» »

Ubogi kolesar na cesti

Ubogi kolesar na cesti

Temo vidijo: vsi
««
14 / 18
»»

_IKE_ ::

@manu:

Torej na tv bo govoril da je omejitev toliko in toliko)i in priznal da tudi kršitve, skratka priznaval omejitve

na tem forumu pa v vsaki pickl ( in še kateri ) temi piše " da omejitve in predpisi za kolesarje itak ne veljajo in jih ni potrebno spoštovat"


Zanimivo, opozorim na njegovo dvoličnosti pa nekateri to razumejo da želim da hipi nekaj reče kakor jaz hočem oziroma da ravna po moji volji. Logika ? Na dopustu očitno...

jype ::

_IKE_> na tem forumu pa v vsaki pickl ( in še kateri ) temi piše " da omejitve in predpisi za kolesarje itak ne veljajo in jih ni potrebno spoštovat"

Tako je, vendar imam prostor pojasniti tudi pomen (in včasih to storim celo na dolgo in široko, da lahko razumete vsi, če se malce potrudite) - da bi to izjavo trgal iz konteksta in jo ponujal oddaji, ki se sploh ne ukvarja z analiziranjem kakršnekoli problematike, ampak služi predvsem zapolnjevanju ur v domovih za starejše občane, mi pa na kraj pameti ne pade.

Ampak ti veš več in bolje, ker razmišljaš s svojimi ogromnimi bicepsi!

energetik ::

_IKE_ je izjavil:

na tem forumu pa v vsaki pickl ( in še kateri ) temi piše " da omejitve in predpisi za kolesarje itak ne veljajo in jih ni potrebno spoštovat"
Lahko bi tudi ti razumel pomen tega stavka, ki očitno ni dobeseden. Če prav razumem, misli s tem, da je za ohranitev življenja in zdravja bolje kolesariti kot da predpisi za kolesarja ne veljajo. Kar pomeni, da ne moreš pričakovati, da imaš kjerkoli prednost. Ampak očitno si ti vse predstavljaš dobesedno.

Kar se tiče nastopa na TV - sem prepričan, da bi vsaj 80% forumašev "zmrznilo" pri takem nastopu. Tudi jaz veliko lažje povem svoje mnenje v pisni obliki kot z ustnim nastopom. Ker imam čas mnenje dobro razdelati in pojasniti. V 3min oddaji pač te možnosti ni in moraš biti precej dobro pripravljen in streniran, da suvereno poveš bistvo.
Edino glede omejitev bi pa res lahko povedal, da velja 25km/h le za kolesa z motorjem in da ima tako mnenje tudi policist.

jype ::

energetik> Edino glede omejitev bi pa res lahko povedal, da velja 25km/h le za kolesa z motorjem in da ima tako mnenje tudi policist.

Saj sem, ampak ne v eter (sem bil izzvan od kamermana številka dve).

Gregor P ::

A IKE je kamerman številka dve?!?8-O:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Ne, kamerman kamere 2 mi je povedal, da je omejitev hitrosti na kolesarskih stezah 25 km/h, jaz pa sem mu pojasnil, da se od leta 2004 omejitev nanaša samo še na kolesa s pomožnim motorjem.

Limit-sky ::

jype je izjavil:

_IKE_> Jaz vidim problem v tem KAJ je povedal in ne KAKO

Do danes še nisi izkazal razumevanja povedanega ali zapisanega, tako da me to ne preseneča.

_IKE_> Ja res kolesarstvo, je pa res tako hudo intelektualno zahtevna reč

V resnici kolesarstvo zahteva določene spretnosti, ki jih silaki ne zmorete - na primer držanje ravnotežja. Nič za to - dobijo se taka majhna kolesca, ki se jih privijači na zadnjo os in omogočajo vožnjo tudi invalidom in fantom, ki "skrbijo za postavo".

In žvižgajo, ko se jim pojavi kakšna rdeča rampa na poti...
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

jype ::

Kolesarji ne žvižgajo.

dolenc ::

Temveč žvenkljajo s premalo podmazanimi gonilnimi ležaji, razštelanim krmilnim in slabo centriranim obročem. To je dovolj, ni potrebe po žvižganju(ali pussi varjanti - zvončku)

LeQuack ::

Takole si predstavljam vse nestrpneže nad kolesarji v tej temi:

Quack !

jype ::

matonson ::

Na nekaterih koncih vidim, da je zabeležen naklon več kot 25%. Je tam res tako strmo?

jype ::

Kje?

matonson ::

SplitCookie ::

jype je izjavil:

Jah, prepočasi kolesarita.


Samo vozi po predpisih. Ti pa s 70+ v naselje.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

matonson> Tukaj: http://www.strava.com/runs/22292895

Tako strmih je samo par zavojev po nekaj metrov.

SplitCookie> Samo vozi po predpisih. Ti pa s 70+ v naselje.

Max Speed 65.4km/h (na celem krogu, nikakor ne v naselju)

Avtomobilisti ste žal taki pajaci, da nimate nobenega občutka ne za hitrosti, ne za razdalje, česar vam ne moremo zameriti, saj ste za vse praktične pomene besede v osebnih vozilih popolnoma slepi in gluhi.

Tip je tam kjer je omejitev 90 vozil 40, še dobr da nism bil v avtu ker bi me _tolk živčnga_ naredu, da bi se zihr zaletu!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

SplitCookie ::

jype je izjavil:

matonson> Tukaj: http://www.strava.com/runs/22292895

Tako strmih je samo par zavojev po nekaj metrov.

SplitCookie> Samo vozi po predpisih. Ti pa s 70+ v naselje.

Max Speed 65.4km/h (na celem krogu, nikakor ne v naselju)

Avtomobilisti ste žal taki pajaci, da nimate nobenega občutka ne za hitrosti, ne za razdalje, česar vam ne moremo zameriti, saj ste za vse praktične pomene besede v osebnih vozilih popolnoma slepi in gluhi.

Tip je tam kjer je omejitev 90 vozil 40, še dobr da nism bil v avtu ker bi me _tolk živčnga_ naredu, da bi se zihr zaletu!


Aha, če bi bil v avtu bi bil kar živčen, no, lepo.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

SplitCookie> Aha, če bi bil v avtu bi bil kar živčen, no, lepo.

Mlad si še, prekratek čas na tem forumu, da bi razumel: Koliko so krivi počasni vozniki?

first_line ::

jype je izjavil:


Avtomobilisti ste žal taki pajaci, da nimate nobenega občutka ne za hitrosti, ne za razdalje, česar vam ne moremo zameriti, saj ste za vse praktične pomene besede v osebnih vozilih popolnoma slepi in gluhi.


To lahko izjavi samo človek ki nima ispita za avto. Za kolesarskega pa vem da ni treba delati zdravniškega pregleda.

jype ::

first_line> To lahko izjavi samo človek ki nima ispita za avto.

Pojma nimam, kaj naj bi bil ispit, a verjetno misliš na vozniško dovoljenje. Beseda se sicer pravilno zapiše "izpit".

Looooooka ::

Avtomobilisti ste žal taki pajaci, da nimate nobenega občutka ne za hitrosti, ne za razdalje, česar vam ne moremo zameriti, saj ste za vse praktične pomene besede v osebnih vozilih popolnoma slepi in gluhi.

kolesarji ste zal taki pajaci, da nimante nobenega obcutka ne za hitrost, ne za razdalje, cesar vam ne moremo zameriti, ker pac ne uporabljate ogledala in se pac ne zavedate kako majhni izgledate pri vasi (divji 40+ na uro) voznji. Ker ste navajeni prehitevati pesce, ki se premikajo relativno pocasi in v relativno ravni crti ste pac navajeni ne-gledati nazaj in ste zato pac vedno sokirani, ko priletite v voznika avtomobila, ki pac ne pricakuje norca na kolesarski.
Jebat ga. Nekega dne boste mogoce spremenili obnasanje :)) ker, pleh pomojem v prihodnosti ne bo nic bolj mehak....obcutek krivde voznikov avtomobilov pa glede na vase lastne poste strmo pada...

jype ::

Looooooka> ne uporabljate ogledala

Ker slišimo, kaj je za nami in lahko obrnemo tudi glavo, ker za nami ni pleha.

Looooooka> ne zavedate kako majhni izgledate

Nepomembno - vozniki ste slepi, tako da tudi če bi bili večji od šleparjev nam to ne bi nič pomagalo, če ne bi bili tudi tako težki kot šleparji.

Looooooka> Ker ste navajeni prehitevati pesce, ki se premikajo relativno pocasi in v relativno ravni crti

Očitno tudi pešca še nisi videl.

Looooooka> ste zato pac vedno sokirani, ko priletite v voznika avtomobila, ki pac ne pricakuje norca na kolesarski.

Voznik avtomobila na kolesarski itak ničesar ne pričakuje - kolesarji pa morajo na kolesarski pričakovati voznike motornih vozil, ker druge izbire nimajo.

Looooooka> obcutek krivde voznikov avtomobilov pa glede na vase lastne poste strmo pada...

Vozniki itak nimate zavesti, tako da tudi o občutkih krivde ne moremo govoriti.

Gregor P ::

jype je izjavil:

Looooooka> ne uporabljate ogledala

Ker slišimo, kaj je za nami in lahko obrnemo tudi glavo, ker za nami ni pleha.

Tudi avto, ki gre za vami dol po klancu, ni ravno hrupen (ker se zgolj spušča brez uporabe motorja razen zaviranja), kaj šele, če bi to bilo EV, pa tudi sicer hrup ti spredaj (sploh pri tvoji hitrosti) drugače slišiš kot če bi vozil za njim. In pri tisti hitrosti navzdol ti bolj malo obračaš glavo:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P> pa tudi sicer hrup ti spredaj (sploh pri tvoji hitrosti) drugače slišiš kot če bi vozil za njim.

Ne. http://www.windrushgear.com/

Gregor P> In pri tisti hitrosti navzdol ti bolj malo obračaš glavo

Ne, ker glavo obračat na kolesu pač ni nekaj težkega - vozniki to težko razumejo, a če se potrudijo, se da tudi to dojeti.

first_line ::

jype je izjavil:

Gregor P> pa tudi sicer hrup ti spredaj (sploh pri tvoji hitrosti) drugače slišiš kot če bi vozil za njim.

Ne. http://www.windrushgear.com/

Gregor P> In pri tisti hitrosti navzdol ti bolj malo obračaš glavo

Ne, ker glavo obračat na kolesu pač ni nekaj težkega - vozniki to težko razumejo, a če se potrudijo, se da tudi to dojeti.


V avtu imam ogledala, kaj bi se vrtel na stolu. Saj se kdaj lahko vsedeš v kakšno motorno vozilo, da ne boš preveč bedarij nakvasil tukaj.

Gregor P ::

jype je izjavil:


Ne. http://www.windrushgear.com/

ha ha tebi verjetno lahko prav vse prodajo:))
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PaX_MaN ::

first_line je izjavil:

V avtu imam ogledala, kaj bi se vrtel na stolu. Saj se kdaj lahko vsedeš v kakšno motorno vozilo, da ne boš preveč bedarij nakvasil tukaj.

Mrtvi kot.
Also, trolololo.

jype ::

first_line> V avtu imam ogledala,

Ti nečimrnež, ti!

Gregor P ::

To drži, da prav tako v avtomobilih konstanto obračamo tudi glavo zaradi mrtvega kota, sicer bi vse skupaj zgledalo kot življenjsko nevarna loterija pri menjavi pasov, zavijanju itd.:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Gregor P ::

Še ena novica, ki bo morda pripomogla k večji varnosti kolesarjev pri naši avstrijski sosedi :)

Ker je vedno več koles želijo vzpostaviti malo bolj jasna pravila glede kolesarjev. Razmišljajo namreč v smeri prepovedi telefoniranja med kolesarjenjem (torej s telefonskim aparatom v roki, prostoročno telefoniranje naj ne bi bilo prepovedano; pri nas imamo verjetno že nekaj podobnega, če se ne motim?). Padajo pa v Avstriji tudi ideje o registrskih tablicah za kolesa (dunajski magistrat), omejitev vožnje zgolj na kolesarke steze že obstaja (izjema je za športne profesionalne kolesarje v času treninga) itd. ... skratka v naprednih sodobnih državah bodo počasi poskrbeli za nevarne kolesarje, ki jih je na cestah vedno več; prvi novi zakoni bodo začeli padati že v letu 20138-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

energetik ::

Gregor P je izjavil:

Še ena novica, ki bo morda pripomogla k večji varnosti kolesarjev pri naši avstrijski sosedi :)

Ker je vedno več koles želijo vzpostaviti malo bolj jasna pravila glede kolesarjev. Razmišljajo namreč v smeri prepovedi telefoniranja med kolesarjenjem (torej s telefonskim aparatom v roki, prostoročno telefoniranje naj ne bi bilo prepovedano; pri nas imamo verjetno že nekaj podobnega, če se ne motim?). Padajo pa v Avstriji tudi ideje o registrskih tablicah za kolesa (dunajski magistrat), omejitev vožnje zgolj na kolesarke steze že obstaja (izjema je za športne profesionalne kolesarje v času treninga) itd. ... skratka v naprednih sodobnih državah bodo počasi poskrbeli za nevarne kolesarje, ki jih je na cestah vedno več; prvi novi zakoni bodo začeli padati že v letu 20138-)
In tebi so taki idiotski predlogi očitno všeč? ;((
Sploh z registracijo bi praktično izničili voljo do kolesarjenja še tistim, ki se zdaj spravijo z biciklom po opravkih. Če pa omejijo vožnjo samo na kolesarske, je pa v SLO itak konec s kolesarjenjem, ker na tak način sploh ne moreš nikamor priti.
Imamo že zakone, kako mora biti opremljeno kolo, prav tako prometne predpise. Uvajati nove in nove prepovedi in omejitve je navadna bedarija, vse kar je potrebno je malo več nadzora policije. Vsaj kar se tiče vožnje po kolesarki v nasprotno smer in uporabe luči. Če ti pa težijo podnevi, da nimaš namontirane luči je pa to spet navaden idiotizem, ker uporaba luči podnevi ni predpisana. Prav tako je idiotizem kaznovanje kolesarja, ki ne vozi po kolesarski, ker so na njej količki in pešci.

Manu ::

Gregor P je izjavil:

Še ena novica, ki bo morda pripomogla k večji varnosti kolesarjev pri naši avstrijski sosedi :)

Ker je vedno več koles želijo vzpostaviti malo bolj jasna pravila glede kolesarjev. Razmišljajo namreč v smeri prepovedi telefoniranja med kolesarjenjem (torej s telefonskim aparatom v roki, prostoročno telefoniranje naj ne bi bilo prepovedano; pri nas imamo verjetno že nekaj podobnega, če se ne motim?). Padajo pa v Avstriji tudi ideje o registrskih tablicah za kolesa (dunajski magistrat), omejitev vožnje zgolj na kolesarke steze že obstaja (izjema je za športne profesionalne kolesarje v času treninga) itd. ... skratka v naprednih sodobnih državah bodo počasi poskrbeli za nevarne kolesarje, ki jih je na cestah vedno več; prvi novi zakoni bodo začeli padati že v letu 20138-)


Kakšne nevarne kolesarje? Tiste v tvoji domišljiji?

Za omejevanje vožnje po kolesarski stezi je najprej potrebna kolesarska infrastruktura, ki pa je v Ljubljani slaba.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Sriple Tix ::

Upam, da mi v izogib obtožb o morilsko nastrojenem vozniku SUV - a ni potrebno ponovno naglaševati, da sem tudi sam kolesar (letos 4000+ km), vendar tole s kolesarskimi stezami pa res ne bo šlo, kajti večina wanna be Armstrong specialkarjev z dresom kakšne izmed znanih ekip, se niti slučajno ne bo vozil po njej, če se že zdaj ne. Hint: kolesarska steza Mojstrana - Kranjska gora ali Bled - Lesce. /*sarkazem off

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Profi kolesarji so izključeni.

energetik je izjavil:

In tebi so taki idiotski predlogi očitno všeč? ;((
Brez ustreznega tehničnega pregleda kolesa je sama registracija res premalo da:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Vajenc ::

Ta avstrijski predlog sploh ni slab, če bi to vodilo k temu, da bi uredili kolesarske steze iz LJ do vseh koncev Slovenije, izobrazili kolesarje in pisali kazni za pisanje SMS sporočil med kolesarjenjem. Vožnja po kolesarskih stezah, tam kjer so, pa je menda že tudi pri nas obveza, a ni?
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

iso2000 ::

Gregor P je izjavil:

Še ena novica, ki bo morda pripomogla k večji varnosti kolesarjev pri naši avstrijski sosedi :)

Ker je vedno več koles želijo vzpostaviti malo bolj jasna pravila glede kolesarjev. Razmišljajo namreč v smeri prepovedi telefoniranja med kolesarjenjem (torej s telefonskim aparatom v roki, prostoročno telefoniranje naj ne bi bilo prepovedano; pri nas imamo verjetno že nekaj podobnega, če se ne motim?). Padajo pa v Avstriji tudi ideje o registrskih tablicah za kolesa (dunajski magistrat), omejitev vožnje zgolj na kolesarke steze že obstaja (izjema je za športne profesionalne kolesarje v času treninga) itd. ... skratka v naprednih sodobnih državah bodo počasi poskrbeli za nevarne kolesarje, ki jih je na cestah vedno več; prvi novi zakoni bodo začeli padati že v letu 20138-)


Kar se tiče telefoniranja med kolesarjenjem ali upravljanjem kakšnega drugega prevoznega sredstva se mi zdi to edino prav. Ampak dokler bom pri nas videl na vsakem križišču več kot pol voznikov avtomobilov s slušalko "prisesano" na obraz se mi zdi brezpredmetno debatirati o takšnem ukrepu. Tudi policiste sem že večkrat videl pri takem početju. Sploh se mi zdi, da je določen del populacije, ki si "krajša" vožnjo do službe s pogovorom po telefonu. Vsaj tak vtis dobi človek, če malo opazuje šoferje okrog sebe. Žalostno, še posebej, da ni bolj strogega nadzora nad takim početjem.
Če bodo kolesarske tako urejene kot so v avstriji ali nemčiji se mi tudi ukrep obveznega kolesarjenja po kolesarski ne zdi napačen. Ampak naj se ve, da potem je kolesarska pač kolesarska, ne pa parkirišče, poligon za "vozičkanje, za rolanje, pešačenje, prostor za avtobusno postajo in še kaj. Pa tudi to bi izpostavil, da so v tujini kolesarske večinoma v nivoju s cesto in niso valovite kot je pri nas pogosto, kjer so dovozi z dvorišč ali stranskih cest. Takšni valovi povzročijo, da se določen del kolesarjev (po mojem mnenju upravičeno) rajši odloči za ravno cesto zraven kolesarske. Če že gremo s primerjavami s tujino, dajmo še poskrbeti za primerno infrastrukturo, ki bo omogočala takšne ukrepe...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iso2000 ()

Gregor P ::

iso2000 je izjavil:

Takšni valovi povzročijo, da se določen del kolesarjev (po mojem mnenju upravičeno) rajši odloči za ravno cesto zraven kolesarske.
Pelješ počasi pa ni prav nobenih težav.;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Invictus ::

Ta avstrijski predlog je bolj namenjen avtomobilistom kot kolesarjev, ker jih še bolj omejuje.

Dajmo kolesarje raje kar v živalski vrt ali kak freak show, da jih bodo lahko hodili avtomobilisti gledat. V stilu, glej jih čudake.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

iso2000 ::

Gregor P je izjavil:

iso2000 je izjavil:

Takšni valovi povzročijo, da se določen del kolesarjev (po mojem mnenju upravičeno) rajši odloči za ravno cesto zraven kolesarske.
Pelješ počasi pa ni prav nobenih težav.;)

Hja, ne rečem. Samo tudi že pri npr. 25 km/h, kar ni neka strašna hitrost, kolo zelo neprijetno niha in kolesar izgublja veliko energije.
Drugače pa ne bi preveč o hitrosti, ker omejitve hitrosti so pa sploh poglavje zase in se jih veliko avtomobilistov ne drži. Vsako jutro, ko se vozim skozi naselje z omejitvijo 40 km/h, lahko po moje na prste 1 roke naštejem voznike, ki se držijo omejitve. Mimo jih gre pa nekajkrat več... Zakaj pa ti ne vozijo počasneje? Mogoče ker se jim mudi na delo ali po opravkih? A kolesarji imamo pa ves čas na tem svetu? Samo "svetim" avtomobilistom se pa vedno mudi?!

Limit-sky ::

Invictus je izjavil:

Ta avstrijski predlog je bolj namenjen avtomobilistom kot kolesarjev, ker jih še bolj omejuje.

Dajmo kolesarje raje kar v živalski vrt ali kak freak show, da jih bodo lahko hodili avtomobilisti gledat. V stilu, glej jih čudake.

Hehe...
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

PaX_MaN ::

Invictus je izjavil:

Dajmo kolesarje raje kar v živalski vrt ali kak freak show, da jih bodo lahko hodili avtomobilisti gledat. V stilu, glej jih čudake.

To vam ratuje dnevno - tem prostorom se kunštno reče mrtvašnica. Tam je delež avtomobilistov ki se naslajajo v stilu "o fak kko mu je glavo speštal" verjetno visok.

joze67 ::

Gregor P je izjavil:

Pelješ počasi pa ni prav nobenih težav.;)


Če se pojavi razpoka na cesti, so avtomobilski deli forumov takoj polni jadikovanja, kakšne ceste imamo pri nas, kako je drugje (v Avstriji) bolje, kako bi morali cestarji odgovarjati... Nikomur pa ne pade na misel tvoj genijalni nasvet. Da bi, recimo, vozil počasi, če je cesta ozka; če so ljudje ob cesti; če se ne vidi, kaj je za vogalom; ne - otroke v ograjena igrišča (rezervate), pešce na Čopovo , drugje pa dvigniti moteče omejitve.

Gregor P ::

Če je globoka luknja oz. razpoka na cesti, se je tudi pod razno ne moreš tako dobro izogniti kot s kolesom, zato tudi lahko dodobra poškoduješ avto (boljše to kot pa nevarni manevri umikanja); kolesar pa se lahko luknji elegantno izogne, ker vozi zelo počasi in pri tem manevru ne ogroža nikogar, lahko se celo ustavi, sestopi s kolesa in gre peš mirno naprej. Torej ima krpanje lukenj na cesti pač logično prioriteto; konec koncev vozite s kolesom po travnikih, gorah, koreninah pa se nič ne pritožujete:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

joze67 ::

To seveda ni res. Počasen avto lahko prav tako - celo bolje, ker so zavore čisto druga kategorija - ustavi kot počasen kolesar. Ali se oviri ogne. Težave so, ker so avtomobilisti prehitri.

Vozimo po koreninah, praviš? Ti že veš; ampak saj vozite rallye po brezpotjih sveta, potem pa vas razpoka ustavi, bejž no.

Ja, pa seveda nič ni težko narediti, če morajo to narediti drugi, kajneda.

PaX_MaN ::

Jezus a vam še ni kapnilo da je jype predal trolštafeto Gregor P?:P

ttommy ::

Al pa vam ni kapnilo, da jype ni osamljen?
Gremo se da lahko sodelujejo v tej temi samo tisti, ki s kolesom naredijo letno 2k+ kilometrov. Ostali out!
Gamer

Invictus ::

Kolesarji bi se že zdavnaj umaknili s cest, če bi se imeli kam. Pa žal ne gre ...

Na Finskem so pločniki širši od enega voznega pasu na cesti. In glej, nobenih kolesarjev na cesti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Sriple Tix ::

... kar sploh ni res. Samo enkrat se pelji poleti z Jesenic proti Kranjski gori in videl boš, kako malo kolesarjev se vozi po široki in urejeni kolesarski progi ter koliko se jih (mnogokrat) vštric pujsa po medkrajevni cesti Jes - Kr. gora. In povsem enako je na cesti Lesce - Bled. Urejena kolesarska proga med krajema, toda liku in delu specialkarjev v 99% ne pritiče, da bi se vozili po njej.

Opisujem le dva primera, ki jih dejansko poznam in vsakodnevno srečujem, morda je drugod povsem drugače!

Invictus ::

Problem je da tista kolesarska steza ne gre ob cesti. Če bi šla, bi se ljudje tudi vozili po njej. Lokalci je itak ne bodo uporabljali, ker porabi za vožnjo do kolesarske steze več kot pa se je namenil prevoziti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Sriple Tix ::

Oranžna je kolesarska proga, milimeter nad njo medkrajevna cesta Lesce - Bled. Uvoz nanjo je v obeh primerih naravnost s krajevne ulice.

««
14 / 18
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22633929 (28127) bluefish
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22549503 (42792) BigWhale

Več podobnih tem