Forum » Na cesti » Apn6 izpuh
Apn6 izpuh
oo7 ::
Sprašujem, ker sem povečal vozni park in imam zdaj še en APN 6S
Zamenjati moram armotizerje potem pa ga peljem na tehničnega, ker trenutno ima samo 4 brzine. Nato pa vgradim še peto brzino :)
Za peto brzino potrebujem kupiti samo dva zobnika ali še kaj drugega ?
Na začetku ni hotel vžgati ampak sem po 2 urah pogruntal kje je bil problem. Ročka za zaug ni delala in je bil motor skozi pod zaugom in je samo močilo svečko. Sem odprl frgazer in notri ročno premaknil tisto ploščico in sedaj dela samo ne smem več premikati ročke za zaug ,er potem spet tista ploščica skoči in ne gre nazaj.
Tak frgazer kar dobro poznam, ker je bil dokaj podoben pri avtomatiku. Edino malo zamudno in nedostopna je diza če se zamaši, ker moraš sneti cel frgazer pri Apn6 za dizo rabim samo navadni izvijač.
Zamenjati moram armotizerje potem pa ga peljem na tehničnega, ker trenutno ima samo 4 brzine. Nato pa vgradim še peto brzino :)
Za peto brzino potrebujem kupiti samo dva zobnika ali še kaj drugega ?
Na začetku ni hotel vžgati ampak sem po 2 urah pogruntal kje je bil problem. Ročka za zaug ni delala in je bil motor skozi pod zaugom in je samo močilo svečko. Sem odprl frgazer in notri ročno premaknil tisto ploščico in sedaj dela samo ne smem več premikati ročke za zaug ,er potem spet tista ploščica skoči in ne gre nazaj.
Tak frgazer kar dobro poznam, ker je bil dokaj podoben pri avtomatiku. Edino malo zamudno in nedostopna je diza če se zamaši, ker moraš sneti cel frgazer pri Apn6 za dizo rabim samo navadni izvijač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
hojnikb ::
>Za peto brzino potrebujem kupiti samo dva zobnika ali še kaj drugega ?
rabiš 2 zobnika pa priporočljivo je vzet še podložke, ker verjetno bo treba menjalnik malenkost podložit, da bo to špilalo. Pa seveda olje :)
>Na začetku ni hotel vžgati ampak sem po 2 urah pogruntal kje je bil problem. Ročka za zaug ni delala in je bil motor skozi pod zaugom in je samo močilo svečko. Sem odprl frgazer in notri ročno premaknil tisto ploščico in sedaj dela samo ne smem več premikati ročke za zaug ,er potem spet tista ploščica skoči in ne gre nazaj.
Tak frgazer kar dobro poznam, ker je bil dokaj podoben pri avtomatiku. Edino malo zamudno in nedostopna je diza če se zamaši, ker moraš sneti cel frgazer pri Apn6 za dizo rabim samo navadni izvijač.
če maš dellorto frgazer, ga vrži dol in kupi drugega. Na aliexpress maš SHA 14/14 kopijo za 12$ in je čist ok, funkcionalno pa identičen originalu.
Js sn za svojga alpinota in a3 avtomatika kupo in špilajo bp....
rabiš 2 zobnika pa priporočljivo je vzet še podložke, ker verjetno bo treba menjalnik malenkost podložit, da bo to špilalo. Pa seveda olje :)
>Na začetku ni hotel vžgati ampak sem po 2 urah pogruntal kje je bil problem. Ročka za zaug ni delala in je bil motor skozi pod zaugom in je samo močilo svečko. Sem odprl frgazer in notri ročno premaknil tisto ploščico in sedaj dela samo ne smem več premikati ročke za zaug ,er potem spet tista ploščica skoči in ne gre nazaj.
Tak frgazer kar dobro poznam, ker je bil dokaj podoben pri avtomatiku. Edino malo zamudno in nedostopna je diza če se zamaši, ker moraš sneti cel frgazer pri Apn6 za dizo rabim samo navadni izvijač.
če maš dellorto frgazer, ga vrži dol in kupi drugega. Na aliexpress maš SHA 14/14 kopijo za 12$ in je čist ok, funkcionalno pa identičen originalu.
Js sn za svojga alpinota in a3 avtomatika kupo in špilajo bp....
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
ni fora da bi bli slabi, ampak se ne splaca hecat, ko dobis povsem spodobn replikat za pest riza.
razlika med tema dvema je v sirini luknje za zrak. 14/14 ima malenkost vecjo (14mm na obeh straneh). naceloma se dobi tut 12/14 replikat, ampak so 14/14 cenejsi
razlika med tema dvema je v sirini luknje za zrak. 14/14 ima malenkost vecjo (14mm na obeh straneh). naceloma se dobi tut 12/14 replikat, ampak so 14/14 cenejsi
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
oo7 ::
Še eno vprašanje :)
Kupiti moram nove amortizerje.
Zanima od kje se merijo, da kupim dovolj velike.
Od rdeče črte se pravi celoten amortizer ?
Od zelene črte sredine vijakov ?
Od rumene notranojost amortizerja ?
Vidim, da so amortizerji od 260mm - do 365 mm. Pa me zanima če kdo ve od kje se merijo ?
Hvala
Kupiti moram nove amortizerje.
Zanima od kje se merijo, da kupim dovolj velike.
Od rdeče črte se pravi celoten amortizer ?
Od zelene črte sredine vijakov ?
Od rumene notranojost amortizerja ?
Vidim, da so amortizerji od 260mm - do 365 mm. Pa me zanima če kdo ve od kje se merijo ?
Hvala
val46 ::
kolikor je meni znano, se jih meri od sredine luknje do luknje.Torej,kot maš označeno z zeleno barvo gor na sliki
oo7 ::
kolikor je meni znano, se jih meri od sredine luknje do luknje.Torej,kot maš označeno z zeleno barvo gor na sliki
Tudi jaz mislim, da je sredina luknje. Sem zmeril moj amortizer in od sredine do sredine luknje imam 30 cm. Moram zamenjati, ker zadnji konec je prenizek sploh če primerjam z APN6, ki ima 36 cm.
Blinder ::
Če bo brusil obstoječ cilinder 38 mm, zato da bo lahko montiral L bat, je to čisto nepotreben strošek, ker z "obrabljenim" cilindrom in novim L batom ne bo nič pridobil.
Se pridobi se pridobi ... L bat nima samo drugacne obrocke ampak ima tudi timinge odpiranja in zapiranja kanalov drugacne. Pridobi se navor vsepovsod ter se kakih 500 rpm
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
ne bluzi, timingi so identični; kateri se pa itk določajo z kanali samimi, ne z batom...
kar se pa obratov tiče, pa tut težko rečit. Men je stock zadeva brnela bp na 12k rpm brez obrememnitve (jasno z brezplatnskim vžigom in retardom predvžigne krivulje za ~7*)
kar se pa obratov tiče, pa tut težko rečit. Men je stock zadeva brnela bp na 12k rpm brez obrememnitve (jasno z brezplatnskim vžigom in retardom predvžigne krivulje za ~7*)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Blinder ::
Lunice na batu, ter dolzina bata ne vplivajo na timinge?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
ja, če režeš bat, potem samo premakneš timing, ne spremeniš pa koliko zraka prleti noter, ker za to je treba povečat kot odpiranja, kar pa seveda lahko nardiš samo z brušenjem kanalov...
Itk kr neki v tri dni delat, brez da si bi zračunal pravilno kote in resonančno območje, je tako brezveze. Če greš v ekstreme, je treba tut kakšen blok pobrusit itd...
Namenski kalkulator v roke, ugotovit resonanco izpuha, k ga maš in potem modificiraš, glede na to kaj hočeš.
Kr butnet not l bat in nek random izpuh (ali še slabš, original pustit) je škoda časa.
Če hočeš neko uporabno stvar, je pač treba stvar naštudirat. Druga opcija je seveda tut, da nabaviš ALU cilindr za apn. Dobiš out of the box zrihtan cilindr za dobrih 8HP, pobrusit morš samo blok in ojnico. Ni pa poceni špas.
Itk kr neki v tri dni delat, brez da si bi zračunal pravilno kote in resonančno območje, je tako brezveze. Če greš v ekstreme, je treba tut kakšen blok pobrusit itd...
Namenski kalkulator v roke, ugotovit resonanco izpuha, k ga maš in potem modificiraš, glede na to kaj hočeš.
Kr butnet not l bat in nek random izpuh (ali še slabš, original pustit) je škoda časa.
Če hočeš neko uporabno stvar, je pač treba stvar naštudirat. Druga opcija je seveda tut, da nabaviš ALU cilindr za apn. Dobiš out of the box zrihtan cilindr za dobrih 8HP, pobrusit morš samo blok in ojnico. Ni pa poceni špas.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Klamzi ::
ja, če režeš bat, potem samo premakneš timing, ne spremeniš pa koliko zraka prleti noter, ker za to je treba povečat kot odpiranja, kar pa seveda lahko nardiš samo z brušenjem kanalov...
Z rezanjem bata se bo sesalni kanal prej odprl, posledično bo sesanje trajalo dlje kar pa pomeni več mešanice zraka/goriva.
M-Power, če ne želiš dirat kanalov, lahko tud podložiš cilinder za 2mm (mislim da so to 4 tesnila), s tem dvigneš pretočna in izpušni kanal, obratno pa je potrebno znižat sesalni kanal za 4mm (2mm zaradi podlaganja in dodatnih 2mm) kar se pa najlažje doseže z rezanjem bata. Ne pozabit dat pofrezat cilinder od zgoraj za 2mm. Probaj pa raje s kakšnim starim kompletom cilindra in bata. Namreč če cilinder pofrezaš od zgoraj, potem ga je potrebno vedno podlagat...
To ti je bližnica za nekoliko več moči, za kaj več pa si nabavi literaturo in zahaklaj kakšnega lokalnega mojstra za nasvete.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Klamzi ()
hojnikb ::
>Z rezanjem bata se bo sesalni kanal prej odprl, posledično bo sesanje trajalo dlje kar pa pomeni več mešanice zraka/goriva.
Boš slej k prej mel težavo z velikostjo kanala, če boš hotel kakšno pametno moč met....
S tem spreminjanjem kotov premikaš powerband in če s tem ne spreminjaš tut resonance, se ti hitro lahko zgodi, da padeš ven iz resonančnega območja in ne nardiš nič.
Boš slej k prej mel težavo z velikostjo kanala, če boš hotel kakšno pametno moč met....
S tem spreminjanjem kotov premikaš powerband in če s tem ne spreminjaš tut resonance, se ti hitro lahko zgodi, da padeš ven iz resonančnega območja in ne nardiš nič.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Za začetnike je najboljša opcija zbrusit cilindr na ~42mm, malenkost znižaš glavo (ne pretiravat, ker boš slej k prej mel težave z klenkanjem pod obrementivjo = potreba po 100 oktancu). Bat po želji, navadn ali l.
Stvar zakjučiš z SLC izpuhom (zgleda skor kot original apn, ampak ima že tovarniško protikonus) in maš zadevo, ki kamot povleče do ~75kmh, hkrati pa imaš uporabnega powerbanda od 3 do ~7500-8000rpm.
Za začetnika, če se nočeš igraz z kanali, rezanjem batov in custom izpuhi (stvari je treba res dobro zračunat in zbalancirat, če hočeš met uporabno stvar) imaš čisto streetable motor brez nekih hudih težav z zanesljivostjo. Pa še frgazer lahko pustiš original, sam dizo povečaš.
Z custom zadevami sicer res pridobiš več moči (mojtri znajo iz takih zadev stisnat tudi po 20HP) ampak imaš precej manj uporabnega powerbanda (v nizkih obratih bo motor crknjen konj) kar ti pride v poštev samo za kakšne dirke...
Stvar zakjučiš z SLC izpuhom (zgleda skor kot original apn, ampak ima že tovarniško protikonus) in maš zadevo, ki kamot povleče do ~75kmh, hkrati pa imaš uporabnega powerbanda od 3 do ~7500-8000rpm.
Za začetnika, če se nočeš igraz z kanali, rezanjem batov in custom izpuhi (stvari je treba res dobro zračunat in zbalancirat, če hočeš met uporabno stvar) imaš čisto streetable motor brez nekih hudih težav z zanesljivostjo. Pa še frgazer lahko pustiš original, sam dizo povečaš.
Z custom zadevami sicer res pridobiš več moči (mojtri znajo iz takih zadev stisnat tudi po 20HP) ampak imaš precej manj uporabnega powerbanda (v nizkih obratih bo motor crknjen konj) kar ti pride v poštev samo za kakšne dirke...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Klamzi ::
Sej pravim, če ne misli brusit kanalov, je to čist vredu mini predelava cilinda, ki preverjeno deluje zelo dobro. Zadevo odnese v delavnico kjer mu za šestaka ali dva pofrezajo cilinder in postružijo bat, to je to. Glava in izpuh kot si povedal in zadeva leti čist OK.
Če se bo resno lotil predelavat, bo pa itak porabil emper cilindrov prej ko bo zadeva top ;)
Če se bo resno lotil predelavat, bo pa itak porabil emper cilindrov prej ko bo zadeva top ;)
Blinder ::
https://www.aliexpress.com/item/3298260...
tole si nabavi, če hočeš solidn števc. Zram maš še obratomer...
Se ti da napisat postopek kako se to montira?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
treba je nardit nosilec (js sn nasvasal en kos zeleza na belanco in zvrtal luknje, pase pa lepo v balanco potem).
naslednja stvar je montaza hallovga senzorja; isto stvar nekam pridtrdis na vilice. priporocam tudi vsaj 3 magnete (1$ kos) za kolesarski stevec, ker so originalni neuporabni. 3 kose pa za to, da je vsaj koker tolko natancna in odzivna zadeva (meni pride +-1kmh po gps).
na koncu je treba stvar se nekako napajat; en enostavn 4 way rectifier+dc buck/boost konvertercek, da stvar nekako deluje ok tudi pod stangasom
https://www.ebay.com/itm/AC-DC-to-DC-5-...
https://www.ebay.com/itm/Universal-Magn...
na stevcu deluje bp hitrost in obrati (se priklopijo na maso, treba je tut nastavit, da kaze prav). drugih stvari nisem prklapljal, ker apn nima nic.
kaksne turn indikatorje in lucke za luci bi se se dalo porihtat (treba je pretvorit iz ac v dc) ampak se zaenkrat se nisn igral s tem...
pa seveda ura, potrebn bi bil staln vir 12v napetosti...
dodatn bonus frisnega brusenja/honanja je tut, da imas lepo porihtan cilindr, ce je bil stari slucajno ze porisan. in seveda stvar za seboj potegne nov bat/obrocke, kar spet prinese "like new" stanje.
naslednja stvar je montaza hallovga senzorja; isto stvar nekam pridtrdis na vilice. priporocam tudi vsaj 3 magnete (1$ kos) za kolesarski stevec, ker so originalni neuporabni. 3 kose pa za to, da je vsaj koker tolko natancna in odzivna zadeva (meni pride +-1kmh po gps).
na koncu je treba stvar se nekako napajat; en enostavn 4 way rectifier+dc buck/boost konvertercek, da stvar nekako deluje ok tudi pod stangasom
https://www.ebay.com/itm/AC-DC-to-DC-5-...
https://www.ebay.com/itm/Universal-Magn...
na stevcu deluje bp hitrost in obrati (se priklopijo na maso, treba je tut nastavit, da kaze prav). drugih stvari nisem prklapljal, ker apn nima nic.
kaksne turn indikatorje in lucke za luci bi se se dalo porihtat (treba je pretvorit iz ac v dc) ampak se zaenkrat se nisn igral s tem...
pa seveda ura, potrebn bi bil staln vir 12v napetosti...
Sej pravim, če ne misli brusit kanalov, je to čist vredu mini predelava cilinda, ki preverjeno deluje zelo dobro. Zadevo odnese v delavnico kjer mu za šestaka ali dva pofrezajo cilinder in postružijo bat, to je to. Glava in izpuh kot si povedal in zadeva leti čist OK.
Če se bo resno lotil predelavat, bo pa itak porabil emper cilindrov prej ko bo zadeva top ;)
dodatn bonus frisnega brusenja/honanja je tut, da imas lepo porihtan cilindr, ce je bil stari slucajno ze porisan. in seveda stvar za seboj potegne nov bat/obrocke, kar spet prinese "like new" stanje.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
bonus post;
en lustn led termometer za cilindr/glavo. pri apnju pase senzor lepo med rebre in tut temparaturni razpon je ravno taprav (praviloma taksne masine ne grejo kej velik cez 100c na samem cilindru).
za kaksne pasivno hlajene izvedbe bi bilo sicer dobr vzet 450C verzijo, ker se jasno bolj grejejo.
en lustn led termometer za cilindr/glavo. pri apnju pase senzor lepo med rebre in tut temparaturni razpon je ravno taprav (praviloma taksne masine ne grejo kej velik cez 100c na samem cilindru).
za kaksne pasivno hlajene izvedbe bi bilo sicer dobr vzet 450C verzijo, ker se jasno bolj grejejo.
#brezpodpisa
oo7 ::
Hojnikb ti imaš APN 6S koliko imaš velike amortizerje od sredine vijaka do drugega vijaka ? 30 cm ?
hojnikb ::
nimam pojma, nisn nikol mero... sicer ce kiksnes kak milimeter, nebo panike :)
#brezpodpisa
oo7 ::
Ja saj to, da ne bi kaj narobe naročil.
Pri APN6 imam 360 mm
Pri APN 6S pa 300 mm in je zelo nizko vse skupaj.
Zdaj pa gledam in so 280mm, 298mm, 300 mm 310mm ali 365 mm.
Razmišljam če bi vzel 310mm, ki so tudi za poštarske, ki so bolj trpežni ?
365 mm bo najbrž prevečm ker je tudi guma drugačna pri APN6 imam 18 col pri APN6 S pa 17 col.
Pri APN6 imam 360 mm
Pri APN 6S pa 300 mm in je zelo nizko vse skupaj.
Zdaj pa gledam in so 280mm, 298mm, 300 mm 310mm ali 365 mm.
Razmišljam če bi vzel 310mm, ki so tudi za poštarske, ki so bolj trpežni ?
365 mm bo najbrž prevečm ker je tudi guma drugačna pri APN6 imam 18 col pri APN6 S pa 17 col.
oo7 ::
A je kakšen poseben razlog, da ima APN 6 S 17 col platišča ? A bi na S pasala tudi 18 col z navadne APN 6 ?
oo7 ::
višina zna bit problem
Dobro potem bom pa probal dal scentrirati zadnje kolo čeprav je zvit k presta.
Nov je drag.
Sem razmišljal, da bi kupil samo platišče in z tega tastarega vzel dol pest in špice in dal na novega. Samo tega še nisem delal. Kakšno špico sem že kdaj pritegnil, da bi pa sestavil kolo od začetka pa še ne.
val46 ::
če nimaš tega znanja(centriranje obroča s špicami), ti tega ne priporočam. Sem skorej prepričan, da bi obroč zvil na tak način, ker moraš res delat z občutkom.Glede platišč iz 6 na 6S pa, kot je hojnik rekel. Zna bit problem z višino, ampak poskusiš pa lahko.Zmontiraš, greš na testno vožnjo(po malo slabšem terenu) in če ti guma ne drsa ob blatnik čez kako luknjo, pol lahko imaš tudi ta platišča gor.
oo7 ::
Še eno vprašanje glede uplinjača. Ali je bolje, da ima na koncu filter ali gumo in, da srka zrak z grštela ? In se zanima me ali je luknja v uplinjaču 15 mm preveč ali je najbolje, da 14 ali 12 ?
Hvala
Hvala
hojnikb ::
naceloma je sam filter cist ok, nerabi it cez airbox (ponavadi to pobere malo moci). je pa malenkost bol hlasen zarad tega.
velikost uplinjaca je odvisna od tega, kaksne predelave mas. ce je stock, je 12/14 preko zadosti. sele ko zacnes povecevat kanale rabis vec kot 14mm. Samo za obcutek; na l42 batu, slc izpuhom in dvignjeno kompresijo med 14 in 16 ni nobene razlike.
velikost uplinjaca je odvisna od tega, kaksne predelave mas. ce je stock, je 12/14 preko zadosti. sele ko zacnes povecevat kanale rabis vec kot 14mm. Samo za obcutek; na l42 batu, slc izpuhom in dvignjeno kompresijo med 14 in 16 ni nobene razlike.
#brezpodpisa
kajetan ::
moja je včasih letela 110. Verjamete?
42.5 bat, od kosilnice fergazer, 30 zobniki od zadaj :D to so bili časi
pila je pa tudi :O
42.5 bat, od kosilnice fergazer, 30 zobniki od zadaj :D to so bili časi
pila je pa tudi :O
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kajetan ()
hojnikb ::
absolutno, ampak za tako brzino rabis kr lepih 10k+ obratov, tako da to ponavad ne zdrzi dolg, ce tut ostale stvari niso ojacane.
minerelli am6 50cc (v prakticno vseh kitajskih kopijah in nekaterih italjanskih skuterjih) je sposobn z 100cc kitom dobrih 35HP in preko 150kmh.
minerelli am6 50cc (v prakticno vseh kitajskih kopijah in nekaterih italjanskih skuterjih) je sposobn z 100cc kitom dobrih 35HP in preko 150kmh.
#brezpodpisa
oo7 ::
Hvala za odgovor ampak mi je uspelo popravit uplinjač
Problem je bil, da ko sem dal zaug potem tista ploščica v fergazerju ni več skočila nazaj in motorja ni bilo več možno prižgat razen če sem odprl uplinjač in sprostil tisti zatič, da je ploščica skočila nazaj. Tako, da sem zdaj tisti zatič kar odrezal in zdaj, ko prižigam motor držim ročko za zaug in motor zalaufa :)
Problem je bil, da ko sem dal zaug potem tista ploščica v fergazerju ni več skočila nazaj in motorja ni bilo več možno prižgat razen če sem odprl uplinjač in sprostil tisti zatič, da je ploščica skočila nazaj. Tako, da sem zdaj tisti zatič kar odrezal in zdaj, ko prižigam motor držim ročko za zaug in motor zalaufa :)
oo7 ::
Še eno vprašanje.
PLM17 2.75-17 43J B7 TT SAVA
17 je cola
2.75 je višina gume ?
Kaj pa pomeni B7 ?
Hvala
PLM17 2.75-17 43J B7 TT SAVA
17 je cola
2.75 je višina gume ?
Kaj pa pomeni B7 ?
Hvala
oo7 ::
hojnikb ::
imaš šipco za olje... Par dec gre, če se prav spomnem...
je pa praktično katerokol motorno olje ok...
je pa praktično katerokol motorno olje ok...
#brezpodpisa
oo7 ::
Ja imam šibko za olje. Sem natankal 1 dc.
Še eno vprašanje :)
Pri uplinjaču mi je čez tisto malo cevko začel teči bencin. Kaj to pomeni, da je fergazer zalilo ? Tisti čas motorja nisem mogel več prižgati na kurbl in sem ga lahko samo na porivanje.
Še eno vprašanje :)
Pri uplinjaču mi je čez tisto malo cevko začel teči bencin. Kaj to pomeni, da je fergazer zalilo ? Tisti čas motorja nisem mogel več prižgati na kurbl in sem ga lahko samo na porivanje.
oo7 ::
fikus_ ::
Plovec ne zapira bencina. Odpri in preveri ali je čisto, ali je plovec cel in dejansko plava, ali je igla OK.
oo7 ::
oo7 ::
Gledam ta dva videa
Jaz imam take vilice APN 6 S
Ampak nič ne pokaže ali namaže z mastjo ali oljem.
Za te vilice APN 6 v komentarjih pravijo olje
Ampak sestava vilic je drugačna ?
Jaz imam take vilice APN 6 S
Ampak nič ne pokaže ali namaže z mastjo ali oljem.
Za te vilice APN 6 v komentarjih pravijo olje
Ampak sestava vilic je drugačna ?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | APN 6 noče vžgati (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17675 (8083) | koyotee |
» | Zobniki na mopedu (APN)Oddelek: Pomoč in nasveti | 6508 (6097) | Seljak |
» | gokartOddelek: Na cesti | 4091 (3202) | kriko07 |
» | Friziranje avtomatikaOddelek: Loža | 17027 (12901) | Frane75 |
» | atx ali apn6?Oddelek: Loža | 7628 (7156) | snow |