Forum » Na cesti » Kateri avtomobil naj kupim?
Kateri avtomobil naj kupim?
RejZoR ::
Dejansko imamo pri nas TATA salon? No fuckin way. Ampak ko pogledaš ceno bi skor raje kupil Dacia Sandero. Cena je tam nekje in je zadeva efektivno Renault z Dacia značko. Pa še od James May-a je odobren.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Map ::
Pa veš, da vsi predlagate avtomobile z 200 000 km, vmes so bile pa celo ideje o novih? Nekaj v tej logiki ne štima....
Več vas je reklo, da predlagamo avte z 200 000 km. Citiral sem pač tebe M-XXXX, zato ne bit jezen, bi lahko kerga koli. Naj vam nekaj razložim. Kaj je sploh slabega na avtu z 200 000 km? Če je dobr avto, kar BMW tut je, tut Audi in še ker, to dela. Če ma dost kilometrov usaj veš, da se je avto vozu in je delu kot mora. Če pa ma 6, 7 let star avto, namenjen za kako mal daljšo vožnjo sam 40 000 km, pa pomen da je nekaj hudo narobe. Avto ni delu kot mora, zato je bil na servisih, v garažah,.. in se ga je lastnik naveličal in vseh stroškov in se odloču da ga proda. Včasih je blo drugač s temi kilometri, dans pa itak ni več važn. Okol 200 000 km je avto še čist dobr če kupuješ BMWja, Audija ali kaj podobnega. Pika.
||_^_|| ::
Če najdeš octavio TDI letnik 2009 za ta denar, potem je pomojem to best buy. Zelo malo zgubi na ceni, poraba majhna, stroški vzdrževanja tudi. Težava je le v tem, da jih ni naprodaj => to marsikaj pove.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ||_^_|| ()
M-XXXX ::
Naj vam nekaj razložim. Kaj je sploh slabega na avtu z 200 000 km?
Avto se pri uporabi obrablja. Obraba materialov, dotrajanost, materiali izgubljajo na moči. Period. To je to, starejši avto, več prevoženih kilometrov slabši je, nobenega razglabljanja tako je.
To ne pomeni, da je avtomatsko avto z več kilometri jajc, najdejo se izjeme, tako kot je lahko nov avto problematičen. Vendar v povprečju je pač slabši in na to se moramo pripraviti.
Če ma dost kilometrov usaj veš, da se je avto vozu in je delu kot mora. Če pa ma 6, 7 let star avto, namenjen za kako mal daljšo vožnjo sam 40 000 km, pa pomen da je nekaj hudo narobe. Avto ni delu kot mora, zato je bil na servisih, v garažah,.. in se ga je lastnik naveličal in vseh stroškov in se odloču da ga proda.
Pa svizec ga ob enem pripelje? A misliš, da vsak dela po 50 000 km letno? Veš obstajajo avtomobili, ki so enostavno manj voženi, avtomobili ki so bili drugi, tretji, četrti. Seveda obstaja možnost, da je avto problematičen, vendar je v povprečju vseeno manjša kot pri avtu z veliko kilometri.
Pa še komentar na odebeljen del: avto bo recimo v 5 letih bil vsaj 2 leti skos v delavnici al kako drugače bi opazno vplivalo na prevožene kilometre :D? Ne vem kakšne izkušnje imaš ti, vendar v večini se avtomobili popravijo v urah/dnevu, že za več dni mora biti kar resna napaka, katere so na vseh sodobnih avtomobilih zelo redke (seveda spet v povprečju, ne za zapičit v primer svojega ali sosedovega avtomobila, ki je skos crkoval, ker lahko takoj najdemo primer 10 ki nikoli niso imeli problemov!
Zheegec ::
avto se pri uporabi obrablja drži. Ampak avto, ki ima v 2 letih 20k km mestne vožnje bo dosti bolj obrabljen, kot avto, ki ima v 2 letih 80k km vožnje po relacijah - AC in podobno.
Za moderne dizle je pa še huje, če se dela malo kilometrov in mestna vožnja (EGR ventili in DPF ter ostalo).
Za moderne dizle je pa še huje, če se dela malo kilometrov in mestna vožnja (EGR ventili in DPF ter ostalo).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
M-XXXX ::
Vse to drži. Vendar avta, ki ima 20 000 samo mestne vožnje in avta ki ima 80 000 samo AC vožnje in relacij ne boš našel, oziroma ga je skoraj misija nemogoče. Povprečen kupec kupi avto, ki ima povprečne relacije (kombinacijo), ali nekaj povprečne vožnje ter ostalo relacij.
Kako veš, da omenjeni avtomobili z 200 000km nimajo mestne vožnje, ampak v večini relacije? Ne moreš... Tudi, pa če najdeš avto z samo relacijsko vožnjo obstaja toliko večja možnost, da ima prevrtene kilometre.
Kako veš, da omenjeni avtomobili z 200 000km nimajo mestne vožnje, ampak v večini relacije? Ne moreš... Tudi, pa če najdeš avto z samo relacijsko vožnjo obstaja toliko večja možnost, da ima prevrtene kilometre.
RejZoR ::
Ne vem od kje vam ideja, da bo avto vožen pretežno po mestih bolj obrabljen kot tisti, ki je bil ves čas gnan po avtocesti? Če ne tiščiš mrzlega in če je bil redno servisiran je čist vseeno. Res da bo oni iz mesta bolj len na začetku, ampak ga ogretega mal prepucaš na parih relacijah avtoceste, zamenjaš olje in bo kot nov. Govorim za atmosferskega bencinarja.
Če nisi šalt debil in pospešuješ in bremzaš kot bedak med semaforji je v igri še sklopka in zavore ampak to je potrošno. Ti lahko na avtocesti skoči pred nos bedak pa boš vse kar si prihranil z lepo vožnjo zbrusil v enem šusu ker boš pri 130 (ali več) na polno zabremzal...
Če nisi šalt debil in pospešuješ in bremzaš kot bedak med semaforji je v igri še sklopka in zavore ampak to je potrošno. Ti lahko na avtocesti skoči pred nos bedak pa boš vse kar si prihranil z lepo vožnjo zbrusil v enem šusu ker boš pri 130 (ali več) na polno zabremzal...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
M-XXXX ::
Sklopka, gas, sklopka, gas, sklopka gas, bremzanje, sklopka, bremzanje. Pri naslednjem semaforju ponovi. Na splošno so mestne ceste tudi bolj zjahane kot AC/hitre ceste...
Uglavnem: več tresenja, sklopka, bremza se uporabljata več, gas se uporablja manj enakomerno, ponavadi neoptimalno delovanje motorja (iz malo na veliko obratov), sunkovita vožnja, večkrat je mašina naogreta,... Pa še kaj bi se našlo.
Uglavnem: več tresenja, sklopka, bremza se uporabljata več, gas se uporablja manj enakomerno, ponavadi neoptimalno delovanje motorja (iz malo na veliko obratov), sunkovita vožnja, večkrat je mašina naogreta,... Pa še kaj bi se našlo.
Zheegec ::
Dlje časa rabi, da se motor ogreje, pa pravih kilometrov (kilometri motorja) ima lahko še več, kot tisti, ki se vozi po relaciji. Start-stop to malo spremeni, samo tam je pa ogromno zagonov pri mestni vožnji.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zheegec ::
Hočem reči, da motor nabira kilometre tudi, ko je prižgan pred rdečo na semaforju ali v gužvi. Start-stop pa to spremeni. Samo je pa potem dosti ugašanja in štartanja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
djordjevic ::
My next topic of concern. Mislite, da so tako 'ojačali' štarterje, da se kupci rabljenih vozil s tem sistemom ne bodo tolkli po glavi?
No grave is deep enough to keep us in chains.
RejZoR ::
Start & stop imajo drugačen štarter s precej (precej) več zagoni in ASM akumulator, ki ima precej več charge/discharge ciklov. Zdej kolk je to smiselno ne vem, men se ta sistem zdi brezvezen. Sploh če je uporabljen pri recimo turbocharganih V6 ali V8 mašinah kjer je bolj kot ne za okras...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
djordjevic ::
Zakaj za okras? Pri stanju avtu porabi veliko goriva, pa naj bo 1.2 mlinček ali V8 mrcina.
No grave is deep enough to keep us in chains.
bond007 ::
No ja pri meni kaže, da porabi 3-4 deci na uro v prostem teku, ajde s klimo 1 liter. Ampak, če imaš klimo ponavadi start/stop ne dela in ponavadi ne dela, ko avto ni ogret na delovno temperaturo. Če računaš še, da moraš kar nekaj skeširat na začetku za tak sistem, potem dvomim, da je kaka računica...
djordjevic ::
Mnogi novi avti imajo to že serijsko (pustimo ob strani dejstvo, da to itak plačaš, ja), poleg nižje porabe pa prinaša sistem tudi nižje izpuste, kar v državah, kjer imajo zavarovanje in razne DMV-je po teh lestvicah, lahko pomeni lep prihranek ob nakupu in posledični registraciji.
No grave is deep enough to keep us in chains.
RejZoR ::
Sistem je brezvezen, ker ne more vedit koliko časa boš stal. Kar ubije ves point takega sistema...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
djordjevic ::
In? Stojiš, dokler stojiš. Ko sem zadnjič stal 20 km na nemškem autobahnu, bi mi tak sistem prišel zelo prav, tako pa mi je avto laufal ves čas iz natanko tega razloga - nisem vedel, ali se mi splača ugasniti ali ne.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Map ::
Ja M-XXXX, nemoreš vedet, ali je bil vožen po AC ali po mestu. Ampak zato imaš usta, da kaj tudi uprašaš. Pa danes so materiali bolj vzdržjivi kot si misliš, zato tudi če ima avto 200 000 km ni tako slab kot misliš. Ponavadi pa vsak avto boljše dela če se vozi kot pa če stoji.
RejZoR ::
Kilometri so čist irelevanten podatek, ker vse previjajo nazaj, tko da sploh ne vem zakaj še dajejo v avte števce kilometrov razen za to, da trenutni uporabnik ve kdaj mora kaj menjat. To pa je edina realna vrednost števca v avtu dandanes.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
francek1 ::
Kilometri so čist irelevanten podatek, ker vse previjajo nazaj, tko da sploh ne vem zakaj še dajejo v avte števce kilometrov razen za to, da trenutni uporabnik ve kdaj mora kaj menjat. To pa je edina realna vrednost števca v avtu dandanes.
To pač ni res. Na števcu mojega avta je več km, kot jih dejansko ima. Pri 115.000 je namreč crknil števec in sem vgradil rabljenega s 146.000.....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Relanium ::
Če je bmw tako dober, in če imaš četrtega, pomeni, da si star 48, če si prvega kupil pri 18. Pa dvomim da je prvo in drugo res. Če bi bil avto res avto kot mora bit, ne bi imel razloga ga menjat kar tako.
Ne trenutno imam tretjega BMW-ja.Napisal sem,ko bom kupoval četrtega bo tudi BMW.Star sem 28 let nevem zakaj bi moral bit 48????Prosim razloži???
Prvi avto sem kupil pri 19 letih in to od mami(BMW3 letnik 1992),ker je ona kupovala drugega.Potem sem prodal ta avto in kupil drugega Bmw-ja serijo 3 e 36,ki sem ga nažalost razbil.Zdaj imam pa BMW 330d e-46 letnik 2004.
In kaj tukaj ni možnega?Lepo prosim razloži???
Faj navto, 330d s temu neki čez 200 konjiči in navorom mora fajn stegnit, pa tud seveda kak se drugače ti avti vozijo :D
Sam prosim tu gor so ljudje ki še v BMWju sedeli niso, tak da mal se zadrž, ker ravno zarad prekomernega favoriziranja hitr postaneš osovražen, že tako ali tako nas imajo BMW fahrerje za debile in arogantneže.
radecan ::
|Gigabyte p67a-d3-b3|Intel i5 2400|Sapphire radeon 6770 1gb vapor-x|
4gb dd3 a-data+4gb corsair 1600mhz ram|LC power Silent Giant v2.3 600w
|Ikonik Transform a10 ohišje|LG L1919S 19` Screen|Samsung 830 64gb
4gb dd3 a-data+4gb corsair 1600mhz ram|LC power Silent Giant v2.3 600w
|Ikonik Transform a10 ohišje|LG L1919S 19` Screen|Samsung 830 64gb
Map ::
menjalnik ::
sicer ni 2010, ampak ti bo dolgo služil namenu ;)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=643...
Toyota in dizel ne gresta skupaj
radecan ::
khm, oprosti. na šihtu imajo mk1 yarise vsi potniki (1.4 d4d) in bp delajo do 320k km nato se menja dihtunga na glavi in gre avto normalno dalje. Oče ima 2006 corollo 2006 (1.4 90hp) in ima trenutno 340k km brez menjave dihtunge ker na 16v motorjih ne rabijo, ker so odlični, pravtako pa so 2.0 in 2.2 diesel motorji na ostalih avtomobilih toyote super. Če pa prisegaš na 20 let star motor passatov pa prisegaj.
lp
lp
|Gigabyte p67a-d3-b3|Intel i5 2400|Sapphire radeon 6770 1gb vapor-x|
4gb dd3 a-data+4gb corsair 1600mhz ram|LC power Silent Giant v2.3 600w
|Ikonik Transform a10 ohišje|LG L1919S 19` Screen|Samsung 830 64gb
4gb dd3 a-data+4gb corsair 1600mhz ram|LC power Silent Giant v2.3 600w
|Ikonik Transform a10 ohišje|LG L1919S 19` Screen|Samsung 830 64gb
GrimReaper ::
Mater o telih Toyotah se tolk dobrega govori, da ne vidim zakaj bi za naslednji avto kupil karkoli drugega. Sicer sam ne delam tolko kilometrov, tko da za 10 let oz. 100k km bi bil najbrž praktično vsak nov avto dober.
Trenutno Astro imam sicer namen imet čimdlje, ampak verjetno ne več kot do 12 let starosti (trenutno 7 let).
Trenutno Astro imam sicer namen imet čimdlje, ampak verjetno ne več kot do 12 let starosti (trenutno 7 let).
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
RejZoR ::
Sej o Toyotah je že splošno znano, da so izredno zanesljive. Kar mene bolj moti je to da so preveč konzervativnega izgleda. Vedno neki okrogle linije in izgledajo kot da so bile designirane 5 let nazaj čeprav je nov model...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
;-) ::
Sem imel toyoto 1.4 97km bencinarja leto in pol in naredil 75.000km. Kupil sem jo pri 65.000, na 10.000 menjal olje in sedaj pri 140.000 prodal ker ima premalo konjev za vsakodnevno avtocesto. Avtov ne šparam in delam z njimi kot svinja z kurbosom, enega popravila ni blo razen 1x menjava manšete zgloba - 80€ na servisu in redni servisi, ki so me stali tam 30-40€. 19€ olje extralube iz eLeclerca+filter olja + zračni filter. Za pogon uproablja verigo, tako da stroškov z velikim servisom ni bilo. Poraba tam 7litrov.
Sedaj sem avto prodal za isti denar kot sem ga kupil in kupil starejšo hondo VTI z 300.000 prevoženimi-ko sem se peljal domov se je obrnilo 300.000 :) Pelje se lepo, podvozje je komplet obnovljeno, rje nima niti kvadratni centimeter nikjer, olja mi ne pije-bom pa naredil generalno pred vgradnjo plina in gasa naslednjih par let. Kilometri na števcu mi ne igrajo nobene vloge pri nakupu avtomobila.
Sedaj sem avto prodal za isti denar kot sem ga kupil in kupil starejšo hondo VTI z 300.000 prevoženimi-ko sem se peljal domov se je obrnilo 300.000 :) Pelje se lepo, podvozje je komplet obnovljeno, rje nima niti kvadratni centimeter nikjer, olja mi ne pije-bom pa naredil generalno pred vgradnjo plina in gasa naslednjih par let. Kilometri na števcu mi ne igrajo nobene vloge pri nakupu avtomobila.
GrimReaper ::
Za pogon uproablja verigo, tako da stroškov z velikim servisom ni bilo.
Sej tud drugač nimajo vsi pri 100k, Opel ma jermen, pa ima šele po 10 letih oz. 150k km.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
GrimReaper ::
Edino če tko kot jest kupiš od znanca.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Johan55 ::
Pozdravljeni!
Po dolgem času se oglašam...
Sem malo premlel vso zadevo...
Šel sem pogledat Škodo Octavio Combi 1.6 CR Greenline... Všečen avto z majhno porabo 4.5... Osnovna cena 18.000E+dodatne želje tempomat, kov. barva in digitalna klima, namesto AC... Nanese okoli 20k
Polog+ugodni obroki brez obresti!!, nizki stroški servisov, 4 leta garancije...
Danes oz. jutri pokličejo za testno vožnjo.... Grem pa še do dveh drugih avtohiš, povprašat za isti model...
Po dolgem času se oglašam...
Sem malo premlel vso zadevo...
Šel sem pogledat Škodo Octavio Combi 1.6 CR Greenline... Všečen avto z majhno porabo 4.5... Osnovna cena 18.000E+dodatne želje tempomat, kov. barva in digitalna klima, namesto AC... Nanese okoli 20k
Polog+ugodni obroki brez obresti!!, nizki stroški servisov, 4 leta garancije...
Danes oz. jutri pokličejo za testno vožnjo.... Grem pa še do dveh drugih avtohiš, povprašat za isti model...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Johan55 ()
RejZoR ::
Škode so načeloma kar zanesljive in dobro izdelane. Ajde, ogromno delov je od VW ampak jih očitno kvalitetno dajejo skupaj, kar je tud dost pomembno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Invictus ::
Sam sem nabavil že drugo škodo (tokrat rabljeno - bencinarja), pa nobenih kritičnih problemov.
Lahko ti pa povem da 10% popusta moraš dobit. Več ga pa uvoznik ne dovoli .
Lahko ti pa povem da 10% popusta moraš dobit. Več ga pa uvoznik ne dovoli .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Blinder ::
Kmalu pirde vn škoda rapid. Nova octavia tudi bo prišla 2013,2014, ne vem kdaj ampak sedanja je že dolgo na trgu.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
RejZoR ::
Mal poglej Kia Optima pa Škodo Rapid pa boš videl. Še celo pol maske so čist skopiral...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
milc ::
Pri avtomobilih ranga 10.000 EUR, o katerem govori tema je daleč največji faktor v ceni gorivo. Evidenca za moj avto (Toyota Corola 1.6vvti, 81kW, bencin) pri trenutni prevoženi kilometrini (220.000km) pri povprečni porabi 7,46l/100km pokaže, da je cena za nov avto, ki je stal le cca 16000 EUR nič v primerjavi z ostalimi stroški. Glavni strošek celotnega lastništva je tako v padajočem vrstnem redu gorivo, nakup avtomobila, redni in izredni servisi in čisto na koncu gume (vedno top class). Izredni servisi, ja Toyota je 'krneki' od avta, če mojo evidenco pogledaš (crknil vvti boben, vodna črpalka, menjalnik - ležaji, katalizator).
Predelava na plin je po mojem mnenju in evidenci zadetek v polno, redni servis plina je predviden na 20.000km in stane cca 50 EUR (zamenjajo tako ali tako samo plinski filter plinske faze, filter tekoče faze pa odprejo in spihajo), garancija za moj sistem - G1 je 7 let. Vgradnja je stala 1500EUR. Poraba plina je za dobrih 15% (iz 7,46 na dobrih 8,8) večja. Poraba bencina je 0,5l/100km. Domet s plinom je 580km. Prihranek v nekaj letih pa nekaj 1000 EUR.
Dizli znajo bit tudi precej varčni. Čeprav moj nov kuri 9-13 litrov odvisno kolk težko nogo mam, pa če je kaj na strehi. Tovarna sicer obljublja 7 pa še nekaj, sam to se ne da doseči niti v sanjah.
Glede avtomobila, zanimivo, da ni noben nič rekel o varnosti. Glede na to, da boš na tisti vijugasti cesti, gor in dol, bi bilo dobro vzeti še v obzir, kako dobro se avto obnese na crash testih. Nikoli ne veš, kdaj te kak zahrbten ovinek ven vrže ali pa se ti kdo v tvojo idealno linijo prikrade.
Predelava na plin je po mojem mnenju in evidenci zadetek v polno, redni servis plina je predviden na 20.000km in stane cca 50 EUR (zamenjajo tako ali tako samo plinski filter plinske faze, filter tekoče faze pa odprejo in spihajo), garancija za moj sistem - G1 je 7 let. Vgradnja je stala 1500EUR. Poraba plina je za dobrih 15% (iz 7,46 na dobrih 8,8) večja. Poraba bencina je 0,5l/100km. Domet s plinom je 580km. Prihranek v nekaj letih pa nekaj 1000 EUR.
Dizli znajo bit tudi precej varčni. Čeprav moj nov kuri 9-13 litrov odvisno kolk težko nogo mam, pa če je kaj na strehi. Tovarna sicer obljublja 7 pa še nekaj, sam to se ne da doseči niti v sanjah.
Glede avtomobila, zanimivo, da ni noben nič rekel o varnosti. Glede na to, da boš na tisti vijugasti cesti, gor in dol, bi bilo dobro vzeti še v obzir, kako dobro se avto obnese na crash testih. Nikoli ne veš, kdaj te kak zahrbten ovinek ven vrže ali pa se ti kdo v tvojo idealno linijo prikrade.
RejZoR ::
Itaq skor ni avta, ki ne bi dobil 5 zvezdic v NCAP testih. Z lanskim letom pa so uvedli še ESP test kot obvezni del ocene, tko da če avto nima ESP-ja avtomatično dobi samo 4 zvezdice. No, itaq pa je zdej ESP zakonski tko kot ABS. Stari avti izvzeti.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 89983 (55527) | lucky13 |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 61449 (54834) | bluefish |
» | Renault Grand Scenic predvideni servisi?Oddelek: Na cesti | 3426 (3219) | GrimReaper |
» | Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21526 (17500) | vorantz |
» | Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28214 (25823) | amigo_no1 |