» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
30 / 37
»»

oo7 ::

Denar še prihaja




Star Citizen is still making a lot of money from fans buying new spaceships. At CitizenCon, it jumped up over 1700%.

ABX ::

3.3.5 patch gameplay ki pride ven ta ali naslednji mesec.


Network so malo uredili (končno) in če imaš mašino gre tudi čez 100FPS.

Jaz je bom z 3.3.5 prvič testiral in povleku še par koelgov na testno vožnjo. Zgleda da po vsem tem čakanju bomo končno dobili nekaj posebnega.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Truga ::

Commuter citizen, nice.

*scooter voice* KEČ A RAAAJD

Netrunner ::

Eh te 3.x verzije me ne ganejo, naj dajo beto že enkrat ven.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

Zakaj leta 2018 se vedno gledamo tako bebav UX v igrah? "Immersion" ni pol kurca vreden, ce je zaradi tega igra storasta in nerodna za igrat. Zakaj mora lik buljit v svojo roko in tipkat po zraku, ko podpisuje pogodbo in ko se oblaci in ko si probava pozdravit polomljene noge. Za equip MedPena je blo treba narest sest akcij, sele potem bi ga lahko uporabil?

Ene stvari so tolk neumno narjene, da grozn. Namest, da bi delal game, so oni rajs eno leto razvijal "face over IP" ... FFS. Ce se pri tem folk ne pocuti nategnjenega, pol se verjetno pri nicemur ne bo. :D

ABX ::

overview razvoja SC, kaj je bilo narejeno in kaj jih še čaka
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Netrunner ::

Ja s tem imersionom ga CR pošteno serje in zavlačuje po nepotrebnem.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

Se pravi bodo decembra povedali kdaj pride ven Squadron 42. Mogoce.

Drzimo pesti.

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Se pravi bodo decembra povedali kdaj pride ven Squadron 42. Mogoce.


Jaz upam da ne, saj rokov so večkrat dokazali da se jih ne znajo držati. Raje bi videl, da naredijo kar release brez predhodnih napovedi.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ABX ::

V zadnjem video ki sem postal razlagajo kako so spremenili način release-a.
Vsake 3 mesece (4x na leto) dajo ven kar so uspeli zrhitat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Netrunner ::

Taki relase so ok za SC ki je v alphi, za SQ42 pa ne.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

J3nc ::

ABX je izjavil:

V zadnjem video ki sem postal razlagajo kako so spremenili način release-a.
Vsake 3 mesece (4x na leto) dajo ven kar so uspeli zrhitat.


A naj ne bi bil sq42 izdan po epizodah?

Dpool ::

Star Citizen.. za to igro slisim vsako leto nekaj, ampak vsakic ko slisim je se vedno v development fazi. Kako to da pa lahko vsak igra ce se ni released? Kaj je fora taksnega modela izzida iger - OK here you go, play with it, but probably not everything's gonna work as it should.

Ali pa je dejansko ta game released?

Truga ::

Game bo konstantno v developmentu, ker tisti moment ko bo igra "released" bo vecina fanov nehala dajat denar, ker bo postalo jasno da igra ne bo niti 5% obljubljenega.

Dpool ::

Kaj pa je objubljeno? In kaj je od tega / ni delivered?

Koliko gledam zgleda kot open world game samo da je based v vesolju. In zanimiv aspekt pri tem je, da je universe huge in da imas neko RPG rolo. Pac kot MMORPG... saj v WoWu tudi ne rabid raidat pa dungeons clear-at. Lahko se gres PvP, ali pa PvE varijanta da craftas, explore-as, ipd.

Kaj je tu obljubljenega drugace, v smislu, da so vsi excited?

Truga ::

Dreams! Najbolje da zacnes kar pri obljubljenem contentu:

Dpool ::

Auch.

Kaj pa je iz igralnega vidika posebnega? Se gre za kak novi zanr? Kot pravim, meni deluje to kot tipicen MMORPG z dobro grafiko in full velikim 'svetom'.

Truga ::

Naj bi bil spacesim. Zadnje cajte sicer kazejo bolj FPS, ampak ko je star citizen prisel na kickstarter je bil edini podoben game eve online.

Kot verjetno ves je eve-o zelo 3rd person, skorajda RTS igra, star citizen pa naj bi bil space sim v klasicnem stilu (x-wing, wing komandant), s podobnimi cilji kot eve online: ogromena sandbox galaxija, razdeljena na civilizirane in ne-prevec-civilizirane sisteme (v civilizaciji imas policijo, ampak tezje najdes drage reci in placas visje davke, bogu za hrbtom kjer je malo ljudi pa je vec bogastev, pa jasno ker ni milicije tudi vecja tveganja), in samo en globalen server/ekonomija, v katero prispevajo vsi igralci.

Freelancer 2.0, v kratkem.

Zal po 7 letih developmenta nimajo niti e od ekonomije, in niti g od galaxije. Bil bi verjetno zalosten, da se je vse tako sfizilo, ce nebi bile komedije ki konstantno curljajo v javnost tako blazno smesne. Skoda je, da ne bo nikoli iz tega dobre igre, ampak komedija je pa top.

J3nc ::

Dpool je izjavil:

Star Citizen.. za to igro slisim vsako leto nekaj, ampak vsakic ko slisim je se vedno v development fazi. Kako to da pa lahko vsak igra ce se ni released? Kaj je fora taksnega modela izzida iger - OK here you go, play with it, but probably not everything's gonna work as it should.

Ali pa je dejansko ta game released?


Projekt je največji croud founded razvoj igre v zgodovini, je ambiciozen do te mere da nekateri menijo da ni realno izvedljiv. Polek medijske pozornosti je deležen tudi zaničevanja javnosti zaradi nekaterih kontraverznih potez. Trenutno release je neke vrste tech-demo ki nakazuje kaj je narejeno in kaj lahko pričakujemo. Razvijata se dve igri ena večigralska ki jo najlažje definiraš kot MMORPG in ena enoigralska ki je RPG ampak se bo navezovala tudi na večigralsko izdajo.

Človek ki stoji za projektom "Chris Roberts" je znan po seriji iger wing commander in freelancer ter kot režiser parih dobrih filmov kot so Lord of war in lucky number slevin. Njegov sloves in pomankanje iger tega žanra mu je tlakoval lepo pot do sredstev za StarCitizen. Njegova pedantnost, zahtevnost in mikromenegiranje pa so glavni razlogi za počasen razvoj in kontraverznost v katero je projekt zavit.

Na kratko, projekt ki prehiteva industrijo, buri domišljijo istočasno pa marsikoga jezi in očitno tudi zabava s svojim načinom izvedbe in vodenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J3nc ()

Dpool ::

Pa imajo dovolj kadra za razvoj take masovne igre? 7 let je kar huge timeline, moras imeti tudi denar za place 7 let.. nek mini development team je 20 ljudi. Z kaksnimi US placami.. potrebujes kar nekaj 10 miljonov za produkcijo taksnega game-a.

Truga ::

Bojda imajo 400+ zaposlenih.

Vprasanje trenutno je predvsem, kako je mozno da imajo 400 zaposlenih ze tako dolgo pri "samo" 200 milijonih financ. Vec kot 300 jih je ze od 2014-15, tako da to ne more bit poceni. Vemo da so vzeli vsaj en kredit, za nekaj 10milijonov. Jasno, finance niso javne in jih skrivajo. Kljub temu da so rekli da jih bojo razkrili v primeru da bo igra zamudila za vec kot leto in pol.

Eni sicer ze 3 leta napovedujejo da bo vsak cajt bankrot, samo folk jim se kar mece milijone vsako leto, tko da dvomim. Ce jim bo zacela tect voda v grlo bojo potiho odpustili kup ljudi, in naprej prodajali slike vesoljskih ladij. :D

Netrunner ::

7 let ni dolgo obdobje za razvoj take igre, problem je ker je CR že na začetku predstavil zadevo kot da je že 3/4 narejena in bo izšla čez kako leto ali dve. Vsako leto fani čakajo izidi in v zameno dobijo par posnetkov in še 1 leto čakanja :)

Kako so finančno nevem, vendar so zbrali lepo vsoto katera bi morala več kot zadostovati za dokončanje igre. Glede na to kako folk meče denar noter pri vsaki predstavitivi potem verjamem da se jim nikamor ne mudi.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

Truga je izjavil:

Dreams! Najbolje da zacnes kar pri obljubljenem contentu:


Ouch, da je tolk hudo pa tud jest nisem vedu. In the mean time, Braben in njegov team, ki delajo Elite Dangerous vsake tolk casa nardijo update galaksije, ko se v resnici odkrije kak exoplanet in popravijo galaksijo in piloti ze lahko letijo tja pogledat. Pod pogojem, da so dovolj blizu. :))

Priblizna ocena, za raziskavo cele galaksije bodo igralci Elite Dangerous potrebovali kaksnih 25.000 let. :D

J3nc ::

BigWhale je izjavil:

Truga je izjavil:

Dreams! Najbolje da zacnes kar pri obljubljenem contentu:


Ouch, da je tolk hudo pa tud jest nisem vedu. In the mean time, Braben in njegov team, ki delajo Elite Dangerous vsake tolk casa nardijo update galaksije, ko se v resnici odkrije kak exoplanet in popravijo galaksijo in piloti ze lahko letijo tja pogledat. Pod pogojem, da so dovolj blizu. :))

Priblizna ocena, za raziskavo cele galaksije bodo igralci Elite Dangerous potrebovali kaksnih 25.000 let. :D


A ni čudno da mam več ur v SC ki nima skor nobene vsebine kokr pa v EDju k jo ma preveč da bi jo v svojem življenskem obdobju izkusil. Po stotem osončju v ED si videl vse. Combat v ED je tud tolk konzolast in enostavn da ni zabavn.

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Ouch, da je tolk hudo pa tud jest nisem vedu.


Ni tako hudo kot se zdi. Kar je sedaj zunaj je testni poligon na nedokončani tehnologiji. Ko bo jedro enkrat zaključeno bodo te sisteme lahko zlagali kot po tekočem traku.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

J3nc je izjavil:

A ni čudno da mam več ur v SC ki nima skor nobene vsebine kokr pa v EDju k jo ma preveč da bi jo v svojem življenskem obdobju izkusil. Po stotem osončju v ED si videl vse. Combat v ED je tud tolk konzolast in enostavn da ni zabavn.


Ker sta razlicni igri. :) Elite ni nikoli imel poudarka na combat.

Osoncja v Elite so pa tolk razlicna, da jih je vec kot sto. :) Od navadnih zvezd, do brown dwarfov, crnih lukenj, kvazarjev, razlicnih konfiguracij planetov. V naslednji iteraciji pride se atmosferic landing, ship carriers in se ene par drugih zadev.

Tko bi moral CIG delat, ne pa da probavajo narest behemotha z velik moznostjo, da na konc failajo.

Truga ::

Tud combat v elite je kar lepo spiljen. Je precej drugacen (predvsem pocasnejsi, kar mi ni prevec vsec), ampak zelo zelo spiljen. Trenutno je precej tezje v elite nekaj kar hoce pobegnit ujet in ubit, kot v SC, kjer se lahko zavrtis za 360 v sekundi, in se igra prakticno kot kak 0g fps game.

Netrunner ::

@BigWhale => Nima veze koliko različnih sistemov ima ED, dejstvo je da je dolgočasen in monoton. Vsekakor pa se strinjam, da bi CIG moral delati na podoben način.

@Truga => Meni je combat v elite totalno mimo zaradi tiste njihove logike posnemanja letal. Za SC pa težko ocenjevat saj se stalno spreminja. Pa če gledaš "realno" z pravim potiskom obrat za 360 v vesolju je lahko zelo hiter in mogoč manever. In če nisi v bližini planetov je itak vedno 0g. Pa nima smisla debatirat, počakajmo ko bo flight model dokončen in bomo potem kritizirali. Jaz samo upam da ne bo preveč arkaden.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

Combat v Elite je bil velik bolj 'vesoljski' pa se je izkazal, da je to neki kar ljudje ne marajo, ker je zadeva dolgocasna. Ker pac, 'gas do konca', rotacija za 180 stopinj, vsi kanoni nazaj in full forward shields. Potem pa samo thrusterji mal sem pa tja za izmikanje. Ce potem ukines se omejitev maksimalne hitrosti, je pa vse skupaj brez veze. Dogfight in kakrsno koli podobno bojevanje v vesolju je neumnost. Tega nikoli ne bo. :)

Obrat za 360 v vesolju je sicer lahko zelo hiter ampak pri tem noces, da pilot postane puding. :>

Netrunner ::

Katera sila pa bi pilota spremenila v puding? Če ni gravitacije in vztrajnosti? .. ali se motim?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Truga ::

Vse sile ki delajo na ladjo delajo tudi na pilota? C'mon son...

Netrunner ::

Nisem se poglabljal kako dejansko je v vesolju vendar bi pričakoval da je precej drugače če nate ne deluje G sila in imaš upora. Očitno je pospešek še vedno prisoten :) ... sem malo preveč gledal star gate atlantis kjer so imeli inertia stabilizatorje
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

Se tega ne ves, da se jim rece inertial dampeners. *eyeroll*

Netrunner je izjavil:

Nisem se poglabljal kako dejansko je v vesolju vendar bi pričakoval da je precej drugače če nate ne deluje G sila in imaš upora. Očitno je pospešek še vedno prisoten :)


Kako bi pa, hm, pospesevali brez pospeska? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Se tega ne ves, da se jim rece inertial dampeners. *eyeroll*


Preveč časa imaš da se ukvarjaš z takimi malenkostimi. Malo sem zamešal z EVE online

BigWhale je izjavil:

Kako bi pa, hm, pospesevali brez pospeska? :D

Ne da se mi razlagat kaj sem mislil.

Pozabi.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Preveč časa imaš da se ukvarjaš z takimi malenkostimi.


*s takimi

Netrunner ::

Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ABX ::

Netrunner je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ouch, da je tolk hudo pa tud jest nisem vedu.


Ni tako hudo kot se zdi. Kar je sedaj zunaj je testni poligon na nedokončani tehnologiji. Ko bo jedro enkrat zaključeno bodo te sisteme lahko zlagali kot po tekočem traku.


Problem do zdaj je bil v omejitvi clienta (tvoj PC), ker sistem ni rezal oddaljene objekte in si moral vse procesirat.
Zdaj z OCS lahko dodajajo nove elemente v sistem in PC jih naloži ko si dovolj blizu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Truga ::

mmm, denar gre nekam pocasi letos...
croberts: RELEASE THE KRAKEN!


lol

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Berserker ::

Problem Elite Dangerous je, da je grajen kot klasičen MMO. Instance niso obstoječe, naša dejanja pa niso permanentna. Vse se vrti okoli tega, kaj lahko kot pilot počneš z svojo ladjo, vse ostalo je samo teplate z različnimi teksturami. Drugi problem je prepočasno dodajanje nove vsebine, ker ima Frontier od izdaje ED dela še z dvema dodatnima igrama. Tretji problem pa je, da izdajajo kontent, ki je namenjen endgame igralcem.

Trenutno nekaj pocajo z raziskovanjem in guardian kontentom, ampak to je zame še vedno tlaka v fini preobleki.

Netrunner je izjavil:

@BigWhale => Nima veze koliko različnih sistemov ima ED, dejstvo je da je dolgočasen in monoton. Vsekakor pa se strinjam, da bi CIG moral delati na podoben način.

@Truga => Meni je combat v elite totalno mimo zaradi tiste njihove logike posnemanja letal. Za SC pa težko ocenjevat saj se stalno spreminja. Pa če gledaš "realno" z pravim potiskom obrat za 360 v vesolju je lahko zelo hiter in mogoč manever. In če nisi v bližini planetov je itak vedno 0g. Pa nima smisla debatirat, počakajmo ko bo flight model dokončen in bomo potem kritizirali. Jaz samo upam da ne bo preveč arkaden.


Posnemanje letal je zaradi assist on. Lahk izklopiš pomagala pa imaš prosto svobodo, kot se spodobi za letenje brez upora.

Point je v tem, da so ladje v Elite precej večje in težje kot v SC. Težko boš ti z majhnimi boosterji takoj obrnil več kot 200m dolgo in 250t težko ladjo.

Osnovnošolska fizika. 0g in mirovanje ne obstaja v vesolju. Snovi se vedno privlačijo, drugače bi galaksije in sončni sistemi v trenutku razpadli. V tem momentu, se premika naš planet, naš sončni sistem in galaksija.

Hitri pospeški slabo vplivajo na človeško telo, ne glede na to, kje se nahajaš.

BigWhale ::

> Osnovnošolska fizika. 0g in mirovanje ne obstaja v vesolju.

To je nekaj kar je precej neumno ponavljati in je samo trapast nitpicking. Vsi vemo, da si v orbiti okrog nekega vecjega telesa in da na tvoje telo delujejo dolocene sile in v resnici nisi popolnoma na miru, absolutno gledano.

Drugace je pa ta assist prisoten v SC in ED. Vendar pri obeh deluje malenkost drugace. V ED enostavno ne mores potovati z enako hitrostjo v vse smeri ne glede na to kam je obrnjen sprednji konec ladje. Po domace, 'naprej' lahko letis s z neko maksimalno hitrostjo, 'nazaj' pa lahko letis s hitrostjo, ki je vedno manjsa od maksimalne hitrosti.

Kako tocno je to narejeno v SC ne vem, ker ga nisem toliko igral. Je pa to neka smiselna omejitev, ker bi se hitro nasel kdo, ki bi dal 'gas do konca' in pustil sim prizgan tri dni ali pa tri tedne in bi verjetno ze dosegel svetlobno hitrost (nevem kako hitro pospesujejo ladje).

Berserker ::

To je for gameplay sake. Mislim da še v 2014 ni bilo tega limita. Sicer je realno, da boš počasneje dobival hitrost na stranskih trusterjih, kot na glavnih motorjih.

Recimo v tem posnetku, lahko opaziš, da so ostali trusterji še kr uporabni za pvp. Lahk ki je tudi zmodaš.

Netrunner ::

Netrunner je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ouch, da je tolk hudo pa tud jest nisem vedu.


Ni tako hudo kot se zdi. Kar je sedaj zunaj je testni poligon na nedokončani tehnologiji. Ko bo jedro enkrat zaključeno bodo te sisteme lahko zlagali kot po tekočem traku.


Nekaj na to temo je tukaj povedano:
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Netrunner ::

Pa kar sem zasledil iz par video-v se predvideva da bo SQ42 izšel konec 2019 .... :) Ne verjamem dokler ne vidim. Bi bil pa že skrajni čas.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ABX ::

23.Novembra se pričakuje da bo igra odprta za vse in bo možno koristit vse ladje ki so v igri.
Akcija naj bi trajala za vikend.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Netrunner ::

Mene bolj zanima izid 3.5 verzije :) Drugače pa so FPS-ji v verziji 3.3 občutno boljši.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

oo7 ::

Star Citizen shoots through the $200m raised barrier

https://www.eurogamer.net/articles/2018...

BigWhale ::

Sam tole bom tle pustu.

oo7 ::

Mogoče kdo ve koliko ljudi dela to igro ?

ABX ::

~500
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Sam tole bom tle pustu.



Fascinantno je iz tehničnega vidika kako so si to takrat zamislili in izpeljali vendar danes je treba pokazati kaj več kot črtice za uspeh. Nismo več v 80 letih prejšnejga stoletja.

Kaj danes delajo pri SC je impresivno. Sploh prvi planet z lunami kateri pride z verzijo 3.5

oo7 je izjavil:

Mogoče kdo ve koliko ljudi dela to igro ?


Kot @ABX pravi cca 500 => https://starcitizen.tools/Development_T...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()
««
30 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538300 (1516) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152292 (436) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128704 (7261) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727139650 (104158) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816597 (13264) Tr0n

Več podobnih tem