» »

Izboljšanje moči dvo-taktnega motorja

Izboljšanje moči dvo-taktnega motorja

s0m3thing ::

Zanima me, kako bi lahko izboljšal moč dvo-taktnega motorja na ročni vžig, ter če se da nastaviti avtomatski vžig, ter kolikšni so stroški.
Aha, pa še nekaj, ali imata zračni in filter za bencin kakšno vlogo pri moči?

Pro_moted ::

Vžig nima veze z povečanjem moči.
Zdaj pri dvotaktnem motorju so enostavne stvari za pridobit moč, kakšen resonančni izpuh, nekaj malega športni filter zraka to je tisto osnovno, brez veliko dela. Potem nadaljuješ s predelavami uplinjača in nastavitvami mešanice goriva. Ko boš enkrat čez to, lahko daš še honat cilinder da potem zamenjaš bat z večjim fi, mogoče tudi kakšen L- bat. Lahko daš brusit zgornjo glavo cilindra 2-3 mm, spet pridobiš nekaj.
Vse je odvisno koliko si pripravljen vložit in koliko moči bi rad pridobil.

Aja , filter za bencin nima nobene vloge pri moči ( vsaj neposredno ne ), medtem ko zračni filter pa ima.

Avtomatski vžig se seveda da narest, ampak vprašanje če se splača. Rabiš zaganjač, akumulator, elektroniko ...
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

mr1two ::

Največ potenciala se pri dvotaktnih motorjih skriva v izpušnem delu. Tam lahko vse pridobiš ali pa tudi izgubiš.
Še ena varianta je, da se lotiš (daš nekomu ki ve za kaj gre) brušenja pretočnih kanalov, povečanje vsisnega in izpušnega. Kakšno malenkost pridobiš z višanjem kompresije(manjši prostor za izgorevanje).
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Zvezdica27 ::

lp,

povej za kak motor gre, torej, v katerem stroju je vgrajen? Moped?

zz

s0m3thing ::

Gre se za mini moto.

Zvezdica27 ::

aha... nisem še videl mašine od blizu, a najbolj enostavni opciji sta dve:

optimizacija izpuha, to je res najbolj enostavno, gotovo se dobijo kiti za optimizacijo.

dovod zraka/mešanice in vžig (če ima tole sploh frgazar pa cink špulo, da ni zadeva že high tech).

Potem pa pač drejanje zadev: cilinder ter kanali, menjava batov, glava... ob tem je treba misliti na hlajenje.

Če poznaš tolerance motorja (recimo glede cilindra) se da marsikaj, na oko pa raje ne priporočam čarati. Z dvotaktno mašino se da narediti marsikaj, drugo pa je koliko časa potem dela kot je treba.

Jaz bi - če sploh, zdaj sem pametnejši kot včasih ko smo pilili APN - dal samo boljši izpuh in povečal dovod mešanice ter zraka - če je možno brez obdelave kanalov (odtočni zna bit problem). Cilindrov in glave ne bi diral.

zz

mr1two ::

Moje prioritete v tem primeru bi bile
-povečanje osnovnega premera bata(in drejanje cilindra) za 1-2 mm
-nabava L bata
-dober izpuh(pa da ni preveč glasen)
-prilagoditev fargazerja glede na potrebe, ki se pojavijo s povečano prostornino. Običajno je treba namontirat malenkost večjega, včasih je že zamenjava špruca(on vijak, skozi katerega teče gorivo) čisto dovolj (če motor "muka" zaradi primanjkovanja goriva).


Povečanje prostornine z drejanjem je še največji +, vendar moraš vedeti, kolko je še za mašino zdravo. Na APNjih nisem šel nikoli čez 40, posledično tudi nism uniču nobene mašine.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

mihec87 ::

Najprej izpuh potem pa naprej.

s0m3thing ::

Najlepša hvala za vse predloge in razlage :)

T0RN4D0 ::

Sicer se s temi rečmi ukvarjam bolj pri motornih žagah, ampak v osnovi je tako isti motor.

Prva stvar je sicer izpuh, ampak bi moral biti narejen nazadnje, če delaš kakšne predelave. Resonanca narejena točno za tvoj motor, če je faljena ti nič ne pomaga.

Povečanje kompresije. Razdalja med batom in glavo mora biti čim manjša, vendar moraš še vedno imet ob robu tistega pol milimetra se bat kdaj ne sreča z glavo :) Tu se uporabljajo različne finte, najbolj osnovna je odstranitev tesnila, pop-up bat ali frezanje glave, nižanje cilindra itd... Skratka v zgornji legi bata moraš imeti čim manjši volumen. S povečanjem kompresije povečuješ stres na vse vpletene komponente, tako da preveč pretiravat ni zdravo za motor.

Naslednja stvar je povečanje pretoka skozi motor. Torej brušenje kanalov, vseh. Največ običajno pridobiš pri izhodnem, ampak če si že tam porihtaš vse. Brusiš, širiš, višaš nižaš... S širjenjem načeloma ne moreš veliko falit, če ne greš predaleč in ujameš obročkov. Z spreminanjem višine spreminjaš timing, tako da je treba vedet kaj delaš. :) Za čim več izistnit iz motorja je tako treba nastavit tudi vžig. Bat lahko tudi na notranji strani malo oskubiš da je lažji.

No zdej imaš pumpo obrnjeno na max in moraš pogledat na vhodno stran, če vplinjač še dohaja polnit z optimalno mešanico zraka in goriva. Če ne, potem menjava za večjega. :) Če je premalo zraka, tudi tu upgrade.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

msjr ::

In potem se začnejo heci s pogonsko gredjo (po domače blajerco), ki ni zmožna prenašati vseh teh sil, tako da odsvetujem pretiravanje.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Apn6 izpuh (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9216605 (13035) oo7
»

Friziranje avtomatika

Oddelek: Loža
3817156 (13030) Frane75
»

VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
7816699 (12965) overman
»

OMV in 100 oktanov (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6312413 (10798) OmegaM
»

Motor z notranjim izgorevanjem (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
7012073 (10320) ani

Več podobnih tem