Forum » Na cesti » Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu
Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu
einstein :P ::
@Magic1
pa saj ne rabiš novih elektrarn, tudi če si zamisliš, da nimajo dovolj moči, ponoči so drugi porabniki tako in tako večinoma izklopljeni, tako da tudi če bi bilo premalo moči ni težav, itak jo je pa dovolj.
pa saj ne rabiš novih elektrarn, tudi če si zamisliš, da nimajo dovolj moči, ponoči so drugi porabniki tako in tako večinoma izklopljeni, tako da tudi če bi bilo premalo moči ni težav, itak jo je pa dovolj.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
first_line ::
einstein :P je izjavil:
@Magic1
pa saj ne rabiš novih elektrarn, tudi če si zamisliš, da nimajo dovolj moči, ponoči so drugi porabniki tako in tako večinoma izklopljeni, tako da tudi če bi bilo premalo moči ni težav, itak jo je pa dovolj.
Jao joj. Dej pejd nazaj igrat Angry birds, pa mama netj ti neki skuha, ker ti je že mal cukr padu.
einstein :P ::
@first line
ti pejt pa nodija gledat nazaj, če nimaš kej bolj pametnega za povedat.
ti pejt pa nodija gledat nazaj, če nimaš kej bolj pametnega za povedat.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: black ice ()
krneki0001 ::
S kje si pa to zdaj povlekel? Imamo poceni bencin v primerjavi s večino Evropskih držav. Se pa strinjam, da ga država svira.
Avstrija - od 1.45 so 1.485 za 95 oktanski bencin. To je do 12 centov na liter ceneje. Ti lahko skeniram račun, ker sem bil med vikendom gor (hrana za otroka (hippovo mleko bio combiotic) je na paket cenejša za 2.57 evra in plenice so cenejše za par evrov, pa če kupiš robo za cel mesec prišparaš ene 70 do 80 evrov samo pri plenicah in hrani, potem pa še na bencinu nekaj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
einstein :P ::
krneki0001 je izjavil:
S kje si pa to zdaj povlekel? Imamo poceni bencin v primerjavi s večino Evropskih držav. Se pa strinjam, da ga država svira.
Avstrija - od 1.45 so 1.485 za 95 oktanski bencin. To je do 12 centov na liter ceneje. Ti lahko skeniram račun, ker sem bil med vikendom gor (hrana za otroka (hippovo mleko bio combiotic) je na paket cenejša za 2.57 evra in plenice so cenejše za par evrov, pa če kupiš robo za cel mesec prišparaš ene 70 do 80 evrov samo pri plenicah in hrani, potem pa še na bencinu nekaj.
pa definitivno so tudi plače tam višje, ni čudno, da gredo vsi tja.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Magic1 ::
Spet, kaj ima to veze??? Država rabi denar dobit, če ge nebi dobila preko bencina, bi morala najti en drug način... Tako da vaše sanjanje o poceni vožnji večine na elektriko ne pije vode.
Magic
einstein :P ::
@magic1
ja zakaj pa država rabi denar? - zato, ker ga nekateri neumni politiki kradejo in zapravljajo po nepotrebnem, drugače gre še preveč denarja za državo ampak ne znajo ravnat z njim.
ja zakaj pa država rabi denar? - zato, ker ga nekateri neumni politiki kradejo in zapravljajo po nepotrebnem, drugače gre še preveč denarja za državo ampak ne znajo ravnat z njim.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
energetik ::
Poglej si proračun Slovenije za recimo lansko leto, potem pa govori, kam gre denar.
Ja, ogromen delež gre za penzije, za subvencije, socialne dodatke, šolstvo in zdravstvo. Večina. Se odpoveš vsemu temu?
Ja, ogromen delež gre za penzije, za subvencije, socialne dodatke, šolstvo in zdravstvo. Večina. Se odpoveš vsemu temu?
krneki0001 ::
Recimo pokojnini, socialni in zdravstvu. Socialno bi ukinil, za pokojnine naj vsak sam špara, ne nekaj skupno, da vse pokradejo na koncu, zdravstvo pa privatiziral. Bi končno plačeval za storitve, ki so namenjene meni in ne komu drugemu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
energetik ::
Državni pokojnini se tudi jaz odpovem (če dobim potem ta delež k neto plači), zdravstvu pa ne. Nikoli ne veš, kaj te čaka glede zdravja in kmalu lahko končaš brez centa in bolan. Za penzijo že lahko naračunaš, koliko boš rabil in koliko moraš našparati.
Sicer pa smo tolk oftopic, da je kr hudo.
Sicer pa smo tolk oftopic, da je kr hudo.
WarpedGone ::
Ne vem no, meni se zdi veliko bolj natančno računanje glede na letno porabo goriv.
Kako boš pa upošteval še relativno visoko razliko v porabi med recimo mestnimi jajčki in raznimi SUVi? Pa kombiji, pa dostavnimi vozili itd? Računat da bo na štrom šel enak del vsakega od teh segmentov voznega parka je precej mimo. In točno to delaš, ko rineš top-down. Enostavno ti bo zmanjkalo dovolj natančnih podatkov za smiselen rezultat.
Za EVje obstaja precej stabilna ocena kolk porabijo na prevožen km. Tut zato ker je energija problem in se zadeve, kjer je poraba energije absurdno večja enostavno ne predela na štrom, ostanejo na fosilih. 200 Wh/km je za pričakovan format EVjev povsem realna cifra, ki ne bo 2x premajhna al pa prevelika.
Tisto, kar bi kurilo 5x več bo pa še vedno kurilo direkt nafto in ne štroma.
Skratka: če je za pričakovat recimo 20% mestnih avtomobilov na štromu, ni hkrati za pričakovat tudi 20% EV SUVov al pa 20% EV luksuznih limuzin.
Zbogom in hvala za vse ribe
first_line ::
Kako bojo pa meščani polnili svoje mlinčke, če še parkirati ni nikjer? Boš iz sobe potegnil 50m kabla, zjutraj pa kot laik gledal zakaj je tako malo napolnilo, če si ja imel 8 ur priklopljeno? (morda bo kdo celo razumel).
einstein :P ::
Poglej si proračun Slovenije za recimo lansko leto, potem pa govori, kam gre denar.
Ja, ogromen delež gre za penzije, za subvencije, socialne dodatke, šolstvo in zdravstvo. Večina. Se odpoveš vsemu temu?
Se odpovem? Saj že tako nič ne dobim! Dokladov ne bom imel več kmalu, ko bom 18 let star, štipendijo naj bi pa potem dobil, pa še bogve kako majhno. Za šolstvo, zdravstvo, socialne dodatke gre čisto premalo, ker oni raje v Lj. količke postavljajo in štadione... Če nebi kradli bi nam bilo dosti lažje, tako pa so vse pokradli in zdaj nabijajo cene in DDV do neba, plače pa spuščajo pod minimalne.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
einstein :P ::
"50m kabla"
ne rečem, če živiš v 40m visoki stolpnici čisto na vrhu.
kaj je pa narobe s tem nissan leaf-om? rabi 7 ur za popolno napolnjenje.
http://www.nissanusa.com/leaf-electric-...
ne rečem, če živiš v 40m visoki stolpnici čisto na vrhu.
kaj je pa narobe s tem nissan leaf-om? rabi 7 ur za popolno napolnjenje.
http://www.nissanusa.com/leaf-electric-...
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: einstein :P ()
einstein :P ::
lahko bi pa tudi na ultra kondenzatorje naredili namesto baterij in bi bilo še manj onesnaženja in precej hitrejše polnjenje.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Magic1 ::
einstein :P je izjavil:
"50m kabla"
ne rečem, če živiš v 40m visoki stolpnici čisto na vrhu.
kaj je pa narobe s tem nissan leaf-om? rabi 7 ur za popolno napolnjenje.
http://www.nissanusa.com/leaf-electric-...
40000€ mogoče? Le 150km dometa?
Magic
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Koliko pa bi porabil mestni malček manj štroma od dostavnega kombija (tako približno v primerjavi z MZG vozili)? Ali so razlike minimalne pri različnih karoserijah oz. vrstah EV?Ne vem no, meni se zdi veliko bolj natančno računanje glede na letno porabo goriv.
Kako boš pa upošteval še relativno visoko razliko v porabi med recimo mestnimi jajčki in raznimi SUVi? Pa kombiji, pa dostavnimi vozili itd? Računat da bo na štrom šel enak del vsakega od teh segmentov voznega parka je precej mimo. In točno to delaš, ko rineš top-down. Enostavno ti bo zmanjkalo dovolj natančnih podatkov za smiselen rezultat.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
einstein :P ::
einstein :P je izjavil:
"50m kabla"
ne rečem, če živiš v 40m visoki stolpnici čisto na vrhu.
kaj je pa narobe s tem nissan leaf-om? rabi 7 ur za popolno napolnjenje.
http://www.nissanusa.com/leaf-electric-...
40000€ mogoče? Le 150km dometa?
kot sem rekel, bi se ev pocenila, če bi jih začeli množično kupovati, pa tudi stroški nakupa se ti itak povrnejo.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
einstein :P ::
@magic
ne mi spet s temi podražitvami elektrike in davki in satelitskim obračunavanjem - skloraj SF
ne mi spet s temi podražitvami elektrike in davki in satelitskim obračunavanjem - skloraj SF
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: black ice ()
einstein :P ::
ravno to kar vi (ne vsi) nakladate je wonderland
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Magic1 ()
WarpedGone ::
GregorP :
Ko gledaš porabo na km je razmerje med težek EV in lahek EV precej podobno kot razmerje med težek ICE in lahek ICE. Se pravi, če kombi spije 3x več bencina, bo spil tut 3x več kWh v enakih okoliščinah.
EV kombi bo neki profitiral, ker mu ni treba kurit energije za vrtenje motorja medtem ko čaka - na zeleno, na ljudi na prehodu, na prosto pot v krožišču, medtem ko razlagaš tovor, ker ni tolk tečen glede temperature (ne kuri goriva samo zato, da se mašina prej segreje) in ker nekaj energije dobi nazaj med zaviranjem (AC varianta EVjev). Ma pa ta "minus", da se kabina v ICE avtomobilu ogreva praktično zastonj z odpadno toploto, EV pa mora za ogrevanje kabine žrtvovat nekaj dosega. Poleti tega seveda ni. Kolk se nabere tega plusa in minusa je funkcija konkretnih okoliščin a več kot 50% profita za EV varianto kombija proti ICE varianti ni realno pričakovat.
Ergo, če ICE dostavni kombi skuri 3x več bencina (v svoji tipični vlogi) kot avto, bo EV dostavni kombi skuril 2x več kWh kot avto. Tko, ocena čez polomljen prst, ki ne bo nikoli točna, fejst narobe pa običajno tut ne.
Koliko pa bi porabil mestni malček manj štroma od dostavnega kombija (tako približno v primerjavi z MZG vozili)? Ali so razlike minimalne pri različnih karoserijah oz. vrstah EV?
Ko gledaš porabo na km je razmerje med težek EV in lahek EV precej podobno kot razmerje med težek ICE in lahek ICE. Se pravi, če kombi spije 3x več bencina, bo spil tut 3x več kWh v enakih okoliščinah.
EV kombi bo neki profitiral, ker mu ni treba kurit energije za vrtenje motorja medtem ko čaka - na zeleno, na ljudi na prehodu, na prosto pot v krožišču, medtem ko razlagaš tovor, ker ni tolk tečen glede temperature (ne kuri goriva samo zato, da se mašina prej segreje) in ker nekaj energije dobi nazaj med zaviranjem (AC varianta EVjev). Ma pa ta "minus", da se kabina v ICE avtomobilu ogreva praktično zastonj z odpadno toploto, EV pa mora za ogrevanje kabine žrtvovat nekaj dosega. Poleti tega seveda ni. Kolk se nabere tega plusa in minusa je funkcija konkretnih okoliščin a več kot 50% profita za EV varianto kombija proti ICE varianti ni realno pričakovat.
Ergo, če ICE dostavni kombi skuri 3x več bencina (v svoji tipični vlogi) kot avto, bo EV dostavni kombi skuril 2x več kWh kot avto. Tko, ocena čez polomljen prst, ki ne bo nikoli točna, fejst narobe pa običajno tut ne.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Najlepša hvala za komentar
Torej če te prav razumem, je težava energetikovega izračuna, v tem, da ne veš, kateri segment vozil je porabil, koliko goriva, imaš le končno številko vseh skupaj, zato je izračun preveč nenatančen in ne more biti merodajen?
Torej če te prav razumem, je težava energetikovega izračuna, v tem, da ne veš, kateri segment vozil je porabil, koliko goriva, imaš le končno številko vseh skupaj, zato je izračun preveč nenatančen in ne more biti merodajen?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
7982884e ::
saj zato sem pa rekel, da gremo raje računat povprečno število kilometrov, ki jih delajo avti po sloveniji dnevno. ker da bi rabili novo nuklearko samo za avte, se mi zdi mal pretiravano.
einstein ti pa res že preveč pametuješ o vladi in trošarinah brez da bi mel kej blage
einstein ti pa res že preveč pametuješ o vladi in trošarinah brez da bi mel kej blage
einstein :P ::
saj zato sem pa rekel, da gremo raje računat povprečno število kilometrov, ki jih delajo avti po sloveniji dnevno. ker da bi rabili novo nuklearko samo za avte, se mi zdi mal pretiravano.
einstein ti pa res že preveč pametuješ o vladi in trošarinah brez da bi mel kej blage
ja če mi pa tile zgoraj težijo s to vlado, nisem jaz začel govoriti o tem, najprej smo govorili o porabi, zdaj pa že o vladi.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
WarpedGone ::
To, pa še primernost EV pogona je v različnih segmentih precej različna in je brezveze tko čez prst rečt da bo kr povsod recimo 20% njih na štrom. Elektro pogon težkih šleperjev odpade, traktorjev tut. Mestni avtobusi so čista tombola - al skoraj vsi al pa noben. Turistični avtobusi ista reč kot šleparji. Taksiji podobno kot mestni avtobusi, nihče sam od sebe, lahko pa vsi hkrati če se firma tko odloč in vzpostavi podporno infrastrukturo itd. Podobno velja tut za dostavna vozila - če se firma tko odloč, se ji splača čimveč vozil pretvorit na štrom, samo ene par njih je sam dodaten strošek.
Kot pri nas stvari stojijo ni za računat da bi se firme šle te zgodbe z lastnim denarjem. Država da neki subvencije a premalo, da bi blo to za firme res zanimivo. Ostanejo "končni uporabniki", kjer pa so cifre dokaj znane. Letno se proda cca 10k novih vozil. Za EV recimo da lahko šteješ tudi hibride, ki so sposobni na štrom prepeljat več kot eno križišče (i.e. plug-in Prius odpade). To pomeni, da se je EV pri nas šele začel prodajat. Uvedba nove tehnologije vedno sledi črki S - najprej počasen začetek, nato strm porast in na koncu počasen upad. Če iz riti potegnem neki, kar se mi zdi morda možno je tole:
- še vsaj 5 let bo letna prodaja EVjev pri pod 1000 vozil letno
- potem bo naslednjih 5 let to morda nekje med 1000 in 2000 vozil letno
- potem pa sam bog ve
Pod črto:
V naslednjih 10 letih ni pričakovat da bi blo na naših cestah več kot 10.000 električnih vozil.
Zaradi znane zgodbe o dosegu se s temi avtomobili v povprečju ne bo delalo po 200km dnevno ampak morda po 20km (pa sm pesimist). To pomeni cca 20km * 200dni * 10.000 = 40 milijonov prevoženih električnih kilometrov letno. Pri 200Wh/km je to 8 GWh energije letno.
8 GWh seveda ni malo a kaj to pomeni v celi sliki vidiš šele, ko pogledaš skupno porabo energije pri nas v zadnjih nekaj letih:
(Tuki je graf)
Še številke (v oklepaju sprememba glede na prejšnje leto):
2006: 13.298 GWh
2007: 13.405 GWh (+107 GWh, +0,8%)
2008: 12.945 GWh (-460 GWh, -3,4%)
2009: 11.422 GWh (-1.523 GWh, -11,7%)
2010: 12.084 GWh (662 GWh, +5,8%)
2011: 12.719 GWh (635 GWh, +5,3%)
Ja, leta 2011 smo porabili za 635 GWh enerije več kot leta 2010, vse to je pa še vedno za vsaj tolk manj kot leta 2007, ko je bil dosedanji višek. Če gledaš še za leta pred 2006, vidiš, da poraba ves čas rasla za par sto GWh vsako leto.
Med 1996 in 2006 je bila rast v povprečju 347 GWh vsako leto.
Kako se ta povprečna rast primerja z našimi 10.000 EVji čez 10 let, ki bojo porabili teh dodatnih 8 GWh?
Iz grafa se jasno vidi, da se takšne male spremembe sploh ne vidi.
Kaj pa če sm se ful zmotu in bodo EVji 10x bol popularni?
Jah, potem bo teh 8 GWh postalo 80 GWh letno. Kar bo še vedno komaj petina povprečnega letnega porasta rabe energije.
Dejmo reševat probleme, katere imamo danes tuki. Probleme, katere bojo mel čez 50 let naši vnuki, pa naj rešujejo oni.
Edit: linki ...
Kot pri nas stvari stojijo ni za računat da bi se firme šle te zgodbe z lastnim denarjem. Država da neki subvencije a premalo, da bi blo to za firme res zanimivo. Ostanejo "končni uporabniki", kjer pa so cifre dokaj znane. Letno se proda cca 10k novih vozil. Za EV recimo da lahko šteješ tudi hibride, ki so sposobni na štrom prepeljat več kot eno križišče (i.e. plug-in Prius odpade). To pomeni, da se je EV pri nas šele začel prodajat. Uvedba nove tehnologije vedno sledi črki S - najprej počasen začetek, nato strm porast in na koncu počasen upad. Če iz riti potegnem neki, kar se mi zdi morda možno je tole:
- še vsaj 5 let bo letna prodaja EVjev pri pod 1000 vozil letno
- potem bo naslednjih 5 let to morda nekje med 1000 in 2000 vozil letno
- potem pa sam bog ve
Pod črto:
V naslednjih 10 letih ni pričakovat da bi blo na naših cestah več kot 10.000 električnih vozil.
Zaradi znane zgodbe o dosegu se s temi avtomobili v povprečju ne bo delalo po 200km dnevno ampak morda po 20km (pa sm pesimist). To pomeni cca 20km * 200dni * 10.000 = 40 milijonov prevoženih električnih kilometrov letno. Pri 200Wh/km je to 8 GWh energije letno.
8 GWh seveda ni malo a kaj to pomeni v celi sliki vidiš šele, ko pogledaš skupno porabo energije pri nas v zadnjih nekaj letih:
(Tuki je graf)
Še številke (v oklepaju sprememba glede na prejšnje leto):
2006: 13.298 GWh
2007: 13.405 GWh (+107 GWh, +0,8%)
2008: 12.945 GWh (-460 GWh, -3,4%)
2009: 11.422 GWh (-1.523 GWh, -11,7%)
2010: 12.084 GWh (662 GWh, +5,8%)
2011: 12.719 GWh (635 GWh, +5,3%)
Ja, leta 2011 smo porabili za 635 GWh enerije več kot leta 2010, vse to je pa še vedno za vsaj tolk manj kot leta 2007, ko je bil dosedanji višek. Če gledaš še za leta pred 2006, vidiš, da poraba ves čas rasla za par sto GWh vsako leto.
Med 1996 in 2006 je bila rast v povprečju 347 GWh vsako leto.
Kako se ta povprečna rast primerja z našimi 10.000 EVji čez 10 let, ki bojo porabili teh dodatnih 8 GWh?
Iz grafa se jasno vidi, da se takšne male spremembe sploh ne vidi.
Kaj pa če sm se ful zmotu in bodo EVji 10x bol popularni?
Jah, potem bo teh 8 GWh postalo 80 GWh letno. Kar bo še vedno komaj petina povprečnega letnega porasta rabe energije.
Dejmo reševat probleme, katere imamo danes tuki. Probleme, katere bojo mel čez 50 let naši vnuki, pa naj rešujejo oni.
Edit: linki ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Magic1 ::
To je pač začaran krog in problem EV. Dokler je drag, jih bo malo in bo strošek elektrike majhen. Če pa se bodo v bližnji prihodnjosti pocenili za več kot 50%, bo pa folk navalil in država bo uredila satelitsko sledenje. Ker pa močno dvomim v občutno pocenitev v bližnji prihodnosti, bodo ostali čisti EV-ji le del peščice, ki jim € računica ni toliko pomembna.
Rešitve EV-jev: Novi boljši in mnogo cenejši akumulatorji(ni videt), ali da se ena dosti velika država odloči subvencionirat 50% EV, pod pogojem da ima dosti elktrike in ni odvisna od trošarin(ali je sploh katera?).
Daleč je doba EV-jev.
Zgleda da se WarpedOne strinja z nami. Ni in ne bo še kmalu računice z Ev-ji.
Rešitve EV-jev: Novi boljši in mnogo cenejši akumulatorji(ni videt), ali da se ena dosti velika država odloči subvencionirat 50% EV, pod pogojem da ima dosti elktrike in ni odvisna od trošarin(ali je sploh katera?).
Daleč je doba EV-jev.
Zgleda da se WarpedOne strinja z nami. Ni in ne bo še kmalu računice z Ev-ji.
Magic
einstein :P ::
Ah, sploh ne bom nič več "pametoval", brezveze da se skregam z vsemi ljudmi na Slo techu zaradi vlade in EV. Pač, vsak ima svoje mnenje, vidim da bo bolje, če svojega zadržim zase. Pač vas je večina proti meni. (kdo bo pa še držal s tem mulcem ) Torej, kaj pa nasplošno menite o pospeških tega avta, če se vrnemo on-topic?
Pa še nekaj off-topic, samo kot zanimivost in za zabavo, če je komu dolgčas:
Lp
Pa še nekaj off-topic, samo kot zanimivost in za zabavo, če je komu dolgčas:
Lp
STAY OUT OF MY TERRITORY!
first_line ::
Ti teoretični dosegi z enim polnenjem so podobni pravljicam o porabi na 100km v prospektih za avte.
Sine ajnštajn a si kdaj zjutraj ko je fotr verglal avto opazil da težje vžge ko je pod nulo?
Pri -10C je malo verjetno da bi ti električni avtomobilčki zmogli pot v službo in nazaj brez vmesnega filanja. Aja, saj bojo tudi vse firme imele vtičnice zunaj, pa še zastonj bomo lahko polnili z elektriko brez trošarin.
Sine ajnštajn a si kdaj zjutraj ko je fotr verglal avto opazil da težje vžge ko je pod nulo?
Pri -10C je malo verjetno da bi ti električni avtomobilčki zmogli pot v službo in nazaj brez vmesnega filanja. Aja, saj bojo tudi vse firme imele vtičnice zunaj, pa še zastonj bomo lahko polnili z elektriko brez trošarin.
WarpedGone ::
first_line:
Najprej se nauč vozit avte, nato se nauči razumet napisano in na koncu boš morda kredibilen sogovornik od katerega se morda celo kaj uporabnega in merodajnega izve.
Tule zaenkrat le uporabno energijo pošiljaš v /dev/null.
Ti teoretični dosegi z enim polnenjem so podobni pravljicam o porabi na 100km v prospektih za avte.
Najprej se nauč vozit avte, nato se nauči razumet napisano in na koncu boš morda kredibilen sogovornik od katerega se morda celo kaj uporabnega in merodajnega izve.
Tule zaenkrat le uporabno energijo pošiljaš v /dev/null.
Zbogom in hvala za vse ribe
first_line ::
WarpedGone je izjavil:
first_line:
Ti teoretični dosegi z enim polnenjem so podobni pravljicam o porabi na 100km v prospektih za avte.
Najprej se nauč vozit avte, nato se nauči razumet napisano in na koncu boš morda kredibilen sogovornik od katerega se morda celo kaj uporabnega in merodajnega izve.
Tule zaenkrat le uporabno energijo pošiljaš v /dev/null.
Jaz gledam po testih na cesti, ne po izračunih prodajalcev. Če to ločiš ti je jasno s čim se boš vozil. Zakaj potem pa ti nimaš avta na baterije? Boš pa ja vsaj stal za tem kar opevaš.
WarpedGone ::
Na kakšni cesti?
Če bi že kdaj sedel za volanom, bi vedu, da poraba v odvisnosti od režima vožnje (i.e. ceste) niha tut za faktor 2 in več.
In kako naj proizvajalec ve po kakšnih cestah točno se boš vozil ti in ti tako pravilno napove tvojo porabo?
Ne ve in ne more, zato proizvajalec porabo testira po vnaprej predpisanih scenarijih, da so številke vsaj primerljive med različnimi proizvajalci in avtomobili. Ne pomeni pa da boš točno enako št. dobil ti na svoji turi.
Tiste številke iz prospektov niso čisto nič zlagane, le razumet je treba kaj sploh pomenijo. Js na primer, sem dosegal še bolšo povprečno mesečno porabo, kot pa jo je obljubljal proizvajalec (on 4,9 jst pa 4,5). Kako si razlagaš to? Da sm vozil kot "penzionist"? Narobe. Večina vožnje je bila pač skorajda v idealnih pogojih. Kdo drug je z identičnim modelom dosegal 7,5 povprečne porabe.
Tut blondinke nimam, pa to še ne pomeni, da mi niso všeč.
Če bi že kdaj sedel za volanom, bi vedu, da poraba v odvisnosti od režima vožnje (i.e. ceste) niha tut za faktor 2 in več.
In kako naj proizvajalec ve po kakšnih cestah točno se boš vozil ti in ti tako pravilno napove tvojo porabo?
Ne ve in ne more, zato proizvajalec porabo testira po vnaprej predpisanih scenarijih, da so številke vsaj primerljive med različnimi proizvajalci in avtomobili. Ne pomeni pa da boš točno enako št. dobil ti na svoji turi.
Tiste številke iz prospektov niso čisto nič zlagane, le razumet je treba kaj sploh pomenijo. Js na primer, sem dosegal še bolšo povprečno mesečno porabo, kot pa jo je obljubljal proizvajalec (on 4,9 jst pa 4,5). Kako si razlagaš to? Da sm vozil kot "penzionist"? Narobe. Večina vožnje je bila pač skorajda v idealnih pogojih. Kdo drug je z identičnim modelom dosegal 7,5 povprečne porabe.
Zakaj potem pa ti nimaš avta na baterije? Boš pa ja vsaj stal za tem kar opevaš
Tut blondinke nimam, pa to še ne pomeni, da mi niso všeč.
Zbogom in hvala za vse ribe
vorantz ::
Bottom line pure batery avti so utopija še precej cajta
Da avto laufa na baterije + agregat ki fila baterije is where it's at
Ne vem zakaj raje ne delajo več takih kot pa ta jajca od hibridov
Da avto laufa na baterije + agregat ki fila baterije is where it's at
Ne vem zakaj raje ne delajo več takih kot pa ta jajca od hibridov
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | prihodnost avtov v naslednjih 10 letih (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6610 (5067) | b3D_950 |
» | Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 87496 (79420) | AštiriL |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 79298 (67993) | PredatorX |
» | Prototip baterije, ki se napolni v pol minute (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 33763 (28544) | Redneck |
» | Kako ravnati z litij-ionskimi baterijami (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21941 (18568) | MrStein |