» »

Kaj je rolca? Jo sploh rabim menjati?

Kaj je rolca? Jo sploh rabim menjati?

Martin Krpan ::

Pripravljam se za veliki servis na R Clio 1.4 16V in poizvedujem za ceno delov.
Vem da rabim zobati jermen , vodno črpalko in šponar. V eni trgovini pravijo , da rabim tudi nekakšno rolco , v drugi pa pravijo , da pri tem motorju ne.
Kaj sploh je rolca?

Vikking ::

Če se ne motim je napenjalec in rolca ena in ista stvar. Res pa je da ni nujno da rabiš samo enega, ampak dva napenjalca.

In ja napenjalec se obvezno menja, kar se tiče zobatega jermena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

amigo_no1 ::

Karteri letnik ?

balocom ::

Rolca je podobna zadeva kot šponar, smo da je zadeva nepremična. Gladka jermenica z ležajem, menjava obvezna ob menjavi zobatega jermena.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Martin Krpan ::

Letnik je 2003.
Torej rolca vodi jermen z zunanje strani?
Pa glede na to , da je nepremična bi pričakoval , da zdrži več kot šponar.

mihec87 ::

Si pripravljen razkirati?

Martin Krpan ::

Sej ne , da je ne bi hotel kupiti , samo v drugi trgovini mi je tip trdil , da ta motor sploh nima rolice.

Aja , rabim še kakšen mikro jermen?

Zgodovina sprememb…

strajnarR ::

Zobati jermen, šponarje (napenjalce), mikro jermen, vodno pumpo, antifriz.

Kdaj si nazadnje delal redni servis?
Če je več kot 15.000km menjaj še olje, oljni filter, zračni filter, filter kabine.

Tisti mehanik, ki ti bo delal servis, zapelji se do njega in naj ti napiše seznam kar potrebuješ.

kremenko1 ::

Ne glej samo na ceno, važna je tudi kvaliteta vgrajenega materiala. Npr.Contitec/Gates/Dayco jermena, večinoma dobiš pa že grt. z vsemi potrebnimi napenjalci ,ter v tvojem primeru tudi obema "semeringoma".Važna je tudi kvaliteta vodne črp..Conti grt. je 135€+ Airtex črpalka 47€ + 16€ micr.jer. + 15€ za 3l hladilne tek. in to je to. 4 x filter cca.30€

joze28 ::

Pri črpalki je važno da ima kovinski propeler.

balocom ::

joze28 je izjavil:

Pri črpalki je važno da ima kovinski propeler.

Niti ni res, BMW-jeve original vodne pumpe so imele impeler iz umetne mase, pa je impeler zdržal dlje, kot pa ležaj ali pa semering osovine (odkativno zdržijo 150 kkm).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Martin Krpan ::

Sem se pozanimal pri mehaniku , ves materijal pride okrog 115€.
Olje in filtre menjam sam.

-valvoline- ::

balocom je izjavil:

joze28 je izjavil:

Pri črpalki je važno da ima kovinski propeler.

Niti ni res, BMW-jeve original vodne pumpe so imele impeler iz umetne mase, pa je impeler zdržal dlje, kot pa ležaj ali pa semering osovine (odkativno zdržijo 150 kkm).

Na golfu2 mi je vodna črpalka zdržala 250tkm brez menjave,pa še bog ve kolk km je mela za sabo pri prejšnem lastniku. Je pa res da je pr tej masini vodna crpalka zunaj oz je ne poganja zobati jermen pa lahk tvegaš(tudi na a4ko je podobn sistem).
:)

Avtorju:
Praviloma vse 16v mašine oz z dve odmične imajo šponar in rolco,da primerno našpanajo zobati jermen pr obeh odmičnih. Rolca je statična,šponar pa se štela.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Velik servis kje dobiti dele

Oddelek: Na cesti
386470 (1635) shintaro
»

Avtodeli in servis 135.000km

Oddelek: Na cesti
141872 (1519) jericho
»

p206 menjava zobatega jermena, zavorne ploščice

Oddelek: Na cesti
91462 (1175) BorutK-73
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10549156 (46489) Pyr0Beast
»

Servis avtomobila

Oddelek: Pomoč in nasveti
183396 (2963) Blinder

Več podobnih tem