Forum » Šport » Ubogi kolesar na cesti
Ubogi kolesar na cesti
Temo vidijo: vsi
jype ::
SplitCookie> Že zdej se ne. Pa se boš potem.
Včasih sem se, pa je bilo prenevarno:
Gregor P> Ne govorim o sedanjosti, ampak o zdravi prihodnosti:) Nobenih nevarnih koles več v mestih!
Kolesa niso nevarna.
Včasih sem se, pa je bilo prenevarno:
Gregor P> Ne govorim o sedanjosti, ampak o zdravi prihodnosti:) Nobenih nevarnih koles več v mestih!
Kolesa niso nevarna.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
PaX_MaN ::
Saj je rekel, da je bila vožnja po pravilih prenevarna zanj...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
jype ::
SplitCookie> In če krši pravila je še vedno prenevarna
Odkar vozim tako, da se izogibam stiku z ostalimi ne glede na predpise, nimam več težav. Ko sem se trudil vozit po predpisih, sem pogosto zašel v nevarne situacije, predvsem v semaforiziranih križiščih.
Odkar vozim tako, da se izogibam stiku z ostalimi ne glede na predpise, nimam več težav. Ko sem se trudil vozit po predpisih, sem pogosto zašel v nevarne situacije, predvsem v semaforiziranih križiščih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
SplitCookie> Si si čisto sam kriv.
Ne, v resnici so krivi vozniki motornih vozil, ki v ihti speljujejo v križišče levo preko pasu za nasproti vozeča vozila, ki zavijajo desno preko kolesarske steze ali pasu, ali pa le tiste, ki prehitevajo kolono ki stoji pred rdečim semaforjem in odbrzijo skozi križišče, npr. tako kot tale rdeča pošast (že avto pred njim prevozi rdečo luč), ki prileti mimo treh stoječih vozil z leve:
Ne, v resnici so krivi vozniki motornih vozil, ki v ihti speljujejo v križišče levo preko pasu za nasproti vozeča vozila, ki zavijajo desno preko kolesarske steze ali pasu, ali pa le tiste, ki prehitevajo kolono ki stoji pred rdečim semaforjem in odbrzijo skozi križišče, npr. tako kot tale rdeča pošast (že avto pred njim prevozi rdečo luč), ki prileti mimo treh stoječih vozil z leve:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
mr1two ::
@SplitCookie [q]Si si čisto sam kriv.[/q]
A zato, ker kolesari?
A zato, ker kolesari?
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mr1two ()
SplitCookie ::
Natančno kaj je tule narobe ? Če se prav spomnem ima to krožišče dovoljeno zavijanje levo še nekaj časa po tem ko dobi drugi pas rdečo
jype ::
SplitCookie> krožišče
Nobenega krožišča ni.
Rdeč avtomobil pripelje v križišče z Zadobrovške ceste približno štiri sekunde po tistem, ko mu že gori rdeča luč, pri čemer mora po napačnem pasu prehiteti kolono treh avtomobilov, ki so pred rdečim semaforjem že ustavili. Ko zavije malo desno, da se izogne kombiju, ki pravilno spelje, zavije ostro levo in nadaljuje vožnjo po Zaloški proti Zalogu.
Nobenega krožišča ni.
Rdeč avtomobil pripelje v križišče z Zadobrovške ceste približno štiri sekunde po tistem, ko mu že gori rdeča luč, pri čemer mora po napačnem pasu prehiteti kolono treh avtomobilov, ki so pred rdečim semaforjem že ustavili. Ko zavije malo desno, da se izogne kombiju, ki pravilno spelje, zavije ostro levo in nadaljuje vožnjo po Zaloški proti Zalogu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
Verjetno te je zmedlo to, da se na Zaloški proti centru semafor zapre že deset sekund prej, da lahko prihajajoči z Zaloške proti Zalogu zavijajo na Zadobrovško.
jype ::
SplitCookie> Pa si videl da mu že gori rdeča luč ?
Ja. Semafor, obrnjen proti Zadobrovi, se k sreči dobro vidi tudi z Zaloške (kar močno pomaga prilagoditi tempo, da zadaneš ravno zeleno luč).
Tule je na 35:00 npr. kolesar, ki vozi kot psihopat - 85 km/h po nepregledni ovinkasti cesti - kar je še vedno bistveno manj nevarno kot vozniki motornih vozil, ki redno vozijo prek 100:
Ja. Semafor, obrnjen proti Zadobrovi, se k sreči dobro vidi tudi z Zaloške (kar močno pomaga prilagoditi tempo, da zadaneš ravno zeleno luč).
Tule je na 35:00 npr. kolesar, ki vozi kot psihopat - 85 km/h po nepregledni ovinkasti cesti - kar je še vedno bistveno manj nevarno kot vozniki motornih vozil, ki redno vozijo prek 100:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Ghenghiz ::
Ne govorim o sedanjosti, ampak o zdravi prihodnosti Nobenih "nevarnih" (in drugačnih) koles več v mestih!
Ja! Fuj invalidi!
A se eni tukaj namerno delajo butaste samo zato, da dajo kontro nekomu drugemu (sebe po prejsnjem stavku ne morem izkljuciti)?
Pa kako lahko kdorkoli enaci trk tega:
s trkom tega:
A se je kdo ze vprasal, zakaj imamo toliko zakonov v zvezi s tem kako se mora avto peljat po cesti in prav nobenega v zvezi s tem, kako morajo mamice z novorojencki in babice z vreckami manevrirat po plocinku?
Gregor P ::
Sam govorim s stališča pešca in za nas ste kolesarji nevarna ovira po mestnih središčih, ko brezglavo divjate po conah za pešče
Kolesarka zgoraj pa za varno vožnjo:
- naprej ne bi smela govoriti po mobitelu med vožnjo
- bi morala imeti ustrezno obutev
- očitno ji tudi luči ne delujejo, najmanj so neustrezno nastavljene
itd.
Kolesarka zgoraj pa za varno vožnjo:
- naprej ne bi smela govoriti po mobitelu med vožnjo
- bi morala imeti ustrezno obutev
- očitno ji tudi luči ne delujejo, najmanj so neustrezno nastavljene
itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
Gregor P> za nas ste kolesarji nevarna ovira
Ne, nismo. Več vas pohabijo in pobijejo robniki in količki, ki naj bi avtomobilom preprečevali, da vas ubijejo, kot vas poškodujejo in ubijejo kolesarji.
Gregor P> - očitno ji tudi luči ne delujejo, najmanj so neustrezno nastavljene
Tudi pešcem luči ne delujejo, pa je kljub temu med pešci in kolesarji na svetovnem nivoju tako malo konflikta, da ga še podnevi z lučjo ne najdeš.
Ne, nismo. Več vas pohabijo in pobijejo robniki in količki, ki naj bi avtomobilom preprečevali, da vas ubijejo, kot vas poškodujejo in ubijejo kolesarji.
Gregor P> - očitno ji tudi luči ne delujejo, najmanj so neustrezno nastavljene
Tudi pešcem luči ne delujejo, pa je kljub temu med pešci in kolesarji na svetovnem nivoju tako malo konflikta, da ga še podnevi z lučjo ne najdeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gregor P ::
Izgovor za izgovorom ... kolesa ven iz mestnih središč!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
Gregor P> kolesa ven iz mestnih središč!
Kaj je pa razlog za tako nesmiseln poseg?
Al si hotu rečt "Ljudi ven iz mestnih središč!" ?
Kaj je pa razlog za tako nesmiseln poseg?
Al si hotu rečt "Ljudi ven iz mestnih središč!" ?
Gregor P ::
Zakaj pa bi v tako majhnem centru kot je Ljubljana sploh rabil kolo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
ttommy ::
In razvila se je prava vojna med polenjenimi avtomobilskimi privrženci in kolesarji..........
Vse skupaj pa nima nobenega smisla.
Vse skupaj pa nima nobenega smisla.
Gamer
erkgheoruugh ::
Prejšnji teden sem bil na dopustu v Avstrijski deželi, kjer je kolesarjenje precej razvito. Pa ne športno, ampak urbano.
Pa to ne moreš verjeti, kak odnos imajo Avstrijci do ljudi na kolesih.
To, kar vam Jype govori je očitno nekaj, kar je v slovenski glavi (pa še kaki drugi), ki se čuti ogrožena od nekoga, ki je na kolesu. Kot da bi se npr. bal, da zdaj se bodo pa nevarni kolesarji zabijali v vozila.
Gor je npr. vsakemu kristalno jasno, da je avtomobilist vedno in povsod nevaren za kolesarja in bo kolesar vedno potegnil ta kratko pa če bo on kriv ali pa kolesar. Temu primerno je tudi njihovo obnašanje. Najbrž je v zraku kaj takega, da jim živčki bolj počasi delajo.
Na začetku so se mi zdele prav malo komične situacije, ko ti ljudje, ki prihajajo po nasprotni strani prašnega makadama, že 200 m pred srečanjem s teboj ustavijo, da te ne bi zaprašili, ko zapeljejo iz previdnosti še kak meter bolj stran od tebe, ko te prehitevajo in pri tem skoraj ustavijo, tako počasi gredo mimo. Ko traktorist, ki je namenjen na njivo počaka, da odlaufam mimo, ko me vidi, da se približujem in šele potem zavije na svoj del zemlje, ki ga misli obdelovat.
Vidi se, da je kolesarska infrastruktura narejena s strani nekoga, ki je dejansko že sedel na kolesu in ne s strani župana, ki je nekje slišal, da se eni čudaki celo vozijo z bicikli in se bo sedaj še on pofočkal, da ma biciklističnu stazu.
V glavnem, če boste kdaj v Burgenlandu, samo priporočam. Ravnina, biciklistična infrastruktura, hrana, vino, majka.
A ja pa še ta opazka. Sam sem se s svojo specialko počutil kar malo nelagodno, saj pravzaprav niti ni bilo toliko športnih kolesarjev. Ampak so pač ljudje, namesto z avtomobili, turizem izvajali na kolesih. V normalnih casual oblačilih. Veliko penzionistov in predebelih, tako da jim malo gibanja prav gotovo ni škodilo.
Bila je tudi skupina ljudi, ki se je obnašala kot čisto pravi slovenci. V prometu mislim. To so bili Madžari. Zaradi bližine meje, jih je bilo kar nekaj tam okrog. Večina kršilcev omejitev hitrosti, nobenega spoštovanja do šibkejših v prometu, včasih so ti tudi pokazali, kaj si mislijo o tebi in tvojem kolesarjenju. V glavnem, poskrbeli so, da se ne bi preveč razvadil in hotel kar tam ostati.
Pa to ne moreš verjeti, kak odnos imajo Avstrijci do ljudi na kolesih.
To, kar vam Jype govori je očitno nekaj, kar je v slovenski glavi (pa še kaki drugi), ki se čuti ogrožena od nekoga, ki je na kolesu. Kot da bi se npr. bal, da zdaj se bodo pa nevarni kolesarji zabijali v vozila.
Gor je npr. vsakemu kristalno jasno, da je avtomobilist vedno in povsod nevaren za kolesarja in bo kolesar vedno potegnil ta kratko pa če bo on kriv ali pa kolesar. Temu primerno je tudi njihovo obnašanje. Najbrž je v zraku kaj takega, da jim živčki bolj počasi delajo.
Na začetku so se mi zdele prav malo komične situacije, ko ti ljudje, ki prihajajo po nasprotni strani prašnega makadama, že 200 m pred srečanjem s teboj ustavijo, da te ne bi zaprašili, ko zapeljejo iz previdnosti še kak meter bolj stran od tebe, ko te prehitevajo in pri tem skoraj ustavijo, tako počasi gredo mimo. Ko traktorist, ki je namenjen na njivo počaka, da odlaufam mimo, ko me vidi, da se približujem in šele potem zavije na svoj del zemlje, ki ga misli obdelovat.
Vidi se, da je kolesarska infrastruktura narejena s strani nekoga, ki je dejansko že sedel na kolesu in ne s strani župana, ki je nekje slišal, da se eni čudaki celo vozijo z bicikli in se bo sedaj še on pofočkal, da ma biciklističnu stazu.
V glavnem, če boste kdaj v Burgenlandu, samo priporočam. Ravnina, biciklistična infrastruktura, hrana, vino, majka.
A ja pa še ta opazka. Sam sem se s svojo specialko počutil kar malo nelagodno, saj pravzaprav niti ni bilo toliko športnih kolesarjev. Ampak so pač ljudje, namesto z avtomobili, turizem izvajali na kolesih. V normalnih casual oblačilih. Veliko penzionistov in predebelih, tako da jim malo gibanja prav gotovo ni škodilo.
Bila je tudi skupina ljudi, ki se je obnašala kot čisto pravi slovenci. V prometu mislim. To so bili Madžari. Zaradi bližine meje, jih je bilo kar nekaj tam okrog. Večina kršilcev omejitev hitrosti, nobenega spoštovanja do šibkejših v prometu, včasih so ti tudi pokazali, kaj si mislijo o tebi in tvojem kolesarjenju. V glavnem, poskrbeli so, da se ne bi preveč razvadil in hotel kar tam ostati.
mr1two ::
Ker se da s kolesom prit v 15 minutah tudi bilokam izven centra Ljubljane, peš pa komaj do železniške prilezeš. Daj prosim, če nisi za na kolo, potem ni treba tu govorit takšnih kot so: Lj center je premali za kolo, pešci so ogroženi s strani kolesarjev ipd.
/me se vsede na kolo in dela kroge po vasi
/me se vsede na kolo in dela kroge po vasi
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
oldguy ::
matajur: To, da imajo v Avstriji urejene kolesarske steze in da ljudje na kolesarje dejansko pazijo bolje kot pri nas, sploh ni vprašanje. Vprašanje je, zakaj se nekaterim kolesarjem pri nas zdi smiselno zavestno kršit predpise kljub temu, da to še zdaleč ni nujno potrebno, kot si to menda razlagajo. Vprašanje je nadalje še, kako takšnim kršiteljem uspeva za svoje nepotrebno kršenje pravil obsojati infrastrukturo (ok, to delno še razumem) obenem pa generalno še vse ostale udeležence v prometu.
S kolesom sem se malce vozil že tako po Avstriji kot po Nizozemskem, pa takšnih primerkov, ki bi veselo kolesarili po cesti, po kateri je vožnja s kolesom prepovedana, še nisem srečal.
S kolesom sem se malce vozil že tako po Avstriji kot po Nizozemskem, pa takšnih primerkov, ki bi veselo kolesarili po cesti, po kateri je vožnja s kolesom prepovedana, še nisem srečal.
erkgheoruugh ::
Men je pa to logično. Dobro jype itak, da trola, vendar ima point. Pravila predvidevajo, da gre za enakovredne udeležence v prometu, v resnici pa so manj zaščiteni (kolesarji, pešci, delno tudi motoristi) vedno v slabšem položaju. To ti daje vedeti odnos drugih (avtomobilistov) do njih, ki je vedno malo podcenjujoč. Vsaj v deželah, kjer je kultura pleha zelo poudarjena.
Mislim, da ti mešaš vzrok in posledico. Torej, ni res, da če se bodo kolesarji lepo obnašali, se bodo tudi vozniki do njih. Vozniki avtov se lahko vedno primerno in vljudno obnašajo, ne glede ali se tudi kolesarji. Saj bodo v vsakem primeru kolesarji na slabšem, če bo prišlo do sranja. Gre za spremembo v glavi, ne v pravilih, kaznih ali ne vem kje še.
In ker se vozniki v prometu ne vedejo vedno tako (izredno defenzivno do šibkejših udeležencev v prometu), je meni logično, da boš vozil tako, da boš čimmanj ogrožen, ne glede na pravila.
Meni je jasno , da bom npr. Pred semaforjem zapeljal na sredo pasu in s tem zaprl pot vsem, ki bi me želeli ob zeleni luči izsiliti in prehiteti na zožanem delu cestišča. Ko bom pridobil hitrost bom zapeljal k desnemu robu, ampak šele, ko bo razširitev pasov omogočala varno prehitevanje. Jebe se mi za pravila, moje življenje je pomembnejše. In ker vem, kako vozniki razmišljajo (vsaj v večini) bom poskrbel zase.
Upam, da ne bomo prišli do faze kot kje drugje, kjer. bi pač volja močnejšega zmagala. Kot npr. v nekaterih ameriških državah kjer te pač zbijejo. Kolateral damage.
Motijo pa tudi mene kolesarji, ki pravil ne upoštevajo, ker se jim ne da, ali pa jih mogoče celo (bog ne daj) ne poznajo. Ampak to vidiš predvsem v urbanih središčih. Ampak tisti so predvsem spet nevarni drugim kolesarjem in pešcem, ne pa voznikom.
Mislim, da ti mešaš vzrok in posledico. Torej, ni res, da če se bodo kolesarji lepo obnašali, se bodo tudi vozniki do njih. Vozniki avtov se lahko vedno primerno in vljudno obnašajo, ne glede ali se tudi kolesarji. Saj bodo v vsakem primeru kolesarji na slabšem, če bo prišlo do sranja. Gre za spremembo v glavi, ne v pravilih, kaznih ali ne vem kje še.
In ker se vozniki v prometu ne vedejo vedno tako (izredno defenzivno do šibkejših udeležencev v prometu), je meni logično, da boš vozil tako, da boš čimmanj ogrožen, ne glede na pravila.
Meni je jasno , da bom npr. Pred semaforjem zapeljal na sredo pasu in s tem zaprl pot vsem, ki bi me želeli ob zeleni luči izsiliti in prehiteti na zožanem delu cestišča. Ko bom pridobil hitrost bom zapeljal k desnemu robu, ampak šele, ko bo razširitev pasov omogočala varno prehitevanje. Jebe se mi za pravila, moje življenje je pomembnejše. In ker vem, kako vozniki razmišljajo (vsaj v večini) bom poskrbel zase.
Upam, da ne bomo prišli do faze kot kje drugje, kjer. bi pač volja močnejšega zmagala. Kot npr. v nekaterih ameriških državah kjer te pač zbijejo. Kolateral damage.
Motijo pa tudi mene kolesarji, ki pravil ne upoštevajo, ker se jim ne da, ali pa jih mogoče celo (bog ne daj) ne poznajo. Ampak to vidiš predvsem v urbanih središčih. Ampak tisti so predvsem spet nevarni drugim kolesarjem in pešcem, ne pa voznikom.
Invictus ::
tommy, matajur
se ne bi mogel bolj strinjat
Sam sem bil v Bruslju nekaj časa. Tam se avti ustavijo ko začnejo kolesarji kaj bluzit. Čeprav jih večina vozi po pravilih. No pravzaprav vsi.
Se spreminja tudi pri nas, sploh če se z avtom pelješ na kako bolj znano kolesarsko destinacijo kot npr. Jezersko. Se mi dogaja zadnje čase, da me avtomobili celo varno prehitevajo. In včasih uporabijo celo zavore in vozijo za mano, dokler me ne morejo varno prehiteti.
se ne bi mogel bolj strinjat
Sam sem bil v Bruslju nekaj časa. Tam se avti ustavijo ko začnejo kolesarji kaj bluzit. Čeprav jih večina vozi po pravilih. No pravzaprav vsi.
Se spreminja tudi pri nas, sploh če se z avtom pelješ na kako bolj znano kolesarsko destinacijo kot npr. Jezersko. Se mi dogaja zadnje čase, da me avtomobili celo varno prehitevajo. In včasih uporabijo celo zavore in vozijo za mano, dokler me ne morejo varno prehiteti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Limit-sky ::
Nemogoče. Ti morilci v dvotonskem plehu? Not possible!
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
_IKE_ ::
Če bi poslušal kolesarskega guruja tu gor , bi človek dobil občutek da pri nas avtomobilisti prav lovijo kolesarje z namenom da bi jih povozili. Dejstvo pa je, da je vozniška kultura nekaterih, ne glede na število koles pod njimi, porazna. Sicer se zadeve spreminjajo tudi pri nas a smo še daleč od nekega približka optimuma, se pa vsaj premikamo ....
oldguy ::
Mislim, da ti mešaš vzrok in posledico. Torej, ni res, da če se bodo kolesarji lepo obnašali, se bodo tudi vozniki do njih. Vozniki avtov se lahko vedno primerno in vljudno obnašajo, ne glede ali se tudi kolesarji. Saj bodo v vsakem primeru kolesarji na slabšem, če bo prišlo do sranja. Gre za spremembo v glavi, ne v pravilih, kaznih ali ne vem kje še.
Ne, jaz preprosto mislim, da prevečkrat za kršenje pravil ni nikakršnega opravičila, kot je to npr. tudi na zgornjem primeru. In da nekdo, ki pravila takole nepotrebno krši, pač ne bo solil pameti vsem ostalim, kako so za to nepotrebno kršenje pravil menda odgovorni oni. Seveda se gre za spremembo v glavi, a storiti jo morate tudi kolesarji.
Pod črto, moj point je da nehajte mešat zraven avtomobiliste in pešce - pri precej namernih kršitvah pravil namreč zraven nimajo popolnoma nič.
Utk ::
Ne vem zakaj naš kolesarski guru ne zabremza vsaj malo in spusti avto, ki hoče prečkat njegov pas. Kulturni voznik spusti nekoga, če ta vklopi žmigavec, ne pa da gre na njega s polno hitrostjo. Sploh ker avto se ne more že prej razporedit na kolesarski pas.
first_line ::
Ne vem zakaj naš kolesarski guru ne zabremza vsaj malo in spusti avto, ki hoče prečkat njegov pas. Kulturni voznik spusti nekoga, če ta vklopi žmigavec, ne pa da gre na njega s polno hitrostjo. Sploh ker avto se ne more že prej razporedit na kolesarski pas.
Ker ima on prav in pravico! Pa četudi se moti in se zraven ubije.
joze67 ::
Mogoče zato, ker ne samo da je avtu lažje ustaviti in pospešiti kot guruju, ampak je to celo implicitna (pri zavijanju seka prometni pas, ki ima prednost) in eksplicitna (v zakonu zapisana) dolžnost avta?
Utk ::
Je, ampak kolesarski guru se sploh ne more odločit ali se vozi po kolesarskem pasu ali po navadnem. Kakor mu zapaše, magari 20 metrov pred avtom, ki zavija desno in ki ga nikakor ni mogel videti in vedeti, da bo nekdo priletel na kolesarski pas, samo zato ker na voznem pasu stoji avto, ki čaka da kombi pred njim zavije desno. Če bi se z avti tako vozili kot ta norec na kolesu, bi bilo pa res tisoče mrtvih samo v Sloveniji.
Kolesarski guru bi rad imel vse prednosti vseh pasov, ne more se pa odločit po katerem bi vozil. Ne vem zakaj vse stare mame čisto varno pridejo iz enega konca Ljubljane na drugega, brez stresnih situacij, on kot tak mojster pa ne more iz hiše, da ne bi doživel sedem poskusov umorov. Morda pa ni problem pri vseh drugih?
Kolesarski guru bi rad imel vse prednosti vseh pasov, ne more se pa odločit po katerem bi vozil. Ne vem zakaj vse stare mame čisto varno pridejo iz enega konca Ljubljane na drugega, brez stresnih situacij, on kot tak mojster pa ne more iz hiše, da ne bi doživel sedem poskusov umorov. Morda pa ni problem pri vseh drugih?
Truga ::
Gregor P> Prihodnost je tudi brez kolesarjev v središčih mest! Zdravo peš:)
Aja? Poznaš kakšno mesto, ki je brez kolesarjev?
Se mi je zdelo.
Ne govorim o sedanjosti, ampak o zdravi prihodnosti Nobenih "nevarnih" (in drugačnih) koles več v mestih!
S tem se strinjam takoj ko zrihtas hoverboarde.
Gregor P ::
Ja, ta je res dobra, ko kolesarji poljubno menjajo pasove kot jim ustreza ... enkrat se vozijo sredi ceste, potem pa ko jim ustreza pa zavijejo na kolesarsko, pa zopet nazaj sredi ceste (ne glede na to, da imajo celo pot lepo urejeno kolesarsko stezo) ... tako to pač ne gre ... in da, tudi "kultura kolesarjev" je pri nas na dnu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
LeQuack ::
Kultura kolesarjev je ista kot kultura voznikov (in posledično ista kot kultura naših politikov recimo), ne se slepit, vsi smo iz istega kotla. Kaj mislite da s(m)o kolesarji posebna rasa, ki so rasli ločeno od civilizacije?
Quack !
Limit-sky ::
Kultura kolesarjev je ista kot kultura voznikov (in posledično ista kot kultura naših politikov recimo), ne se slepit, vsi smo iz istega kotla. Kaj mislite da s(m)o kolesarji posebna rasa, ki so rasli ločeno od civilizacije?
Ne, ni.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
gzibret ::
matajur> In ker se vozniki v prometu ne vedejo vedno tako (izredno defenzivno do šibkejših udeležencev v prometu), je meni logično, da boš vozil tako, da boš čimmanj ogrožen, ne glede na pravila.
matajur> Meni je jasno , da bom npr. Pred semaforjem zapeljal na sredo pasu in s tem zaprl pot vsem, ki bi me želeli ob zeleni luči izsiliti in prehiteti na zožanem delu cestišča. Ko bom pridobil hitrost bom zapeljal k desnemu robu, ampak šele, ko bo razširitev pasov omogočala varno prehitevanje. Jebe se mi za pravila, moje življenje je pomembnejše. In ker vem, kako vozniki razmišljajo (vsaj v večini) bom poskrbel zase.
Jaz po mestu tudi vozim kolo, kot da bi bil avto. Kjer je ozko in kjer ni kolesarske infrastrukture enostavno zablokiram cel vozni pas in dam prostor šele takrat, ko se cesta primerno razširi. V nasprotnem primeru avtomobilisti kar rinejo mimo, dobesedno te zrinejo iz ceste. Če pa jim zablokiraš pot, pa te prehitijo takrat, ko je to zate varno oz. ko nasproti ni nobenega.
matajur> Meni je jasno , da bom npr. Pred semaforjem zapeljal na sredo pasu in s tem zaprl pot vsem, ki bi me želeli ob zeleni luči izsiliti in prehiteti na zožanem delu cestišča. Ko bom pridobil hitrost bom zapeljal k desnemu robu, ampak šele, ko bo razširitev pasov omogočala varno prehitevanje. Jebe se mi za pravila, moje življenje je pomembnejše. In ker vem, kako vozniki razmišljajo (vsaj v večini) bom poskrbel zase.
Jaz po mestu tudi vozim kolo, kot da bi bil avto. Kjer je ozko in kjer ni kolesarske infrastrukture enostavno zablokiram cel vozni pas in dam prostor šele takrat, ko se cesta primerno razširi. V nasprotnem primeru avtomobilisti kar rinejo mimo, dobesedno te zrinejo iz ceste. Če pa jim zablokiraš pot, pa te prehitijo takrat, ko je to zate varno oz. ko nasproti ni nobenega.
Vse je za neki dobr!
Gregor P ::
Torej tistih 5 metrov, ko lahko sestopiš s kolesa in greš ob kolesu peš dalje (kar voznik avtomobila preprosto ne more storiti) in tako omogočiš boljšo prometno varnost in pretočnost vsem ostalim udeležencem prometa, ti rajši nesramno egoistično zablokiraš celo pot vsem vozilom, da ja pride vsaj do kakšne minimalne nesreče, če že ne moreš sam ubiti s kolesom?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
joze67 ::
Voznik avta seveda lahko stopi ven in poriva vozilo, zakaj ne.
Ko sestopiš s kolesa in greš ob kolesu peš, potrebuješ še več prostora, kot če vztrajaš na kolesu.
Sicer Gregor P skuša igrati ypeta z one strani, a vseeno se vidi latentno razmišljanje avtomobilistov - kaj za /(%$)*# sedaj še ta kolesar. Ker kolesar ni udeleženec v prometu, pač pa motnja (kot pešec, samo hitrejši in zato bolj moteč). Eksemplarično smo to že obdelali pri vključevanju na glavno cesto - pri zavijanju levo noben avtomobil ne bo zaprl prometa na svoji levi in se prebil do sredine ceste ter čakal, da se vozni desni pas sprosti (no, najdejo se tudi taki, in vsi se zgražamo nad njimi - kakšna stara mama ali Audi). Velik del pa jih bo mirne duše zaprl kolesarsko stezo (in/ali pločnik) - pa ne, ker bi bilo njihovo stališče "Dol s kolesarji", pač pa, če kolesarja ni prav ta hip prav pred njim, nanj niti ne pomislijo. Gre pač za površino, kjer ne vozi avto in torej lahko stojijo. In čakajo.
In za razliko od vseh ekstremov, s katerimi se sicer obmetava tukaj, je takih na uč 40-60% voznikov.
Ko sestopiš s kolesa in greš ob kolesu peš, potrebuješ še več prostora, kot če vztrajaš na kolesu.
Sicer Gregor P skuša igrati ypeta z one strani, a vseeno se vidi latentno razmišljanje avtomobilistov - kaj za /(%$)*# sedaj še ta kolesar. Ker kolesar ni udeleženec v prometu, pač pa motnja (kot pešec, samo hitrejši in zato bolj moteč). Eksemplarično smo to že obdelali pri vključevanju na glavno cesto - pri zavijanju levo noben avtomobil ne bo zaprl prometa na svoji levi in se prebil do sredine ceste ter čakal, da se vozni desni pas sprosti (no, najdejo se tudi taki, in vsi se zgražamo nad njimi - kakšna stara mama ali Audi). Velik del pa jih bo mirne duše zaprl kolesarsko stezo (in/ali pločnik) - pa ne, ker bi bilo njihovo stališče "Dol s kolesarji", pač pa, če kolesarja ni prav ta hip prav pred njim, nanj niti ne pomislijo. Gre pač za površino, kjer ne vozi avto in torej lahko stojijo. In čakajo.
In za razliko od vseh ekstremov, s katerimi se sicer obmetava tukaj, je takih na uč 40-60% voznikov.
Gregor P ::
LOL pri kolesu je samoumevno, da lahko tudi sestopiš s kolesa, če je to potrebno (to je ena izmed poant kolesa oz. v naboru možnih manevrov), ali misliš, da si priliman na kolo do nesrečnega konca?!? Če bi nesposobni prepotentni kolesarji vsaj malo razmišljali ob kolesarjenju, bi tudi bilo manj nesreč
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
vorantz ::
LeQuack ::
Lahko pa se namesto po mestu z avtom vozi po avtocesti pa ni nobenih problemov s kolesarji ane.
Quack !
Gregor P ::
Tudi kolesar se lahko vozi zgolj po drugih manjših manj pomebnih cestah okoli mest, poteh, kolesarkih stezah, ni potrebe ravno sredi mesta po zonah za pešče, ali pa kar objestno sredi cest, pa tudi ne bo nobenih problemov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 36480 (30678) | bluefish |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52683 (45972) | BigWhale |