» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
20 / 37
»»

Netrunner ::

Berserker je izjavil:

A že mislijo izdat 3.0 al ne?

Naj bi izdali konec junija :) kar pa so kot pričakovano prestavili na nov datum, kateri pa je nerelevanten saj vsi vemo kako se CIG drži napovedi :D

nekaj se govori o avgustu ... who cares. Ko bo prišlo bomo že izvedeli

videc ::

Kdaj pride pa končna verzija? Katerega leta že?

BigWhale ::

Ne sekiraj se. Ce si backer bos vesel k pride ven! In v penziji bos imel ful casa, da spilas, bod vesel! :>

Tribal ::

Enkrat do božiča mogoče bo (upam), bi bilo kar lušno igrati, ker kar gledam v ATV je... ni besed no, sem totalno navdušen.

Truga ::



direkt iz lanskega gamescom demota.

Netrunner ::

Tribal je izjavil:

Enkrat do božiča mogoče bo (upam), bi bilo kar lušno igrati, ker kar gledam v ATV je... ni besed no, sem totalno navdušen.


Problem je da ne bo igrabilno če ne bodo optimizirali malo online kode. Najraje bi videl, da sistem v katerem je port olisar dali na voljo kot single player, da bi lahko vsaj normalno igral.

Tribal ::

Ne vem v čem imate problem, ampak jaz čist lepo igram online. Še zabavno je, ampak premalo vsebine.

Netrunner ::

Tribal je izjavil:

Ne vem v čem imate problem, ampak jaz čist lepo igram online. Še zabavno je, ampak premalo vsebine.


Moja PC je res malo bolj podhranjen za SC in grafična tudi ni za se hvalit vendar single player mi dela solidno. Nevem zakaj mi PU tako šteka saj grafično ni bolj zagheteven ali se motim ?

Truga ::

PU vsem tako steka. Se developerji imajo 16 FPS.

Tribal ::

Jaz na PU na resoluciji 3440x1440 imam lepo od 25-30 fps. Pa optimizacije bodo v 3.0 ogromne, edino net code še rihtajo kar pride v kasnejšem patchu.

Netrunner ::

@Tribal => heh za tako resolucijo moraš imeri pošteno mašino z konkretno grafično. Way to much money for me :)

Kakorkoli, Alpha 3.0 je preložena do gamescoma kateri pa bo enkrat proti koncu avgusta.

Berserker ::

Moon rng generator. Nisem nikjer zasledil ali pa sem izpustil informacijo, če bodo objekti in POI statične ali se bodo random generirale vsakič kot v Elite, ker zaradi slednjega kar izgubim voljo do raziskovanja.

Tribal ::

Nič v starcitizenu ne bo fully random generated, vse je še dodelano z roko artista. In ne bo se spreminjalo.

MIHAc27 ::

Tribal je izjavil:

Nič v starcitizenu ne bo fully random generated, vse je še dodelano z roko artista. In ne bo se spreminjalo.

Meni je to tudi všeč... se mi zdi bolje 100 planetov, ki so dodelani kot miljon naključno generiranih.

Berserker ::

Tribal je izjavil:

Nič v starcitizenu ne bo fully random generated, vse je še dodelano z roko artista. In ne bo se spreminjalo.


Planeti so generirani naključno ampak potem ostanejo takšni kot so, vprašanje je kako je z raznimi bazami in points of interest, kr v Elite se tole kar naključno sproti generira na planetih, tako recimo dva igralca na isti lokaciji in različni instanci nebosta nikoli imela istih poi.

Tribal ::

V starcitizenu ne bo instanc. Planeti so do neke mere zgenerirani, vse potem uredijo artists. Vse kar je na planetih od points of interest je human made in postavljeno v kontekst. Trenutno delajo na software za random generated citys. Kjer spet bo človeška roka dokončala points of interest. Ni tukaj primerjave z elite dangerous. Vsaka svoja igra in vsakomur svoje. Meni osebno elite sploh ni všeč, spet drugim je bolj.

Truga ::

Tribal je izjavil:

V starcitizenu ne bo instanc.

LOL

Tribal ::

Dobro pustimo zdaj celotno osončje, ampak znotraj osončja pravijo, da jih ne bo. Ne vem pa na kaj si ciljal s tako obsežnim in argumentiranim postom.

Berserker ::

A se omenja kolk folka naj bi blo v eni istanci in kakšen vpliv bo imel na simuliranje okolja? Recimo če se odločim s frendi požgat celoten sistem do kakšen mere bo špil to dovolil? Ali bo na nivoju Elite, kjer se pač čez nekaj časa spremeni status in par številk, boti pa se sproti spawnajo.

Truga ::

Tipi se ze 4 leta ukvarjajo in jim je komaj ratalo dobit 10 folka v eno instanco.

Ampak ne, Star Citizen ne bo mel instanc.

Berserker je izjavil:

A se omenja kolk folka naj bi blo v eni istanci in kakšen vpliv bo imel na simuliranje okolja? Recimo če se odločim s frendi požgat celoten sistem do kakšen mere bo špil to dovolil?
Seveda, vse to in se vec! Ce poklices takoj dobis brezplacno se komplet nozev.

Kaj mislis kaj bo? Se vedno niso zrihtali niti da se lahko nekje odjavis in naslednic ko prides v igro si tam, a res mislis da bos mel lahko kakrsenkoli vpliv na game world? Spomni se malo Freelancerja.

NocnaShada ::

Tribal je izjavil:

V starcitizenu ne bo instanc.

To je res in kdorkoli pravi drugace ne ve o cem govori. (Disclaimer: tu govorim o koncnem izdelku)

Na koncu bo samo auction of assets, ko bo Coutts prodajal za majhne pare zmazke ki jih je skupaj spacal Ryan Archer & co. pod blodnim ocesom Christa Robbertsa.

Zgodovina sprememb…

Netrunner ::

Normalno da bodo instance vendar to ne pomeni da bo vsak imel kar nekaj random zgenerirano. Koliko ljudi bo lahko v eni pa je odvisno kako bodo uspeli optimizirat vse skupaj.

http://starcitizen.wikia.com/wiki/Insta...
https://www.youtube.com/results?search_...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Tribal ::

Dejmo se pogovarjat o igri ko pride alpha 3.0 vn (upajmo da letos). Karkoli so do danes dali za igrati so samo delčki modulov katere bodo združili v upajmo igralno vsebino z alpho 3.0 in naprej

Netrunner ::

Saj instance so tudi del igre :)

3.0 je vsekakor v velikem pričakovanju vseh, saj bo prinesla precej novosti. Škoda, da bodo samo lune saj planete so prestavili. Pa mislim da ne bodo razočarale če bo kolikor toliko spodobno delalo. Končno se bo dobilo "cargo mechanic" pa nabiranje "fuel-a" če se ne motim in mining. (Za fuel nisem 100% ali bo mogoče šele v 3.1) Kakorkoli, precej novosti ki bodo približale igro končnemu izdelku.

BigWhale ::

Zdaj bo pocasi prisel trenutek, ko bo potrebno razmisliti o zamenjavi game engine-a. ;>

Ghost007 ::

jaz priporocam minecraft game engine. Never gets old.

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Zdaj bo pocasi prisel trenutek, ko bo potrebno razmisliti o zamenjavi game engine-a. ;>


Mogoče pa res


Zaradi mene ga lahko zamenjajo še X krat, glavno da bo vse delalo tako kot je treba. Pač igrali bomo šele enkrat leta 202X.... Za dobre stvari je treba pač čakat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

BigWhale ::

A tko kot se je cakal na Duke Nukem Forever? ;>

Truga ::

Amazon se je bojda izognil municiji, in ni zalozil star citizena, ceprav so neki namigovali, da bo. CIG je ostal brez vecjega dela denarja ki so ga pricakovali.

Po zadnjih informacijah naj bi do sedaj zapravili ze okoli 280 milijonov dolarjev - ~150m od backerjev, ostalo pa investicije in posojila.

Berserker ::

Ko bodo rabili denar, bodo izdali SQ42.

Tribal ::

Who cares, bomo pa še mal dnarja vrgl v njih pa bo.

Berserker ::

Ja naj ven vržejo 3.0 potem pa bomo sami ocenili kako daleč so. Razni Truga pa podobni skepti mislijo da se to tako hitro štanca kot koridorne streljačine.

Netrunner ::

@BigWhale => Mogoče. Sicer Duke Nukem so ga večkrat napovedali in vmes potuhnili. Pri SC spremljaš celi čas kaj se dogaja.
@Berserker => Denarja imajo več kot dovolj.
@Tribal => vedno se bo dobilo dovolj ljudi ki bo kupovalo ladje tako, da ni skrbi :)

Kar se tiče posojila katerega je vzel CIG pri banki pa je lepo razloženo zakaj so ga vzeli. Je bilo pa zanimivo brat kritike in zgodbice vseh ki iz nekega razloga sovražijo CIG in SC

Ghost007 ::

Zakaj bi naj zapravili toliko denarja. Kaj kakega politika sponzorirajo. Ni logike. Očitno so potem čisti lopovi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost007 ()

Netrunner ::

Ghost007 je izjavil:

Zakaj bi naj zapravili toliko denarja. Kaj kakega politika sponzorirajo. Ni logike. Očitno so potem čisti lopovi?

Koliko denarja? ... vsekakor za razvoj gre dosti denarja in načeloma je vseeno zakaj se zapravlja če na koncu izdajo izdelek kot je treba.

Upam da se ne nanašaš na tisto kar @truga piše

Berserker ::

Ghost007 je izjavil:

Zakaj bi naj zapravili toliko denarja. Kaj kakega politika sponzorirajo. Ni logike. Očitno so potem čisti lopovi?


Ja očitno je, da ne delajo navadne koridnorne streljačine a ne, pa še ta stane vsaj 50mil dolarjev.

SC če bo izdan bo tehnični dosežek v vseh pogledih.

Porabili so vsaj tolk denarja kot za razvoj tazadnjega GTA približno, imajo pa precej več dela.

Tribal ::

Vsak porabljen denar za igro je dobro porabljen denar, v kolikor bo pa kdo dokazal, da so denar porabljali na nepošten način bo pa druga pesem.

Veliko ljudi ima zaradi tega projekta službo. In denar ne gre založniški hiši ampak dejansko v sam razvoj igre. Če jim bo pa slučajno primanjkovalo denarja pa bodo dali ven nov "concept sale" pa bo... Mislim da se nimamo nič bati, da jim bi zmanjkalo denarja.
Glede na to, da je igra Chrisov otrok predvidevam, da tudi po izidu ko bodo pobasali bajne vsote denarja, ne bodo ukinili razvoja dodatnih stvari v igri.

Moje mnenje je, da če jim uspe narediti kar so si zadali, da bodo še moji vnuki igrali to igro.

BigWhale ::

Tribal je izjavil:

Vsak porabljen denar za igro je dobro porabljen denar


Oh, bollocks! Ne mors s sajtrgo denarja v pec vozit in rect, da je to itak denar za igro, ker se od toplote peci developerji grejejo in lahko delajo.

Denar moras porabiti smotrno, ce ga ne potem je vrzen stran. Trenutno vse kar se dogaja zgleda vsaj mal vprasljivo, ce ze ne sumljivo. Zapravljeni milijoni za cut scenes, zastarel game engine, ki so ga pol leta pred izdajo SQ42 zamenjali z necim cesar se nihce ni nikoli uporabil ampak sej vse dela, so rekl, da je kul.

Tribal je izjavil:

Glede na to, da je igra Chrisov otrok predvidevam, da tudi po izidu ko bodo pobasali bajne vsote denarja, ne bodo ukinili razvoja dodatnih stvari v igri. Moje mnenje je, da če jim uspe narediti kar so si zadali, da bodo še moji vnuki igrali to igro.


Predvidevat kej tacga je trapast. Dandanes prakticno noben vec ne igra starih iger. Moj tamau je star 13, pa med vrstniki velja za cudaka, ker igra Game Boy emulacije in 8 bitne igre. Ce bi pa prisel v solo s hoola hoop-om, ki izhaja iz casa njegovega dedka, bi se mu pa tko al tko vsi rezali. :>

Nublet ::

BigWhale je izjavil:


Tribal je izjavil:

Glede na to, da je igra Chrisov otrok predvidevam, da tudi po izidu ko bodo pobasali bajne vsote denarja, ne bodo ukinili razvoja dodatnih stvari v igri. Moje mnenje je, da če jim uspe narediti kar so si zadali, da bodo še moji vnuki igrali to igro.


Predvidevat kej tacga je trapast. Dandanes prakticno noben vec ne igra starih iger. Moj tamau je star 13, pa med vrstniki velja za cudaka, ker igra Game Boy emulacije in 8 bitne igre. Ce bi pa prisel v solo s hoola hoop-om, ki izhaja iz casa njegovega dedka, bi se mu pa tko al tko vsi rezali. :>

Bullshit, jaz še vedno včasih UO zalaufam pa je izšla 20 let nazaj.

Truga ::

Ti in vsi 3je ostali igralci.

BigWhale ::

Nublet je izjavil:

Bullshit, jaz še vedno včasih UO zalaufam pa je izšla 20 let nazaj.


Na srecanju AMIjev v Spodnjem Dupleku je vec ljudi kot je UO igralcev. ;>

Tribal ::

Ne vem kaj vas tolk podžge če govorimo da bo SC vse in oh in sploh. Men je všeč kar so do sedaj pokazali in komaj čakam da bomo igrali to kar kažejo trenutno.
O denarju kako je porabljen je brezveze debatirat, ker noben od nas ne ve tega.
Upam da bom pred božičem igral Alpha 3.0 v svojem novem cutlass-u, to je pa to.

Kreganje o igri je totalno brezveze. Navdušenja mi ne boste pokvarili in jaz vas ne bom prepričal, da boste navdušeni še vi.

Berserker ::

BigWhale je izjavil:

Tribal je izjavil:

Vsak porabljen denar za igro je dobro porabljen denar


Oh, bollocks! Ne mors s sajtrgo denarja v pec vozit in rect, da je to itak denar za igro, ker se od toplote peci developerji grejejo in lahko delajo.

Denar moras porabiti smotrno, ce ga ne potem je vrzen stran. Trenutno vse kar se dogaja zgleda vsaj mal vprasljivo, ce ze ne sumljivo. Zapravljeni milijoni za cut scenes, zastarel game engine, ki so ga pol leta pred izdajo SQ42 zamenjali z necim cesar se nihce ni nikoli uporabil ampak sej vse dela, so rekl, da je kul.

Tribal je izjavil:

Glede na to, da je igra Chrisov otrok predvidevam, da tudi po izidu ko bodo pobasali bajne vsote denarja, ne bodo ukinili razvoja dodatnih stvari v igri. Moje mnenje je, da če jim uspe narediti kar so si zadali, da bodo še moji vnuki igrali to igro.


Predvidevat kej tacga je trapast. Dandanes prakticno noben vec ne igra starih iger. Moj tamau je star 13, pa med vrstniki velja za cudaka, ker igra Game Boy emulacije in 8 bitne igre. Ce bi pa prisel v solo s hoola hoop-om, ki izhaja iz casa njegovega dedka, bi se mu pa tko al tko vsi rezali. :>


Tvoj cinizem je neutemeljen.

Pogon še danes preseže nekatere nove špile in je v tej obliki precej modificiran. Kateri pogon je danes sposoben simulirat dve sili gravitacije naenkrat v vesoljskem plovilu?

Ciljna publika so odrasli, taisti folk iz Elite. Pubeci se naj kr držijo MOBE, playerunknows battleground in ostali battle royalov ter gta5.

BigWhale ::

Ne, moj cnizem sploh ni cinizem. :)

Po dvajsetih letih 'nihce' vec ne igra starih iger. Se najde kak entuziast sem ter tja, to je pa tudi vse. Cez 20 let je vprasanje, ce bos sploh se imel hardware, ki bo lahko poganjal to zadevo. Poleg tega ne ves a bo SQ42 delal brez internetne povezave. Za PU je pa vprasanje, ce bo sploh zivel toliko casa.

Truga ::

Mene pa zanima, kaj tocno na star citizenu je tako groundbreaking da rabijo 300m.

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Ne, moj cnizem sploh ni cinizem. :)

Po dvajsetih letih 'nihce' vec ne igra starih iger. Se najde kak entuziast sem ter tja, to je pa tudi vse. Cez 20 let je vprasanje, ce bos sploh se imel hardware, ki bo lahko poganjal to zadevo. Poleg tega ne ves a bo SQ42 delal brez internetne povezave. Za PU je pa vprasanje, ce bo sploh zivel toliko casa.


Poglej WOW ali pa EVE, obe igri imata cca 10 let za sabo in v svojem času se je posodabljala grafika in funkcionalnosti. Enako bodo lahko delali pri SC in držali igro pri življenju v nedogled. Mogoče se bo čez 10 let zamenjal cel engine v ozadju, kar nima veze če lahko preselijo vse obstoječe v nov sistem. Ne drznem si rečt da bo SC živel 20 let vendar ni pa nemogoče. Pustimo se presenetit in škoda je zapravljat časa koliko časa bo aktualen če še ven ni prišel :)

Truga je izjavil:

Mene pa zanima, kaj tocno na star citizenu je tako groundbreaking da rabijo 300m.

Tebe ne bodo zadovoljili niti z miljardo porabljenega denarja.

Truga ::

Netrunner je izjavil:

Tebe ne bodo zadovoljili niti z miljardo porabljenega denarja.

Res je, za zadnjih 250m niso pokazali se nicesar, tudi z miljardo dvomim da kaj bi.

NocnaShada ::

Netrunner je izjavil:


Truga je izjavil:

Mene pa zanima, kaj tocno na star citizenu je tako groundbreaking da rabijo 300m.

Tebe ne bodo zadovoljili niti z miljardo porabljenega denarja.


Seveda ne. Tak retardiran pristop k zapravljanju denarja pa je razlog. Od kdaj je zapravit vec denarja boljse kot manj denarja?

Stor Citizen skeptiki smo cinicni, ker so porabili 9-mestno stevilko denarja, pa imajo samo slab cryengine mod in pa kretenske ideje gameplaya ciljane na avtisticne no-liferje, ki bi prodali duso, da bi lahko ziveli v fantazijskem svetu, ki ni ta.

Ghost007 ::

Sej to je to. Denar so po moje porabili da imajo plače 100k na mesec. Game same izgleda kot nek cheap mod.

Netrunner ::

Ima kdo točno informacijo o temu koliko denarja so dejansko do sedaj zaslužili in koliko od tega so porabili? Pa prosim brez nekih špekulacij iz reddita ipd strani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()
««
20 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538654 (1870) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152328 (472) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128907 (7464) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727141176 (105684) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816742 (13409) Tr0n

Več podobnih tem