel Corso C ( l2002 1.7DTI)- kje ?

Brane22 ::

Že nekaj časa me je* polnjenje na tej Corsi. Kot je videti, je alternator fuč.

pred časom je fotr insisitiral,d a do odpeljemo na servis. Šel sem k mojstu, h kateremu mi je zaukazal, a ko je ta videl kam so stlačili alternator, je reku da se tega ne gre.

Nato smoz muko našli servis, ki je to pravil za €350. Po malo več ko enem letu stvar spet ne fila.

Ne da se mi več zaj* z dresiranimi opicami in bi se tega lotil sam.

Poleg osnovnega problema - zaj* demontaže in zaj* z vdelano vakumsko pumpo za servo za bremze je še dodaten problem- kje dobiti dele ?

Zunaj so baje take stvari zelo poceni a sam jih ne najdem. V vemški štacuni dobim komplet nov alternator skupaj s pumpo za nekih €210.

Ampak zdi se mi butasto dajati toliko za material, če nisem 100% ziher, da je nujno alternator in če je šla kaka malenkost.

Kje torej dobiti ležaje, krtačke, regulator in diode poceni - jasno v solidni kakovosti ( recimo OEM, ni treba da ravno nosi Oplov štempelj, fajn pa je da je iste linije, od istega proizvajalca in ne kitajska kopijha brez nadzora kvalitete)...

Ma kdo kako idejo za tole ?

aiko ::

Pelji k drugemu avtoelektričarju - takemu ki ima malo več volje kot tisti ki bi najraje skasiral brez delat.

Sicer pa... krtačke, diode, regulator - vsaka malo bolje založena trgovina z avtodeli.
... ležaje v trgovini z ležaji (skf in podobne)

Jaz se tega npr. ne bi lotil sam doma, ker lahko komot presežeš tistih 200 € z experimentiranjem če je na koncu npr. navitje fuč. Toliko te lahko pride samo rotor.

Lp

Brane22 ::

Jasno. Pa spet €300-400 in tko naprej, dokler po ene €3k ne pridem do desetega.

ne da se mi. Raje to naredim sam. Izkušnje kažejo, da se delo opic ne izplača in da to veliko prej naredim sam. In s takjošnjim občutkom ali sem opravil delo kot je treba ali pa sem ga usral.

In izkušnje kažejo, da se sam en morem zajebat niti 10% od tega, kot me lahko nategujejo opice.

Navitje znam stestirat. In nemogoče da te toliko pride samo rotor, če dobiš zunaj CEL KOMPLET za tak denar.

Valeo za Corso C 1.7DTI. skupaj z vakum pumpo za servo bremz.

Pravzaprav rad verjamem. Če ti ta rotor prodajo tu in ustrezno "obdavčijo" zakaj ne.

Banane so sicer poceni, a domače opice že davno ne živijo samo od njih...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Brane22 ::

Prejšnji linko ostalim ne bo delal, pardon.

Te pa spravi na osnnovno stran dealerja. In tam alternator na sliki stane €220:

http://www.q11-shop.de/catalogpix/P3002...

tony1 ::

Po moje je kaj dosti drugega kot alternator težko (okej, preveri še, če je jermen napet in pravilno zmontiran, rolica ni v zadnjih zdihljajih in, da šponar dela - če so ti deli zreli za menjavo, jih zamenjaj).

Glede na precej kompleksno sestavo vsega skupaj pa bi sam kupil cel nov komplet in čao. Čeprav razumem, da si navajen reči porihtati tako kot je treba sam.

Še nasvet: če prideš do "mojstra", ki ob kakšnem problemu začne jecljati in kriliti z rokami, raje pelji avto drugam. Se zna zakomplicirati vse skupaj in trajati dlje, ampak bolje to, kot zanič opravljeno delo...

Brane22 ::

Problem je v tem, da nihče problematičen ne krili z rokami na začetku ampak takrat ko je drobovje tvojega avta po njegovi delavnici.

Ali pa še raje, ko rpideš z reklamacijo nazaj.

Za dele sem našel - avtoelektrika Kogovšek.

Ampak ko pomislim nazaj, je njega tudi foter hvalil in varianta, ki jo je na koncu našel je bila da je nekdo samo odmontiral alternator in ga nesel h kogovšku.

Možno da je bil trapasto zmontiran. Bom prečekiral stvar bolj podrobno.

aiko ::

Brane, če znaš navitje stestirat pol ostalo ne bi smelo delat problema.

Jasno da se delo "opic" ne izplača. Takih avtoelektričarjev imamo tu poln k***. Sam niso vsi opice.

Samo za primer..
Nam je npr. na enem avtu šla puša na rotorju, na katero so prilotani kabli in iz katere ščetke jemljejo tok ven.. posledično alternator ni delal. Nov bi prišel 450€ (sem preveril sam ceno), sam rotor pa skoraj 250. Na koncu mi je majstor sam naredil pušo, jo postružil, vprešal in vse kable prilotal in zmontiral spet vse skupaj. Vse skupaj z ščetkami in delom me je prišlo 100€.

tony1 ::

Seveda, ker niti ne vejo na pamet, kaj je še prišravfano na alternator :(

Kogovšek je lahko že malo gospoda, in bi si res znal zaželeti kaj takega.

Zraven Kogovška je še več avtoelektrik, dobre izkušnje sem imel z Avtoelektriko Erjavec (sicer BMW specialist ampak se loti vsake znamke), vendar opozarjam, da ni najbolj poceni. Poleg tega se reklamacije korektno loti.

aiko: napiši kak kontakt tega človeka...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Brane22 ::

Problem z jebeno Corso je ker te vse stane. Deli so dragi, ker pa je vse tako nabasano ( velik motor v malem avtu) gre precej časa.

Na prastari Astri se lahko igram "kaj če" v nedogled. Alternator enostavno sprobam tako da ga v 10 min zmontiram na motor in pogledam kaj se dogaja.

Na tej Corsi je pa vsak tak poskus nekaj ur dela.

aiko ::

tony1 je izjavil:



aiko: napiši kak kontakt tega človeka...


Delal je to na avtu od brata, tko da ga bom vprašal če ima še cifro ko ga vidim/slišim (ne živiva na isti lokaciji).

Brane22 ::

Če koga zanima, našel sem zanimive video materiale:

Alternator rebuild ( various)

Tip očitno dobi dele za alternator za drobiž.

Evo še par njegovih zadev za Corso:

Replacement of timing belt on Corsa

Je pa še kar nekaj drugih. Zanimiva je recimo menjava sklopke:

Clutch replacement

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Brane22 ::

Nekdo je omenil komutator na rotorju. Evo jih na kilo:

Slip rings

GrimReaper ::

Kje torej dobiti ležaje, krtačke, regulator in diode poceni - jasno v solidni kakovosti ( recimo OEM, ni treba da ravno nosi Oplov štempelj, fajn pa je da je iste linije, od istega proizvajalca in ne kitajska kopijha brez nadzora kvalitete)...

Tole tut mene zanima, ker sem ravno iz Avtotehne Vis za regulator ventilatorja kabine, in so me obrali za 400€. Regulator sem že gledal da je 50€, delo pa sam nebi računal več kot 10€, ker sem imel v bistvu že vse podrto, predal dol in tisti plastični pokrov. Edino s snetjem samega regulatorja sem imel probleme, ampak sem potem videl da ima samo dva plastična zatiča.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1600 CL6
Intel 520 120GB | WD5000AZRX | Samsung HD502HJ | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair CX500 | NuForce uDAC-2 | G9x

Brane22 ::

če si našel regulator za €50 in si imel že vse podrto, kako so te potem obrali za €400 ?

connel ::

Ko sem jaz rabil dele, recimo ogledalo za Peugeot 309 letnik 91 sem jih pri Herculesu, spletna trgovina. Bom potem prilepil link, trenutno nikakor ne najdem. Bilo je pa zelo poceni, recimo ogledalo je bilo celih 25EUR.

Edit: Našel stran - http://www.herkules.si/
Mislim da tvojega modela nimajo na zalogi, povprašaj, če še rabiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: connel ()

GrimReaper ::

To da je 50EUR sem našel na eBayu ko sem prišel iz servisa, in to original GM.
V bistvu sem že prej našel eno ceno za BMW, ki je bla okol 100EUR. Ampak on mi je po telefonu rekel da gre za računalnik in da brez gretja itak ne bom mogel bit, za kar se mi je zdela cena 400EUR primerna. Nisem pa vedel da je mislil ta regulator, ki če ga že v roke primeš, je vsakemu jasno da ne more bit vreden več kot 100EUR.
Seveda sem si za vse sam kriv, bi moral prej mal povprašat naokol, ampak da ti za en del lahko računajo 8x več kot je dejansko vreden se mi pa ni niti sanjalo.
Pa drugače ne krivim Avtotehne Vis, sej ne postavljajo oni cen, ampak GM. Tolk pošten pa tut ni kr vsak, da mi bo šel pravit, da lahko drugje dobim dost ceneje. Edino ko je bil še Opel Lesce, je bil en pošten, in mi kar takoj ko je povedal ceno za masko za avtoradio (120EUR namesto 20EUR), rekel naj grem raje drugam.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1600 CL6
Intel 520 120GB | WD5000AZRX | Samsung HD502HJ | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair CX500 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

first_line ::

Alternator pri 10 let starih avtih je skoraj najbolje kupiti nov, ali pa če ga SAM popraviš tako da montiraš NOV del ki te zajebava (regulator, diode, ležaj...). Ti obnavljalci ponavadi samo pobirajo kose iz okvarjenih in jih mešajo med sabo tako da spravijo skupaj nek za silo delujoč izdelek in te oberejo za 50% novega. Potem ti pa spet zataji, sploh pri kakšnih izrednih razmerah (meni pri zadnjih poplavah ko sem zapeljal skozi jezero na cesti). Alternator je zelo pomemben del vozila, 10 let stari avti so že polni elektronike ki stane ogromno (procentualno gledano glede na vrednost avta). Če imajo ta prav đus se lahko izogneš kakim odpovedim računalnika, imobilizator se ti ne spunta, servo..., pa poln prtljažnik rezervnih žarnic ne rabiš voziti s sabo.

Najbolje je stopiti do kakšnega popoldanca ki dobi kakšnih 20% ceneje pa še pozna cene. Na koncu dostikrat pride ceneje s kosi+delo, kot če bi sam nabavljal in se zajebaval zunaj na dežju pri 0°C. Sploh ko nujno rabiš avto.

Brane22 ::

NIKOLI me ni prišlo ceneje, če sem dal karkoli delat drugim, tudi fušarjem. Niti približno.

Nimam nit ene pozitiven izkušnje iz obilja mnogih.

Kar se delov tiče, pa saj lahko dobim nove.

Diode v usmerniku lahko dobiš nove na kos.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prizgane luci na avtu in poraba goriva xD (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17410351 (7916) RejZoR
»

alternator na avtu

Oddelek: Loža
191593 (1186) papasmrk
»

Avtomobilski alternator kot "hidroelektrarna"

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
54142 (3990) iskra
»

generator za veterno elektrarno

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
173379 (2941) Azrael
»

Dva akumulatorja, napajanje iz istega vira, a vsak svojega porabnika

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
81022 (933) Azrael

Več podobnih tem