» »

Ubogi kolesar na cesti

Ubogi kolesar na cesti

Temo vidijo: vsi
««
17 / 18
»»

Gregor P ::

... počasi?!?8-O LOL :))
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

einstein :P ::

Gregor P je izjavil:

... počasi?!?8-O LOL :))


jype pravi, da moraš iti hitro, če se nočeš zaleteti - da se lahko hitro in gladko izmuzneš mimo. ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

jype ::

Mimo otrok grem počasi. Kar je pod 30, je počasi.

Vozniki bi šli 60, pa ne morejo, ker je kolona.

einstein :P ::

@jype

koliko pa greš ponavadi max.?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

jype ::

Max? Pojma nimam, ko pridem v službo ali domov običajno GPS pravi da 55-60, ampak to so posamezni odseki. Povprečje je okol 30-33.

einstein :P ::

@jype

kar hitro. 55-60 po ravnem ali po klancu? ker jaz s taširokimi gumami nikakor nebi šel toliko po ravnem, specialke pa še nisem vozil.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

jype ::

Po ravnem, v prometu.

Recimo takole:

einstein :P ::

@jype

lepo šibaš :D
STAY OUT OF MY TERRITORY!

kitewing ::

einstein :P je izjavil:

@jype

kar hitro. 55-60 po ravnem ali po klancu? ker jaz s taširokimi gumami nikakor nebi šel toliko po ravnem, specialke pa še nisem vozil.


Sej tudi Jype ne more it po ravnem 55-60. S tako hitrostjo gredo na dirkah samo šprinterji v cilnem šprintu.

Poleti je bil kronometer v Lj. so pritisnili po ravnini med 40-50, po klancu na vzdol proti Šentjakobu je pa letelo tudi čez 70km/h v prvem krogu v drugem pa malo manj.

Truga ::

Kako nemore it s specjalko 60, ce grem jaz s kripo 50 ce mal bl prtisnem...

jype ::

kitewing> Sej tudi Jype ne more it po ravnem 55-60. S tako hitrostjo gredo na dirkah samo šprinterji v cilnem šprintu.

Ne. Po ravnem greš komot 55-60. Do 60 greš lahko celo v 2-3% klanec. Seveda ne gre več kot kakih 30-40 sekund, kar je malo premalo za šprint (kjer je treba šprintat okoli 90-120).

kitewing ::

Ja, z zelo močnim vetrom v hrbet. Te bi prav rad videl, da greš v 2-3% klanec brez pomoči vetra 60.

PS: imaš dve vrsti šprinta alaktaten in laktaten. Prvi traja do cca15s, drugi pa do cca 2 min. Pri prvem se ne ustvarjajo laktati pri drugem pa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kitewing ()

jype ::

kitewing> Ja, z zelo močnim vetrom v hrbet. Te bi prav rad videl, da greš v 2-3% klanec brez pomoči vetra 60.

pospešek s 15 na 58 v klanec

Ziher ni bil veter nasproti, morda je bil v hrbet, pojma nimam. Vem, da lahko 5 minut v brezvetrju gonim s povprečjem okoli 45.

mr1two ::

Dobr goniš, ni kej. Sam da se mal skup spravm grem pogledat še sam na kšn klanc kaj to v praksi pomeni :)

Drgač pa sm mislu, da te je kam odpihlno, ker nism opazu nč tvojih postov prejšn tedn.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

MKC00 ::

jype je izjavil:

kitewing> Sej tudi Jype ne more it po ravnem 55-60. S tako hitrostjo gredo na dirkah samo šprinterji v cilnem šprintu.

Ne. Po ravnem greš komot 55-60. Do 60 greš lahko celo v 2-3% klanec. Seveda ne gre več kot kakih 30-40 sekund, kar je malo premalo za šprint (kjer je treba šprintat okoli 90-120).

jype je izjavil:



kitewing> Ja, z zelo močnim vetrom v hrbet. Te bi prav rad videl, da greš v 2-3% klanec brez pomoči vetra 60.

pospešek s 15 na 58 v klanec

Ziher ni bil veter nasproti, morda je bil v hrbet, pojma nimam. Vem, da lahko 5 minut v brezvetrju gonim s povprečjem okoli 45.



Pospešek do neke hitrosti je eno, držati to hitrost je drugo. Kdaj so pa še šprintali 90 sekund v ciljnem šprintu -> v zaključni ravnini to pomeni vsaj 1,5 km, šprinterji pa se 'praviloma' izstrelijo nekaj 100 m pred ciljem in hitrost do nekaj čez 70 ali 80, kjer imajo pred tem 'lokomotivo', ki jim 'reže' veter in tako prihranijo moči.

einstein :P ::

jaz proti vetru gonim max 40 s taširokimi gumami pa še to le kratek čas. če pa ni vetra ali pa, če mi piha v hrbet pa ne vem, ker se to še ni zgodilo. po klancu grem pa dol ene 60-70 s taširokimi gumami, če še gonim, preveč pa raje ne grem, ker je veliko ovinkov in nikoli ne veš, kdaj boš v koga priletel, pa še čelade nimam 8-O
STAY OUT OF MY TERRITORY!

einstein :P ::

@einstein :P

to velja za moj stari bicikl, na novega pa še nisem zmontiral števca, je pa precej opazna razlika, ker je imel star 18kg železa, pa še bremza je sama bremzala, vilice so bile že čisto v kur*u, menjalnik je imel le še kako delujočo prestavo... tako, da me je star kolo kar precej utrdil, ker sem moral vedno še toliko bolj gonit. nov ima okoli 8kg ali manj in šiba odlično
STAY OUT OF MY TERRITORY!

jype ::

MKC00> Pospešek do neke hitrosti je eno, držati to hitrost je drugo. Kdaj so pa še šprintali 90 sekund v ciljnem šprintu -> v zaključni ravnini to pomeni vsaj 1,5 km, šprinterji pa se 'praviloma' izstrelijo nekaj 100 m pred ciljem in hitrost do nekaj čez 70 ali 80, kjer imajo pred tem 'lokomotivo', ki jim 'reže' veter in tako prihranijo moči.

Nekaj 100m? Ja, 1500m je kar prav.

Saj ne vzdržuješ take hitrosti, spraševal je po max. Napisal sem tudi, da je povprečje 30-33.

einstein :P ::

jype, na koliko maš pa ti napumpane gume? predvidevam, da so specialke na enih 6-8 barov?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

jype ::

einstein :P ::

jype je izjavil:




u madonca, a to maš kakšen boljši kompresor? dvostopenjski? ali kar na 8bar napumpaš?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

jype ::

JoeBlow, super in poceni (30 ojro) tlačilka, prodajajo skoraj v vsaki kolesarski štacuni (naredi do 12 barov brez napora):


Na biciklu pa za silo eno dvosmerno ki gre do 8 barov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

einstein :P ::

@jype

:D pa še mišice dobiš s pumpanjem

jaz že zelo dolgo nisem pumpe uporabljal, ker so se vse zmahale in smo jih stran vrgli. kakšne bolj fajn pa nismo meli. zdaj pa samo še kompresor uporabljam, itak gre moja guma samo do 4.5bara, ker imam tiste traktorske, ker se vozim dosti po offroad terenu :D
STAY OUT OF MY TERRITORY!

kitewing ::

einstein :P je izjavil:

@jype

:D pa še mišice dobiš s pumpanjem

jaz že zelo dolgo nisem pumpe uporabljal, ker so se vse zmahale in smo jih stran vrgli. kakšne bolj fajn pa nismo meli. zdaj pa samo še kompresor uporabljam, itak gre moja guma samo do 4.5bara, ker imam tiste traktorske, ker se vozim dosti po offroad terenu :D


Če jih pumpaš na 4.5 jih preveč, če se ne voziš po asfaltu. Makadam/gozd 1.8 -2,5 več ne.

Rabim eno lučko in me zanima, če je tale kaj vredna http://dx.com/p/ssc-p7-900lm-3-mode-whi... Ima kdo izkušnje? Karakteristike so ok...ampak kvaliteta me skrbi glede na ceno.

jype ::

kitewing> ampak kvaliteta me skrbi glede na ceno.

Jaz se z http://dx.com/p/t6-assault-crown-waterp... zdaj ponoči vozim iz službe že drugo leto, pa še kar super dela.

kitewing ::

Upam da je res dobra, sem jo kar naročil. Včeraj sem bil slabe volje, ker sem bil s čelko v gozdu in sem skoraj tipal po tleh.

Koliko ti baterija zdrži?

jype ::

Pozimi dobro uro, poleti tri. Če bi celice montiral nekam ob telo, bi verjetno dlje, ker so litijeve precej občutljive na mraz.

kitewing ::

Pravilom grem podnevi od doma in se v mraku ali temi vračam. Če je več kot 1h bo kar ok.

jype ::

Tko zgleda:

Vajenc ::

Fajn ... bi rabu še zasenčene za nasproti vozeče ;)
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

MKC00 ::

jype je izjavil:

MKC00> Pospešek do neke hitrosti je eno, držati to hitrost je drugo. Kdaj so pa še šprintali 90 sekund v ciljnem šprintu -> v zaključni ravnini to pomeni vsaj 1,5 km, šprinterji pa se 'praviloma' izstrelijo nekaj 100 m pred ciljem in hitrost do nekaj čez 70 ali 80, kjer imajo pred tem 'lokomotivo', ki jim 'reže' veter in tako prihranijo moči.

Nekaj 100m? Ja, 1500m je kar prav.

Saj ne vzdržuješ take hitrosti, spraševal je po max. Napisal sem tudi, da je povprečje 30-33.

Ne nakladaj.
Preberi (vsaj) 3. točko ( http://www.cyclingtips.com.au/2009/04/c... ) kjer piše tudi:"Why look for the 200m point? Well, 200m is the place where riders usually start their sprint because not many people can hold a full throttle sprint for longer than 200m. Get used to what a 200m distance looks like. It’s a lot further than you might think."

Napisal si: "Seveda ne gre več kot kakih 30-40 sekund..."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MKC00 ()

mr1two ::

Jaz sem si nabavil tudi eno precej močno svetilko in je res super z njo videt. Žal je tudi precej požrešna in poje baterijo v eni uri na max svetilnosti. Če dam na srednjo pa drži več časa(ne vem točno kako dolgo).

Glede zasenčenja- iz uvidevnosti do nasproti vozečih vedno zastrem luč z roko, ker sem malo pregledal, kako zelo zadeva blešči in verjetno ni najbolj prijetno ko ti to v glavo žge, tako da je razmislek o slepenju povsem upravičen.

Je pa res močna, saj si z njo svetim od 5 do 30 metrov pred kolesom, tako da se da tudi ponoči furat po raznoraznih stezicah sredi gozda in to precej hitro. Razen nekoliko hitrega praznjenja nimam pripomb- pa še to bi se dalo omilit z nakupom "večjih" baterij.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

jype ::

MKC00> Napisal si: "Seveda ne gre več kot kakih 30-40 sekund..."

3km - 45 km/h:
http://app.strava.com/segments/1250405
300m - 60 km/h:
http://app.strava.com/segments/1243883

Vzdrževati visoko hitrost ni tako težko kot pospešiti do nje, če je cesta kolikor toliko ravna.

30-40 sekund traja cel sprint.

MKC00> kjer piše tudi:"Why look for the 200m point? Well, 200m is the place where riders usually start their sprint because not many people can hold a full throttle sprint for longer than 200m. Get used to what a 200m distance looks like. It's a lot further than you might think."

Usually, not many people. Jaz (in večina kolegov, ki šibajo tam mimo) komot držim full power več kot 40 sekund, seveda pa je to združeno s težavami po koncu sprinta, pa za razliko od profesionalcev redko presežemo 70 km/h.

Vajenc> bi rabu še zasenčene za nasproti vozeče ;)

Ni sile, ker je močan del snopa zelo ozek in uperjen v tla, šibkejši del snopa okrog je pa res šibak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

kitewing ::

jype je izjavil:

MKC00> Napisal si: "Seveda ne gre več kot kakih 30-40 sekund..."

Usually, not many people. Jaz (in večina kolegov, ki šibajo tam mimo) komot držim full power več kot 40 sekund, seveda pa je to združeno s težavami po koncu sprinta, pa za razliko od profesionalcev redko presežemo 70 km/h.

Vajenc> bi rabu še zasenčene za nasproti vozeče ;)

Ni sile, ker je močan del snopa zelo ozek in uperjen v tla, šibkejši del snopa okrog je pa res šibak.


Pri šprintu greš v "rdeče polje" in prvih 15-30s ne zakisliš po tem pa, zato imaš težave. 70km/h pa sem prepričan, da ne dosežeš na ravnini, tudi z vetrom v hrbet ne.

jype ::

kitewing> 70km/h pa sem prepričan, da ne dosežeš na ravnini, tudi z vetrom v hrbet ne.

Čemu si tako prepričan v to?

Zdajle resnično ne morem, ker sem veliko pretežak, drugo leto bo pa verjetno že šlo (moj rekord z velodroma je 68 km/h, pa nisem imel niti pobritih nog!).

kitewing ::

Ker nimaš take moči v nogah niti prenosov nimaš na kolesu, da bi zvrtil 70km/h.

MKC00 ::

http://forums.roadbikereview.com/genera...

(kako pade moč v 35. sekundah šprinta pri profesionalnih tekmovalkah, ki se prav pripravljajo za šprint na 500 m (na stezi).

Med drugim omenjajo, da Sir Chris Hoy (večkratni olimpijski prvak na stezi) pravi, da gre "full out" ~10 sekund. TI "legenda" in tvoji kolegi pa več kot 40 sekund. Tvoj rekord na velodromu ne gre enačiti s cesto.

Pa še omenjaš nekaj pobrite noge, kot da to drastično pripomore k višji hitrosti :D

Če boš pa še zdaj naprej vztrajal ti pa res ni pomoči.

Over and out.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MKC00 ()

jype ::

MKC00> TI "legenda" in tvoji kolegi pa več kot 40 sekund.

Ja, mi pač ne damo tolk moči od sebe.

MKC00> Pa še omenjaš nekaj pobrite noge, kot da to drastično pripomore k višji hitrosti :D

To doda vsaj 40km/h.

MKC00> Če boš pa še zdaj naprej vztrajal ti pa res ni pomoči.

Pri čem?

kitewing> Ker nimaš take moči v nogah niti prenosov nimaš na kolesu, da bi zvrtil 70km/h.

Huh? Kako grem pa pol lahko po klancu dol 100?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

einstein :P ::

kitewing je izjavil:

einstein :P je izjavil:

@jype

:D pa še mišice dobiš s pumpanjem

jaz že zelo dolgo nisem pumpe uporabljal, ker so se vse zmahale in smo jih stran vrgli. kakšne bolj fajn pa nismo meli. zdaj pa samo še kompresor uporabljam, itak gre moja guma samo do 4.5bara, ker imam tiste traktorske, ker se vozim dosti po offroad terenu :D


Če jih pumpaš na 4.5 jih preveč, če se ne voziš po asfaltu. Makadam/gozd 1.8 -2,5 več ne.

Rabim eno lučko in me zanima, če je tale kaj vredna http://dx.com/p/ssc-p7-900lm-3-mode-whi... Ima kdo izkušnje? Karakteristike so ok...ampak kvaliteta me skrbi glede na ceno.



ne, ne pumpam na 4.5, ker nebi rad tvegal in kaj dobil v glavo. :) drugače pa pumpam na 2.5-3.0barov

lp
STAY OUT OF MY TERRITORY!

_IKE_ ::

jype je izjavil:



Zdajle resnično ne morem, ker sem veliko pretežak, drugo leto bo pa verjetno že šlo (moj rekord z velodroma je 68 km/h, pa nisem imel niti pobritih nog!).


Torej lahko naslednjo leto pričakujemo prvo slovensko skupno zmago na touru?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

jype ::

_IKE_> Torej lahko naslednjo leto pričakujemo prvo slovensko skupno zmago na touru?

Ne. Moji rezultati niso nadpovprečni, le kitewingu in MKC00 dela težave bralno razumevanje, tako kot tebi.

_IKE_ ::

jype je izjavil:

_IKE_> Torej lahko naslednjo leto pričakujemo prvo slovensko skupno zmago na touru?

Ne. Moji rezultati niso nadpovprečni, le kitewingu in MKC00 dela težave bralno razumevanje, tako kot tebi.





aha spet te ne razumemo...še kaj novega?

ttommy ::

Jaz grem od doma ob 3:15 po trdi temi in imam naglavno LED svetilko iz Hoferja ter sem izredno zadovoljen z njo. Z navadnimi baterijami sem 12 delovnih dni vozil v službo (26 minut):
http://www.hofer.si/si/html/offers/58_2...
Gamer

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ttommy ()

kitewing ::

jype je izjavil:

MKC00> TI "legenda" in tvoji kolegi pa več kot 40 sekund.

Ja, mi pač ne damo tolk moči od sebe.

MKC00> Pa še omenjaš nekaj pobrite noge, kot da to drastično pripomore k višji hitrosti :D

To doda vsaj 40km/h.

MKC00> Če boš pa še zdaj naprej vztrajal ti pa res ni pomoči.

Pri čem?

kitewing> Ker nimaš take moči v nogah niti prenosov nimaš na kolesu, da bi zvrtil 70km/h.

Huh? Kako grem pa pol lahko po klancu dol 100?


Zaradi prekomerne teže

jype ::

kitewing> Zaradi prekomerne teže

Pospešek kolesarja na klancu ni odvisen od njegove teže (razen če je ta primerljiva s težo planeta, jasno).

Odkar imam otroke in sem precej težji še nisem šel bistveno hitreje od 80, prej sem pa že šel skoraj 100, tako da je tvoja teorija očitno napačna.

kitewing ::

Će se spustita po klancu navzdol dva kolesarja, en težak 80kg, drugi pa 100kg. Kdo bo prej prišel na cilj?

jype ::

Kaj vse zanemarimo?

V mojem primeru sem bil bistveno (15%) hitrejši ko sem imel 30 kil manj.

kitewing ::

Tu je napačen naslov, pravi bi bil "Ubogi jype na cesti"

jype ::

Važn da mam prov.

_IKE_ ::

jype je izjavil:

Važn da mam prov.



Nimaš >:D.....

Ker se tako rad obešaš na argumente: Preizkusi zadevo v realnosti z nekaj tvojimi kolegi (kateri po tvojih zapisih tukaj itak mate profije za malo malco) pa glej rezultate ....

kitewing je izjavil:

Tu je napačen naslov, pravi bi bil "Ubogi jype na cesti"



Pa ne samo v tej v tej temi >:D...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()
««
17 / 18
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22636486 (30684) bluefish
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22552698 (45987) BigWhale

Več podobnih tem