» »

Ubogi kolesar na cesti

Ubogi kolesar na cesti

Temo vidijo: vsi
««
7 / 18
»»

LeQuack ::

Ampak zgrešil si bistvo, avtomobil je bolj prilagojen daljšim vožnjam, medtem ko je za mestna središča primeren javni promet ter kolo ali peš, ti pa bi ravno obratno.
Quack !

Gregor P ::

Ne, jaz hočem vsa vozila ven iz mestnih središč, vključno s kolesi!

P.S.: tvoje "bistvo" se podre že pri EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

LeQuack ::

Nisem mislil zaradi motorja z notranjim izgorevanjem, ampak zaradi velikosti in okornosti avta, pomanjkanja parkirišč, ozkih ulic, veliko semaforjev in križišč, delanja gužve javnemu prometu.
Quack !

Manu ::

vorantz je izjavil:

joze67 je izjavil:

Ko sestopiš s kolesa in greš ob kolesu peš, potrebuješ še več prostora, kot če vztrajaš na kolesu.


Ti lahko premakneš svojo rit in bicikl s ceste avto bol težko


S tem zapisom si samo pokazal, da kolesarje ne sprejemaš kot enakovredne udeležence v prometu.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Gregor P ::

LOL kakšno spoznanje, da avomobil ni enako kolo oz. da kolesarjenje ni enako vožnji z avtomobilom;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Limit-sky ::

Manu je izjavil:

vorantz je izjavil:

joze67 je izjavil:

Ko sestopiš s kolesa in greš ob kolesu peš, potrebuješ še več prostora, kot če vztrajaš na kolesu.


Ti lahko premakneš svojo rit in bicikl s ceste avto bol težko


S tem zapisom si samo pokazal, da kolesarje ne sprejemaš kot enakovredne udeležence v prometu.

Jype ti to v vsakem postu poudari.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

gzibret ::

Gregor P je izjavil:

Torej tistih 5 metrov, ko lahko sestopiš s kolesa in greš ob kolesu peš dalje (kar voznik avtomobila preprosto ne more storiti) in tako omogočiš boljšo prometno varnost in pretočnost vsem ostalim udeležencem prometa, ti rajši nesramno egoistično zablokiraš celo pot vsem vozilom, da ja pride vsaj do kakšne minimalne nesreče, če že ne moreš sam ubiti s kolesom?8-O



Posluš... Nobenega ne oviram, saj se s kolesom peljem zelo blizu hitrostni omejitvi v naselju. Gre le za princip. Avtomobilist bo objestno prekoračil omejitev hitrosti in kolesarja porinil čisto ob rob ceste, po možnosti na bankino ali v robnik, in ga malo ošvrknil s stranskim špeglom, samo, da bo šel mimo. To se dogaja. Redno. Če pa se voziš po sredini voznega pasu tako a-priori poveš, da si enakovreden in da te nima kaj zrivat iz ceste.

Glede sestopanja s kolesa.... Kolesarji po mestu že itak vozijo po največjih luknjah (ki so ob robu vozišča in ne na sredi), po nevarnem pesku (glej prejšnjo točko), kjer pa je kolesarska, pa je toliko grbin (ker avtomobil ne sme ruknit, ko se vključuje na cesto, kolesarju pa lahko ornk pretrese notranje organe) in nevarnih količkov (ki so tam BTW zaradi objestnih voznikov, ki smatrajo kolesarsko za parkplac), v križiščih pa morajo, če peljejo naravnost, izvajati neke čudne nevarne manevre. Poleg tega pa bi morali še po tvoje vsakih 100m sestopit iz pecikla in ga porivat. Svašta...
Vse je za neki dobr!

para! ::

Treba se bo odločit al kolesarji želijo kolesarske steze al jih ne rabijo in bi si raje po cesti vozili med avtomobili?
Death before dishonor!

gzibret ::

Takšne kolesarske, kot so danes, so po večini neuporabne. To, da se kolesarje zlije skupaj s prometom, ni slaba ideja.
Vse je za neki dobr!

oldguy ::

gzibret je izjavil:

Če pa se voziš po sredini voznega pasu tako a-priori poveš, da si enakovreden in da te nima kaj zrivat iz ceste.


Ne, direktno poveš, da si nesposoben vozit kolo ker ne poznaš cestno prometnih predpisov, ki ti takšno vožnjo prepovedujejo.

Kolesarji morajo za vožnjo uporabljati kolesarske pasove, kolesarske steze ali kolesarski poti – označeni so s prometnimi znaki in talnimi oznakami. Te površine lahko uporabljajo le kolesarji in vozniki koles s pomožnim motorjem (do 50 ccm prostornine), izjemoma tudi pešci. Kjer teh površin ni, smejo kolesarji voziti po vozišču ceste, če prometna signalizacija tega izrecno ne prepoveduje. Pri tem morajo voziti čim bližje desnemu robu vozišča, vendar ne smejo zavzeti več kot 1 meter od roba vozišča.


Svojega konstantnega kršenja pravil preprosto ne morete opravičevati s po vaše pričakovanim kršenjem pravil in posledično ogroženostjo s strani drugih udeležencev v prometu. S tem, ko se ne ravnate po predpisih, ste namreč VI tisti, ki ogrožate sebe in vse ostale.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Invictus ::

Mislim da kolesar prav nič ne ogroža šoferja v 2 tonskem plehnatem oklepu. No, ogroža njegovo ravno na novo spolirano barvo ...

V tujini so kolesarji v mestih del glavnega prometa. Marsikje v Bruslju, sploh tam kjer ni prostora, ni kolesarskih stez. V križiščih pa obstaja pred semaforjev 2 metrski pas, kjer lahko kolesarji počakajo na zeleno.

In štartajo pred avtomobili.

Ampak kako našemu, od pleha na štirih kolesih in spolirani barvi odvisnemu Slovencu dopovedat da so kolesarji enakovredni? In da jih morajo varno prehiteti? In da bodo oni zato mogoče prišli 30 sekund kasneje na cilj, ker so morali vozit 1 km za kolesarjem?

Dobri kolesarji vozijo s hitrostjo 30km/h ali več. Tako da počasi že oni kršijo omejitve brzine. In v tujini jih celo lovijo na radar :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Truga ::

Noben ne opravicuje krsenja pravil. Noben noce krsit pravil. Ampak ce mas izbiro med krsenjem pravil in smrtjo bos pac krsil pravila, ker to ni izbira. Jaz nocem krsit pravil, pa jih moram, cene ne prezivim.

root987 ::

para! je izjavil:

Treba se bo odločit al kolesarji želijo kolesarske steze al jih ne rabijo in bi si raje po cesti vozili med avtomobili?

Več kot enkrat se mi je že zgodilo da sem se raje na cesto umaknil kot da bi tvegal da me zbije kakšen kekec, ki ob izvozu na cesto NE pogleda na cesto (you would be surprised how often that actually would happen...), še večkrat ker so avtomobilisti tako prijazni da svoje debele krave parkirajo na kolesarsko cesto (ker se mam za gentlemana bom že tu hranil besede, predvsem pa dejanja), pogosto pa je stanje kolesarske tako slabo da bi s svojim fullyjem grdo gledu župana, z mestnim/cestnim pa tako raje ne izgubljam besed.

In other news:

"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

Gregor P ::

Invictus je izjavil:

Ampak kako ... dopovedat da so kolesarji enakovredni?
Tako da končno tudi sami začnejo upoštevati pravila ter da se jih enakovredno izključi iz mestnih središč kot ostala vozila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

SplitCookie ::

Naj začno plačevati zavarovanje proti trejim osebam.

Aja.

Ne rabijo.

Pa vseeno divjajo.

In štartajo pred avtomobili.


Napaka. Kolesar bi moral štartati ZA avtomobilom in spustiti hitrejše naprej.

Do takrat je pa samo ovira v prometu. Še posebej ko se na vsako silo rine PRED avtomobil kar pomeni samo da ga bo prehitevalo še več vozil.

Ja. Sami se ogrožate.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Invictus ::

SplitCookie je izjavil:

Naj začno plačevati zavarovanje proti trejim osebam.

Aja.

Ne rabijo.

Pa vseeno divjajo.

In štartajo pred avtomobili.


Napaka. Kolesar bi moral štartati ZA avtomobilom in spustiti hitrejše naprej.

Do takrat je pa samo ovira v prometu. Še posebej ko se na vsako silo rine PRED avtomobil kar pomeni samo da ga bo prehitevalo še več vozil.

Ja. Sami se ogrožate.

Tipičen odgovor fetišista pleha, ki misli da se v centrih mesta vozi 100km/h.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

Kolesar sploh ne bi smel voziti več kot 25km/h (v mestih, predmestjih, vaseh itd.), kaj šele v središčih mest! Tam bi moral tako ali tako sestopiti s kolesa in iti naprej peš:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

LeQuack ::

Eni pa res imate smisel za humor.
Quack !

root987 ::

Napaka. Kolesar bi moral štartati ZA avtomobilom in spustiti hitrejše naprej.

Not true - kolesarji morajo biti spredaj, zato da jih VSI avtomobilisti, predvsem pa vozniki tovornjakov in kombijev vidijo in počakajo, da se umaknejo iz ceste. Tudi v Sloveniji se počasi prehaja na to (Ljubljana, križišče pod Križankami).

Tako potem ni izgovorov pa jamrarije "ja ga pa nisem vidu noooo!".
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

Utk ::

Truga je izjavil:

Noben ne opravicuje krsenja pravil. Noben noce krsit pravil. Ampak ce mas izbiro med krsenjem pravil in smrtjo bos pac krsil pravila, ker to ni izbira. Jaz nocem krsit pravil, pa jih moram, cene ne prezivim.

Marsikdo se NE vozi po sred ceste pa vseeno preživi. Torej je nekaj s tabo narobe, če se ne znaš vozit po predpisih in preživet. Enako kot z jypom.
Kolesar lahko kdaj pa kdaj doseže 50 v mestu, in s tem pride na idejo, da se vozi stalno blizu omejitve, čeprav se večinoma vozi dosti manj. Pa tudi če se voziš 50, ne vem kako se lahko dobro počutiš če je 3 metre za tabo nek kombi, ki hoče it 55 (no, ali pa 80). Edina razlika je, da ga ne vidiš, če bi bil ob robu, ga pa bi, ko bi te prehiteval, nevarnost je pa enaka, tako ko boš zabremzal, te ne bo več.

Daedalus ::

Napaka. Kolesar bi moral štartati ZA avtomobilom in spustiti hitrejše naprej.


Itak. Pol pa se v križišču ubadat s prehitrimi/nepozornimi/nesramnimi vozniki plehovja, ki se jim vedno kam mudi? Resnici na ljubo - če kolesarje in pešce spustiš v križišče pred avtomobili, je to varneje. Ker v takem primeru voznik avta ne more več na silo rinit pred vsemi skoz. Rabiš pa kak gram možganske mase, da to zapopadeš.

Ja. Sami se ogrožate.


KO bo Slovenija bankrotirala, si bom po discount ceni omislil Patrio. In po tvoji logiki, bojo vsi ostali udeleženci v prometu ogrožali sami sebe. Mene bo itak bolel k... če bo kdo izsiljeval prednost, bom z veseljem še malo pospešil. Might makes right.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Utk ::

Jaz še nisem videl, da bi v križišču ob robu stal kolesar, nek avto ali kombi pa rinil mimo njega "na silo", kako bi to sploh izgledalo? Sem pa videl milijonkrat obratno, ko so avti stali, kolesarji in mopedisti pa rinili vmes, če so komu naredili prasko za 100 evrov se pa tudi niso dost sekirali, če bi pa avto vmes speljal in ga malo ruknil z ogledalom, bi bil pa celo halo, nedolžni kolesar pa seveda nič kriv.
Deadalus, tam kjer se bo 100 patrij peljalo po svojih pravilih mene z avtom vmes sigurno ne boš videl. Kot me ne boš videl s kolesom med 100 avti. Ker vem kaj je zdravo zame.
Tudi statistika ni ravno na vaši strani. Vas bo moralo več umret v Ljubljani, da boste lahko krivdo valili na predpise. Večina kolesarjev umre izven naselja, brez luči, pijanih in starih čez 40. Pa še ti bi večinoma preživeli, če se ne bi vozili po sredini ceste.

Daedalus ::

Jaz še nisem videl, da bi v križišču ob robu stal kolesar, nek avto ali kombi pa rinil mimo njega "na silo", kako bi to sploh izgledalo?


Pol si pa bolj malo vidal. Na silo zgleda tako, da se lepo pelješ skozi križišče po prednostni cesti, pot ti pa preseka kreten, ki se mu mudi. Al pa, se sprehajaš po pločniku, proti tebi pa avto, ki še pričakuje, da se mu umakneš.

Ker vem kaj je zdravo zame.


Kaj je bolj zdravo - prevoziti med 10 in 15 kilometrov na dan z biciklom (za razliko od jypa uporabljam poti, ki so čimmanj obremenjene in se ne izpostavljam) ali prevoziti isto kilometrino z avtom? Go figure.

Vas bo moralo več umret v Ljubljani, da boste lahko krivdo valili na predpise.


Neverjetno debilna logika. Največ prometnih nesreč se zgodi preprosto zaradi neupoštevanja pravil in situacije v prometu. To je treba prvo popravit.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Utk ::

Kaj ima veze izsiljevanje s tem, če kolesarji štartajo prvi ali zadnji v križišču? Če so naprej, imajo samo več šans, da jih bo kdo izsilil. Če so zadaj jih ne more, razen če se premisli in spelje v rikverc.
In kako k manjšemu številu nesreč prispevajo kolesarji, ki se vozijo po sred ceste, ne upoštevajo rdeče luči in situacije v prometu (kot je videt na vseh jypovih filmčkih)?
In koliko križišč v Sloveniji je takih, da bi lahko avto prišel na glavno cesto, ne da se bi ustavil tik pred njo, in ne 10 metrov prej, da bi imeli prosto pot pešci in vsi drugi? In zakaj bi morali imet prosto pot, če jih sploh ni tam, če v tem času pridejo, pa pač več nimajo prednosti če je tam avto, res strašna katastrofa.

jype ::

Utk> In kako k manjšemu številu nesreč prispevajo kolesarji, ki se vozijo po sred ceste, ne upoštevajo rdeče luči in situacije v prometu (kot je videt na vseh jypovih filmčkih)?

Tako, da se ne pustijo ubit tistim, ki vzporedno štartajo (če bi bil pred tovornjakom, se voznik ne bi počutil več vrednega in upravičenega izsiljevanja, zato se, kadar ima to smisel, postavim na sredino prometnega pasu globoko v križišče):



Jaz sem še živ, približno 5 kolesarjev na leto, ki upoštevajo predpise, pa ni več živih (pa približno 10 kolesarjev na leto, ki ne upoštevajo fizike).

Naša zakonodaja je zastarela, zato se ravnam kar po sodobni zakonodaji severnih držav EU, kjer ima kolesar pravico zasesti poljuben celoten prometni pas, tudi kadar so prisotne kolesarske steze.

Policisti me ne kaznujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

joze67 ::

Utk je izjavil:

In koliko križišč v Sloveniji je takih, da bi lahko avto prišel na glavno cesto, ne da se bi ustavil tik pred njo, in ne 10 metrov prej, da bi imeli prosto pot pešci in vsi drugi? In zakaj bi morali imet prosto pot, če jih sploh ni tam, če v tem času pridejo, pa pač več nimajo prednosti če je tam avto, res strašna katastrofa.


Koliko jih pa ni (takih križišč, namreč)? In četudi so - a za avtomobile je ql, če zaradi "infrastrukture" kršijo (jasna) pravila, za kolesarje (z neprimerno slabšo infrastrukturo) pa ne?

Zadnji stavek... samo pomisli (če se da) - zakaj pa potem čaka *avtomobile* z leve, ki jih tisti hip ni, in ne zapelje do srede ceste? Saj če v tem času kdo pripelje z leve, "pač nima več prednosti" (od kod si to potegnil, samo ti veš), res ni katastrofa.

Če pa bi se s kolesom postavil sredi ceste in čakal na zavijanje v levo, bi bil pa najgrši med grdimi, instant.

Utk ::

Tovornjak je zapeljal na prazno kolesarsko stezo, so what? Vsak dan milijone tovornjakov in avtobusov zapelje čez vse črte, ker so pasovi enostavno preozki, pa zato ne pobijajo milijone ljudi v avtih.
No, dej url na število mrtvih kolesarjev v slovenskih mestih, ki so upoštevali predpise, pa jih je nekdo fental? Ne boš ga dal, ker nisi še nikoli nobenega za svoje bedaste trditve.

Tomas 33 ::

V severnih deželah (s katerimi smo se želeli primerjati, dokler smo še upali v gospodarski čudež) imajo v mestnih središčih kolesarji in pešči absolutno prednost. Ko pritisneš na tipko za prehod, ni potrebno čakati več kot 10 sekund, da se ti prižge zelena luč. Pa kljub vsemu promet teče tekoče. Poanta je v tem, da se vozniki zavedajo, da so v centrih tujek in se vozijo tja prej izjemoma kot redno. Uporablja se javni prevoz (ki za razliko od našega deluje) oz. kolesa in noge.

Smo pač balkanci na temu področju in je zato tudi balkanski nivo debate na tem področju.

jype ::

Utk> Tovornjak je zapeljal na prazno kolesarsko stezo, so what?

Ja, res, so what. Da sem bil jaz vzporedno s tovornjakom sploh opazil ni in bi me ubil, če se jaz ne bi znal spokat na pločnik.

Utk> No, dej url na število mrtvih kolesarjev v slovenskih mestih, ki so upoštevali predpise, pa jih je nekdo fental?

Every single one of them.

Utk ::

joze, ti nimaš izpita za avto, ali ti ga bi pa morali vzet, ker ne veš kako se pride z avtom na glavno cesto.
In nič strašno narobe ni, če zapelješ tudi na prazen pas in počakaš kak avto na drugem pasu. Čeprav je bistvena razlika, da če čakaš pred prehodom za pešce sploh ne vidiš na cesto dovolj daleč, na prazen pas ti pa ponavadi ni treba silit.
Če s kolesom zavijaš levo, se postaviš čisto levo, ne vem zakaj bi stal sred pasu. Še avto se lahko včasih pomakne toliko levo, da grejo lahko drugi mimo po desni, s kolesom se pa ne bi, al kako?

No, jype, koliko je to? Kje si ti bil ni vidno iz slike, še najbolj verjetno pa je, da si pičil enih 45 ko je tovornjak s 3 na uro zavijal desno in ga bi vsak normalen kolesar pač počakal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Utk> Če s kolesom zavijaš levo, se postaviš čisto levo, ne vem zakaj bi stal sred pasu.

Ker če stojiš čisto levo se avtomobilisti čutijo poklicate zdrenjat vzporedno, česar pa noben avtomobilist ne obvlada dovolj dobro, da pri tem ne bi zadel kolesarja in ga prevrnil na vozni pas za v nasprotno smer.

Vozniki so pač nesposobni, deal with it.

Utk> No, jype, koliko je to? Kje si ti bil ni vidno iz slike, še najbolj verjetno pa je, da si pičil enih 45 ko je tovornjak s 3 na uro zavijal desno in ga bi vsak normalen kolesar pač počakal.

Moja hitrost je tu nepomembna - tovornjak ne sme zaviti čez kolesarsko pot _v nobenem primeru_, če ta ni prosta. Vzporedno sva čakala pred rdečim semaforjem in speljala hkrati - jaz počasneje, ker sem vljudno počakal pešca, ki je stal na kolesarski stezi in se pogovarjal s kolegom.

V normalnih razmerah seveda ne bi čakal na semafor ampak enostavno križišče prevozil že prej in tako preprečil nastanek nevarne situacije.

Utk ::

jype je izjavil:

Utk> Če s kolesom zavijaš levo, se postaviš čisto levo, ne vem zakaj bi stal sred pasu.
Ker če stojiš čisto levo se avtomobilisti čutijo poklicate zdrenjat vzporedno, česar pa noben avtomobilist ne obvlada dovolj dobro, da pri tem ne bi zadel kolesarja in ga prevrnil na vozni pas za v nasprotno smer.

Samo če je eden od kolesarja in tega avtomobilista zelo pijan. Če je zelo pijan avtomobilist, si niti s čakanjem sredi pasu ne boš naredil usluge. Če je pa kolesar tako pijan, da ne more stabilno stat, je pa sploh problem.

jype ::

Utk> Če je pa kolesar tako pijan, da ne more stabilno stat, je pa sploh problem.

Izključno za kolesarja, kar je bistvo tega, da je kolesarjenje del rešitve, ne pa del problema, kar je vožnja z avtomobili.

gzibret ::

Utk> Pa tudi če se voziš 50, ne vem kako se lahko dobro počutiš če je 3 metre za tabo nek kombi, ki hoče it 55 (no, ali pa 80). Edina razlika je, da ga ne vidiš, če bi bil ob robu, ga pa bi, ko bi te prehiteval, nevarnost je pa enaka, tako ko boš zabremzal, te ne bo več.

Ne, ni res. Edina razlika je, da me v primeru, če se vozim po sredini pasu prehiti le, če lahko to stori varno za oba udeleženca (nasproti ne vozi noben avto, kombi pa me obvozi po nasprotnem pasu). Če se vozim tik ob desnem robu vozišča me izrine na bankino, ob ovinkih pa ob srečanju z večjimi vozili (kombiji! included) lahko nastanejo celo življenjsko nevarne situacije (glej sliko, ki jo je prilimal jype).
Vse je za neki dobr!

Daedalus ::

Če so naprej, imajo samo več šans, da jih bo kdo izsilil.


Niti pod razno ne. Če je kolesar naprej, ima precej večjo šanso, da ga voznik avta opazi - ker se ne skriva v kakem mrtvem kotu. Če imaš izpit za avto, pa ti to ni jasno... bog pomagaj.

No, dej url na število mrtvih kolesarjev v slovenskih mestih, ki so upoštevali predpise, pa jih je nekdo fental?


Nekajkrat na leto bi bil vsaj resno poškodovan, če bi se kot kolesar držal mantre "imam prednost v križišču".
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

Ali pa mantre "če je kolesarska, je treba obvezno po njej".

Mene je celo ustavil policist, ko sem šel po cesti, pa sva se na koncu zmenila, da je dovolj, če pogledam nazaj, ko prehitevam na kolesarski stezi parkirana vozila.

Žal voznikov, ki so tako parkirali, ni šel oglobit.

Gregor P ::

Daedalus je izjavil:

Pol pa se v križišču ubadat s prehitrimi/nepozornimi/nesramnimi vozniki plehovja, ki se jim vedno kam mudi?

Kam se pa potem tako mudi kolesarjem, da morajo voziti skozi rdeče, vsem namerno objestno sekati poti ipd.?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Truga ::

Gregor P je izjavil:

Daedalus je izjavil:

Pol pa se v križišču ubadat s prehitrimi/nepozornimi/nesramnimi vozniki plehovja, ki se jim vedno kam mudi?

Kam se pa potem tako mudi kolesarjem, da morajo voziti skozi rdeče, vsem namerno objestno sekati poti ipd.?

Kolesar ne vozi skozi rdeco, niti skozi zeleno, rumeno, vijolicno ali katero koli drugo luc. Kolesar vozi, ko je zanj prostor. V nasprotnem primeru rata po hitrem postopku mrtev/pohabljen kolesar. Luc na semaforju ima podobno funkcijo kot novoletne lucke (lep okrasek, vecjemu namenu pa ne sluzi).

In ker se kot tak ne more drzat niti enega temeljnih pravil CCPja, to je "vozi kot da se vsi drzijo predpisov", se mu ni treba drzat niti drugih pravil, ki iz tega izhajajo.

jype ::

Gregor P> vsem namerno objestno sekati poti ipd.?

You saw it wrong.

Utk ::

In kaj naredite, ko nekdo končno loči kolesarje od kombijev in avtov, kar je edino logično in varno? Spet kršite pravila, da se lahko peljete zraven njih, po možnosti po sred ceste, da bi prišparali pol minute.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Utk> In kaj naredite, ko nekdo končno loči kolesarje od kombijev in avtov, kar je edino logično in varno? Spet kršite pravila, da se lahko peljete zraven njih, po možnosti po sred ceste, da bi prišparali pol minute.

Je basanje kolesarjev med pešce rešitev? Ne. Kolesarji pač vozimo, kjer vozimo, ostali se morate pa s tem sprijaznit. Enako kot se moramo kolesarji sprijaznit s tem da zato ker se vam ne plačuje 60 centov za parkiranje in ker bi radi parkirali direkt pred vrati hiše, v kateri imate za 15 minut ali pa 8 ur opravkov pač parkirate na kolesarski stezi, nekateri celo kar preko pločnika in kolesarske steze hkrati, da morajo majhne deklice hoditi po sredini cestišča mimo in jih tovornjaki neusmiljeno prešajo, vi pa pridete ven, preklinjate zaradi od krvi umazanih čevljev, se vsedete v vozilo in zapeljete še enkrat čez trupelca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Utk ::

No vidiš, glavno da smo vsi srečni. Vi se ne sekirajte zarad nas, kot se itak ne, mi se pa ne bomo za vas, kot se tudi ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Ja nismo, ker je MOL narobe postavil eno tablo.

JanK ::

Ce bi motorist pocel taksne prekrske, vozil cez rdeco, vijugal med pesci, prehiteval cez polno crto,... bi si v primeru nesrece prav vsi tukaj mislil: prav mu je. Pri kolesarju pa: bogi, bogi.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

jype ::

JanK> Ce bi motorist pocel taksne prekrske, vozil cez rdeco, vijugal med pesci, prehiteval cez polno crto,... bi si v primeru nesrece prav vsi tukaj mislil: prav mu je. Pri kolesarju pa: bogi, bogi.

Ampak nesreče kolesarjev se v mestu dogajajo predvsem tistim, ki upoštevajo prometne predpise.

JanK ::

Statistika kaze drugace.

Ampak to ni poanta. Tudi ce bi bilo res (za kar imamo trenutno samo sklicevanje na lastno avtoriteto) je, pomoje popolnoma neupraviceno, odnos do motoristov popolnoma drugacen. Ceprav smo z biciklisti v zelo podobnem zosu.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanK ()

Utk ::

Tako je, statistično so za večino nesreč kolesarjev krivi kolesarji. Zato jype ne da nobenega linka na nič, ker bi povsod to pisalo.

jype ::

JanK> Statistika kaze drugace.

Ne. Statistika zajema tudi vinjene, ki ponoči vozijo brez luči. Tem ne moremo reči kolesarji, tako kot vinjenim voznikom ne moremo reči vozniki.

Utk> Tako je, statistično so za večino nesreč kolesarjev krivi kolesarji. Zato jype ne da nobenega linka na nič, ker bi povsod to pisalo.

Temu ne nasprotujem. Nasprotujem zgolj trditvi, da kolesarji, ki upoštevajo predpise, niso v nevarnosti.

Utk ::

So v nevarnosti. Ampak z vožnji čez rdečo po sred ceste se nevarnosti ne izogibaš. Samo mudi se ti. Vsem drugim je pa prepovedano se mudit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Utk> Ampak z vožnji čez rdečo po sred ceste se nevarnosti ne izogibaš.

Ja, se ji.

http://www.rudi.net/node/16395
««
7 / 18
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22636480 (30678) bluefish
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22552683 (45972) BigWhale

Več podobnih tem