» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
12 / 37
»»

Netrunner ::

Folk se preveč obremenjuje s tem kaj delajo v CIG. Meni je prav vseeno zakaj zapravljajo $ in koliko namenijo čemu. Pomembno mi je samo kaj bodo na koncu izdali. Nihče ni nobenega silil v zapravljanje in jasno je navedeno, da se vlaga v razvoj kjer obstajajo določeni riziki. Jaz sem svoj delež za SC dal in ne vložim niti centa več. Če bo vse propadlo ... jebat ga... življenje gre naprej :)

Vsekakor uspeh Squadrona bo močno vplival na CIG, vendar dvomim da bi bil ključni dejavnik za končni uspeh PU.

Berserker ::

Imam občutek da določen folk prav navija za propad celotnega projekta.

Netrunner ::

Berserker je izjavil:

Imam občutek da določen folk prav navija za propad celotnega projekta.


+1

Nekateri se prav trudijo da prikažejo vse v slabi luči in da privlečejo na kup vse kar govori prti SC, CIG ali CR. Nekateri pač radi pametujejo in se zapičijo v vsako malenkost. Očitno nimajo nič drugega kaj počet. Kritizriat druge je najlažje :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Ghenghiz ::

Netrunner je izjavil:

Folk se preveč obremenjuje s tem kaj delajo v CIG. Meni je prav vseeno zakaj zapravljajo $ in koliko namenijo čemu. Pomembno mi je samo kaj bodo na koncu izdali. Nihče ni nobenega silil v zapravljanje in jasno je navedeno, da se vlaga v razvoj kjer obstajajo določeni riziki. Jaz sem svoj delež za SC dal in ne vložim niti centa več. Če bo vse propadlo ... jebat ga... življenje gre naprej :)


In ravno tukaj je razlog, zakaj se folk obremenjuje. Ce bo (skoraj) vse propadlo, potem bo pac 'vlagateljem' ostal le 'kaj pa ce?'. Zakaj bi s tem potem cakali na konec, ce pa si lahko leta popestrimo ze prej :)

svecka ::

Jaz se ne sekiram za tistih 20$ ki sem jih vložil v Star Citizen. Vedel sem da je Kickstarter platvorma tveganje, a zato sem tudi tako malo vložil. Kdor pa je vložil po 100$ ali 1000$ ali še več, pa že sam ve zakaj je vložil.

Tribal ::

Še mal več kot en teden do citizencon-a, na katerem bodo baje bolj podrobno predstavili aplha patch 3.0 in drugih zanimivosti, prav tako se predvideva kmalu 2.6 z star marine. Komaj čakam!

Priznam mal me je obsedla igra :D

Netrunner ::

Bo treba organizirat kakšen Bar citizen v Slo :)

http://barcitizen.sc/events/

kimikaze ::

Tribal ::

Sabre is back on sale :D

vostok_1 ::

Mi razloži kdo kaj točno je appeal te igre? Grafika, zgodba, realizem ...? gledam te fancy posnetke in i don't know what to make of them.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Tribal ::

Globina, dejstvo kaj vse bodo in so že implementirali v igro. Sam dogfighting je mogoče 2% igre, poklici ki jih boš lahko opravljal, nadgradljivost vseh komponent na ladjah, FPS,...

Igra bo ogromna, za vsakega bo nekaj za igrat.

Sam se najbol veselim raziskovanja vesolja in mininga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

Netrunner ::

vostok_1 je izjavil:

Mi razloži kdo kaj točno je appeal te igre? Grafika, zgodba, realizem ...? gledam te fancy posnetke in i don't know what to make of them.
https://slo-tech.com/forum/t539062/p529...



Predstavljaj si en velik sci-fi sandbox kjer počneš kar hočeš. SC je mix več tipov iger združenih v eno.

Zgodovina sprememb…

fireX88 ::

Netrunner je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Mi razloži kdo kaj točno je appeal te igre? Grafika, zgodba, realizem ...? gledam te fancy posnetke in i don't know what to make of them.
https://slo-tech.com/forum/t539062/p529...

Predstavljaj si en velik sci-fi sandbox kjer počneš kar hočeš. SC je mix več tipov iger združenih v eno.


če bo kdaj sploh doživela luč...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Netrunner ::

fireX88 je izjavil:

če bo kdaj sploh doživela luč...


Bo ko bo. Do takrat pa se bomo zabavali z branjem takih in podobnih komentarjev.

Če pa ne bo, se bomo zabavali s čim drugim, saj SC je samo igra in propad le te ne bo vplival na življenje.

fireX88 ::

Netrunner je izjavil:

fireX88 je izjavil:

če bo kdaj sploh doživela luč...


Bo ko bo. Do takrat pa se bomo zabavali z branjem takih in podobnih komentarjev.

Če pa ne bo, se bomo zabavali s čim drugim, saj SC je samo igra in propad le te ne bo vplival na življenje.


tako nekako..
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Truga ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Berserker ::

Članki brez kredibilnega vira, komu potem sploh verjet? Je SC scam, ali pa burthurt bivši zaposleni serjejo po projektu.

kimikaze ::

Resnica je nekje na sredini. Studio ima probleme, ki pa niso tako drastični, kot jih prikazujejo nekateri in izgleda, da so v tem trenutku že izplavali iz največje produkcijske krize, saj je vedno več stvari in detajlov v igri fiksno določenih(vsaj do SCv1.0), dobivajo orodja katera poenostavljajo mukotrpno nepotrebno delo ki so ga artisti morali opravljati še do nedavnega itd. Za mene je to pač običajen proces mlade ekipe, katera šele spoznava medsebojno delo in optimizacijo. Seveda Chrisovo fanatično vztrajanje pri določenih stvareh s katerimi bi imela težave tudi najbolj izkušena in optimizirana ekipa na svetu, ni ravno pomagalo pri ekipi, ki se je ravno sestavljala in vse skupaj je povzročilo en produkcijski krč. To je seveda povzročilo jezne poglede mnogih zaposlenih in mnogo slabe volje, kjer logično noben ni hotel prevzeti krivde za nekaj kar po večini tako ali tako ni bila njihova krivda. Slab produkcijski tajming in verižna reakcija. Na koncu so se vsi skupaj nekaj naučili, še največ verjetno Roberts in ladja bo šla dalje.

Netrunner ::

CR vsekakor ni bil pripravljen na velikost projekta ki je nastal in verjamem da ima CIG raznorazne težave vendar ta anti SC kampanja je že prav smešna. Po moje gre dosti ljudem v nos uspeh CR ki ga je imel z "crowd funding-om" in zdaj delajo na temu da prikažejo vse skupaj kot fail projekt.

In ja... če nekaj prebereš na internetu je sigurno res. Trollfest se nadaljuje in se ne namerava končati do izida.

kimikaze ::

Jasno je, da založniki navijajo, da projekt propade, saj jim morebitni uspeh takšnega crowdfunding projekta lahko povzroči nekaj dodatnih preglavic saj so glavni krivci, da so danes mainstream igre tako enolične, ponavljajoče, neinovativne in generične. Ne bi bilo nič neobičajnega, če določeni založniki celo sodelujejo in podkupujejo različne "vire", da se piše in izpostavlja samo slabe strani.

Ghenghiz ::

Boj proti teorijam zarote z novimi teorijami zarote... tocno to rabi ta tema.

Jaz bi zelo rad, da projekt uspe - oz, da jim uspe vsaj glavnih 10% obljubljenega nasanjanega noter spravit, ker bo igra potem fenomenalna. Ampak sem pesimist ze od takrat, ko sem opazil, da je po 2 letih razvoja v FPS pogonu FPS del igre se zmeraj tragikomicno porazen. Potem so pa zaceli crtati in prelagati se obljube prvotne crowdfunding kampanje...

Bom raje nehal zdaj, ker se ze ponavljam, pa tudi razvoj vedno manj spremljam.

BigWhale ::

Men v bistvu prav dol visi kaj se zgodi s projektom. Za tistih 30 al 50 USD kolk sem dal se ne bom lih sekiral in ne bom obubozal zarad tega. To, da Roberts ni bil pripravljen na projekt ze v startu je tako ali tako jasno. Ni pa povsem jasno zakaj delajo en kup zacetniskih napak, ki si jih ne bi smel privosciti niti en Junior Manager. :)

Iz vsega pisanja se mi pa zdi, da je problem, ker premal stvari delegira drugim in zeli kontrolo nad absolutno vsem, hkrati bi pa rad povsod perfekcijo in potem delajo nekatere stvari po veckrat samo zato, ker mu kaksna malenkost ni vsec. Ponavad je to slabo za katerikoli projekt.

Drgac je pa ostalim zaloznikom verjetno popolnoma vseen kaj in kako dela Roberts. Space Sims so zlo specific in Roberts je uspel tudi zaradi imena. Edini, ki se lahko sekirajo so CCP in Frontier ampak imajo oboji v tem momentu ze tolk prednosti, da se v resnici ne rabjo blazno sekirat. 'Taveliki' pa se zmeraj stancajo GTAje, Battlefielde in FIFE ter jih kar uspesno prodajajo.

Berserker ::

Ghenghiz je izjavil:

Boj proti teorijam zarote z novimi teorijami zarote... tocno to rabi ta tema.

Jaz bi zelo rad, da projekt uspe - oz, da jim uspe vsaj glavnih 10% obljubljenega nasanjanega noter spravit, ker bo igra potem fenomenalna. Ampak sem pesimist ze od takrat, ko sem opazil, da je po 2 letih razvoja v FPS pogonu FPS del igre se zmeraj tragikomicno porazen. Potem so pa zaceli crtati in prelagati se obljube prvotne crowdfunding kampanje...

Bom raje nehal zdaj, ker se ze ponavljam, pa tudi razvoj vedno manj spremljam.



Ljudje se preprosto ne zavedajo, da RSI ne dela na še eni koridorni streljačini oz. na random sandbox igri na nivoju GTA, ampak na kontentu s 100 sistemi, kjer ima vsaka podrobnost 3D model + da so morali predelat celoten pogon in izdelat orodija.

Takšne stvari preprosto rabijo čas.

Recimo za Elite ni skoraj noben slišal, dokler ni projekt bil zunaj a so igro so razvijali vsaj 7 let pred so šli na kickstarter funding.

Truga ::

Elite so razvijali vsaj od leta 1903 dalje, ce ne celo ze prej.

e: Seveda mislim pred nasim stetjem, na hieroglifih so nasli elite ladje:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Ghenghiz ::

Berserker je izjavil:

Ljudje se preprosto ne zavedajo, da RSI ne dela na še eni koridorni streljačini oz. na random sandbox igri na nivoju GTA, ampak na kontentu s 100 sistemi, kjer ima vsaka podrobnost 3D model + da so morali predelat celoten pogon in izdelat orodija.


Ce v pogonu narejenem za streljacine ne morejo naredit streljacine brez da se pada cez tla, strelja skoz vrata, strelja iz riti - skratka najbolj osnovnih stvari, kako in zakaj naj jim potem verjamem, da so sposobni narediti katerokoli od vseh nasanjanih nekonvencionalnih stvari?

BigWhale je izjavil:

Iz vsega pisanja se mi pa zdi, da je problem, ker premal stvari delegira drugim in zeli kontrolo nad absolutno vsem, hkrati bi pa rad povsod perfekcijo in potem delajo nekatere stvari po veckrat samo zato, ker mu kaksna malenkost ni vsec. Ponavad je to slabo za katerikoli projekt.


Tocno to.

Sekiral se pa za tistih $30 tudi jaz ne bom.

Dami ::

Ghenghiz je izjavil:

Ce v pogonu narejenem za streljacine ne morejo naredit streljacine brez da se pada cez tla, strelja skoz vrata, strelja iz riti - skratka najbolj osnovnih stvari, kako in zakaj naj jim potem verjamem, da so sposobni narediti katerokoli od vseh nasanjanih nekonvencionalnih stvari?

Preberi prva dva (predvsem pa drugega) članka od kotaku pa ti bo jasno, da ne delajo navadne streljačine, ki bi lahko uporabil navadn cryengie in zakaj star marine zamuja.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Berserker ::

V člankih piše nekaj o tem da je Crytek naredil ornk neumnost, ko so pogon naredili primarno za streljačine.

Potem Roberts je zahteval da so third person animacije enake first person (kar je očitno redkost v špilih).

Studijo ki je delal na Star Mariner, je zajebal celoten razvoj, ker modul ni bil združljiv z ostalimi deli igre.

Ghenghiz ::

Dami je izjavil:

Ghenghiz je izjavil:

Ce v pogonu narejenem za streljacine ne morejo naredit streljacine brez da se pada cez tla, strelja skoz vrata, strelja iz riti - skratka najbolj osnovnih stvari, kako in zakaj naj jim potem verjamem, da so sposobni narediti katerokoli od vseh nasanjanih nekonvencionalnih stvari?

Preberi prva dva (predvsem pa drugega) članka od kotaku pa ti bo jasno, da ne delajo navadne streljačine, ki bi lahko uporabil navadn cryengie in zakaj star marine zamuja.


Sem prebral oba ze prej in moja trditev ostaja. Clanka kazeta samo na to, da tukaj ne gre za sposobnost programerjev, temvec je problem v vodenju projekta. Dokler ne bodo dokazali, da se na tak nacin da narediti najbolj osnovne stvari kot je treba, bo moje zaupanje v to, da lahko naredijo se kaj vec hlapelo kot solzice v brezmejnem vakuumu.

Netrunner ::

Dokazovanje kdo ima prav je irelevantno saj spremenili ne boste nič.

BigWhale ::

Berserker je izjavil:

V člankih piše nekaj o tem da je Crytek naredil ornk neumnost, ko so pogon naredili primarno za streljačine.


In potem gres in se odlocis, da tak pogon uporabis za igro, ki ni shooter. To je tud neumnost.

Berserker je izjavil:

Potem Roberts je zahteval da so third person animacije enake first person (kar je očitno redkost v špilih).
Studijo ki je delal na Star Mariner, je zajebal celoten razvoj, ker modul ni bil združljiv z ostalimi deli igre.


Kar se prebere samo kot: leva roka ne ve kaj dela desna roka. To je rookie mistake. To je priblizno tko, kot da bi delal nek client-server app in bi imel dva studia. En bi delal clienta, drug pa server. In k bi oba nardila vse, bi vidu da se niso zmenil o skupnem APIju in majo vsak svojega.

Truga ::

Precej se spekulira o tem kdo je dejansko kriv. Illfonic so ze delali fps igre prej (nic neki jako dobrega sicer, kolkor vem), in so dobili navodila da nardijo cryengine shooter, z zero g opcijami, na vesoljskih ladjah in postajah.

Ocitno je da so nekaj dostavili, ker je roberts kazal kar precej soliden gameplay, nevemkolko let nazaj, na nevemkerem eventu. In pol so minili meseci, in zdaj se leta, in zgodilo se ni nic.

Uradno se o delayu ne ve prakticno nicesar. Illfonic pravi, da so oni svoje dostavili, CIG pa modro molci. Citizeni so se, jasno, odlocili da je vsega kriv illfonic, ker Christ Roberts je pac nezmotljiv, in po novem tudi uzaljen:
So yes it is still in the pipeline. I do actually kind of like to say something because I sort of get annoyed sometimes when I see this pop up in comments like Oh Star Marine is cancelled or Where's Star Marine!? Star Marine was just a game mode for people to play the FPS elements of Star Citizen until we could combine everything together: Flying, walking around, shooting, doing all the rest of the stuff, all together, that is what is in 2.0, that's what it's 2.1.


Medtem pa "Star Marine delay is a matter of weeks, not months/years" od julija 2015, FPS v star citizenu pa polomljen kup hroscev.

Ampak vse je vredu. Naslednji patch (ne ta, ki je zdajle v closed NDA'd alpha (most open development ever (ever)), ampak naslednji) bo vse pofixal. Vse.

Truga ::

Se malo infota iz znotraj firme:

Good afternoon.

It is simple.

There was a plan a good plan.
Make a shit hot looking starlancer for the modern pc market with the same team .

That plan got nuked after the money started to roll in , now there is no plan , there is no gdd , there is no mechanics list or flow doc. There is no vertical slice.

It's 300 people working on a variety of branched code making demos for funding.

That's it.

This is why the citizens will argue until they are blue in the face. They see work being done they see the demos .
What they fail to realise is the demos are the development. There is not an actual game that these presentations are actually demoing.


In pa CitizenCon demo:
They are hoping to include a look at a hand crafted procedurally generated planet that you can land on and stake a claim to certain areas that can be farmed or developed . It's a forest moon.

Tribal ::

Truga kaj če bi si ti vzel kak chill pill in spil en light drink. Glede na to kar pišeš bi rekel, da si en paranoičen Star citizen fan. Ne vem, ali sam sebi nočeš priznati, da boš strašno razočaran, če igre ne bo in klele trosiš svoje fobije ali si se pa podal na potovanje prepričati vse, da bo igra propadla in da samo kradejo denar. Toliko kot ti napišeš v tej temi, jaz niti preberem ne. Malo igram in sem vesel, če bo bo, če ne bo bomo pa kaj drugega igrali.

Truga ::

Jaz to spremljam ze 4 leta. Ne vem, zakaj bi nehal glih zdaj, ko bo najbolj zabavno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

BigWhale ::

Tribal je izjavil:

Malo igram in sem vesel, če bo bo, če ne bo bomo pa kaj drugega igrali.


Ves v cem je problem vecine teh 'early access' iger? Se posebaj tistih, katerih razvoj se zavlece? Igras tiste na pol narjene izdelke in se ti zdi kolk je kul vse. Pol pa pride ven koncna igra, si pa ze vsega navelican in se ti tudi igrati ne da vec. :>

Tribal ::

Zato pa sm reku, da mal igram.

Nagi Bator ::

BigWhale je izjavil:

Tribal je izjavil:

Malo igram in sem vesel, če bo bo, če ne bo bomo pa kaj drugega igrali.


Ves v cem je problem vecine teh 'early access' iger? Se posebaj tistih, katerih razvoj se zavlece? Igras tiste na pol narjene izdelke in se ti zdi kolk je kul vse. Pol pa pride ven koncna igra, si pa ze vsega navelican in se ti tudi igrati ne da vec. :>


Tocno to. Zaradi tega sem sam tudi nehal spremljat razvoj SC-ja.
Ko bo, bo. Takrat bom presojal o igri. Ce pa ne bo, pac ne bo. Sicer skoda, a nic tragicnega.

Dami ::

Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::

O, to sem pa videl vceri. Eden bolj zabavnih videov recently

Truga ::

BigWhale ::

Dami je izjavil:

...


A lahko drugic kak komentar pod video nalimas? Ce ne drucga, so taksna sporocila na forumu proti pravilom, zato ker nima vsak casa klikati na traparije.

Truga ::

Eni ljudje si predstavljajo, da ce bojo "ownali" enga has never really been developerja iger, ki rad pise blog poste daljse od vojne in miru (ki jih noben ne bere lmao), bo star citizen ratal playable.

Si predstavljas, da si tako jezen na nekega internetnega twitter dedija, da nardis 10 minuten angry rant video lmao

Dami ::

BigWhale je izjavil:

Dami je izjavil:

...


A lahko drugic kak komentar pod video nalimas? Ce ne drucga, so taksna sporocila na forumu proti pravilom, zato ker nima vsak casa klikati na traparije.

Se opravičujem. Video je bolj ko ne odgovor Trugi, ki nas nonstop obtužuje, da smo v cultu. Dejansko je pa ravno obratno. Več anti SC postov objavlja samo še njihov supreme leader DS :)). /s
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::

Netrunner ::

Jaz sem uporabnika "Truga" že zdavnaj odpisal kot nevredostojnega uporabnika saj je več kot očitno da ima nekakšne težave sam s seboj in svoje nezadovoljstvo trosi v obliki anti SC postov. S takim človekom nima smisla debatirat ker se nikamor ne pride. Jaz sem ga enostavno dal na ignor listo tako, da niti ne vidim njegovih postov.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Truga je izjavil:

Eni ljudje si predstavljajo, da ce bojo "ownali" enga has never really been developerja iger, ki rad pise blog poste daljse od vojne in miru (ki jih noben ne bere lmao), bo star citizen ratal playable.

Si predstavljas, da si tako jezen na nekega internetnega twitter dedija, da nardis 10 minuten angry rant video lmao


Jah lej, xkcd 386.

Truga ::

Zanesljivi viri spet nosijo novice:
hello

    - people were still working round the clock to get the sq42 demo done, but
    - they had to "sneak" around their work hours because CIG already had a finger wagged at them for employee overtime, this is illegal as fuck btw
    - the sq42 demo will feature areas already seen in the gamecom reel
    - 2.6 is still MIA, will be most likely be folded into 3.0
    - all work on SC has essentially stopped, whole company is pumping out SQ42 assets/gameplay
    - the majority of time is still spent on getting cut-scenes/in-game character models to function correctly
    - SQ42: prelude release timeline still set for early 2017 (expect a lot of cut-scenes)
    - expect a "ton" of loading screens in SQ42
    - several rewrites and reshoots have happened in the last two years, expect a lot of change from what we've seen
    - there will be different ways to level your SQ42 character and npc wingmen
    - citcon is "heavily SQ42 focused"
    - purchases for single player items will "carry over to the SC experience"
    - "SQ42/SC are now a single, unified, seamless experience"

enjoy the citcon stream, they'll be plenty to talk about

BigWhale ::

Cut scenes. :)))

Truga ::

Se vec novick:
- sq42 cutscenes have now hit over $60m to be produced (this includes the mocap work, VA work, stunts, shoot time, internal cleanup of the scenes, character modeling and artwork)
- "[The quality is] Not even close enough to okay." - Chris Roberts, 28/9/2016
- ^ this was mentioned to me awhile back, but I couldn't believe it. the two people I talked two and leaked the previous (now confirmed) shit before the kotaku uk piece was released, so I trust them
- they are trying to find things for ben/alexis/lando to do
- their positions are winding down and will be terminated aka transferred
- there's been some problems getting some streamers paid (again)
- the new troops had a visit from roberts (unknown contracted studio)

Tribal ::

Včeri sm končno dobu joystick :D, nakar sem sprobal dual joystick configuracijo.

Ne morš verjet vsem tem občutkom ki sem jih doživljal, pravi Gamegasm! Če kdo še ni poizkusil naj čimprej. Kvaliteta joysticka ni važna samo da je.
V 1 uri sem igral precej bolje kot z mišjo in tipkovnico. Po skupaj 2h igranja sem končal vanduul swarm brez izgubljene ladje, v igri smo bli 3x horneti s tem da sem sam nabral 55k točk ostala dva sta bila okoli 35k.
««
12 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538557 (1773) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152317 (461) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128864 (7421) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727140772 (105280) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816701 (13368) Tr0n

Več podobnih tem