Forum » Na cesti » Nakup passata 2.0 TDI
Nakup passata 2.0 TDI
Temo vidijo: vsi
amigo_no1 ::
MB je ex-taxi (celo piše v oglasu pod "Extras"), zato so km pričakovami.
Pri VW Jetta je 1 nula preveč, se vidi števec, verjetno tudi pri Fiatu (lahko tudi ne, Poljaki so v igri ;) ).
Pri VW Jetta je 1 nula preveč, se vidi števec, verjetno tudi pri Fiatu (lahko tudi ne, Poljaki so v igri ;) ).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Opkow ::
krneki0001 je izjavil:
Sicer samo malo na glas razmisljam...
A v racunalniku avta ni nikjer podatka, koliko ur je laufala masina?
Ker iz st. kilometrov in obratovalnih ur, bi se dalo hitro videti, ce kaj ne stima?
Pri 170 K prevoznih in 1100 ur obratovanja dobis ven 154 km/h povprecne hitrosti. Kar ti pa jasno pove, da tukaj nekaj ne stima.
Ali se da tudi to spremeniti, ce seveda obstaja? :)
Povprečna hitrost avta je okoli 50km/h. Če imaš GPS, lahko tole preveriš. Če se pa vozim samo po mestu, je povprečna hitrost celo okoli 35km/h. Torej če bi imel 1100 delovnih ur in bi bil mestni avto, bi moral imeti okoli 38 do 40k kilometrov.
Poanta mojega posta je ravno v tem, da ce obstaja kje zapis o st. delovnih ur motorja, bi se dalo ugotoviti, ce je kdo prevrtel kilometre na podlagi povprecne hitrosti voznje, ce slucajno drasticno ne odstopa.
Dodatek: Tako kot je pri diski S.M.A.R.T.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Opkow ()
krneki0001 ::
Saj to razumem, ampak ti bo nekdo potem za passata napisal, da je mestni avto in da ima zato tako malo kilometrov glede na število delovnih ur.
Bo imel naprimer avto 5.000 delovnih ur in če povprečje za po mestu vzameš, ki je recimo 35km/h, je to 175.000km, medtem, ko bo v resnici imel 350.000km ali več. Tudi tukaj se da goljufati na veliko.
Najboljša rešitev bi bil računalniški sistem ki bi veljal za celotno evropo in bi se za VIN (številko šasije) ob vsakem tehničnem pregledu, ter ob vsakem servisu, vpisovali kilometri v ta sistem. Potem bi pa ti s številko šasije dostopal do podatkov. Tako bi lahko takoj preveril verodostojnost prodajalca. Pa s tem bi imel tudi nekako okvirno število servisov in tehničnih pregledov vpisano, da vidiš, če je lastnik redno servisiral avto, al je vse skupaj samo nakladanje.
Bo imel naprimer avto 5.000 delovnih ur in če povprečje za po mestu vzameš, ki je recimo 35km/h, je to 175.000km, medtem, ko bo v resnici imel 350.000km ali več. Tudi tukaj se da goljufati na veliko.
Najboljša rešitev bi bil računalniški sistem ki bi veljal za celotno evropo in bi se za VIN (številko šasije) ob vsakem tehničnem pregledu, ter ob vsakem servisu, vpisovali kilometri v ta sistem. Potem bi pa ti s številko šasije dostopal do podatkov. Tako bi lahko takoj preveril verodostojnost prodajalca. Pa s tem bi imel tudi nekako okvirno število servisov in tehničnih pregledov vpisano, da vidiš, če je lastnik redno servisiral avto, al je vse skupaj samo nakladanje.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
chrush ::
Dejstvo je, da so VWji med najbolj vzdržljivimi avtomobili. Nekateri mislijo, da kupuješ nov avto. Če jaz prodajam rabljen avto, pa mi pride nekdo za vsako pikico težit, ga kar nateram in ga pošljem v salon po nov avto. Nekaj morate vedeti. Lahko kupiš totalno razjahan renault clio s 300.000km pa bo šel kot mina, lahko pa kupiš pol leta starega audija, pa bo crknil čez teden dni. Vsak avto lahko crkne in vsak lahko dela neumorno, je pa res, da so volkswagni med boljšimi celo najboljšimi. In to je DEJSTVO.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
damjan1980 ::
Chrush saj lepo da zivis v nekih oblakih ki datirajo tja nekje v leto 1970, ampak samo da tebi pase. No dejstvo je da je VW od takrat izgubil veliko na kvaliteti, japonci in korejci pa pridobili. Vsaka japonska gajba poseka VW po zanesljivosti. Uporabi malo gugl. Smo imeli pri bajti leta 2000 passata 1.9 tdi. za razliko od raznih teoretikov tukaj, vam povem iz prve roke da vecje gajbe pred tem in po tem ni bilo pri bajti. Bil je pri nas 2 leti, potem smo se ga losali. dobra stran te kante je da jo prodas se preden sploh oglas spises in to za lep denar. Ta kanta je bila na servisih vsake par mesecev in vedno, ampak cisto vedno je bil zraven seznam ene 5 stvari kaj je za popravit. LMM je crknil dalec preden je dosegel 100k km. toliko o famozni neunicljivosti. naj omenim da je to edini avto, kjer so sedezi tako neudobni, da me je bolel hrbet na enem mestu. in to cisto vedno. v nobenem avtu pred tem in po tem vec ne. po tej gajbi je k hisi prisel bmw. ostalega ne bom komentiral, ampak ko se vsedes za volan ze takoj dobis obcutek kot da si iz smetnjaka presedlal v bentlyja. res neverjetno kaka razlika. da se o motorjih niti ne pogovarjamo. 1.9 tdi zalepi pri 1800 obratih in vlece do slabe 3000, pol pa tema. BMW vlece lepo zvezno. Da niti ne omenjam lege. gajba se ziba v ovinkih. ampak tega ne opazis preden se ne vsedes v pravi voz, kot bmw recimo.
Sem pa imel priliko sedet v mondeotu podobnega letnika. Sicer mogoce malo slabsa izdelava, ampak za vozit pa kako svetlobno leto boljse od kante.
Dovolj nakladanja...v glavnem ne si mislit da ce je avto na vsakem vogalu, da je dober. To je pac VW land in to se kupuje po defaultu, ne pa ker bi bil dober.
Sem pa imel priliko sedet v mondeotu podobnega letnika. Sicer mogoce malo slabsa izdelava, ampak za vozit pa kako svetlobno leto boljse od kante.
Dovolj nakladanja...v glavnem ne si mislit da ce je avto na vsakem vogalu, da je dober. To je pac VW land in to se kupuje po defaultu, ne pa ker bi bil dober.
IL DIAVOLO ::
Sicer pa se nobenega ne sili, da bi moral imet VW, vozite se v čem vam paše. Mene je v glavnem prevzel golf že po prvi "dirki" in mi dobro služi.
Moje prepričanje pač je, da so nemci med najbolj zanesljivimi, to se tudi kaže v tem, da ima ogromno avtov mašine nemcev.
Moje prepričanje pač je, da so nemci med najbolj zanesljivimi, to se tudi kaže v tem, da ima ogromno avtov mašine nemcev.
Ciklamen ::
Damjan1980 mi imamo pa ravno kontra primer (isto Passat 2000 letnik, 1.9 TDI), pa še danes teče kot nov :)
- End of the Post ->
Super Sonic ::
ampak ko se vsedes za volan ze takoj dobis obcutek kot da si iz smetnjaka presedlal v bentlyja. res neverjetno kaka razlika. da se o motorjih niti ne pogovarjamo.
To je čisto brezvezno lapanje, moja izkušnja je ravno obratna, pa nimam VW doma, sem se pa v njih kar nekaj prevozil.
Glede mašine je že večina povedala, da gre za eno iz med slabših VWjevih mašin, tako da avtomobila ne bi jemal, bi pa poudaril nekaj drugega. Kolega je imel točno to mašino na A4 in mu je šla turbina, ki je naredila tudi kar nekaj škode pri eksploziji. Audi mu je povrnil 3/4 stroškov. Bivša sodelavka je imela 1.4 bencinarja golf 4 generacije, letnik 99, in ji je po 10 letih počla mašina. VW ji je zamenjal motor z novim - brezplačno. Pri obeh je bila rdeča nit ta, da sta vozilo servisirala na pooblaščencih. In potem pridemo do klasičnega pogovora o tem, kako Slovenci ne servisiramo naših vozil pravilno in se potem razburjamo nad rabljenimi, ki se kvarijo.
Še enkrat, in tudi tokrat povsem enako: ko se kupuje rabljena vozila, znamka vozila sploh ni več važna (v 3/4 primerih), bistveno bolj je važno kako je bilo vozilo vzdrževano in voženo. In to se ne da povedat ven iz oglasa na avtonetu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24624 (20657) | Buggy |
» | Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51312 (41563) | MKC00 |
» | Audi Q7 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19924 (17397) | sandmat |
» | Nakup Audi A3 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62472 (57131) | SkIDiver |