» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
32 / 37
»»

ziga1990 ::

Po mojem je rudarjenje še najboljše za delat ni začetnega vložka kot pri trgovanju plus težje te kdo najde. Je pa tudi nevarno med rudarjenjem me je zadel kos asteroida k sreči me je sčit rešil samo sem moral pa ladjo umiriti ker se je vrtela kot vrtalka.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

ziga1990 je izjavil:

ni začetnega vložka

:) Nakup ladje ?

ziga1990 je izjavil:

težje te kdo najde

To pa še nevemo. Ko bo "scanning mechanic" dokončno implementiran se bo vidlo, ali je mogoče odkriti eno samotno ladjico sredi ničesar. Sklepam da mining laser porablja dosti energije in s tem ustvarja veliko energije katero se da odkriti.

ziga1990 je izjavil:

Po mojem je rudarjenje še najboljše za delat

Če gledaš samo rudarjenje mogoče res oz. stvar posameznika. Jaz vidim težave v logistiki. Kar nakoplješ je treba odpeljat in prodat. Če to delaš sam z isto ladjo dvomim da je zaslužek vreden vsega časa.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

Netrunner je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

ni začetnega vložka

:) Nakup ladje ?

ziga1990 je izjavil:

težje te kdo najde

To pa še nevemo. Ko bo "scanning mechanic" dokončno implementiran se bo vidlo, ali je mogoče odkriti eno samotno ladjico sredi ničesar. Sklepam da mining laser porablja dosti energije in s tem ustvarja veliko energije katero se da odkriti.

ziga1990 je izjavil:

Po mojem je rudarjenje še najboljše za delat

Če gledaš samo rudarjenje mogoče res oz. stvar posameznika. Jaz vidim težave v logistiki. Kar nakoplješ je treba odpeljat in prodat. Če to delaš sam z isto ladjo dvomim da je zaslužek vreden vsega časa.



1.) Pri trgovanju moraš najprej kupiti tovor ki ga potem prodaš dražje na drugi lokaciji med tem ko pa pri rudarjenju ti ni treba nič kupiti.
2.) Kolikor sem jaz bral je rečeno, da bo rudarska ladja med delom zelo opazna, kot si rekel porabi ogromno energije. po drugi strani te morajo pa najti.
3.) Logistika je samo problematična pri Prospector-ju ker ima zelo malo prostora za rudo med tem ko pa Orion ima veliko prostora
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

1. Če ne upoštevamo nakupa ladje potem ja, imaš prav :)
2. Saj pravim, vse je odvisno od scanerjev.
3. Kaj pa vem, se bojim da bo tudi pri orionu pomembna oz. v vsakem primeru bo boljše če bo lahko kdo sprotiodvažal rudo. Odvisno kakšno bo samo delovanje oriona.

Realno gledano so še vse točke v luftu :) Bo treba počakat in videti.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

Orion je mobilna rafinerija in tudi ogromna ladja prostora za rudo ima:16,288 SCU
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

ziga1990 je izjavil:

Orion je mobilna rafinerija in tudi ogromna ladja prostora za rudo ima:16,288 SCU
Pa si jo že kupil?

ziga1990 ::

^^ ne dati 500€+ za ogromno ladjo ki rabi posadko ni ravno racionalno
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

Aha.

ziga1990 ::

^^ saj naj bi lahko najel NPC posadko samo ta še ni implementirana v igri plus zaenkrat je razvoj NPC posadke usmerjen v vlogo pilota, ali strelca Orion pa rabi upravljalca rafinerije, dronov,tractor beam-ov in dva strelca
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

Posadke ni za pričakovat preden nebodo vse mehanike implementirane. Orion je primeren za korpe, za posameznik ne bo ravno racionalna izbira. Tako da večina bo na prospektorju kateri pa nosi malo rude.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

^^ vprašanje pa je ali je sploh možn, da ena oseba rudari z Orion-om, če menja pozicije npr pilotirane nato skok na laser in nato upravljenje rafinerije
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

Močno dvomim, po moje bo uspeh kopanja odvisen od usklajenosti posadke. Koliko bodo to dobro delali NPC-ji bomo pa videli
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

^^ samo upam da izdajo rudarsko ladjo srednjega ranga
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

Ja vsekakor je velika luknja na področju mininga.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

oo7 ::

Star Citizen's Squadron 42 beta delayed three months to Q3 2020

https://www.eurogamer.net/articles/2019...

Netrunner ::

Ni ne prvič in ne zadnjič :) Četudi jim potem uspe dati v beto je vprašanje koliko časa bodo še vlekli do izida.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

jype ::

Kej tacga. Tega pa res nisem pričakoval.

Cange ::

Predvidevam da bo proper beta, da se bo gradilo empire in da bo za večkrat odigrat. Za igralca je to učna krivulja in zadnja možnost oddaje mnenja pred končnim izidom. V1.0 je potem igra, DLC pika na i.
Odvisno je tudi kolikšna masa igralcev se bo pojavila ob beti in kakšne bodo "zahteve" od teh igralcev. Trenuten povprečen GPU je premalo za to igro, kak novodoben "gtx 970" se bo mogel še zgodit.

Netrunner ::

Cange je izjavil:

Predvidevam da bo proper beta, da se bo gradilo empire in da bo za večkrat odigrat. Za igralca je to učna krivulja in zadnja možnost oddaje mnenja pred končnim izidom. V1.0 je potem igra, DLC pika na i.

Gradilo empire? O preložitvi bete se je govorilo za Squadron42 kateri je single player z linearno zgodbo. Tukaj ne boš nič gradil saj boš samo šel skozi zgodbo. Lahko boš večkrat preigraval že končane misije (baje da lahko coop s kolegi) in to je to. DLC-jev ne bo oz. bota še dva dela nadaljevanja zgodbe, katera bosta izšla po Star Citizenu.


Cange je izjavil:

Odvisno je tudi kolikšna masa igralcev se bo pojavila ob beti in kakšne bodo "zahteve" od teh igralcev. Trenuten povprečen GPU je premalo za to igro, kak novodoben "gtx 970" se bo mogel še zgodit.

Tukaj je problem ker se bojijo spoiler-jev, tako da v SQ42beto bo redko kdo igral. Verjetno bodo imeli samo interna testiranja, tako da je mi pred releasom ne bomo videli. Vse kar lahko pričakujemo je še kakšen izsek igre na citizen conu.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Cange ::

Potem pa ni smisla da je beta. Pričakoval sem vsaj X4/NMS +++.

Netrunner ::

Znižaj pričakovanja oz. nič ne pričakuj.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zgodovina sprememb…

svecka ::

Igra je šala, jaz bom že dedek ko bo tole bug free zunaj, če sploh bo. Še en failed kickstarter projekt. Mi je žal da sem backal.

Truga ::

jaz sem si zrihtal refund enkrat v 2015, zdaj pa jih baje ne dajejo vec :(

BigWhale ::

Cez dober mesec bo sedma obletnica Kickstarter kampanje. :)))

Netrunner ::

 Je še v popvrečju, tako da ni panike

Je še v popvrečju, tako da ni panike

Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Truga ::

lol, res se hoces primerjat s trainwrecki kot je *checks notes*
Diablo 3, SWTOR, fakin Spore?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

BigWhale ::

Teli grafi so mal sfaljeni. Starcraft 2 je bil anounced 2007, released je bil 2010. Spore je bil unveiled 2005, released 2008. SW: Tor je bil announced 2008 in released 2011. Tudi Diablo 3 je bil announced 2008 in released 2012. Tudi Prey, ki ima tukaj kao najdaljsi dev status je bil prvic announced 2005.

To kar so studii vmes poceli, preden so zadevo obelodanili je pa popolnoma vseeno. Prey so sli ene trikrat pisat znova in so naznanili sele tretjo inkarnacijo.

Star Citizen pa pacajo ze sedem let od naznanitve in svoj release deadline zamujajo ze pet let. Plus, edini izmed vseh nastetih so vnaprej pobrali denar od ljudi. :)

svecka ::

Moje izkušnje v življenju so, da kjerkoli nekdo za nekaj vnaprej zahteva denar, so te nategnili. Al so to mojstri, ki to bodo fasado delal doma, al pa pubeci na Kickstaterju. Čim dobijo denar, se jim fučka zate.

BigWhale ::

Tvoje izkusnje so v bistvu statisticno nepomembne. In predvsem napacne, lahk pa vprasas Amazon kako je s tem.

Netrunner ::

Z grafom sem samo hotel pokazati da 7 let razvoja ni nič posebnega in če je 7 let od kickstarterja to pomeni da je max 5 let razvoja do sedaj, saj prej so samo nekaj packali.

Pa saj je vseeno, bo ko bo. Če ne bo nikoli pa tudi ne bo neke hude škode. Življenje gre naprej.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

Kako to mislis, da ne bo nobene skode? Kaj pa ves denar, ki so ga ljudje zmetali v igro? V kateri tocki lahko reces, da je slo za goljufijo?

Netrunner ::

Not my problem. Sem vložil kolikor sem bil pripravljen izgubiti. Za ostale pa se ne sekiram.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

Počakite, da Igralce ki so dali velike vsote za ladje kot so Idris,Javelin itd,.. malo realnost sreča ko bojo ugotovili, da nimajo ali nemorejo dobiti posadke
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Not my problem. Sem vložil kolikor sem bil pripravljen izgubiti. Za ostale pa se ne sekiram.


To, da lopovi sosedu ukradejo avto res ni tvoj problem, vseen pa to se ne pomeni, da ni blo nic narobe.

Kr dobr mindset, ni kej. :>

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:


To, da lopovi sosedu ukradejo avto res ni tvoj problem, vseen pa to se ne pomeni, da ni blo nic narobe.


Ni ravno tako. Bolj je v stilu da sosed plača nekomu da kupi avto in se z njim vozi in ko pride do cilja dobi avto. Če ta oseb ne pride do cilja, sosed ne dobi avtomobila. To ni kraja, saj je sosed samovoljno dal denar. Edino sporno je to, da sta se zmenila da gre po eni cesti, "lopov" pa je ubral drugo cesto.

Nihče ni nobenega prisilil da vloži v CIG ali se motim?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Cange ::

Netrunner je izjavil:

Znižaj pričakovanja oz. nič ne pričakuj.

Močno dvomim da bo/je šla taka količina denarja in časa predvsem za zunanji izgled. Konkreten špil ali rop, druge ni.

Truga ::

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Nihče ni nobenega prisilil da vloži v CIG ali se motim?


Tudi vlagateljem v ponzi sheme nihce ne zvija rok in jih ne prisili, da vlozijo svoj denar.

Kurzweil ::

Kaj je s to igro? Pred leti sem gonil nek hype... potem me je minil... potem je prišlo spet neko obdobje, ko sem si hotel nabavit cel gear in comp posebej za ta špil... potem me spet mine... mine par let... in še kakšno... pa vidim, da igre še vedno ni ?????

Tole se dejansko že norca delajo? Ča sem parkrat že za par let pozabil na ta špil, pa ga še vedno ni, pledgano pa predvidevam, da je že kakih 300.000.000$ ?

Včasih sem gledal res dev loge, videe, praktično čisto vse, kar se razvoja tiče, zdaj že nekaj let ne, kje smo? bo igra? koliko let še? Nazadnje, ko sem nekaj pogledal je bil tist 3rd person view in on FPS mode obupno lesen... spomnim se neke vožnje z neckim bugijem, neke rakete,... ampak vse je zgledalo leseno, sanjali pa so o neki brutal fiziki, da si bodo še jezike izmislal, da bo neka MEGA mikro-ekonomija in da bo vse vplivalo na ceno/supply,.. bla bla bla... 1001 obljuba in da bo to dejansko the ultimate, game, ki bo vseboval vse...

Kje pa so dejansko danes?

Truga ::

Ce isces space flick, zelo priporocam: http://fractalsoftworks.com/

Kosta $15, podpira mode, edina zalost je da ni multiplayer. Ampak kljub temu noro dobr game. Pred kratkim je en naredu nov review:

Netrunner ::

Kurzweil je izjavil:

Kje pa so dejansko danes?


Dobro vprašanje :)

Oglej si ureden roadmap in oceni sam: Squadron42 in Star Citizen

Squadron naj bi šel v beto drugo leto, kdaj bo release je neznano. Ko enkrat izide SQ42 + par let in bo SC šel v beto.

Realno ... ne sprašuj se. Živi naprej in preveri čez par let situacijo.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

Cez par let bodo moral narest rewrite game engine-a ali ga bodo pa spet zamenjali, ker so sli na Amazonov Lumberyard, ki trenutno nima neke svetle prihodnosti. Cez par let bodo pa ze vsi na taksni ali drugacni raytracing tehnologiji in vsi ostali game engini bodo te reci podpirali. :)

Truga ::

Na lumberyard pa res niso sli - tole je slika developerja kaj so nardil:


Jasno, na cry tud ne morjo ostat: cryengine jih trenutno tozi ker se niso drzali pogodbe. :D

BigWhale ::

No, oglasujejo, da so sli na Lumberyard. :>

V bistvu, najboljs bi blo, da bi zdej kr opensourcal game code, pol bi community prej koncal in z manj stroski. ;>

Truga ::

Fora je da nemorjo, ker imajo not kup proprietary (c) kode ki jim jo je spisal crytek ko so se se drzali pogodbe :P

Drugace pa podpiram da igre dajo celo kodo na github, kot naprimer spes engineerji in barotrauma. Toj edina prava odlocitev

neocodexx ::

Kurzweil je izjavil:


Kje pa so dejansko danes?


V močnem zaostanku. In še nekaj časa tako bo. Na SC redditu že nekaj let velja rek "pravi development se je začel komaj 2-3 leta po kickstarerju, ko so prešli iz ideje enostavne igre v stilu KOTOR z loading screen animacijami pristanka na planetu v majhni omejeni coni in bi to večinoma bil space sim, na idejo da hočejo imeti procedural gen popolnoma odprte planete brez loading screenov in svoj Corruscant. Če bi ostali na originalni viziji, bi danes že verjetno imeli vsaj 50 od obljubljenih 100 sistemov.

No, odkar so začeli delat na t.i. planet techu se je vse strašno zakompliciralo. Potem je bil prehod na lumberyard, čemur bi lahko rekli že drugi večji rewrite, in posodabljanje nekaterih assetov in ladjic že v 3., 4. generacijo reworkov. Drugi rework item kode, četrti ali peti rework UIja (ki mu bo sledil še en rework) in še in še...

Manjka še večji del gameplay loopov in mehanik. Tradanje in mining sta v "tier zero". Torej sledi še več reworkov in veliko updajtov na temu. Trenutno ni videti da bi se karkoli delalo na naslednjem nivoju teh mehanik. Salvage - prvo iteracijo (testno) pričakujemo v naslednjih 6 mesecih, mogoče... Jo prestavljajo že skoraj 2 leti. Refueling mehanike za ladje kot so Starfarer se vsake toliko časa pojavijo na roadmapu in potem izginejo. Trenutno jih ni videti do Q2 2020. Sem kaj pozabil omeniti? Nek osnovni bounty hunting in law system zdaj je v igri, izboljšave pridejo v 2020...

Ampak trenutno je večji problem da zadeva sploh ni igralna, ker še nimajo vzpostavljene t.i., na široko rečeno netcode, ki je pri mmoju kot mislijo narediti to igro, strašno bolj kompleksna zadeva kot pri kakšni streljačini ali klasičnem mmoju.

Da bo mmo del igre sploh deloval, je za vsak špil potrebno da deluje sprotno streamanje vsebin po potrebi t.i. OCS. Lokalno streamanje na clientu so vzpostavili komaj lansko leto, server side - glavni povzročitelj trenutnega laga, in tudi fizična omejitev na 1 star system, pride "upamo" da naslednje leto...). Zatem morajo še nekako pogruntati da bo to delalo v server meshing, sicer ne bo od mmoja nič, ker trenutno zadeva še vedno laufa tako:

1 server, 50 igralcev, za 1 star system (par planetov, en ducat lun in kopica vesoljskih črpalk in trgovin)

Vse teče na 1 serverju, ki ima v spominu vse assete za vseh 50 igralcev. Več ko jih pride gor, bolj začne lagirat in stvari začnejo crkovat kot npr. AI ali se vrata ne odpirajo...

Preden smo imeli client side OCS, so vsi imeli diapozitive ker je bil v spomin naložen celoten star system... Zdaj se naloži samo tvoja lokalna vsebina, fpsji pri meni so od 30 do 120 na max nastavitvah v ultrawide. Ampak ko začne server lagirat, je kar bad, vendar načeloma ko si sam pri sebi v vesolju ali na planetu je res kar stabilnih 100 fps.

Da bojo zadeve tekle bolj gladko in lahko povečajo player limit na server, ter dodajo še kak star system, nujno rabijo streamanje še za server. Ni pa to še dovolj za tisoče in tisoče igralcev... Torej to bi bila 1 instanca ali node, ali "shardi" za tiste ki so igrali wow, max 100-200 playerjev na kupu.

Kar vodi do zadnjega koraka, server meshing, torej farma server instanc ki omogoča neopazno gladko prehajanje iz enega na drugega, s tem ko menjaš lokacijo ni loading screenov itd., tu so potem samo še omejeni na število serverjev, ki jih lahko po potrebi dodajajo.

Ko bojo imeli server meshing delujoč, bo tudi špil končno delujoč. Tega pa ne bo še najmanj 2 leti ali več. Če bo vse po sreči, bi morali dobiti server side OCS začetek 2019, sicer se jim bojo trenutni serverji sesuli če dodajo še 1 planet z novimi lunami, ker že sedaj vse skupaj komaj da deluje.

Če si me vprašal par let nazaj, kdaj bo špil gotov, bi rekel mogoče 2020, optimistično 2019. Sedaj šele opažamo, kako slab project management imajo in celo kopico težav in zamud, ki si so jih s tem nakopali. Ja, res je ambiciozno, in si zaslužijo denar, ki so ga pobrali (recimo..) že zaradi same ambicije, ampak je žal kruta resnica da je napredek izjemno počasen, in je ogromno stvari šlo narobe. They failed. Res so zaribali, in temu ne gre oporekati, še največji fan bo to priznal, da trenutno zadeva ne izgleda dobro.

Bo potrebno zdržali še par let. Trenutno smo, če gledamo da so npr. pravi development iz aktualne veje začeli nekje v 2015-2016, nekje na dobri polovici razvojnega cikla. Ja, veliko stvari ki smo jih videli pred tem so bili R&D prototipi, in vse kar je bilo takrat delalo je bilo potrebno narediti popolnoma na novo, in boljše. Saj so "neki" rezultati, ampak res je potrebno vzeti v obzir, da se je pravi razvojni cikel začel cca 2016 in ponavljam, vse pred tem so bili R&D prototipi. Torej je dejanski razvojni cikel trenutno komaj v 3. ali 4. letu. Jaz jim dam še vsaj 3-4 leta da bo MMO del igre v eni spodobni beti.

Netrunner ::

Lepo napisano. Težko karkoli napovedati vendar se strinjam, da SC-ja še par let ne bomo videli.

Upam, da nam bodo vsaj Squadron42 dali tja nekje do konca 2020
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

neocodexx ::

Sem zatipkal, da bi moralo dobiti server side OCS začetek 2019, seveda je to bilo mišljeno 2020, ne vem če je sploh na roadmapu, ampak Microtech planeta sigurno ne bojo morali notri stisniti dokler nimajo te funkcionalnosti poštimnane:)

Ja, še zelo zelo daleč smo od končnega produkta, jaz se samo tolažim s tem kar sem že napisal... Dejansko se je resna produkcija začela komaj par let nazaj, kar je recimo še dobro, v primerjavi z katastrofami kot sta bila Anthem in Andromeda, kjer so porabili 3-4 let za R&D in 1 leto za produkcijo. !

Netrunner ::

Zanimiva stran za primerjavo ladij. Lepo da vsaj community nekaj dela če že CIG-ju gre počasu :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

Za tiste ki jih zanima ta vikend je ponovno Star citizen navoljo za test in lahko vsak igra zastonj verzija pa je 3.7
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
32 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538300 (1516) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152292 (436) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128704 (7261) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727139685 (104193) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816598 (13265) Tr0n

Več podobnih tem