» »

Audi Q7

Audi Q7

«
1
2

furion ::

LP,

Trenutno imam kar dober avto (volvo s40), vendar sem naletel na avto ki mi je zelo vsec. In sicer Audi Q7. Mika me nakup rabljenega, cca letnik 2008 z pod 100k km, pa s-line opremo.

Cenovno nekje v mojem budgetu je tale:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=712...

Zanima me, ce kdo tak avto ima, in ce, kaksne so izkusnje (pozitivne in negativne)?


Se mi zdi 3L turbodizel rahlo svoh glede na tezo avtomobila, pa performance na cesti verjetno tudi ni pretirano dober.
Ampak tole je zgolj golo ugibanje.

Terenske voznje ne rabim, kupujem bolj zaradi kozmetike (avto mi je pac vsec), pa rad bi imel velik avto (because, why not?).

EDIT: Kako lahko preverim ce so kilometri pravi in da z avtom vse stima? Malo mi je neprijetno kupovati rabljeno...

Hayabusa ::

Šargi http://bit.ly/10VYr8Y , tace stran (in še 3 šestice ima na tablici).
Avta se ne kupuje preko Trojan (CE področje).

CMpunk ::

Avto je bomba če mene vprašaš, edino vozne lastnosti pač niso priemrjljive s kakšno limuzino/karavanom. Ima ga moj sosed. Vedno slišim kako tisto turbino nažiga ko se mimo pelje. Ma pa ta isti sosed tud bmw 530d, ki pa se mi zdi še bolj mašina od avta. Q7 je za moj okus preokoren-pač moj okus. Rabim pa tud js velik avto ja, saj imam 98kg :D

Če bi js kupu cliota bi praktično mogu sprednje sedeže vn dat pa na zadnjih sedet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CMpunk ()

Hayabusa ::

Rabim pa tud js velik avto ja, saj imam 98kg :D

Po ZDA merilih si podhranjen, ubožček.

Jeep grand cherokee v8+ plin ali bmw x5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

eric_cartman ::

Glede na to, da ima servisno knjigo potrjeno in da je to avto visokega cenovnega ranga in slovensko poreklo, ga najverjetneje ne vozi popravljat kam pod kozolc.

Tako da če ga greš pogledat, mu reči, da se odpeljeta do servisa (najverjetneje uradnega) in oni imajo tam vse napisano za ta avto. Od tega da so km realni, do tega kolikokrat je bil na rednem servisu itd itd. Skratka če ga je vozil na uradni pooblaščeni servis imajo tam vse podatke.

Kar se tiče vožnje je pač itak udoben. Sam ga še nisem vozil, sem se pa peljal na sovoznikovem sedežu, ker ga imajo sorodniki. S tem, da imajo oni ravno tako 3.0 dizla in se ni nihče pritoževal nad avtom na splošno.

S tem da ima Hayabusa prav. Od tega Kićota jaz nebi kupoval niti približno. Če imaš denar, kot praviš. Oz. glede na izbor predvidevam da ga imaš, potem se stegni tolko, da bo avto super in da te kakšen ne nategne.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Unknown_001 ::

@OP

Dobr, no, nimamo glih Q7 ampak Q3 sj neke razlike razen v velikosti ni. Avto je zelo zelo lepo vozen, natančen volan, dobro podvozje, oprema je super, vzmetenje je res TOP, pa tud prostoren je zelo. Poraba je pa tud relativno majhna.

furion ::

Mecke pa bemfle mi niso vsec, kak land rover tudi ne...pa toyote in to sranje se manj. Izbiral sem med Q7 pa Volvo XC60...in bolj vsec mi je Q7.

Ali lahko jaz od trgovca pricakujem, da peljeva avto na Audi servis da naredijo checkup?

Ziga Dolhar ::

Brisani: TOle ni tema o fizognomiji.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

eric_cartman ::

Glede na to, da mu daš za avto 30.000 EUR to lahko od njega zahtevaš. Če ti ga ne pusti peljati na uradni servis, potem beži kolkor moreš od takega avta. Tak ki ti ga bo BP peljal na uradni servis in pokazal čisto vse papirje. Temu se potem reče fair play. Ti njemu denar on tebi izpraven avto.

Pa prosim ne hodi gledat audijev v LJ k 1A in HB avto, ker so vsi po vrsti nategatorji tam v BTCju oz. močno vrtijo kilometre nazaj, menjajo volane, da niso obrabljeni in sedeže in tako naprej. V resnici ima pa avto 300.000 km in servis tam nekje pri nekemu Jožatu opravljen, pa še to polovično.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

#000000 ::

To da je jasno, vsi avti iz uvoza ki se prodajajo pri naših trgovcih imajo prevrtene kilometre, enga ni ki jih nima, skor upam stavit, ma kdo se bo uprl in nebi zavrtel za vsaj 50k dol ter avtomatsko dobil 2-5 čukov višjo ceno ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

furion ::

Nerealni kilometri me skrbijo, sam nov Q7 je izven mojih sane financnih sposobnosti. Is there a way you can tell, da so kilometri fake?

RejZoR ::

Vbistvu pri dizlih bejž stran od takih z nizko kilometrino. Ker tud če je realna ga je nekdo drajsal na kratke razdalje kar je najslabše kar lahko delaš dizlu...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Aston_11 ::

To je fama iz preteklosti.

Blinder ::

rajši 10 k km kratkih relacij kot 50 k km dolgih, ki v bistvu so enako kot 10 k kratkih + 40k km nadaljevanja vožnje
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Vikking ::

Samo bejži stran od A&H (kičo). Sploh ga ne hodi gledat tja.

Da niso preverteni, je 100% ugotovitev možna samo preko potrjene servisne knjige, seveda na pooblaščenem servisu kjer se pridobi izpis zgodovine servisov.

Vedi še to:
Če je vozilo bilo sesuto ter popravljeno pod kozolcem (ti nič ne rabi prava kilometrina). Se pravi vozilo je bilo lahko pošteno sesuto pri 50k km, popravljeno pod kozolcem, napake zbrisane (še bolje računalnik menjan) še vedno voženo na redni servis, stal pa 2 leti pod kozolcem da so ga sestavli z obrabljenmi rezervnimi deli iz različnih avtoodpadov.

Kilometrina je najslabši pokazatelj stanja vozila. Kot sem že dejal, vozilo pregledaš podolgem in široko. Sami kilometri pa ti na koncu dajo indic če se ohranjenost vozila sklada z kilometrino prikazano na števcu.

Slovencelj kot slovencelj, pogleda kilometrino, jo preveri, in štima. Ker če štima kilometrina je avto TIPI TOP, nikoli razbit, ni nobenih težav itd... Narobe obrnjen svet.

Ko greš kupovati vozilo imej eno stvar v mislih. Če vozilo ne bi imelo izpisa prevoženih kilometrov na števcu, kako morem pregledati vozilo, da ugotovim v kakšnem stanju je to vozilo. Ko si odgovoriš na to vprašanje, boš drugače gledal na vozilo pri nakupu. Kilometri so izredno nepomembni, naenkrat ugotoviš da so bolj pomembni računi (recimo več pomeni da je nekdo pri popravilo neke napake, kupil originalni nadomestni del, ne pa pocdeni kopije).
Tisti keri trdi da je vozilo 100% tip top, naj pokaže vse račune, saj ga dobiš pri vsakem rednem servisu. Tukaj zmrzne 99.9% prodajalcev ki hvalijo prodajano vozilo kot fenomenalno ohranjen primerek.

djordjevic ::

Ali pa obišči strani 'nategatorji' na avtomobilističnih forumih (avtomobilizem, bmw forum itd.) in se pozanimaj, kakšne izkušnje imajo drugi s to avtohišo (in povezanimi). Hint: ne najboljših. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

furion ::

Hmmm. Zdej me je ze malo strah vzet rabljenega. Sem z volvotom k ga imam precej zadovoljen, mogoce bi pa raje pocakal se kako leto in zbral za novega Q7...

Sam a se nebi na razsutem avtu poznalo, da je bil popravljan?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: furion ()

RejZoR ::

Aston_11 je izjavil:

To je fama iz preteklosti.


Fama iz preteklosti? Nisem vedel, da avti zdej magično hitreje ogrejejo motor in da DPF filter magično deluje že po 1 kilometru s hladno mašino...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Aston_11 ::

Ampak daleč od tega, da crkujejo po tekočem traku - to je ta fama, ki jo vlečete ven, takoj ko kdo omeni dizla.

eric_cartman ::

Glede dizlov:

Ni ravno fama iz preteklosti, ker ti vsak mehankar pove, da je dizel za nabijat kilometre po mestu sranje.

Crkujejo?? Hm.. Novi ne. Pozabljaš pa, da se pogovarjamo o 5 ali več let starih avtih. Moraš priznati, da je dizel za kratke vožnje pač bolj delikaten in dovzeten za vse probleme v primerjavi z bencinarjem.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Aston_11 ::

Folk dizle uničuje z vožnjo pri nizkih obratih. Bi tudi bencinarje, samo ti ne gredo.

Blinder ::

kaj pa imajo mehankarji pojma kašna vožnja škoduje avtu? :D kot da greš smetarja spraševat, ali je bolj umazana nuklearna elektrarna al termoelektrarna.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

shadeX ::

Skromno mnenje: Ta avto je bomba. Meni je všeč. Sicer je pa to audi in dvomim da boš imel z njim probleme. Ko pa bojo, ne bo poceni.

djordjevic ::

Hehe, kakšne bučke prodajate tu eni. Sicer pa - prav je človeku, kaj pa hodi po nasvete o nakupu avta na slo-tech. :D
No grave is deep enough to keep us in chains.

furion ::

O nakupu sem se premislil. Sem malo pogooglal te Sargije, veliko 'dobrega' napisano o njih...

Vikking je izjavil:

Samo bejži stran od A&H (kičo). Sploh ga ne hodi gledat tja.

Da niso preverteni, je 100% ugotovitev možna samo preko potrjene servisne knjige, seveda na pooblaščenem servisu kjer se pridobi izpis zgodovine servisov.

Vedi še to:
Če je vozilo bilo sesuto ter popravljeno pod kozolcem (ti nič ne rabi prava kilometrina). Se pravi vozilo je bilo lahko pošteno sesuto pri 50k km, popravljeno pod kozolcem, napake zbrisane (še bolje računalnik menjan) še vedno voženo na redni servis, stal pa 2 leti pod kozolcem da so ga sestavli z obrabljenmi rezervnimi deli iz različnih avtoodpadov.

Kilometrina je najslabši pokazatelj stanja vozila. Kot sem že dejal, vozilo pregledaš podolgem in široko. Sami kilometri pa ti na koncu dajo indic če se ohranjenost vozila sklada z kilometrino prikazano na števcu.

Slovencelj kot slovencelj, pogleda kilometrino, jo preveri, in štima. Ker če štima kilometrina je avto TIPI TOP, nikoli razbit, ni nobenih težav itd... Narobe obrnjen svet.

Ko greš kupovati vozilo imej eno stvar v mislih. Če vozilo ne bi imelo izpisa prevoženih kilometrov na števcu, kako morem pregledati vozilo, da ugotovim v kakšnem stanju je to vozilo. Ko si odgovoriš na to vprašanje, boš drugače gledal na vozilo pri nakupu. Kilometri so izredno nepomembni, naenkrat ugotoviš da so bolj pomembni računi (recimo več pomeni da je nekdo pri popravilo neke napake, kupil originalni nadomestni del, ne pa pocdeni kopije).
Tisti keri trdi da je vozilo 100% tip top, naj pokaže vse račune, saj ga dobiš pri vsakem rednem servisu. Tukaj zmrzne 99.9% prodajalcev ki hvalijo prodajano vozilo kot fenomenalno ohranjen primerek.



Super nasvet. Hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: furion ()

TehDucky ::

Sicer težko pripomorem kej pri tej temi, ampak sem pa v sosednji temi gledu Audi A3 če malo pogledaš, da so se pogovarjali, da lahko tudi v nemčiji kupiš avto. Tam je zakonsko prepovedano prevrtet km nazaj, torej te ne rabi skrbet to, temveč le to kar je Vikking reku, maš neko cifro pred sabo, primer 100kkm in primerjaš obrabo s kakšnim k jih ma 150kkm al pa še več, pa je ta celo boljši, potem se rajši za tega odločiš. Seveda cena potem pade, ko prodajaš naprej slovencem, ko gledajo na kilometre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TehDucky ()

tomaz- ::

tole s prevoženimi kilometri je čisto res.. Števec prevoženih kilometrov je treba vsaj delno odmislit pri nakupu avta. Če imaš s seboj vsaj enega pravega človeka-strokovnjaka, ti bo avto lahko zelo natančno pregledal. Potem so tu računi za storitve, ki jih je lastnik nabral v letih, ali pa pač ne... Kilometri... Hmm, moj znanec ima Citroen C5. Kupil novega štiri leta nazaj. Kilometre štepa kot po tekočem traku.. Na števcu pa ima magičnih 60.000.. Zakaj? Preprosto takole: Ko je kupil avto, ga je vozil in vozil. Po preteku 20000 kilometrov ga je peljal k SVOJEMU garažnemu mehaniku, da mu je opravil servis in kilometre ZBIL nazaj na skoraj nulo. Po ponovnih prevoženih cca 20000 kilometrih ga je peljal na pooblaščen servis. Tam so mu naredili servis na 20000 km, mu vse vpisali in poštemplali... In tako naprej, do danes.. Torej trotl ziher varianta: poštemplana knjižica in vsaj ŠE ENKRAT TOLIKO kilometrov.. In kaj bo, ko bo prodajal avto? TAKOJ ga bo prodal, ker seveda bo slovencelj rekel: glej, SLO poreklo, servisna knjiga, zgodovina, pa čist mal vožen..Pa kot nov.. GREAT DEAL!
Sam sem že četrti avto kupil v Nemčiji, vsakič krepko preko 100000km prevoženih, ampak imam pač več zaupanja v švaba kot v SLO poreklo..Pa tdi boljše ceste.. Tam imam nekako občutek, da je avto šel na servise, kilometri jim pa tam niso tako važni, da bi jih takole zbijali dol. To z veseljem prepustijo našim slovenceljnem, ki uletavajo kupovat tja. Trenutno vozim Picasso-ja 2.0Hdi, exclusive, vsa oprema, avtomatik, letnik 2008. Ni bil tako poceni, kot jih ponujajo naši lokalni "dealerji", ampak imel je realnih 115000km prevoženih..(star komaj dve leti!!) In zdaj jih ima 190000, pa teče kot urica.. Pa je francoz, hehe
( toktok po lesu, da ne bi danes kej crknilo, hehe)

furion ::

Ok, malo gledam v nemciji, pa je 165 oglasov ki ustrezajo mojim kriterijem. Mislim, da ce se odlocim za nakup, bo ziher 100% iz nemcije.

Zdej me pa zanima kako je z davki, a je treba kej placat ce kupis rabljen avto v nemciji? Kako je z prevozom v slo in registracijo?

Brias ::

furion je izjavil:

Ok, malo gledam v nemciji, pa je 165 oglasov ki ustrezajo mojim kriterijem. Mislim, da ce se odlocim za nakup, bo ziher 100% iz nemcije.

Zdej me pa zanima kako je z davki, a je treba kej placat ce kupis rabljen avto v nemciji? Kako je z prevozom v slo in registracijo?


ko gledas recimo mobile.de moras v filter dati da ti pokaze vozila, katera se lahko prodajo z prikazanem DDVjem na racunu ... ( mwst. ausweisbar oz. vat reclaimable )

tako da glej avte, ki imajo specificiran davek ( potem ti DDVja v SLO ni treba placati / izjeme so ce je DDV v drzavi ki kupujes nizji od DDVja v drzavi v katero uvazas, ampak za .de ni treba ... )

ker smo v EU, ne rabis notarja, dosti je kupoprodajna pogodba pri prodajalcu + tudi prikolica prodajalci ti prodajo uradno preizkusnja tablo za voznjo do slovenije ... cena je pod 100 eur, za njo se ponavadi ko ti nic vec noce spustiti, za zadnji udarec pred roko probas zmenit za to gratis ...

uradno, lahko kupis avto 1.1. ob 03.00 zjutraj in z uradnimi preizkusnja tablicami odpeljes v Lj ...

ce kupujes avto v EU za izven EU so druga pravila ...

potem prijava za homologacijo ( jap,. tudi ce bos kupil avto ki ima uradno pri nas 19col feltne, v nemski prometni bo pisalo da so 20 col homologirane ... ) lahko pricakujes nema homologacije ...

tudi ce je avto 100% primeren za SLO .... homologacija ... in tukaj ti tudi izmerijo izpust, iz katerega potem pades v enega izmed razredov v spodnji tabeli ...

strosek okrog 100 eur

Davčne stopnje DMV po izpustu CO2 ( zal so novi procenti .... DIVJI )



poglejmo ta avto, ki bi ti ga nemc spustil na racun export preiss kein garantie, etc etc ...
Audi Q7 3.0 TDI DPF quattro**S-LINE SPORTPAKET**
23,490 EUR (Gross)
19,740 EUR (Net)

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...

ta avto bi iz .de z preiskusnjo z vsemi stroski moral odpeljati za VSAJ 22.000 eur ... davek specificiran ...

CO2-Emissions combined: ca 239 g/km

to pomeni 26% davek, od osnove, to pomeni 5700 EUR davka na izpust ...

se nekaj na obcini ( mislim da davek na izrabljena vozila .... spet odvisno, ( cca 1.5% od racuna )

22.000 EUR avto v .de
400 EUR ( stroski prevoza bencina, diesela, vinjete AU, tuneli ( peljes ga sam ) )
5700 DMV po izpustu
100 eur homologacije
100 eur tehnicni + tablice + prometna
300 eur davek na izrabljena vozila

28.600 eur


cisto tako da dobis predstavo na brzino ...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...
Audi A6 Avant 3.0 TDI DPF quattro*NAVI-DVD*ALU*EURO5*
19,950 EUR (Gross)
16,765 EUR (Net)

ne bomo kao nizali cene recimo da ga da nemc za 20.000 eur
CO2-Emissions combined: ca 179 g/km
176 kW (239 PS)

dmv po izpustu 15% ( 3000 eur )

recimo ta dva:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...

imata emisije 189 ( 15% davka kar pomeni tudi ce ti v osnovi nemc proda za slabe 3 jurje vec ( recimo da bi bila prodajna cena 25.000 eur ) bi ti prisel v slo skoraj enako kot tisti za 22.000 eur ...

ker pa mislim da je to late 2010 motor ... je pac prodajna cena ... tam kjer je ....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brias ()

tomaz- ::

V vsakem primeru pričakuj kakega jurja ali dva več kot pri naših prodajalcih.. Potem se pa vprašaj, od kje jim taka razlika, pa še kar OK zaslužijo.. Ja, zato ker uvozijo totalna jajca, jih tukaj minimalno sfrizirajo in to je to .. V Nemčiji je dober avto relativno drag, ampak vsaj veš, kaj si dobil..

TehDucky ::

Tomaž je zadel v piko s temle odgovorom. Bolj kratko in jedrnato bi že težko lahko skup spravil :) Žal imajo slovenski avti vsi magičnih 130kkm, ni važen ali je star 4 leta ali pa 13 let.

Mi je super da sem dal furionu še možnost, da pogleda izven slovenistana, dejansko ga je kar pritegnila ta možnost ;)

Brias ::

oh ja se se da zasluziti ...

in tudi sluzijo ...

samo ne bo se vec na riziko ( na zalogo ) uvazalo CO2 posasti ....

ker ce je izpust majhen ...

je luft do SLO cene se vedno divji ...

NPR:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...

Audi A3 2.0 TDI Sportback DPF Attraction

9,999 EUR (Gross)
8,403 EUR (Net)
19.00% VAT
Estate Car, Used vehicle
FR 03/2010
249,000 km

Diesel
103 kW (140 PS)
Manual gearbox

ca 115 g/km

zbije se cena na racun export preiss in kilometrov ...

9000 EUR
400 eur stroski
2% DMV po izpustu
100 eur homologacije
100 eur tehnicni + tablice + prometna
200 eur davek na izrabljena vozila

10000 EUR

DO SLO MPC imas koliko .... vsaj 5000 eur RAZLIKE .... :) ( 15-16k eur avto.net )

moral sem editirati, ker sem copy pastal iz diskuje 2 dni nazaj in je oglas ze zamenjan ,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brias ()

GrimReaper ::

Se mi zdi 3L turbodizel rahlo svoh glede na tezo avtomobila, pa performance na cesti verjetno tudi ni pretirano dober.

Proti ostalimi jajci ki so na cesti je še vedno krepko boljši in ne vem če bi se te sploh kdo lotil prehitevat (sam imam 1.6 pa me že eno leto ni noben, sam pa tud do 5 na dan). Je pa velika razlika če greš na 4.2, vmes pa nobenega.
Sicer pa sam ne vidim zakaj bi kadarkoli rabil več kot A3, za po ovinkastih cestah kjer se sam največ vozim je manj boljše, kufer zadaj te samo ovira (ne vem zakaj je to sploh dobro, samo boljša lega na AC?), oz. v primeru Q7 tut širina in višina.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

furion ::

Gledal sm tega za 32k:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...

Davek na izpust 8 jurjeu eur. Bolano.

Bom raje dnar dal na stran, da se odselim iz slo, kot da trosim za avte.

eric_cartman ::

Jah no.. Jst ne vidm poante v kupovanju rabljenega Audi Q7, če pa Hyundai Santa Fe nov iz salona za tak denar, pa še lep je.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=704...

Ali pa tega, ki je praktično skoraj nov za:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=691...

Meni se ne zdi, da Audi ali pa BMW še prednjačita po lepoti.. Sicer pa je ta naslednji stavek čisto smiseln:

Stegni se toliko kolikor je tvoj 'kovter' dolg!
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

pegasus ::

furion je izjavil:

Bom raje dnar dal na stran, da se odselim iz slo, kot da trosim za avte.

Bravo! Aplavz :)

BALAST ::

Tale davek na izpust je samo ujčkanje slovenskih glavnih uvoznikov, da nebi slučajno med krizo bili brez strank.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Brias ::

furion je izjavil:

Gledal sm tega za 32k:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...

Davek na izpust 8 jurjeu eur. Bolano.

Bom raje dnar dal na stran, da se odselim iz slo, kot da trosim za avte.



moras gledati 3.0 motor 204 konje ...
CO2-Emissions combined: ca 189 g/km



v tvojem primeru, so cene pri nas .... dobre :(

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=732...
Audi Q7 quattro 3.0 V6 TDI-S-LINE-PANORAMA-21 COL-NAVI-PDC 25.000 €
diesel motor, 2967 ccm, 176 kW / 240 KM

malo poglej avto, papirje, nic govorit o ceni ...


...

...


...


po 1 uri reci ...


dam 20.000 gotovine ....,

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brias ()

furion ::

kaj pa ce vzamem tega iz nemcije...pa da se zmenim da mi izda racun kao 10k eur pa placam davek samo 2.6k, a to bi se dalo?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...

Map ::

Kilometri sploh niso problem, ker veš, da avto ni stal. Najslabš je to, da ma mal kilometrov ker je bil vože po mestu, tam pa gas pa premza pa gas pa premza itd. in trpi sklopka pa gas pa bremze pa use. Na dolge vožnje se pa lepo pela in nič ne trpi.

Matevz96 ::

furion je izjavil:

kaj pa ce vzamem tega iz nemcije...pa da se zmenim da mi izda racun kao 10k eur pa placam davek samo 2.6k, a to bi se dalo?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...


Tega ti verjetno nebi verjeli, lahko ti pa na račun napiše, da je v okvari. Nato počakaš kakšen mesec preden greš na homologacijo in ga v tem času "popraviš".

Brias ::

Matevz96 je izjavil:

furion je izjavil:

kaj pa ce vzamem tega iz nemcije...pa da se zmenim da mi izda racun kao 10k eur pa placam davek samo 2.6k, a to bi se dalo?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au...


Tega ti verjetno nebi verjeli, lahko ti pa na račun napiše, da je v okvari. Nato počakaš kakšen mesec preden greš na homologacijo in ga v tem času "popraviš".



ni to tok simple, mocno dvomim da bi jim samo predracun za popravilo bil zadosten ...

verjetno potrebujes se sodelovanje kaksnega mehanika ...

nemca prositi da ti napise 495.658 kilimetrov na racun ( nizja eurotax vrednost )

in 150 eur za ,,,, gadget ...

SkIDiver ::

Če boš imel račun za okvajeno vozilo boš moral okvaro dokazati sodnemu izvedencu iz avtomobilske stroke. Vrjemi, da se država ne bo kar tako odpovedala svojemu kosu €.

Najcenejše te pride, če dvigneš število kilometrov kot je predlagal predhodnjik. Če imaš možnost najdi gor še en zbutan prednji blatnik, odbijač, luč, ... v isti barvi pa zamenjaj. Takšno vozilo bo po eurotaxu v kombinaciji s kilometri drastičo zgubilo ceno, popravilo pa te stane za ceno menjave delov, če dobiš razbite kose gratis;)

CMpunk ::

Yo! Mene zanima kaj pomeni Gewerbe, Ex-/Import , ker če to označim mi najde precej več vozil.
Potem me še zanima kje se izbere možnost da ti prikaže samo vozila, ki so ausweisbar, ker ne najdem te izbire? Govorim seveda za mobile.de.

Brias ::

CMpunk je izjavil:

Yo! Mene zanima kaj pomeni Gewerbe, Ex-/Import , ker če to označim mi najde precej več vozil.
Potem me še zanima kje se izbere možnost da ti prikaže samo vozila, ki so ausweisbar, ker ne najdem te izbire? Govorim seveda za mobile.de.



detail suche

pod preis

CMpunk ::

kaj pa gewerbe ex/import?

Brias ::

CMpunk je izjavil:

kaj pa gewerbe ex/import?


For business, ex-/import, ce pokljukas samo njih ti kaze te ki mislim da jih lahko vzames tudi na firmo ...


si na tekocem z novimi davki pri uvozu?

ves koliko je dajatev?

CMpunk ::

nisem na tekočem, ampak a ni tako da davek pač plačaš v nemčiji(19%) in to je to?

Zheegec ::

Vedno plačaš še brezvezni DMV pri uvozu. Razen, če imaš nemško državljanstvo in ga tam registriraš.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Brias ::

CMpunk je izjavil:

nisem na tekočem, ampak a ni tako da davek pač plačaš v nemčiji(19%) in to je to?


gledas pac avte ki ki imajo specificiran davek ( potem ti DDVja v SLO ni treba placati / izjeme so ce je DDV v drzavi ki kupujes nizji od DDVja v drzavi v katero uvazas, ampak za .de ( zaenkrat ) ni treba ... )

ker smo v EU, ne rabis notarja, dosti je kupoprodajna pogodba pri prodajalcu + tudi prikolica prodajalci ti prodajo uradno preizkusnja tablo za voznjo do slovenije ... cena je pod 100 eur, za njo se ponavadi ko ti nic vec noce spustiti, za zadnji udarec pred roko probas zmenit za to gratis ...

uradno, lahko kupis avto 1.1. ob 03.00 zjutraj in z uradnimi preizkusnja tablicami odpeljes v Lj ...


homologacija ...

in tukaj ti tudi izmerijo izpust, iz katerega potem pades v enega izmed razredov v spodnji tabeli ...

strosek okrog 100 eur

Davčne stopnje DMV po izpustu CO2 ( zal so novi procenti .... DIVJI )



poglejmo ta avto, ki bi ti ga nemc spustil na racun export preiss kein garantie, etc etc ...
Audi Q7 3.0 TDI DPF quattro**S-LINE SPORTPAKET**
23,490 EUR (Gross)
19,740 EUR (Net)


ta avto bi iz .de z preiskusnjo z vsemi stroski moral odpeljati za VSAJ 22.000 eur ... davek specificiran ...

CO2-Emissions combined: ca 239 g/km

to pomeni 26% davek, od osnove, to pomeni 5700 EUR davka na izpust ...

se nekaj na obcini ( mislim da davek na izrabljena vozila .... spet odvisno, ( cca 1.5% od racuna )

22.000 EUR avto v .de
400 EUR ( stroski prevoza bencina, diesela, vinjete AU, tuneli ( peljes ga sam ) )
5700 DMV po izpustu
100 eur homologacije
100 eur tehnicni + tablice + prometna
300 eur davek na izrabljena vozila

28.600 eur
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20034459 (24710) MKC00
»

Nakup Audi A3 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22242984 (37643) SkIDiver
»

Pomoč pri nakupu avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
505784 (4486) c00L3r

Ali lahko pri nas na javnih cestah voziš takšen avto?

Oddelek: Na cesti
296379 (5513) Matthai

Več podobnih tem