» »

Nakup passata 2.0 TDI

Nakup passata 2.0 TDI

Temo vidijo: vsi
«
1
2

Galaxy ::

Pozdravljeni!

Kupujem si svoj prvi avtomobil in ker se ne spoznam najbolje na avtomobile, se obračam na vas.

In sicer, kupil bi tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=637...

Avto sem si sam danes ogledal, notranjost je ODLIČNO (9/10) ohranjena, človek ki ga prodaja se mi tudi zdi pošten. Kilometri se mi (na podlagi ohranjenosti notranjosti) zdijo realni. Mašina tudi deluje tako kot je treba, zadnji veliki servis je bil opravljen pred 20.000km. Sklopka je tudi ok, pospeški so tako kot bi morali bit, čeprav se mi zdi mašina malenkost bolj lena, kot pri 1.9TDI. Ceno mi je postavil zadnjo pri 5.800€

Ko sem prebiral forum avtomobilizem.com, sem zaznal, da imajo te mašine problem z pokanjem šob. Sicer mi je človek rekel, da je to Audi-jeva mašina, ki nima teh problemov... zato vam tukaj prilagam več podatkov, in prosim za nasvet! Če se zanj odločim, ga v ponedeljek peljem k mojemu mehaniku, ki bi ga še malo bolj podrobno pregledal.




Ali je vreden nakupa? Najlepša hvala vnaprej za nasvet!

djordjevic ::

Da so imeli ti letniki že 2.0 motor? Kolikor vem, je bil pri prvih VW CR 2.0 problem s pokanje glave motorja, šobe so bile na sporedu šele okoli letnika 2008.
No grave is deep enough to keep us in chains.

amigo_no1 ::

8 let star tdi in magičnih 170 km :D.

Odpelji na amzs, naj pogledajo celotno vozilo, cena je okoli 200E.
http://www.amzs.si/si/367/Pregled_vozil...


Lahko tudi pelješ na pooblaščeni servis in bodo na podlagi vin številke pogledali zgodovino vozilo.

amigo_no1 ::

Tale meni deluje kot B5 in PD motor z DPF filtrom
Volkswagen Passat (B5) @ Wikipedia

Glave, šobe, turbine naj bi rade crkovale.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Janac ::

Za ta denar dobiš veliko boljše avtomobile, sicer pa a ni za prvi avto 6 jurjev malo veliko, kje je še registracija, zavarovanje itd.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=641...

maš 2.0 TDI s 140KM DSG avtomatika, višji sedalni položaj, več opreme in novejša 3 leta. Cenejša in še kaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

djordjevic ::

Ti predlagaš človeku za prvi avto tdija z avtomatikom s 370.000 kilometri (pustimo ob strani, da so DSG-ji radi crkovali tudi pred 100k prevoženimi)?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Janac ::

Saj nekaj podobnega je sam gledal.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=640...

ali pa tole, sam nima servisne knjige pa na platiščih manjka pokrovček.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

SplitCookie ::

En qrac slovensko poreklo.
170-jurjev. Niti najmanj - vse kar je gor iz maribora se ogni, kilometre se pri vsakem nazaj vrti.
Če je bosanec ali na to te kaj spominja - sam stran

Verjetno gre za uvoženo vozilo iz IT ali AU.
Prvotni letnik je 2001 - iz homologacije

Če je kupljen v sloveniji (ni), naj ti v roke da še originalni račun, pogodbo etc. in izpiske vseh servisov, po možnosti še račune za gorivo ipd.
Pokliči predhodnega lastnika, če se znajdeš - vprašaj na zavarovalnico etc., da se zrihtat cifro, pogledat če je bil razbit etc.

človek ki ga prodaja se mi tudi zdi pošten

Lej. Folk ki ti prodaja avto se ti laže v faco.

To ali je on pošten ali ne nima veze. Ignoriraj karkoli reče. Fukaj ga v glavo za vsako napako, cviljenje jermena, zanič stikala, da se vrata slabo zapirajo etc. Ko enkrat avto prevzameš, POZABI na kakršnokoli vračilo keša.
Poglej v kakšnem stanju je hladilnik. Če mašina dela tako kot mora, nič se ne zaganja etc.
Pelji zadevo na test kompresije obvezno, preveri luft v končnikih, servotu etc.

Zice odpri do kraja !! in poglej če so raztrgani.

Pelji nekomu da ti preveri debelino laka - najraje avtodilerju ! To je obvezno! In še zastonj če se zmeniš.

Pošten bo ratal takrat ko bo mel to s čim dokazati. En kup praznih obljub itd. nima neke vrednosti.

Preden greš kupit avto, četudi si se že odločil, počakaj 2 dneva preden karkoli nakažeš, da se malo umiriš in razmisliš.


Če te zeza z nekim avansem da folk kliče - odjebeš lahko instantno.
Dokler si avta nisi ogledal ne obljubi tudi tolarja ne.

To vozilo bi jaz ocenil na ~2000EUR ali manj.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

spenstar ::

Kot je rekel pred mano, avto je letnik 2001, in ne 2004. to pomeni 11 let star avto. Sedaj pa deli 170.000 'magicnih' km s /11 let. In ti verjames da se je s takim avtom delalo 15.000k na leto!? Pa tudi predrag, vreden je pol te cene.
SPENSTAR--builder

Janac ::

ja saj lepo piše letnik 2001 kako nisi tega opazil saj si še slikal.

Blinder ::

pa je bil leta 2001 ž evenih 2.0 tdi?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

2001 še ni blo 2.0tdi motorja v teh avtih ;)
#brezpodpisa

AngelOfDeath ::

Tole ima vgrajeno zelo težavno 2.0 mašino.

Če gledaš 2.0 glej za CR ne za PD ! :)
edit: Slovnica

amigo_no1 ::

Ja, samo CR so ok (odpravljene otroškebolezni prvih različic) od nekje 2008 dalje, kar potegne za sabo drugo ceno ;).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Blazz ::

Neglede na kaka stara jajca se kupuje, bi se jaz držal pravila, da od končne cene vozila zračunaš 10-20% (govorim za avte med 3k-10k, pri nizkih ali zelo visokih cenah vozil je ta procent višji oz. nižji) in ta denar pripraviš za servis, ki ga boš za tako ali drugačno okvaro imel v naslednjem letu... Takih je večina rabljenih vozil in moral boš zadeti na loteriji, da ne bo nič z njim slej, ko prej narobe... Sploh te čase večina ljudi avta ne prodaja, dokler jim dobro služi. Redki so taki, ki kupijo nov avto zato ker je pač nov in svojega starega prodajo, ker pač želijo novega.. Skoraj vedno te ljudi muči (okvare) nekaj pri starem avtomobilu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blazz ()

Master_X ::

Glede letnika avtomobila... Po VIN številki, ki je podana na prvi sliki je avto tako kot napisano v oglasu - letnik 2004, Passat B5, 2.0 TDI 100 kW. Tak, da ne preveč nabijat, ker ste neko cifro nekje vidli.

#000000 ::

Jest ne kupim več avta preko avtoneta ipd. oglasov, ker tukaj je samo natega, sploh pri avtih do 10.000 evrov. Itak je večina pripeljana iz nemčije kjer se kupi neko kripo z ogromno kilometri, jo pripelje sem zbije dol kilometre na polovico, in podraži za 100% ter oglašuje da je avto kupljen od prvega lastnina (ja nekoč davno), treba pazit na avtonetu tudi tiste ki kao niso firma, so pa prekupčevalci, ali pa celo firma ampak oddja oglas kot fizična oseba, spoznaš jih da imajo ponavadi 070 ali kako drugo predplačniško predpono.

Master_X ::

#000000

Glej, vse ravno ni natega a ne. Predvsem so na način, ki ga opisuješ, uvožena vozila srednjega in višjega razreda bolj premium nemških (tu zraven je recimo tudi VW) ter italijanskih in francoskih znamk (iz Nemčije, Italije, Francije). Ta vozila med drugim v večini primerov niso oglaševana kot slovenska vozila. Če iščeš kakega japonca nižjega srednjega razreda, ravno ne boš na neke težke natege v tem smislu naletel. Je že bilo zgoraj napisano, da se avto zapelje na pregled (k svojemu mehaniku, AMZS, pooblaščeni servis), tisto plačaš, pa približno vidiš kje si. Če ti prodajalec začne mutit glede tega, mu rečeš adijo. Ker "pošteno" govorit kako je njegov avto super zna vsak, pa kako servisno ponaredit tudi marsikomu ni problem. Ko daš avto pregledat tretji osebi pa je druga zgodba a ne.

Kaj si pa mislil z 070 "predplačniško predpono" (kaj bi naj bilo to?) in kako bi po tem identificiral "dilerje", pa ne vem :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Master_X ()

oemdzi ::

OP naj te opozorim da je janac 15letni mulo, ki rad trolla in je se brez izpita za motor, tako da kje je sele njegov prvi avto ... da ga ne ne bos prevec resno jemal ;)

-valvoline- ::

2.0tdi je največji klump od motorja kar so VWjevci spravl skp. Ni ga večjega sranja k tole. Pije olje,pokajo glave,šobe crkujejo kot po tekočem traku(ena je 500 evrov). Sramota za VW.Jaz svetujem nakup tdija z 66 ali 81kw do 2000-2001 letnik. To so tazadnji pravi partizaski neuničivi avti z oldschool tdijem noter. Moj a4 l.96 je trenutno pr 320tkm in je avto kt nov. Zame dizel novejši od 2001 ne pride v poštev,raje bencinarja če kupuješ kaj novejšega. CR tehnologija je totalni zajeb.

GeForce ::

oemdzi je izjavil:

OP naj te opozorim da je janac 15letni mulo, ki rad trolla in je se brez izpita za motor, tako da kje je sele njegov prvi avto ... da ga ne ne bos prevec resno jemal ;)

+ to da trolla še pod imenom "Diesel".

RejZoR ::

Kaj pa pol pomeni tisti e1-2001 na začetku tablice?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Amdforce ::

Jaz imam tudi 2.0 tdi, motor je bkd. Narejenih imam 250.000km, zraven dsg menjalnik, nikoli nobenih problemov, avto je veliko bolj živahen kot 1.9 tdi. Je pa res da se raje kvarijo kot 1.9 tdi, ima pa zato veliko bolje razporejen navor, zvezno pospešuje, bolj uglajeno teče....Glede pokanja glav teh motorjev, če je letnik 2007 ali več ni bilo več nobenih problemov na teh motorjih, šobe so pa pd siemens ali bosch, v vsakem primeru je bolje če je cr, vendar je tudi odvisno od vzdrževanja, načina vožnje ,...itd. Če hočeš kupiti 2.0 motor vzemi nekoga ki se spozna s seboj, drugače kupi 1.9. Če gledaš novejše vzemi karkoli razen 1.6 tdi, že novi tresejo in imajo velike probleme z dpf sistemom! Glede porabe olja je pa tako, meni če ga tiščim spije na interval rednega servisa cca 7 dl olja, točim pa 5-40 sintetiko.

Vikking ::

RejZoR je izjavil:

Kaj pa pol pomeni tisti e1-2001 na začetku tablice?


To je homologacijska oznaka vozila, ki jo mora dobiti prav vsako vozilo ki zapelje iz tovarne. Glej zgornjo sliko prometne!

Eni trolli so to označili kar kot datum izdelave, seveda v svojem življenju še niso vozili vozila.

Zgoraj omenjeno vozilo ima homologacijsko oznako: e1*2001/116*0157*11
prvi del: e1 (oznaka države ki je podelila homologacijo)
drugi del: 2001/116 (številka direktive po kateri je bilo vozilo homologirano)
tretji del: 0157 (zapordena številka podeljene homologacije)
četrti del: 11 (razširitev homologacije)

Blinder ::

admoforce, kiri letnik imaš ti tdi-ja? imaš cr ali pd? ker tisti začetni 2.0 tdi so bli dosti bolj "brutalni" kot 1.9 tdi 105. slabo razporejen navor, zelo slaba odzivnost... ampak je nekaj različnih 2.0 tdi ter veliko različnih 1.9 tdi - 90, 100, 105, 110, 115, 130, 150, 160 :)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

AngelOfDeath ::

-valvoline- je izjavil:

2.0tdi je največji klump od motorja kar so VWjevci spravl skp. Ni ga večjega sranja k tole. Pije olje,pokajo glave,šobe crkujejo kot po tekočem traku(ena je 500 evrov). Sramota za VW.Jaz svetujem nakup tdija z 66 ali 81kw do 2000-2001 letnik. To so tazadnji pravi partizaski neuničivi avti z oldschool tdijem noter. Moj a4 l.96 je trenutno pr 320tkm in je avto kt nov. Zame dizel novejši od 2001 ne pride v poštev,raje bencinarja če kupuješ kaj novejšega. CR tehnologija je totalni zajeb.



Mislim da med ta klump spada še par 1.9TDI 105KM modelov. Nekaj zadnjih za točne info pa se poišče po netu :)
edit: Slovnica

KTr1sk ::

Jaz se sicer ne spoznam preveč na avtomobile, samo povem naj, kolega je imel passata (mislim da letnik 2007), predzadnji model


in 2.0 disel ter mu je nekaj odpovedal motor, da je obstal na cesti in je imel takšne stroške, da je bilo ceneje prodat vozilo oz zamejnat kompleten motor v vozilu!
Jaz osebno menim, da passati so zelo vredu avtomobili (1.9) težava je samo, da imajo skoraj vsi preveliko prevoženih kilometrov,kar se tiče da so pošteni ljudje pa težko vedeti, saj ko se prodaja vsak svoje hvali hehe
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

Amdforce ::

Moja oktavija je letnik 2006. Aja pa šobe so pd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Amdforce ()

#000000 ::

Master_X je izjavil:

#000000

Glej, vse ravno ni natega a ne. Predvsem so na način, ki ga opisuješ, uvožena vozila srednjega in višjega razreda bolj premium nemških (tu zraven je recimo tudi VW) ter italijanskih in francoskih znamk (iz Nemčije, Italije, Francije). Ta vozila med drugim v večini primerov niso oglaševana kot slovenska vozila. Če iščeš kakega japonca nižjega srednjega razreda, ravno ne boš na neke težke natege v tem smislu naletel. Je že bilo zgoraj napisano, da se avto zapelje na pregled (k svojemu mehaniku, AMZS, pooblaščeni servis), tisto plačaš, pa približno vidiš kje si. Če ti prodajalec začne mutit glede tega, mu rečeš adijo. Ker "pošteno" govorit kako je njegov avto super zna vsak, pa kako servisno ponaredit tudi marsikomu ni problem. Ko daš avto pregledat tretji osebi pa je druga zgodba a ne.

Kaj si pa mislil z 070 "predplačniško predpono" (kaj bi naj bilo to?) in kako bi po tem identificiral "dilerje", pa ne vem :)



Jaz sem identificiral nekje 20 folka ki na avto net prodaja avte do 1500-2000 evrov, če malo pogldaš oglase boš tudi sam opazil kako se nekatere gsm številke vztrajno ponavljajo, pred tednom je prodajal golfa, danes alfo, čez 14 dni astro itd. Verjamem pa da jih je vsaj 10 krat več ki delajo enako, malo poišči na raznih avto forumih.

Al pa za finto daj oglas za neko vozilo in nastavi neko nizko ceno, to ponovi 3× in imaš bazo od katerega avta ne smeš kupit :)

Master_X ::

Ja to mi je jasno, da obstaja tak folk (že od nekdaj). Ni mi bilo najbolj jasno, kaj želiš povedat z 070? Da so vsi uporabniki Tušmobila preprodajalci ali kako? :) Pa da ne boš nikoli več kupoval preko avtoneta... Saj tudi vse avtohiše so na avtonetu. Ali boš kupoval še samo od prijateljev in sorodnikov (tistih katerim si bolj pri srcu :))? Majhna izbira avtomobilov verjetno.

OP: Mislim, da je za odgovore na taka bolj specifična vprašanja o motorjih ipd., bolje pogledat na avtomobilistični forum, je kar nekaj tam napisanega (je pa pri tem vedno tako, da večinoma teme odpirajo tisti, ki imajo težave in okvar verjetno ni toliko kot se zdi ko bereš na netu). Morda je pametno tudi povprašat na kakem pooblaščenem servisu koliko so jih kaj popravljali. Dotičnega, si pa tako rekel, da boš peljal najprej k mehaniku, kar je verjetno največ kar lahko storiš.

Ciklamen ::

No sam da povem glede "magičnih" 170k prevoženih kilometrov. Naš 12 let stari Passat ima 178k prevoženih kilometrov :)

Je pa tak, glede 2.0 mašin je bilo kar nekaj graj, da se rade kvarijo. Kot je nekdo zgoraj omenil: vzami kakšnega mehanika s sabo - nekoga ki se spozna (če sam nisi dovolj v teh vodah). Škodit ne more :)
- End of the Post ->

PacificBlue ::

Ja v teh časih je res mukotrpno opravilo kupovanje avtomobila. Sam sem pred slabe pol leta kupoval volvota in si niti v najbolj divjih sanjah nisem predstavljal kako nategatorski so lahko prodajalci. Trajalo je dobra dva meseca, da sem naletel na pravega, ki je bilo po vrhu se kupljen v sloveniji(1. lastnik). No, pa niti v tem primeru ni slo vse po nacrtu, ko sem hotel opraviti tehnicnega(prvič, ker je avto l. 2008) je mehanik pri pregledu ugotovil, da se ena številka sasije avta ne ujema z številkami na homologaciji.;(( In sem rabil spet par dni, da se je napaka popravila in da sem lahko opravil s formalnostmi.. Imam par sivih las vec sedaj zaradi tega definitivno.

Pri passatu bi raje pogledal za 1.9 tdi motorji..sem nekje ze slisal, da so bolj vzdržljivi in manj se kvarijo. Pa tudi glej za slovenskimi avti, imajo bolj verjetno realne kilometre..tud če ti ponuja pisno garancijo za kilometre pri uvozenem avtu, jaz mu ne verjamem nč.

Opkow ::

Sicer samo malo na glas razmisljam...
A v racunalniku avta ni nikjer podatka, koliko ur je laufala masina?

Ker iz st. kilometrov in obratovalnih ur, bi se dalo hitro videti, ce kaj ne stima?

Pri 170 K prevoznih in 1100 ur obratovanja dobis ven 154 km/h povprecne hitrosti. Kar ti pa jasno pove, da tukaj nekaj ne stima.

Ali se da tudi to spremeniti, ce seveda obstaja? :)

RejZoR ::

Če jezst preračunam kilometrino bom čez 10 let naredil okoli 100.000 km. Avto nikoli gnan v višje obrate dokler ni na delovni temperaturi, nikoli tiščan v pretirane obrate itd. Večina bi tud v tem primeru rekla, da so kilometri previti pa garantirano ne bojo. Edino kar se takemu motorju lahko očita je, da pač rata len če ga vsake toliko ne spustiš na daljšo relacijo. Kar pa ni problem, tud če takega kupiš, ogreješ na delovno in ga spustiš v rahlo višjih obratih po avtocesti na mal daljšo relacijo in bo zadeva kot nova. S predpostavko da gre za bencinarja. Kdor kupi dizla za majhne kilometre je bebec, ker bo vse zapacano, sploh če ima filter trdnih delcev...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

#000000 ::

Master_X je izjavil:

Ja to mi je jasno, da obstaja tak folk (že od nekdaj). Ni mi bilo najbolj jasno, kaj želiš povedat z 070? Da so vsi uporabniki Tušmobila preprodajalci ali kako? :) Pa da ne boš nikoli več kupoval preko avtoneta... Saj tudi vse avtohiše so na avtonetu. Ali boš kupoval še samo od prijateljev in sorodnikov (tistih katerim si bolj pri srcu :))? Majhna izbira avtomobilov verjetno.


Ne bom kupoval na avto netu ali bilokaterem našem spletnem oglasniku, ker so povsod isti prodajalci.

Po avto se bom odpravil v Nemčijo, kolega je naredil to, na autoscout24 je našel vozilo ki ga je z vsemi stroški stal cca 2000 evrov ceneje kot bi ga kupil pri nas + avto ima realne kilometre ter redno vzdrževan, dobil je še 4 leto stare zimske gume na enakih ALU platiščih kot letne + avto ima precej boljšo opremo kot za naš trg. Je pa imel veliko srečo, ker ima teto v nemčiji in je imel zastonj prenočišče za teh nekaj dni ko je ogledoval ponudbo.

Vikking ::

Opkow je izjavil:

Sicer samo malo na glas razmisljam...
A v racunalniku avta ni nikjer podatka, koliko ur je laufala masina?

Ker iz st. kilometrov in obratovalnih ur, bi se dalo hitro videti, ce kaj ne stima?

Pri 170 K prevoznih in 1100 ur obratovanja dobis ven 154 km/h povprecne hitrosti. Kar ti pa jasno pove, da tukaj nekaj ne stima.

Ali se da tudi to spremeniti, ce seveda obstaja? :)


V večini računalnikov je zapisana kilometrina. S katero je prav lahko dostopat preko kabla. Prav tako se lahko preprosto preveri stanje vozila (če javlja napake, dovolj je nekaj minutna vožnja in takojšni priklop vozila na tester). Pravzaprav imaš ponudnike ki ti za malo denarja spremenijo št. kilometrov. V nekaterih državah je to kaznivo, pri nas pač ne.
več tukaj: http://www.motorevija.si/si/778/1378/Ki...

Bolj je merodajen izpis zgodovine servisiranja vozila. Se pravi če prodajalec trdi da je bilo vozilo redno servisirano na pooblaščenem servisu, se skupaj s prodajalcem odpravita na ta servis, kjer lahko lastnik vozila zahteva izpis celotne zgodovine (nevem pa če je potrebno za ta izpis karkoli plačati). Če se začne izmikat z kakršnimkoli izgovorom (da nima časa.. bla bla bla)... Stran od vozila.
Določene stvari pa se že lahko preprosto preverijo preko spleta, za-to vam mora prodajalec dati le registrko označbo in številko prometnega dovoljenja. Preveri se lahko: št. lastnikov, če je dodatna oprema homologirana in/ali je bilo vozilo uvoženo, ter ostale stvari ki so manj pomembne.

Se pravi, najprej dodobra izprašat prodajalca (stvari ki jih lahko preveriš preko spleta in na pooblaščenem servisu). Če je prodajalec lagal, ga lahko že pri preprostih stvareh brez večjega truda, dobiš pri laganju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Brias ::

he he he kere SLO cene ...

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw...

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DPF Navi*Xenon*PDC*Tempo
7.290 EUR (Brutto)
6.126 EUR (Netto)
19,00% MwSt.
Kombi, Gebrauchtfahrzeug
EZ 05/2008
206.711 km
Diesel
103 kW (140 PS)
Schaltgetriebe



auto je dobro da ima mwst. ausweisbar ( davek specificiran na racunu, kar pomeni da se ti ta davek prizna pri nas ... ce ga ni, ga placas tukaj ... )

v praksi to pomeni ce gledas dva enaka avta, en z mwst ausweisbar in drugi brez ... bo za unega brez treba placati davek tukaj, in je posledicno 19% drazji ...

#000000 ::

Kaj to pomeni, da ni plačan ddv oz. je kupljen v .de brez ddv oz. na firmo ipd. ?

amigo_no1 ::

Vikking
Preveri se lahko: št. lastnikov.

Slo lastnikov.

Sc0ut ::

Master_X je izjavil:

Ja to mi je jasno, da obstaja tak folk (že od nekdaj). Ni mi bilo najbolj jasno, kaj želiš povedat z 070? Da so vsi uporabniki Tušmobila preprodajalci ali kako? :) Pa da ne boš nikoli več kupoval preko avtoneta... Saj tudi vse avtohiše so na avtonetu. Ali boš kupoval še samo od prijateljev in sorodnikov (tistih katerim si bolj pri srcu :))? Majhna izbira avtomobilov verjetno.

OP: Mislim, da je za odgovore na taka bolj specifična vprašanja o motorjih ipd., bolje pogledat na avtomobilistični forum, je kar nekaj tam napisanega (je pa pri tem vedno tako, da večinoma teme odpirajo tisti, ki imajo težave in okvar verjetno ni toliko kot se zdi ko bereš na netu). Morda je pametno tudi povprašat na kakem pooblaščenem servisu koliko so jih kaj popravljali. Dotičnega, si pa tako rekel, da boš peljal najprej k mehaniku, kar je verjetno največ kar lahko storiš.


Od mene je kupil avto en "kao za ženo", čez 3 dni je že bil na avtonetu:) Imel je 070 številko.
Enako fotru => "kupujem avto za rezervo, ker nočem mercedesa umazat ko je blato". So prav smešni, avto bi mu glih tak prodal ker ga mislim prodat, ne bom se nekaj sentimentalno nanj vezal.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

#000000 ::

Ja večina ima 070 ker je kartica potrošni materijal, in ta je bila nekaj časa na tuš mobilu po mislm da 4 ali 5 evrov z dobroimetjem za 5 evrov :)

Master_X ::

Mja heh tale 070... mogoče zato ker je relativno poceni predplačniška tarifa, pa v vsakem Tušu jo lahko kupiš, zraven ko na blagajni kruh plačuješ :D

Ja Nemčija... je ql ja. Samo ko začneš stroške pa DMV pa še po možnosti DDV seštevat prideš na fine cene. Kolikor sem jaz gledal po autoscoutu za sebe, so cene bile čisto primerljive našim (zjebani avti nižje, na oko ohranjeni avti višje). Samo pol bi moral za tisti avto (nekoliko močnejši bencinar) plačat še nekih 25 % samo DMV-ja če se ne motim... pa mi ni blo kaj preveč všeč več. Rečt da pa vsi Nemci zdaj prodajajo tip top avte (tako kot #000000 pravi, da so očitno vsi avti na slo avto oglasnikih zjebani) je pa malo preveč naivno/posplošeno. Ravno tako je fajn dat avto pred nakupom v pregled, pa četudi se prodaja v Nemčiji.

#000000 ::

Ne rečem da so na avto net vsi avti zanič, govorim o vozilih kot npr ta ki ga je postavil gor Brias, tam pride 7300 + seštevek DMV in stroški te pride do nekje 8000, razlika med tem http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=634... ki je najverjetneje uvožen je še vedno nekje 2000 evrov, ima pa naš 100% prevrtene kilometre ker z 180.000 km ga že v nemčiji skoraj ne dobiš za ta denar.

amigo_no1 ::

Master_X
Mja heh tale 070... mogoče zato ker je relativno poceni predplačniška tarifa, pa v vsakem Tušu jo lahko kupiš, zraven ko na blagajni kruh plačuješ :D

Še dobro da ne moreš na vsaki Petrol bencinski kupiti mobi predplačniške kartice :D.

Master_X ::

amigo_no1 je izjavil:

Master_X
Mja heh tale 070... mogoče zato ker je relativno poceni predplačniška tarifa, pa v vsakem Tušu jo lahko kupiš, zraven ko na blagajni kruh plačuješ :D

Še dobro da ne moreš na vsaki Petrol bencinski kupiti mobi predplačniške kartice :D.

Ja lahko, samo ma mobi najdražjo tarifo kolikor je meni znano, pa še SIM pride 10 €, Tušmobilov pa 5 €. Pa jaz bolj pogosto kupujem kruh, kot tankam bencin :D. (A lahko temo preimenujemo v "Nasveti za "poštene" preprodajalce uvoženih avtomobilov" ali pa kaj podobnega? :)))

krneki0001 ::

Opkow je izjavil:

Sicer samo malo na glas razmisljam...
A v racunalniku avta ni nikjer podatka, koliko ur je laufala masina?

Ker iz st. kilometrov in obratovalnih ur, bi se dalo hitro videti, ce kaj ne stima?

Pri 170 K prevoznih in 1100 ur obratovanja dobis ven 154 km/h povprecne hitrosti. Kar ti pa jasno pove, da tukaj nekaj ne stima.

Ali se da tudi to spremeniti, ce seveda obstaja? :)


Povprečna hitrost avta je okoli 50km/h. Če imaš GPS, lahko tole preveriš. Če se pa vozim samo po mestu, je povprečna hitrost celo okoli 35km/h. Torej če bi imel 1100 delovnih ur in bi bil mestni avto, bi moral imeti okoli 38 do 40k kilometrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Master_X ::

#000000 je izjavil:

Ne rečem da so na avto net vsi avti zanič, govorim o vozilih kot npr ta ki ga je postavil gor Brias, tam pride 7300 + seštevek DMV in stroški te pride do nekje 8000, razlika med tem http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=634... ki je najverjetneje uvožen je še vedno nekje 2000 evrov, ima pa naš 100% prevrtene kilometre ker z 180.000 km ga že v nemčiji skoraj ne dobiš za ta denar.

Očitno bo treba dizla kupit, če bi šel uvažat :). J***m jim CO2 emisije pri DMV :(. Ja primerjava med tema dvema je kar na mestu ja... Vidim, da znajo Nemci s kilometri kar primerno nižat ceno. Saj če znaš nemško, pa maš čas hodit naokoli po Nemčiji pa urejat papirje pa to... Se verjetno splača. No se splača ja, glede na cene, ki jih nekateri podajajo na avtonet (ki pa ponavadi niso ravno take po katerih se potem avti prodajo).

krneki0001 ::

V nemčiji je kazen za prevrtene kilometre. Po nekaterih podatkih celo 1 euro na prevten kilometer, zato oni ne prevrtavajo kilometrov. Prevrtavajo trgovci, ki te avte iz nemčije vozijo k nam. Seveda pa, če je avto redno vožen na relacijah, je še vedno boljši tudi s 300.000km, kot pa nek avto, ki je vožen samo po mestu in ima pol manj kilometrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Brias ::

:)


Volkswagen Jetta
9.064 EUR
36.800 PLN
MwSt. ausweisbar
Limousine, Gebrauchtfahrzeug
Baujahr 2006
860.000 km
Diesel
77 kW (105 PS)
Schaltgetriebe


http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw...



Fiat Grande Punto 1.2I F-VAT

5.726 EUR (Brutto)
4.655 EUR (Netto)
23.247 PLN (Brutto)
18.900 PLN (Netto)
23,00% MwSt.
Kleinwagen, Gebrauchtfahrzeug
Baujahr 2009
800.000 km
Benzin
Schaltgetriebe
Weiterempfehlen Beanstanden


http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fi...


Mercedes-Benz E 220 CDI Elegance

4.462 EUR (Brutto)
3.750 EUR (Netto)
19,00% MwSt.
Limousine, Gebrauchtfahrzeug
EZ 01/2000
656.465 km
Diesel

92 kW (125 PS)

Automatik
Weiterempfehlen Beanstanden



http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me...

Vesoljc ::

Brias je izjavil:

:)


Volkswagen Jetta
9.064 EUR
36.800 PLN
MwSt. ausweisbar
Limousine, Gebrauchtfahrzeug
Baujahr 2006
860.000 km
Diesel
77 kW (105 PS)
Schaltgetriebe


http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw...



Fiat Grande Punto 1.2I F-VAT

5.726 EUR (Brutto)
4.655 EUR (Netto)
23.247 PLN (Brutto)
18.900 PLN (Netto)
23,00% MwSt.
Kleinwagen, Gebrauchtfahrzeug
Baujahr 2009
800.000 km
Benzin
Schaltgetriebe
Weiterempfehlen Beanstanden


http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fi...


Mercedes-Benz E 220 CDI Elegance

4.462 EUR (Brutto)
3.750 EUR (Netto)
19,00% MwSt.
Limousine, Gebrauchtfahrzeug
EZ 01/2000
656.465 km
Diesel

92 kW (125 PS)

Automatik
Weiterempfehlen Beanstanden



http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me...



pri jetti se je zmotu, slika kaze stevec pri 86k, za puntota tud sumim da je pomota, pri mecki bi pa ze znali bit pravi...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14824413 (20446) Buggy
»

Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20050804 (41055) MKC00
»

Audi Q7 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8619760 (17233) sandmat
»

Nakup Audi A3 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22261979 (56638) SkIDiver

Več podobnih tem