» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
19 / 37
»»

Ghost007 ::



ta dela za vse spile

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost007 ()

kimikaze ::

Ne vem kolikokrat še bo treba povedati, da pred tisto(pa tudi po njej ne bo takoj vse tip top) napovedano večjo optimizacijo ne bo izboljšav, razen če bodo implementacijo porazdelili na manjše nadgradnje. Prej nasprotno, saj se med tem brez večjih optimizacij še dodajajo stvari. In točno tak je tudi rezultat te analize, ki je seveda vsekakor dobrodošla. Z lokalizacijo serverjev se je zmanjšal samo ping, torej čas poti med serverjem in uporabnikom, način kako pa server in njegova koda vso stvar premelje ostaja enak in lahko imaš ping 1 pa bo tisto kar vidiš ti in kar tvoj nasprotnik še vedno preveč zamaknjeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

Netrunner ::

Folk pač ne razume alphe in pričakujejo da bo zadeva delala kot v public release verziji. Res je da marsikatera igra v alphi dela precej bolje kot SC in da bi se pri CIG lahko malo bolj potrudili in izdali malo boljšo zadevo glede na to koliko denarja imajo na razploago in velikost ekipe ki dela na projektu.

Kakorkoli, dokler ne preskoči v beto se ne smemo pritževat nad optimizacijo ampak se lahko samo jezimo zakaj je še vedn v alphi :)

Pred kratkim je izšel hellion, kateri je tudi v early access oz. alphi in tudi ni igrabilen. To so pač zadeve ki jih je treba vzet v zakup če se hočemo igrati pred izidom.

kimikaze ::

Stvar je ta, da se je igra megalomansko razbohotila preko vseh zmožnosti normalnega časovnega developinga in to na točki, ko je bil CIG še relativno neizdelana zelo majhna ekipa brez potrebnih ljudi, razvojnih orodij in to je zavleklo razvoj vsaj za par let, saj je naekrat bilo potrebno na noge postaviti razvojno ekipo z vsaj 300 ljudi potem pa še začeti razvijati orodja in optimizirati delo(kar še vedno traja). In kot sveža ekipa, so na začetku potrebovali veliko tehničnega kadra, kateri so pač morali najprej postaviti vse na noge. Vmes še nekaj slabih odločitev in neposrečenih napovedi in situacija je pričakovana. S časoma bodo enkrat vendarle razvili vsa potrebna orodja in razmerje v kadru se bo obrnilo v prid artistom in takrat bomo verjetno začeli videvati več vsebine. Verjamem da bi bila slika povsem drugačna, če bi Cig začel z utečeno ekipo 300+ ljudi(kot ostali veliki studiji) in izdelanimi orodji, vendar to potem ne bi bil več crowdfunding projekt, končni izdelek pa v stilu današnjh "meh" iger. Če pogledamo tako realno, veliko drugače kot je, niti ni moglo biti. Z finančnega vidika je projekt uspel na polno ampak to je povzročilo, da se je organizacijsko in kar se tiče razvoja znašel v najslabšem možnem položaju. Apetiti Robertsa pri tem zagotovo niso pomagali in so vse skupaj še krepko poslabšali. Po drugi strani pa če pogledam nekatere nove gameplay posnetke Andromede, katero je več kot pet let razvijala ustaljena ekipa in kakšno razočaranje je to vsaj za mene, potem se znova spomnim zakaj sem fundal SC in da ekipa potrebuje nekoga ki malo sanja in tišči ekipo, posameznike iz udobnega položaja(v položaju kjer developer ponavadi ne naredi nobenega napredka), čeprav s tem prinese tudi marsikaj slabega, sploh v začetni fazi. Tak projekt je treba podpirati, neglede ali nam je všeč ali ne saj so razen redkih izjem sploh med ta velikimi redki, ki si še upajo poskusiti narediti nekaj, za kar se je potrebno veliko bolj potiti za denar. Ostali znanci žal že dolgo meljejo samo staro slamo.

mailer ::

Folk dobro razume kaj alpha pomeni samo ni mu jasno zakaj traja cca 5 let ali še več pri nekaterih igrah. Nekatere celo sploh ne pridejo v beta, kaj šele open beta in taki projekti propadejo. Zadeva je tako magalomansko zastavljena, kot bi se zdaj sam odločil naredil električni avto v top 5. V škornje katere so ti prevelike je pač brezveze stopiti. Že če bi samo naredili nekaj podobnega kot je bil Freelancer bi bilo dovolj za začetek. Nove sisteme in načine igranja bi lahko uvedli postopoma, prav tako izboljšave.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

BigWhale ::

kimikaze je izjavil:

Tak projekt je treba podpirati, neglede ali nam je všeč ali ne saj so razen redkih izjem sploh med ta velikimi redki, ki si še upajo poskusiti narediti nekaj, za kar se je potrebno veliko bolj potiti za denar. Ostali znanci žal že dolgo meljejo samo staro slamo.


Ne glede al nam je vsec al ne? :)) Get real. Jaz sem backnil ze nevem kolk casa nazaj in od takrat je tolk mal napredka, da kr grozn. Medtem je pa Elite Dangerous naredil ze 3/4 tega kar je SC obljubil. :)

Berserker ::

Jaz mislim da so si do sedaj vrjetno že nabrali nekaj izkušenj na preteklih napakah in vrjetno vedo kaj so sposobni napravit in kaj ne, sedaj pa vrjetno pridno štancajo material.

Pač teh 100 ročno oblikovanih sistemov, se ne bo samih napravilo.

Projekt je bil fundan oktobra 2012, do sedaj so minila 4 leta in nekaj mesecev, od tega so komaj čez čas dosegli sedanjo kapaciteto, zdaj če primerjamo z ostalimi AAA razvijalci je razvojni čas še zmeraj v normalnih mejah.

Tribal ::

Vsi smo neučakani ker je PR tak kot mora biti, da zberejo veliko denarja za tak megalomanski projekt. Dejansko 4 leta ni nek blazno dolg rok za development igre. Vsi pa bi igrali že včeraj. Meni ni težko počakati, saj to kar sem sprobal mi je všeč in verjamem da bom igral igro precej let po izidu. Se pa bolj veselim SQ42 kot pa star citizena samega.

kimikaze ::

Ne vem zakaj se primerja projekt(razen to da ima podobno temo), ki se je za zaprtimi vrati začel že vsaj tam 2007 leta z projektom, kjer se je leta 2014-2015 ekipa še vedno sestavljala, z ključnimi orodji še vedno globoko v razvoju ali celo na začetku. Seveda je Roberts govoril marsikaj predvsem v imenu kampanje in ne zato ker bi bil hudoben, a vsakemu z parimi celicami je bilo jasno predvsem ob pogledu na ekipo, da bo glede na vse izrečeno razvoj kar trajal. ED je prišel samo po dodaten vir preko crowdfundinga za nadaljni razvoj, medtem ko je SC malo tudi nehote postal skoraj čisti crowdfunding projekt in takrat bil še na popolni nuli, ne samo kar se tiče ne razvoja, pač pa tudi sestavljanja ekipe iz čiste nule. Če imaš dejansko občutek kaj to pomeni, potem se pač ne moreš na veliko čudit, da je projekt v fazi kjer je. So bili in verjetno še bodo momenti ko bomo dvomili v določene odločitve a v osnovi ima projekt vse sestavine za uspeh. Upam, da sedaj ko so končno začeli delat igro, ljudje ne bodo obrnili hrbta, samo za to, ker ne ustreza nekim standardnim okvirom časovnega razvoja.

Tribal ::

Jaz sigurno ne obrnem hrbta, vendar sem zaenkrat dovolj prispeval (me kr zmrazi ko pomislim koliko). Upam da upravičeno.

Berserker ::

kimikaze je izjavil:

Ne vem zakaj se primerja projekt(razen to da ima podobno temo), ki se je za zaprtimi vrati začel že vsaj tam 2007 leta z projektom, kjer se je leta 2014-2015 ekipa še vedno sestavljala, z ključnimi orodji še vedno globoko v razvoju ali celo na začetku. Seveda je Roberts govoril marsikaj predvsem v imenu kampanje in ne zato ker bi bil hudoben, a vsakemu z parimi celicami je bilo jasno predvsem ob pogledu na ekipo, da bo glede na vse izrečeno razvoj kar trajal. ED je prišel samo po dodaten vir preko crowdfundinga za nadaljni razvoj, medtem ko je SC malo tudi nehote postal skoraj čisti crowdfunding projekt in takrat bil še na popolni nuli, ne samo kar se tiče ne razvoja, pač pa tudi sestavljanja ekipe iz čiste nule. Če imaš dejansko občutek kaj to pomeni, potem se pač ne moreš na veliko čudit, da je projekt v fazi kjer je. So bili in verjetno še bodo momenti ko bomo dvomili v določene odločitve a v osnovi ima projekt vse sestavine za uspeh. Upam, da sedaj ko so končno začeli delat igro, ljudje ne bodo obrnili hrbta, samo za to, ker ne ustreza nekim standardnim okvirom časovnega razvoja.




Frontier je bila takrat precej manjši studijo kot danes.

Nimam natančnih informacij, a nekje sem prebral, da imajo danes 3x več folka na voljo, kot 2012.

Vmes so izdali še Planet Coaster, planirajo pa že naslednji špil.

V glavnem, od crowdfundinga so v teh 5 letih postali samostojni publisher, se pravi so dovolj samostojni, da ne rabijo rushat z novo plačljivo vsebino, za preživetje, kot RSI.

Ang3lo ::

Wat? Frontier so bili samo delno crowdfundani, preostalo je že na začetku pokril založnik, zato so se morali držati določenih omejitev glede grafike, igralne mehanike, itd. pri Elitu, medtem ko ima Star Citizen več priložnosti za raziskovanje in prebijanje paradigem. Poleg tega mora Frontier ravnotako prodajati skine, season passe, itd., s tem da so malo od zadaj, ker še niso uspeli dokončati vse vsebine za lanski season pass.

videc ::

Samo info mi povej, če lahko... K
Kaj od obljubljenega je Star Citizen že prinesel, razen neprestanega prelaganja rokov? Naj že enkrat nekaj dajo ven, pa ne alfa ali beta verzij ampak nekaj, kar se bo dalo normalno igrati.
Na koncu bo pa spet kakšen Frelancer ratal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

Berserker ::

Ang3lo je izjavil:

Wat? Frontier so bili samo delno crowdfundani, preostalo je že na začetku pokril založnik, zato so se morali držati določenih omejitev glede grafike, igralne mehanike, itd. pri Elitu, medtem ko ima Star Citizen več priložnosti za raziskovanje in prebijanje paradigem. Poleg tega mora Frontier ravnotako prodajati skine, season passe, itd., s tem da so malo od zadaj, ker še niso uspeli dokončati vse vsebine za lanski season pass.


Frontier je do danes postal samsvoj publisher.

Razvoj je sedaj v celoti samostojen in ni odvisen od zunanjih akterjev, edina limitacija je pri konzolni verziji.

Skini so dodaten vir zaslužka, če redno spremljaš zadevo, jih lahko dobiš zastojn. Vsekakor gre za nemoteč element, ki ne vpliva na statse in vsebino.

Dejstvo je, da frontier ni več tako odvisni od hitrih finančnih virov, kot RSI.

Drugače kar pričakujem od SC letos, je vsaj to, da izdajo SQ42.

Zgodovina sprememb…

Netrunner ::

Berserker je izjavil:

Drugače kar pričakujem od SC letos, je vsaj to, da izdajo SQ42.


Jaz ne pričakujem več nič saj so SQ42 obljubili Q4 2016 oz. najkasneje Q1 2017, kar pa je več kot očitno da se tudi tega ne bodo držali. Končal sem spremljati njihove video vsebine "around the verse, reverse the verse, suck my verse...". Da ne bo pomot, še vedno podpiram igro in mi ni žal mojega vložka, vendar to redno spremljanje "razvoja" mi pobere preveč živcev in me spravlja v slabo voljo.

Vsake toliko časa bom preveril če je že izšel SQ42, kar se tiče star citizena pa nima smisla sploh več kaj gledat letos.

kimikaze ::

"Frontier je bila takrat precej manjši studijo kot danes. "

Seveda, razumljivo, a takšna je bila roko na srce tudi njihova splavljena igra, precej majhna. Danes ob rasti studija, je slika že precej drugačna a zato so tudi porabili dodatna 3-4 leta in da bo to zares dobra igra, bodo porabili še nadaljna 4 leta. Torej kako lahko potem ljudje pričakujete da bo cig od dejstvu, da sploh niso imeli sestavljene ekipe splavil tak megalomanski projekt v še krajšem času. Očitno se je pač preveč verjelo Robertsovim oglasom. Njega še razumem, saj je v to v tisti fazi nekako bil "prisiljen" malo lagati, če je hotel finančno stabilnost, nekatere tukaj pa res težko :) Pa brez zamere.

Berserker ::

kimikaze je izjavil:

"Frontier je bila takrat precej manjši studijo kot danes. "

Seveda, razumljivo, a takšna je bila roko na srce tudi njihova splavljena igra, precej majhna. Danes ob rasti studija, je slika že precej drugačna a zato so tudi porabili dodatna 3-4 leta in da bo to zares dobra igra, bodo porabili še nadaljna 4 leta. Torej kako lahko potem ljudje pričakujete da bo cig od dejstvu, da sploh niso imeli sestavljene ekipe splavil tak megalomanski projekt v še krajšem času. Očitno se je pač preveč verjelo Robertsovim oglasom. Njega še razumem, saj je v to v tisti fazi nekako bil "prisiljen" malo lagati, če je hotel finančno stabilnost, nekatere tukaj pa res težko :) Pa brez zamere.


Ni nobene zamere, ker nisem nikjer branil SC brezglavo.

Folk se more zavedat, da je bil razvoj obeh projektov od 2012 dalje neenakomeren in na začetku precej amaterski, medtem ko imajo AAA razvijalci že od začetka projekta, polno zasedbo, boljši HR managment, vodstvo in zagotovljen proračun.

Frontier je v tej zgodbi mogoče v boljšem položaju, saj so tekom razvoja E:D uspeli še napravit dodatno igro in si s tem pridobili malo več kredibilnosti.

Truga ::

Refunde se vedno dajejo, tako da ni se prepozno da jih zahtevate.

Tribal ::

Jaz počakam na alpha 3.0, če jim letos uspe izdat potem bo mogoče vse kar so obljubili, ravno tako letos mora priti SQ47. V kolikor bodo samo popravki alphe 2.6 in vmes še 2.7 in več je pa jasno, da so zabredli...

Kurzweil ::

kimikaze ::

ATV- Detailed look on level design.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

BigWhale ::

A lahko ob videu napisete nekaj vrstic opisa? Kaj prikazuje video in kaj lahko vidimo. Morda se kak svoj pogled na vse skupaj? Vsi nimamo casa gledati 50 minut dolgih videov. :)

Berserker ::

Jaz sem nehal spremljat vse te SC formate. Posnetki dolgi več kot uro in pol, kjer samo nekaj govoričijo, prikažejo pa bore malo.

kimikaze ::

Kaj boš pisal svoj pogled na vse skupaj, tudi jaz nima pol dva dni časa odgovarjat na provokacije za katere se pa potem očitno vedno najde čas:) Pa ne mislim zdaj na tebe. Sicer pa je tokratni ATV dokaj zanimiv, tako da teh dobrih 30 min ne bo vstran vrženih. Prikažejo nebulo, implementacijo menijev, par sekund cut scene za sq42, pri kateri je obrazna mimika adijo dobra(sicer ne ravno nekaj najbolj pomembnega za igro, pa vendar lahko človek le spoštuje količino vloženega truda). Prikažejo nekaj novih efektov, orožij, izboljšano osvetljevanje, novo vesoljsko postajo, nekaj novih orodij, zvočne nadgradnje za določena plovila, modularne bloke. Dizajnerski del opisuje standardno modularno proceduro produciranja mest, kako so se lotili, kakšne težave so imeli, kako bodo razbili enoličnost in dosegli raznolikost preddizajniranih modulov itd. V nekem času(ko bodo na voljo vsa orodja, moduli, asseti) bo lahko level designer tehnično skupaj spacal tudi 20-30 vesoljskih postaj na dan, kar pa seveda ne pomeni, da jih bodo lahko kar brez predhodnega ročnega preverjanja in testiranja priključili v live build. Za konec pa še nekaj ladij v fazah razvoja, kot so Hull C, Javelin, Reclaimer.

kimikaze ::

Xian Khartu-Al 2.6.2 engine sounds

BigWhale ::

kimikaze je izjavil:

Xian Khartu-Al 2.6.2 engine sounds


In space nobody can hear you scream. :>

kimikaze ::

That's true, but space is not a game;)

kimikaze ::

Around the Verse - Javelin: The UEE's Destroyer
Nova orožja, animacije, meniji, premikanje objektov, sistem interakcije igralcev, Javelin od zunaj in od znotraj, Misc razor, VFX ter vse ostalo.

kimikaze ::

With the release of the 3.0 Planetary Tech production schedule, we’re sharing an inside look at the complicated process behind creating a schedule for a game of Star Citizen's scope.

kimikaze ::

Ang3lo ::

To je celoten urnik, ki ima 42 sklopov:
. Upravljanje s takim projektom mora biti precej bolano.

ABX ::

Ne moreš da verjameš, PTU prihaja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Netrunner ::

Ang3lo je izjavil:

To je celoten urnik, ki ima 42 sklopov:
. Upravljanje s takim projektom mora biti precej bolano.


Zdaj imamo seznam vseh datumov katerih bodo zgrešili.


“I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.”

Douglas Adams

Berserker ::

Netrunner je izjavil:

Ang3lo je izjavil:

To je celoten urnik, ki ima 42 sklopov:
. Upravljanje s takim projektom mora biti precej bolano.


Zdaj imamo seznam vseh datumov katerih bodo zgrešili.


“I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.”

Douglas Adams


Sem enakih misli. Lahko letnice pomaknejo vsaj za 2 leti naprej, pa še takrat bodo zamujali rok.

Netrunner ::

Pri vseh project tracking programih ki so danes na razpolago bi lahko natančno vsak teden pokazali kje so v začrtanem planu tako, da ne bi bilo presenečen pri datumih izida.

 Seznam v drugačni obliki

Seznam v drugačni obliki

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

kimikaze ::

Malenkost bolj podrobno razloženo:
https://robertsspaceindustries.com/comm...

Tribal ::

Sem spet po dolgem času malo probal igro. Moram reči, da je precej bolj tekoče delovanje, nisem doživel crasha. Res pa je da nisem igral celo noč. Ko pride 3.0 bo zadeva postala zanimiva. Komaj čakam.

ABX ::

Jaz čakam 3.0 za začet igrat. Ker v tem trenutku je tvoj FPS vezan na server če igraš online.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

kimikaze ::

Tribal ::

Če se slučajno kdo namerava prijavit za igro bom zelo vesel če uporabi moj referal code, da oba dobiva nekaj in game monies :D

STAR-5DN5-NB46

Hvala in LP

Netrunner ::

Tribal je izjavil:

Če se slučajno kdo namerava prijavit za igro bom zelo vesel če uporabi moj referal code, da oba dobiva nekaj in game monies :D

STAR-5DN5-NB46

Hvala in LP


Če jiz zbereš 10 pa dobiš še ladjico :)

Tribal ::

Ma če zberem enega bom vesel :D

oo7 ::

New clips of Mark Hamill in Star Citizen

BigWhale ::

*orgasms*

No, al pa ne... :>

Ghost007 ::

Zakaj zaj vidim pledge pa neki standalone squadron 42?
Ne mi rečt da mi hočejo še to enkrat prodat?

Tribal ::

Do sedaj si dobil SQ42 zraven ko si backal igro, od sedaj naprej je oboje posebaj naprodaj. Če si že prej backal imaš obe igri, pogledaš pod svoj acc na strani in vse piše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

Ghost007 ::

nic ni videt da bi ki kaj pisalo.
Ko sem jaz backal so obljublali da bo to vse v enem in povezano v igri. Potem so spremenilo da bo oboje loceno. Ze samo to me je odvrnilo grozno da vec nisem odpr strani do vceraj.
To je v mojih oceh hudo razvrednotilo igro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost007 ()

Tribal ::

Ne razumem zakaj te to moti. Če si early backer se nimaš kej sekirat. Drugače ti pa pod tvoj acc vedno piše kaj vsebuje tvoj package ki si ga kupil. V mojem piše tole:
ALSO CONTAINS
Starting Money: 1,000 UEC
3 Month Insurance
Digital Star Citizen Manual
Squadron 42 Digital Download
Star Citizen Digital Download

Ghost007 ::

ah ok sem najso.

ALSO CONTAINS
Starting Money: 2,000 UEC
4 Month Insurance
Digital Game Soundtrack
Star Citizen Digital Download
Digital Star Map
Digital Star Citizen Manual
Legacy Alpha
Squadron 42 Digital Download

Berserker ::

A že mislijo izdat 3.0 al ne?
««
19 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538594 (1810) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152323 (467) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128877 (7434) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727140969 (105477) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816710 (13377) Tr0n

Več podobnih tem